Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Teplice 1:0

Fotbalisté Slavie dokázali ve 12. kole Gambrinus ligy porazit druhé Teplice 1:0 gólem Ladislava Volešáka a pojistili si tak prvenství. Slavia má již šestibodový náskok! Nepříjemností je zranění kapitána Stanislava Vlčka, pravděpodobně má natažený lýtkový sval. Prohlédněte si 21 fotografií.

Na Strahov dnes odpoledne přijely Teplice, kterým se letos velmi daří a na Slavii ztrácely pouhé tři body. Trenér Jarolím proti nim vyslal nečekanou sestavu. Největším překvapením byly obě strany záloh, kde nastoupili Jablonský a Gebre Selassie, důvěru dostal i Volešák. Dnešní soupiska náhradníků byla tak velmi silná.

Kdo čekal pohledný fotbal v podání dvou nejlepších týmů ligy, musel být zklamán. Zpočátku byli hosté nebezpečnější, slávisté se nemohli dostat do žádné vyložené šance. První ohrožení branky Slavíka obstaral až po čtvrthodině hry kapitán Vlček, který nebezpečně hlavičkoval po centru Ivany. Bývalý gólman Slavie však byl na místě. V té době již Ivana nehrál v útoku, ale přesunul se na pravou stranu zálohy, Gebre Selassie posílil naopak její střed. Slávisté se začínali pomalu rozjíždět, v minutě pětadvacáté vyslal Ivana opět Vlčka před branku, ten však ideálně míč nezpracoval a teplický gólman dobře zasáhl. V následujících minutách domácí stupňovali tlak a nepouštěli míč ze svých kopaček. Vyvrcholením byla ve třicáté minutě akce Vlčka s Ivanou a následný centr na Volešáka, který hlavou vstřelil vedoucí branku. Do konce poločasu se domácí do žádné další velké šance nedostali, naopak jsme viděli množství pokažených přihrávek a nedostatek střelby.

Teplický trenér Rada do druhé půle poslal na hřiště druhého útočníka, domácí pokračovali ve stejném rozestavení. Největší nebezpečí pro branku Vorla hrozilo ze standardních situací, jinak se hosté do zakončení prakticky nedostávali. Naopak slávisté vyráželi do brejků, ale ve finální fázi se nedařilo. Příkladem byla šedesátá minuta a rychlá akce, na jejímž konci stál na hranici vápna Gebre Selassie. Místo střely však přihrával naslepo patičkou do míst, kde žádný spoluhráč nenabíhal. Největší šanci zařídil až střídající Krajčík, který tradičně utekl na pravé straně a vyslal centr do vápna, kde si domácí stoper poté dal málem vlastní gól. Druhou branku mohl přidat i Volešák, ale po přihrávce Šenkeříka mířil těsně vedle. Chvíli předtím zabránil Vorel vyrovnání z kopačky Fenina. Uklidňující branku nedal ani v závěru Krajčík, který přestřelil po přihrávce aktivního Volešáka. Naštěstí ani Teplice neměly štěstí, a tak Slavia vede ligu již o šest bodů.

Doufejme, že slávisty dnešní vítězství povzbudí a proti Arsenalu předvedou zodpovědný výkon bez hloupých chyb, nepovedených malých domů a zkažených přihrávek na několik metrů. I to jsme totiž dnes viděli a vzpomeňme, kolik nás to již stálo inkasovaných branek v Lize mistrů.

"Věděli jsme, že nás bude čekat těžký zápas. Jsme rádi, že se vrátil Brabec, jeho přítomnost na hřišti byla znát, je to typ hráče, který dokáže ostatní usměrnit a organizovat obrannou činnost. Směrem dopředu nastoupili hráči, kteří toho příliš neodehráli a zvládli to dobře. Chtěli jsme se pokusit o vstřelení branky v začátku zápasu, protože pak by byl průběh utkání jiný a vznikalo by více prostoru pro naši činnost. V průběhu poločasu jsme rozestavení změnili a spoléhali se na to, že budeme mít převahu uprostřed hřiště. Je škoda, že se nám nepodařilo vstřelit další branku, příležitosti tam byly. Pro nás to byl zápas podzimu v lize, tak jsem rád, že jsme ho zvládli," řekl po zápase trenér Karel Jarolím. "Mrzí mě, že nepřišlo více lidí, takové utkání by si to zasloužilo. Ale lidi, co tu byli, zaslouží pochvalu za povzbuzování," doplnil.

