Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Olomouc 0:0

Slávisté na Strahově nedokázali překonat kvalitní obranu Olomouce a body se tak zaslouženě dělily. Hlasujte pro slávistickou choreografii na iDNES.cz!!! Prohlédněte si 23 fotografií ze zápasu.

Hodnocení trenérů a hráčů

Oba trenéři měli na otázku, kdo si zasloužil v dnešním zápase vyhrát, úplně opačný názor. "Měli jsme na Slavii na vítězství, vypracovali jsme si šance i naději na lepší vysledek, než je remíza," řekl kouč hostů Martin Pulpit.

"Věděli jsme, že Sigma bude hrát takto a bude bránit, měli jsme zraněné hráče, další naši svěřenci byli s reprezentací, nešlo pořádně trénovat. V první půli jsme měli šance, které jsme neproměnili, ve druhé nás vychytal Drobisz. Je složité hrát proti devíti hráčům na vápně, ale za naši útočnou aktivitu jsme si zasloužili vyhrát, bohužel fotbal se hraje na góly a ty jsme nedali," zhodnotil utkání Petr Vrabec, který na tiskovce zastoupil Karla Jarolíma, jenž bere silná antibiotika.

Jen z tribuny sledoval dnešní zápas Martin Latka, který nebude k dispozici ani v úterý. Na jeho místo v obraně byly v podstatě dvě varianty, buď Michal Švec nebo Marek Suchý. Nakonec dostal přednost první jmenovaný. "Rozhodlo to, že jsem byl méně unavený než Mára, který v podstatě odehrál všechny zápasy jak ve Slavii, tak i za reprezentaci, já měl předtím přeci jen pauzu kvůli zranění," vysvětloval své nasazení Michal Švec. "Věděli jsme, že Olomouc bude hodně bránit, neměli jsme nikam spěchat a být trpěliví a čekat na příležitosti. Několik jsme si jich vypracovali, bohužel jsme je neproměnili a další nám skvěle vychytal Drobisz. V závěru se dostali hosté do dvou brejků, naštěstí je neproměnili. Je škoda, že se náš bodový náskok ztenčil, je mi hlavně líto remízy na Žižkově, kde jsme inkasovali až v závěru. Snad ze zbývajících dvou utkáních budeme mít šest bodů." Tři hráči slávistické obrany byli ohroženi čtvrtou žlutou kartou, nakonec ji nedostal ani jeden. Pravě Švec byl mezi ohroženými. "Žádná varování od trenéra jsme na toto téma nedostali, měli jsme hrát naplno," řekl Švec.

Zápasový report

Slavia má za sebou další ligové kolo, tentokrát přijela na promrzlý Strahov Olomouc. V nepříjemný páteční termín přišla pouze hrstka fanoušků podpořit své mužstvo, několik stovek potencionálních návštěvníků zlákal asi i internetový přenos. Antibiotika beroucí trenér Jarolím překvapil základní sestavou, v které nechyběli reprezentanti Pudil a Krajčík. Naopak volno dostal Suchý, který chyběl v letošní sezóně úplně poprvé. Jeho místo zaujal kolega z reprezentační jednadvacítky Švec.

Olomouc nepřijela hrát otevřený fotbal, naopak bránila v deseti a snažila se vyrážet do rychlých protiútoků. Tím byl dán rytmus utkání, opět to bylo o prvním gólu do hostující sítě. Domácí trenér taky brzy proházel sestavu, když stáhnul nevýrazného Ivanu na pravý kraj zálohy a naopak Šmicra poslal na její hrot. Slávisté se však do vyložených šancí vůbec nedostávali, po rohu měl příležitost Tavares v osmé minutě, ale radost nám nepřinesl. Stejně si vedl i uzdravený kapitán Vlček po půl hodině hry. Největší šanci prvního poločasu si tak připsal o chvíli později Melinho, jehož hlavičku skvěle vyrazil do základní jedenáctky se navrátivší Vaniak.

Na začátku druhého poločasu to chvíli vypadalo, že sešívaní zvýší otáčky a budou se více tlačit před branku, ale hostující obrana byla bezchybná. Ve vápně se neprosadil Vlček ani následně Ivana. Snaha o finální přihrávku většinou končila centrem do vápna, který se nepodařilo nijak zužitkovat. O oživení se měla snažit dvojice střídajících Volešák a Šenkeřík. První z nich měl gól na noze, ale z voleje jen těsně přestřelil. V brance neskončil ani pokus Krajčíka. Blížil se závěr utkání a začínalo být jasné, že dnes se získat tři body nepodaří. Olomouc byla i blízko vítězství, ale takovou ránu červenobílé mužstvo naštěstí nedostalo, Onofrej přestřelil prázdnou branku tři minuty před koncem. V nastaveném čase byl hostující tým pod těžkým tlakem, ale podržel je perfektně gólman, když vyrazil na roh hned dvě gólové střely Šenkeříka a Krajčíka. Poslední šance byla následná hlavička Tavarese nad. Olomouc se zlomit nepodařilo.


Slavia - Olomouc 0:0
Slavia: M. Vaniak - M. Krajčík , M. Švec , E. Brabec , D. Hubáček - V. Šmicer (71. T. Belaid), T. Gebre Selassie (51. L. Volešák), M. Tavares , D. Pudil - S. Vlček , M. Ivana (56. Z. Šenkeřík)
lavička: M. Vorel, O. Šourek, T. Jablonský, T. Necid

Komentáře (126)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 23.11.2007 19:17 |  
    0 0

    no to mi ho vyndej

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:34 |  
      0 0

      Kdy a kde?

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 09:46 |  
        0 0

        Nadáváte tadz na prázdný stadion, ale za ten může jen a jen Slavia. Já mám permanentky, ale chodím do práce a bohužel: 17 hodin ve všední den je v Praze likvidační čas. Neuvěřitelná hloupost vedení Slavie dá zápas na pátek 17 hodin, navíc na pátek, který je dva dny po reprezentačním srazu. Znovu říkám, budou li dávat zápaz od 5 v Edenu, tak chci za každý takový zápas vrátit těch víc než dvě stě korun. Je to od Slavie zoufalý, jestli navíc Liberci umožnili prodat výhodně Pudila a ještě jim za to zaplatili, tak všechna čest. Přestupová politika par excellence.

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 10:12 |  
          0 0

          no hele ten patecni termin je kvuli tomu ,ze v utery se hraje Liga Mistru a ta je dulezitejsi nez Olomouc...

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 24.11.2007 10:46 |  
            0 0

            a kčemu to je ty blbečku že je vuterý LM to už radši at daj na sobotu a všichni hráči budou spolu trénovat a nebudou este v REPRE jak píšeš...

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 10:45 |  
          0 0

          to jo no taky sem byl vpráci a byl to můj první ligovej zápas za tuhle sezonu kterej sem musel vynechat

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 11:05 |  
        0 0

        Na Pudila má Slavie opci... Jinak ty tvoje nesmysly nebudu komentovat...

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 17:12 |  
          0 0

          Vážený pane, napište mi nějaký nesmysl, který jsem ve svém příspěvku napsal? Hraje se v nějaké evropské zemi ligové utkání od 17 hodin v pracovním dnu? Nehraje. Děje se tak pouze a jen v České republice a Slavia je navíc průkopníkem pátečního termínu. Je jediným týmem ligy mistrů, který musí odpočívat na Ligu Mistrů již od pátku. Hráčům právo na odpočinek neberu, ale chce li Slavia přilíkat fanoušky, měla by volit lepší termíny.

          Vy mi zde píšete, že píšu nesmysly, bohužel nechápu, co je za nesmysl na tom, že mi přijde začátek fotbalového utkání od 17 hodin ve všední den nešťastný.

          Já investuji do Slavie dost peněz, máme dvě permanentky, máme dva vouchery, byli jsme na všech utkáních ligy mistrů včetně předkol, byli jsme na třech venkovních utkáních, což nějaký ten čas a benzín také stálo. Nevím, jestli stejně jako já hodně fandíte Slavii a chodíte na všechny její fotbalová a skoro všechna hokejová domácí utkání.

          Ad Pudil: Ano, já samozřejmě vím, že má Slavia opci. Nicméně: dočetl jsem se, že opce je nastavena na 1 milion Euro a že Slavia dosud neví jestli ji uplatní. Pakliže Slavia neví, zda ji uplatní, je naprosto nelogické zvyšovat hodnotu tohoto hráče jeho starty v lize mistrů, díky, kterým se vrátil do reprezentace. Pokud Slavia neví, nemá podle mě žádnou cenu zvyšovat pro Ludvíka Karla cenu jeho "zboží".

          Myslím si, že Slavia v této sezoně může hodně získat, ale i ztratit. Zatím na mne stále působí jako firma s profesionálními fotblisty a amatérskou administrativou. Budu jmenovat jen nekomfortní prodej voucherů, nemožnost plateb lístrků na ligu mistrů ani voucherů platební kartou, neuvěřitelně arogantní pořadatelé na ligu mistrů, nedostatečná pořadatelská služba na lize mistrů, která má podle bezpečnostních pravidel pohlídat, aby lidé na východní straně tribuny nestáli za sedačkami a neznemožňovali odchod ze stadionu nebo na toaletu (upozorňuji, že je to velký problém, pokud by se někomu například v sektoru F udělalo nevolno). Mohu takto pokračovat.

