Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:1

Fotbalisté Slavie opět pouze remizovali, v 15. kole hráli s Mladou Boleslaví 1:1. Soupeř se dostal do vedení, pak byl vyloučen Hrdlička, ale dokázali jsme pouze vyrovnat Pudilem. Zklamali jako vždy fandové, kterých přišlo málo. Prohlédněte si celkem 59 fotografií, většina od Mirka Beneše!

V neděli večer přijel na Strahov atraktivní soupeř z Mladé Boleslavi, oproti minulým utkáním se dal očekávat fotbal z obou stran. Většina rádoby fanoušků bohužel dala asi přednost pohodlí domova a televizi, a tak na tribunách bylo něco před 2500 diváků.

Slavia začala utkání velmi dobře, poprvé vyzkoušel pozornost hostujícího gólmana Šmicer v 10. minutě, jeho nepříjemná přízemní střela z hranice vápna byla vyražena pouze na roh. O pět minut později měl vedoucí gól na hlavě Suchý, ale jeho hlavičku po rohovém kopu Pižanowski výtečně vyrazil a poradil si i s následnou dorážkou Tavarese. Uplynulo dalších pět minut a reprezentant Matějovský obešel několik hráčů a předložil míč do vápna Kyselovi, jehož střelu vyrazil nohou Vaniak. Místo aby slávisté v pohodě vedli, stal se po půlhodině hry opak. Obrana nezvládla pokrýt standardní situaci a Rajnoch pohodlně prodloužil míč za záda domácího gólmana. Boleslavští se neradovali dlouho, ve 33. minutě musel po faulu na Šmicera a následné druhé žluté kartě předčasně ze hřiště bývalý slávista Hrdlička. Slavia tak získala hodinovou přesilovku k otočení zápasu. První šanci měl Šenkeřík, ale ve 41. minutě hlavičkoval těsně nad po centru Krajčíka.

Do druhé půle vyslal trenér Jarolím Volešáka s Ivanou. Slávisté se pustili do dobývaní boleslavské branky, obrovskou šanci měl Ivana a následně Šenkeřík, míč rozvlnil jen boční brankovou síť. Šenkeřík po chvíli hlavičkoval opět jen těsně nad. Vyrovnání jsme se dočkali po hodině hry, Šenkeřík vyslal Pudila, který běžel ze strany sám na gólmana a poradil si na výbornou. Tím slávistický tlak najednou nepochopitelně skončil, Boleslav se dostávala opět k míči a bylo vidět, že rozhodně remízu chtít bránit nebude. Sešívaní zakládali akce většinou nakopnutím dopředu, což byla určitě škoda, zvláště když vysoký útočník Necid seděl jen na lavičce. K dalšímu ohrožení hostující branky se dostal až Volešák, který ze standardní situace v 73. minutě pálil těsně nad. Na hřiště se konečně dostal i Necid, když vystřídal dnešního kapitána Šmicera, který zahrál velmi dobře. Bohužel po jeho odchodu chyběl mezičlánek mezi zálohou a útokem. I přesto mohli sešívaní v závěru hned několikrát rozhodnou. Dvakrát promarnil stoprocentní šanci Volešák, nejdříve minul přízemní střelou levou tyčku, podruhé napálil míč vysoko nad z malého vápna, když se dostal k odraženému míči po střele Ivany. V posledních sekundách se řítil ve vápně na gólmana Necid, který byl jednoznačně faulován, ale penalta se nepískala. Rozhodčí tím korunoval svůj dnešní neakceptovatelný výkon.

Výkon rozhodčího byla kapitola sama pro sebe. Z potencionálně atraktivního fotbalového utkání dvou špičkových mužstev se stala velká show rozhodčího Královce a jeho kolegů. Oba trenéři se shodli na tom, že sudí byl dnes v hlavní roli. Na tiskovou konferenci přišel nečekaně i člen představenstva Slavie Tomáš Rosen vyjádřit lítost a další dojmy o rozhodčích.


"Boleslav jsme pustili lajdácky do vedení, kdy jsme nedohráli standardní situaci, i když jsme to zdůrazňovali. Po vyloučení to bylo o tom, kdy se nám podaří vyrovnat a zda se nám pak dál podaří prosadit. Boleslav se snažila o brejky, tak jsme museli hrát vzadu obezřetně. Ale měli jsme plno šancí, abychom vyhráli. Některé šance vychytal i Pižanowski, další zahodil Volešák či Suchý," řekl po zápase trenér Karel Jarolím.

Slavia - Mladá Boleslav 1:1 (0:1)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Gebre Selassie (46. Ivana), Belaid (46. Volešák), Tavares, Pudil - Šmicer (75. Necid), Šenkeřík
Branky: 60. Pudil - 30. Rajnoch
ČK: 33. Hrdlička

Foto: 1-7 Richi, 8-59 Mirek Beneš

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Bulvi     před 17 lety 02.12.2007 22:46 |  
    0 0

    můžete mi někdo vysvětlit,kde byli fanoušci...???na Olomouc se vymlouvali na čas,tak co to bude tentokrát???

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      (host)     před 17 lety 02.12.2007 22:53 |  
      0 0

      já byl na horách a zápas bohužel nestihl (mám permanentku). rudahvjezda

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Markus     před 17 lety 02.12.2007 22:58 |  
      0 0

      Už brzy se dočkáš, neboj. Nový moderní stadion jistě přitáhne mnoho lidí a pokud je nabízené služby i divadýlko nezklamou, budou chodit opakovaně.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Bulvi     před 17 lety 02.12.2007 23:02 |  
        0 0

        je to škoda no...hrajem o titul+Lm+stavíme stadion a na ligu chodí 2-3tis...