Slavia - Teplice 1:0 (1:0)
Slavia:
Vorel - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Gebre Selassie, Švec, Volešák, Jablonský (55. Pudil) - Vlček (71. Šenkeřík), Ivana (67. Krajčík)
Branka: 30. Volešák
Lavička: Vaniak, Tavares, Šmicer, Kalivoda

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Teplice 1:0

    (host)     před 17 lety 03.11.2007 17:53 |  
    0 0

    super

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 03.11.2007 18:01 |  
      0 0

      Na ja, das ist moglich :-))))
      Urs

  2. hodnocení

    rudahvjezda     před 17 lety 03.11.2007 18:24 |  
    0 0

    vorel 7 - dřížďal 6, suchý 6, brabec 7, hubáček 5 - ivana 6, volešák 7, švec 8, gebre selassie 7, jablonský 5 - vlček 5
    šenkeřík 7, pudil 6, krajčřík 6
    rudáhvjezda

    • Re: hodnocení

      Markus     před 17 lety 03.11.2007 19:10 |  
      0 0

      Osobně bych v obraně ubral Suchému na 4, naopak Hubáčkovi přidal na 6. Ivana občas pěkně zakličkoval, ale na víc než 5 to nevidím. Gebre Selassie si tu tvou 7 zaslouží, škoda té bezradnosti kterou předváděl před brankou soupeře, jinak předvedl krásné průniky a vidím u něj velký potenciál. Jablonský snad ani tu 5 ne, spíše 4. No a teď ten Švec, asi jsme koukali na jiný zápas. Já bych jeho výkon viděl na 5, bylo tam hafo pokažených přihrávek a málem se žlutilo poté co už poněkolikáté nestíhal a pomáhal si nedovoleně.

    • Re: hodnocení

      poltergeist007     před 17 lety 03.11.2007 20:16 |  
      0 0

      jako já nechápu co máte všichni proti Hubajdovi, každej ho jen kritizuje a dává mu špatný známky. Hubajda je kvalitní obránce, na kterýho je spoleh pokud udělá hrubku okamžitě jí napraví maká neskutečně. Pravda je že má slabší centry ale už se lepší.

      • Re: hodnocení

        Luke (host)     před 17 lety 03.11.2007 20:21 |  
        0 0

        Hubáček je neviditelnej, to je pro mnoho fanoušků možná minus. Přitom to má bejt, když je málo vidět, tak je vidět že nic nekazí... Centry by moh zlepšit, ale neřek bych že jsou špatný... A třeba na stoperu zahrál minulá utkání stylově, fakt super! Já osobně Hubáčka řadím do osy týmu spolu s Brabcem, Suchým, Krajčíkem a Vlčkem...

        • Re: hodnocení

          (host)     před 17 lety 03.11.2007 20:41 |  
          0 0

          Asi mám od jiných lidí rozdílné mínění o dnešní hře Hubáčka. Hlavně ze začátku šly přes jeho stranu a jeho neobsazeného protihráče útoky. SlaviaUB

          • Re: hodnocení

            (host)     před 17 lety 03.11.2007 21:00 |  
            0 0

            Vážení, všichni dlouhodobě zapomínáte na jednoho hráče, a to je Švec, který každý zápas odjezdí po zadku, vybojuje spoustu míčů. To, že někdy fauluje je sice pravda, ale je to právě o tom, že bojuje a brání i za ostatní.

