Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Žižkov - Slavia 1:1

Fotbalisté Slavie v pražském derby proti Žižkovu získali pouze jeden bod, když remizovali 1:1. Vyrovnávací gól domácích padl až v poslední minutě. Do vedení nás dostal Daniel Pudil. Střetnutí se odehrálo na tragickém terénu. Prohlédněte si 19 fotografií.

Slávisté vycestovali na Žižkov, kde nás čekal boj se soupeřem i terénem. Kvůli podmáčenému a bahnitému povrchu proto zřejmě zůstal na lavičce Šmicer, pro něhož to nejsou vhodné podmínky. Od začátku bylo patrné, že fotbal nebude možné hrát a bude to pouze o boji. Ani my jsme se nepokoušeli o kombinační hru, hodně míčů jsme nakopávali. Nebezpečí bylo na obou stranách, nejdříve domácí párkrát ohrozili naši branku, ale i my jsme si vytvořili šanci po hlavičce Volešáka. Velice brzy musel ze hry odstoupit Dřížďál, kterého zlikvidoval pomatenec Luděk Stracený. Náš obránce má zřejmě natržený zadní lýtkový sval! Tento styl hry byl pro domácí typický.

Ve druhém poločase se nic nezměnilo, neustále se bojovalo a fotbal se nehrál. Docházelo k řadě faulů, míč často ani neposlouchal a hřiště bylo stále větším oraništěm. Po rohovém kopu se k hlavičce dostal Suchý, ale mířil nad. A tak jsme si na branku počkali do 69. minuty, kdy Pudil ze strany poslal krásný oblouček do rohu branky a překonal bezmocného brankáře. Na hřišti to stále jiskřilo a domácí k tomu navíc zvýšili tlak, takže jsme měli i štěstí, že jsme neinkasovali. Závěr utkání nedohrál David Kalivoda, který po jednom ze soubojů má naražené koleno. Již v nastaveném čase po centru do vápna prohrál Vorel souboj, Kropík hlavičkoval do břevna, následně z úhlu dorazil míč Kalod. Přišli jsme tak o dva cenné body, ale musíme se oklepat a v posledních třech kolech všechno vyhrát, hrajeme dvakrát doma s Olomoucí a Mladou Boleslaví a venku na Kladně.

Žižkov - Slavia 1:1 (0:0)
Slavia: Vorel - Dřížďal (27. Krajčík), Suchý, Brabec, Hubáček - Gebre Selassie, Švec, Volešák (63. Tavares), Pudil - Šenkeřík (81. Kalivoda), Ivana
Branky: 90. Kalod - 69. Pudil

Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 11.11.2007 23:07 |  
    0 0

    A Vám se ten fotbal jako líbil? Dvě šťastné branky, šílenej terén, kterej vyhovoval Žižkovu. Škoda, že už jsme vedení neudrželi, takhle se těžce vyodbytej šestibodovej náskok zase tenčí. Ale není každý den posvícení. Teď, aby se Dřížďal dal co nejdřív do kupy, bez něj by to nebylo ono :-((

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 14:43 |  
      0 0

      Já bych to řekl takhle:

      1. na takovém terénu se hrát fotbal nedá, ke koukání to nebylo
      2. hráči mi připadali unavení, odražené míče vůbec neměli, neběhali,
      neatakovali......
      3. Vorel měl sice balon vyboxovat, ale byl tam na něj jasný faul rukou
      do obličeje, což měl rozhodčí v malém vápně pískat. Pusťte si záznam
      4. Ivana byl tedy hrozný a připadá mi, že v každém zápase

      Musíme zabojovat a vyhrát všechny zbývající utkání v lize. Tak do toho!!

