Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

V Bukurešti o Pohár UEFA

Slavia sice má teoretickou naději na účast v další fázi Ligy mistrů, mnohem reálněji se však jeví jarní účinkování klubu v Poháru UEFA. Motivaci bude mít i Steaua Bukurešť, výhrou si také udrží naději na UEFU. V úterý ve 20:45 nás čeká zajímavý zápas, k přímému přenosu si ho vybrala ČT2.

Slávisté si i přes bezgólovou remízu se Sigmou Olomouc udrželi čtyřbodový náskok v čele Gambrinus ligy, konkurenti na čele tabulky také ztratili body. Trenér Jarolím už před zápasem zdůraznil, že větší důležitost má pro něj duel v Bukurešti. V něm však bude postrádat několik hráčů základní sestavy. Slavia má nadále naději i na další setrvání v Lize mistrů, taková shoda náhod však není pravděpodobná.

"Sešívané" přívítalo v Rumunsku deštivé počasí a také několik televizních štábů. "Byl bych rád, kdybychom si definitivně zajistili postup do Poháru UEFA, i když samozřejmě chci vyhrát každý zápas," řekl jim Karel Jarolím.

Steaua Bukurešť o víkendu vyhrála, v městském derby si poradila s konkurenčním Dinamem Bukurešť 1:0. Branku vstřelil Neaga. "Hodně si věříme a myslím, že pokud proti Slavii předvedeme podobný výkon jako proti Dinamu, můžeme vyhrát," řekl kouč Steauy Marius Lacatus. Do utkání nemůže trenér Lacatus počítat se zraněným Banelem Nicolitou, nejistý je start Victorase Iacoba. Z listopadových čtyř zápasů domácí ligy má náš soupeř bilanci dvou výher a jedné remízy i prohry. V poměrně vyrovnané tabulce rumunské ligy patří Steaue pátá příčka, za suverénní Kluží jsou týmy seřazeny těsně za sebou.

Slávistický kouč bude mít, jako tradičně, problémy se skládáním sestavy. K dispozici samozřejmě nebudou Janda, Švento, Dřížďal a Kalivoda. K zápasu ještě není připraven Latka. K nim se navíc přidaly ikony klubu, Vlček se Šmicerem. Nehraje ani Gebre Selassie. Angína navíc trápí nejdůležitějšího muže v kabině Slavie, Karla Jarolíma. "U Šmicra se o jeho cestě nedalo ani uvažovat, vytahovali mu vodu a krev z kolene, u Standy Vlčka byla situace špatná, nechtěli jsme riskovat, že o něj přijdeme do konce podzimu," řekl Karel Jarolím.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček - Ivana, Švec, Volešák, Tavares, Pudil - Šenkeřík

Přímý souboj o Pohár UEFA začíná v úterý ve 20:45, vysílá ho ČT2.

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:12 |  
    0 0

    Ještě bych se chtěla pozastavit nad tou odezvou médií na incident v Kolíně.Nechápu, proč z toho dělaj takovou vědu vole, vždyť se nikomu nic nestalo, naopak,olmik si odvezl bod. Já když jsem na stadioně naštvaná,když hrajeme špatně, tak to taky odnese nějaká sedačka. To snad ale nikomu nevadí, vždyť těch "slávistů" chodí stejně tak málo, že jedna sedačka nikomu chybět nebude... Jana

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:19 |  
      0 0

      Co bylo za incident v Kolíně?

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:24 |  
        0 0

        Ostuda...

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:25 |  
        0 0

        Ale, naky lidi tam rvali SMRT SIGME, nic zajimavyho..

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 14:43 |  
          0 0

          magore

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 22:33 |  
      0 0

      Tak až budu naštvanej já, tak se u vás stavim a rozkopu vám židli, jo? Vám to vadit nebude, určitě jich máte doma víc. Lidi. . myslete tím, co máte na krku. . :(

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:38 |  
        0 0

        Mam pocit, ze nad vylevy Jany se nema cenu ani pozastavovat...

