Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Slavia - Sevilla 0:3

Fotbalisté Slavie ve svém posledním vystoupení v Lize mistrů nestačili na španělskou Sevillu a prohráli 0:3. První poločas jsme sehráli dobře, ve druhém už nás hosté smetli. Přesto diváci hráčům tleskali, i za celou sezonu. Prohlédněte si 21 fotografií.

V posledním letošním slávistickém soutěžním utkání přijela na Strahov nebezpečná Sevilla, která bojovala o první příčku v tabulce Ligy mistrů. Slavii šlo již jen o prestiž a nemalou finanční odměnu. Trenér Jarolím to má každým zápasem čím dál tím těžší postavit vůbec základní jedenáctku, tentokrát se k marodům přidal i Šenkeřík. Pohled na lavičku náhradníků byl žalostný. I přesto domácí mužstvo od začátku působilo pozitivním dojmem a silného soupeře se vůbec nebálo a naopak bylo mužstvem nebezpečnějším. Fanoušci hnali svůj tým dopředu, vyložená příležitost však dlouho nepřicházela, vždy scházela troška ve finální fázi. Po čtvrt hodině hry stadion ztichl, to skončila Alvesova tečovaná střela za zády Vaniaka, naštěstí rozhodčí správně odpískal ofsajd. O několik minut dříve zahrozil hlavou i Kanouté. Do největší šance prvního poločasu se dostal Ivana, který si poradil s trojicí soupeřů, překonal i gólmana a trefil tyč. K radosti chybělo opravdu velmi málo.

Radost se ještě více vzdálila ve druhém poločase. Kapitán Šmicer musel kvůli zdravotním problémům střídat. Jeho místo pravého záložníka zaujal Pudil, na levou stranu přišel Jablonský, což bylo výrazné oslabení. Sevilla se do slávistů hned pořádně pustila, nadějně vypadající první poločas byl jen vzdálenou minulostí. Prvotřídní zákroky byl nucen vytáhnout Vaniak v 54. minutě, kdy vyrazil dvě střely Koného, kterého vychytal i o minutu dříve. Koné šel střídat a na jeho místo přišel Luis Fabiano. Nejdříve nechal vyniknout slávistického gólmana, ale v 66. minutě mu již nedal šanci a otevřel skóre zápasu. O tři minuty později připravil stejný hráč šanci pro Kanoutého a bylo rozhodnuto. Slávisté se dokázali v závěru ještě sebrat a sympaticky se snažili alespoň o gól, zůstalo však jen u nebezpečných centrů do vápna z pravé strany. Do vyložené příležitosti se žádný hráč v červenobílém dresu nedostal. Naopak v 87. minutě se nepovedla Hubáčkovi rána z voleje a na pozici posledního nešťastně odevzdal míč, který za pár sekund lovil Vaniak z branky.

Účinkování Slavie v letošní Lize mistrů neskončilo přesně podle plánu, ale rozhodně se nemáme za co stydět. Fanoušci poděkovali svému mužstvu tradiční děkovačkou, která se líbila i kotli soupeře. Doufejme, že příští rok v Poháru UEFA ji naši fanoušci budou moci předvést na mnoha stadionech po Evropě.


"První poločas jsme odehráli celkem dobře, měli jsme tam i slibnou gólovou šanci oproti soupeři, což bylo důležité pro další vývoj utkání. Do druhého poločasu jsme byli nuceni udělat jednu změnu, ale na střídání byl i Volešák, kterého píchlo v tříslech, ale tam jsme ještě počkali. Po nástupu Fabiana jsme mu dopřáli dost prostoru, než kolik by si takový útočník zasloužil. Už při první příležitosti to zavánělo brankou, opět nás podržel brankář Vaniak, ale nepoučili jsme se a pak inkasovali, což rozhodlo zápas. Chtěli jsme to aspoň korigovat, v závěru jsme měli i šanci, ale nedokázali jsme se prosadit. Chyby, které jsme udělali, byly systémové. Výsledek je pro nás krutý, průběh prvního poločasu tomu nenapovídal," řekl trenér Karel Jarolím na tiskové konferenci.

