Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

Skončila nám podzimní sezona a v médiích se začíná živě spekulovat o příchodech a odchodech. Manažeři Slavie nespí a intenzivně jednají o posílení kádru, což bude častou náplní českých deníků v následujících týdnech. Deník Sport řadu jmen zveřejnil, tak si je pojďme trochu přiblížit. V anketě uvnitř článku můžete hlasovat o tom, kdo z uvedených hráčů posílí Slavii jako první.

Jan Blažek, Liberec (20.3.1988)
Liberecký odchovanec je bezesporu kvalitní fotbalista, který se ve svém věku dokáže střelecky prosadit, je také velmi rychlý. Měří 178 cm a uváděná váha je 66 kg. V letošním roce ho sužovalo zranění, díky tomu přišel o mistrovství světa do 20 let. V loňské sezoně nastoupil v 19 zápasech v základní sestavě a vstřelil šest branek. V letošní sezoně však naskočil pouze do šesti utkání, přesto dal tři branky. Má však i stinné stránky a tím je jeho noční život, který má rád. Ale trenér Jarolím by si s tímto rebelem bezesporu dokázal poradit. Samotná jednání již probíhají. "Mohu potvrdit, že už probíhají intenzivní a konkrétní jednání mezi oběma kluby. Osobně bych Honzovi přestup do Slavie velmi doporučoval. Práce pod trenérem Jarolímem by mu prospěla," uvedl hráčův agent Pavel Paska pro deník Sport. Věřím, že pod Jarolímem by sekal dobrotu a byl by kvalitní posilou. Každopádně si myslím, že se nabízí i v tomto případě varianta hostování s opcí na přestup.

Libor Kozák, Opava (30.5.1989)
Dalším mladým fotbalistou je opavský odchovanec a hráč reprezentačního výběru do 19 let. V prvním týmu je rok, kdy přišel z dorostu. Ale hned se dokázal prosadit do základní sestavy, takže ve druhé lize na jaře odehrál všech patnáct zápasů, ve kterých vstřelil osm branek. Daří se mu i na jaře, ze čtrnácti střetnutí přidal deset branek a je nejlepším střelcem druhé ligy. Tento útočník měří 193 cm a váží 82 kg. Je to velice zajímavý hráč, kterého by nebylo špatné získat do budoucnosti. A nemusel by být příliš drahý, když ještě nehrál v první lize.

Andrej Hesek, Nitra (12.6.1981)
Slovenský útočník je pro mě docela neznámým hráčem, každopádně ve čtrnácti zápasech vstřelil tři branky. Pod trenérem Pavlem Hapalem nastupuje pravidelně v základní sestavě. V deníku Sport uvedli jeho jméno, ale neočekávám, že by nás měl posílit.

Josef Kubásek, Sokolov (6.5.1985)
Velký intenzivní zájem je o talentovaného reprezentačního brankáře do 21 let. Pochází ze stejného klubu jako František Dřížďal. Slavia chtěla brankáře přivést již v létě, ale tehdy jednání nedopadla dobře. Tentokrát pouze záleží na tom, aby se kluby dohodly na odstupném. Věřím, že se podaří úspěšně dotáhnout jednání a získáme kvalitní posilu, i když v kádru již máme mladého Jakuba Diviše.

Marek Jarolím, Plzeň (21.5.1984)
Toto jméno bylo v deníku Sport také zmíněno, ale příchod není reálný. O tohoto hráče se zajímá Sparta, navíc je jejím odchovancem. O příchodu do Slavie se spekulovalo hlavně kvůli tomu, že Marek Jarolím je synovcem trenéra Karla Jarolíma. Navíc Plzeň má dobré vztahy právě se Spartou.

Jaroslav Černý, České Budějovice (26.6.1979)
Typického leváka by rád ve Slavii měl trenér Jarolím. Hráč s dobrou kopací technikou a střelou je oporou budějovického klubu a jeho cena není právě malá. I zde byl zájem během léta, ale tehdy se kluby nedohodly na odstupném. I nyní však příchod tohoto kvalitního fotbalisty nebude příliš jednoduchý.

Posledním zmiňovaným hráčem je Goče Toleski, o něm se už namluvilo hodně a i zde byl článek, takže není třeba říkat podrobnosti. A jak je to reálné? Těžko říct, zájem má hodně klubů. Do klubu se z hostování také vrací trio Lukáš Vácha, Marcel Gecov a Bořek Dočkal, kteří se pokusí udržet v kádru pro podzimní sezonu. Tito mladí fotbalisté však zatím stále potřebují hrát, takže očekávám, že půjdou opět na hostování, varianta Kladna není vyloučena.

A kdo by mohl Slavii opustit? Svých několik tipů mám. V prvé řadě to pravděpodobně bude Gaúcho, který se neprosadil a v poslední době nastupuje sporadicky hlavně z důvodu velké marodky. I samotný hráč chce přestoupit pryč.

Nejistou pozici může mít i Tijani Belaid, který během podzimu byl dokonce přeřazen do béčka. Problém byl hlavně s jeho přístupem k utkání v momentě, kdy nebyl v základní sestavě. A nutno dodat, že i mě samotného v poslední době příliš nepřesvědčil.

Nahnuté to má Ondřej Šourek, který toho nejvíce odehrál v době absence Ericha Brabce. Jenže výkony byly špatné a od té doby se na hřišti prakticky nepodíval. Určitě bychom se ho nezbavovali, spíše se nabízí varianta hostování. Navíc po uzdravení Latky se na postu stopera opět zvýší konkurence.

V novinách se spekuluje o odchodu Michala Vorla na hostování v případě příchodu Josefa Kubáska. Slávistický brankář se stal dvojkou po příchodu Vaniaka, což pro něho určitě není nic příjemného v jeho věku. Ale jak se to všechno vyvine se nedá předjímat.

Slavii mohou opustit i další hráči, buď bude o některé velký zájem či v případě příchodu kvalitních posil by mohli odejít také na hostování, jedná se například o Tomáše Necida či Tomáše Jablonského. Tak či tak, kádr přes zimu dozná řadu změn. Než se však uzavřou konkrétní jednání, bude všechno pouhou spekulací.

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    Kezba     před 17 lety 13.12.2007 11:33 |  
    0 0

    Bral bych Blažka i když je pravda že jsem nevěděl že je tak malej.Potom toho Kozáka to je příslib do budoucna a Černýho ale chtěj za něj moc peněz.

  2. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    quelhar (admin)     před 17 lety 13.12.2007 11:34 |  
    0 0

    Jednani o Blazkovi me docela prekvapuji, jeho cenu jsem odhadoval dost vysoko (kolem 30M), tj. v takove vysce, kde se v ramci ceske ligy uz neprestupuje, ale chodi se rovnou ven. Jestli se to podari dotahnout a za nejakych vyhodnych podminek, tak to bude super.

  3. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:35 |  
    0 0

    tááákže...kdybych měl volit mezi útočníky, tak bych vzal střelce Toleskiho a pro budoucnost určitě Kozáka, pro jeho parametry, talent a momentálně ještě snad akceptovatelnou cenu...za rok by tu buď nemusel být, nebo by mohl bejt drahej,jako Ford...Kozáka nechat půl roku ještě hostovat, ale v první lize....Blažek , tak tam nevim, nemám tyhle nagelovaný blonďáky, s pověstí flamendrů nějak v lásce. Fotbalově špatnej neni, ale nedělá na mě ten dojem, źe by byl hráćem co bude dobře snáśet lavičku za Šenkym a Vlčkem, případné Ivanou, nebo si rád zahraje za naše"B"...Necka, Jablonský,Gecov na hostovačku a Vácha s Dočkym, podle situace, příchodů a odchodů. Gaúča,Šourka prodat a Belaid mě taky 2x nepřesvědčil. Nákup Kubáska mi přijde zbytečný a když někoho z Plzně tak Fillouše a ne pomaého Jarolíma.

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:47 |  
      0 0

      Blažka bych bral...možná stejně jako Toleského...možná i spíš...

      Necida bych poslal někam na hostování, ten kluk by potřeboval hrát 1. ligu...

      Fillo by byl super, ale to je asi stejně reálné jako to, že přijde Kalouda, nebo nějaký podobný player.

      Gaucha s Šourkem bych poslal pryč a Belaidovi bych ještě šanci dal...