          Na druhou stranu mohu spoustu věcí chválit, především práci pana Jarolíma či obětavost spousty rodičů, kteří své ratolesti od prvních fotbalových krůčků svěřili Slavii nebo stavaře v Edenu, kterým jde práce pěkně od ruky.


          Petr Š.

  2. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    Luke (host)     před 17 lety 23.11.2007 19:17 |  
    0 0

    Co teda jsem viděl na iDNES.tv, tak těžko říct... Vypadalo to všelijak, mohlo se vyhrát, ale i prohrát a bod asi zaslouženej a spravedlivej.

  3. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 23.11.2007 19:28 |  
    0 0

    Pulpit je nesoudný pako....na vítězství.Upoceně ubetonovali bod a on bude mluvit o vítězství.No to je debil.........

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 22:44 |  
      0 0

      Presne tak z vykonu Olmiku bych blil stat v 10 na vlastnim vapne. Na druhou stranu mi u nasich hracu chybela vetsi vule s tim neco udelat a vic se rvat do zakonceni, zkratka Olmik chtel vic bod nez my ty tri:-/ Nevim proc nesel hrat Necid, kdyz jsme se dostavali do sanci jen po centrech a misto toho tam poslem sami maly hrace

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 15:29 |  
        0 0

        Souhlas, myslim, ze Necid nebo Gaucho (ac ho jinak moc nemusim) meli hrat, a to uz i na Zizkove. Potrebujeme hlavickare do utoku. Souhlasim s Jarolimem, ze tyhle dva nemaji na to hrat napr. proti Teplicim, Sparte, Boleslavi... Ale proti tymum ktere jen betonuji jich je potreba... Nebo aspon na poslednich 30 min, kdy uz se tlaci za stavu 0:0...

  4. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 23.11.2007 19:45 |  
    0 0

    Tak dnešní zápas jsem pěkně v teploučku sledovala na internetu. K samotnému zápasu nemám moc co říct. Co mě ovšem velmi zarazilo, byla dnešní návštěva. Kde jste dnes byli, "Slávisti" ? Taková ostuda, stydím se, že takový kokoti vole fandí Slavii. Jana

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 19:59 |  
      0 0

      a kde jsi byla ty???

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 23.11.2007 20:05 |  
        0 0

        Já jsem zůstala doma, proč se ptáš vole? Jana

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 23.11.2007 20:11 |  
          0 0

          koukám, boží hovádka fandí slavii....

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 23.11.2007 20:16 |  
          0 0

          ty budeš asi velmi vzdělaná žena.....

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 20:14 |  
      0 0

      Nejdriv myslet pak neco napsat...

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 23.11.2007 22:21 |  
        0 0

        Vazeni,neserte se do Jany.Mozna, ze kdybyste vedeli,co vsechno za posledni leta udelala pro Slavii,tak byste mluvili jinak. Kurtak Joe

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          Richi (admin)     před 17 lety 23.11.2007 22:27 |  
          0 0

          Co udelala pro Slavii?

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            Luke (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:11 |  
            0 0

            To se neví... Kdo to zjistí ale, dostane malou Nobelovu cenu :)

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:55 |  
            0 0

            no Richi,ty preci sam vis.Kurtak Joe

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 24.11.2007 15:48 |  
            0 0

            velký kulový. Kdyby byla zanícená fanynka, tak jde na Strahov a nesedí na zadku doma.

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 23.11.2007 22:31 |  
          0 0

          tak ať nepíše jak slepice.Taky by mne zajímalo,co udělala.....

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 24.11.2007 10:15 |  
            0 0

            Panove, vy jste asi banda primitivu. Co vas bavi (nebo vzrusuje?) na tom navazet se do jedne z mala zen, ktere se aktivne angazuji na Slavii? Meli byste drzet pod kontrolou sve primitivni pudy, Jana opravdu neni, ani nebude divka, do ktere kopou ubozaci z rad fotbalovych radoby fans pod rouskou anonymity v diskusich.PSH

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:31 |  
            0 0

            PSH, Kurtak Joe a Jana jsou buď jeden člověk nebo partička nějakejch ***.

            Jigsaw.

            • Re: Slavia - Olomouc 0:0

              (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:57 |  
              0 0

              Nevim jaka bychom meli byt particka,uzivatele PSH vubec neznam,jen me proste zarazi,ze se zde na slecnu Janu vali nadavky,ackoliv nevite o koho jde. Kurtak Joe

              • Re: Slavia - Olomouc 0:0

                Socrates (přítel SN)     před 17 lety 24.11.2007 13:10 |  
                0 0

                Tak.....to je asi jejím vyjadřováním........ :-))

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 11:22 |  
      0 0

      :-D tak to je moc ten tvůj příspěvek mě dostává :-D
      Všichni seděli v teplýčku tak jako ty :)

  5. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 23.11.2007 20:17 |  
    0 0

    No jinak des a bes. Co zkazil takovej Tavarez se nevidi, vsichni stali jak sloupi, strasny. Presne tenhle fotbal si pamatuju z minuly sezony...Hrdlicka a spol. Myslel jsem ze uz to nikdy neuvidim ale dnesek me presvedcil o opaku. Fanousci zmrzli a chcipli jak fotbalisti. Desnej zazitek....pepe

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      AKI     před 17 lety 23.11.2007 20:53 |  
      0 0

      Bohuzel jsem zapas jako obvykle :-( vıdel pouze na netu a tak utkanı moc hodnotıt nemuzu... Jenom bych mel par poznamek k Tobe Pepe - nemuze byt porad posvıcenı jak se rıka a vzpomen sı kdy jsme melı stestı my - docela casto krat. Dneska se to bohuzel nepovedlo,ale nevesme hlavu,ostatnı taky budou zracet body a ı my,porad je jeste hodne kol do konce sezony. O navsteve se snad anı nema cenu zmınovat - vlaste prekvapılo to nekoho? Ok,pocası beru v potaz,ale hraje Slavıa,prvnı celek tabulky a jejı fanouscı by jı melı pomoct a jaka je realıta?? 2500 dıvaku = nekdo se na me bude zlobıt,ale ja bych pro prazdny stadıon nejezdıl po zadku a hracum se nedıvım!! Vsude nas vychvalujou jak sam Kalıvoda rıkal a Slavıstı hezky doma u netu. I Pavel Kuka ası nebyl dvakrat stastnej.... No uz toho necham,me to taky mrzı,jak ztrata bodu,tak ı 'navsteva' kola,ale hledme k lepsım zıtrkum a zapasum. Nıcmene sı cenım vsech co na Strahove dneska bylı!!! Hezky vecer preje... AKI

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 14:01 |  
        0 0

        Nejses nahodou Jana?
        Ja jsem sledoval zapas jen na netu, ale kde jste byli, VY Slavisti?

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 18:07 |  
          0 0

          Ne,Jana urcıte nejsem. To bych se ası nepodepısoval AKI,nemyslıs ananyme...?? AKI

  6. Zakomplexovaný kotel

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 23.11.2007 21:03 |  
    0 0

    Už jsem to chtěl psát dříve, ale teď je tak ta pravá chvíle. Nevím přesně, kdo v kotli velí k pokřikům SMRT SPARTĚ? Každopádně je on i ti co to řvou s ním ostudou Slavie. Dokud budou mezi fanoušky Slavie takto zamindrákovaní a zakomplexovaní jedinci, tak bude náš klub jen uprděným týmem, jehož sláva nikdy nepřeroste hranice Česka. Může mi někdo vysvětlit, z jakého popudu vykřikuje takové hovadiny na zápase s Arsenalem nebo s Olomoucí. To jste z té Sparty opravdu tak připosraní, ubrečenci! My jsme Slavie a ke své existenci žádnou Spartu nepotřebujeme. Na zápase s Arsenalem, s Olomoucí a s kýmkoli jiným po Spartě ani nevzdychnu, nemám nejmenší důvod brát její jméno do úst. Marně přemýšlím, jaká malost, zakomplexovanost, bojácnost, ubrečenost vás vede k neustálému omílání názvu toho klubu z Letné. Stydím se za vás, jste ostudou celé Slavie. S takovými fanoušky Slavie nikdy nemůže být silná. Výkřiky typu SMRT SPARTĚ oslabují celou Slavii!!!!