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Luke (host)     před 17 lety 02.12.2007 22:47 |  
    0 0

    škoda... :(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.12.2007 23:34 |  
      0 0

      škoda no, hlavně neproměněných šancí, ale taky toho že kluci po vstřelenym golu za tim nešli stejně jak za vyrovnáním, věřil jsem že to dají, ale přišel trochu utlum, chyběla mi trochu mezihra, před Tavaresem byla velka díra, kterou po odchodi Vládi (mimochodem velmi slušnej výkon) měl asi zacelit Volešák, ale ten je polední dobou dost z formy, navíc zase zazdil tutovku stejne jako s Olomouci. Bohužel jak přišel Necid, přestaly do vápna lítat centry, no škoda že tam nešel v puli, ten Ivana.. no něco si odehral, ale je pořád strašně neduraznej, jak v soubojích tak při zakončení. Dneska hral velmi slušně Tavares, odpustil si ty nepřesný přihravky, jen škoda že neuhlidal Rajnocha při golu, no a pak Šenky, krasna přihravka, jen parkrat to chtelo lepší zpracovaní, dostal tam nekolik dobrejch balonu, ze kterejch melo neco bejt. No nic, moc to klukum nejde, asi se neda cekat, ze bude forma porad, jen ty utlumy nemuzou trvat dlouho, rozhodovat se bude na jare tak jako tak a na to jaru musime bejt poradne pripraveni.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 08:39 |  
        0 0

        já ty prohry nějak těžko nesu, poslední 3 zápasy a 6b v ****, s viktorkou jsem to reozdejchával týden, s olmikem jsme začali hrát posledních pár minut a včera. začali jsme famozně, místo gola, dostanemz přímáku. Včera naprosto tragický belaid+gebre (jen tleskám KJ, že je sundal o poločase) brzo jsme vyrovnali a já doufal, že je roznesem na kopytech a místo toho jsme se od 60min. de facto k ničemu nedostali. Nakopávat dlouhý balony na šenkeříka mi nepřišlo zrovna moudrý, chyběl fery, aby vzal balon zavezl nacentroval. Včera podal ještě mizerný výkon Mára+krajčík. Naopak výborný šmíca,taveres, jako obvykle vaniak. rozhodčí, to už je evergreen naší ligy, ale lejt na něj pivo a hystericky nadávat..? pros**** jsme si to sami, za bezkrevnou 2 půli a zabitý 100% šance jsme si prostě vyhrát nezasloužili. Místo aby jsme na 2ho měli 8b, je to o 2. amon

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 09:34 |  
        0 0

        Stran sudího nemáš pravdu. Nehráli jsme dobře, to je pravda, ale to nikoho neopravňuje pískat si, co ho napadne a kdy ho to napadne. Nebo jinak, je naše věc jak si vyhodnotíme hru, ale takový sudí do ligy nepatří. slawek

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:09 |  
          0 0

          čti lépe, já rozhodčího neobhajuju, jen říkám, že jsme si to pros*** sami. Měli dostat nášup a hotovo

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    kilgore_trout     před 17 lety 02.12.2007 23:07 |  
    0 0

    Skoda ztracenych dvou bodiku (mozna mel Karel hrace nekam pred utkanim zamknout, aby nevedeli jak hrala sparta, pac to je klasika, ze kdyz ztrati ona, tak i my).
    Nejvetsi rozdil mezi MB a nama byl v tomto utkani v poctu vyhranych hlavickovych souboju. Na jedne strane dva mali utocnici, kteri dohramady vybojovali asi pulku hlavicek, co Mendy sam. Snad zacne KJ davat vice sanci Necidovi a koneckoncu by nam asi i pomohl nejaky hrac do stredu pole s dobrou hlavou (jakoze i krome hlavic i neco vymysli:) (v ceske lize je to abraham na dalsi si nevzpominam).
    PS: za to vymrznuti na vetrne hurce, by si vsech dva a pultisice vernych zaslouzilo, aby se ta penalta v zaveru kopala.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 08:23 |  
      0 0

      Rajnoch, ty Abraháme...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        kilgore_trout     před 17 lety 03.12.2007 08:40 |  
        0 0

        a ja si vzdy myslel, ze rajnoch je obrance.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Luke (host)     před 17 lety 03.12.2007 18:16 |  
          0 0

          V posledním roce hraje ve středu zálohy... V obraně Rolko-Kopic nebo Kopic s někým jiným... :)

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    (host)     před 17 lety 02.12.2007 23:35 |  
    0 0

    Všimněte si, že je uvedená stejná (!) návštěva, jako na minulý zápas s Olomoucí. . .to myslím jasně potvrzuje, že to pořadatelé moc nepočítaj. . .:) a nějak se nám teď sekli. . .:)) k zápasu - nikdo by se nemoh divit kdybysme vyhráli 4-0, konečně jsme hráli skvěle, ale bohužel se odklonilo štěstí . . .asi jsme si ho vybrali na začátku podzimu. V útoku neskutečně chybí Standa, ty brejky nikdo jinej neumí :(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 02.12.2007 23:41 |  
      0 0