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:41 |  
          0 0

          Příště se aspoň podepište vy chytrolíni...

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:54 |  
            0 0

            to říkáš ty?Malan

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:56 |  
              0 0

              :-D

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:15 |  
              0 0

              LOL

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 22:57 |  
      0 0

      Naše milá Jana se evidentně snaží dosáhnout úrovně pana Jiřího - a docela se jí to daří :-D

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 23:01 |  
        0 0

        Nevím kdo je to pan Jiří a proč mě s ním srovnáváš, ty šulíne. Jana

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 26.11.2007 23:06 |  
          0 0

          začni se vyjadřovat jako člověk nebo raději nereaguj.Jsi akorát pro smích....Malan

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:14 |  
            0 0

            Hele nic proti, ale ja si myslim, ze ji je rozumet dost jasne, takze naka vada vyjadrovani se mi moc nezda. Mimoto ma prinejmensim trefny pripominky :)

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:33 |  
              0 0

              Ne

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 14:46 |  
            0 0

            tý vole bacha na janu nebo nás všechny zabije.že by se klubala nová ziková :-D lolik ,,,,,,,,,,,,,,,sprostá holka na fotbale,to je teda for:-D.......bych dal zákaz vstupu psům,opilejm lidem a holkám!!!!

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 23:17 |  
        0 0

        No to se tedy musím pana Jiřího důrazně zastat. Sice tu má otevřeno" spekulativní okénko pana Jiřího" :) , ale jinak se vyjadřuje slušně a na úrovni. Což se o člověku s nickem Jana říct nedá. Mám a to, že se snaží o nějakou provokaci. .

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 26.11.2007 23:20 |  
          0 0

          Bulldocku, bejt tebou,tak nespekuluji nad slecnou Janou a zamyslim se nad svymi zvasty. Kurtak Joe

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 23:40 |  
            0 0

            No tak se nad svými zamysli:) Já mám vlastní žvásty vyřešené a stojím si za nimi. Proto se taky podepísuju pod to, co píšu. Měj se hezky.

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 06:28 |  
              0 0

              Spíš ,,nad to", ne? :-)

              • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 11:46 |  
                0 0

                Nebo nad to:) Dokud mi to nevypadne a zjistim, že nejsem přihlášenej.

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 06:43 |  
      0 0

      Až bude zimní přestupový období, tak bych Janu nechal přestoupit na nějakou jinou diskusi :-P To by byl obchod roku!!! Martin

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 08:10 |  
        0 0

        k tomu kurťáka joa a další podobný náctiletý telátka, asi nejlepší je nereagovat, ikdyž to občas nedá..:o) amon

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 09:50 |  
          0 0

          To máš naprostou pravdu. Jenže někdy to prostě fakt nejde:-D

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:32 |  
          0 0

          Milý amone, laskavě Vás žádám,aby jste mě přestal označovat za náctileté télátko. Jsem muž středního věku, mám dobře placenou práci,rozhodně nejsem žádný asociál. Laskavě nesuďte člověka podle toho, že souhlasí s radikálnějšími názory slečny Jany. Nehledě na to, že to co máme odchozeno my s Janou si troufám tvrdit nemá nikdo z Vás. Kurtak Joe

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:54 |  
            0 0

            Tak proč se Jana vyjadřuje jako kanál, když je to tak zasloužilá fanynka? Pokud je to skutečně žena, tak četnost sprostých slov v jejích příspěvcích je značně odporná. Zdraví pajuch

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:54 |  
            0 0

            Pokud máte dobře placenou práci, chodíte s Janou na Slávii, sem tam to při prohře odnese nějaká sedačka a je vám to jedno, pak asi není něco v pořádku. Pokud náhodou prohrajem a vy budete mít chut něco rozbít na našem stadionu a já budu někde poblíž ,budete mít velikánský problém. Já jak vidím, že někdo dělá problémy a ničí nám zařízení, dělá ostudu tak mu jí fláknu a je mi to taky jedno. Pardon za náctileté telátko, blbe středního věku. amon