    • Re: Zakomplexovaný kotel

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 21:23 |  
      0 0

      Netrpím ani jednou tebou zmíňenou vlastností a výkřik smrt spartě/sraltě si zakřičím vždy s chutí.Chodím na každý zápas Slavie a ne do kotle.Pro mě je rudá lůza odporný spolek fašistů,rasistů a podobných primitivních individuí a tímto dávám najevo svůj odpor k tomuto spolku.A pro tvojí informaci se rozhodně nepovažuji za ostudu Slavie,tak pro příště zvaž co napíšeš.Je to tvoje volba,že se nepřipojíš,ale neodsuzuj ostatní když neznáš jejich pravé důvody pro skandování tohoto pokřiku.Rád si odpustím stejný výrok na adresu Olomouce nebo jakéhokoliv jiného klubu a také jsem to tak dnes (ne)dělal.A proto SMRT sRALŤE(jsou mi tak odporní,že nejsem schopen napsat jejich pravý název a první písmeno je schválně malé).Malan

      • Re: Zakomplexovaný kotel

        Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 23.11.2007 21:40 |  
        0 0

        Tvůj příspěvek a stupeň rozhořčení spíš vypovídá, že všemi zmíněnými vlastnostmi trpíš a to v míře nemalé. Jen si to samozřejmě nemůžeš uvědomit. Ať chceš nebo nechceš, tak podobný pokřik vás, co to na každém zápase (i absolutně nesmyslně jako při zápase s Arsenalem) vykřikujete, jednoznačně vylučuje z kulturního světa. Něco podobného se v obyčejném civilizovaném světě prostě nedělá. Ale to vám asi nevadí!!!

        • Re: Zakomplexovaný kotel

          (host)     před 17 lety 23.11.2007 21:50 |  
          0 0

          Kde vidíš mé rozhořčení?:)Já úplně v klidu sedím u svého compu a bavím se nad tvým zjištěním,že tento pokřik mohou skandovat i normální lidé(alespoň se za něj považuji):) s čímž jsi nepočítal.Tento komentář by jsi měl směřovat na stránky nejmenovaného letenského klubu.A skutečně tě mohu ubezpečit,že netrpím.Všichni,co to skandují nejsou debilové s vyholenou hlavou.:)

        • Re: Zakomplexovaný kotel

          mart     před 17 lety 23.11.2007 22:07 |  
          0 0

          Huzgi, nedelam to v Tvem pripade casto (... snad vubec) , ale musim (alespon castecne) nesouhlasit. Rivalita - revnivost mezi fotbalovymy kluby je vcelku normalni, a prostor k jejimu vyjadrovani je kdekoliv a kdykoliv. Nebo sis nevsiml toho obrovskeho nadseni fanousku Arsenalu v Londyne (myslim pri nasi temer remize 0:..7), kdyz par lidi (rekl bych tak padest) z naseho sektoru povstala pri jejich pokriku "Stand up if U hate Tottenham". A v tom se cockneys nelisej od scouse a ani od nemcu. Preber si to jak chces, ja sice smrt sparte nekricim, ale myslim si, ze Malan ma tady svou cast pravdy.zdravi mart

          • Re: Zakomplexovaný kotel

            Luke (host)     před 17 lety 23.11.2007 22:27 |  
            0 0

            :)) skororemíze... :)) Ale je fajn, že si z toho děláme srandu, že to bereme s humorem a nadhledem... :)
            Jinak je rozdíl ale podle mě v řevninosti, v hecování a v prachsprostým bezduvodním nadávání. My jsme lepší než oni! Povznesme se nad to co nám kdy udělali, co nám dělaj nyní...My jsme lepší! Nebudeme jim oplácet stejnou měrou... Bejt sparťanem tak mě docela spíše nasere něco vtipnýho, duchaplnýho než "Smrt Spartě" - to si akorát řeknu že ten kdo to říká je blbec. Nevyznělo daleko lépe loni Všichni slávisté přejí Spartě veselé Vánoce a bohatého Ježíška? :) Přitom de facto vlastně tím bylo myšleno to samé..:) Vtipné jsou situace s Bartem... :) To je ta řevnivost co uznvám a co vysloveně miluju... Ale toto... :( To se mi taky přestává čím dál tím více líbit, respektive nelíbit.

            • Re: Zakomplexovaný kotel

              (host)     před 17 lety 23.11.2007 22:35 |  
              0 0

              Jde o to,jetli ti rudí bezmozci pochopí ironii,která je v tom přání vštípená:)Malan

              • Re: Zakomplexovaný kotel

                Luke (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:13 |  
                0 0

                Tak třeba obměna obrázku... Ježíšek s motorovou pilou jak jim rozřezává logo klubu, za tím na pozadí zřícenina AXA Arena vedle které stojí samolibně vhlížející manager západního střihu pan Koštal... :) To už by snad pochopili... :)

                • Re: Zakomplexovaný kotel

                  (host)     před 17 lety 24.11.2007 15:36 |  
                  0 0

                  Jasne! Taky rikam, ze bych rad hral ten posledni zapas na Strahove proti sparte a pri zapase jim predal symbolicky klic od Strahova :-)

                  • Re: Zakomplexovaný kotel

                    (host)     před 17 lety 24.11.2007 16:39 |  
                    0 0

                    Tak tohle by bylo dost dobrý :))) Luke

              • Re: Zakomplexovaný kotel

                Luke (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:18 |  
                0 0

                Nebo třeba zanedlouho bude aktuální Přáli jste nám Strahov, jděte na něj sami (když my půjdeme do EDENu a AXA se bude bourat v rámci výstavby budoucího pomní... chci říct Národního stadionu:) na Letné :)) (popřípadě Užijte si Hůrku, my jdem na jih do tepla.) Tohleto je přesně takovýho to hecování, ta řevnivost, to co k tomu patří... Pro takovýhle "rýpání" jsem všema deseti! Navíc se ukáže, že zatímco spartani se nezmužou na nic jinýho než "Jude SLavie", popřípadě jeden dva další co uslyš v hospodě od Žižkováků, tak slávisti jsou schopni vymyslet k aktuální situaci pět rýpavejch:) Rýpavejch, ale nevulgárních, ne sprostejch...:)

                • Re: Zakomplexovaný kotel

                  Luke (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:20 |  
                  0 0

                  Ted by se třeba dalo pořád když jsme na Strahově ještě něco v tom smyslu, že nám čumí do zadku ze všech pozic... :) Jak co se týče polohy "domácího" stadionu, tak co se týče tabulek v hokeji i ve fotbale...:) Ale zase na druhou stranu trošku pokory, aby se to během roku zase celé neobrátilo... :) Ale rozhodně lepší by bylo zmínit toto než Smrt Spartě :)

                  Ale bude sranda, až jim Koštal zbourá Letnou...:)) "Nemáááte Letnouu":) Popřípadě "Kde máte Letnou?" :)) To bude vyloženě ráj, ráj v Ráji... :)

      • Re: Zakomplexovaný kotel

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 13:08 |  
        0 0

        panove,myslim,ze zapominate je jde jenom o fotbal. ne o zivot.spartany rad nemam,ale respektuji je.mam par velice dobry kamaradu,kteri jsou spartani a spolecne se hecujeme.ale nenadavame si a respektujeme se.vykriky jako smrt sparte a jude slavia predevsim na zapasech s jinymi souperi mi prijdou vice nez idiotske.rozhodne to vubec neprispiva k tvrzeni ze slavisti jsou hlavne intelektualove.fotbal ma byt hlavne pro zabavu a ne pro leceni zakomplexovanejch jedincu,kteri pod rouskou davu rvou nenavistna hesla

    • Re: Zakomplexovaný kotel

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 22:25 |  
      0 0

      No vidis, ty si myslis, ze my, co rveme "smrt sparte" jsme ostudou Slavie. Ja si zase myslim, ze idioti jako ty jsou ostudou Slavie. Troubi

      • Re: Zakomplexovaný kotel

        (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:30 |  
        0 0

        Malane ty dobráku a spravedlivej.Upřímně . Ty seš ale pěknej čůrák.Tak a teď jenom pro tebe .Ať žije AC SPARTA PRAHA . Doufám ,že sis správně přečetl název našeho nejlepšího a nejúspěšnějšího klubu.Zdraví MarHud.

        • Re: Zakomplexovaný kotel

          (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:45 |  
          0 0

          :))potěšil jsi mne rudý žebráku.Individua jako ty,to jsou přesně příznivci sralty.Opět si dokázal vaší malost.Bež si raději zahajlovat se soudruhem horváthem a řepkou na tu vaší zříceninu......:)Viva la Slavia

    • SMRT SPARTĚ!!! NAVĚKY!!!

      vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 03:07 |  
      0 0

      Docela jsi na to kápnul Huzgi.. Těm pokřikům právě nikdo nevelí, je to spontánní vyjádření nevraživosti ba přímo odporu k nenáviděnému rivalovi. Spíš než o zakomplexovanost a mindrák jde o čirou nenávist vůči těm levobřežním přístavním rudejm xindlům s rumunskejma zástavama. A proto všichni: Kdyby tak na pláni, chcípali sparťani, to by se krásně žilo, to by byl ráj. Když Letná lehla popelem... Když ste tam všichni chcípli... Až do rána sme slavili......... SMRT SPARTĚ!!

    • Re: Zakomplexovaný kotel

      Strasak_1892     před 17 lety 24.11.2007 12:42 |  
      0 0

      Já se Ti přiznám, že včera jsem neslyšel SMRT SPARTĚ ani jednou. :-O Možná jsem byl jinde asi.