            • Re: hodnocení

              (host)     před 17 lety 04.11.2007 10:11 |  
              0 0

              Souhlasím, že Švec je momentálně jeden z tahounů. Jako jeden z mála se dokáže vyrovnat rychlostně i hráčům z LM. A co se týče Huba, tak tohle není bek pro Slávii. Včera mu sice vůbec nepomohl Jablonský (je zralej na "B"), ale chce - li se slavia rovnat evropským klubům, musí přicházet větší podpora od krajních obránců. Od Huba jde 90% přihrávek dozadu. Sice si svoje nějak odbrání, ale to je dneska už málo.

              • Re: hodnocení

                poltergeist007     před 17 lety 04.11.2007 13:34 |  
                0 0

                Nesouhlasím

          • Re: hodnocení

            (host)     před 17 lety 04.11.2007 14:50 |  
            0 0

            Hubáček jedinej hráč z našeho mančaftu, kterýho opravdu nemusím. Spousty ztrát míče, spousty faulů, kdepa, tj hráč dobrej pro zlín, ale ne pro Slávii. Včera podal mizernej výkon švec a mára, s přehledem Brabec, jak ten nám chyběl!! teplice de facto žádnou šanci, řadím brabce mezi nejdůležitějšího hráče. Jinak nej byli náhradníci a to zcela suverénně krajčík, šenky, jakmile vlezli na plac, začali jsme je točit, těch vybojovanejch balonů. Gabre bude dobrej, ale na playmakera to ještě není, před vápnem, místo aby vystřelil, náhrál, udělal kliku, tak to zadrbal. Jinak krásnej mač, atmoška a 3b. amon

  3. Re: Slavia - Teplice 1:0

    mart     před 17 lety 03.11.2007 18:50 |  
    0 0

    Tantalosi!
    Tak jak to bude dneska? Zas budes obhajovat Jablonskyho ?
    To snad neni pravda! Tak trapnej, ale nejen trapnej, ale nezodpovednej, nesmyslnej, a celkove ubohej vykon sem nevidel 6 tydnu!
    (Naposledy Hvezda Babel na Anfieldu proti Birminghamu).
    Ten kluk si nezaslouzi nosit triko Slavie. Hnus.
    Jedinej hrac, kterej po ztrate mice stoji a cumi. Co si vo sobe ten smrad mysli? Troubi mluvil neco o Sparte, ti co me znaj, vedi, ze se nikdy nevztekam, ale tenhle smrad ad tahne treba do Sparty! a cim driv tim lip.mart (tezce rozzlobenej i pres dulezite vitezstvi)

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 03.11.2007 18:59 |  
      0 0

      Ne, marte, tentokrát byl opravdu slabý, určitě nejhorší ze Slavie. Nicméně mluvit o něm jako o smradovi se mi velmi nelíbí. Taková slova bych nepoužil ani pro většinu hráčů Sralty. Pustím si utkání znova ze záznamu.
      Tantalos

      • Re: Slavia - Teplice 1:0

        mart     před 17 lety 03.11.2007 19:05 |  
        0 0

        Kdyz ho srovnas s Theo GS, ....sorry, to vlastne nejde.
        Nejde to, proto ze ho nejde srovnat s nikym.
        Takle strasnej hrac ve Slavii nebyl od doby Karima Adipeho, ... ale to byl aspon sympatak. Tedle kluk se tak nejak porad "priblble tlemi", a pritom jeho vykon je prakticky neexistujici.
        Jinak dik za rychlou odpoved :).
        Pomalu se zklidnuju :). zdravi mart

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          (host)     před 17 lety 03.11.2007 20:13 |  
          0 0

          Jablonský hodně tragickej to máš pravdu, taky nechapu, že ted hraje, zvlast kdyz na lavicce sedi Kalivoda a Pudil... ale třeba konec jara byl Jablonský velký oživení...Ravik

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          Luke (host)     před 17 lety 03.11.2007 20:18 |  
          0 0