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:56 |  
              0 0

              Tohle je jeden z nejlepších příspěvků za poslední dobu. Amone, naprostej souhlas! Martin

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:03 |  
              0 0

              Abych pravdu řek, Vaši reakci jsem naprosto očekával. Sice pravidelně přispívám pouze několik posledních týdnů, ale diskuze zde čtu tak 4 roky. A o tom, že jste naprostý omezenec a idiot jsem věděl už dřív. Až mi ji přijdete fláknout, tak počítejte s tím, že pro Vás to dobře určitě nedopadne. Kurtak Joe

              • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

                (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:16 |  
                0 0

                Tak tos mu to natřel. Ty seš asi velkej drsňák

                • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

                  (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:41 |  
                  0 0

                  Ne nejsem,ale nenechám si vyhrožovat fackou od nějakého amona. Kurtak Joe

                  • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

                    (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:48 |  
                    0 0

                    Dovolím si citovat: ,,Já jak vidím, že někdo dělá problémy a ničí nám zařízení, dělá ostudu tak mu jí fláknu." Můžeš mi říct, co je na tom špatnýho? S tím by měl naopak každej slávista souhlasit, ne??Jako vyhrožování svý osobě to můžeš brát, jedině pokud hodláš na Slavii něco ničit.

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 12:16 |  
            0 0

            A podle čeho bychom měli soudit člověka než podle jeho názorů? To mi teda povězte. Podle toho kolik utratí za lístky na Slávii? Podle věku? Nebo podle barvy vlasů? Můžete tady hulákat co máte odchozeno, ale když každej zápas odnese jenom "sedačka, co snad nikomu nevadí", tak Slavii moc nevyděláte:(

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:22 |  
        0 0

        No jo, lidi co se nebojí vyjádřit svůj názor to měli u nás vždycky těžký... Něco mi ale říká, že Jana se nedá, ani Jiri nedokáže takhle vyřídit oponenty:) Michal88

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:48 |  
          0 0

          Jana ať přestane vysedávat u netu a začne chodit na zápasy. Po tom zápase s Olomoucí mě fakt dojala - místo na stadionu to sledovala na netu a pak se tu ptala, kde jsme my slávisti byli, že tam bylo jenom dva a půl tisíce lidí... to nemá konkurenci:-D Martin

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:56 |  
            0 0

            Přesně tak, to byl fakt jeden z nejhorších příspěvků. který se tu za posledí dobu objevil. Janu v zimě vytrejdovat na Superslavii :-) pajuch

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:58 |  
              0 0

              Tak jsme si to tu hezky zhodnotili:-D Já zrovna o jednom příspěvku psal, že je za poslední dobu nejlepší, ty teď píšeš o tomhle, že je nejhorší - a ten zbytek je prostě šedej průměr :-D Zdravim! Martin

  2. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 08:17 |  
    0 0

    Moc dobře si pamatuju ten poslední dvojmač. Doma 4:1, měli docela hodně slušnou podporu v na stadionu a u nich 1:1, kdy celý den před a v den utkání kropili trávník, aby byl co nejhorší terén a my nemohli kombinovat, ale stejnak jim to bylo prd platný.. Důležitá bude obrana a pokud se Hubi vyvaruje nějaký velký chyby, mohlo by to dopadnout dobře. Vepředu máme Pudila a tomu to tam padá.. Podle mýho budou zas zkoušet to co u nás, dostat se k vápnu a tam sebou plácnout,snad bude rozumný rozhodčí. škoda vlčáka, tenhle typ mače je pro něj jako ušitej. amon

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:27 |  
      0 0

      lidi do co vam vadi na tom kolíně,vždyt o nic nešlo,vůbec to nebyli slávisti,ale chuligáni dukly praha,mají družbu s dynamem dráždany. a prostě at chcete nebo ne bitky,nadávky a rasismus na fotbal patří. já s mojí mámou vždycky řvem na cikány a na černochy,je to super pocit. Evžen