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 13.11.2007 11:12 |  
        0 0

        ja si nemuzu pomoct, ale Ivana je jednim z mala, co se neboji vymejslet a co se snazi jeden na jednoho. Me se libi v poslednich zapasech.troubi

  2. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 11.11.2007 23:10 |  
    0 0

    Nepochopil jsem,proč nehrál Gaucho,tento terén by mu vyhovoval,měl místo Šenkeříka poslat na plac jeho a ne kalivodu,při obranných standardkách by se nám hodil,je to nejlepší hlavičkář v týmu,Necid opět nebyl ani na lávce,nechápu,proč ho Jarolím ignoruje,příště doufám,že se vrátí Vaniak do brány,byla to velká chyba Vorla,měl to vyboxovat,ale obávám se,že ho Jarolím podrží,je to jeho oblíbenec,hlavně se nevymlouvejme na terén,dobrý tým musí umět zahrát bez ohledu na terén a počasí,Míra.

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 11.11.2007 23:29 |  
      0 0

      Necid nebyl na lávce protože hrál včera za béčko, není to tak složité k pochopení :P

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 11.11.2007 23:33 |  
        0 0

        Jablonský hrál včera taky za B tým celý zápas a na lávce byl,takže je to těžko k pochopení,Míra.

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          bongor     před 17 lety 11.11.2007 23:56 |  
          0 0

          K pochopení není nic.Hlavně je pravda,že fotbalista musí umět zahrát na každým terénu,ale zapomněl jsi tam dát jedo slůvko"na každým regulerním terénu".A tenhle podle mě teda měl do regulernosti daleko.Další věcí byla prasácká hra Žižkova.Pevně věřím,že sestoupěj a už se nikdy v lize neobjeví.

          • Re: Žižkov - Slavia 1:1

            iTom     před 17 lety 12.11.2007 00:22 |  
            0 0

            S tou regulérností s Tebou naprosto souhlasím. Taky nemám rád vymlouvání se na terén ale dneska už to bylo za hranicí únosnosti. Bohužel ČMFS asi nikdy nenařídí vyhřívaný trávník jako povinnost takže se stále budeme bát aby se nám někdo nezranil (Kluci co nejdříve se uzdravte). No jinak s tím Gaúchem nevím nevím, poslední dobou se mi moc nelíbí. Sice moc nehraje ale když nastoupí tak to většinou za moc nestojí. Doufám že se zlepší. A všichni co kritizujete Míšu Vorla běžte do pr... Tak se mu dnešek nepovedl s tím už nic neuděláme. Martin je sice skvělej a dostal nás do LM ale nevidím důvod proč by Míša Vorel už neměl teď na podzim chytat. Doufám že ho KJ nechá podzim dochytat a na jaře se rozhodne jak se rozhodne...

            • Re: Žižkov - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 12.11.2007 00:37 |  
              0 0

              nestěžujte si tady, aby nám neříkali, že jsme ubrečený. prostě se měl ke konci zápasu držet míč za každou cenu od brány. a co tam jako ten Vorel ve vápně dělal? to vypadalo, že to úplně celý podcenil.

              • Re: Žižkov - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 12.11.2007 07:44 |  
                0 0

                Omlouvat Vorla za flegmatický způsob vyřešení brankové situace může jen ten kdo v brance nikdy nestál. V takové situaci skrumáže nemůže míč chytat,ale vyrážet.Vaniak byl vystřídán nezaslouženě, protože takovéto situace řeší lépe. Vyčítat mu chybné vyřešení přihrávky Pudila může jen fotbalový laik. V posledních zápasech se vyznamenal Vorel tím, že byl za obranou jak v bavlnce a nemusel řešit žádnou palbu.Proto není důvod ho chválit. Doufám, že se Vaniak vrátí a ukáže znovu, že si to zaslouží.

              • Re: Žižkov - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 12.11.2007 07:44 |  
                0 0

                Omlouvat Vorla za flegmatický způsob vyřešení brankové situace může jen ten kdo v brance nikdy nestál. V takové situaci skrumáže nemůže míč chytat,ale vyrážet.Vaniak byl vystřídán nezaslouženě, protože takovéto situace řeší lépe. Vyčítat mu chybné vyřešení přihrávky Pudila může jen fotbalový laik. V posledních zápasech se vyznamenal Vorel tím, že byl za obranou jak v bavlnce a nemusel řešit žádnou palbu.Proto není důvod ho chválit. Doufám, že se Vaniak vrátí a ukáže znovu, že si to zaslouží.

