Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

P. Janda po operaci rehabilituje

V hledišti zápasu proti Olomouci nechyběl Petr Janda, který po říjnové plastice vazů odložil berle a na utkání tak přikulhal. Nyní už se začíná naplno rozjíždět rehabilitace.

Problémy s kolenním vazem trápily Petra Jandu rok, nejdříve ho koleno pobolívalo jen při zátěži, později už musel kvůli bolesti hrát pod prášky. Říjnová artroskopie odhalila natržený přední zkřížený vaz a nutnost podstoupit jeho plastiku. Na tu šel náš záložník poslední říjnový den, operoval ho reprezentační doktor Jiří Fousek. "Po desátém dnu od operace mi vyndavali stehy, po dvou týdnech jsem odhodil berle, takže teď chodím takříkajíc normálně," okomentoval s úsměvem svou kulhavou chůzi Petr Janda. Nastínil i průběh rehabilitace, která se před několika dny rozeběhla. "V pátek jsem byl ještě na vyndávání vody z kolena. Jinak každý den chodím na rehabilitace do Střešovic, procvičuji hybnost a hlavně stehenní sval, který mám oslabený. Chodím ještě na lymfodrenáže k Edovi Uhlíkovi, to je můj program."

Od příštího týdne Petrovi ještě přibude další prvek k návratu na trávník. "Od pondělí začnu plavat, takový program budu mít šest týdnů, v lednu bych pak měl odjet do Regensburgu na tři týdny nebo měsíc, podle toho, jak to bude vypadat. Potom už bych měl začít trénovat."

V podstatě stejné zranění trápí Dušana Šventa, dojmy z jeho průběhu si však Švento s Jandou často nesdělují. "S Dušanem jsem mluvil před operací, od té doby jsme spolu nebyli v kontaktu. Až ho uvidím, určitě se ho zeptám, co mě čeká, přeci jen má přede mnou měsíc náskok."

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Janda po operaci rehabilituje

    japhy     před 17 lety 25.11.2007 11:37 |  
    0 0

    Nejsem sice doktor, ale...Už rok s tím má problémy, nejdřív ho to bolí jen po zátěži, pak musí hrát pod práškama. A nakonec ho čeká operace. Zvláštní postup. Než by ho pořádně vyšetřili, radši ho narvou lékama.

  2. Blbinka

    (host)     před 17 lety 25.11.2007 14:44 |  
    0 0

    Už pár dní se mi honí hlavou taková blbinka. Je to variace na song skupiny Triky a Pověry (Karel Šíp, Jaroslav Uhlíř, Petra Janů) Ital nezná ten zázrak. Nejde o nic složitýho, jen o drobnou změnu refrénu:

    Sparťan nezná ten zázrak,
    a tak mu chátrá tělo,
    Sparťan nezná ten zázrak,
    Slavii červonobílou!

    Originál je tady [www.edisk.cz] nebo tady [www.edisk.cz].

    • Re: Blbinka

      (host)     před 17 lety 25.11.2007 14:46 |  
      0 0

      Oprava druhýho linku - tady [rapidshare.com]

  3. Re: P. Janda po operaci rehabilituje

    (host)     před 17 lety 25.11.2007 19:08 |  
    0 0

    Trochu OT prispevek, ale nevim co porad vsichni hystercite z toho ze na Strahove bylo 2523 divaku? Si snad myslite, ze to cislo na svetelny tabuli je pravdivy? Lidi bylo urcite vic, treba ja sem sel pres plot nacerno. Pavel

    • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

      (host)     před 17 lety 25.11.2007 19:17 |  
      0 0

      a proč ty blbečku??? to ti je zatěžko pro slavii dát i těch mrzkejch 50 korun?! fuj!

    • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

      (host)     před 17 lety 25.11.2007 22:32 |  
      0 0

      Ty seš největší vůl, jakej kdy přispěl do diskuse na SN. Ty seš ještě větší vůl než pan Jiří.

      • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

        (host)     před 17 lety 25.11.2007 23:13 |  
        0 0

        A proc jako? Si snad myslis ze takova parodie na fanouska jako ty ma patent na rozum nebo co? Pavel

        • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

          (host)     před 17 lety 25.11.2007 23:29 |  
          0 0

          No hlavně že člověk, kterej okrádá vlastní klub, není parodie na fanouška co...neskutečný

        • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

          (host)     před 17 lety 26.11.2007 13:54 |  
          0 0

          proč lezeš na fotbal, když jsi línej dát pade za lístek???tomu fakt nerozumím.

          • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 14:13 |  
            0 0

            Proc lezes na diskusi kdyz ses linej se podepsat?

          • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 15:23 |  
            0 0

            Kamil

          • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 15:39 |  
            0 0

            Strihavka

      • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 10:07 |  
        0 0

        trapne,jak se všichni snaží stále navážet do pana Jiřího.Kurtak Joe

  4. Re: P. Janda po operaci rehabilituje

    (host)     před 17 lety 26.11.2007 10:20 |  
    0 0

    Tak včera jsem si po návratu z hor docela užil večerní zápas, sparta se přesvědčila, že to neni tak jednoduchy, kdyz proti ni stoji motivovanej souper, ne odevzdanej. Patecni zapas byl trochu utrpnej, olomouc branila v 9 u vapna, predvedla i par fotbalovejch brejku (ktery zrejme hracum sigmy zvedli sebevedomi natolik, ze mluvili o ztracenym vitezstvi). Bohuzel my jsme nehrali tak, jak by proti takovy obrane bylo treba, chybel pohyb bez mice, narazecky, hra po stranach a centry, ty prisly az na konci, ale chybel hlavickar, tj. Necid, zkratka hlavne chybel kolektivni vykon, kazdej se snazil to urvat sam a tak to obranej val sigmy mel jednoduchy, skoda tech poslednich dvou sanci a Volesakovy strely, uz jsem to videl v brane. Na podzim se hraci dost tocili a az do tedka to celkem slo, ale je treba pomyslet, ze cim dal to bude vic o psychice, tedy hledaji se odolni hraci, kteri ustoji tlak, sam jsem zvedavy, kdo to bude a potahne tym nahoru. Musim rict, ze z tohodle hlediska me dost zklamal Tavares, par minut pred koncem nekolikrat lajdacky ztratil mic, to je proste trestuhodna chyba, v okamziku, kdy se zapas lame, musi hraci vydat ze sebe maximum, soistredit se, zabojovat, nelze takhle zkolabovat, co je mu platny, ze celej zapas vyhrava souboje, kdyz pak tym srazi v zaveru tolika nepresnostmi. Jinak nevite, jak je to s Latkou, nejdrv se psalo, ze je pripraven...

    • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 10:21 |  
      0 0

      pardon, nebyl jsem prihlasen... martyni

    • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 10:24 |  
      0 0

      Trenoval s tymem, zdalo se, ze by mohl hrat, ale nechce ten navrat zase uspechat a riskovat obnoveni zraneni.

  5. Re: P. Janda po operaci rehabilituje

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 10:36 |  
    0 0

    a jeste se pridam k diskusi o smrti sparte, ve ktery bych rad podporil huzgiho, uz jsem to tu psal, chci spartu jako rivala a chci aby ji slavie porazela, ale nepreju si jeji zanik, byt mi dlohodobe lezi v zaludku jeji unfer zpusoby boje. ruzna popichovani jsou fajn, kdo nestoji fandi Tottenhamu je podobny jako kdo neskace fandi sparte, je jasny, ze kazdy ma tu hranici jinde, ale ja bych byl rad, kdyby se malan a dalsi nechali presvedcit, ze by "smrt sparte" melo byt za nasi kolektivni hranice vkusu a ferovyho fandeni. A opakuju, mezi mymi nejblizsimi jsou i spartani, coz neni nic zvlastniho, rivalita mezi spartou a slavii je soucasti nasi kultury, a ja pred nimi nemuzu nijak ospravedlnit pokrik typu smrt sparte, byt bych proti ni mohl mit milion argumentu

    • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 11:08 |  
      0 0

      Vis martyni , hracsky pristup profiku ovlivnuji zraneni , forma , ale i penize a kdyz se hraci pohadaji o premie za ligu mistru , nesvedci to o dobrych vztazich v kabine a to uz nemluvim o nejruznejsich splatkovych kalendarich ve chvili, kdy treba davame prachy na charitu, proste cert se v tom vyznej, ale ani pristup hracu a to nejen Tavarese, ale treba Ivany, Krajcika je dlouhodobe neudrzitelny a je pro mne zklamanim, jinou veci jsou neustale zdravotni problemy pripominajici spise valecnou situaci nez standartni fotbalovy klub, nase nemocnice, to uz neni ani lazaret je obrovskou ostudou a treba u Smicra by se melo v zime opravdu rozstipnout, protoze Lada zabira jen misto v sestave a bere sanci mladym klukum. Vyuziti jako marketinkove modly nebo funkce v predstavenstvu to je to prave. A dalsi hraci , i u nich mne prekvapuje frekvence zraneni a nemoci, kterou by neresila ani triceticlena soupiska, jen marne hledam oddil v Cesku i venku s tak dlouhodobym podstavem fotbalistu, jiste jazyky rikaji neco o jistych prijmech z pojistek, nez nejiste z fotbalu, ale cert vi. Trosku jste tady presli i napadeni Olomoucaku ve vlaku, kterym jeli domu z utkani s nami, ono to souvisi s tou vasi debatou a vykriky SMRT SPARTE, pokrik nikomu neublizi , fyzicke nasili ano a je jedno jestli ho sdpachali nasi fanousci, kteri se chteli pobavit na ukor Olomoucaku, nebo sami Ultras z Olomouce, kteri vyhlasili bojkot tohoto zapasu a mohli chtit ztrestat sve fandy, nebo nekdo jiny, kdo treba v metru pravidelne obira nase fandy o saly, kdyz jedou z hokeje , ci treba skupina lidi, kteri se vyzivaji v terorizovani jinych, proti tomu je Vase debata jen ztratou casu a akademicky ladenou diskuzi bez konkretnich vysledku. I proto doufam, ze se policii podari pachatele utoku chytit, byt v miste napadeni , presto , ze nadrazi v Koline neni opustenou samotou, nikdo nic nevidel ani neslysel, pochybuji ,kdyz agresori meli akci dobre pripravenou , tj. znali presne smer cesty, vedeli v kolik vlak presne prijede a byli pripraveni na rychlou akci vcetne zmizeni tj. museli monitorovat celiou cestu fanousku Olomouce, ze se podari pripad rychle objasnit a to Ja tedy vidim jako daleko vetsi problem, nez ojedinely pokrik, ktery si zarve par fandu. A na zaver snad dousku k vedeni Slavie, zatim nam nikdo nesdelil , jak to nakonec dopadlo s pokutou za Lisen, i kdyz v kuolarech se mluvi , ze nakonec ji hraci neplatili , muzete to potvrdit, diky Jiri

      • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 11:37 |  
        0 0

        no tak bylo by smutný, kdyby docházelo k nějakým vnitřním rozkladum, snad nebude tak zle, ale pamatujeme si lonsky jaro, ze, třeba zrovna Krajčík mi neprisel uplne nejhorsi v patek, ale dlouhodobe uz trochu pochybuju, jestli ma ve slavii motivaci, Ivanuv pristup byl vzdy stejny, snad jedine se Zizkovem to bylo trochu lepsi, asi je to dano charakterem hrace, Tavares - no ja nevim, pozoruju tohle u nej dlouho, mozna to neni nahoda, ze se ve francii neprosadil, chybi mu disciplina. Vlada - tak nevim jestli zabira misto, treba proti Arsenalu doma pomohl hodne, koleno ma nakopnuty ze souboje, kterej jsme videli, no tak uvidime. A smrt sparte, no jasne ze to nikomu neublizuje, resp. muze to ublizit slavii, povesti klubu, a ta jak znamo je casto k nezaplaceni, vzpomenme jak chovani fanousku sparty klub poskozuje, naopak fandove slavie posledni dobou ziskavaji velky respekt, takze bylo by skoda si to kazit

      • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 12:49 |  
        0 0

        Dobrý den, pane Jiří, můžete mi ozřejmit, o jakou hádku se jedná kdo s kým, kdo se cítí dotčen atd. a dále, zdali něco nevíte o případných posilách či naopak přestupech našich hráčů v zimním období. Děkuji petr

        • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

          (host)     před 17 lety 26.11.2007 13:03 |  
          0 0

          Petre tyto veci jsou samozrejme dost duverne , ale z toho co vim slo o hromadne vymenovani nazoru na rozdeleni odmen trenerem , kdy se dotceni citili hlavne nekteri mladsi hraci a dle toho zdroje se projevilo ui na vykonu v lize, posily , tak je jasny navrat hracu z hostovani do pripravy s klubem Dockal, Vacha, spekuluje se o Toleskem, Cernem ale hlavnim kriteriem ma byt zrejme vedle vykonosti i vek, tentokrat to vypada spise na mlade hrace, nelze vyloucit dalsi prekvapeni mladych cizincu se zemi EU a hodne se spekuluje o odchodech treba Svece , Belaida ci Sucheho, tady rozhodnou nabidky tedy jejich vyse , ale nevidim to na hromadny vyprodej a pak asi Pudil , tady rozhodne hlavne jeho nazor, ale jeho setrvani no nevim. jinak KJ hovoril i o posileni hlavne obrany a zalohy, mozny je i navrat jednoho zkusenejsiho hrace z Nemecka. Jiri

          • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 13:12 |  
            0 0

            Děkuji, moc. Je mi jasné, že jsou tyto informace dost důvěrné. Nicméně fakt, že došlo k hádce mě strašně zklamalo. Opakuje se tak situace z jara t. r. Jinak Pudil se někde v novinách vyjádřil v tom smyslu, že počítá, že bude ve Slavii i na jaře a dále teď se ukazuje, jaká blbost byla pustit na Kladno Dočkala. Teď by se náramně hodil. Zítřka se tolik nebojím, myslím si, že tu plichtu nějak učutaj, ale obavy mám ze zápasu s MB tuto neděli. Sparta je skutečně pěkně rozkopaná a možnost zvýšit náš náskok na více než současných 5 bodů by byla značně lákavá. petr

            • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 14:01 |  
              0 0

              Myslim, že poslat Dočkala na Kladno nebyla blbost, ale dobrý tah. . a je dobře, že mu Kladno sedlo. Počítám, že tam zůstane i na jaře, protože u nás by zbytečně byl 3-4 hráč na střídání, tam má jistý základ a vývoj. Navíc Kladno se snaží hrát kombinačně a útočně, což se hodí. Lepší než poslat ho do Olomóce:)

          • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 13:28 |  
            0 0

            Pane Jiří,pokuta za Líšeň byla smazána,hráči nic platit nebudou,trenér jarolím ví,že sám se dopustil letos mnoha přehmatů při nominování hráčů do sestavy-viz Bohemka,Žižkov,Arsenal,Olomouc,Líšeň,takže radši pokuty smazal,musel by ji dát i sobě a svým asistentům,například nesledují zápasy juniorky,dorostu,některé hráče upřednostňují podle přání manažerů-Ivana,a ani posily se Jarolímovi s Vrabcem nepovedly-viz Šourek,Kopřiva,Gabriel,přitom uvedené hráče nedoporučil žádný skaut ve Slávii,ale přivedl je Jarolím,naproti tomu hráče,které doporučili skauti,jako je Dříždal,se osvědčili.V přestupové politice trenéra jarolíma často převažují zájmy manažerů nad výkoností,například Gabriela doporučil stejný manažer,který doporučil Jarolímovi Kováče-ve Slávii se neprosadil,Šourka zastupuje stejný manažer co Lukáše Jarolíma,Kopřivu dohodil známý Jarolíma,ačkoli ho Šrámek nedoporučil a takto bychom mohli pokračovat,tyto přestupové kšefty se mi nelíbí,doufám,že v zimě se budou posily vybírat podle výkonosti a vhodnosti do herního systému Slávie,ne podle přání manažerů,je třeba peníze z LM dobře investovat a neutopit je v hloupých transferech.

            • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

              Jachym     před 17 lety 26.11.2007 13:56 |  
              0 0

              Já si to myslím taky. Jirko, tebe to asi opravdu baví tady šířit fámy o neurovnaných vztazích v kabině...

              • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

                Jachym     před 17 lety 26.11.2007 13:58 |  
                0 0

                To měla být reakce na příspěvek Martina, se kterým souhlasím...

        • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

          martin (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 13:16 |  
          0 0

          Já jsem si vždycky jiří myslel, že toho víš víc než Jarolím, nic ve zlým, ale pokud nejsi hráč nebo člen realizačního týmu, tak všechno co tvrdíš, je jen zprostředkované a to bůhví kým. Zákulisní informace tohoto typu, šuškanda, boj jednoho proti druhýmu - tohle vždycky Slávii ubližovalo a nezlob se na mě, ale zdá se mi, že se na těchle věcech velice rád podílíš.
          Slávie musí být semknutá, stát za vedením a trenérem - ne se rozesírat zevnitř.

      • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 13:51 |  
        0 0

        Je pravda, že těch zraněných hráčů máme opravdu hodně. Možná za to může velký objem zápasů a některé metodické chyby v fyzicko-kondiční přípravě. Nicméně nedovolil bych si tvrdit, že Šmíca zabírá místo jiným. To by podle mě neřekl ani žádný z hráčů. Já pořád doufám, že za nás ještě něco odehraje. Povídačky o hádkách v kabině nekomentuju a neřeším. Já se narozdíl od vás nezajímám o "bulvár z kuloárů" :) Hodnotím jen podložené informace. Co se týče pokřiku smrt Spartě. . já s tím žádný problém nemám. Chápu to jako metaforu a nepřijde mi jako nic nevraživého nebo nenávistného, ale beru, že někdo to vnímá jinak. . hlavně sparťani, tak si to klidně odpustím. Ale nespojoval bych to s incidentem v Kolíně. To je problém organizace hoolignas obecně. . a těchle akcí. To má v prádle jednoznačně policie. Většina z nich má fotbal jen jako příležitost a o zápasy se ani nezajímá. Přečtěte si o tom článek na hooligans.cz Tam si o tom píšou, dokonce to i Olomoučtí hodnotí pozitivně. . Oni tohle chtějí, ale to opravdu není fandovství, ale výtržnictví a to nemůže rešit klub ani svaz ale policie a soudy.

        • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 15:24 |  
          0 0

          souhlasim co se bitek tyce... uprimne tomuhle vubec nerozumim a tenhle typ zabavy nechapu, me zajima fotbal, takze asi nema moc smysl, abych se k tomu vyjadroval.. jasne, smrt sparte muze byt nadsazka, ale jak pro koho, to bychom mohli dojit k tomu, ze "jude slavie" je taky nadsazka, kterou nepochopil jeden hlasatel na strahove, kdyz protestoval a spartanum vzkazal, ze jsme slovanskej klub...(esli pamatujete, trohu smutnej prehmat, jako kdyby v pripade, ze by slavie nebyla slovanska, ale zidovska, to byla nejaka hanba).. takze asi tak, smrt sparte neni nic rasistickyho ani xenofobniho, je to ale hloupy a muze to budit dojem, ze fotbalovy soupereni je otazka zivota a smrti, ze sportovni rivalita znamena nenavist az za hrob, ale tak to neni resp. nemelo by to tak byt, je to jen fotbal a zabava, hra ktera sva pravidla a hranice, ktery "smrt sparte" podle me prekracuje... takze jasne, na jednu stranu malickost, nadsazka, kterou vetsina z nas vazne nemysli, ale vtipny to neni dost lidi to muze brat vazne

          • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 16:20 |  
            0 0

            To máš pravdu. . Proto říkám, že se toho klidně vzdám. Můžeme dát třeba prd Spartě :)) Ale vážně. Jude Slávie mi nevadí ani za mák. Narozdíl od nácků mě slovo Žid neuráží ani náhodou, ale v praxi to může mít podobnej význam jako s tou Spartou. Ale rozšířit to mezi kotel, to je skoro sisyfovská práce:(

            • Re: P. Janda po operaci rehabilituje

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 16:42 |  
              0 0

              jojo, tak to me taky neurazi, ono tady je spis problem na strane tech co to krici, ale to uz je na nich, aby si uvedomili nektery souvislosti..