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:16 |  
        0 0

        Tak Fillo ,třeba podobnou formou, jako Pudil mi nepřijde uplně mimo realitu...Jinak ho Plzeň nemá,jak evropě nabídnout...a ukázat ho v poháru, zvýší jeho cenu, než jaká je momentálně . Hraje dobře nékolik let a stejně ho nikdo zatim nekoupil...Pro něho samotnýho je obrovská śkoda, źe si ještě nekopnul ani UEFU.
        Taky bch chtěl podotknout, že jsem si vysledoval z různých rozhovorů, výrazného zlepšení vztahl Slávia - Paska a je to jen dobře..Skor mám pocit, jako by si Paska se Zíkou rozdělili pražská "S" :-)))ale asi je to jen shoda okolností....LordEdmund

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 14.12.2007 15:30 |  
      0 0

      o Kozáka se zajima Zaragoza a Udinese, tkz jestli zacnou jednat tak tu moc šancí nevidím ... ale z ČR asi nejvetsi sanci ze pude do Slavie, ikdyz sam uz rekl ze prestup bude resit az po sezone, ted se chce Opave odvdecit ze dostal sanci .... o tomhle klukovi mam prehled a myslim ze pude rovnou do ciziny, nebo se jeste ukaze v I.GL, ale v dresu SFC;)

  4. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:44 |  
    0 0

    Proč Blažka na hostování?? V létě mu končí smlouva a nechce jí prodloužit a Liberec ho pošle tam kde mu alespoń něco dají, takže jedině na přestup. Aleš

  5. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:58 |  
    0 0

    Richi díky za tento přípěvek,já bych ho doplnil o informaci,že se zajímáme o Hodůra,kterému končí v létě smlouva a o některé hráče ze zahraničí.Pokud jde o odchody,tak Bohemka má zájem o některé naše hráče,bylo by dobré naše talenty poslat k nim,pomoci jim k záchraně a na oplátku získat opci na Morávka s Kadlecem.Stejně tak má zájem o naše hráče na hostování Kladno a Most,bylo by dobré s těmito kluby spolupracovat a posílat jim na hostování naše talenty,to jim dá více než hrát za juniorku.Je dobře,že po odblokování transferkarty Heleňákovi začínáme spolupracovat s Libercem,i Kárl pochopil na příkladu Pudila,že uvolnění některých jeho hráčů k nám může pomoci i jemu,hráči se zhodnotí a dobře prodají a vydělají na tom oba kluby i samotní hráči,předpokládám,že u Blažka půjde o podobný případ jako u Pudila,bude muset prodloužit smlouvu v Liberci,která mu končí v létě a my získáme hráče na hostování s opcí na přestup.Jinak potřebujeme levého obránce,Hubáček na modrní fotbal nemá předpoklady rychlostní,ano technické.Bohužel je málo hráčů na tento post,možná Černý,Lecjaks nebo v létě končí smlouva Lukáši Doškovi v Thunu-je to naše achilova pata,zkusil bych na tento post dorostence Martina Dostála,má velký potenciál.Chtělo by to také tvořivého záložníka,Hodůr nechce prodloužit v Liberci,myslím,že by se nám hodil a nebyl by drahý,o útočnících už Richi psal,možná jeden stoper by se hodil,zvláště při naší marodce.Jinak nikdo nemůže čekat,že přijdou taková jména jako Rajnoch,Rajtoral,Filo,Skácel,Piták,Kalouda,Střeštík,Polách,Matějovský-to je mimo realitu.Nejblíže příchodu je Toleski,možná už tento týden,příchod Černého komlikuje Sparta,která se o něho začala zajímat hlavně z důvodu,aby se neposílil její konkurent Slávia,i když tohoto hráče nepotřebuje,tím jeho cenu vyhnala a Budějovice za něho chtějí přes 20 miliónů,což je mimo realitu,je to od Sparty podpásovka.Na oplátku bych se snažil ji přetáhnout Koláře,který nechce prodloužít smlouvu nebo Perželu,který hrál ve Slovácku pod Jarolímem a ve Spartě se trápí.Každopádně jaro bude hodně horké a obávám se,že rozhodčí budou tlačit Sparu k titulu,stačilo se podívat na zápas s Plzní,kde nepískl penaltu proti Spartě a odmával neexistující ofside,zápas mohl vypadat jinak.Macela není zárukou regulérnosti soutěže.

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:08 |  
      0 0

      To s tim zapasem Sparta - Plzen mi pripomnelo stare dobre casy. Navic me fascinuje, ze v medich se to absolutne nepropiralo. Jaktoze se ve vsech denicich nenapise o jasne, jednoznacne!!!!, penalte a vymyslenem ofsajdu!!!?? Hans

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:25 |  
        0 0

        Vůbec bych zápas s Plzní neřešil...vypadat jinak to nemohlo, Plzeň byla naprosto zoufalá, tak na to zapomeňte...

        Blažka bych bral pouze na přestup a Hodúr jedná prý hlavně s Boleslaví...

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:16 |  
      0 0

      ježíšmarjá koláře přetáhnout ze sralty, to snad ne! vzdyt tomu se smějou i sami spartani, možná bojovník, možné se nebojí jít do kličky, když se mu 2 nepovedou, jenže se mu jich z 10 povedou 2, toho ani zadarmo! ve sraltě je jen jeden hráč, co stojí za řeč a tj pospěch. sraltičku nech sraltičkou. Potřebujem akutně někoho místo Hubyho (ten at maže nazpátek do zlína) kouknul bych se někam do zahraničí. jablonský byl včera katastrofický, a řekl bych že z našich talentů nejhorší, toho taky pustit.. hlavně aby něco odehrál šmíca, byl v pořádku laty, fery

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:52 |  
        0 0

        podle me Kolář není tak marnej a kdyby měl nad sebou pevnou ruku mohl by bejt dobrej , pravá záloha je u nás stejně taková slabší

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:08 |  
      0 0

      Ja se teda nechci sparty zastavat,to vubec,ale podobny ofsajd piskl rozhodci i jim.No a ta penalta,malokdo piskne penaltu na letny proti sparte,tak to proste je.

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        PetCC     před 17 lety 13.12.2007 17:58 |  
        0 0

        ... a málokdo pískne penaltu pro Slavii na Strahově, tak to prostě taky je :-)

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      bongor     před 17 lety 13.12.2007 19:37 |  
      0 0

      Musíme být o třídu lepší než Sparta,jinak to dopadne jako mnohokrát v minulosti.Několik zázračných vítězství a jsou před námi,bylo to jak píšeš až moc okatě vidět proti Plzni,vlastně tímto zápasem byla zahájena jízda za titulem "za každou cenu",jak v minulosti několikrát sralťanské vedení zcela nepokrytě přiznávalo.Nezapomeňte,že začínají být ekonomicky v pr****a v případě neúčasti v příští LM by se to ještě radikálně zhoršilo.Proto je potřeba získat několik posil.Já bych se přimlouval za dva obránce,z nich jednoho vysokého středního a jednoho útočníka-bourače a střelce.

  6. obrana a utok

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:41 |  
    0 0

    je potreba poridit dva beky (krajcik a hubacek okamzite ven) a jednoho az dva utocniky (krom uz staryho vlcka zadnyho nemame), do zalohy nikoho - naopak prodat ci dat na hostovani mlady kluky. Neco by se melo delat s krajnima zaloznikama - pudil, svento, smicer, kalivoda, volesak, janda, gebre a kdo vi kdo este na dve pozice v kadru? To je trosku moc...

    • Re: obrana a utok

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:01 |  
      0 0

      Krajčík je pilíř, to zas klid, toho s Hubáčkem nemůžeš vůbec srovnávat, že mu to včera 2 půli nešlo..to ale nikomu. Nebojí se udělat kliku, vyvézt balon, odcentrovat. Kdepa na Matěje nešahej. amon

      • .

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:14 |  
        0 0

        krajcik nehraje uz delsi dobu dobre - svy uz ma nejspis za sebou, proto prodat, dokud ma este vubec nakou cenu, ta cena uz bude jen a jen klesat... urcite chce i sam jit ven a vydelat naky drobny, ted ma rek bych jednu z poslednich sanci

        • Re: .

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:19 |  
          0 0

          ale vždyt za něj není náhrada, podobnýho beka jsme měli naposled v Doškovi. Matěj hraje výborně a i repre SR byl jako jeden z málo, co něco hrál. Pokud nám v základu budou kopat kopyta typu Huby, Šury, tak je s náma ámen..pokud nenahraju soupeři náákopnu balon někam dopředu..Naštěstí KJ tohle ví a Matěje se určitě zbavovat nebudem, alespon doufám. amon

          • Re: .

            (host)     před 17 lety 13.12.2007 19:22 |  
            0 0

            Já si myslím, že skutečně prodej Matěje by byl v tuto dobu nejvýhodnější jak pro Slávii( cena) tak i pro hráče samotného( sen každého je zkusit si zahraniční ligu a vydělat na důchod). Jako náhradu máme Feryho a případně Gerberho a do budoucna i Váchu, který v dorostu zářil právě na beku.Kmet

        • Re: .

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:24 |  
          0 0

          Matěj je tahoun a hraje moderně, srovnání s Hubem, obráncem z minulého století, si vůbec nezaslouží.Druhá půle Matejovi včera nevyšla, protože mu docházeliy síly, ale pořád se snažil bejt aktivní...Bohužel ho nikdo vzadu nezaskakoval a jak se pořád vracela vyváźel, vracel, vyvážel,tak ho to samozřejmě uplně vyšťavilo. Zbavovat se takovýho hráće by byla obrovská chyba , to by musela bejt super nabídka a i tak, náhrada tu prostě neni..Přes zimu si dáchne potránuje a bude zase dobrej.LE

          • Re: .

            (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:47 |  
            0 0

            no tezko rict - ale jestli i na jare bude hrat jako ted na podzim, tak pryc s nim

            • Re: .

              (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:54 |  
              0 0

              fakt je že nikde se nezminuje ze by sme meli zajem o nejakyho beka pritom by byl u nas fakt docela třeba , jediný co sem cetl ze pry snad ma prijit do obrany nejakej francouz

              • Re: .

                Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:38 |  
                0 0

                Kaufman z Teplic... :) A i v klubu samém ho chtěj prodat... :)

                • Re: .