  7. Jarolíma nechápu

    (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:38 |  
    0 0

    Rád bych věděl, proč trenér pořád staví Ivanu, i když mám takový pocit, že by byl lepší kterýkoli slavistický dorostenec, možná i žák. Ivana neměl jedinou akci, Šenkeřík se alespoň snažil. Nechápu také, proč nestavěl Necida, nebo kohokoli vysokého, třeba Klavíka nebo Koblera, když už se dalo předpokládat, že Olomouc bude betonovat. Asi je to tím, že Jarolím je prcek a nemá rád, když je někdo vyšší než on. Ale proti mužstvu, které takhle betonuje, je hlavičkář v útoku nezbytný. V první půli totálně selhala záloha, Šmíca by se potřeboval rozehrát, ta pauza na něm byla znát a nestíhal. Gebre toho dopředu moc nevymyslí. na Pudila si dali pozor a Mickael jediný zkoušel vymyslet překvapivou přihrávku, ale ostatní byli příliš líní, než aby se nabízeli. . A když k tomu přičteme, že ani Vlček nic neukázal a Ivana se vysloveně flákal, není divu, že jsme nedali gól. Když k tomu připočtu, že je trenér nabádal, aby nespěchali, pak si říkám zaplaťpanbu za bod. A jarolímovi kupte boty s tlustou podrážkou.
    Tantalos

  8. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:39 |  
    0 0

    Mně se nejvíc líbilo, jakej smysl pro humor prokázala nejmíň půlka kotle:-) Když fanoušci řvali ,,smrt Sigmě", hlasatel je napomenul: ,,Jistě by se ve vašem repertoáru našel i slušnější pokřik." A plno lidí automaticky začalo: ,,smrt Spartě!" :-D To jsem se fakt musel smát:-D Martin

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 23.11.2007 23:44 |  
      0 0

      Je vidět,že jsi žertéř a máš smysl pro humor D Martine.Ať žije AC SPARTA PRAHA.Všechny sešívky zdraví MarHud.

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 09:39 |  
        0 0

        My slávisti tě taky zdravíme, rudochu, ale rádi tě tu nevidíme.

  9. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 00:39 |  
    0 0

    hurzgi: mohl by jsi mi dát príklad některých fanoušků kteří podle tebe nejsou ostudou pro svůj klub

  10. Řevnivost

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 24.11.2007 08:27 |  
    0 0

    Řevnivost mezi kluby je jedna věc a stupidní pokřikování druhá věc. Já taky Spartu nemám rád a jsem kdykoli ochotný fandit proti ní, ať hraje kdekoli a kdykoli. Na druhé straně při diskuzích s nestrannými fotbalovými nadšenci slyším chválu na naše děkovačky a pak přijde to ale, a opravdu žádný rozumný a soudný člověk pokřiku SMRT SPARTĚ (notabene po tom mladoboleslavském průšvihu a následném mediálním rozmazávání) nerozumí a nejde ho ani obhájit. Slovo SMRT je prostě něco, co do fotbalu dneska nepatří, a zvláště dneska, kdy těch různých úmrtí na fotbalových trávnících přibývá. A znovu si tvrdě stojím za svým, kdo má potřebu při zápasech Ligy Mistrů s mančafty světových jmen vytahovat svou nenávist k nějaké Spartě, tak z ní má prostě mindrák, ať si říká, co si říká. A úplně na závěr. Ta řevnivost musí být a kdyby Sparta nebyla, tak bychom si ji museli vymyslet!

    • Re: Řevnivost

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 10:29 |  
      0 0

      Me spis prijde,ze ty mas mindrak z lidi co rvou SMRT SPARTE, nez, ze my bychom meli mindrak ze sparty.troubi

      • Re: Řevnivost

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 10:51 |  
        0 0

        Huzgi, ty si asi pěkný debžot vole, vsadím se, že si včera ani nebyl na fotbale.A mně spíš přijde, že více než-li pokřik smrt spartě na fotbal nepatříš ty.Kdyby tě náhodou někdy napadlo jít taky naše hráče podpořit na Strahov, tak to prosím tě nedělej, o takové fanoušky, jako jseš ty, Slavia nestojí, díky. Jana

        • Re: Řevnivost

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 15:24 |  
          0 0

          ty jsi tam taky nebyla ty náno.....

        • Re: Řevnivost

          Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 24.11.2007 19:26 |  
          0 0

          Já chodím, Jano, na Slávii už víc jak 20 let a to na každý zápas. A nikdo (ani ty) nemá nejmenší právo diktovat kdo bude chodit a kdo ne. Jsem na stadionu i když přijde návštěva kolem jedné tisícovky, chodil jsem do Edenu, chodím na Strahov a chodit budu dál. Jen prostě nejsem takový debil, abych přál někomu smrt. Ale to ty asi nepochopíš.

        • Re: Řevnivost

          (host)     před 17 lety 26.11.2007 08:23 |  
          0 0

          Jen houšt holka, jen houšť. Arnošt

    • Re: Řevnivost

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 11:47 |  
      0 0

      Vis, ono rikat "smrt sparte, buznicky, rumuni, zebraci" je uplne normalni a automaticke. Vubec u toho nikomu nepreju smrt v tom pravem slova smyslu, ale z mych ust se toto vyřkne několikrát denně, většinou, když se potkám (nebo si volám) s dalšími kamarády Slávisty. A předpokládám, že do tvé definice "pokřikovatelů" nepatřím. (VŠ, věk přes 30, vedoucí pozice, solidní zázemí - ale slávistické srdce)........Smrt Spartě, zdraví Jedar

  11. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    bojler     před 17 lety 24.11.2007 11:24 |  
    0 0

    Mily orange me podezriva, ze za kazdou cenu a umyslne hanim tzv. "ultras". Nevim kdo vcera v kotli furt rval pitomosti jako smrt sigme, smrt sparte, ale uz je to okoukany a jestli si lide v kotli rikaji fanousci slavie, tak by meli fandit slavii a nesnizovat se na uroven sparty. Pokud to byli ultras, tak jsou blbi, pokud to nebyli tak at si udelaji na svym pisecku poradek.

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:04 |  
      0 0

      Bojlere, opravdu nevim o co ti porad jde. Nejen Orange ti to vysvetloval na chatu uz nekolikrat. Kdyz nechces chapat, tak nechapej, ale nepis takovyhle hovna. Ty se laskave starej o to, aby lide co zaplatili poplatky do FC, dostali svuj plakat. Troubi

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:17 |  
      0 0

      Bojlere hlídej si ten svuj slavnej kotel na východní a od jihu se tak leda uč! tt

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      Socrates (přítel SN)     před 17 lety 24.11.2007 12:19 |  
      0 0

      bojlere, to snad ne :-))

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 12:40 |  
      0 0

      Zdravim a ziram ,co jste tady nekteri otevreli za diskuzi, Spartu rozhodne rad nemam/zrovna vcera jednal v dobe utkani na Strahove Kostal se Sestakem o podilu Sparty na budovani noveho stadionu a dalsich vecech zajimajicich tyto pany/, receno velmi kulantne, nezlob se , ale pokrik SMRT SPARtE rozhodne nevnimam jako urazku a k nasemu kotli to patri a delat z fotbalu tridnickou hodinu a z fandu zaky ZS to opravdu muze jen pitomec, navic opravdu nejsme sborem recitacniho charakteru, ale suvereni lidi, ktery rucej za svy chovani. A je dobre , ze mame svy emoce , ze je ma dvanactiletej Petr v kotli, 80 Zikova na hlavni tribune a v nposledni rade treba Dolezal ve VIAP. K fotbalu, byl jsem hodne prekvapen nemohouci hrou nasich hracu v prvnim polocase, docela mne prekvapil tah se Suchym na tribune/pry je drobne zranen/ i licitace s Latkou , ktery urcite nenastoupi ani vBukuresti, velmi slabe hrali takrka vsichni nasi hraci , nejvice mne zarazil pristup Pudila,., ktery se ani nesnazil, spatny byl Tavares, ktery sice dovede ciste odebrat mic , ale osobni soubopje ci nasledne reseni nekterych situaci bylo hruzostrasne, bohuzel i Ivana a Vlcek nebylyi prilis videt, no a Krajcik , to byla jedna velka chyba. Takze snad jen Brabec ci Svec, ne nebylo to bezchybne, ale alespon pusobili jistym dojmem, Smicer byl jak stin. Co bych Kj vycital byl zasadni vyskovy rozdl, kdy na nase urtocniky merici nejvyse 180cm naskakovali hraci o 10-15 cisel vetsi a pri ocekavanem vyvoji utkani mel do boje zasahnout bud Gaucho nebo po dlouhe dobe na lavce sedici Necid. musim priznat , ze Olomouc postavila sve braneni hlavne v prvni puli na zone zacinajici na vlastni pulce a v druhem polocase asi dostali prikaz zvysit utocny tlak coz se jim az na zminemou sanci prilis nedarilo. Zasadni chybou trenera Slavie bylo bezesporu nasazeni malych hracu a nasledne nakopavani micu do vapna soupere, bohuzel se skutecne opakovalo lonske jaro a s tim zcela mdly pristup nasich hracu k celemu utkani vyjma zaveru. Situace v tymu neni moc jednoducha , protoze zraneni i unava jiste delaji sve viz Pudil, stejne tak dovolena v Trbeboni ukazala jedine, hracum chybeli tvrde micove treninky coz na nekterych bylo hodne videt. 2500 divaku zas neni tak malo , kdyz vezmete v potaz termin i cas utkani i celkovou tvar pocasi a pokud nas muze neco mrzet je to hlavne bodova ztrata, ktera nam muze zkomplikovat konec podzimu, mezi nekterymi fandy se hodne mluvilo o odchodu Drizhala do bundesligy , ale zatim zadna nabidka na stole nelezi, o Pudilovi se ma jednat , ale priznam se , moc bych se nebranil jeho odchodu, Janda rehabilituje , ale z jeho navratem drive nez v dubnu nelze pocitat a Ivana u nas asi zustane cely rok. Co rici zaverem, vcera se na Strahove hodne mluvilo i o sporu mezi Klimentem a nekterymi bafiky o zpusobu prodeje vstupenek na fotbal na novy stadion, Sasa Kliment silne prosatzuje predprodej Sazkou a jini zase prostrednictvim bodu v krajich , ale vypada to , re Sasa ma zatim navrch a tak muzeme cekat opet jeste pekny boj o zpusob prodeje. Jinak Jano nedejte se a klidne sem piste, je to spravny, potrebujeme nazory vsech. jiri