      Tohle není o štěstí, koncovak je odfláklá! V zakončení neskutečnej alibismus! Posledních 15 minut odchozenejch! Rozhdčí na pěst a ti kluci co maj podávat míče na výprask!!! Já jsem tak nas*****!!!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 02.12.2007 23:48 |  
        0 0

        Njn, máš pravdu, napsal sem to trochu nešikovně.....ale podle mě podobnej výkon nám zajistil vítězství třeba nad Kladnem, nebo nad Brnem...leč tady bohužel ne. z těch šancí sem taky málem vyrost :)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 08:41 |  
        0 0

        jj, georgK přesně tak, já jsem na tom uplně stejně. Skoro tak ****, jak po tom žižkově! amon

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 00:41 |  
    0 0

    Hlaska z hlavni: Sakra ten hubacek ma nacvicene tri situace: dozadu na brabce, dopredu na pudila nebo centr do hajzlu :D Gordon. Jinak nakopavane mice na dva male utocniky dost na picu, kdy naposled sme dali gol po zemi?

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 01:26 |  
    0 0

    Pár postřehu z dneška: Návštěva - tragédie, jel sem tam 100 km tam 100 zpátky a nechápu jak někdo kdo je z Prahy nedokáže zvednout prdel a vyject na ten kompec, z lenosti většiny slavistů je mi nablití. Hra Slavie - vždy prvních 20 minut v poločase dobry, pak naprosto nepochopitelná mizerie. Rozhodčí - idiot, naprosto žádnej cit pro hru, samý kouskování hry, prostě debil. Ten zákrok na Necida smrděl penclí, ale nevim v telce sem to ještě neviděl, ale mohlo by to bejt jedno kdyby Volešák dal jednu ze dvou tutovek. Celkový dojem z dneška: stálo to zahovno! Krasty

  7. Už aby byl konec

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 01:48 |  
    0 0

    Bývá to tak, že po posvícení přichází průjem, abych to řekl slušně. Posvícení jsme měli díky LM a teď už je těžké hráče motivovat. Považuji za fantastické, co odehrál od léta třeba Marek Suchý, ale mám takový pocit, že teď už mele z posledního. Měl by odjet někam na Bahamy aspoň na měsíc. To samé Matej Krajčík, skvělý fotbalista, opora, ale teď už to není ono. Je neuvěřitelné, jak obraně chybí Dřížďal.
    V záloze teď válí Pudil, zdá se, že jediný má ještě motivaci. Tavares měl v sezóně pár skvělých zápasů, ale už jde dolů, Belaid ještě níž. V útoku je teď jenom Šenkeřík, Ivana je tam jenom do počtu, nechápu, proč ho KJ staví. Necid se alespoň snažil a vybojoval jasnou pentli. Že ji nepískli, není jeho vina.
    Sudí Královec je lump, to se ukázalo před časem v Olomouci, kde nás nesmírně podřízl. Dneska hru kurvil a nechápu. jak takový blb může pískat ligu. Mluvit o něm slušně by byla urážka slušných lidí.
    Ukázalo se, že byla děsivá blbost zlikvidovat loňskou juniorku a splácat místo ní ten nynější paskvil. Trenér dnes potřeboval dva tři mlaďochy typu Váchy a Dočkala, aby hru oživili. Z nynější juniorky není kam sáhnout. Dneska bylo vidět, že jsme potřebovali novou krev a ta bohužel není.
    Doufám ale, že první, co bude Slavia "kupovat", bude odborník na fyzioterapii a kondiční trénink. Špičkového lékaře, pro mě a za mě třeba v Německu. Ostatně kdyby byli Švento, Latka a Janda a jiní pod řádnou péčí, mohla na jejich prodeji Slavia trhnout snad čtvrt miliardy korun.
    Evidentně hráči potřebují dát do pořádku fyzicky, aby nebylo tolik zranění. Pravděpodobně jde o následek jednostranné zátěže, asi by měl trenér zamyslet s lékaři, jak nedělat z fotbalistů invalidy.
    Tantalos

    • Re: Už aby byl konec

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 07:09 |  
      0 0

      Dobré ráno Vám všem,
      s tím nadpisem souhlasím a přesně to i včera řekl V.Šmicer. Prostě už je to na doraz a to zvlášť, když chybí z bývalé plné palby 7 zraněných. Moc našim klukům držím palce v závěru této sezony. Je na nich vidět snaha i křeč a únava. Opět jsme tam mrzli jako proti Olomouci, ale fandilo se pořád a to je dobře. Nebudu hodnotit nikoho, protože se určitě snažili všichni i Volešák, i když to tam nespadlo. Měli jsme šancí dost i hluchá místa. O panu rozhodčím se radši zmiňovat nebudu. Co chcete po p.Královcovi, který se doslova veřejně v plzeňském tisku přiznal, že Slávii rád nemá a hlavně p. Roman Berbr, který je bossem rozhodčích v Plzni je velký kamarád V.Košťála. Ani se p.Rosenovi nedivím, že nakonec vypěnil, ale až příliš tiše odplul p.Šetrle. No a dost těchto úvah, nejsme žádný psychopati. Je třeba podpořit a povzbudit kluky a ne na ně nadávat. Za celou půl sezonu odvedli dost a dost poctivého fotbalu a to se cení. Jinak Tantalosi, lékaře máme výborné a není to o tom, že by Tebou kritizovanou jednostrannou zátěž nesledovali. To je velmi dlouhodobý proces a v čem s Tebou souhlasím, fyzioterapeut a dobrej by se hodil, ale taky vím, že už se s jedním anglickým pracuje (z Tottenhamu) a další je na cestě. Teď o zimní přestávce je naplánováno velice nápadité dobíjení baterek a také slušné výměny a odchody a příchody. Věřím, že poznáte všichni jak je dobré mít Rosena a hlavně jeho poslední velmi dobrý marketinkový tah dává p.Košťálovi zabrat i s celou jeho komunistickou (S)partou. Tak Vám všem přeju pěkný den a ikdyž nás bylo velmi málo, pořád je třeba fandit. Sokrates 55