                  (host)     před 17 lety 13.12.2007 20:52 |  
                  0 0

                  prodat by meli hlavne tebe...ikdyz on by te nikdo ani zadarmo nechtel co? :(

            • Re: .

              (host)     před 17 lety 13.12.2007 14:38 |  
              0 0

              chlapi, vždyť Matěj odehrál na podzim snad všechny zápasy, tak ho nechte. on si svý odehraje vždycky a většinou přidá i hodně navíc.

    • Re: obrana a utok

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:13 |  
      0 0

      Co blaznite s tim Krajcikem?Je sice pravda,ze mu to nak extra nejde,ale je to srdcar,dava do toho vsechno,neboji se udelat klicku,vystrelit.

    • Re: obrana a utok

      bongor     před 17 lety 13.12.2007 19:41 |  
      0 0

      Co blbneš s Krajčíkem,je to jezdič a tvrdolín,takových je naopak potřeba do mužstva víc,aby zatrhli típec týpkům jako Limburský sýr.

  7. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:59 |  
    0 0

    1) Proč Kozáka když máme Necida????????
    2) Proč Černého, když máme Pudila (pak Šventa, Jandu, Šmicera, Jablonskýho)
    3) Proč Kubáska když máme Diviše?

    Kdo vypadá zajímavě tak je určitě Blažek, ale to by musel někdo odejít... Vlka a Šenky doufám zustanou a Ivana včera hral moc pekne, verim ze se zvedne az prodela pod KJ poradnou pripravu.

    Akutne potrebujeme leveho obránce, idelaní je kdybyho hrál asi Ferry a napravo Matej pokud zustane.
    Dalsiho koho potrebujeme je spilmachr - Belaid se mi celkem libi, dost na nej lidi nadavaji ale prehled ve hre celkem ma. Kdo vypada zajimave je Hodur.

    Ale jinak nikoho nekupovat, vzdyt budeme mit v kadru 20 dobrych hracu... bylo by to jen plytvani penezi. Hlavne na Cerneho a Toleskiho diky jejich veku. Ale ten Blazek, to zni fakt zajimave.

    Jinak bych se rozloucil asi s Hubackem, Jablonskym, Gauchem a dost me zklamal i Volešák. Ravik

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:10 |  
      0 0

      Ravíku,víš proč Černého?Protože Pudil v létě odejde,uplatníme opci a hned ho prodáme,Šmicer je věčně zraněný,Jablonský na to nemá,Janda a Švento jsou zranění,a během roka a půl odejdou,a koho by si potom měl na levou stranu zálohy,v juniorce ani dorostu není na tento post alternativa,v lize pouze Lecjaks,sám si včera viděl,že nahradit Pudila na levé straně byl velký problém,je třeba mít dva kvalitní a zdravé hráče na levou stranu.Navíc může hrát Černý beka,jak ho hrál v Brně.S Toleskim souhlasím-nekupovat,to samé Kubásek,Blažek by byla dobrá volba,Kozák je trochu jiný typ hráče než Necid a je to obrovský talent,na jehož prodeji vyděláme velké peníze.Jinak od Volešáka jsem čekal více,Dan.

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:23 |  
        0 0

        Ok, Pudil asi odejde v lete, ale bude tu Dušan a snad i Jandys. Beka muze hrat Ferry, tak ted je zbytecny ho kupovat. Radeji bych investoval tam kde nas tlaci bota a to je hlavne levy bek a mozna ten spilmachr. V pripade ze odejde Gaucho a Necid pujde hostovat tak urcite jeste jednoho utocnika.

        Btw. Co Milan Černý??? Dostává se trochu do toho?

        Ravik

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:21 |  
          0 0

          S Milanem Cernym bych zatim moc nepocital, potrebuje jeste na jare hrat pravidelne a poradne se zase dostat do hry.

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        bongor     před 17 lety 13.12.2007 19:46 |  
        0 0

        Já bych vzal toho Kozáka pro budoucnost a Toleskiho na rok-dva.Ale ten Hodúr by taky nebyl špatnej.Horší je to s levými obránci a střed obrany,tam nám taky chybí jeden vyšší hráč.

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:28 |  
      0 0

      20 hráčů! Nebreč, podívej se na ostatní evropský kluby to je teprve širokej kádr,pak nemůže nastat situace jako teď ke konci sezony že sme neměli koho postavit...

      Blažek ANO
      Toleski NE
      Hodůr NE

      Ostatní mi jsou celkem jedno

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:35 |  
        0 0

        no tak myslim, že pres řadu zraneni byla sestava porad celkem silná. Na jaře bude min zapasu, vrati se tri nadejni kluci z hostovani tak proc nekoho kupovat? Nechci aby byla Slavie jako Sparta a ruzni manazeri se na prizivovali... Jestli odejde nekdo z klicovych hracu tak doplni. Ale jestli ne a vrati se po zraneni Laty, Fery, Kalič a Vlčá + Vacha s Dočkalem tak kupovat treba nekoho do zalohy je podle MĚ plýtvání penězi.
        Jestli do nekoho investovat tak do 18ti 19ti letych... Jako treba ten Kozák (jestli je tak good) nebo Lecjaks.
        Ravik

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:35 |  
      0 0

      Uplynulo mekolik dnu a Ja ctu spekulace v novinach ., ktere povazuji za solidni ,nektere veci vcetne zde uverejneneho clanku jsou uz temer minulosti o nekterych nechce slyset ani vedeni klubu , ktere by meli prodavat a nekdy se divi i trener Slavie Jarolim . Prichody a odchody jsou obrovskou alchymii a namichat spravne koktejl neni jednoduche, ale konkretne, Kolar temer vylouceno chce jit ven, Hodur temer vylouceno, to same i Toleski, tam rozehral Kubicek partii biliarui ktera se mu bude vracet jak pinpoknkovy micek a Slavia uz momentalne tuto hru nehraje a muselo by se hodne stat , aby z temer domluveneho obchodu byl zase byznys.Blazek mne na Bohemce prilis neoslovil, jeho vykon predcili ostatni utocnici na plose a hlavne ti z Bohemky, jeho cena sla vlivem poslednich mesicu dost dolu a ve hre muze byt i varianta pulrocniho hostovani s odchodem Necida do Liberce, Cerny , ano priznavam , ze vedeni Budejic chce mnohem vic nez jsme schopni nabidnout, ale prodavat samozrejme musi, varianty prichodu se posunuji k variantam levnejsich utocniku, ke kterym , ale Kozak rozhodne nepatri, navic jsem ho videl ve dvou podzimnich zapasech a nemyslim, ze jde o kvalitnejsiho utocnika, nez mame k dispozici, cekam i jina jmena o kterych se zde jiz nekolikrat spekulovalo, ale urcite mezi nimi budou i nejaci mladi cizinci, z prichodu hrace 2 Nemercke bundesligy seslo, ve hra je ted Bohemka, ktera ma zajem i o naseho byvaleho hrace Vorla/obrance/. A Sparta, jak jiz jsem nekolikrat napsal musi prodavat a letos hodne rychle, protoze na uctu chybi prachy jiz na lednove nakupy a vyplaty, proto ten spech s Kadlecem, Pospechem, ale treba i s Matusovicem, ale i zde se dovime vice v lednu. A odchody u nas, tak Sourek nevim zajem o nej je , ale nemyslim, ze bych to videl nejak hotove, Gaucho velmi slusny hrac, ktery uprednostnuje odchod asi do nejakeho zahranicniho klubu, jeho cena okolo 10 milionu by tomu nemela branit, odejit chce asi i Belaiid, ktery ceka na nominaci na Afriku a pote se uvidi. Brankar Vorel se diky podivne Zizkovske brance bude mozna take loucit , ale na Bohemku to zatim nevypada kvuli jeho vyssi smlove nez je v Bohemce obvykle, na odchodu muze byt i Necid a prekvapive i Suchy o jehoz osudu se bude jednat v lednu, Musim priznat, ze utkani Sparty s Plzni asi prilis ciste nebylo, vedeli jsme uz s predstihem, ze ani Plzen nepocita s bodovym ziskem a skutecnost to potvrdila. Jiri

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:44 |  
        0 0

        jeste se omlouvam , ale mel bych Vam sdelit dobrou zpravu Martin Latka dal pokym manazerovi k dohodnuti terminu prodlouzeni smlouvy a Svento prodlouzi v lednu o rok . Jiri

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:50 |  
          0 0

          díky, tuto zprávu jsem zaregistrovali ráno :-))..LE

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:51 |  
            0 0

            u Sventa tezko a Latka ano je to tak . Jiri

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        coolair     před 17 lety 13.12.2007 14:26 |  
        0 0

        Mně se líbí, jak píšeš ,,Já" s velkým J. To se hned pozná, co si o sobě myslíš.

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 14:47 |  
          0 0

          Vazeny priteli, priznam se , ze od Martina tu zpravu vim od uterka, Sventik to same, treba klidne dodam, ze bude mesic v Bratislave rehabilitovat , vanoce stravi i s partnerkou u rodicu u Ruzomberoku a jako bonus pridam i to, ze ten rok navic bude -li zdrav je jeho skutecne poslednim ve Slavii, svuj omyl ti lehce vysvetlim, byl jsem v takovem zaprahu , ze jsem 4 dny byl na nasem webu jen 10 minut, mam posbirano tolik infa, ze mi z nej de hlava kolem , ale treba tu zpravu rano z i dnesu jsem prehledl. Jiri

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            coolair     před 17 lety 13.12.2007 18:37 |  
            0 0

            Proč to píšeš mně?

