Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

Slavia po zlepšeném výkonu v druhém poločase vybojovala v Bukurešti bod a zajistila si účast v jarním Poháru UEFA. Prohlédněte si 20 fotografií ze stadionu.

Slavia má za sebou další bitvu v Lize mistrů, dnes se mělo rozhodnout, jestli bude žít ještě šance na postup v této soutěži, ale i bod zajišťoval setrvání v jarní pohárové Evropě.


Trenér Jarolím neměl moc na výběr při sestavování základní jedenáctky, i přesto nás překvapil nasazením Gaúcha do útoku. Slávisté nezačali dobře, již v osmé minutě zbytečně ztratil míč na vlastní půlce Švec a gólman Vaniak poprvé lovil míč ze své sítě. Tentokrát nás zachránil od změny skóre praporek rozhodčího, signalizující ofsajd. O pět minut později však již gól platil. Neobsazený Dica pohodlně přihrál do běhu na Badeu a ten se prosadil mezi jen stínujícími Suchým a Hubáčkem, Vaniak neměl nárok. Rychlý gól domácím pomohl a hrstka slávistických fanoušků si chvilkami musela připadat jako na Arsenalu. S dobrým výsledkem z Bukurešti to nevypadalo vůbec dobře, sešívaní byli všude pozdě, nedokázali si kloudně přihrát a Michal Švec se zranil a musel být vystřídán. Domácí měli ve 27. a 29. minutě další velmi nebezpečné příležitosti. S velkým štěstím se podařilo přežít první poločas bez další inkasované branky, velkou zásluhu na tom měl Vaniak, který v 34. minutě zázračně vyrazil gólovou střelu Badea.

Do druhé půle vstoupilo hostující mužstvo o poznání lépe, začalo se pomalu hrát i na polovině domácích. Dlouho žádné šance nepřicházely, naopak potopit naděje sešívaných mohl v 75. minutě opět Badea, ale Vaniak splnil úkol na výbornou. Nejdříve správně vyběhl před vápno, navíc se ještě stačil vrátit a vyrazit střelu směřující do prázdné branky. O několik minut později bylo vyrovnáno. Střídající Necid se skvěle probil přes několik protihráčů a získal míč pro Krajčíka, který prodloužil na Tavarese, z jehož kopačky odlítl perfektní centr do vápna a tam se dokázal prosadit Šenkeřík. Slavia remízu již udržela a mohla se radovat z postupu do Poháru UEFA.

Steaua Bukurešť - Slavia 1:1 (1:0)
Slavia: M. Vaniak - M. Krajčík , E. Brabec , M. Suchý , D. Hubáček - Z. Šenkeřík , L. Volešák (61. O. Šourek), M. Tavares , M. Švec (31. T. Belaid), D. Pudil - R. Gaúcho (77. T. Necid)
gól: 78. Z. Šenkeřík
lavička: M. Vorel , M. Ivana

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 22:53 |  
    0 0

    super bod... nadreli se na nej skman

  2. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 22:54 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, co máme v hlavách za problém, že jsou naše první poločasy vždycky tak zoufalý... ale za druhej poločas už jsme se stydět nemuseli, pochvala.

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 23:21 |  
      0 0

      Nabidnu trochu odlisny nazor: Prvni pule souhlas. Katastrofa, vsichni. (napadne Mara, s nervama v kyblu, a Svicko se zas zrani...k sakru).
      Druhy polocas nebudu komentovat, ale mam pocit, ze vidis veci prilis ruzove. Me se nepodarilo najit zlepseni, spis mi pripadlo, ze Steaua si proste myslela ( mozna lip rict "doufala"), ze proste gol dat nemuzeme.
      V teto souvislodti tri pripominky.
      1. zaplat panbuh nefandim Steauve, to bych byl asi totalne na nervy, takhle odevzdat vyhranej zapas... ostatne na Strahove to taky moc nevymysleli.
      2. v druhy puli sem si myslel ( a narozdil od Tebe ne diky zlepseni Slavie, ale proste diky "strachu" Steauvy, ze nekdy jsou takovy blby zapasy, ze souper vystreli jednou na branu, ... a je to gol.....Ted me napada, ze sme vlastene vystrelili dvakrat, takze muj komentar je znacne nepresny :).
      3. Karel Jarolim jim to tam krasne po zapase vsechno vysvetlil. Presne v duchu Ctvrtnickova : a cos' mu rek, ... no, nic ... no tak tos' mu rek' dobre :DDD. jinak zdravi (vesely)mart
      PS .... tak to tihle rumuni taky prosrali :DDDD

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 00:09 |  
        0 0

        Já bych viděl, že 2. půli jsme zahráli líp. Ale je pravda, že Steaua šla 2. půli do kytek v každym zápase. . Co musim hlavně pochválit KJ, protože střídání mu všechna vyšla. Dobrej výkon: Vaňous, Matej, Tijani, Šenky, Necka-bomba ten to ukázkově boural i Šourek ukázal, že to nebude zas taká tragédie. Voliš mi taky nepřišel nejhorší. Kdo se mi naopak nelíbil byl Tavares, Hub a Gaucho. Sice je to kluk sympatická, ale v zimě bych ho střelil. . teď může bejt aspoň trochu v kurzu.

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          mart     před 17 lety 28.11.2007 08:24 |  
          0 0

          No dobra, tak teda zahrali lip v ty druhy puli, ale podle me hlavne protoze hur to moc neslo :).
          Ohledne Tavarese, .... tezko rict, nejak mu neco chybi, ...ale nevim co, asi to necham na Velkem Karlovi ( ..nejak dost nechapu jeho prihravky, mic treba vybojuje, ale pak to ztrati. Kdyz ma prihravka jit do nohy, ...jde do autu, kdyz ma prihravka jit pred hraze, de za nej, nebo da Pudilovi balon jako pro Walcota, ...nevim proc to je).
          No a nakonec Gaucho. Chapu, ze se moc nelibil, ... ale uvazovali ste nekdo jakou mu dal KJ ulohu? Uplne sam proti minimalne trem rumunum. Zadna, ale zadna podpora. Dokonce i muj oblibenny bojovnik Senky byl v prvni puli neviditelnej. ( zato druha pule byla z jeho strany dost dobra). Hub, no nevim, vzdycky to nevyjde, ale u nej je to asi, ze kdyz nehraje vubec nikdo, .. tak on to nezvedne. Dost desive vypadal v prvni puli Mara, naopak Brabec(i kdyz tentokrat ne bez chyb) si to aspon dokazal "servat". Prijemne me prekvapil Sourek ( i kdyz pri nekterych jeho zakrocich mi trochu beha mraz po zadech :D).zdravi mart

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            AKI     před 17 lety 28.11.2007 09:16 |  
            0 0

            Zdravim te Marte a ostatne celou slavistickou rodinu. Az ted jsem zjistil,ze hral muj veliky oblibenec - Gaucho!! Proste mi to udelalo velikou radost a dekuju hlavne tobe,ze se ho taky nekdo dokaze objektivne zastat...!!!!!!! Jinak bod je asi vydreny,ale na to se historie nepta a mame UEFU pro jaro,coz je vyborny. Ze by se i Sourek probral z podzimniho spanku .. :-) AKI