      • Re: Už aby byl konec

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 08:29 |  
        0 0

        Jakej tah?? / Jinak snad přijde i ňákej ten¨pořádnej kondiční trenér! A psycholog

      • Re: Už aby byl konec

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:25 |  
        0 0

        Jako obvykle jsem si pochutnal na příspěvcích Tantala a Sokrata.
        Základní problém českého fotbalu se asi hned tak nepodaří vyřešit.
        Je to soudruh Košťál.Od toho se odvíjí skoro všechno ostatní,dokonce
        i několik zbytečných zranění/Kalivoda a Ferry na Žižkově/.Nejsem psychopat,ale zvláště zranění Dřížďala mi připadalo jako na objednávku?!Nebylo by možná od věci,udělat to jako v NHL.Mít někoho,kdo je na hřišti hlavně jako hlídač hvězd.On by si ten zmetek Stracený rozmyslel,jestli chce mít půl roku sádru,nebo se alespoň snažit hrát si na fotbalistu.Ale hoši,v neděli jsem byl v Edenu a to je balzám na červenobílou duši.Já se nedivím,že určití lidé běsní vzteky.Vypadá to už dnes na skvělou práci.Je to BOMBA!

    • Re: Už aby byl konec

      mart     před 17 lety 03.12.2007 09:42 |  
      0 0

      Tantalos, ..... souhlas zcela beze zbytku. Vetsinou souhlasim tak na 80-90 procent, tentokrat nemuzu najit ani hnidu, kde bych to nevidel uplne stejne. Mimochodem, smerem k nasemu poslednimu dialogu, Tavares opet vypadal fotbalove, ale neskutecne to brzdi. Kdyz neni okolo nikdo kdo by mel na to aby se to zase zrychlilo, je to proste vic videt.zdravi mart ( kdyz si vemu, ze jsem kvuli tomu zapasu dal kamosovi dva listky na Anfield....)

    • Re: Už aby byl konec

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 10:44 |  
      0 0

      Tantalosi,konečně s Vámi mohu souhlasit ve všem,když jsem tu psal o nekoncepčnosti juniorky,že není kam sáhnout,že nám chybí kvalitní realizační tým zahrnující fyziologa,kvylitního kondičního trenéra,trenéra na rychlost,dynamiku,mentálního trenéra,tak to většina z vás bagatelizovala,to samé u lékařské péče,je třeba dát více peněz do prevence,aby se zranění,jaké utrpěl Janda zjistilo dříve,aby návrat hráčů z rekonvalescence byl rychlejší,jen si vemte,jak dlouho už nehraje Latka-na jaře odehrál zápas v Liberci,ke konci nastoupil proti Příbrami a Bolce a na podzim proto Bukurešti,přitom ho Slávia platí a nemůže využívat jeho služeb,ukazuje se,jak nám chybí kvalitní fyziolog,většina talentovaných dorostenců není připravena na hru mezi dospělými a to je jim 17,18 let-to je špatná zpráva,nejsou připraveni rychlostně,kondičně ani silově na hru dospělých,přitom máme v dorostu talenty a nemůžeme je využít v případě zranění hráčů A týmu,včerejší zápas ukázal,jak nám chybí levý obránce,hra Hubáčka je špatná,není to hráč pro moderní fotbal,je třeba hledat kvalitní posilu na tento post,hodně se mi líbí Lecjaks,je konstruktivní,má skvělou kopací techniku a na svůj věk-17 let i přehled,rychlost,dobře podporuje ofenzívu,jeho cena by bala kolem 12 miliónů+30 procent z prodeje,stejně tak tvořivý střední záložník,při vší úctě k Balaidovi a Volešákovi,jsou to průměrní hráči,myslím,že Dočkal už je předčí a měl by v zimě dostat šanci,ohromně se mi líbí Morávek z Bohemky,včera jsem viděl záběry ze zápasu klokanů v Teplicích a Morávek byl vynikající,umí dát kolmý pas za obranu,obejít několik hráčů,nebojí se vystřelit ze střední vzdálenosti,dobře kombinuje,je na tom dobře rychlostně a umí i bránit,jeho cena 15 miliónů+procenta z prodeje +hráčská kompenzace a do útoku by se nám hodil typově odlišný hráč než Vlček,Ivana a Šenky,líbil by se mi Kozák z Opavy nebo Zbyněk Pospěch,zároveň by mohl Necid odejít hostovat do ligového týmu,potřebuje pravidelně hrát,pomůže to jeho výkonostnímu růstu,doufám,že při přestupech se vyhneme experimentům,které tu někdo dříve naznačil,že má přijít Lua Lua a do obrany nějaký Francouz,dávám přednost českým talentům,u zahraničních hráčů bych viděl jejich příchod v raném věku-14 let,aby měli čas se adaptovat,zvláště mladí hráči z Afriky a Asie,kteří vynikají rychlostí,dynamikou,by se nám z dlouhodobého hlediska hodili.Doufám,že v zimě tým vhodně doplníme nejen hráčsky,ale i realizační tým,dobře potrénujeme,zlepšíme kvalitu hry,je dost špatná,zvláště přechodová fáze je pomalá a komplikovaná,zahrávání standardek je bez nápadu,zlepšíme pohyb bez míče,zapracujeme na aktivní defenzívě,zlepšíme střelbu ze střední vzdálenosti,my skoro vůbec nestřílíme a náš projev bude kompaktní,budeme předvádět pohledný,kombinační fotbal s rychlou přechodovou fází po celý zápas a ne jako včera jen v úvodech obou poločasů a pak jen nakopávat míče na malé útočníky.Věřím,že jaro zvládneme v lize i v poháru a uděláme titul,jen se obávám,aby rozhodčí nedotlačili Spartu k titulu,těch chyb poslední dobou je hodně a to chyb úmyslných,nový model Ligy mistrů může vést k návratu Horníků do českého fotbalu,mám z toho velkou obavu,že Peltománie s cinklým jarem se nám vrátí,Sparta potřebuje hrát Ligu mistrů a nový model ji usnadňuje postup do této soutěže,proto se nebude štítit využít čehokoliv,co ji k tomuto cíli pomůže,včetně korupce přes komisi rozhodčích a ovlivňování zápasů,Dan.