Slavia - Sevilla 0:3 (0:0)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Šmicer (46. Jablonský), Volešák (66. Necid), Tavares, Belaid, Pudil (74. Gaúcho) - Ivana
Branky: 66. Fabiano, 69. Kanouté, 87. Alves

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    (host)     před 17 lety 12.12.2007 23:09 |  
    0 0

    vysledek je kruty, skoda te sance ivany i nepisknute penalty,ale i pres to vsechny si hraci pochvalu zaslouzi,bylo videt, ze makali na sto procent a kazdy az na jablonskeho zahral velice solidne

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      mart     před 17 lety 12.12.2007 23:28 |  
      0 0

      No, jsem asi nejvetsim kritikem Jablonskeho (ze Tantalos:D), ale tentokrat bych ho vazne nechal bejt. Myslim si, ze by bylo asi nesmyslem ocekavat od nej, ze to spasi, a zas tak hroznej (podle me) nebyl.
      Souhlas s vysledkem. Tentokrat trochu krute, ... ale zas na druhou stranu v souctu se zapasem v Seville asi O.K.
      No, neda se nic delat. Arsenal 1 bod a 0:7, Sevilla zadnej a 2:7.
      A ted positiva..... ne, nebojte se, urcite je nebudu vyjmenovavat, .. proste na to tady neni dostatek mista. Je toho takova putna, ze se to da srovnavat snad se slavnym rokem 95/96.
      ....no a kdyz jsme u toho 95/06, ... nepripadla Vam nekomu ta Ivanova sance podobna Vachovu golu v Rime? ......
      Slavie diky.zdravi mart

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        mart     před 17 lety 12.12.2007 23:53 |  
        0 0

        ...myslel sem pochopitelne VAVRU ( ne Vachu, ten teprve ukaze co je v nem schovany :D), a ten rok nebyl (nanestesti) az zas tak dlouhej, neb to bylo jen 95/96......

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 09:46 |  
        0 0

        bohužel, od tý doby, co byl na hřišti Jablonský, jako by jsme hráli v 10 a bylo to znát. Hráči jako Jablonský, Hubáček prostě v Evropě hrát nemůžou! amon

        • Re: Slavia - Sevilla 0:3

          mart     před 17 lety 13.12.2007 13:00 |  
          0 0

          ale jo, ja nerikam, ze muzou. Jenze ja budu nadavat Jablonskymu, kdyz vodflakne zapas v lize, kde by (aspon podle me) mel mit narok, ne kdyz je (trochu) neviditelnej proti jednomu z nejlepsich tymu v Evrope. tak nejak sem to mysle (...aspon myslim, ze sem to tak myslel :D)mart

  2. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    (host)     před 17 lety 12.12.2007 23:13 |  
    0 0

    Ostuda , jo Sevilla není Kladno, tam se to od Ládi odrazilo a byl ztoho slavný..

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      Bulvi     před 17 lety 12.12.2007 23:21 |  
      0 0

      ty seš ostuda!!ale Slávie!!newim co bys chtel...abysme LM vyhrály????

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        bongor     před 17 lety 13.12.2007 00:28 |  
        0 0

        Jediná ostuda Slavie jsou všeobecně slabý návštěvy,dneska 12 tisíc,to by mělo být na každé lize.Jinak díky celému mužstvu za výborný podzim,Karlu Velikému za nekompromisní vedení mužstva,panu Doležalovi a všem ostatním ve vedení za velmi dobrou práci/s vyjímkou marketingu/.Uvědomte si,že pro druhý poločas nám chyběla celá jedenáctka hráčů.V první půli jsme byli lepší,ale jak je vidět Šmíca pro nás znamená víc,než si uvědomujeme,proto ta slabá druhá půle.Taky jsemviděl chybu v tom,že Pudil přešel napravo,když v první půli toho Alvese zcela znechutil.Jablonský na LM ještě nemá,bohužel asi ani Necka.Zato Ivana,ten mě příjemně překvapil.Gaučo taky slabší.

        • Re: Slavia - Sevilla 0:3

          Bulvi     před 17 lety 13.12.2007 09:56 |  
          0 0

          souhlasim....