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 09:29 |  
            0 0

            Ja souhlasim s tim, ze mel Gaucho tezkou ulohu, protoze ho zaloznici vubec nedoplnovali. Nejvic mi ale vadilo, kdyz to na konci vypoustel a nechtel uz moc behat, ale to je asi spojeny i s tim, ze uz nemohl, preci jen hral takhle dlouho po dlouhy dobe a taky nedostal kloudnou prihravku za zapas. A dalsi vec, ktera mi vadila, ze s Senkerikem porad nabihali do stejnyho mista tady byla videt ta nesehranost. Aloha

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 29.11.2007 22:48 |  
              0 0

              Souhlasím s tebou Tantalosi, Tavares se prostě snaží vyřešit všechno fotbalově a ne vší silou a bezmyšlenkovitě nakopnout balon do.. pryč:-) bohužel někdy to spoluhráči nepochopí a to bohužel dopada špatně... ale mě se moc líbí jak hraje.. pravě hlavně proto že se to snaži vyřešit fotbalově, rychlou narážečkou atd.. ale jak říkam kolikrát to nevyjde nooo. zdraví Sevi

              • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 29.11.2007 22:55 |  
                0 0

                Souhlasím s tebou Tantalosi, Tavares se prostě snaží vyřešit všechno fotbalově a ne vší silou a bezmyšlenkovitě nakopnout balon do.. pryč:-) bohužel někdy to spoluhráči nepochopí a to bohužel dopada špatně... ale mě se moc líbí jak hraje.. pravě hlavně proto že se to snaži vyřešit fotbalově, rychlou narážečkou atd.. ale jak říkam kolikrát to nevyjde nooo. zdraví Sevi

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:46 |  
            0 0

            Ohledně Tavarese: Mně se líbí jeho fotbalovost. On to není vesnický křupan, který když dostane balón, kopne ho vší silou někam dopředu a do výšky. On se snaží vymýšlet. Přitom mu často spoluhráči nerozumějí, někdy to nezvládne sám a zbytečně ztratí balon, někdy mu to tak úplně nevyjde, někdy nestačí s fyzičkou. Ale je jediný záložník, který umí geniálně přihrát. Ten centr na Šenkyho byla paráda. Ty jeho dvě přihrávky na Vlčka proti Ajaxu nás dostaly do LM. Asi to není hvězda světové velikosti, jinak by ho těžko Slavia dostala zadarmo. Ale přesto ho považuji za našeho nejlepšího záložníka. A když si to začali podávat s TJ, konečně našla Slavia proti Rumunům protihru.
            Pokud jde o Šourka, všiml sis jeho faulu ve vápně těsně před koncem? Kdyby pískli penaltu, líbil by se ti tolik?
            Tantalos

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              mart     před 17 lety 28.11.2007 13:53 |  
              0 0

              jj, ja to chapu. Von ten Tavares neni spatnej, ... ale neco mu proste chybi. Nakonec, kdyby mu nechybelo, asi by u nas nehral, ze :). K tomu vyctu dobrych veci by sre dalo u nej jeste hodne pridat, ale prekvapive mozna to je to spravne slovo, ze svou prihravkou obcas spoluhrace dost "prekvapi") hrozne hodne kazi. O fotbalovosti netreba mluvit. Ta tam proste je.
              K Sourkovi, .. no tak tam toho chybi trochu vic..:), a urcite ho nechci srovnavat s Fotbalistama, protoze tim asi neni (ale ja si myslim, ze tam patri "zatim"..., tedy ze zatim neni fotbalistou), a k te penalte - to jsem videl stejne jako rozhodci(nebyla) - i kdyz jiny(a jiny rozhodci) to mohl videt jinak nez ja, a proste to pisknout. Taky k nemu dodavam, ze me pri pohledu na nektere jeho zakroky mrazi :). ....Jenze tentokrat to pomerne zvladl.
              K rozhodcimu, pisu o tom i jinde, ten nam krasne zapadl do neuveritelne stastneho scenare. Jeho pojeti nam velmi a velmi vyhovovalo :). Treba zluta Krajcikovi za "braneni v hre", ... podobna situace v prvnim polocase,... a ve "vapne", kde hral hlavni roli trochu desorientovany Mara se nastesti obesla nejen bez karty, ale i bez hvizdu.
              Nejak mi proste pripadlo, ze Steauva mela proste den blbec ( i kdyz si za to z casti muzou sami), a my sme meli takovou, ale uuuplne malinkatou kliku (klicku?).zdravi mart

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 20:56 |  
            0 0

            tak zrovna u Pudila mi vadí, že se za přihrávkou vůbec nerozběhne, nevím jestl prostě nejsou sehraný, ale taková siuace byla i v Olomouci, že Hubáček nahrával Pudilovi do běhu a ten stál.
            Co se týče Tavarese, občas působí dost laxním dojmem, ale rozhodně taky půsoví dost fobalovým dojmem...

  3. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 17 lety 27.11.2007 23:18 |  
    0 0

    Tak dneska to byla opravdu klika. V druhem polocase uz to bylo celkem dobre, ale i tak tam bylo neuveritelne mnozstvi nepresnych prihravek. Obavam se, ze jsme tenhle bod zaplatili velmi draze, a to zranenimi Svece, Brabce a Pudila. Doufam, ze se tyhle obavy nepotvrdi.
    Za vysledky v LM uz ted dostaneme 1 200 000 Euro, to rozhodne neni k zahozeni :o)

  4. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 00:07 |  
    0 0

    Vaniak 7 - Krajčík 5, Brabec 6, Suchý 5, Hubáček 3 - Šenkeřík 7, Volešák 4, Tavares 5, Švec 4, Pudil 5 - Gaúcho 4

    Belaid 5, Šourek 5

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 00:16 |  
      0 0

      Takový hodnocení mam nejrači. . anonyme:) Když přejdu na čísla, tak takhle: Vaniak 7 - Krajčík 6, Brabec 5, Suchý 5, Hubáček 4 - Šenkeřík 6, Volešák 5, Tavares 3+( za centr:), Švec -, Pudil 5 - Gaúcho 3
      Belaid 5, Šourek 5, Necid + Byl tam chvíli, ale na gólu měl velkej podíl. Naskočil výborně, hrál bez respektu a hodně tomu pomohl i v závěru- držel Steau na její půli. KJ 8:)

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 00:18 |  
        0 0

        Takže podpis k tomu příspěvku: Adam Štěpánek :)

  5. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 08:14 |  
    0 0

    NECKA hrál jako opravdovej slávista a srdcař :))))))
    Jasnej ligovej základ!!!!!
    Urs
    PS. Teda pokud nebyl KJ uplne slepej, ale snad neE...