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:42 |  
        0 0

        Má cenu na tohle vůbec reagovat? Nemá, protože blbec blbcem zůstane, ať se děje cokoli. Ale stejně mi to nedá, tohle je fakt moc: Evžene, ty seš tak blbej, že i kdybys byl o polovinu chytřejší, tak bys byl pořád strašlivě blbej. Přihlaš se prosimtě někdy na Jihu (jestli tam vůbec chodíš) a já ti s radostí rozbiju hubu. Blbce je potřeba řezat na každým kroku. Myslím, že větší (tj. slušnější) část slávistů se ke mně ráda přidá... Evžene, to, co jsi sem napsal, opravdu nemá obdoby.

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:28 |  
          0 0

          Mily Evzene jen kvuli tobe a specialne kvulůi fandum Dukly, ktery sleduji v druhe lize bych chtel zduraznit, ze zadni utajeni fanousci Dukly zvani hooligans neexistuji, kotel Dukly i jeji obec tvori zhruba 30 az 40 lidi, kteri si hraji na machry , ale mohu te ubezpecit , ze pri prvni potycce by vzali roha a jejich druzba s Nemci , tak to uz e dokonce trapny, nic takovyho neexistuje a to ti treba potvrdi i tiskac Dukly. Jiri

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:39 |  
      0 0

      Tak napred jedno smutny konstatovani, misto Bukuresti Praha a tvrtda prace, sef opet zapracova a tak leti kamosi, ale beze mne. A ted k tomu zapasu, na rozdil od mnohych optimistu to vidim docela cerne, marodka je doslova oblezena a podle mych zprav maji drobne sramy i dalsi treba Svec ci Suchy, dobre se pred odletem udajne necitil ani Belaid. Amone priznam se ti , ze pro mne by byla plichta naprosto kralovskym darem, Steauna az na par marodu bude kompletni, siri kadru ji sice muzeme konkurovat, ale kvalitou nikoliv, ted se teprve ukazuje proc jsme tady v lete horovali , aby nasi odchovanci nebyli rozprodavani jako stado dobytka, ale Slavia sla promyslenou cestou postupne obmeny a hlavne jiste rezervy, A neni sporu, ze treba Gecov, Vacha i Dockal mohli v klidu kopat u nas, sanci by meli skutecne dost a dost a my bychom dnes neresili problem zranenych hracu. Podle mne to bude mit horke i zhruba 100 ceskych fandu , kteri uz jsou v Bukuresti a neodpustim i osobni poznamku k nekterym pisatelum tohoto webu, kvalita zdejsi diskuze i kvalitni obsah je naprosto nesrovnatelny se Slavii ci Super a pro to my Kurtaku prijde ubohe nekoho okrikovat, priznam se Ti , ze kdyz mi tady 15 lety kluk napise , ze jsem vul a Ja znam dokonce i jeho rodice, letite fandy naseho klubu, ci kdyz mi napise treba Amon, ze pisu nesmysly neurazim se, protoze jejich pristup k informacim je omezen o neco vice nez muj a k Jane, jen sem piste , protoze mam pocit, ze Vase jasny nazory a ne naky prikurovani nekterym diskuterum jsou pro nas vice nez dobre. A jeste k onomu incidentu, kdy byli napadeni ve vlaku jedoucim z Prahy v Koline fanousci Olomouce kamenim, kosi a podobne, protoze se utocnici nastesti diky policii zamcenym dverim nedostali do vlaku, oznacovat to za rvacku ci omyl je ubohost a ja neverim, ze jde o posledni akci tohoto druhu , dokonce se zacina stavat sportem obirani fanousku ci jejich zastrasovani a to nejen na Slavii ciSparte , proste verim, ze tyto veci nebudou vnimany jako statecnost , ale jako dobytcarna nejtezsiho charakteru. jiirik