  3. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    (host)     před 17 lety 12.12.2007 23:33 |  
    0 0

    pěknej fotbal. super atmos. no holt i o prohrách jest fotbal. škoda, želbohu Ivana trefil tyč. pak nic a posléze šup šup a šup. jen mě mrzí, že jsem nebyl přímo na strahově. vzdálenost 1000 km je dost limitující. dvojka po satu byla mi víc než náhražkou. tímto zdravím Jiřího z jihu čech, který si jistě zápas a support užil. těšim se na jaro a pokud budu v čr jistě v Prahu vyrazím. zdar a sílu slávisti. slavia navždy. pepe

  4. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    Bejbl     před 17 lety 12.12.2007 23:47 |  
    0 0

    Hold Sevilla přidala v druhé půli plyn... Hráli jsme od začátku hodně zatažení a Karel věděl co dělá. Hrát s nimi otevřenou partii by byla sebevražda. Chybí nám kvalitní útočníci za Šenkym a Standou. Necid potřebuje hrát pravidelně, Ivana se dnes snažil, ale je to málo, Gaucha nekomentuju. Měli to dnes ale hodně těžké, chyběla jim podpora zálohy. Škoda, protože beci soupeře na mě působili dost neohrabaným dojmem a pod tlakem by dělali chyby.
    Přesto podzim celkově velký úspěch. Ostudou je předčasný odchod lidí na konci zápasu, aby stihli odjet o 5 minut dříve. Hráči si zasloužili poděkování.
    Pochvalu zaslouží kotel, dnes jsem ho sledoval z Východu. Je opravdu slyšet, přibylo chorálů, choreo na úvodu také povedené.

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      Bejbl     před 17 lety 12.12.2007 23:53 |  
      0 0

      Ještě poznámka pro Marta: V Římě to byl Vávra po vyhrané hlavě Jirky Štajnera. Byl to můj první výjezd na fotbal za hranice a fakt velkej zážitek. Město obecně, památky a pak fotbal: Skoro plnej stadion, první půle 0:0 a klid, ale jakmile dali prvního góla, začal pořádnej hukot, normálně se mi na tribuně rozklepala kolena.:o) Se štěstím jsme se dožili prodloužení a pak přišel třetí gól, Italové už slavili postup a pak gól. Bylo to prostě super.:o)

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 00:01 |  
        0 0

        trousku nesouhlasim,ivana jednoznacne jeden z nejlepsich na place a gaucho(ackoliv ho bytostne nesnasim) velmi ozivil hru.troubi

        • Re: Slavia - Sevilla 0:3

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 01:31 |  
          0 0

          ..musim rict ze navstevy jsou tragedie..
          jesice fajn ze ti lidi ktery tam dojdou udelaj fantastickou atmosferu,...ALE!!!!

          ...kazdej placa jak je hrozny ze tu liga mistru poradne neni..a pak kdyz je
          .nechodi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          a to hrajeme s nejllepsim klubem sveta!!..
          jak to asi bude az budem hrat v edenu se zlinem, viktorkou,,(bez urazky)...nejdiv bude chodit lidi hodne ale casem!!!!

          myslim ze by se cesi meli stydet..tedy pokud je to vubec mozny!
          a dalsi,..jak tu nekdo pripomel..odchod lidi o deset minut driv..na BUS..ble..ble..fuj!!!!!!

          musim rict ze to jsou zase dalsi chvile,..kdy se stydim za to ze jsme cesi!!!!!
          ..nevazime si niceho!

          ..ale dekuju slavii za krasny chvile...i pekny nervy.)))))))))))))))))
          Martin

          ps..jo a jeste svy pritelce B. taky (i kdyz tam je to spis o nervech:))

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        mart     před 17 lety 13.12.2007 09:53 |  
        0 0