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 08:40 |  
      0 0

      souhlas, Necida se asi už nikdy v Ačku nedočkáme (a to mě dost ****). Hubáček, tj obránce leda tak pr Zlín, běhat to jo, ale jak dostane míč z 50% to končí u soupeře! Ivana taky bída, prostě KJ oblíbenec, většinou to zadrbe.
      Doufám, že se vrátí Vaňous, ztráta těhlech 2b jde jednoznačně na vrub Vorla. Ten centr tam sotva doletěl, to musí urvat i s hlavou útočníka. Pohlazením pro mě byla branka Pudila, výkon Tavarese. Jinak jsem dlouho nebyl tak nasr..., fery zraněnej, Kalič zraněnej a takovejhle jalovej gol v poslední minutě, k tomu pár debilů s dýmovnicema..a

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 12.11.2007 11:21 |  
        0 0

        ty mas misto mozku smradlavy soboli hovno ne?aby si chcipnul

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:46 |  
          0 0

          troubi

          • Re: Žižkov - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 12.11.2007 19:06 |  
            0 0

            aby nedoslo k mylce, predchozi prispevek jsem nepsal ja.troubi

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 12.11.2007 14:33 |  
        0 0

        ty jsi teda borec, ted jsi mu to nandal. fakt parada. docent Chocholousek uz na tebe ceka.

  3. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 12.11.2007 00:14 |  
    0 0

    Tezko tenhle zapas nak hodnotit a vyvozovat z nej zavery, protoze na takovymhle terenu se ani neda mluvit o fotbale. Je skoda ze jsme to neudrzeli, kdyz uz stalo stesti pri nas a ten gol jsme nejak uhaluzili, ale remiza defacto spravedliva, protoze na takovym "travniku" dat gol jinak nez nahodou prakticky nejde. Carl

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 13:56 |  
      0 0

      Ano, teren byl neregulerni, vitr foukal proti vam, hrali jste do kopce, rozhodci piskal tendencne...proberte se ubrecenci, na vic jak druhy misto proste nemate, jste VECNE DRUHY a vladcem Prahy nebude opet nikdo jiny nez SPARTA!

      • rumunskej xindle!!!

        (host)     před 17 lety 12.11.2007 15:35 |  
        0 0

        táhni vodsaď ty rudý hovado!!! Běž se kouknout na derby, abys věděl, kdo je vládce Prahy, klidně i na hokejový!!! jak seš rudej tak seš blbej!! debile

  4. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 12.11.2007 01:38 |  
    0 0

    Ztratili jsme body, ale nemůže za to ani tak Vorel jako dva lidi: sudí a Jarolím.
    1. Sudí nevyloučil Straceného ani Procházku, toho, co měl tři hnusný likvidační skluzy. Slavia by měla vypsat cenu pro kteréhokoli hráče, který tyhle dva pošle do invalidního důchodu.
    2- Viktorka nás v závěru přetlačila, nasadila fyzicky silnější hráče, proti kterým jsou naši lehké váhy. Normálně nás přeprali. Nakopávali jsme dlouhé balony na naše superhlavičkáře Ivanu a spol. Na tomhle terénu je všechna jemná technika na kulový. Slavia nutně potřebuje koupit aspoň dva raubíře, kteří by třeba deset utkání stáli, ale potom na těchhle terénech dokázali to, co dělají ti primitivové ze Žižkova nebo z Bohemky, nahnat soupeřům strach a zlámat jim nohy.
    Tantalos

  5. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 12.11.2007 06:57 |  
    0 0

    sem fakt nasranej!!!!!!!!a moje nenávist k 'béčku Sparty´se včerejšim zápasem jen prohlouila!!!!!!