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:48 |  
        0 0

        Tak karty ted nemáme moc dobře rozdaný, ale že by kvalitativně byla Steaua někde jinde než my, nesouhlasím. Soudě podle mače u nás a co jsem viděl ze sestřihů. Balkánci jsou horký hlavy a když to budem hrát chytře, můžem přivézt i vítězství a navrh jeden naprosto iracionální důvod, vždycky když jsme udělali výsledek v LM, ztratili jsme v lize. Teď jsme ztratili v lize s Olomoucí, proto tam neprohrajem:o) amon

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 11:54 |  
        0 0

        no jiri souhlasim ze tady je kvalita diskuse lepsi nez na slavii.cz, i kdyz dnes...:-)) v cem je prinosny prispevek Jany to nevim, snad k mirnemu pobaveni, ale co k dnesnimu zapasu..jsem taky mirnej skeptik, v poslednich dvou zapasech jsme neukazali moc dobrou formu, nekteri hraci - Svec, Suchy, Krajcik, Pudil, odehrali dost zapasu v posledni dobe, chybet bude Standa na brejky a Smica jako osobnost, kazdopadne o tu remizu bychom se poprat meli, sestava? Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Hubacek - Ivana, Svec, Tavares, Pudil - Volesak - Senkerik; no ja bych tam dal nekoho misto Ivany, ale koho, pomozte mi, mame jeste nekoho zdravyho? Leda snad Senkerik v zaloze a Necid na hrotu, ale to nelze ocekavat...

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:08 |  
          0 0

          No Necid jeskutecne v klatbe udajne za svuj soukromy zivot a tahy s Vachou, ale i domela sankce ci nevyhovujici manazer by nemely dnes zabranit jeho navratu na hriste, alespon doufam a Ivana, souhlas , spis bych to videl na Jablonskeho , ktery bude alespon bojovat. A jinak doufam, ze se hlavne nezrani nikdo dalsi, to uz by nebylo dobre , protoze navrat Vlcka i Latky v dalsim utkani je hodne nejisty, spis to vypada az na Kladno. Jiri

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 12:42 |  
            0 0

            Můj názor je ten, že kvalita diskuze je stejná jako na of. webu. Vesměs slušná a přínosná, ale občas zvítá nějaký exot tam i sem. Tady se možná trochu víc rozebírají holky, juniorka o další podtýmy Slavie. A píšou sem lidi, kteří mají větší přehled, řekl bych. Na of. web zavítá víc svátečníků:) Na Superslavii se drží vesměs exoti:) To sleduju čistě okrajově.

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 14:04 |  
              0 0

              jo, mozna se mi to zda proto, ze na ofic. webu prispiva tolik lidi, ze uz se v nich prestavam orientovat, tady pise par lidi, ktery sem chodi pravidelne a ktery si prectu rad + skupinka "anonym"

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:06 |  
            0 0

            mě by zajímalo jaké zdroje má pan Jiří, když ani neví, že Jablonský je v Praze

            Luke7

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:38 |  
          0 0

          Pane Jiri, mel byste mit overene zpravy, ze Jablonsky nenastoupi ;) Jedar

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 28.11.2007 10:20 |  
            0 0

            Jeste jednou k Jabonskemu, vunec se nestydim, naopak vedel jsem to minimalne od Martyniho jiz dopoledne, ale to dokazuje, ze to pise nejen sem jen a jen clovek. Jiri

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:25 |  
        0 0

        Gecov, Vacha, Dockal, to by byla super kvalita. Ti by meli urcite spoustu sanci hrat a vyzravat. To rozhodne:-D

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:29 |  
        0 0

        "proste verim, ze tyto veci nebudou vnimany jako statecnost , ale jako dobytcarna nejtezsiho charakteru."
        Del ten, krery obhajoval nase fanousky po potycce s cyklisty Sparty...