      • .

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 14:58 |  
        0 0

        by me docela zajimalo odkud beres tyhle obsahly a duveryhodny informace - ty pracujes nekde v naky agenture?

        • Re: .

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:06 |  
          0 0

          Konkretne tyto informace od Martina i Sventika jsou pravdive a kluci je netaji, konkretneji , s obema mluvil muj kamos, kterej casto spolupracuje se Slavii na marketinku. Jinak kluci maj dneska veceri rozlucku a treba Sventik mizi asi v sobotu domu. Martin na Hlubokou , Smica za Jagrem, Vlcak mimo republiku a pod. Jiri

          • Re: .

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.12.2007 15:16 |  
            0 0

            Smica by se mel hlavne lecit... jinak Jiri, psal jsi o odchodu Necida, myslel si tim hostovani, predpokladam... a Sveto tedy jen o rok, tj. do konce roku 2008? no nevim jeszli je to dost casu na to, aby se po zraneni ukazal

            • Re: .

              quelhar (admin)     před 17 lety 13.12.2007 17:49 |  
              0 0

              No vida, tak Dusan nakonec prodlouzil do cervna 2010, coz je docela v rozporu s tim, co psal Jiri. Nastesti, protoze s takto dlouhou smlouvou se nebude za rok opakovat to, co ted, tedy dlouha licitace o novou smlouvu.

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:13 |  
        0 0

        Kubíček je v Olomouci, v Mostě je Kabíček... Pozor na to... ;) A Vorel zůstává na Kypru, líbí se mu tam...

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:36 |  
        0 0

        Jiří to neni pravda že by Tijany chtěl odejít bavil sem se s nim a ve Slavii je spokojenej proč tady pořád rozhlašuješ tolik polopravd a "zaručených" informací??

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:52 |  
          0 0

          Ja opravdu nevim co ti rikal, ale vim , ze s Karlem bojuji , KJ se prilis nelibi jeho pristup viz prerazeni do becka a sam Belaid se vyjadril, ze pocka na Afriku a pak se rozhodne, tak se alespon podepis a pridam bonus i tobe, v pripade , ze by odesel v zime lze ocekavat i nejake mensi prasulky jako by omluvu za jeho predcasne ukoncene hostovani. Jinak jsem s nim take mluvil osobne , ale je to dyl.Jiri

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 18:31 |  
        0 0

        ..pane Jiri,..chybicka se vloudi..................................:)))))))))

        PRAHA – Ve čtvrtek odpoledne prodloužil svoji smlouvu se Slavií další fotbalista – po Michalu Švecovi a Martinu Latkovi spojil svoji budoucnost s naším klubem také slovenský reprezentant Dušan Švento. Délka jeho kontraktu je nyní do 30. 6. 2010.„Vážíme si toho, že Dušan projevil svoji touhu pokračovat ve svojí kariéře ve Slavii. Věříme, že se brzy uzdraví a stane se takovou oporou, kterou po svém příchodu byl,“ uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal.


        ..prodlouzil o trochu déle
        (ale to je jen dobře!)
        Martin

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 19:26 |  
      0 0

      Pokud špílmachra, který může dirigovat hru nejen v lize, ale i v pohárových zápasech, tak je jeden hráč, kterého Jarolím zná velice dobře a tím je jedině Tomáš Polách!!! Myslím že by dokázal dát naší hře řád a určovat či měnit rytmus hry. Kmet

  8. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    Moskyta     před 17 lety 13.12.2007 14:20 |  
    0 0

    Tak na 100% odejde Gaucho, včera jsem se s ním bavil a říkal, že jsou 3 varianty, domů do Brazilie, 2.německá liga a nebo na rok Rusko. Čili o Gaucha si napište do kolonky odchody.

    Dle mého pak na hostování odejdou: Šourek, Diviš, Jablonský, Necid, stejně tak Gecov, Dočkal, Vácha (ty Jarolím přes zimu vyzkouší jak se fotbalově vyrostli a půjdou zase na hostovačku).
    Na přestup si netroufám odhadovat, bude záležet na nabídce, často se hovoří o Suchém a pokud bude 100% Latka, asi Marek odejde.

    Příchody vezmu jen obecně. Obrana po uzdravení Latky a případném setrvání Suchého postačí v současném složení. Nezapomínejme, že v pohárech nemohl nastupovat Gebre Selasse. Záloha při variabilitě některých hráčů (útočník-záložník,resp. záložník-obránce) je pestrá dost. Jediný problém vidím útok. Myslím, že Jarolím hledá již delší dobu typově podobného útočníka Fořtovi. Někdy je potřeba míč nakopnout a bohužel Necid zatím nedorostl. Tak uvidíme

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:00 |  
      0 0

      Můžu se zeptat, nevíte někdo termíny Tipsport ligy? Zjistil jsem si, že 17.1. hrajem s Budějkama a 19. s Bohemkou. Ale kdy budem hrát s příbramí? V pondělí 14.? Nebo v úterý? díky. pajuch

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:37 |  
        0 0

        Ja mam pocit, ze s nimi hrajeme az po dvacatem, rozpis jsem dostal vcera, ale nemam ho u sebe, mozna 22, jinak Luky, Kubicka znam osobne i jeho kamarada pana Laudu, ktery mu v Praze pomahal treba pri preprave cizincu do Olomouce, mluvil jsem s nim i loni , tak 4x, znam i Kabicka , ale priznam spis jen s dohledu, spis by ses mel zamerit na ty nesmysly o Toleskem, snad si je nepsal ty, Vorel tento tyden jednal o navratu to je tutovka primo od vedeni BOHEmKY/TEDY JEHO ZASTUPCE/ MARTYNI U TOHO NECIDA TO SKUTECNE VYPADA MOMENTALNE NA HOSTOVACKU, proste Karla nepresvedcil a ve hre jsou 2 jini utocnici minimalne ....... Jiri

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:38 |  
          0 0

          A Sventik snad mluvil o terminu do leta 2009 Jiri

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:40 |  
          0 0

          Tak když je znáš oboje, tak proč jsi zaměnil jména... A není to poprvé... :) O Toleskim jsem psal já, ano, teď jsem s ním i zcela nedávno mluvil a znovu říkal, že do Německa nechce a on osobně bere jako variantu zůstat v Mostu a pomoct mu se záchranou nebo jít do Slavie...

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            (host)     před 17 lety 14.12.2007 11:06 |  
            0 0

            Ale nezamenil jsem jmena, ty ses fakt odbornik, kdyz jsi odesel , byl odejit......... , ale ja to komentovat nechci.Jiri

            • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

              Luke (host)     před 17 lety 14.12.2007 14:37 |  
              0 0

              Kubíček a Kabíček, to není fakt záměna jmen... Co byl odejit? Já odešel sám ty vole...

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:44 |  
          0 0

          S Vorlem jsem minulej tejden dělal rozhovor... Přečti si ho, ať vidíš, že na Kypru je spokojenej... http://vfotbal.cz/index.php?art=2187 Jinak pak ještě říkal a zdůrazňoval to, že návrat do české ligy je možný ale ne v tuto chvíli... Takže jako o Bohemce si myslím že je to kec.

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:48 |  
            0 0

            Kec to neni , ted jsem to overoval a hlavne stejnak je dulezitej vysledek. Jiri

            • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

              Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:49 |  
              0 0

              Tak já se schválně Vorla pak optám no...

              • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

                (host)     před 17 lety 13.12.2007 16:00 |  
                0 0

                No a bude jasno hned. Jiri

  9. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:45 |  
    0 0

    Nejdříve bych se rozhodoval, kdo odejde.Čeká nás menší zátěž než na podzim, počet hráčů áčka by se mohl snížit
    Nespokojen jsem byl z obránců a štítových záložníků s Hubáčkem a Šourkem, oba bych je pustil.
    Ze zálohy bych uvolnil Belaida, stejně je u nás jen na hostování, a i když je to velký talent, charakterově je složitý, my na něm nevyděláme a u nás nezůstane. prostě není zájem.
    Jablonský ještě přechod do áčka nezvládl, hostování v ligovém klubu bych přivítal
    Z útoku bych uvolnil Ivanu z podobných důvodů jako Belaida. Gaucho se neprosadil.
    Pokud jde o brankáře, neznám důvod, proč Kubáska kupovat. Nebyl bych proti, kdyby ho Slavia koupila a nechala na hostování v Sokolově, kdyby tam chytal. Pokud jde o Vorla, mě se líbil. Jestli ale bylo něco podezřelého na gólu na Žižkově, nedivil bych se příchodu Kubáska.
    Tedy: do defenzívy máme dobré Krajčíka, Latku, Brabce, Suchého, Švece a Dřížďala plus nehotové naděje Gebreho, Gecova a Koblera. Potřebujeme pět hráčů plus dva na lavičku plus dvě naděje v béčku schopné kdykoli nastoupit za áčko. Jednoho obránce bych tedy bral.
    Záloha: máme dobré Jandu, Tavarese, Pudila, Šventa, Kalivodu, Volešáka, velké naděje Dočkala a Váchu. Potřebujeme tři na hřiště, tři na lavičku a dvě naděje. Nevidím tedy důvod, proč posilovat.
    Útok: Máme Vlčka a Šenkeříka plus naději Necida plus stále nejistého Šmícera. Potřebujeme dva do ačka, dva na lavičku a dva připravené v béčku. Získat tedy dva.
    Koho tedy kupovat.
    Především náhradu za kmenové hráče, kteří by odešli. nedivil bych se, kdyby třeba Vaniak, Vlček, Suchý a jiní dostali nabídku, kterou by nešlo odmítnout. Za ty by se musel koupit už hotový, kvalitní a tedy drahý hráč.
    Navíc útočníky za Ivanu a Gaucha a jednoho obránce. Z nabízených alternativ by Blažek a Toleski mohli být sice dobří, ale chtěl bych k Neckovi ještě jednu věž, ne žádného trpajzlíka, neboť, ti, jak říká děd Vševěd, jsou nejhorší. Do obrany nevím, snad někoho z ciziny, nejradši Hainaulta.
    V žádném případě bych nedával desítky milionů za nedorostlé možnájednoufotbalisty typu Lecjakse nebo Morávka. Do áčka by se neprokopali, v béčku by byli naštvaní a zanášeli by do mančaftu blbou náladu. Místo těchto cizích nadějí bych pečlivě ošetřoval naděje naše, jako třeba Dočkala, Váchu, Gecova , Necida a pod. K čemu cizí nafoukané éro, když máme svá vlastní, určitě charakterové lepší a zasloužilejší.
    Tantalos