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 14:40 |  
        0 0

        Pane Jiri, vyjimecne chvalim Vas prispevek ;) ....jen nesouhlasim s jednou veci a to s Vasim hodnocenim Dana Pudila, ja myslim, ze vcera krom Brabce a Svece nejlepsi hrac a hlavne se mi zda, ze se dost snazil, vemu-li v uvahu, ze ve stredu jeste hral 90min. na Kypru, kde byl take nejlepsim hracem, tak mu absolutne nemuze nic vytykat. Opak plati o panu Krajcikovi, ten by se mel jit probrat do Becka, hevezda jedna namistrovana. Jedar

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 15:37 |  
        0 0

        Vite Jedare o tom Krajcikovi jsem psal, u Dana si nemyslim, ze to byl na Kypru nas nejlepsi hrac, Ja videl dik prenosu mistra Cerneho asi 55 minut , ale byli lepsi, vcera hlavne v druhe puli viditelne nemohl, mam dokonce pocit , ze si gesty rikal o vystridani, ale nevim, ale co vim zcela stopro, v zime musi prijit alespon jeden hotovy obrance schopny hrat kraje i stred a dklsi utocnik vyssi postavy, nevim jestli Pacanda, jak tady nekdo pozadoval minule a urcite bych dal vice prostoru i tomu Koblerovi, to tady taky padlo, jinak jim verme, tak jako tak nam nic jinyho nezbejva/jinak Matej neproziva jen fotbalovy zivot , ale jeho vykonost hodne ovlivnuje i jeho rekneme soucasny osobni zivot/.

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 13:54 |  
      0 0

      Bojlere něvěřil jsem, že může být někdy takovýhle člověk jako ty....zmílil jsem se :-) Orange

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 13:57 |  
        0 0

        samozřejmě mýlit se , ale jsem jen negramotný ultras tak prominte

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 14:04 |  
          0 0

          Nechte toho,vzkycky sem si vazil , ze ste jednotny , to nemate maily, serete mne Vy Bojlere svoji nekriticnosti vuci vedeni a hlavne svymi akcemi a Vy ostatni , protoze si to mate vyrikat pri pivku a ne tady, tj. pro Starasaka i Orange, budte jednotny a nehrajte si vsichni na sefy. Delejte to vsichni bez ambici na nejaky vudci postaveni ci co. Jiri

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 25.11.2007 22:26 |  
            0 0

            JIří sory ale Dan Pudil jako jeden z mala zaslouzí za Olomouc uznání. Bylo vidět že šlape vodu (taky se neni co divit) ale zejmena v druhe půli byl velmi aktivni a odběhal všeš poctivě dozadu (fyzicky z nasich jeden nejlepsi + a to neni moc doceneno - vyborny hlavickar). Treba takový Šmíca se vracel po našich utocích zpet jako lempl... A Pudilovi šly velmi dobře i standartky, pěkný ostrý balony, ale bohužel chybel schopnější hlavickář. Ravik

  12. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 13:05 |  
    0 0

    takhle se fotbal nehraje.jak muze hrat sigma v polovine tabulky.sice uhrali bod ale za to co predvadeli si nezaslouzi bejt ani v lize.s timhle fotbalem at táhnout hrat hanspalku.zalezou do vapna v deseti. uporne odkopavaj , prasej , zdrzujou.simulujou.to neni fotbal ale holomajzna.nadruhy strane slavie ktera se snazi jit pro viteztvy predvedenou hrou,ale proti betonarum to nejde.takhle dyby hral treba v anglii nejaky tym jako vcera olomouc tak jim tak umejou v mediich pr..l ze by si priste rozmysleli jak hraj fotbal.takhle na stadiony chodit lidi nebudou. takovyhle tymi jsou pro ostudu!!!!!

  13. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    Strasak_1892     před 17 lety 24.11.2007 14:29 |  
    0 0

    Nikdy jsem si na šéfa nehrál, jak tu bylo někde psáno. Nemám to zapotřebí. Chci jen, aby to na Slávii nějak vypadalo.
    Co se týká pokřiku Smrt Spartě tak ano, při derby to křičím. Proč taky ne. A Vám, co se nad tim tak pozastavujete... Berte to jako recesi, pousmějte se nad tim a přejděte. Není to přece nic hroznýho, kvůli čemu by se bořil svět. Nic rasistickýho ani jinýho to není, tak proč tolik povyku. Každej, kdo to křičí to myslim bere s nadsázkou. ;-)
    Jinak ve včerejším zápase se SMRT SPARTĚ neobjevilo. :-O Pokud ano, tak jednou a ještě zcela spontáně rozeřvané z kotle. Ale možná jsem byl jinde na fotbale...

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 14:44 |  
      0 0

      Ty , pred chvili sem te tec na Slavii, hlavne vo tom Italovi nazorech na Poldy, nemam je stejny, ale snad byste meli bejt jednotny, promin jestli sem to napsal ostre, ale vcerejsek mi proste jen ukazal, ze je potreba Vam rict hlasite, abyste byli jednotny, kamos mi treba rikal vo nejakym nadavani, to sem neslysel, ale pokud chcete bejt nejaky partneri vedeni , treba i fanklubu , tak musite drzet pri sobe, asi to pisu blbe, ale myslim si to, Ty Vase zabomysarny ci nazory na Ultrass , ktery potrebujem jako vsichni/ to jen debilove v Olomouci a na Sparte/ si myslej, ze ne. A jestli si Bojler organizuje vlastni sou je to blbec a mel by se nad sebou zamyslet, tohle deleni uz sem zazil, bylo to nejhorsi , co mne potkalo a vsem Slavistum bylo akorat na hovno. a ze se nekomu neco nelibi v kotli, to neni duvod delit se a delat samozvance, nakonec k tobe Strasaku, vim, ze me nazory moc nemusite, ale zkuste si dat zpicha zkuste mluvit, jinak smrt sparte neni urazka, mozna to tak videj jen magori , co nikdy neslyseli treba bezny Spartansky fandy ne Ultras , ne kotel , ale fotry vod rodin, ty nam davaj este horsi nazvy. Proste drzte pri sobe a nejhorsi ma bejt jen a jen Jiri a jeho prispevky ne Vase vztahy . Jiri a jeho kamosi , taky Slavisti.

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        Strasak_1892     před 17 lety 24.11.2007 14:52 |  
        0 0

        Tak já nijak nepociťuju, že by se nějak Slávisti dělili. Já s každým vycházím dobře a nemám problém. Taky nemám problém si s kymkoliv cokoliv vyříkat a říct, takže kdokoli bude mít zájem, tak se můžem sejít a všechno probrat. To, aby Slávisti drželi při sobě je pro mně samozřejmost a beru to jako jasnou věc. Žádný dělení na kotel a zbytek stadionu nechci. Pokud to tak někdo cítí, tak je to pro mne smutná novinka. Ale doufám, že nic takového nehrozí. Ať žije Slávie a všichni její fanoušci!