    • Smrt spartě!!

      vikyrSKS     před 17 lety 26.11.2007 17:24 |  
      0 0

      Stand up if you hate Tottenham pokulhává, ale co když 40.000 fans Liverpoolu křičí FUUCK OFF Chelsea FC, to už se dá srovnat. Taky mam spoustu kámošů sralťanů a zdravíme se třeba i smt spartě a oni smrt slavii nebo jude slavie(nejsou rasisti), pak se normálně bavíme dál a opravdovou smrt si rozhodně nepřejem. Ale neumim si představit,že by se křičelo prd spartě jak píše bulldog :-)) Je to prostě nadsázka. Samozřejmě se navzájem potřebujem a derby je zápas s největším nábojem. A to, že si na staďáku zařvu smrt spartě ze mě nedělá agresivního bezmozka, který by šel vymlátit vlak s olomoučákama. Tyhle lidi snad ani na fotbal nechodí, mají vlastní ligu - fight club.

      http://www.youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU

  6. nová sloka :)

    (host)     před 17 lety 26.11.2007 15:42 |  
    0 0

    Znám Spartu zasranou, znám ten hnusnej klub
    Nejhorší z klubů co já znám
    Každej ví, kdo ji zná, že je prostě zkurvená
    Na hřišti v rudých pytlích dostává !

    • Re: nová sloka :)

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 26.11.2007 16:11 |  
      0 0

      Sám víš dobře, proč se stydíš podepsat. .

      • Re: nová sloka :)

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 16:22 |  
        0 0

        Mně se to moc líbí, mohl by to ten vedoucí kotle - Strašidlo si myslim říká , někdy zkusit. Jana

    • Re: nová sloka :)

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 21:37 |  
      0 0

      Mně se to nelíbí. Řvát sprosťárny umí každej, tohle nemá nápad. Kdybys vymyslel něco trefnýho, tak bych byl pro, ale tohle je prostě postavený jenom na sprostejch slovech a jiná myšlenka tam není. Martin

      • Re: nová sloka :)

        (host)     před 17 lety 27.11.2007 08:54 |  
        0 0

        Strašnej blud..., zamysli se čeče.. :-(

        • Re: nová sloka :)

          (host)     před 17 lety 27.11.2007 08:55 |  
          0 0

          ještě podpis: Urs

          • Re: nová sloka :)

            (host)     před 17 lety 27.11.2007 10:57 |  
            0 0

            Napred reakce na Vase prispevky, Ja si narozdil od nekterych z Vas myslim, ze i informace byt ne presne , ktere nam pomohou pochopit rozpolozeni hracu ci jejich pristup jsou dulezite a kabina urcite neni semknuta jak jeden muz, to mohu tvrdit z vlastni praxe , prevladaji zde strety at uz prime ci neprime, navic mne proste uz na Zizkove i ted prekvapil az vlazny pristup nekterych hracu zakladu, co se tyce velmi zajimaveho prispevku o manarerskych pokusech Kj . jsou my znamy , samozrejme , ze znam postup pri angazovani, Sourka, Koprivy i dalsixh, provize a jine veci, ale to proste k fotbalu patri a KJ nemuze byt jiny nez treba Bilek a jini,co se tyce manazeru, zrovna asi pred tydnem jsem mluvil s jednim mladeznickych treneru z CMFS a on doslova rekl. ze tlak na jednotlive nominace je nepredstavitelny, ze si to neumime predstavit a beda trenerovi, ktery by chtel byt uplne mimo, o tom smazani neofiko take vim, za spravne to nepovazuji a co se tyce pokriku a jinych vlozek trefne jste to napsali, Vy kteri rikate , pokrik neublizi fyzicke napadeni ano, zaverem snad jen dousku k tem odchodum a prichodum, pokud vezmu Smicra tou logikou jeho ofice platu , tak proste drahy je a za jeho plat, by mohli ve Slavii hrat velmi dobri mladi hraci, ale je to jen jeden uhel pohledu. Jinak moc diky za super diskuzi i za naprosto zasvecene prispevky, hlavne Vam, kdo jste mi odpovidal na ty veci ohledne KJ Jiri

            • Re: nová sloka :)