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 26.11.2007 18:16 |  
      0 0

      si k.kot

  6. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    Markus     před 17 lety 12.11.2007 09:05 |  
    0 0

    Bohužel tohle je jedna z významných vlastností naší kaprligy, to že se dost zápasů odehraje na bordelu. Každý tým se s tím musí vypořádat. Jak jsem viděl to počasí, věděl jsem že máme problém. Slavie má nedostatek silových hráčů pro takové podmínky. Na rozdíl od jiných si nemyslím že by se Žižkov snažil nám úmyslně zranit hráče, považuji to spíše za to že na tom jejich hráči nejsou tak dobře a to že nám občas někoho sestřelili bylo víc o neumění než úmyslu. Zklamalo mě že jsme opět nedokázali střílet na branku soupeře z dálky, centr který poslal Pudil skončil v brance jen díky velkému štěstí. Žižkov dal gól zaslouženě a měl tam asi dvě další velké příležitosti, bylo by hodně alibistické tvrdit že nějakou náhodou ušmudlil jednoho góla. Přeji všem zraněným aby se brzy uzdravili.

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 09:25 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem a Tobě Markusi taky.
      Asi bych to viděl podobně jako Ty, s tím rozdílem, že Žižkov třeba nechtěl nikoho zranit úmyslně, ale Stracený ano. Jeho přemotivovanost a zlý úmysl potvrdil několikrát a jeho snaha o faul na E.Brabce byla naprosto evidentní, jenomže to si nandal sám sobě, Erik to ustál, ikdyž na konci zápasu kulhal. Máš pravdu, střel bylo málo, ale zase ten terén byl naprosto příšernej. Při několika pokusech o střelu se noha zabořila pomalu čtvrt metru do bahna. Třeba u Šenkeříka to bylo až srandovní, jak několikrát zabral do sprintu a byl jak Tom a Jerry dohromady. Jo, prostě takový zápasu jsou a je to bod z venčí. V minulosti jsme tyhle zápasy prohrávali a teď ne. Ten závěr se nepovedl, tak snad příště. Víte, chvíli jsem to taky "rozdejchával" a mrzelo mi to. Že bych však někomu mohl vyčítat že nebojoval a nesnažil se? Ne , to si nemyslím. A znovu plním přání mého slavistického přítele s nickem "SOCRATES" a podepisuji se i s číselným rozlišením. Tak se mějte hezky a hlavu vzhůru. " Znám jednu Slávii ........." Sokrates 55

  7. Konec podzimu

    quelhar (admin)     před 17 lety 12.11.2007 09:54 |  
    0 0

    Zdravim vsechny.
    Ceka nas poslednich pet zapasu, tri v lize a dva v LM. Bojim se, ze do nich nezasahne ani Ferry ani David Kalivoda, coz je dost vysoka dan za to, ze jsme museli odehrat tuhle kopanou pod vysilacem.
    Na druhou stranu uz to je jen pet zapasu, takze kadr, ktery je zdravy, by to snad mel byt schopen dohrat kvalitne. Jako pozitivni na vcerejsim zapase vidim to, ze se nevykartoval Suchy ani Brabec. Jen mam strach, ze rozhodci si to nejspis setri na zapas s Olomouci, kde nam vykartuji aspon dva obrance, aby na dulezity zapas s Bolkou museli v obrane nastoupit nahradnici (pripominam, ze tri karty maji Suchy, Brabec i Hubacek).
    Ted potrebujeme doma vyhrat nad Olomouci a ze zbylych dvou zapasu s Bolkou a na Kladne uhrat aspon ctyri body. Verim, ze pak prezimujeme minimalne s tim sestibodovym naskokem, ktery jsme meli pred vcerejsim zapasem.
    A preci jen jeste k vcerejsimu zapasu - pokud chceme myslet na titul, tak nesmime dostavat goly v 90. minute, snad se kluci z toho pouci a priste si zaver zapasu pohlidaji, i kdyz vcera bylo patrne, ze nekteri mleli z posledniho.

  8. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 12.11.2007 10:00 |  
    0 0

    "pomatenec Straceny" Krasne vystihujici... Nevite, ten transparent Gang of Slavia delali ultras?