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 16:04 |  
      0 0

      Milí Tantalosi, jsem rád, že konečně i někdo jiný než já si přeje ve Slavii Hainaulta... :) Kanaďánek není špatnej a byl by určitě levnější než Rajnoch, navíc klidně by to šlo udělat kus za kus (s doplatkem) Hainault-Šourek... I když, Šourka chce na hostovačku Žižkov, uvidíme... Jinak ale v čem nesouhlasím je to, že v záloze musí být tři na hřiště, tři na lávku a dvě naděje... Protože hrajeme někdy na tři klasický záložníky, většinou však na čtyři a kolikrát i na pět záložníků... Tak musíš počítat s případem, že jeden bude zraněnej, jeden vykartovanej a jeden z formy. To jsou tři záložníci co nemůžeš použít... A k tomu musíš mít pět schopnejch a kvalitních do pole a dva na lávku abys mohl reagovat... Takže myslím, že nutností je mít celkem 10 kvalitních záložníků. Hlavně pak na jaře, kdy sice není tolik zápasů, ale kdy se kumuluje únava z celé sezony, kdy se bude strašně finišovat kvuli ME a kdy se bude rozhodovat o titulu... Proto bych současnou zálohu rozšířil naopak ještě o dva tři hráče, z čehož klidně to mohou být Vácha s Dočkalem + Černý. Ale... Pro vývoj mladého hráče je nejlepší když hraje pravidelně a tak si myslím, že Vácha s Dočkalem půjdou zase někam na hostování v první lize, Dočkal asi do Kladna zase a Vácha? Možná Liberec, možná Most, možná Olomouc...
      Osobně si také myslím, že by bylo vhodné se rozloučit s Tijany Belaidem. Kvalitu má slušnou, ale o jeho charakteru lze pochybovat. Také mě dostalo když třeba včera mu Necid přihrál, sice nepřesně, ale myšlenka tam byla... A Belaid ho seřval za to že to nebylo přímo do nohy. Ať si šáhne do svědomí, kdy on něco v zápase nezkazil! Lecjakse, Morávka a podobné případy v budoucnu bych si pojistil předběžnou smlouvou, tak jak si pojistila dřív Sparta Kladrubského, ovšem byl pořád kmenovým hráčem Budějovic a na Letnou přestoupil až letos... To je cesta, jak si toho hráče pojistíš aby nešel třeba právě do Sparty, ale kdy zároveň se o něho jinak vlastně nemusíš moc starat a kdy ho platí jinej klub, hraje tam a pokud se rozehraje a vyroste, můžeš si ho koupit za třeba předem domluvenou částku ty... Každopádně ale na druhou stranu bych koupil jak Blažka, tak Toleskiho, neboť jak už jsem říkal na jaře se bude rozhodovat o titulu... A vzpomeňme si na zápas kdy jsme dali víc jak jednu branku? Ehm, z hlavy to fakt nevím, je to hodně dlouho, možná Sevilla? Asi jo, pak to byly všechno remízy 1:1 nebo 0:0, v nejideálnějším případě výhra 1:0... Přitom Šenkeřík, Ivana, Necid nejsou špatní a uzdraví se Vlček, každopádně konkurence v útoku není nikdy dost!
      Navíc já osobně se řídím třeba krédem, že je lepší mít v týmu více hráčů než pak patlat sestavu dorostenci co na ligu vubec nemaj... Nebo nejen dorostenci, ale i hráči třeba třicetiletejma, ale z formy... Nebo když musí hrát někdo se zraněním, to také není ideální. A kolikrát hrál na podzim Švec s nakopnutým palcem apod?

      V resumé mi teda vychází, že by měl odejít Šourek a přijít Hainault a z Teplic pravej bek Kaufman s Rajnochem, ze zálohy odejít Belaid a přijít Černý, M.Jarolím a možná nakonec přece jen nechat Váchu u nás, alternace na pravou zálohu, střed zálohy a pravýho beka, pomoh by i rezervě, jde o to zda by měl motivaci... Ale snad ano... A do útoku místo Gaúcha Toleski s Blažkem... Plus podepsat Lecjakse a Kozáka...

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 18:24 |  
        0 0

        Nezlob se na mě.ale Tvoje nákupy by stály přes 100 mega,některé nálupy jsou nesmyslné,takový Hainault by se vůbec nehodil do týmu typologicky,rozšířil by si kádr o 10 hráčů a odešli by jen Balaid a Šourek s Gauchem,víš jak takt o extrémně široký kádr by měl negativní vliv na psychiku týmu,to by bylo destruktivní.Tvoje koncepce by klub zlikvidovala,je vidět,že jsi novinář,myšlení novináře a majitele klubu jsou naprosto rozdílné,zatímco majitel se dívá na klub z hlediska financí a typologické vhodnosti posil,novinář píše jako fanoušek,stačí si přečíst nesmysly ve Sportu.Základním pravidlem musí být,že počet odchozích a příchozích hráčů se musí shodovat,je to stejné jako v účetnictví,kdy aktiva a pasiva se musí rovnat.Posily musí doplnit tým na postech,kde máme problémy-to jest levý bek,tvořivý záložník a střelec,maximálně tak 4-5 posil.Jediné s čím lze souhlasit je získat předkupní právo na nákup talentů typu Morávka,Lecjakse,protože v dorostu a juniorce nemáme od ročníku 90-94 velké talenty a nechat mladé hráče jako Vácha,Necid,Černý na hostování v ligovém týmu,hrát za juniorku pro ně znamená výkonostní stagnaci.Témat jako doplnění realizačního týmu o specialiasty-fyziologa,atletického trenéra,spolupracuje se na tom s Totenhamem,by bylo více,zlepšení skautinku-těch témat by bylo více,důležité je,že se vyvarováváme chyb z minulosti,které nás stáhly do dluhů a velkých problémů,Dan.

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 19:20 |  
          0 0

          Blbost že počet odchodu se musí shodovat s počtem příchodů.... Když prodáš hráče za osmdesát milionu, tak může přivést za něj náhradu za patnáct a ještě mužeš přivést další dva hráče na post kde tě tlačila boda, takže odejde jeden a přijdou tři... Navíc já neříkám, že přijdou všichni, ale třeba vem si že stopera bychom potřebovali, co bylo vidět v LM tak spíše dva... Na konci sezony se kumuluje nejen únava, ale i karty - a pokud třeba Suchý bude mít najednou chřipku nebo Brabec nebude mít formu, tak kdo by místo nich hrál? Musíš vycházet z reality, tzn že v zimě asi jeden hráč odejde za větší balík, i když naštěstí díky příjmum z LM to není letos nutné... A přijdou další. A je na vedení aby to usmlouvalo na co nejmenší peníz... Vem si, že třeba Hainaultovi končí na jaře smlouva a pokud to vezmu v porovnání s osttaními hráči co z Mostu šli, tak by jeho cena měla být 5 mil... Rajnocha počítám 25 mil naostro, ale nevím jak má dlouho smlouvu a to by jeho cenu mohlo snížit, stejně tak případný % z dalších prodejů a mohl by přijít i za 15... Toleski výměnou za Gaucha a hostování Necida by mohl přijít za zlomek z těch patnácti milionu avizovaných v médii, Černý možná 20... Dejme tomu. A máš to tyhle 4 hráče na českou ligu dost kvalitní a 40 milionů, což není zlé když si vezmeš že Hainault je v repre, Toleski je druhej nejlepší kanonýr a typologicky ten typ útočníka co nám chybí, Černý je v širší repre a Rajnoch v tom hledáčku figuruje taky... A třeba ta cena může být nakonec ještě nižší, třeba to může být řešeno ročním hostováním, proč by ne...