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:46 |  
          0 0

          Tak diky za citat, tysraltanske cyklisty jsem si overoval s vice zdroju a musim ti napsat, ze to sice byla blbost par lidi, kteri prebrali, ale fanklub se nejen omluvil , ale myslim dokonce a to slovo ti zdraznim kralovsky odskodnil ty postizene, navic to udajne nebylo tak jednostrany jak licila media a k odstrelovani vlaku s civilisty, kteri nemeli treba zadne logo klubu, treba zen i deti, kteri jeli nahodne vlakem, to mam napsat ze se mi to libilo, ze to je skvela akce nasich hooligans, neverim ze to byli oni, proste neverim, vzal bych i utok na podobny ultras , proc ne , vzal bych i akci proti nekomu kdo nam skodi, ale tohle to snad nemuzes myslet vazne, proti tomu je par facek particky vozralu jen bonbonek a jestli se ti libi zpusob akce , tak si to takhle mohli rozdat treba se Sraltany, ale znovu rikam neverim, ze to byli Slaviste i kdyz vysetrovani asi vïniky odhali, tak se maj asi na co tesit a popravde neverim , ze by i Spartani neco takovyho udelali, Jieiri

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 17:45 |  
            0 0

            Ale ja prece nerikam, ze neco obhajuji - to je jenom tvuj vyplod jak me shodit (jinak tez demagogie); spise me zarazi skutecnost, ze jednou delas vedu z omluvy fanklubu za napadeni cyklotymu Sparty (tez fotbalove nezaujateho) a podruhe ti nejaka akce vadi jako ostuda.

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 14:00 |  
          0 0

          kauza "cyklisti sparty" uz se resila milionkrat. ten, kdo u toho byl, tak vi, ze se NIC nedelo a reportaze v mediich byly z 95 procent lzive.tecka. troubi

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:21 |  
            0 0

            no gecov toho na kladně opravdu neodehrál moc, ale spíš proto, že byl zraněnej jinak hrál vždycky v základu
            denydzl

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        quelhar (admin)     před 17 lety 27.11.2007 14:35 |  
        0 0

        Nesouhlasim s tim, ze by si Vacha, Gecov a Dockal u nas zahrali. Dockal by si asi obcas kopnul (asi tak moc, jako si kopnul Jablonsky), ale zbyli dva by museli hrat za becko. Misto toho je Dockal oporou Kladna, hraje prakticky kazdy tyden v zakladu. Gecov toho odehral mene i v prumernem Kladne, takze tezko cekat, ze by si u nas pripsal nejake minuty a Vacha je na tom jen o trosku lepe.
        Doted jsme meli kupu zranenych, ale porad jsme meli s kym hrat. Dnesni situace je asi nejhorsi za cely podzim, ale presto to neni uplne zoufale.

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 12:29 |  
      0 0

      JJ a tenkrát jsme měli taky velkou marodku. Cipro řikal na letišti, že tam veze tým kterej snad ani neumí bránit:)) Tak by to mohlo dopadnout v duchu tradice:))

  3. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    KING25     před 17 lety 27.11.2007 11:24 |  
    0 0

    Tak dneska cítím, že si konečně přivezeme nějaký ten historický bod z venku v LM. Bude to tam fuška, ale věřím, že se nám nějaký brejk povede a nepojedeme domů s prázdnou.

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:38 |  
      0 0

      k25o!! troubi!

  4. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 13:42 |  
    0 0

    absolutně nechápu proč tady řešíte nějakej kolín?protože ani jeden z vás nemá ponětí jak to bylo,takže prosím vás toto téma NEŘEŠTE!!!!!

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 13:51 |  
      0 0

      tak nam napis jak to bylo

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 14:03 |  
        0 0

        Omg jelita prectete si co o tom napsali olomoucaci a uz netrepte blbosti.

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      Jachym     před 17 lety 27.11.2007 14:28 |  
      0 0

      Takovýto mudrce mám vždy nejradši:-( Místo toho, aby napsali, jak to bylo, tak dělají ze sebe tajnůstkáře. Takže, ty anonyme, neřeš to, že tady něco řešíme, a vyřeš slovní úlohu za domácí úkol...