      • Re: Už aby byl konec

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:18 |  
        0 0

        Dávat 12 milionů za mlaďocha, který odkopal jedno ligové utkání, mi přijde jako šílenství. Jestli Lecjaks stojí za pět, šest milionů, a to je slušná cena za beka, se ukáže, až mu bude jednadvacet, dvaadvacet let a bude mít alespoň dvě sezóny odehrané v lize.
        Tantalos

        • Re: Už aby byl konec

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 14:44 |  
          0 0

          Tantalosi,Totenham koupil za 25 miliónů Pekharta,aniž odkopal minutu v lize,částka za jeho přestup se může vyšplhat ke 100 miliónům,Arsenal koupil Wallcota za 300 miliónů,aniž odehrál minutu v premiere league,oba dva hrají ligu,byť nepravidelně od 17 let,jsou to největší talenti českého fotbalu,Morávek bude druhý Rosický,Lecjaks druhý Jankulovski,pokud budeme čekat,až se předvedou stabilně v lize,tak je nám vyfoukne konkurence ze zahraničí a jejich cena bude vysoká,jen si vezměte,za kolik Fiorentina koupila dorostence Hableho-50 miliónů,pokud máte dobrý skautink,tak kupujete mladé hráče hned,a ne až se předvedou v lize,to už je pozdě,takhle bychom nekoupili nikoho,chce to mít přehled o mládeži,ta Vám chybí,proto máte v tomto trochu naivní názor,nikdo nám nedá své talenty za hubičku,tak to nechodí,ale je dobré investovat akceptovatelnou částku do jejich nákupu,protože se nám několikrát zhodnotí,vím o dalších talentech,vhodných pro Slávii,ale to si nechám na jindy.

          • Re: Už aby byl konec

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 16:21 |  
            0 0

            Jo, ale Slavia koupila Dřížďala za dva, a už ho chtěj v Mnichově. Já bych radši kupoval takové Dřížďaly. U těch víš, co z nich bude. Lecjaks může dopadnout lecjaks.
            Tantalos

      • Re: Už aby byl konec

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.12.2007 11:36 |  
        0 0

        az na Lecjakse ci Moravka, ktery jsem nikdy nevidel hrat, naprostej souhlas, pekny clanek..i ten zaver, taky mam obavu, ze o co vetsi hodnotu bude mit titul, o to vetsi tlaky budou

      • Re: Už aby byl konec

        Luke (host)     před 17 lety 03.12.2007 18:21 |  
        0 0

        Práva na Kozáka vlastní jedna švýcarská firma za cca 750 tisíc euro... ;)

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    KING25     před 17 lety 03.12.2007 08:39 |  
    0 0

    Ten Královec je teda už fakt na tečku. Co včera předváděl, to byl už opravdu vrchol jeho demence. Ale zase na druhou stranu si můžeme za tu remízu sami. Ve vápně nám chybí důraz a to se pak do obraného valu útočí špatně..

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    hammarby     před 17 lety 03.12.2007 09:27 |  
    0 0

    Počet fanoušků se dal bohužel čekat,já tipoval 2000,ale co dodat,je to fakt ostuda.Jediné pozitivum na včerejším zápase bylo to,že se s námi důstojně rozloučila světelná tabule na jihu!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 10:39 |  
      0 0