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 11:24 |  
      0 0

      jakej transparent proboha?troubi

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 11:24 |  
      0 0

      jakej transparent proboha?troubi

  9. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 12.11.2007 10:43 |  
    0 0

    Ty jo,tak včea sem byl hodně dlouho zklamanej, vlastně ještě sem. Když už se nám podaří dát na takovýhle holomajzně góla a jít do vedení tak to musíme za každou cenu ukopat.. Podobný situace nás zase můžou připravit o titul. Tohle měli bejt 3 body a klid v repre pauze. Do háje.. Ale hlavu vzhůru ještě to pořád máme ve svých rukou, do Olomouce se pustíme s chutí a bude zase veselejc.. a když ne? No je to jenom fotbal a my zas budem věřit dál :D Kmotr

  10. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    KING25     před 17 lety 12.11.2007 11:04 |  
    0 0

    Tak to včera vyla teda síla. To nebyl trávník, ale baženiště. Kluci ani nemuseli do té Třeboně jezdit. Si to bláto vybrali včera na měsíc do předu. Fakt by se měl svaz zamyslet a nařídit všem klubům vyhřívaný trávník. Včera to s fotbalem nemělo nic společného..

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 11:13 |  
      0 0

      NO jako rozhodně by všichni měli mít vyhřívaný trávníky. Jestli chcem hrát na evropský úrovni tak se tadynemůžem každej podzim patlat v takovymhle bahně a přicházet o hráče.. Měl by si to na vedení ČMFS někdo uvědomit kurňa ale to je asi nereálné co? ;-)

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:18 |  
        0 0

        Vymluvy, vymluvy a znova vymluvy to je nase Slavisticka posedlost a kdyz nekdo klukum udeli lekci tak zas nekdo pro zmenu vykrikuje neco vo nahode apod. Nechat si dat gol v 92 minute to je opravdu unikum a ze standartky k tomu, to proste neni normalni , takhle znehodnotit svoji praci behem celyho zapasu, jinak to nema smysl hodnotit, spis mi sere ztrata dalsiho hrace a opet nejde o zadny becko , ale o plejera prvni tridy, taky se divim prov trener nepostavil sikovnejsi hrace , kteri by na tomto povrchu odvedli maximalni vykon. Jedinyx pozitivum , mame bod a muzeme v klidu rehabilitovat a doufat, ze podobne tereny nebudou spise i jinde, on i Strahov nemusi byt zrovna stopro, protoze pri vyssim spadu snehu nebude vyhrivani stacit. Snad jen k Vam Sokrate, jsem rad za toho Frantu Veseleho, doufam , ze to nebyla nahodila vlasrvka a verim, ze dalsi budou nasledovat/jinak tohle by byl teren pro nej. Jiri

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:45 |  
          0 0

          Zapomněl sem se podepsat ale o dva řádky vejš píšu že neni možný to vedení takhle promrhat na konci. Ale ne stejně nechápu co se vám nezdá na tom aby všechny kluby měli vyhřátý trávníky? Myslíte si třeba že Arsenal,kterej je znám svojí kombinační hrou na tomhle trávníku dokázal i třeba tu Viktorku porazit? silně pochybuju,utopili by se tam stejně jako křižáci u Sudoměře a stejně jako sme se tam utopili my. Ježiš dyť se na to nedalo dívatl, s fotbalem to mělo společnýho maximálně ten míč,že byl taky kulatej. Prostě hnus, hrát na regulérním trávníku tak Viktorka dostala za uši. Řikejte si tomu výmluvy já tomu řikám neregulérní povrch. Navíc dva zraněný hráči navrch,fakt bomba. Kvalitou trávníku se zvedá kvalita hry. Ještě víc se zvedá kvalitou hráču ale s tim se pracuje podstatně hůř než když stačí vybudouvat vyhřejvanej trávník. Kmotr

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:46 |  
          0 0

          já jako jediný pozitivum vidím, že máme "jen" 2 zraněný hráče. Dostat takovýhle gol v poslední minutě, tj do nebe volající. amon