  6. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    KING25     před 17 lety 28.11.2007 09:08 |  
    0 0

    NO tak to byla včera teda divočina. První šok byl Gaucho v základu. To jsem si říkal no dobrá třeba mu to nějak zázračně půjde. Druhý šok byl náš výkon v první půly, kdy jsme kazili snad úplně všechno. Třetí šok byl, když KJ poslal na hřiště Šourka, to už jsem si říkal, že to je prostě blbej den no a pak přišel ten poslední a největší šok a to když jsme předvedli tu golovou akci. Takže nakonec tam kluci uhráli bod, který jsem chtěl a ty šoky jsem přežil bez následků :-)

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      mart     před 17 lety 28.11.2007 09:43 |  
      0 0

      jj, ctyry soky pro nas, ...dobry. Vesmes souhlas.
      Zkus se ale na chvili posadit do jine zidle, a predstav si, ze fandis (aspon na okamzik) Steauve!!! Tam to byla jedna pecka za druhou!
      Napred vstupne - bomba 50 Euro, to je polovina tvyho platu (si porad prestavujes :), pak hra tvyho muzstva, bomba! Narazecky, strida kolmej pas v desaty minute si muslis myslet.. : " temhle nazdarkum dame dneska kotel.....". Rozhodci. Vubec nam nezere nase finty. Vubec nechape, ze sme domaci.
      Souper( jakasi Slavia, ale ne ze Sofie ???). Bomba. Tohle ze je Champions League?
      ...a na zaver. Druha pule. Bomba. Zacinas se bat, aby to tam nahodou (jak jinak nez nahodou, kdyz jeste souper nevystrelil) nespadlo. Goal! Bomba. Tak ses nesplet. Zas to po..ali.
      Cili, dostavame peknou sodu a pekny nervy, my slavisti. Ale kdyz vidim Steavu, tak si musim pomyslet, ze nekteri fandove sou na tom jeste podstatne hur :D.
      zdravi mart

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 09:49 |  
        0 0

        nevím kde si vzal těch 50 euro,mám kontakty na vedení a ten říkal že nejdražší lístky stáli 20 eur.

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 09:49 |  
          0 0

          soráč zapomněl jsem se podepsat. Ežen

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 09:57 |  
            0 0

            50 euro rikal Bosak v televizi

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:32 |  
              0 0

              ¨tak pro fanoušky slávie stály 11 eur,ž ádná reciprota :D
              Evžen

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          mart     před 17 lety 28.11.2007 10:10 |  
          0 0

          20 euro do sektoru hosti(=Slavia). Stejne tak jako staly listky pro fanousky Steauvy na Strahov.Rika se tomu reciprocita...... Jinak (bohuzel) pade.mart

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        KING25     před 17 lety 28.11.2007 10:29 |  
        0 0

        No to je hororová přestava teda..:-) A když si k tomu přidáš, ještě jaký že to tam mají stadion. My jsme proti tomu jako v bavlnce a stejně na ten strahov dorazí minimum lidí..

  7. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:01 |  
    0 0

    jinak ohledně zimních posil: takže v prvé řadě se budeme skoro na 100% chtít koupit pudila,j tam opce kolem 20 milionů+nějaký procenta z dalšího prodeje. dále máme zájem o jednoho skvělého obránce z francie,může hrát jak na kraji tak ve středu obrany,vyhlédl si ho karel.A do utoku by měl přijít na zkoušku mladší z bratrů Lua Lua,jmenem Kazenga ten starší nyní působí v olympiakosu pireus a je především známý svým působením v Newcastlu,kam přivedl i svého náctiletého bratra. Ale tomu se tam příliš nedaří a tak mu manažer hledá něco mimo anglii, minulý týden se byl podívat v praze a strávil tady pár dní,město i náš fotbalový klub se mu zamlouvá,tak uvidíme co z toho nakonec bude.

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:04 |  
      0 0

      zase jsem sezapomněl podepsat . Evžen
      a tady máte jeden krásbý gol Kazengy Lua Lua http://www.youtube.com/watch?v=g8nQsrU8S3o

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      mart     před 17 lety 28.11.2007 10:14 |  
      0 0

      psal to Evzen? Jestli jo, tak dobry.(jinak se zaregistruj, a mas to, ... teda pokud se nezapomenes prihlasit jako ja (ve vetsine pripadu :D). Ses tu kratce, ale zacinas si vytvaret docela zajimavou image, tak si to hezky drz:).mart

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:43 |  
        0 0

        zajimave jak se v techto diskuzich jede na image:D
        evzen zda se zabodoval,pan jiri uz jen u nekoho,pani jana uz jen u jiriho.zajimave
        Kurtak Joe

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          martin08     před 17 lety 28.11.2007 11:32 |  
          0 0

          image je na nic, nasleduj instinkt(: poslouchej svou zizen(:

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:43 |  
        0 0

        Zdravim Vas vsechny, k zapasu samotnemu nemam prilis co dodat, pokud jsem vcera napsal , ze bych na hristi videl rad Jablonskeho , jen to vystihovalo muj nazor na vec, nase nejslabsi misto byla hlavne v prvni puli zalozni rada a to hlavne pri obranne cinnosti/ te jine tam moc nebylo/, nestacili napadat Rumuny ani se vracet, musim napsat , ze i pres tu krasnou nahravku na gol mi prisel nejslabsi Tavares, v druhy puli lepsi vykon hlavne to bylo zahrany mnohem chytreji a konecne sel na plac Necka, kteryho snad vzyval celej slavistickej narod, co mi vadi je bezesporu pasivni hra a znacne rozdily v nasazeni hracu. Jinak beru ten bod jako dar z nebes. K Jablonskymu skuecne jsem nevedel , ze zustal v Praze , nevedeli to ani jini . /dozvedel jsem se to zde zhruba v poledne/ Co se tyce posil ten seznam je dost zajimavej, ale u Pudila by slo zrejme jen o prestup na pul roku, ktery by byl stejne pozdeji zhodnocen jeho dalsim prodejem. A dalsi posily , prilis mnoho spekulaci a myslim, ze to vsechno tak zhave nebude, ted hlavne , aby nam vysla liga a samozrejme i vydelat nejakou korunku se Sevillou , kfde asi navsteva nebude presahovat 11 az 12 tisic divaku. Jinak bych uvital, kdyby vedeni Slavie vyresilo skutecne prestupy do prvniho terminu v lednu, aby priprava mela smysl a mohli ji absolbovat vsichni hraci, uz opet zacinam mit dojem, ze se vse bude resit az na posledni mozny termin a to neni dobre. Jinak zapas s Boleslavi bude rozhodujici pro titul pulmistra, ale take to bude dalsi prubirsky kamen pro nase divaky, doufam, ze zajem buzde i pres Otikovu hodinu vetsi nez obvykle, jinak Marte dobry komentar, no a k Evzenovi, jsem rak ze to tady okyslicujes. Jiri

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 11:14 |  
          0 0

          Dobrý den,

          pane Jiří. Mohu se Vás zeptat, jak jste mi minule odpověděl, že má Slavia zájem o jednoho hráče, který hraje v Německu. Je player první či druhé bundesligy? díky Petr

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 13:54 |  
            0 0

            Třetí.

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 17:14 |  
              0 0

              Takže je to Ulich ?