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 19:39 |  
        0 0

        Milý Luke, samozřejmě by bylo dobré koupit všechny ty hráče, o nichž mluvíš. Aleco s nimi?
        K záložníkům - ty defenzivní jako švec, gecov a další počítám do kategorie obránců .Kdybychom hráli obvykle 4-5-1, nepotřebovali bychom pět nebo šest útočníků, ale stačili by tři.
        Pokud bude v lednu základ až na Jandu a Šventa zdravý, nebude podle mě ekonomicky únosné zvyšovat počet hráčů áčka. Kupovat pravého beka, když máme Feryho a Matěje je nesmysl, zvlášť když může alternovat Gebre, Gecov a Švec.
        Zkušenosti Sparty ukazují, že když nakoupíš víc hráčů, než je potřeba, tak se začnou nenávidět, dělat na sebe podrazy atd. Výsledek je ten několikaletý průjem, do něhož Křetínský Spartu dostal šíleným nakupováním. Pokud chceš mít klidné mužstvo soustředěné na výkon, nesmí v něm být příliš mnoho nasraných, že se nedostanou na plac.
        Tantalos

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 20:26 |  
          0 0

          Jsou dvě roviny... Buď jít cestou risku, že když se ti vykartujou hráči, někdo bude zraněnej a nebude forma, že nebude moct nikoho dát do sestavy... To je přesně to, co nás postihlo loni na jaře, kvůli čemu jsme nevyhráli titul. To si myslím doteď, že kdyby tehdy byly v týmu dva útočníci navíc co mohli jít do sestavy když se nedařilo vstřelit gól, že jsme ten titul urvali...
          A druhá cesta je cesta risku, že se ti hráči budou nenávidět nebo že tam bude ta motivace malá, že si budou myslet že nemají šanci se dostat do sestavy... Osobně se kloním ke druhé variantě... :) Ale je fakt, že je to finančně náročnější...

          Jinak nevím, jestli jsi to pochopil co jsem chtěl říct. Čím více máš útočníků a záložníků, navíc typologicky rozdílných, tím více můžeš vytvářet sestavu na míru... Proti někomu hrát 4-5-1, proti někomu 4-3-3, proti někomu 4-2-3-1 atd.. .:)

          Jinak Spartu bych neporovnával, tam se stalo něco co je pro mě lidsky nepřijatelné... Můžeš nesouhlasit s praktikama trenéra, ale prostě to co tam bylo to je humus nad humus... A ať by se to stalo ne třeba Hřebíkovi, ale i komukoliv jinýmu, toho trenéra bych za to litoval, protože to co tam bylo si nikdo nezaslouží... A je blbost vedení Sparty že nevyhodilo na hodinu Poborskýho, Blažka a Zelenku a nekleplo hodně důrazně přes prsty třeba Sivoka apod... Protože tím to začlo, ne že by tam bylo moc kvalitních hráčů co by nehráli, ale protože zjistili že si mužou dělat co chtěj...

          Ve Slavii by myslím problém nebyl a pro trenéra jsou to příjemné starosti, řešit zda dá do základu sedmigólového Toleskiho nebo sedmigólového Vlčka, zda dá do základu stopera kanadský reprezentace nebo český.. :)
          A koukni na Liberec když jim vypadli dva tři klíčový hráči, koukni na Ostravu a další týmy... Musíš mít v dnešní době kvalitních ne 18 hráču (11 do pole a 7 na lavičku), ale 25 pokud chceš vyhrát titul... Ve Spartě se ti hráči třeba nemuseli mít rádi kvuli tomu že někdo si myslel že je hvězda a nehrál, ale nejde o hráče, jde o tým! O týmovej úspěch a tomu se ti hráči musí podřídit...

          Osobně si myslím že KJ by to ukočíroval, na to má velkej respekt. Zvlád by to... A jak říkám, je lepší mít více hráču než mín, jinak ten titul nikdy nedáš... Vždy ti na konci někdo odpadne akoukni na současnej stav Slavie, 7 hráčů na marodce, to je něco neskutečnýho... Nemít obrovskou kliku, tak jsme ty zápasy v závěru podzimu mohli taky pořádně projet... Nad tím se musíme zamyslet taky... Není to jen o nějakým fyzioterapeutovi, ale i o hráčích, o druhu treninku, o opotřebovanosti... A to se vše nezjistí s jedním člověkem někde na lavičce, to se musí pořádně projet... Takové centra mají v ACM, Chelsea... A myslím si, že pokud by vedení chtělo část peněz z LM hodně dobře investovat, mělo by takové centrum vybudovat taky, v českých podmínkách by mohlo vyjít odhadem na 40-80 milionů, ale ta návratnost je strašná... Jen si vezměme, že se dalo možná předejít zranění Dušana Šventa, Petra Jandy... Martina Latky, Standy Vlčka ... Jen v letošní sezoně... Kolik to mohlo být bodů v lize, za kolik mohl v létě Janda se Šventem odejít atd atd... Spíše než jednoho fyzioterapeuta bych zřídil takovýhle centrum...

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      bongor     před 17 lety 13.12.2007 20:02 |  
      0 0

      Tantale,jdeš na to celkem dobře a od lesa,ale Tobě se včera nelíbil Ivana?Mně teda hodně.Když si vezmeme,že dosud moc šancí aby se ukázal neměl,tak bych si ho nechal.Jeho povahové vlastnosti pochopitelně neznám,ale zkus se zeptat pana Jiřího,ten s ním určitě minulý týden mluvil a zná ho určitě líp,protože každý hráč se mu pravidelně hlásí a oznamuje mu všechny novinky o sobě i Slavii.

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 20:36 |  
        0 0

        Pan Jiří by určitě řekl, že Milan Ivana je ve Slavii pouze proto aby se dobře zpeněžil. Proto ho Karel Jarolím tlačí do sestavy jak v lize, tak v LM a snaží se aby hrál co nejvíc. Bohužel, někdy mu to překazí o hodně lepší formou třeba Gaúcho, který si někdy ten příchod na hřiště doslova vydře... Ale to nevadí, příště hraje zase Ivana aby se ukázal! Podle jeho vlastních slov se o něho zajímá Viking Stavangar, kam by měl v létě zamířit ze Slovácka za Martinem Fillem, který tam jde teď v zimě, i když jak se panu Jiřímu doneslo raději by šel do Sparty, v Norsku je zima... Ale zase vydělá si tam více peněz, protože jak panu Jiřímu ukazoval, ve Spartě Fillovi nabízeli jenom dvacet milionů ročně bez bonusů, v Norsku je to asi třikrát více... A samozřejmě, že za to že tak hezky Ivanu protěžoval a dokázal prodat, tak dostane Jarolím od Slovácka všimné ve výši deseti procent prodejní částky...

        O samotné povaze Milana Ivany by ti pan Jiří řekl to, že ho minulý týden viděl s Necidem a Váchou na jedné nejmenované diskotéce v centru Prahy jak se ve tři ráno pokouší zavolat své přítelkyni Janě, ovšem ta asi spala neboť měla hlasovou schránku. Pan Jiří to moc dobře slyšel, neboť zrovna s těmito hráči se bavil o jejich dalším působení ve Slavii a o tom, jak to vypadá s jejich smlouvami a co budou dělat v zimě.

        Ovšem někdy ve čtyři hodiny v noci se k nim přidali i Belaid, Tavares a Sylvestre, který si přived i kámoše Řepku s Limberským a všichni si zanotovali Smrt Spartě, přičež se dohodli na tom, jak zařídit aby se mohli všichni sejít v jednom dresu... Akorát ten Ivana zamíří do toho Norska... Ale i tak nebude trhat partu a dohodu dodrží. Totiž, v derby, jak už ale pan Jiří věděl dokonce před tímhle rozhovorem těchto hráčů, si nejprve dá vlastňáka Belaid a bude rovnou vyhozen z týmu, bude mu ukončeno hostování z Interu. A vzápětí po něm šáhne Sparta. Tavares zaviní penaltu a kdyby ji Řepka neproměnil, tak si nechá Ivana dát vzápětí červenou kartu když zezadu přejede Limberskýho. Proto tam musel být na té schuzce i on, protože jinak by se ohnal a červenou by dostal také a bylo by to v loji...

        Kdyby jsi se zeptal pana Jiřího, tak ti řekne asi něco takového... :)

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          quelhar (admin)     před 17 lety 13.12.2007 21:10 |  
          0 0

          Tak tohle me opravdu pobavilo :o)

          Dneska se Jiri sekl hned dvakrat, jednak s tim Dusanem (ne v lednu a o rok, ale dnes a o dva a pul roku) a jednak s tim Vorlem (tedy, to se pozna az na konci prestupniho obdobi).