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 12.11.2007 13:04 |  
          0 0

          Také Vás zdravím pane Jiří. Určitě to nebyla jediná vlaštovka, co mám další poznatky, tak to byli další bývalí hráči a dokonce snad i Pavol Biroš. Věřím, že se hráči uzdraví. U Fr. Dřížďala jde o natažený sval s naraženinou. Ta se hojí ve svalu dost blbě a to víte určitě také dobře. Proto odceňuji tu rehabilitaci pro všechny hráče. Jen je mi líto třeba M. Švece, ten co toho schytal za poslední dva zápasy, je chudák modřina po celém těle. Jsem na něj asi zatížený, je to bojovník a odvádí neskutečný objem práce.
          Já bych to už nechal být. Prostě nám ten konec utekl a je důležité, že si to především vyříkali hráči. Příští zápas bude už S.Vlček, Volešáka stahnul K.J. protože po něm Stracený šel jako "slepice po flusu" a dopadlo by to stejně. Já pro takového hráče nemám omluvu a Stracený je opravdu ho..va..do.. Ještě, pane Jiří všiml jste se. Na stadionu jsem nikde neviděl p. Pučka, ale viděl jsem tam p.Pavlína Jirků. Bylo trochu špatně z této postavy. Tak už se soustřeďme na zápas s Olomoucí, to bude taky šichta. Budeme bojovat a ono se to ukáže. Přeji Vám všem pěkné pondělí. Sokrates 55

  11. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:38 |  
    0 0

    Trávník byl sice strašnej, nepřál fotbalu, ale výmluvy na terén jsou naprosto na nic. Ví to i dle vyjádření po zápase KJ. Když mohl např. Pudil dohrát celej od bláta ,podstupovat tvrdé souboje s žižkovskými prasaty, tak to mohli zvládnout i ostatní hráči.To byl ten problém-Hlavně se neumazat, neriskovat...a ono to néjak dopade. Ano dopadli -2 body. Nepochopil jsem stŕídání šenkyho a ponechání Ivany. Teda ne, že by se Šenkymu včera dařilo, ale aspoň makal. Ivana byl včera móc opatrnej.LE
    PS: Hlavně, aby se ten Franta Dřížďalů dal brzy do poŕádku...

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:45 |  
      0 0

      Stalo se, je to skoda, nespal jsem z toho a vlastne jsem zabral az po druhe ranni, zname to na jare, tuhle zluta, tasmhle cervena, pak nam zas bude chybet zraneny hrac, proste je to maler, i Ja ty stridani moc nechapal , ale to tvy hodnoceni o tom nasazeni je pravdivy , ttreba i zajem Italu o Pudila, myslim, ze se byli vcera mrknout, proto to nasazeni. Ale pokud se nekteri hlavne mladsi hraci nenauci jezdit po zadku tam jsme v prdeli. jiri

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 12.11.2007 12:55 |  
      0 0

      Tady se nikdo nevymlouvá, to je konstatování: zkurvenej terén a platilo by to i kdyby sme vyhráli. "Vám se ten fotbal jako včera líbil?" To se takovýhle terény budou tolerovat donekonečna aby si náhodou neřikalo že se někdo vymlouvá? Na to kašlu jen ať si někdo uvědomí,že tohle v první lize nemá co dělat, možná někde v Rusku ale tam už taky radši stavěj umělky než voraniště. Hrát na regulérnim povrchu tak je přejdem o tom neni pochyb. Nasazení myslím chybělo akorát u Ivany takže to nehraje roli. A střídání Šenkeříka? Ježiš dyť ten dřel a pořád chtěl dřít zato Ivana koukněte na fotky, má umazanou levou nohavici maximálně, nemůžu si pomoct ale ten tam neni za výkony.. A k tomu všemu další zranení jasně na vrub terénu. Kdyby to nebylo na poli tak ho ten debil ani nestihne sestřelit jako by vzal franta čáru. takže:Stop rozoranej polím!!