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 17:14 |  
              0 0

              Takže je to Ulich ?

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          mart     před 17 lety 28.11.2007 13:56 |  
          0 0

          zdravim Jiri. "Okyslicuje" se mi moc libi! Hned to taky svihnu do nejakyho myho prispevku :D. Jinak, tak nejak bych to videl asi taky(myslim to okolo Evzena).mart

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 29.11.2007 06:32 |  
          0 0

          Titul půlmistra již máme.

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:44 |  
        0 0

        Kurtaku je novy a neokoukany a hlavne se mi libej primy a jasny nazory. Jiri

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 11:21 |  
          0 0

          Hraje niz a nejde o Ulichs, ten uz svy dohraje asi v Nemecku, Petre docela zajimavy info tady pise jeden s lidi nade mnou, ale myslim, ze je to zajimavy a hlavne mi to pripadalůo dost realny k tomu co rikal KJ na podony otazky . Jinak zrejme by v zime mohlo dojit i k posileni ci zmene na trenerskem miste ve Slavii hodne se mluvi o zmene ci posileni kondicniho useku a zmeny v becku asi nejspis zatim prilis velke nebudou , zacinaji hrat jeste v prosinci turnaj na Vysehrade tak uvidime. Jiri

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 11:23 |  
            0 0

            dokonce zacinaj hrat uz ted o vikendu. Jiri

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:03 |  
              0 0

              Děkuji. Každopádně v II. bundeslize hrajou celkem zajímavý hráči. Jen ať to není proboha Dostálek! Petr

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:21 |  
          0 0

          ja nemam problem s primejma nazorama,ani s radikalnejsima pane jiri,proto si jak evzena,tak jany(kterou osobne znam) tak vas vazim. ja prave naopak mam problem s priposranosti nasich nekterych fandu,kteri musi resit to,ze se nekde rve smrt sparte a budou vymyslet slogany typu"my opoustime strahov,vy tam jdete" nebo podobny sracky,co tady publikoval Luke,kterej si uz ani nevidi do huby,pro jeho karieru zurnalisty.to je na bliti. Kurtak Joe

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 13:17 |  
            0 0

            Čili vám vyhovuje přímá, jednoduchá, agresivní mluva bez servítek. No, každej jsme jinej..

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 13:45 |  
            0 0

            Musim souhlasit s Kurtak Joem, "problemy" typu smrt sparte, ktery tu interpretuji a resi nektera individua v cele s amonem, malanem atd. (pokud jsem jmenoval spatne klidne se ozvete, ale napadli jste me vy dva) jsou vazne k pousmani. Zaroven nazor ze "co je radikalni, to je spatne", kterym se dotycni defacto prezentuji...rozumny clovek si na ne udela nazor sam. PSH

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 15:14 |  
              0 0

              Ono je to spíš o tom, co se schovává za slovem radikální. Já třeba radikální kopání do sedaček nemusím. .

          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 14:02 |  
            0 0

            Nevím, já si do huby vidím... A právě tím, čím více se zajímáš o fotbal globálně než jen z pohledu Slavie, tak zjistíš, že tohleto není vhodný... Před dvěma lety bralo 90% fanoušků slávisty jako inteligentní fandy slavnýho pražskýho klubu, byť žijícího převážně na hraně existence. Když se stalo to, co se stalo v Boleslavi, tak média upozornila na něco, co se stalo. To je správný. Špatný bylo, že to bylo přemedializováno... Ale efekt to má takový, že si někteří fanoušci řekli, vždyť ti slávisté jsou stejní paka jako sparťani... A místo toho, aby se to prostě upravilo, přestalo úplně skandovat to Smrt Spartě, nebo ne uplně... - ale třeba pětkrát za zápas s někým jiným než se Spartou, to je vážně hodně... Tak místo toho se to ještě radikalizuje. A najednou přijde incident na benzínce, kterou opět média možná přeženou, přijde incident v Kolíně kterej naštěstí nechala být. Ale ted si vem, že fanouškum ostatních klubu je to jedno a jelikož dříve těch nějakeých 90% mělo slávisty za sympaťáky, tak dneska je to tak 20% a to ještě můžem být rádi, že jsme rádi... Navíc to, že se skanduje Smrt Spartě, dává příčinu dalším... Spartu sakra nemá nikdo z nás rád, ale dá se to dát najevo důstojnější formou... I sparťani tohle chápou, že Jude Slavie není dobrý a bojujou proti tomu, takže si nechme ujet vlak a dočkáme se doby, kdy se karta úplně obrátí a sparťani budou vystupovat coby slušní fanoušci a slávisti budou, to se nedá říct jinak, za idioty... Luke

            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 14:09 |  
              0 0

              Jestli se povazujes za fanouska Slavie, tak ta karta se uz asi obracet zacala...ses prvni. PSH

              • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 28.11.2007 15:55 |  
                0 0

                Takže slávista je jen ten, co na stadionu řve z plných plic Smrt Spartě a popřípadě rozkope sedačky? To začíná být fakt podobný tomu, co bývalo na Spartě... Řekl bych, zda í tím že tam začínaj si uvědomovat že se to nedělá a tak ti idioti pro který je fotbal jen záminka přechází z Letný na Strahov... Luke

                • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                  (host)     před 17 lety 28.11.2007 16:03 |  
                  0 0

                  ses vubec normalni clovece?

                  • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                    (host)     před 17 lety 28.11.2007 16:17 |  
                    0 0

                    Luke , luke, mam pocit, ze obcas padas z visne, o co ti jde , mame snad stat zpusobne na stadaku a tleskat jako v divadle, nebo mam snad nosit policajtum kytky a chodit bonzovat , kdo se prave vy.... mimo toaletu, trosku sebereflexe, poradek s mirou ano, ale fotbal se hraje pro fandy a ne pro mrtvoly. Jiri

                    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                      (host)     před 17 lety 28.11.2007 16:50 |  
                      0 0