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 21:15 |  
            0 0

            Díky... :)

            A stejně tak před tejdnem když tvrdil že Toleski už podepsal v Německu a míří tam, nebo co to říkal... Prostě že v český lize jednoznačně nezůstane a jde do bundesligy... Asi měl tehdy lepší informace než já, i když jsem s Gocem několikrát mluvil a i s jeho manželkou, ale stane se... Ale zajímavý, že když jsem říkal že o něho má zájem Slavie že to popíral a nyní je Slavie vlastně kromě jednoho klubu z Turecka jediným kandidátem už... Protože Teplice chtěj počkat jak dopadne Fenin (má podepsat s Juventusem příští týden a jít na hostování), ale Most si chce pospíšit a prodat Goceho ještě předtím... Tak uvidíme... :) Ale každopádně Slavia zájem má, on má zájem jít sem a žádný Německo.. :))

            • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

              quelhar (admin)     před 17 lety 13.12.2007 21:30 |  
              0 0

              Sice si nemyslim, ze by Goce byl takova extratrida, jak je nekdy prezentovany, ale kdyz k nam tolik chce a jestli ho chce i KJ, tak proc ne... Hlavne, aby nestal tech 15M, to by bylo prilis... :o)

              • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

                Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 21:49 |  
                0 0

                Mno, hele, dal 7 branek co mu uznali, plus jednu co mu neuznali kvuli debilitě rozhodčího (Liberec) a jednu proti Žižkovu co dal... plus neuznali mu tři branky co dal z ofsajdový hrany, kdyby byl ve Spartě a jmenoval se Jůn tak mu je uznaj všechny tři... Jako co se týče koncovky, je to celkem na české poměry dost extratřída, takovej ten zabiják á la Západ... jedna dvě střely za zápas a dá z toho branku... :)

                • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

                  (host)     před 17 lety 14.12.2007 09:39 |  
                  0 0

                  To máš pravdu, že se mu podzim povedl. Ale není to jeden z nákupů hráčů, kteří zazářili, prejdou do S a pak? Nechtěl bych aby se kupovali hráči na základě povedené jedné půl sezóny, to už bych si připadal jako na toaLetný.

                • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

                  (host)     před 17 lety 14.12.2007 10:46 |  
                  0 0

                  Já mu řikám Emil Zola :D

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            (host)     před 17 lety 14.12.2007 15:29 |  
            0 0

            Ja si nemyslim, ze bych se sekl, Svento prodlouzil,v posledni chvili se domluvili jinak na delce i pripadnem uvolneni, to je zcela normalni a Vorel, uvidime, je to neco jako Toleski, komentovat tento pribeh, kdy uz byla ruka v rukave, pak se diky lepsi nabidce jednoho z Nemeckych klubu zacalo licitivat a dnes je z toho bramboracka smerujici k dobremu konci , ale pro koho Jiri

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 22:37 |  
          0 0

          Vtipný Luke :-)
          ale víš co se řiká, na každým šprochu pravdy...

          14 dní zpátky jsem byl ve čtvrtek v Roxy, asi do dvou do rána a pak jsme sli jeste do jednoho prilehleho kabaretu :-)) a kdo tam nesedi na baru?? Tavares a Ludanek ze Sparty. Moc nekalili, jen koukali po holkach, tak jsem jim chtel koupit drink, ale nechteli, cucali tam nejaky mohito ci co. Nicmene asi ve tri jsem sel a jeste tam sedeli. Ravik

          • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

            (host)     před 17 lety 14.12.2007 08:26 |  
            0 0

            no a já potkal v neděli Hubyho, ale v odpoledne a spořádaně s rodinkou. Normálně bych dal (zkusil dát) řeč, ale zrovna Huby není můj oblíbenec:o) amon

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          (host)     před 17 lety 14.12.2007 15:35 |  
          0 0

          Tak ,diky, Milana jsem mel moznost poznat osobne az ke konxci podzimu, jde o skromneho na nic si nehrajiciho kluka, kterymu proste podzim nevysel , jak by si pral. Ano inklinuje spise k mladsim hracum i k jejich stylu zabavy , ale s tim u nej neni zadny problem a nikdy nebyl, jak by ti potvrdil KJ. Ivanuv manazer ma jiste ambice , ktere uz predvedl v lete a ja snad jen doplnim, ze realne nevidim v soucasne dobe pro jeho odchod zadny duvod, jsem zastancem Necida , ale myslim, ze by mu i Gauchovi prospela zmena mancaftu i zemepisne polohy. Jiri

  10. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:48 |  
    0 0

    Já prodal Gaucha a Šourka to jsou jelita jako prase. Ivana se nám taky moc neukazal kolik dostal šanci od Jarolíma a dal jeden gól. Více bych nechal hrát Necida.

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 15:58 |  
      0 0

      Usetri mne prosim slohovych cviceni kvalitnich rozboru, ktere lze ale popsat jednou vetou, to neni Luke na tebe,Toleski momentalne neni prioritou rekl vcera Jarolim a dodal zatim na primy dotaz jednoho ze Slavistickych novinaru. A snad jen Ja nejsem novinar a proste pisu i s preklepy za coz se omlouvam, jinak Luke ty si zmenil staj , tak vidis vsechno opravdu nevim, nejak jsem ty tvy clanky nemoh na portalu najit a ted na to nebyl ani cas. Jnak se loucim. Jiri

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 16:07 |  
        0 0

        Překlepy a změnit někomu jméno je trošku něco jinýho... Jo, změnil, řekněme že už jsem neměl motivaci a nebyl jsem spokojen s vývojem.. :)

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        coolair     před 17 lety 13.12.2007 18:43 |  
        0 0

        Kua Jiří, už zase? Opět píšeš ,,Já" s velkým J. Co si o sobě myslíš? To jsem teda fakt ještě nezažil...

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 17:49 |  
      0 0

      No vidíš, a ono to bude přesně naopak, protože Necida KJ nemá v oblibě a naopak Ivanu protěžuje, ačkoliv kromě tyče včera a gólu Zlínu nepředvedl absolutně nic.

      • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

        mart     před 17 lety 13.12.2007 18:08 |  
        0 0

        No, vono k tomu ma KJ asi nejakej duvod. Myslim k tomu Ivanovi. Me prijde, ze to co Milan sam rika, docela pasuje. Nemel prakticky zadnou pripravu - cely leto visel v zduchu, ... a to se holt u hrace projevi. Ja myslim, ze vcera byl docela dost dobrej, a doufam ze na jare bude jeste lepsi. Navic ma vyhodu, ze muze hrat i kridlo/krajniho zaloznika. S Necidem, tam vazne nevim.... zas tak ho neznam. Nicmene v tomhle Jarolimovi dost verim.mart

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 19:24 |  
          0 0

          s Ivanou souhlasím a o Necidovi kolovaly zvěsti že jo podobný jako svýho času o Fořtovi nebo na podzim o Belaidovi... Nakolik jsou pravdivý nikdo neví, ale už jen kdyby v zápase sice odváděl maximum ale na treninku na to sral, tak KJ chápu že ho nenominovává atd... A přitom ale to může být i daleko prozaičtější důvod, stejně jako u Morávka v Bohemians jak říkal pan Busta, nechtějí aby šel moc rychle nahoru, chtějí aby šel postupně... Což je myslím docela dost rozumný, protože ne každej to unese jako Šimůnek, Švec, Suchý, Kalouda, Janda nebo Fenin, stačí zmínit Holendu, Blažka, Střeštíka a další co to neusnesli psychicky... Třeba nakonec přeci jen KJ vidí v Necidovi velkej talent, ale bojí se, že by se to celé uspěchalo... Což je myslím rozumný. Však dřív ti útočníci dostávali pořádnou šanci ve dvaceti apod, zrajou později, je mu osmnáct, má všechno před sebou...

        • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

          bongor     před 17 lety 13.12.2007 22:42 |  
          0 0

          No ten Ivana včera docela vyděsil všechny,co ho už dávno odepisovali.Mart má pravdu,že neměl skoro žádnou zimní přípravu a na to mu to ještě docela utíká.Táborský říkal,že největší problém našich útočníků je hra jeden na jednoho.Tak to včera ten Milan zkusil jeden na tři a prošel tam jako nic.Já bych ho teda neprodával.Ne nadarmo byl nejlepší střelec ligy.A KJ ho zná moc dobře,kdyby za nic nestál,tak ho určitě nebral.

  11. Jiří

    Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 19:27 |  
    0 0

    cos to tu bulíkoval o tom, že Honza Vorel míří do Bohemky? "O ničem nevím," řek na první dotaz když jsem se ho ptal zda jde do Bohemky... Když jsem mu pak říkal že mi někdo celé odpoledne tvrdí že ho Bohemka chce a jedná s ním, tak odpověděl: "Já o ničem nevím. Opravdu ne..." Takže nevím, kde jsi co slyšel zase... Jak jsem říkal, před necelým tejdnem říkal že se v dohledný době do ligy asi nevrátí

    • Re: Jiří

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 21:15 |  
      0 0

      Ty znáš takhle dobře Kondora? :-)) jsem s nim chodil do školy a občas fandit do kotle HCS :-) Kde vubec ted hraje? Ravik

      • Re: Jiří

        Luke (host)     před 17 lety 13.12.2007 21:17 |  
        0 0

        Dělal jsem s ním rozhovor minulej tejden, občas si popovídáme chvíli, ale že bych ho znal nějak dobře, to ne... Jsou hráči, které znám daleko, daleko lépe... :) Teď hraje na tom Kypru, myslím že říkal Limassol, kdyžtak se koukni...:) http://svetfotbalu.com/new/index.php?text=54-vorel-kyperska-liga-je-solidni

    • Re: Jiří

      (host)     před 17 lety 14.12.2007 09:58 |  
      0 0

      Luker, informace je pravdiva a Toleski , kdyz s tebou mluvil taky neveril treba v presrtup do Teplic i kdyz s nimi v tom obdobi jednal.