      Napred mi dovolte okomentovat jednu vec , ktera je dle meho ostudou Slavistickeho fotbalu, konci utkani , ktere piskal sileny Kralovec, cast fandu se louci s hraci a cast fandu na hlavni tribune hazi vse co jim prijde pod ruku smerem k viditelne se smejicimu rozhodcimu, ktery si zrejme preje jedine byt zasazen a udelat Slavii dalsi problemy, kdyz je rozhodci konecne dostrkan do tunelu, obraci se zloba Slavistu proti vlastni VIPCE, jeden postarsi muz dokonce plive smerem k ni povzbuzovan pani Zikovou a rve jako smyslu zbaveny vulgarity za ktere by se nestydel ani mukl po 30 letech v kriminale. Poradatel stredniho veku se snazi celou vec resit domluvou, ale i on je slovne napaden a p, Zikovou oznacen za Sraltana. Muz viditelne pri tomto oznaceni ztraci zabrany a rika fandim Slavii 30 let , ale s lidmi jako Vy , kteri ji poskozuji uz dale nebudu. Za chvili se vse vysvetli, ale priznam se , ze jmenovaneho znam a mluvi pravdu. Opravdu se divim , proc mam cely zapas poslouchat sprostarny tzv, fanynky Zikove a jeji druziny , ktere nas poskozuji.Naprosto nechapu jeji pratele lidi s akademickymi tituly, ze jim zo nevadi a stejna dama pak poucuje vsechny ostatni a vystupuje v kdejakych sou. proti tomu je SMRT SPARTE jen nic v mori, mam , ale obavu ze to nekdo jednou psychicky neunese a p. Zikova se bude hodne divit, stejny knflikt probiha i na druhe dtrane , kde vec resi mladsi poradatel raznou domluvou. K utmani muzu napsat, ze sestava jiz tradicne opomijejici treba Volesaka ci Necida nezacala spatne , ale chybel ji dlre meho tah na brannku , chut hrat na hranici sebeobetovani. i obrana hrajici velmi spatne hlavne Suchy a Krajcik byli zrali na rucnik mne prilis neoslnila. No a kdyz byl vyloucen hrac Boleslavi zacala tradicni produkce , prihravky do siroka bez pohybu a nabizeni a centry na nase male utocniky, kteri ani nemohli vyhravat hlavickove souboje. Po pulce prisel Ivana a Volesak ,doslo k urcitemu zlepseni, ale bohuzel opet jen nakopavane mice nemohli resit nasi situaci a kdyz ani Necid stridajici nesmyslne az 76 minute nezmenil skore , doslo k penaltove situaci , ktera nejlepe vystihuje pristup rozhodciho k utkani alibizmus nejvyssi tridy. Jenze svadet vsechno na rozhodciho , tradicni ceska specialita neni spravne, vezmete jen prokaucovane utkani, kolikate uz v rade zaklad bez jedineho hlavickare, trener nereagujici na silenosti Krajcika ci minely Tavarese, u tohoto hrace se zastavim, kdyz v lete prisel oznacil jsem ho za ofenzivniho zaloznika, tenkrat jsem za to sklidil vlnu posmechu, dokonce si pamatuji , jak Richi prevzal charakteristiku Buldocka, ze jde o defenzivniho zalioznika, dnes se ukazuje, ze tomu tak neni, Tavares nejde do osobnich souboju, uhyba pred hlavickami a zasadne kdyz je prehran se nepokusi ani o skluz, jedinou jeho prednosti jsou dobre nohy a fotbalove mysleni. Zaverem si nemohu odpustit jeste jednu poznamku ke KJ , kazdy trener kdyz se prestane darit utocnikum hleda alternativy , jen my ne , proc trener treba neda sanci Klavikovi ci Koblerovi, stejne jako to kdysi ukazal u Svece, Sucheho ci Necida. Jiri

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.12.2007 10:54 |  
        0 0

        no ja myslim, ze ono tech variant tedka uz moc neni, asi se tu shodneme, ze bychom radi videli Necida driv na hristi, zvlast kdyz se nedari kombinace a centry do vapna se jevi jako nejschudnejsi cesta ke golu, co ostatni, Krajcik, ten toho ma zjevne plny zuby, KJ jiz drive ukazal, ze nema problem ho stahnout (viz sparta), ale ted neni za koho (mopzna moh zustat Gebre), Tavares mi vcera prisel docela dobrej, byt k nemu mivam taky dost vyhrad. Uz to nekdo psal, ze celkem usly zacatky polocasu, vzdy tak 20 minut dobrejch, pak to trochu zhaslo - skoro se mi chce rict, ze jakmile Smicovi dosly sily, tak nebyl nikdo, kdo by aktivitou ve stredu pole vzal odpovednost na sebe, cekal jsem to od Volesaka, ten neodehral tolik zapasu a mel by mit dost sil, bohuzel me opakovane trochu zklamal, a to v tvorbe hry i v koncovce, skoda ty lajdacky zahozeny sance. Jinak bych se trochu zastavil u Belaida, asi uz premysli kam by odesel, jeho vykony jsou slaby, ale mozna je to i tim, ze nema az takovou kvalitu, jakou od nej ocekavame.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:01 |  
        0 0

        kámo Tavares je defenzivní záložník KJ to říkal v jednom rozhovoru, že Tavarese na tomhle postu připravovali v Nantes a vícemeně ve všech týmech kde hrál

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.12.2007 11:09 |  
          0 0

          i ja si myslim, ze Tavares je defenzivni zaloznik, je ale treba, aby ho KJ naucil soustredeni a zodpovednosti, nekdy taky hrace dorazi pozde, proste obcas je nepozorny, ale opakuju, vcerejsi vykon nebyl spatny, i kdyz par chyb tam bylo - pri golu a parkrat nechal rozjet matejovskyho. Smerem dopredu bych ho moc nevidel, vzhledem k jeho prihravkam, casto hraje dozadu a dostran, nema tah na branu