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 12.11.2007 13:14 |  
        0 0

        Kmotr

  12. Re: Žižkov - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 12.11.2007 23:38 |  
    0 0

    No asi nema cenu hodnotit fotbal, protoze vcera to byl spis jinej sport, ze by neco jako ragby (nebo rugby, ani nevim:-))? Mrzelo me ze hosi dost casto nechavali ve stredu hriste zizkovakum dost prostoru a nechavali je presouvat tu hlinenou kouli po nasi puli. Ne ze by snad z toho nejak hrozilo jeho "polozeni" do Vorlovy brany, ale ztraceli tim dost casu, pac pokusit se vstrelit gol v tehle podminkach vyzadovalo soustavny usili. Asi chybel hlavickujici utocnika a centry do vapna, i tak jsem byl ale presvedcenej, ze kdyz uz jsme meli tu kliku a Pudilovi to tam spadlo, tak uz to dohrajeme, bohuzel. Tentokrat se mi docela libil Ivana, kdyz uz jem ho tu pohanel, tak musim rict, ze se mi libila jeho aktivita, bylo videt, ze chce, sice casto nepresne, stale dost prohraval souboje, ale patril k lepsim. Jinak Zizkov uz je takova klasika - pro me jeden z nejneoblibenejsich klubu, na jeho hristi se hraje vzdycky na hranici regulernosti. Jen doufejme ze kluci budou brzo fit, bez Franty uz si to ani neumim predstavit, ke konci kulhal i brabec, co predvadel Straceny a Prochazka, hruza. Jen nechapu, jak muze ten druhy jmenovany dostat zlutou az za treti zdravi nebezpecny skluz.

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 12.11.2007 23:45 |  
      0 0

      jo a co se Vorla tyce, no kdyz leti centr, tak trnu, at pro nej jde on nebo Vaniak, uplne to hosi nemaj v krvi. Jasne, byla chyba, ze chtel mic asi chytit, ale kdo tomu vic rozumite, vysvetlete mi jednu vec. Uz po nekolikaty za sebou vidim v lize faul na golmana - utocnik pri vyskoku prasti golmana pres ruce a tim vyhraje souboj (drive Dosek proti Olomouci, pak jeste nekdo) - pricemz vsude se tvrdi, ze jde jen a jen o chybu a neduraz golmana. No ja nevim, ja v to furt vidim faul, jedna vec je hra do tela, druha vec je braneni ve hre rukama, a to se, pokud je mi znamo, ve fotbale nesmi.

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 13.11.2007 10:02 |  
        0 0

        Vis Martyni posuzovani je jen a pouze na rozhodcim, videl jsem vcera utkani Sparta Bohemka a nebudu ti tajit, ze mi to chvilemi prislo jak pimprlove divadlo, hrac Bohemky se dotknul hrace Sparty piskalo se , hrac Sparty zajel do Bohemaka, piskalo se obcas, nebo karty , no proste na strane Sparty nic a jiste se daly dat a to jiz neco naznacuje, stejne jako pritopmnost Jirku na Zizkove, mam neprijemny pocit, ze nekteri rozhodci v tomto kuse nechteji ucinkovat a mozna proto ty fatalni chyby Kociana, ale je to jen a jen totalni spekulace a navic hraci Bohemky , konkretne Rada, jen na zmar mavnul rukou a ani se nepokousel porotestovat. Jiri

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 13.11.2007 10:31 |  
          0 0

          Vcera jsem zapas nevidel, jen sestrih ve zpravach, i ta penalta byla dost "prisna", no tak doufejme, ze se spekulace nepotvrdi a nekde se nevyvolavaji Ivankovi duchove

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 13.11.2007 10:44 |  
          0 0