                      Jde mi jen o to, že to co se mi nelíbí na chování ostatních, nebudu dělat sám... Pokud se někomu líbí, jakým zpusobem se spartani chovali k nám, chovejme se k nim tak teda taky... A i k ostatním týmum. Já jen říkám, že tím ztrácíme "preference" u ostatních fanoušku. A to mě docela mrzí. Že z celkem oblíbenýho klubu se stává něco, co jsme sami neměli rádi. Nejde o tleskání v divadle, nejde o způsobné státí, nejde o nošení kytek policajtum... :) Jde o chování vůči ostatním. A ani nejde jen o Smrt Spartě, jako o zaslepenou aroganci "My jsme nejlepší", "My jsme Slavie". Nepřipomíná to něco? Něco jako "Železná Sparta", "My jsme Sparta", "Sparta je nejlepší"? Podle mě to chce to, co nás zdobilo dříve! Pokoru, pokoru a ještě jednou pokoru! Teď se nám třeba relativně daří, ale věř mi, že jednou přestane a až tomu tak bude, tak se k nám ostatní zachovaj přesně podle toho jak se nyní budeme chovat... Pokud je budeme urážet, pošlou nás do prdele, pokud je budeme svým zpusobem respektovat, tak to bude lepší... Jde o něco víc, než těch pár lidí na stadionu... Jde o dlouhodobou image klubu, která může výrazně utrpět. Z klubu intelektuálů se stane spolek vulgárních opilců? Nechci do nikoho šít, ale zatím to tomu tak nasvědčuje... A třeba to, že sparťané nebyli dlouho schopni sebereflexe, je dohnalo málem ke kolapsu.
                      I já Spartu nemám rád, i já si třeba zařbvu "ze srandy" Smrt Spartě, i já se tak s několika lidma zdravím... Ale není hloupost řvát Smrt Spartě i na zápasech s Olomoucí apod? Není lepší spíše pozitivně povzbuzovat svůj tým? Nebo v choreu nějak vtipně vypíchnout situaci u soupeře? Od čeho jsou karikatury, od čeho je černej humor... Z někoho si popotahuješ, ale je to v rámci slušnosti. Ne že mu nadáváš do hovad jako Poborskýmu, ne že mu nadáváš do ... jako Sivokovi, ne že mu nadáváš do buzerantů jako sparťanům. Intelektuálové také občas použijí nějaké vulgární slovíčko, ale neděje se tomu tak dokolečka jak u sekajícího se kolovrátku...
                      Fotbal se hraje pro fandy a co potěší 90% diváků na stadionu? Myslím, že právě to Smrt Spartě to nebude... Že spíše diváci z východní, ze západní, ale i soupeři a i část lidí na jižní ocení spíše vtipné choreo.... Než vulgarismy. Vulgarismy patří na Letnou a do čtvrtý cenový, ale na Strahov a doufejme od března do Edenu patří vytříbenější mluva. Urážet se dá i jinak než sprostě...
                      Viděl jsi někdy debatu intelektuálů, jak se dokážou urážet? Neřeknou ani jedno sprosté nebo vulgární slovo a přesto jejich význam (těch slov co říkají) je daleko tvrdší... Pokud chceš nutně někoho urážet, nedělej to jako dlaždič, dělej to jako slávista, jako inteligentní člověk... Luke

                      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                        (host)     před 17 lety 28.11.2007 18:37 |  
                        0 0

                        A ty už jdi do prdele ;)

                        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 18:58 |  
                          0 0

                          Tos mu to dal. . anonyme. Jinak Luku, vcelku souhlasím, ale My jsme Slavia, vy nejste nic. Tak si snad trochu pýchy a nabubřelosti můžem dovolit. Pro nás je Slava jediná. A když to slyšíš hromově z 300 hrdel v kotli proti Olomouci, tak to bere dech, ne? :))

                          • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                            (host)     před 17 lety 28.11.2007 19:38 |  
                            0 0

                            Mě akorát už nebaví, že to tu svejma kecama nejvíc zasírá Luke...Můžeš nám sem napsat, kolikrát si tuhle sezonu byl na Slavii, že tu tak aktivně řešíš fandění atd?

                            • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                              (host)     před 17 lety 28.11.2007 19:43 |  
                              0 0

                              A ty buldoku nevim na co si tady hraješ s nějakym podepisovánim furt:) To že se podepíšeš jako nějakej čokl je pro mě stejně anonymní jako kdyby ses nepodepsal vůbec...

                              • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 20:09 |  
                                0 0

                                Jak pro koho. To, že se podepíšeš, vyjadřuje přinejmenším to, že si za svým názorem stojíš a neschováváš se za anonymitu. Navíc když už tu máš nějakou pověst, člověk pak hned ví, jestli má cenu reagovat nebo vůbec číst.

                      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                        (host)     před 17 lety 29.11.2007 08:08 |  
                        0 0

                        Ja Lukovi fandim, jedinej ma rozum hodnej opravdovyho fandy Slavie..., Skoda jen, ze je tu vetsina lidicek, co to nejsou schopni pochopit... :(
                        Urs

                        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                          (host)     před 17 lety 29.11.2007 09:30 |  
                          0 0

                          a ty si spadnul odkud?Kurtak Joe

                    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

                      bojler     před 17 lety 28.11.2007 20:07 |  
                      0 0

                      Fotbal se hraje pro fandy, ano. Ovsem ne vsichni fandove se dou vyrvat a ukojit svoje potreby pri rvani smrt sigme. Myslim, ze tohle bude to co mozna kolegovi vadi. Nemam rad polycyji, nemam rad spartu, ale to pro me neznamena, ze se musim snizovat na jejich uroven..jak sem psal v predchozim prispevku pod olomouci - vyserme se na nakou spartu, koho rumuni zajimaji? kdo z konzumnich lidi vi, co je sparta za verbez? skoro nikdo. kdyz jim ale budem sproste nadavat, za zly budeme my, hodi nas do jednoho pytle a dostanem to sezrat.

  8. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 11:36 |  
    0 0

    vcera jsme utrpeli remizu, diky bohu a carodeji, vykon v prvni puli asi nema smysl komentovat, protoze to byla hruza, i kdyz kolik taovych zapasu sparta ukopala v lm, ze... trohcu se obavam, ze to tedka nejak nejde, neni sportovni forma, hra do predu je desne nepresna, v cemz vynika Tavares, nevim cim to je, nesoustredenosti nebo co, mozna je to takovej flegmous, ale takhle lajdacky prihravky. Gaucho - no nelze se na nej zlobit, on se snazi, bojuje, navic to mel tezky, ale i tak - proste mu to nejde, kdykoli nastoupi, ztraci mice, moc fauluje, v jedine dobre prilezitosti misto nahravky nesmyslne strilel pres hlavu. Na druhou stranu jsem rad ze nastoupil on a ne Ivana, aspon se snazil, vubec Karla vcera osvitil duch svaty ci co, ze Ivanu nenasadil ani na konci, konecne prisel Necid a podle meho soudu se hodne podilel na golu. Druha pule byla lepsi v tom,ze se zlepsila obrana, duraz, hlavne jsme zacali hrat vic kolektivne, snazili se o narazecky, trochu si pomoci pri prechodu do utoku (to jsem proti Olomouci a v 1.puli nevidel), presto vetsina akci koncila pred vapnem. Vaniakovi diky, Senkerik druha pule super, jeste kdyby vic strilel i v lize, obrana solidni, jen Mara a Hub 2 - 3 chybicky, Sourek - taky jsem dost trnul, ale zvladnul to prekvapive i s rozehravkou, Matej dobry, Pudil jako by nebyl, a nakonec to nejhorsi - Misa Svec - zase kotnik, to je neuveritelny:-(

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 11:53 |  
      0 0

      jeste jeden postreh, ze furt s necim otravuju:-)) mozna nam nejde hra dopredu taky proto, ze bez Jandy, Vlcka, Drizdala nebo Sventa chybi hraci, ktery dokazou hrat rychle dopredu a tim prekvapit soupere, naopak Volesak, Belaid, Tavares, Gaucho nebo i Pudil hru dost zpomalujou, mozna by mohli byt prinosem Vacha a hlavne Dockal, videl jsme kus zapasu s Ostravou a uz se tesim, az to zkusi zas u nas, ma rychlost, dobrou strelu - kdo z nasich zalozniku strili ze stredni vzdalenosti? jen pudil, ocekaval bych to u Volesaka, ale moc se k tomu nedostava

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        mart     před 17 lety 28.11.2007 14:37 |  
        0 0

        Dockal ma rychlost? No to sem si nejak nevsimnul. :( To ostatni asi ma. mart

  9. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    Bulvi     před 17 lety 28.11.2007 11:37 |  
    0 0

    hele jak sme na tom s kooficientem???budem naazený při losování poháru UEFA??....Gaucho včera tragickej....Necidák hrál dobře!!!