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:04 |  
        0 0

        Mateje a Máru kritizovat netřeba. Právě tito dva odehráli na podzim snad kolem 30 zápasů a za to před nimi smékám. Nutno podotknout, že většinu zápasů odehráli velmi kvalitně. Jiří jen takový dovětek ke včerejší hře naší obrany. Opravdu si nemyslim, že je v zápase ve kterem si VELMI KVALITNI tým Boleslavi vypracuje DVE šance a kdy hrajeme zejména ve druhé půli na ohromné riziko, potřeba kritizovat obranu... Při golu to jen chtělo zahrat tradiční ofsajd system, ktery nam nekolikrat letos vysel. Na Tavarese mam taky opačný názor. Možná to vypadá, že do souboju jde bázlivě a alibisticky, ale to je způsobeno tím, že chce situace vyřešit fotbalově, konstruktivním získáním míče a ne bezhlavým skluzem, odkopem (možná by to některé situace vyžadovali, ale mně je to sympatické) Ravik

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 11:26 |  
        0 0

        Ono stačí když se ječení pí.Zíkové občas donese na jih:( Pak maj chodit rodiny s dětmi na fotbal:D Jinak souhlas, jen Tavares asi neí ani offenzivní jelikož (když nepočítám úterý) tak v podstatě ani slušně nenahraje:( Necid tam měl být od začátku! Jinak mě potěšilo, že nepodáváme protest na rozhodčího, stejně to nemá cenu. GeorgK

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          (host)     před 17 lety 03.12.2007 12:49 |  
          0 0

          Ano p. Zikova by se mela za sve vcerejksi chovani omluvit a to nejen onomu poradateli, ale i vedeni Slavie, ktere nesmyslne svymi akcemi poskozuje, Tavares, co k nemu jeste dodat, hodne to kopiruje svyho kamose ve Sralte Silvestra, kterej nema duveru Bilka pry kvuli promenlive vykonosti a Krajcik nebo Suchy, prave proto, ze odehrali tolik zapasu musi byt v klubu, ktery mysli na titul odpovidajici alternativa a tou bohuzel Sourek neni, navic mam neprijemny pocit, ze Matej je zrejme dost nahlodanej psychicky a Suchac by potebnoval tejden volna, zaverem snad jeste poznamka k dovolene v Treboni, to byla vylozena chyba , hraci potrebuji v tomto obdobi hlavne trenink a ne rehabiltacni lazne, to se prece dela pro uvolneni a zklidneni rezimu po sezone. Bohuzel i to ovlivnuje nase vykony, o nekonecne saze Latka uz nemluve, 2x uz byl hrac slovy tiskoveho mluvciho pripraven k zapasu a vzdy sedel jen v hledisti a o tom , ze by nastoupil ani neuvazoval. jiri

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 14:06 |  
            0 0

            S tím Latkou bych to teď už tak nehrotil. Přeci jen, v obraně nás bota moc netlačila a cpát ho mermomocí do sestavy na posl. tři utkání roku asi nemá smysl. Jen ať se doléčí. Japhy

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            quelhar (admin)     před 17 lety 03.12.2007 15:54 |  
            0 0

            Zajimave, zaroven kritizujete, ze hraci jsou prilis zraneni, pretezovani a podobne a kdyz se realizacni tym snazi nechat hrace odpocinout, tak to je taky spatne.
            Mozna bychom si mohli uvedomit, ze jsme za 15 ligovych utkani prohrali jedine, nejvetsi konkurenty jsme porazili a prestoze mame ted tri remizy v rade, tak na Zizkove i proti Boleslavi jsme byli od vitezstvi opravdu velmi malo vzdaleni.
            Mame o 4 body vice nez loni touto dobou a pokud se nam podari ve zbyle polovine souteze uhrat stejne bodu jako na podzim, tak budeme slavit titul. Dokonce jsem presvedceny, ze na titul bude stacit 29 bodu z 15 zbylych zapasu.

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 14:11 |  
    0 0

    Tak kde jsou všichni ti chytrací jako třeba Jana ?

    K samotnému zápasu: Domnívám se, že jsme tímto výsledkem zase přišli o možnost odskočiti Spartě o 2 další body. Pokud se pletu opravte mne.. Je mi špatně :(

    Arnošt.

  11. co je s Mladezi?

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 14:18 |  
    0 0

    A co je s tou slavnou Slavistickou Lihni talentu:
    Vcera hrali v zakladu: 3 cernosi, 2 odchovanci sparty, slovak, nakoupeni Tricatnici (Vaniak, Brabec, Senkerik) a 2 (slovy dva )odchovanci, z toho jeden pred fotbalovycm duchodem-Smicer!
    CO TO JAKO ,JE?
    To drivejsi chlubeni se skvelou Juniorkou jako byla jen z nouze ctnost?..Kdyz nebyly penize, tak nastupovali mladi.
    A ted kdyz jsou penize, tak se dela to, co se vycitalo sparte: nakupujou se hotovi hraci (s vetsim ci spise MENSIM uspechem) !!! :-(
    Mladeznik

    • Re: co je s Mladezi?

      (host)     před 17 lety 03.12.2007 15:42 |  
      0 0

      Bohužel máš pravdu,odchovanci začínají mít těžký život ve Slávii,kdyby je nahradili nadprůměrní hráči,tak to skousnu,ale když vidím,že hrají místo Dočkala,Gecova,Diviše,Váchy,Necida průměrní hráči-Ivana,Gaucho,Balaid,Volešák,Hubáček,Šourek,Vorel,tak mě to štve a hodně,musí patit stejné pravidlo,jako u cizinců v zahraničí,musí být o třídu lepší než odchovanci,Míra.