        JJ, ja vim, ze to byl Vavra, ... a ani sem si je (ty dva dlouhany na "V") nespletl, jen to na me tak nejak sedlo. Holt chvila nesoustredenosti ...a je to (hlavne v evropskych poharech :D).
        Jinak ten Rim Ti zavidim. Ja jsem v te dobe zil v Bavorsku, takze muj vyjezd v sezone 96/97 se jmenoval Curych :(. On to vlastne ani nebyl tak nejak moc "vyjezd", kdyz to bylo ani dve hodiny autem. Vlastni "vyjezdy" byly hlavne do Prahy na "domaci" zapasy Slavie. Ale toho Vavru mam jeste porad na videu. Neuveritelny!
        ... a jak rikam s tim zavidenim, ta druha pule v Rime, jeste kdyz zacali ti domaci fandove "opravdu" fandit, a domaci hraci "opravdu" tlacit, ... tu musel bejt opravdu super zazitek.zdravi mart

  5. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    bojler     před 17 lety 13.12.2007 00:48 |  
    0 0

    Mluvil jsem s Gaucem a bud pude do Ruska nebo do druhe nemecke. U nas pry konec.

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 08:39 |  
      0 0

      Coz by bylo dobre pro nej i pro nas.

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 09:30 |  
      0 0

      a vsichni doufame, ze uz se do Slavie nevrati...

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.12.2007 10:34 |  
        0 0

        Gaucho - snaha je, nec hci na nej nadavat, ale nejde mu to, herne si s tymem nerozumi, zazdi temer vse, no a ta prihravka pred branu pri nasem tlaku pred 3. golem, esli si vzpominate, to byl vrchol

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:27 |  
        0 0

        Ty se nevracej na stadıon anebo nemluv o Slavıı a hracıch ty burane!! Co tı Gaucho udelal?? Ze je ted z formy.... a kdo v sezone nebyl a nebo v predeslych sezonach??! Ası sı zapomel kdyz on daval goly a nebo to odjezdıl atd atd. To samy bylo s Fortakem anebo se Standou.. prober(te) se!! Chapu ze tady muzou byt odlısny nazory na hrace,hru,fanousky a ja nevım co jeste ale ı tak ty hracı pro Slavıı neco udelalı a na to nezapomınej!!!! Jeste zacnı krıcet Gaucho ven a muzes zamırıt smer Letna... AKI

        • Re: Slavia - Sevilla 0:3

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:29 |  
          0 0

          muj komentar nenı pro martıny ale toho nad nım... AKI

  6. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    KING25     před 17 lety 13.12.2007 09:17 |  
    0 0

    NO tak včera ten výsledek byl až brutálně tvrdý, ale byl to moc pěkný zápas a na klukách byla vidět velmi dobře bojovnost a nasazení. Škoda té tyče. Slavie mohla být vidět v upoutávkách na ligu mistrů až do konce tohohle ročníku. První sezona v LM dopadla dobře. Dobrých 5 bodů a ty peníze doufám nám pomůžou, aby jsme pravidelně tu LM hráli.

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 11:22 |  
      0 0

      Kingu ty misto planejch kecu na forech radsi nekdy priloz ruku k dilu a nepojeb tak jednoduchy choreo jako bylo vcera. Myslim ze vzit metrovej igelitovej pruh a poslat ho dolu by moh zvladnout i clovek tvoji inteligence...Georg

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        KING25     před 17 lety 13.12.2007 13:17 |  
        0 0

        Myslíš ten bílí igelit, který přes nás přepadnul a někdo za nej v průtahu vzal a sthnul ho celý dolů. Já si myslím, že to si měl dole teda ošéfovat někdo jinej..

        • Re: Slavia - Sevilla 0:3

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 21:00 |  
          0 0

          bílí igelity tam byly este dalsi 2, ktery zustaly nestazeny...!!

          • Re: Slavia - Sevilla 0:3

            KING25     před 17 lety 13.12.2007 23:31 |  
            0 0

            Teda nevím, kdo jsi, ale STAČÍ SE KOUKNOUT NAHORU NA FOTKY. Na druhé fotce v první řadě z leva je jasně vidět, že přes nás šly ilegily dolů do průchodu úplně v klidu, takže kde jsi přišel na 2 nestažené igelity?! To, že si to dole nikdo neuměl ošéfovat je problém někoho jiného. Hned vedle na té fotce jsou už vidět jen dva igelity, ale ty už jsou ze zdola přetrhnutí. Tak tady přestan psát blbosti a taky používej inteligenci..stačí se kouknout jen pozorně na fotky :-)