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:03 |  
      0 0

      budeme hrát určitě proti týmu, který skončí ve své skupine Balkan cupu na druhém místě a začíname určitě doma. Ravik

      • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

        PetCC     před 17 lety 28.11.2007 14:55 |  
        0 0

        Je to tak, teď už se koeficient pro nasazování nebere. Hrajou 1. z UEFA proti 3. a 2. z UEFA proti 3. z LM, nalosovány jsou dvě kola najednou. A v dalších kolech se dávají už snad všichni z jednoho koše.

        • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 15:21 |  
          0 0

          Dik jiri

  10. Už mě slávisti serete

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 11:52 |  
    0 0

    Tak Slavia včera dotáhla největší mezinárodní úspěch ve své poválečné kariéře (snad když odpočítáme semifinále poháru UEFA) a vy tady kvílíte jako arabský obchodník, když vám chce prodat své zboží jen za polovinu ceny nebo ajvajujete jaká stará dorota. Sám supervelký Bosák tvrdí, že Slavia hrálía jako pan Hyde fotbalu (přeloženo vrah, odporná zrůda.) Kurva, blbouni, kde jste? To si opravdu myslíte, že mančaft, který má jako rozpočet třetinu platu, který možná v Miláně přijme, možná nepřijme Ibrahimovič , nastoupí rozseká Arsenal na cucky? To si myslíte, že mančaft, kterýmu chybí šest, sedm hráčů základního kádru přejede bez problémů mnohem bohatší a mezinárodně úspěšnější Steauu na její půdě. Uvědomte si, do prdele, že se kdyby náhodou Neckova pentle proti Žilině neodrazila od tyče do branky, ale ven, takže jste nažili prd a ne LM. V tomhle děsivém stavu zdravotní a kondiční úrovně Slavia, v jakém Slavia dneska je, byl bod z Bukurešti zázrak. Nebo jste opravdu parta ubrečenců, kteří jenom kvílejí smutkem, že Slavia není a nikdy nebude umět hrát? Slavia vydřela böd, tak jak tu uměla a je to sláva a ne důvod k ostudě, nebo něčemu podobnému.
    Tantalos

    • Re: Už mě slávisti serete

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 12:02 |  
      0 0

      Hele Tantalosi, dyt mi jsme vsichni stastny, ze se to povedlo, ale proc bychom nemohli kriticky zhodnotit hru, je jasny, ze rumuni maj reprezentnty, nejsou to zadny nazdarkove, ale i tak vcera predvedena hra nebyla buhvico...

      • Re: Už mě slávisti serete

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:06 |  
        0 0

        Naprostej souhlas s Tantalosem, do prdele uvědomte si kdyby KOMUKOLIV chybělo 8 hračů základní sestavy tak má problémy. At je to ManU, Barca nebo Arsenal. Hráči šlapu únavou vodu, tak jim radsi místo kritiky běžte poděkovat za ligu s Boulí a za LM se Sevillou. VEDEME LIGU A POSTOUPILI JSME ZE SKUPINY LM. Ravik

    • Re: Už mě slávisti serete

      (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:09 |  
      0 0

      Tantalosi vy mne prekvapujete, vite ten argument s rozpoctem uz mi prijde smesny, zaklina se s nim snad ve Spanelsku Vigo nebo Sevila, kteri nemaji ani s poloviny rozpocet superklubu, nebo v Italii treba nektere mensi kluby a podobne. To v jakem kondicnim i zdravotnim stavu hraci jsou jsme tady rozebirali naposled vcera, paradoxne cim horsi podminky , tim lepsi vysledky a k Vam ohledne koeficientu je zatim predcasne odpovedet, ale je to mozne ale zatim nejiste, faktem je, ze dalsi kolo UEfy sehrajeme na Strahove 13 a odvety 21 unora a to bude tedy hodne brzo a nasazeni by se mohlo konat, ale je to zatim hodne neprehledne jasneji bude uz dnes vecer. presto Tantalosi pro mne je dulezitejsi nez dalsi kolo poharu liga , ze ktere by jsme mohli uspech zopakovat a zaradit se tak po bok vyspelych oddilu cele Evropy, jedna etapa konci dalsi zacina. Protoze nebudete mi to verit, ale je fantasticke , jaky ma treba liga mistru vliv na sponzory a to nejen venku, kteri chteji byt spojeni s kluby , ktere hraji tyto souteze a muzu Vam napsat, ze to pomohlo i nam, povedlo se udelat kratkodobe i dlouhodobe kontrakty , ktere prevysuji hodnotu lonska v teto dobe uz o nejakych 12 az 15 milionu korun.samozrejme pro ligu/ v LM tyto prava nevlastnime. Jiri

      • Re: Už mě slávisti serete

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 13:19 |  
        0 0

        Do dalsi faze se nenasazuje, postupujici z CHL se losuji proti tymum, ktere skoncily 2. ve skupinach UEFA.

      • Re: Už mě slávisti serete

        quelhar (admin)     před 17 lety 28.11.2007 13:25 |  
        0 0

        Co se tyce nasazeni, tak neni co resit, jak uz nekdo vyse psal, tak se utkame s tymem, ktery skonci druhy ve skupine poharu UEFA (ne s ceskym). Zadne nasazovani nehraje roli.

      • Re: Už mě slávisti serete

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 13:46 |  
        0 0

        Pane Jiří, já se budu opakovat, ale minule jsem Vám to nebyl schopen vysvětlit, pokusím se nyní opět:

        Kdybyste se ve svých komentářích držel jen svých názorů a případně "drbů" bylo by to super. Ty Vaše schované "pravdy" matou strašně lidí, kterým to tu pak my ostatní, informovaní a fotbalu znalí, musíme opravovat. (v tomto případě mám na mysli záležitost s nasazením, ale ono se v každém Vašem příspěvku něco takového najde, že?)...Jedar

        • Re: Už mě slávisti serete

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 14:44 |  
          0 0

          Mily Jedare dik za lekci , take si dovolim malou, kdyby jste si precetl muj text , zjistite , ze opravovat nemusite pisu totiz, je to ale neprehledne, tim tedy pro Vas doplnim, ze to muze byt jinak, jinak vycist tohle info treba z webu UEFa zas neni problem, ze ale proc treba nezminite tu navstevu z ligy ta byla nachlup, i kdyz jste to povazoval za nesmysl nebo treba start Sucheho, ktery jaksi take usel vsem odbornikum na fotbal i Vam, takze budte trochu pri zemi s temi soudy a snad na zaver neco pro Vas, pamatuji se tady na prvni stret , kdy jste psal o otevrenem presprodeji na Strahove , ze permice atd..., proc tedy bylo zavreno , muzete mi odpovedet, Jiri

    • Re: Už mě slávisti serete

      (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:12 |  
      0 0

      Však jo, to je všecko pravda. My tady jen kvílíme nad včerejší první půlí, nad kterou se nedá nekvílet.