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 14:54 |  
          0 0

          Dik Jiri

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          bojler     před 17 lety 24.11.2007 17:46 |  
          0 0

          Jenom bych na zacatku zrekapituloval muj minulej prispevek - tj. ze mne neprijde uplne idealni podporovat Slaviu pokrikem "smrt sigme", "smrt sparte", "nenavidime vsechny". Rad bych totiz vysvetlil proc tohle rikam a proc to urcite nerikam. Nejdriv, proc to nerikam. Chapu, ze nekdo se na fotbal jde podivat, nekdo divat+fandit a nekdo vyrvat. Proti nicemu z toho nic nemam a je mne jedno do ktere kategorie se kdo radi. Ja osobne patrim do druhe - tzn. jdu na fotbal dobre videt ale taky zaroven i fandit a pokusit se k fandeni strhnout i ostatni. Na vychode bubny od letosniho podzimu doplnila i skupinka lidi, kteri aktivne zpivaji choraly a fandi, takze uz to tam pomerne zije a posmesky, ze "vychod stejne nebyl slyset" uz beru s rezervou a pousmanim. Nikdo z tech co tam ale takle saskujou stejne jako ja nema ambice souperit nebo nahradit jih, ale PRIDAVAT SE K NEMU - opakuji pridavat a NEBYT MU KONKURENCI. Rozhodne tedy nejde o osobni ambice byt sefem, nebo zakladat nejakou frakci. O tom, ze proti ultras nic nemam vypovida i to, ze jsem pri jedne ze schuzi vyboru fanklubu navrhl prispevek 15000 na choreo, ktery byl schvalen a ze ktereho slo vyjma casti konfet rozdanych na vychodni vsechno prave kotli. Takze tolik k tomu, proc sem pripominku ke "smrt sigme" nenapsal. A ted proc jsem to napsal - pokud nenavidite spartu stejne jako ja, tak to mozna bude taky kvuli urcite pokleslosti jejich fanousku. A ja proste zastavam nazor, ze bychom se meli vymanit z ery "smrt sparte", protoze prichazi era "at zije slavia". Doba, kdy jsme museli zavidet stadion, Ligu Mistru a ostatni veci je pryc. Zahodme ten nas slavisticky balvan historie, vyserme se na ty bolseviky, sparta je ted uz uplne nezajimava a jestli budem dal kricet smrt sparte misto at zije Slavie, zaradime se pred obycejnejma lidma diky mediim rovnou mezi ty ubozaky z letny co vykrikujou Jude Slavie. A verte, ze nam to Capek nebo kdokoli z pohunku sparty driv nebo pozdeji moc rad natre...Nechcu moralizovat, po nikom nechcu aby mluvil spisovne. Jenom bych se uz proste nezabejval nakou spartou a podobnyma srackama..

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 25.11.2007 11:15 |  
            0 0

            Souhlas. Nehledě k otmu, že za chvíli pomalu nebude nikdo kdo si bude pamatovat ty uváděný praduvody toho pokřiku Smrt Spartě, ty dresy v padesátých letech, ten útisk Slavie za totáče... Navíc i Doležal říkal, nastává nová éra Slavie, tak oprostme se od hanlivých pokřiku, až od vulgárních.. A fanděme slušně, fanděme svému týmu a nehanme ostatní. Tím stoupnem i na ceně mezi ostatníma fanoušky, budeme sympatičnější...

          • KOHO TADY ZAJIMA NEJAKA SPARTA

            (host)     před 17 lety 25.11.2007 15:01 |  
            0 0

            Musim sem prihodit tudle pamatnou hlasku z bohemackyho kotle, kdyz nejakej dedek zacal rvat "smrt sparte" a votocil se na nej jinej manik a prohlasil "Prosim te, koho tady zajima nejaka sparta????"

            a tak to presne je =)

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 25.11.2007 21:29 |  
            0 0

            hezky napsaný,naprostý souhlas. amon

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 15:58 |  
      0 0

      Když berete pokřik Smrt Spartě jako recesi tak pokřik Jude Slavia je potom totéž a ne urážka.........

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 17:21 |  
        0 0

        Podle mě máš celkem pravdu. Mě pokřik Jude Slavia vůbec neuráží, tebe ano? Ať si bolševici křičí co chtějí, stejně tak my si budeme křičet co budeme chtít. Dlouhá léta to nikomu nevadilo, až teď se objevila móda všechno až moc řešit.

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 24.11.2007 18:28 |  
          0 0

          Tady nejde o to jestli tě to uráží nebo ne,jde o historický kontext,pokud nejsi trouba,tak snad chápeš,že označení "jude" je vzhledem k holocaustu dost nevhodné.A to že se to nikdy dřív neřešilo?Taky se podívej kam se český fotbal dostal(klubový).....

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 24.11.2007 18:52 |  
            0 0

            Já ten pokřik samozřejmě neobhajiuji, v historickém kontextu je bezesporu nevhodný, ale teď se nebvíme o vhodnosti a nevhodnosti. Někdo nade mnou (pravděpodobně ty) ironicky poznamenal, že pořik jude slavia vlastně není urážka a já mu, také s trochou ironie, dal za pravdu. Ač to sparťani křičí s cílem urázitt nás, většině z nás je to lhostejné.
            A k tvé závěrečné poznámce. Odkud a kam se podle tebe český klubový fotbal dostal a jak to souvisí se zmiňovanými pokřiky? To mě docela zajímá...
            Marvin

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 24.11.2007 18:30 |  
        0 0

        ekvivalent na "smrt spartě" je třeba "zkur.... Slavie",ale rozhodně ne "jude" Slavie!

  14. CHORÁLY - CHOREO HLASUJTE!!!!!!!

    vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 18:44 |  
    0 0

    Všichni hlasujte, doháníme ten baník, i když to jejich video je popravdě nejlepší. Dneska sem hlasoval podruhý a de to(asi až druhej den). Choreo asi letos nejlepší, ale mohlo se to asi doplnit lepším videem supportu(ale je to dobrý). To z tý bohemky je z derby s náma, lepší kotel tam letos nebyl... A to rumunský je taky z derby a je prdel, že při tom jejich choreu sme slyšet spíš my: héja héja heja slávie... :-)

  15. http://www.voteyourteam.com/

    vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 18:48 |  
    0 0

    Hlasujte taky na www.voteyourteam.com..... tam nás baník válcuje na plný čáře.. Už sou druhej nejoblíbenější tým na světě!!!!!

  16. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    Bulvi     před 17 lety 24.11.2007 19:01 |  
    0 0

    včera sem na šel na stadion se dvěma anglánama (fanoušci Manchesteru) a furt nemohli pochopit,proč na nejlepší tým v česku chodí 2500.....je to ostuda...

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 21:06 |  
      0 0

      Já jsem Čech a taky to nechápu.

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 21:57 |  
      0 0

      Já sem se zas potkal s nějakejma fandama manchesteru na vršovickym derby v ďolíčku. Ty byli vypálený jak cédéčko a furt se mě ptali: Gde máthe khlokhan??? Gde máthe barvy-lucky man??? :-))

  17. WWW.VOTEYOURTEAM.COM!!!!!!!

    vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 19:23 |  
    0 0

    WWW.VOTEYOURTEAM.COM!!!!!!!!!!!!!! HLASUJTE!!!!!!!!!!!!

    • Re: WWW.VOTEYOURTEAM.COM!!!!!!!

      (host)     před 17 lety 24.11.2007 19:43 |  
      0 0

      Radši přijďte na Strahov příště. Kmotr

      • Re: WWW.VOTEYOURTEAM.COM!!!!!!!

        vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 21:24 |  
        0 0

        Já tam samozřejmě, jako ostatně pokaždé, byl. i když jsem nachcípanej jako kráva. Ale myslim, že vedení má co chtělo: pátek 17.00, internetový přenos, hokej 18.15(cca6500diváků). kolik ste čekali?? já odhadoval necelé 3 tisícovky, tak sem se moc nesplet.

  18. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 21:32 |  
    0 0

    Kotel by se mel nad sebou zamyslet je od zapasu k zapasu horsi!!!..kricet smrt sigme atd.. nechapu????

    • hele anonyme!!!!!

      vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 21:49 |  
      0 0

      Ty se zamysli!! Je to spontání vyjádření nevraživosti. Co na ně máme křičet?? Vy plantážníci!!??? Prostě haná je prdel zakopaná!! A tim atd. myslíš co?? Kdyby si tu diskuzi čet, tak už na tohle téma nepřispíváš. Kotel dělá na staďáku atmosféru, bez něj by se akorát sem tam zakřičelo Slavia do toho.

  19. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 21:54 |  
    0 0

    smiřte se stím je nás málo i těch bohemáků je v Praze víc než nás Slávistů-vymíráme

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 21:59 |  
      0 0

      A jaktože na poháry nás je dost?? nebo aspoň plnej staďák...

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        (host)     před 17 lety 25.11.2007 11:18 |  
        0 0

        Nechodí na poháry i kamarádi? Tzn na ligu přijde jeden dva slávisti, ale na poháry s nima jdou i rodini, kamarádi... Co třebas fandí i jinak Bohemce nebo jinejm týmum? To tě nikdy nenapadlo, že z těch patnácti tisíc na pohárech je třeba tři čtyři tisíce co Slavii vubec nefandí a z toho zbytku to je polovina rodinejch příslušníku pravidelnejch divaku? Když se zmíníš přítelkyni, pojd se mnou na Kladno, na Zlín, ... Pujde? Asi ne. Ale i když fotbal nesleduje, tak na Arsenal nebo Sevillu ji vytáhneš...