            • Re: Slavia - Sevilla 0:3

              (host)     před 17 lety 14.12.2007 16:40 |  
              0 0

              Kingu, co děláš dneska večer? Pavel

            • Re: Slavia - Sevilla 0:3

              (host)     před 17 lety 14.12.2007 16:41 |  
              0 0

              Verejne se omlouvam Kingovi za naprosto neopravnenou kritiku, nyni vim, ze vse udelal presne tak, jak mel! Priste pouziji inteligenci, aby dva igelity nebyly pretrhnuti! Georg

  7. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.12.2007 10:32 |  
    0 0

    Marte to srovnani s 95/96 me taky napada, doufejme ze to tak bude pokracovat i na jare:-)) S hodnocenim zapasu se vsichni asi shodneme, mozna bych nerekl kruty, ale prisny vysledek. V Lm se proste kazda chyba tresta, 60 min jsme hrali soustredene, v dobrem pohybu, v prvni puli byli i nebezpecni dopredu, ale pak prestala byt zaloha i obrana dusledna pri braneni, tolik prostoru proste tihle borci vyuziji.. velky chyby Krajcik, kteryho teda ta 17 pekne vodila (kdo to byl?) a Hub, ale nema cenu to svadet na jednotlivce. Kazdopadne je videt, ze neco se hosi v LM naucili. Jablonskyho mi bylo az lito, pro nej to bylo kruty, tenhle pulrok se mu nevyvedl a je treba, aby se rozehral na hostovani. Naopak Necid se mi docela libil, nepredvedl nic vyjimecnyho, ale je na nem videt, jak chce KJ ukazat, ze do tymu patri, dobry pristup. Smicer klicovej hrac, hraje na pul plynu a stejne je nejlepsi. Jeste bych vyzdvihnul Tavarese, tentokrat vypadal moc dobre a taky Ivanu, ten me az sokoval, jen doufam, ze nehraje takhle na sebe v LM, tohle nasazeni chci videt i v lize.

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 12:52 |  
      0 0

      Zdravim , k utkani, rozhodla kvalita sirsiho kadru , tezko vinit Jablonskeho , Necida , Gaucha , temer 60 minut jsme hrali vyrovnanou partii, pote v rychlem sledu se pres oslabenou zalohu a katastrofalne hrakjjiciho Huba prohnala Sevilska smrst,neni treba smutnit , nejde jen o vydelane penize , ktere rychle zmizi , ale o tym, kde i Ja mam zase po letech pocit, ze se v nem rysuji mistrovske ambice, osobni vztahy jsou velmi slusne a pokud se udrzi ekonomicka stabilita, neni nutne delat zadne velke zmeny. Jinak si myslim, ze jsem za posledni 4 dny mel moznost prozit fantasticky konec sezony, stravit ho ze 3 Prazskymi tymy, se svymi prateli i neprateli, zazit si Hooligans s vlackem na Kladne byla i pro mne fantasticka vec, kterou bych pral kazdymu, mluvit s Paskou, Kukou, Latkou, Pribylem, Snozikem, Repkou a dalsimi tj, neco co bych Vam pral , Jiri

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:36 |  
        0 0

        s repkou bych si to teda nechal rad ujit...

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.12.2007 14:00 |  
        0 0

        Musim jeste dodat, ze z celeho podzimu me jedine mrzi, ze si tyhle zapasy nemohli zahrat Janda, Svento, Latka a dalsi, ze tolikrat chybeli Vlcek, Smicer, Drizdal, Svec, teda hlavne kvuli tem klukum, ale i my jsme byli ochuzeni o to, abychom videli, jak se popasuji s nejlepsimi tymy sveta, jak by obstala slavie treba v tomhle slozeni: Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Drizdal - Janda Svec, Tavares, Svento - Smicer - Vlcek, takze prejme si hlavne jejich zdravi a tez Dusanuv podpis:-))