      • Re: Už mě slávisti serete

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:19 |  
        0 0

        A co kdybyste byli opravdu kritičtí a napsali, že Steaua hrála prvních 55 minut dobře, líp než kterýkoli soupeř Slavie v lize, že nádherně měnila místa, že Dicaměl nádherné přihrávky, že ale nevydržela nasazené tempo a taktičtější Slavia ji nakonec dostala díky lepší fyzičce a troše štěstí. Proč se zabýváte špatnou Slavií a nevidíte velmi dobrou Steauu?
        Milý Jiří,, nebyl jste to vy, kdo ještě nedávno psal, že Slavie krachuje a žije na úkor juniorů, kteří jsou její věřitelé?
        Tantalos

        • Re: Už mě slávisti serete

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:22 |  
          0 0

          Tantale Tantale,uroven tvych prispevku posledni dobou rapidne klesa.Kurtak Joe

        • Re: Už mě slávisti serete

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:32 |  
          0 0

          Tantalosi, napsal a stojim si zatim , nebylo to nedavno ale konkretne v cervnu pri zacatku pripravy , kdy prvni zapas v Modre proti Teplicim odehralo 13 hracu a Nachtman, ktery uz tady vubec nemel byt. A ani Vy mozna nevite , ze nas opet podporil Enik , ktery jinak moc zajmu neprojevuje, ani Ja ani Vy a ani Dolezal , ktery tady jeste v cervenci tvrdil. ze prijde Johana, Holenak a podobne nevime, jak to treba s temi prichody hracu je, bohuzel , takze opravdu slo o maly zazrak a Ja dodnes pisu o nevyresenych penezich a o situaci v becku, k tomu se dnes uz moc vyjadrovat nechci, neni dobra a pokud se nebude resit, pocitime to vsichni i Vy. A hlavne co se tyce Steany , to jsem napsal zcela jasne, ma lepsi tym , ale k jeji skode ji srazi typicka Rumunska vlastnost a to neduslednost pri reseni problemu v tymu, chcete li to pocesku, naprosto a zasadni spatny vliv vlastnika, kterej ji ma jako hracku. Jiri

          • Re: Už mě slávisti serete

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 12:55 |  
            0 0

            Plně souhlasím. Šlo svým způsobem o zázrak, možná ne malý, ale dost velký, že Slavia přesto z pěti utkáních v LM třikrát bodovala. Přiznám se, že před prvním utkání se Rumuny jsem si říkal, kéž by Slavia udělala v LM alespoň bod, aby nedopadla jako sraltani, co tři roky bodovat nedokázali. Proto já nad utkáním v Bukurešti a hlavně výsledkem odvedení práce oslabeného mužstva jásám. A proto poněkud expresivněji než obvykle nadávám těm, kdo nad tím ohrnují nos.
            Tantalos

            • Re: Už mě slávisti serete

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 13:03 |  
              0 0

              Ale jo, mne , ale tesi ze se mysli vic dopredu, ze proste treba i ty finance , vybaveni / treba becko je vybavene jakop nikdy predtim/ a ze to snad po letech ruznych Lesku k necemu bude, ze i kdyz rok treba nebudou vysledky tak nas to financne nepolozi i kdyz ty prachy asi prijdou pozdeji a budeme je asi v prvni fazi hodne otacet, ale treba je to nejaka strategie. Jiri

          • Re: Už mě slávisti serete

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 13:37 |  
            0 0

            No ty vaše katastrofické vize v létě si pamatujem všichni. Můžete si za to sám. Kdybyste nemusel vynést za tepla každou spekulaci, tak nebudete semtam za troubu:) Nic ve zlém. Myslim, že co se týče naší účasti v LM, tak sme dosáhli toho, v co jsme doufali. 5B je parádní úspěch a na styl se nikdo neptá. Dokonce už jsme znegovali ten nářez na Arsenalu. Proti Steauě jsem sice doufal v malý zázrak, ale za bod jsme moc rád, protože s tím, co tam odjelo, kdy navíc řada hráčů zatěžuje kumulativní únava je to úspěch. Pokud jde o spekulativní posily, moc tomu nevěřím. Pochybuju, že budeme lovit neprověřené experimenty ze zahraničí ve velkém. Spíš bych sázel( a doufám), že budeme usilovat o talentované juniory a dorostence z ČR. Na závěr detail. . ty dresy vypadaly celkem dobře. . a přinesly i úspěch, takže proč u nich nezůstat. Jenom je škoda, že nápis Fortuna je vidět na kilometr a hvězdu abysme hledali s triedrem:( Mít velkou hvězdu a límeček, tak nemaj konkurenci !

            • Re: Už mě slávisti serete

              (host)     před 17 lety 28.11.2007 14:31 |  
              0 0

              Mily Buldocku to nebyly vize, to byla bohuzel pravda , ono prodat pod cenou par talentovanych borcu neni velke umeni a navic co se tyce prestupu, nemeli jasno ani nasi bosove, mohl bych Vam pripomenout radu rozhovoru naseho reditele a hlavne zase vse nelakujme na ruzovo.Zakladni problem a tim je neustale jak naplnit kasu v pristich letech trva nevyresil ji ani jeden prijem, ktery stejne padne na dluhy a pokud tedy jsme u sireni spekulaci , doprejme si je, konecne i vedeni Slavie po letech bombastickych titulku stylu Sparta posiluje muzeme alespon trochu utnout medialni nadvladu tohoto klubu. A samozrejme ze to ukazuje i na slusnou medialni praci Soni a Zlamala. k tem dresum, to vite, ze asi Fortune neco dluzime za tu Zilinu a klub proste musel pro jmeno sponzora, ktery prinesl do kasy asi 10 mil korun neco udelat, spi na Vas navazu to je daleko zajimavejsi, cena tech dresu predstavte , ze ty dresy stoji pry mezi300 az 400 tisici jedna sada a hlavne jsme snad nemuseli platit prvni dve, ale to je neproverena informace. Jinak chci doufat zase Ja ve Vase zmoudreni a v jednotnost celeho kotle, to jen tak na okraj , na vase dalsi prispevky se tesi Jiri

              • Re: Už mě slávisti serete

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 15:12 |  
                0 0