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 11:41 |  
              0 0

              No v každé partě se občas vyskytne problém, ale obecně platí, že co se stane v kabině, má zůstat v kabině. Já si nemyslím, že je dobré rozhlašovat nějaké zprávy zkreslené ústním podáním přes 5 lidí. Je to věc názoru, podobně jako u bulvárních novin. Já si myslím, že takovéto informace bez kontextu napáchají daleko víc škody než užitku. Co se týče Vládi Šmicra. . Ano, já neznám jeho smlouvu a možná není levná. Je možné, že by místo něj mohli hrát dva mladíci, ael to zrovna nepotřebujeme. Mladíků máme dost, potřebují naopak zkušeného borce, který je povede a ač to může znít jako klišé, Šmíca jim má opravdu hodně co dát už jen tím, že je u nás. Svým přístupem k tréninku, profesionalitou v každém ohledu. . Hráči vidí, kam to dotáhl a co proto dělá. Tyhle věci se jednoduše nenahradí kvantitou ani kvalitou mladých hráčů. A KJ to moc dobře ví. Krom toho se Šmícou šetříme zta tlumočníka :))

              • Re: nová sloka :)

                (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:03 |  
                0 0

                Tak tady se mylite, KJ se vyjadril , ze v zime bude preferovat jako pripadne posily mlade neokoukane tvare , protoze zkusenych hracu mame dost, tak Lada a to je zcela verejna inmformace ma nejlepsi smouvu ze vsech nasich hracu a skutecne by za ni mohli hrat tak dva mladi reorezentanti ,no a to dalsi je asi zbytecne komentovat, to je pravda, ale my potrebujeme zdrave hrace a tech marodu je i na nase pomery v poslednim roce mimoradne moc , i kdyz na jare tim cast hracu resila nevyplacene mzdy a nechtela malym nasazenim znehodnocovat praci celeho tymu a to Ja osobne beru. Jiri

                • Re: nová sloka :)

                  (host)     před 17 lety 27.11.2007 12:21 |  
                  0 0

                  Dobrý den,

                  musím se pana Jiřího zastat. Kdo jiný tady má zajímavější, byť spekulativní, což ostatně sám přiznává, názory. Já se teda na ně osobně těším. Číst si milión příspěvků na téma "Smrt Spartě" mě docela nudí. No samozřejmě, že řvát tento pokřik je správný! Oni se Slavií v 50. letech mazlili? Ne, takže lepší by ještě bylo "Smrt Spartě a komunistům k tomu". Jděte do p...e s tím Vaším pseudohumanismem! Nazdar Petr

                  • Re: nová sloka :)

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 27.11.2007 12:56 |  
                    0 0

                    K tomu bych řekl jen jednu větu: Já se nechci dostat na jejich úroveň ! Pane Jiří: O posilách neluvím. Já jenom povídám, že kdybych měl volit mezi dvěma mladíky a Šmícou, tak bych( v této situaci. . tj. v jedné-letošní sezoně při účasti v LM) volil Šmícu. S příchodem mladých hráčů souhlasím. V současné době máma věkově vyvážený tým, ale juniorka pokulhává a řada hráčů vyvolá zájem v zahraničí, takže je třeba vytvářet zálohu. Myslím, že hráči, kteří jsou letos na hostováních jsou schopni příští rok zapadnout do kádru A mužstva( snad s výjimkou Zelinky, který sedí na lavici:( ) a příští rok zvolit obdobný postup s "nazrávajícími" hráči, tzn. i s těmi mladými, kteří případně přijdou. Osobně očekávám (bez zákulisních informací:), že menší zemětřesení proběhne v zimě v juniorce.

  7. Re: P. Janda po operaci rehabilituje

    (host)     před 17 lety 28.11.2007 01:16 |  
    0 0

    Ti co si stěžují na nadávky nebo na "Smrt Spartě", tak ať začnou skandovat ty slušné chorály a podporovat svůj klub. Nejen semtam si zaskandovat "Slavie do toho!", ale zkusit některé ty nové chorály atd. Jestli vám to tolik vadí, tak s tím začněte něco dělat... diskuzemi na internetu toho moc nezmůžete...
    Kuťas