    • Re: co je s Mladezi?

      quelhar (admin)     před 17 lety 03.12.2007 16:00 |  
      0 0

      Proboha, o cem to mluvite? Pred sezonou jsme opravdu meli penez jako na rozdavani. Penize jsme vydelali az na podzim a za ne jsme jeste nekoupili nikoho.
      Mladi jsou na rozehrani na hostovani ve slabsich ligovych klubech, jediny z nich, ktery hraje pravidelne a dobre, je Dockal, Gecov s Vachou v klubech ze spodni poloviny tabulky bud nehraji vubec a nebo nepravidelne.
      V tymu je odchovancu plno, ale skoro vsichni jsou zraneni. Tak to proste je.
      Vzpomenme, ze v lete jsme chvili nemeli pohromade ani 11 hracu na pratelak s Teplicemi. Od te doby jsme za male penize privedli, kdo byl po ruce a hraci se vesmes osvedcili.
      Ted se nepovedou dva zapasy po sobe a uz je tu inkvizice a kritika, jako bychom hrali o sestup. Pritom vedeme tabulku a na nejvetsiho soupere mame naskok 5 bodu a vitezstvi 2:0 ze vzajemneho zapasu venku v kapse.

      • Re: co je s Mladezi?

        (host)     před 17 lety 03.12.2007 16:13 |  
        0 0

        Nezlob se ,ale ses opravdu mimo a to hodne, Gecov by mesic mimo ze zdravotnich duvodu, jinak hraje zcela pravidelne, Vacha to je jine, hostovacka se mela v zime zmenit na prestup, jenze odvolaniKozla a zajem vachy vratit se do Slavie jiz v zimni sezone udelaly sve, trener Komnansky ho proto nesmi stavet na prikaz pana pelty, Studik hraje zcela pravidelne a je eminentni zajem o prodlouzeni hostovacky, Costa hraje taky pravidelne a strida slabsi vykony s lepsimi a tak bych moh pokracovat. Ja dokonce odmitam tu teorii , ze hraci by nemeli na ligu mistru ci ligu, vzdyzt ji uz hrali a nekteri zcela pravidelne, ale hlavne platove jsou pro Slavii minimalni zatezi a treba Vacha pokud se rozhodne v lete odejit ma nabidky treba ze Sralty nebo Liberce a daleko financne lepsi nez v nasem klubu. KJ proste spolupracuje s jinymi manazery a to ne vzdy k uspechu veci, chces li to natvrdo, proste ma jako kazdy ligovy trener sve financni zajmy. Jiri

        • Re: co je s Mladezi?

          quelhar (admin)     před 17 lety 03.12.2007 16:22 |  
          0 0

          OK, o zraneni Gecova jsem nevedel, jinak odehral 8 z 15 zapasu, jestli jsem dobre pocital. Hrace, co hostuji v druhe lize, jsem ani nebral v uvahu.
          Kazdopadne by byl nesmysl mit na podzim v kadru Vachu, Dockala a Gecova, kdyz by si z tech 28 zapasu, ktere odehrajeme, zahrali tak 5. Pro ne by to byl ztraceny pulrok. (Vacha ten pulrok ztratil i v Jablonci, at uz z jakehokoli duvodu).
          Uvidime v zime, jak se budou uzdravovat hraci, kdo prijde a kdo odejde. Ja verim, ze minimalne Dockal zustane ve Slavii, ten dlouhodobe potvrzuje, ze na ni uz ma.

          • Re: co je s Mladezi?

            (host)     před 17 lety 03.12.2007 16:32 |  
            0 0

            O Gecova je na Kladne zajem , jenze natvrdo, protoze nechtej mit tolik hracu na hostovanich , takze uvidime, taky jsem pocital a z 27 cleneho kadru stejne tocil KJ pravidelne jen 19 hracu a nekteri proste vetsi sanci nedostali ale tito hraci jsou jednak nasi a za druhe maji tady zajem hrat a jsou lepsi nez nekteri stavajici a uz zde jmenovani hraci.Jiri

            • Re: co je s Mladezi?

              (host)     před 17 lety 04.12.2007 10:48 |  
              0 0

              Tak jestli to je pravda tak at de KJ do prdele. Maj hrát nejlepší a ne nějaky kamarádšofty AXA

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    martin08     před 17 lety 03.12.2007 18:15 |  
    0 0

    Tyhle ztraceny body me teda serou a jeste ty na Zizkove!!! Ted snad nejakym zpusobem vyrajeme na Kladne a uz aby byla zimni prestavka pac ze zranenenejch hracu by jsme pomalu sestavili dalsi jednectku..

  13. Choreo

    (host)     před 17 lety 03.12.2007 23:23 |  
    0 0

    Nic proti pyrotechnice na zápasech, ale moc se mi nelíbí, když se plachta podsvěcuje čoudícími světlicemi. Pod plachtou je pak docela nedýchatelno. Proti Boleslavi to ještě šlo, ale na Žižkově jsem čekal, kdy se někdo toho dýmu nadýchá víc a zkolabuje.

    Taky si myslím, že stavět světlice do východového tunelu není dobrý nápad. Únikové cesty by měly zůstat volné. Co kdyby se něco stalo?