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:18 |  
        0 0

        jáchyme meleš hovna,já jsem u toho byl,takže vím jak to bylo. nesmíte věřit tak všemu co slyšíte. přečtěte si tohle a držte hubu. pokud chcete víc tak napište na evzen.hooligan@acab.com na každej mail odpovím
        Evžen

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 16:21 |  
          0 0

          Takový, jako seš ty, dělaj celý Slavii akorát ostudu. K ničemu jinýmu nejste.

  5. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 13:51 |  
    0 0

    přesně tak,sedačky jsou u vlajkonošů stejně na ho-vno! a pěkný efekt,když zrovna letí vzduchem nebo hoří......ACAB

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:23 |  
      0 0

      přesně tak, okna ve vlacich jsou stejne na ho-vno! a pěkný efekt, když se tříští vzduchem nebo na lidi se sypou...

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:23 |  
      0 0

      ty seš taky dobrej vůl
      denydzl

  6. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 14:55 |  
    0 0

    no tak Jablonsky je prej nemocnej, pisou na idnes, to je hruza, nemame nikoho na lavku... jen Sourka, Necida, Belaida... jeste nekoho? no mozna Belaid by to mohl zkusit misto Ivany.

  7. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 15:22 |  
    0 0

    jinak dneska v bukurešti budu asi docela husto,ted mi psal kámoš taky chuligán,kterej je se slávií v bukurešti a říkal a že ho málem dvakrát pobodali a jednou ho chtěli dokonce znásilnit. Jo a jinak steaua má družbu s dinamem tbilisi a od nás s torcidou Mělník, dneska bude veliká bitka steaua proti rapidi bukurešt. Evžen

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 16:02 |  
      0 0

      Evžene, většinu zde přispívajících zajímá Slavia a fotbal, kdežto tebe evidentně spíše násilí a bitky, pro něž je fotbal jenom záminkou. Ostatně se tím ani netajíš. Proto by možná bylo vhodnější, abys své nápady a postřehy prezentoval na fóru určeném pro výtržníky nebo jak se dneska říká anglicky hooligans...

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 16:03 |  
        0 0

        A jsem Jihočech.

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 27.11.2007 16:11 |  
      0 0

      Tak Ja opravdu nevim kdo by si u nas zahral, verim nasim odchovancum, kteri doted poradnou sanci v materskem klubu nedostali a ten vcerejsek mne jen utvrdil v tom, ze mame dobry fotbalisty, vykon Dockala i Gecova byl velmi dobry a to proti prednimu klubu cesky ligy hodne podporovanymu funkcionarsky i financne a Vacha, nechci spekulovat o Sralte , ale ver mi ze pokud opet v zime neprojde pripravou , tak nam v lete odejde gratis , no treba do Liberce, kde ma svyho hodne oblibenyho trenera . A Evzene co k Vam jiste info, jak to vypada v Bukuresti mam , neco sem cet na hooliganz.cz, ale znate to, takze sem obcas neco napiste, treba Vam alespon budu rozumet a k ty lavce, k tomu uz neni ani co rict, KJ na ligu priprav Rehaka na misto defenzivniho zaloznika a este, ze o vikendu se sjede becko. Jiri

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        Jachym     před 17 lety 27.11.2007 16:35 |  
        0 0

        Jiří, po zdrcující a často přehnané kritice na svojí osobu hledáš záchytný bod u hooligans? Šiřitel špatných zpráv se chce spojit s šiřitelem násilí? No, když myslíš, že si tím posíláš sebevědomí...