          Dobrý den, musím vyjádřit naprostý souhlas s Vaším názorem. Na jedné straně faul soudruha Straceného (ještě si jej pamatuju s tou obarvenou hlavou v rumunských barvách v zápase s D. Kyjev - naštěstí nedal penaltu, což mj. znamelo nepostup našeho rudého "velkoklubu") a na straně druhé penalta po faulu nefaulu Sňozíka. Myslím si, že se dala klidně 10xnepísknout. Tudíž se obávám vývoje, jako v loňské ligové soutěži. Navíc máme furt velké množství zraněných (viz dnešní Sport), Janda bude nejdříve v dubnu, tzn. vlastně mimo celou jarní část, do toho Dušan nejdříve na Jjaře (jak asi bude vypadat po cca 8 měsících bez fotbalu?), Pudilovo hostování skončí, tudíž levá strana bude docela zívat. Navíc na jaře jedeme 4x na Moravu, do Teplic - poutního místa všech Sparťanů, do MB a do Plzně - to bude strašně těžký. Důležitý bude, aby Sparta neudělala body v Brně a na Baníku, ale obávám se, že je schopná jeden zápas vyhrát a druhý zremizovat a to je málo. V tom případě bysme museli udělat plnejch 9 bodů, ale každej zápas bude strašně těžkej. Docela trnu co by se stalo, kdyby nemohl hrát Brabec , Matěj či Sucháč. To by byl průser. Petr

          • Re: Žižkov - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 13.11.2007 11:02 |  
            0 0

            Petre s ntim skoncenim hostovanim Pudila nevim, zatim je to 50 na 50 , ale asi je jasny, ze Liberec potrebuje prachy a Karl ,. ktery dluzi hracum vyplaty bude mit snahu ho zhodnotit, ta opce je zajimava cenou, ktera se udajne po startu v lize mistru mela vysplhat k 20 milionum, coz je asi pri soucasne prestupove politice Slavie hodne. Ale pokud by se povedlo prodat treba Sucheho za castku okolo 100 milionu, pak si myslim, ze je jeho prichod mozny, ono se hodne mezi lidmi ze zakulisi mluvi o zime, jednak kvuli stadionu , ale take proto, ze jsou na stole 2 varianty , ta prvni prodavat a chtit zhodnotit ligu mistru/ k te se kloni hlavne majitel Enik/ a pak druha odchod jednoho az dvou hracu/mluvim o te zakladni osmnactce hracu/ a pokusit se podruhe proniknout do ligy mistru, to je zase vize soucasneho vedeni Slavie, priznam se , ze sam nevim , co je pro nas lepsi asi nema cenu drzet hrace , kterym konci smlouvy nebo ti , kteri jsou tady na kratkodobem hostovani, ale snad jedno pozitivum, M. Latka uvazuje o prodlouzeni smlouvy . Jiri

            • Re: Žižkov - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 13.11.2007 11:18 |  
              0 0

              Pane Jiří, děkuji na info, ještě jeden dotaz, jak to vypadá se smlouvou pro D. Šventa? Jinak k těm variantám, sám nevím, ale ta pravděpodobnost, že se něco povede 2x za sebou je strašně malá. Navíc nebudeme mít zase koeficient, takže nebudeme nasazený. To základní hledisko, alespoň podle mého názoru. petr

              • Re: Žižkov - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 13.11.2007 12:06 |  
                0 0

                No okolo D. Sventa jde hodne zvesti, ale pravda bude nekde uprostred, Dusan po zraneni prohlasil, ze jednat bude az bude zdrav, pozdeji uvedl Dolezal , ze vse je na dobre ceste a bude se jednat v listopadu, na besede s Zlamalem asi pred deseti dny uvedl Zlamal to same a dodal neco o nadejne situaci. Muj nazor je takovy , ze Dusan se rozhodne podle vyvoje zraneni, sam chce odejit, to nam potvrdil i tesne pred opraci a ta Anglie jeho pohledu neni mrtva , ale zase na druhe strane si myslim, ze asi zvoli variantu prodlouzit z klauzuli, ktera mu umozni odchod za relativne malou castku. No a k tomu koeficientu, asi s Vami souhlasim, mimo jine, ze ve hre je i varianta , ze by ligu mistru hral narodni vitez poharu.Jiri