    • Re: Jiří

      (host)     před 17 lety 14.12.2007 10:09 |  
      0 0

      Luker informace je potvrzena , Kmete snad to pisu spravne, konecne naprosto jednoducha aktualni informace o vyvoji ve Slavii a pravdiva, Anderlecht, Leverkusen, Udine, nebo treba kluby z Ruska to je zcela pravdiva informace, ale souhlasim , ze realizace je jeste dlouha, Svento prodlouzil jeste o rok do 2010 , protoze proste nebude asi cele jaro hrat a Slavia navic na posledni chvili umoznila odchod za urcitou castku, coz predtim ve smlouve nemel, Fortuna, nejsou to pro Slavii nijak zavratne penize asi 10 -15 milionu, odchody , po letech dluhu i z hlediska dalsiho vyvoje je treba prodavat, prodavaji movitejsi kluby, i dnes financne zoufala Sparta nebo treba Liberec, kterej se snazi udat nejen Blazka , ale trebas i Zlamala . A priprava bude kraqtsi nez obvykle , vyjma testu zacne vlastne halovym turnajem v Sazce a bude pokracovat fyzickou ve Spindlu. Jinak zaverem jeste jedno zajimave zastaveni , vcera meli kluci rozlucku, ktera byla hodne bujara a protahla se az do casnych rannich hodin, dnes se jeste nekteri sejdou na neformalni chlastacce v oblibene hospudce a pak jiz na dovolenou. jiri

      • Re: Jiří

        Luke (host)     před 17 lety 14.12.2007 14:39 |  
        0 0

        Myslím že jsi zaměnil dva Vorly...

  12. Přestupová překvapení?

    (host)     před 17 lety 14.12.2007 06:44 |  
    0 0

    Podle posledních informací se zdá, že v zimním přestupovém období dojde k největším změnám v kádru. Vedení Slávie navštívili 13.12 zástupci Andrlechtu s nabídkou na přestup Vlčka a Suchého, což zřejmě ovlivní i možné příchody. Navíc dle slov P.Doležala z částky získané za ligu mistrů půjde cca 100 mega na uhradu závazků a 50 je slíbeno hráčům, proto bude nutné každý příchod nového hráče zkoumat nejen zda vyhovuje typologicky, ale hlavně ekonomicky.Myslím, že z tohoto pohledu bychom mohli vyhlásit další kolo soutěže " kdo ze Slávie odejde a kdo ji posílí".
    Zdravím Kmet

    • Re: Přestupová překvapení?

      (host)     před 17 lety 14.12.2007 07:12 |  
      0 0

      Dobrý den Vám všem přeji,
      kluci, já sem tak rád, že už jsme zase všichni v tom správném brojení a i když nás čeká teď fotbalový půst, tak si tady budem povídat aby nám to rychle uběhlo. O těch odchodech a příchodech je tu toho dost a já mám zaručené zprávy od svého kamaráda přímo z vedení Slávie a ten ví hov...no. Nee, berte to jako vtip. Co bude a nebo nebude, to si teď budeme muset počkat. Já věřím, že to dopadne dobře, máme celkem slušnou pozici pro jednání a v kase celkem nabito. Já se těším na Vánoce, protože pod stromečkem najdu vysílání ČT 4 sport a tam budou všechny nejkrásnější zápasy Slávie v uplynulé půlsezoně, takže si připravte DVD a natáčejte do archivů. Zápas ze Sevillou byl výsledkově krutý, ale první poločas moc dobrej. A za celej mančaft to vyjádřil Matěj - klobouk dolů. Myslím si, že se správně hecnou na jaro a parta je v pohodě. Víc než příchody a odchody snad asi budou důležité zdravotní stavy našich všech marodů a zimní příprava. A pokud se povede návrat Jandy a Šventa, tak to bude super. Jinak bych zvažoval podání trestního oznámení na p. Luďka Straceného za totální brutus na Fr. Dřížďalu, protože to co prohlásil na adresu Slávie, to je snad druhý Sivok nebo Limberský. Ne proto, že by byl úspěch takový čin prokázat, ale udělat mu pořádnou ostudu, aby si dal už pokoj. Nedivím se K.J., že mu po zápase ruku nepodal a navrhuji, až bude u nás Viktorie Žižkov hrát, po celý zápas na něj bučet a pískat. Když jsem poslouchal ve středu před zápasem ze Sevillou v rádiu pana Chovance v pořadu "Mezi mantineli", bylo mi tohoto soudruha až líto. Evidentně neměl co říci, neb se majitel Sparty moc a moc nasral a chlapci dostali pořádně přes játra a zřejmě to neskončí jen nějakým bububu.... Tak Slávii zdar a vydržme tu přestávku, kluci moji a pište a pište ať nám to rychle uteče. Na vánoce si určitě ještě popřejem. Sokrates 55

      • Re: Přestupová překvapení?

        (host)     před 17 lety 14.12.2007 08:45 |  
        0 0

        Stracený ten u nás pozná peklo, já bych nikomu normálně neublížil, ale potkat Stracenýho nevím..A co se Andrlechtu týče, docela bych litoval vlčáka a ostatní, kdo by tam chtěl jít. To je evropský scéně 0 tým. řekl bych, že v současný chvíly možná i horší než mi a o úrovni belgický ligy bych se ani nezmiňoval..amon

        • Re: Přestupová překvapení?

          (host)     před 17 lety 14.12.2007 08:54 |  
          0 0

          prachy hochu, prachy!!

          • Re: Přestupová překvapení?

            (host)     před 17 lety 14.12.2007 09:09 |  
            0 0

            tak to by Suchy udělal dle mýho velkou chybu, radši průměrnej anglickej, italskej, fr tým než top belgický a hrát tam celou sezonu holomajznu. Suchy a Andrlecht, tomu já prostě nevěřím

  13. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 14.12.2007 09:07 |  
    0 0

    Prosím, kdo byl včera na meetingu s Klimentem a Leškou?? Info, permice, kampaň, plány, financování! A ještě prosím, když je tu tolik fundovaných odborníků, proč nikdo nedokáže ani odhadnout peníze od Fortuny za účinkování v LM. amon

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      (host)     před 17 lety 14.12.2007 13:04 |  
      0 0

      hledej noumo...

  14. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 14.12.2007 15:22 |  
    0 0

    nemám nic proti mladým hráčům, ale na úspěch HNED jsou podřeba zkušení a né ročníky 1989. to je hotový!!!

  15. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    (host)     před 17 lety 15.12.2007 20:15 |  
    0 0

    Moc me mrzi ze odchazi Standa V.Je to skvělí utocnik!!!Ale v jeho věku mu i to přeju,Andrlecht neni spatny tym a asi uz by jinou moznost do zahranicniho (kvalitniho) klubu jit nemel.Tak ti preju vsechno nejl. a hlavne se prosad abys byl na ME v Rakousku a Švícarsku!!!Jinak to prohrajem :D

  16. Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 12:26 |  
    0 0

    Jak to vidím já

    Brankáři
    Asi bychom měli získat Kubáska, pokud se podaří Vorla udat na hostovačku do 1. ligy (asi by mu prospěla), tak potom mít Kubáska na jaře u nás jako dvojku (v opačném případě ho nechat hostovat v Sokolově). Diviše bych nechal chytat i na jaře za béčko.

    Obrana
    Myslím, že bychom tuto otázku neměli podceňovat, zejména na středu. Myslím, že hráčů se nám během podzimu občas nedostávalo, Hubáček není na střed příliš spolehlivej, i když na kraji ujde. Takže by to chtělo nějakého Vidličku nebo podobného typa. Suchého bych ještě půlroku podržel, ale kdyby přišla nějaká opravdu skvělá nabídka, tak by se prodat dal. Taky záleží na Latkově zdraví. Co se týče kraje, záleží hodně na zdraví Dřížďala a variabilitě Gebre Selassieho, Krajčík by měl hrát v záloze, tam ho mužstvo potřebuje více. (Stačí srovnat pravou stranu v domácích zápasech s Arsenalem a Sevillou.)

    Záloha
    Na středu zálohy by to chtělo jednu posilu, chybí nám jeden vyloženej špílmachr jako byl Lukáš Jarolím, Švícko je defenzivní štít a Tavares něco mezi. Ale obejdeme se i v současném složení. Na kraji hraje máme hráčů hodně, takže bych bral jenom opravdu výjimečného borce, kdyby se naskytl. Ale tím borcem snad bude uzdravený Švento :-))

    Takže do zálohy potenciálně zajímaví: Jarolím, Černý, Dočkal, Gecov

    Útok
    Tady je to trošku hlavolam - optimální složení útoku (alespoň typově) bylo Vlček - Fořt, tj. jeden brejkovo-tvořivý typ a jeden hlavičkář na malé vápno. U Vlčka je otázka, zda bude stačit na nahrazení jeho role někdo z dosavadního kádru (Šenkeřík, Ivana) anebo budeme někoho hledat, ale nikdo mě nenapadá. Ten druhý typ se u nás na podzim k naší škodě nevyskytoval a sedí mi tam jednoznačně Libor Kozák.

    Toleski i Blažek jsou zajímaví v každém případě, zaškatulkovat je moc neumím.

    Ještě ideální sestava podzimu podle mého gusta
    Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Tavares, Švec, Pudil - Šenkeřík, Vlček.

    • Re: Kdo posílí a kdo opustí Slavii?

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 12:32 |  
      0 0

      Snad i ten Vácha by mohl u nás na jaře zůstat pro rozšíření konkurence v obraně, ale moc toho o něm nevím.