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 16:51 |  
          0 0

          Jachyme nazor na celou vec jsem otevrene vyjadril na rozdil od jinych a ono uz je to ohrane ti rikat, ze sirim i ty pozitivni , pokud o nich vim a k Evzenovi a spol. muj kamos mne nedavno poucil, ze hooligans je zivotni styl,ze proste ty lidi maj svoje vlastni mysleni , vlastni strety, fakt pokud si odmyslim tu absurdnost , aby se po nejaky takovy akci , kterou vysetruje policie hlasil jako vinik ci svedek a to jeste na tomto webu/to by byllsilenec/, tak proste chci znat jeho nazor, byt s nim nesouhlasi a jeste dousku k tobe, mam dost pratel, kteri jsou na Slavii daleko tvrdsi nez Ja a nemam proste problem i kriticky na rozdil od jinych, kteri pisi jen o vypadcich ci nahode a pak rvou na tribune nesmysly na hrace. tim se te ale nechci dotknout. Jiri

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            Jachym     před 17 lety 27.11.2007 17:07 |  
            0 0

            No, Jiří, já nevím. Já fandím celý zápas (i když se nedaří), ale že bych měl potřebu někoho urážet, mlátit nebo ničit zařízení. promiň, s takovým "životním stylem", jak říkáš, nechci mít nic společného.

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              (host)     před 17 lety 27.11.2007 17:19 |  
              0 0

              vůbec nevíte co slovo hooligans znamená,ste uplně mimo

        • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

          petrs     před 17 lety 27.11.2007 17:28 |  
          0 0

          co vy vlastne,proti hooligans mate?delaji vam neco?je to jejich zivot a jejich vec!a kdyz sami olomoucaci,pisi ze to bylo ok,tak o co jde?vy tady vzdycky resite veci,ktery nikdy stejne nevyresite!

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 17:32 |  
            0 0

            Myslim, ze vetsine z nas je uplne fuk, kdyz si rozbijete drzky nekde mezi kolejema na nadrazi, ale ve chvili kdy napadnete vlak uz me to sere. V tom vlaku jsou lidi, kteri s tim nemaji nic spolecneho a neradi by prisli k urazu jen kvuli vasi blbosti.

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              petrs     před 17 lety 27.11.2007 17:52 |  
              0 0

              no me prave prijde,ze ne.a hlavne,ja nejsem zadnej chuligan jen se mi strasne libi,kdyz jsou vsichni strasne chytry na netu.tod vse,pro me osobne je nejdulezitejsi dnesni uspech a ne naky hooligans,ktery u nas stejne nemaji pomalu zadnou uroven!

            • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 17:57 |  
              0 0

              Ano, pravda je takova, ze tomu vubec nerozumim, kazdopadne je to jak se vsim, at si kazdy dela co chce, ale neobtezuje tim druhyho, jeho svobodu a prava... kdyz se dva chteji porvat, at se porvou, ale at pritom nezrani nekoho jinyho nebo nenici cizi majetek, a to prosim vcetne sedacek:-))

          • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

            quelhar (admin)     před 17 lety 27.11.2007 18:40 |  
            0 0

            Kvuli te bitce jsem dojel domu asi o hodinu pozdeji, takze to je vzdalene i moje vec a dost me to tehdy nastvalo.

      • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

        quelhar (admin)     před 17 lety 27.11.2007 18:42 |  
        0 0

        Ja jim taky verim, ale podle toho, jake hrace jsme meli doted k dispozici si myslim, ze by si Dockal, Vacha ani Gecov proste nezahrali a je pro ne lepsi, aby hrali v jinem klubu a zlepsovali se tam.

    • Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

      (host)     před 17 lety 28.11.2007 15:27 |  
      0 0

      :-))) fakt prdel na Mělníku žádní hools nejsou pár kluků anarchistů jezdí na Bohemku, ale spíše kouřit trávu než se prát

  8. Skupina H:oba zápasy jasná dvojka!!

    vikyrSKS     před 17 lety 27.11.2007 17:51 |  
    0 0

    No dneska je tu tedy opravdu plodná diskuse :-(( Dneska snad vyhrajem, ale nejspíš to všichni nepřežijou ve zdraví... Sevilla prohraje a v prosinci eště bude o co hrát. Mam to na ticketu :-))

  9. Re: V Bukurešti o Pohár UEFA

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 22:38 |  
    0 0

    sláva. pokračujem v evropě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dejva