  8. Re: Slavia - Sevilla 0:3

    (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:04 |  
    0 0

    K zápasu se již řeko dosta a dost, ale je 1 věc na kterou musím reagovat!!! Může my někdo z ultras říct, co měl znamenat ten atak na fanouška co házel ty papírový koule na toho brejlatýho paštiku?? Byl jsem kousek od toho a fuckt to nechápu!!! Za 1.věřím že je těžký vlízt před kotel a snažit se něco dělat pro support. Ale ten panáček nejen že nezná slova chorálů a ten hlásek:o))) Prostě byl k smíchu......To že neunese to ,že ho lidi nebrali a snažil se ukázat svou síu pomocí 3 kamarádíčků je docela ubohý!!!!! Hanz

    • Re: Slavia - Sevilla 0:3

      (host)     před 17 lety 13.12.2007 13:53 |  
      0 0

      No asi tak, byl jsem taky kousek a ten atak se mi nelíbil, taky byc¨h si s sebou mohl vzít kámoše a vytahovat se.
      A taky se mi nelíbí polské pokřiky...jsem sakra slávista a gornícké pokřiky fakt řvát nebudu!

      • Re: Slavia - Sevilla 0:3

        (host)     před 17 lety 13.12.2007 14:07 |  
        0 0

        jen k Repkovi, vim ze jde o symbol nepritele, ale Tomas je hodne pohodovej clovek, kterej na rozdil od Horvata je absolutne slusnej a nikomu nic nevnucuje , poznat Horvata a hlavne jeho manyry bylo pro mne obrovke rozcarovani, tenhle Dysel je i v osobnim zivote dost velkej sobec....... \Jiri

      • Šašek ...

        SmoKerS     před 17 lety 13.12.2007 18:10 |  
        0 0

        Co to vůbec bylo za šaška, co mu pučil strašák megafon?? Ten byl tragikomickej...Zaregistroval sem ho už na Kladně.. Zkurvil i červenobílou sílu a pak řval nějaký pšonský hovna, který nikoho nezajímaj.. Jestli po něm něco letělo, tak ho to bohužel asi nezasáhlo.. Ten by mi moch přijít zkusit dát facku :-)) A ten hlásek :-))) ale jinak atmosféra super.. dobrá rozlučka se super podzimem.. a španělákům se to taky muselo líbit..

        • Re: Šašek ...

          (host)     před 17 lety 13.12.2007 20:08 |  
          0 0

          hej hanzi vole neser se do ultras vole nebo spatne dopadnes!ten pastika by si te namazal na prsa a a kotel ho vzal dobre!a ten curak nema co hazet na slavistu a jeste na hodne postavenyho!

          • Re: Šašek ...

            (host)     před 17 lety 13.12.2007 21:44 |  
            0 0

            ty asi budeš taky jeden z těch "chytřejších" vidˇ? k tobě nemám slov!!!!

          • Re: Šašek ...

            SmoKerS     před 17 lety 13.12.2007 23:18 |  
            0 0

            Jestli ho měl postavenýho, to nevim, ale vypadal dost vzrušeně... Každopádně, až se naučí něco jinýho než kňourat do megafonu že strašák mrdá zikovou, třeba nějaký naše chorály... tak ať to zas příde zkusit.. Třeba se chytí víc lidí než jeho 5 kamarádů.. hrdina postavenej... Většina lidí chce fandit Slavii a nebude řvát takovýhle kraviny.. Jinak bez Strašáka to asi bude mrtvější, takže by se asi měl najít někdo kdo by se toho ujal, když třeba onemocní nebo přijde o hlas, nebo prostě nebude moct, nebo něco... Ale někdo se zvučnějším hlasem by se nenašel?? A co bubeník?? ty chorály dycky ulítnou někde trochu rychlejš?? Chce to buben.. na těch videích nácviku chorálů ho třeba máte..

            • Re: Šašek ...

              (host)     před 17 lety 14.12.2007 09:06 |  
              0 0

              prosimte vole nerad vite hovno o fandeni!

              • Re: Šašek ...

                Bejbl     před 17 lety 14.12.2007 09:12 |  
                0 0

                Buben je základ rytmu, to je dobrej nápad.
                Ale do fandění se Vám neseru, protože jste nejchytřejší a radit nepotřebujete!:o)