                No nevím, jestli ještě zmoudřím. . moc tomu nedávám:) Já ani nemluvím o prodejích pod cenou. Nevím jestli myslíte Dejmky, Matúše či Šmída. To jsou samozřejmě některé chyby. Ale ta debata se spíš vedla o černých brýlích a počítání zajíců po honu. Nevadí i já vaše věci čtu rád a rád se zapojím do výměnu názorů, kerá má smysl. Nepotřebuju si jen rozšiřovat zásobu urážek a sprostých slov jako někteří. K těm dresům. . nevím, co bych dodal k těm cenám, je to moc peněz, ale jestli se v tom projevila jistá spokojenost sponzora a dal je grátis, nebudeme mu nadávat, že? :) BTW poslední dobou se mi hodně líbí dresy kappa, co má např. As Řím, ale to jen na okraj. Já nemyslím, že ta reklama Fortuně byla nějak účelová nebo větší než na jiných sadách( maximálně opticky) . Ale prostě ten nápis byl daleko zřetelnější a výranější než naše hvězda. Je to škoda a nechápu proč. . přitom to dlouhodobě vytýká vedení řada lidí a prakticky to nemá odezvu:(

                • Re: Už mě slávisti serete

                  (host)     před 17 lety 28.11.2007 15:20 |  
                  0 0

                  Mily Buldocku dovolte m,i jeste jednou, uz jste si s kluky sedli vypovidali , budeme mit jednotny kotel, nebo ta kritika o vikendu nebyla k Vam, nebo spis jsem tomu spatne rozumel, jinak dobry rozbor na ofice webu. Jiri

                  • Re: Už mě slávisti serete

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 15:43 |  
                    0 0

                    Děkuji za pochvalu. Ale co se týče kotle, tak nechápu. Možná si mě s někým pletete. Já v org. kotle nijak nefiguruju, jenom znám pár lidí. Vyskytuje se tu ještě jeden člověk s podobným nickem. Nevím přesně jak to píše, myslím, že Buldok. .

                    • Re: Už mě slávisti serete

                      (host)     před 17 lety 28.11.2007 15:51 |  
                      0 0

                      ano to bude ono, tady probehla o vikendu vymena nazoru a navic i muj kamos mi rikal o rozporech v kotli, protoze jsem to uz zazil zajimalo mne to, takze Vam omluva a budu patrat u kamose, ten bude vedet vic. jiri

    • Re: Už mě slávisti serete

      mart     před 17 lety 28.11.2007 14:34 |  
      0 0

      No, tak Arsenal, a na Cucky, no, ja teda myslim, ze na Cucky teda asi ne, ... ale takovejch 2:0 by sme jim mohli dat, ne ? :D :D :D.

      Jasne Tantalos, je to obrovskej uspech, hodne necekanej ( pro me), a hodne prekvapivej ( opet subjektivni pohled ... proste nejsem objekt, ze). Mam z toho radost. Velkou radost.
      Ani si tak nejak nestezuju na slaby vykon mych barev, jako spis na neuveritelnou hru Steauvy. Vzdyt oni v prvni puli misty vypadali siiilene dobre! A my sme vypadali....
      Ale nekdo to tu pise (myslim, ze Jiri) o jejich nature, coz muze byt tak nejak spravne.
      Me jenom porad proste nejde do hlavy, ze sme neprohrali(???). Podobne jako s rumunama na Strahove v prvnim zapase, to v prvni puli obcas vypadalo "Hruzo-strasne". V Praze jsme se zlepsili, zacali hrat opravdu slusny (a to podhanim, jako obvyle) fotbal, a v Bukuresti....., no tam nevim, ale nejak se to proste stalo, a my jsme dostali asi o hodne vic nez by sme meli.
      Jinak, je to holt fotbal, a ten obcas nema logiku....ja jsem jen spis zvyklej, ze my hrajem, a pak se strachujem, a pak da souper Blbej a uplne nahodnej gol. Vcera mi to proto prislo tak nejak nezvykle.zdravi mart

      • Martovi

        (host)     před 17 lety 28.11.2007 15:14 |  
        0 0

        A ještě k Tavaresovi. Moc by mu pomohlo, kdyby měl stabilizované místo ve stabilizované sestavě. Aby měl čas se sehrát. Potřebuje to, protože se tolik nedomluví. Jenže pořád ta zranění a únava. S kolika spoluhráči už se musel sehrávat?
        Tantalos

        • Re: Martovi

          (host)     před 17 lety 28.11.2007 16:30 |  
          0 0

          mel by hrát s Belaidem a napravo určitě Krajčík, ten to tam rozpohybuje. Vlevo vedle nich Pudil. Na pravýho beka bych naučil Selassieho, je důraznej, šlo by mu to tam. Ve předu Vlček nebo Šenky a k nim Necid, včra ukázal že v něm něco je. Jinak levýho beka Dříždal když se uzdraví,alternovat Huby. Střed Mára a Erich, Latka záskok třeba

      • Re: Už mě slávisti serete

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 16:50 |  
        0 0

        Rumuni jsou dobri fotbaliste, ale nevydrzi...slovy klasika:-)) u nas taky zacali dobre, ale ve druhy puli odpadli. tady se neda snad rict, ze by odpadli, ale uz nehrali tak skvele.. tak to holt je, nekdy tym hraje dobre, a nic z toho, jindy staci jedna kloudna akce a je z toho vysledek

    • Re: Už mě slávisti serete

      bojler     před 17 lety 28.11.2007 20:11 |  
      0 0

      souhlas

  11. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 17:48 |  
    0 0

    Pokud se nepletu, tak za postup do další fáze Ligy mistrů získávají týmy nějaký "bonus" ke koeficientu. Neví nějaká dobrá duše, jestli je to tak i v případě "postupu" ze 3. fleku do uefy? Pokud chceme mít šanci být v předkole příštího ročníku CL nasazení, každý bodík navíc by se šiknul.

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.11.2007 18:01 |  
      0 0

      JJ za čtvrtfínále je bod. A za každý další kolo rovněž 1 b.

  12. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 19:34 |  
    0 0

    Bod dobrý, ale výkon strašný, o tom žádná.Remíza je dobrá, ale s takovým týmem jako je Steaua by jsme měli umět zahrát přinejmenším vyrovnanou partii, ale to my kurva neuuhráli ! V obraně jsme jako vždy byli za idioty, takže Suchýho může Real Madrid koupit leda tak na přestávkový program pro zabavení publika.Jinak se nemůžu nezmínit o tamních fanoušcích, kteří se bez sebemenších trestů dopouščtěli přestupků, za které by je někteří zdejší čůráci utopili ve své svěcené vodě !!! Jana

    • Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 28.11.2007 21:16 |  
      0 0

      Rumuni jako Rumuni a je jedno, zda v Bukurešti nebo na Letný...

  13. Návrh na nový chorálek

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 21:13 |  
    0 0

    Zdravim všechny slávisty....nemám zrovna "básnířské nadání", ale nebyl by někdo schopný na tento chorál fans FC Liverpool vymyslet slova na našeho Karla Jarolíma. Přijde mi že by to šlo :) Pepe

  14. Re: Steaua Bukurešť - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 29.11.2007 11:26 |  
    0 0

    Dost dotazů se tady točí okolo koeficientu, tady - http://www.coen.wz.cz/ - je poměrně slušný přehled

    Kuťas