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0

          (host)     před 17 lety 25.11.2007 22:37 |  
          0 0

          jj a 5000 jsou pribuzni hracu

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0

            (host)     před 17 lety 26.11.2007 14:20 |  
            0 0

            ne to sou Tavaresovi pribuzni :D

  20. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 24.11.2007 22:20 |  
    0 0

    Psal jesm v Praze,kdyby na poháry nejezdily venkovský,tak tam bude tradičních 5000diváků,v Praze moc slavistů není

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0

      vikyrSKS     před 17 lety 24.11.2007 23:21 |  
      0 0

      To je prostě kravina. Nevěřim, že je v Praze víc bohemáků. Teď sem psal na stejnou větu komentář na slavii.cz, takže ty argumenty nebudu opakovat. Asi si to tam stejně napsal ty(slavista76), nebo ne?? Ale jeden teda eště přidám,ať nějakej zazní i tady. Bohemáků teď přibylo jak hub po dešti.. Je jich teď v průměru 2x víc, než eště tak před dvěma , třema lety. Pomohli tomu všechny ty události posledních let a z bohemky se stala určitá móda. Jsem ze strašnic, na bohemku chodim celkem pravidelně, tak mám nějaké srovnání. Ale že by jich bylo víc než slávistů, to ne. Chodí tam stejných čtyři, pět tisícovek jako obyčejně na strahov, kde jsme osmým rokem v exilu..

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0

        bojler     před 17 lety 25.11.2007 10:36 |  
        0 0

        vono mozna v praze vic slavistu je, ale ti proste nechodijou. vedle mne sedi vic jak pulka lidi mimoprazskejch... bohuzel...

  21. To samé jinak

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 24.11.2007 23:08 |  
    0 0

    Pokusil jsem se rozvířit debatu na téma SMRT SPARTĚ a předem jsem věděl, že šlapu do vosího hnízda. Pokusím se z jiného úhlu pohledu popsat to samé těm, kteří mne chtějí :-) zakázat chodit na stadion a vidí ve mne ostudu Slavie :-), i když vím, že je to zbytečné.
    1.Vy, kteří se zaštiťujete, že jste kotel a kdo je víc, tak vám mohu zodpovědně sdělit, že za roky, kdy chodím na Slavii, jsem kotlů zažil habaděj. Před dvaceti, patnácti, deseti, pěti lety atd. A kde jsou ti kotelníci, že nás i v důležitých zápasech je na stadionu 2 tisíce? Ono je to chlapci a děvčata tak, že když vám je patnáct až osmnáct, tak jste kotel a zbytek života o Slavii nevíte. Jinak by musel stadion praskat ve švech nejen o pohárech.
    2. Současný kotel jsem tady několikrát chválil, při pasáži "Vždycky jsme s vámi, při výhře, při prohře..." mne mrazí po celém těla a mám slzy v očích. Je to jednoduché, úderné a nebývale silné. Bohužel tím dalším "SMRT SPARTĚ" to totálně zazdíte. Jako když pomůžete staré babičce, která uklouzne před autem, a následně ji ukradnete peněženku. Navíc vždy nastane rozpačitá zámlka ve zdravici hráčů, kteří si za tento váš pokřik už užili své. Jen se zaptejte třeba Standy Vlčka, jak se mu "SMRT SPARTĚ" líbí.
    3. A za poslední. Každý, kdo chce vidět na běžném zápase více zaplněné ochozy, dobře ví, že právě takové povzbuzování je limitujícím faktorem. Neznám normálního tátu, který vezme malého špunta na zápas a bude mu vysvětlovat, proč někdo někomu přeje smrt, co je to jude, proč jsou rozhodčí a všichni hráči soupeřů hovada, proč je hráč, který od nás přestoupil jinam a dá nám gól svině atd. Buď jsme přesvědčeni, že fotbal je jen sport a měli bychom ctít sportovní pravidla a dodržovat sportovní normy chování, nebo jsme (jste) hovada, protože fotbal doopravdy sport je a nic míň ani nic víc.

    • Tak znova:

      vikyrSKS     před 17 lety 25.11.2007 00:04 |  
      0 0

      1) Bylo by zajímavý za ty léta bídnejch návštěv spočítat poměr kotel-zbytek. Chodim na tribunu za bránu tak od '95. Předtim mě bral táta na dřevěnou mezi dědky. Zatim mě stále baví u fotbalu stát a fandit, takže přechod na východ nebo západ neplánuju. Ale že bych třeba ve dvaceti přestal chodit, to nehrozí. Odpovím ti otázkou: A kde jsou ty lidi z východu a západu??
      2)Při děkovačce se už od zmiňovaného incidentu nekřičí smrt spartě. Vychází sice z toho pokřiku Červenobílá síla, ale je to úplně předělaný - po výhře, po prohře atd. Ten starý pokřik s hooligans a smrt spartě se během zápasu křičí stále a doufám, že se jeho obsah měnit nebude, i když taky hooligan nejsem. Jak říkáš, je to úderné a silné. Mam doma video z tý Bolky, kde to s náma řvali i hráči a dost si to užívali.
      3)To už snad ani nemyslíš vážně. Neznám normálního fanouška, kterej, když ho nasere rozhodčí, začne křičet, že je neobjektivní. Byla by to sice sranda, ale každej prostě začne řvát, že je hovado nebo čurák. Na fotbal holt nechoděj distinguovaný páni si popovídat nad šálkem čaje. A v tomhle to teda rozhodně nebylo lepší ani mezi těma starejma pánama na starý dřevěný. Co já se tam naučil výrazů :-) Zdá se mi, že si pleteš sportovní normy chování s nějakejma pravidlama společenskýho chování na úplně jinejch společenskejch akcích. Na slávistickym bále určitě nebudu řvát Smrt spartě, ale na fotbale si to prostě zakřičim s chutí. A necítím se proto být nějak společensky degradovanej nebo jako hovado, jak píšeš.

      • Re: Tak znova:

        Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 25.11.2007 00:43 |  
        0 0

        1) Já začal tak o 10 let dříve a klasicky na stojáka. Zkusil jsem kotel, ale tehdy tam opravdu byly samý paka, tam se bál i slávista, že dostane přes hubu a nebude vědět proč. Žádné choreo, jen kanál (Sorry, jestli tam někdo tehdy patřil). Moc se mi líbilo strávit celou přestávku přechodem za druhou bránu a stát tak celý zápas neustále za bránou soupeře. I přes ty paka tehdy žádné SMRT SPARTĚ neexistovalo, ale byly zas jiné pokřiky. Později jsem zkusil tribunu, to bylo opravdu strašidelné, těm dědkům tam nebyl dobrý vůbec nikdo, ani Kubík, ani Knoflíček, ani Kuka (těsně před odchodem do Německa na něj řvali "už abys vypad"), ani Šmicer, stařecká nenávist a připrděnost. Na Strahově jsem začal na západě a to mi tu dřevěnku z Edenu dost připomínalo. Teď několik let sedím na východě, rád si zaplatím (cena vstupenky je mi úplně fuk) a mám celé hřiště pod sebou. Tahle tribuna je fajn, povzbuzuje se, rejpalů pomálu, spíš optimismus než negace.
        2) Že to v tý děkovačce není mne docela překvapuje, já to tam slyším, ale jestli to je jen halucinace, tak fajn, tam mi to vadí nejvíc. My přece jsme Slavia, a nemusíme ve své děkovačce brát jméno těch rudochů do úst.
        3) Ale poslední bod je ode mne naprostý nesouhlas. Vidím-li obecenstvo v Evropě na fotbalových stadionech, tak společenské obleky (samozřejmě že ne všichni), hodně dětí, žen. To je u nás jen na posledních pohárech v LM, nebylo to ani v UEFě. Dobrá, můžeme to zapouzdřit a říct si, že stojíme jen o ty, co se chodí na fotbal odkanalizovat 90 minutami vulgarit, ale to zůstaneme u těch 2 500 platících. Chce-li mít Slavia plný stadion, musí jít jednotně proti vulgaritám, projevům násilí a jakékoli skupinové nenávisti a nalákat do ochozů střední a vyšší třídu. To je cesta, kterou šla Evropa a má plné staďáky, kdežto u nás je fotbalová kulisa taková, že do fotbalu netečou peníze a hráči chodí i do druhých lig jinde.

        • Re: Tak znova:

          (host)     před 17 lety 25.11.2007 01:33 |  
          0 0

          evidentne mate halucinace nejen pri poslechu dekovacky. prijemny den Marrak

          • Re: Tak znova:

            bojler     před 17 lety 25.11.2007 10:34 |  
            0 0

            no ja si myslim, ze tahle odpoved na kazdy nazor, kde se kotel neuctiva a rekne se nejaka kritika, je uz ponekud ohrana

            • Re: Tak znova:

              (host)     před 17 lety 25.11.2007 12:36 |  
              0 0

              Myslim, ze tvoje neustala snaha o zdiskreditovani ultras a vubec celeho kotle je ohrana stokrat tolik. Jen bych se opakoval, kdybych opet musel zminit, ze ti veskere okolnosti, co si porad beres do huby, byly nekolikrat vysvetleny. ty a Huzgi jste opravdu dvojka:/
              troubi

              • Re: Tak znova:

                bojler     před 17 lety 25.11.2007 13:39 |  
                0 0

                Krom urazek sem se nedockal zadneho oduvodneni podpory Slavie pokrikem "smrt sigme", staci? Snaha o zdiskreditovani kotle? Cti vejs a treba zjistis, ze to tak vubec neni.

                • Re: Tak znova:

                  (host)     před 17 lety 26.11.2007 19:35 |  
                  0 0

                  Pokřik smrt Sigmě nemá za účel podporovat Slavii, ale vyjadřuje nepřátelství k soupeři.

        • TAKŽE UŽ JENOM K BODU 3:

          vikyrSKS     před 17 lety 25.11.2007 03:31 |  
          0 0

          No v obleku jsem teda moc lidí na fotbal chodit neviděl ani v tý Evropě: Hamburg, Schalke, Amsterdam, Řím... Když se to ale stane, tak spíš proto,že je dotyčný funkcionář nebo se nestihl převléct, ale aby si bral spec. na fotbal někdo oblek?? ale prosím, to je to nejmenší.
          Děti s rodiči asi nebudou chodit do kotle. A děti, které už fotbalu rozumí znají ze školy daleko horší výrazy, společnost na fotbale svojí vulgárností nijak nevybočuje od té mimo. Dámy, co se vydají na staďák, určitě nějaký ten čurák nebo hovado na adresu neobjektivního sudího nepřekvapí ani neurazí.
          Kotel se rozhodně neprezentuje 90ti minutami vulgarit, ale zpívá a skanduje převážně slušně a na podporu týmu. Bez něj by se párkrát zakřičelo Slavia do toho. A smrt spartě prostě budeme křičet dál, protože jí bytostně nenávidíme. nebo aspoň já.
          A to že jsou v Čechách prázdné stadiony kvůli vulgaritám, tak to je vtip. Co kapříci? Košťálovci ve svazu? Úroveň hry? Kvalita hráčů?
          Schopnost podržet ty nejlepší?

        • Re: Tak znova:

          (host)     před 17 lety 25.11.2007 10:05 |  
          0 0

          Milý Huzgi, já bohužel na Slavii často v tom obleku musím kvůli nesmyslným hracím časům v týdnu a věř mi, že to není úplně dobré. Naposledy jsem si zánovní sako položil na zídku před čestnou tribunou a od toho nátěru či vápna bylo mé zánovní sako za 5 tisíc korun od Blažka v prdeli. Pak mě nenapají jiná slova než sprostá.
          Rok jsem bydlel v Londýně a tři měsíce pracoval v Nizozemí, navštíl ligová utkání dohromady na pěti stadionech a mohu ti odpřísáhnout, že lidé jsou sprostí všude a v obleku jich věru moc nechodí.

          • Re: Tak znova:

            (host)     před 17 lety 25.11.2007 12:17 |  
            0 0

            Přesně tak. Když jsme hráli v Hamburku, tak při jejich děkovačce si celý kotel, a zdaleka ne kotel, zařval scheiss Bremen. Přejeli jsme o pár km dal do Brém, kde zas místní fans pořvávali scheiss HSV, wir singen scheiss HSV... To samé Londýn, slyším, že na Arsenalu se řve "Stand up, if you hate Tottenham"! Když jsme byli na Tottenhamu, tam zas řvali "Stand up, if you hate Westham"! A celý stadion stál. A že by měli v Anglii či Německu problem s návštěvností??? To je snad vtip, ne??? fráňa

        • Re: Tak znova:

          (host)     před 17 lety 25.11.2007 10:58 |  
          0 0

          Pane Huzgi byl jste někdy na fotbale v Anglii? A rozumíte dobře anglicky? Jste si tedy jistý že tam nenadávaj stejně jako my tady? Co třeba velice známe Stand Up If You Hate Tottenham? Čili kdyby ste si to nepřeložil znamená "Ať povstane kdo nenávidí Tottenham" což by odpovídalo našemu "Kdo neskáče fandí Spartě Hop Hop Hop". Řek bych že je to zhurba na stejné úrovni a důvod proč jinde v Evropě jsou plné stadiony a u nás ne je až otřesné zázemí stadionu, povětšinou špatnej marketing a spolupráce s fanoušky, nižžší životní úroveň, korupce a tudíž míň peněz od velkejch firem a v neposlední řadě 40 let komunismu. Během něj se na fotbal ještě docela chodilo protože tu nebyla prakticky jiná možnost. A po revoluci, spousta novejch možností, který ukrajovali z návštěvnosti fotbalu. Pokud by se výšše vyjmenované změnilo k lepšímu, tak by nikoho nemohlo odradit SMRT SPARTĚ jak se vy domníváte.. Kmotr

    • Re: To samé jinak

      (host)     před 17 lety 25.11.2007 11:10 |  
      0 0

      Veřte mi že v celé západní Evropě nadávaj úplně stejně, akorát vy tomu nerozumíte. To že na Slávii přijde 2500 nemá na svědomí SMRT SPARTĚ, to opravdu ne, to ste trochu přestřelil. To má na svědomí korupce, která je v celé naší společnosti. Firmy daj radši prachy na to by uplatili někoho v komisy na státní zakázku za miliony než aby je dali na prezentaci prostřednictvím fotbalu. Protože to jim vyjde líp. Pokud by v naší republice nebyla taková míra korupce, tak by firmy museli dávat peníze do fotbalu aby si vylepšili image a přesvědčili členy komise (aspoň půlka fandí fotbalu), který jim dá tu zakázku za miliony. Pak by se stavěli krásný stadiony, kupovali lepší hráči, hrál by se lepší fotbal a chodilo by víc lidí.. Jak jednoduché,že? :)

  22. Atmosféra na staďáku

    (host)     před 17 lety 25.11.2007 14:53 |  
    0 0

    Ad sprostí fans - argumentace západní vyspělejší fotbalovou Evropou je nesmysl. Kdo je líný si přečíst legendární Hornbyho Fotbalovou Horečku ( http://www.neoluxor.cz/knihy/beletrie/romany/fotbalova-horecka-d3t9383) , tak ať si pustí třeba tohle - http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs

    My jsme to na východě řešili taky, nadávání do čů..ků a hovad. Dokonce jsme plánovali, že bychom to změnili. Ale není to prostě ono. Navíc v českých podmínkách hráči nejsou zvyklí na to, že jim třeba i 20 lidí najednou nadává a může to být nepříjemný tlak.
    Mnohem horší jsou lidi co nadávají našim hráčům a přespříliš kriticky komentují naši hru - když se nedaří, místo aby fandili.
    Nyní nás je na východě kolem 14, do Edenu nás má být přes 30 ve 114, rozhodně nepočítejte, že budeme fandit ve všech situacích zrovna slušně. Nicméně máte možnost se přidat k chorálům a třeba, když nás podpoříte, tak bude menší prostor k nadávání...

    Kuťas

    • Re: Atmosféra na staďáku

      Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 25.11.2007 15:56 |  
      0 0

      Kuťas: Fotbalovou horečku jsem samozřejmě čet, nejsem negramot :-)

      • Fotrův povzdech

        (host)     před 17 lety 26.11.2007 20:32 |  
        0 0

        Svý 2 syny na fotbal neberu, protože je fuck těžký odnaučovat je po každém zápase hlášky jako rozhodčí je píča, Ř.... je čurák, S.... to je homosexuál, T.... nemá péro, pražský kurvy, nenávidíme všechny, buzerantů parta, smrt sraltě apod. Ve 4 letech to málokdo chápe, ale kurevsky dobře si to pamatujou. Sto let zpátky, kdy bylo drsným pokřikem "Rozhodčímu mrkev!" (pojídání mrkve údajně zlepšuje zrak), se asi nevrátíme, stejnětak se nehraje se sešívanou vodou nasáklou šišatou mičudou na hlíně. Až bude na fotbalo slušno, bude z naší rodiny chodit 3-4x víc lidí.

        • Re: Fotrův povzdech

          vikyrSKS     před 17 lety 26.11.2007 21:39 |  
          0 0

          až vyrostou, stejně příjdou, takže je klidně voď už teď...Třeba se naučí i ty slušný pokřiky a popěvky(a že jich neni málo) Já se taky jako malej na fotbale naučil spoustu výrazů.. Ale slyšim je i jinde.. Až pudou kluci do školy, naučí se ty výrazy stejně, ne-li horší.. Jak už sem psal jinde, společnost na fotbale svojí vulgárností nevybočuje od té mimo.. Na fotbale se holt občas nadává, a to 26 let, co na fotbal chodim.

  23. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:29 |  
    0 0

    už se na to nemohu dívat,jak trener Jarolím odnaučuje pečlivě hrát football Šenkeříka.Už úplmě uvedl z formy Ivanu.Nechápu,že takové tahy vedení Slavie dovolí.Jeho odchod do Hamburgu by mi byl vítaný.Pražák.

  24. Re: Slavia - Olomouc 0:0

    (host)     před 17 lety 27.11.2007 11:29 |  
    0 0

    ježišsi co tady řešíte,nadávky prostě k fotbalu patřej. Evžen