          Mnoo... Na jednu stranu se mi jeho hra a přístup nelíbí a trochu se divím, že ho třeba KJ nepošle do béčka podobně jako Belaida, aby se vzpamatoval. Ale není tam holt 11 Standů Vlčků, tedy hráčů, kteří se nikdy za žádnýho stavu ať se děje co se děje nevzdaj a makaj na 100%. Škoda, že se Standa zranil, jinak bych řek že by Šmíca šel právě místo Jablonskýho... Když se v prvním poločase chystalo střídání, aspon co to tak vypadalo, tak jsem přemýšlel kdo hraje tak tragicky, aby musel bejt vystřídanej. A asi to byl Jablonský... :( Klidně bych ho poslal do béčka, protože na něm naše hra fakt nestojí. A místo něj třeba povolal Klavíka, kterej by si to zasloužil...

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          AKI     před 17 lety 03.11.2007 20:20 |  
          0 0

          Jako tradıcne jsem zapas nevıdel, protoze tady v Dansku proste ceska TV nenı... Ale k vecı,tezko muzu dnesnı vykon Jablonskyho hodnotıt,ale co sı pamatuju z lonsky sezony,tak ten kluk nehral spatne a treba na Prıbramı se mı lıbıl a nejenom v Prıbramı. Musı ale rıct,ze me jeho zarazenı do zakladu taky dost prekvapılo - no snad KJ vı co dela a do kadru ted momentalne moc nevıdım jak kdo maka na trenınku a tak. Ale poslednı dobou nejak sleduju Svece a Suchyho a konkretne Svec se ası chytıl co.?? No Mara je taky borec,ale urcıte ma na vıc(je dobrej ale umı byt ı vybornej...). Jınak mam radost ze je v brane Mısa Vorlu,nevım proc,ale ten kluk sı me zıskal.... ale opet nıc protı M. Vanıakovı,chytat proste muze jenom jeden golman. Ale jako vzdy v mych prıspevcıch se zmınım o Gauchovı - co ten kluk dela a nebo spıs nedela?? Chodı vubec na trenınky a nebo proc nenı anı na soupısce pro dnesnı zapas? Ten kluk hrat fotbal umı... to sı proste neodpustım. Tak se Marte a ostatnı hned nekazte vıkend kdyz se nekomu neco nepovede. Mame cenne 3 body a hura na Arsenal.... AKI

          • Re: Slavia - Teplice 1:0

            (host)     před 17 lety 03.11.2007 20:59 |  
            0 0

            fotbalzive.cz, primy prenosy cesky ligy

        • 2 mart

          (host)     před 17 lety 03.11.2007 21:08 |  
          0 0

          Theo GS se mi docela líbil, alespoň ukázal solidní defenzivní práci a dobrou fyzičku, dopředu to už bylo horší. Stejně si ale myslím, že jaký je to plejer, se ukáže až na jaře. Ono se u těch mlaďochů často stává,. že mají první tři čtyři utkání výborný, ale pak upadají a upadají, aby se zase za měsíc, dva rozehráli.
          Jabla byl dnes špatný, bylo vidět, že není prakticky vůbec sehraný s Hubáčkem, nerozuměli si ani v záloze.. Občas jsem měl dojem, že se snaží plnit úkoly od trenéra, místo aby hrál fotbal. Pro mě je Jablonský výborný technik, poměrně rychlý, ale vůbec ještě není kompletní hráč. A hned tak nebude. Ono do ligy přichází hodně kluků, kteří rychle zazáří a rychle zhasnou. Ostatně Janda, taky měl dobrý vstup, pak stagnoval a hodně lidí ho odepisovalo, a letos na podzim byl úplná jednička.
          Když jsem dnes uviděl sestavu, hned mě napadlo, že KJ si hraje s ohněm a staví sestavu tak, aby si ušetřil záložníky a Šenkyho na Arsenal. Z Volešáka a Thea vymačkal, co se dalo, ale ti budou mít ve středu pauzu. Nakonec mu to riziko vyšlo, Slavia vlastně nepustila Teplice do šance, sama měla tři, čtyři, a zaslouženě vyhrála. Kvalita bez Krajčíka, Pudila, Tavarese, Belaida a Šenkyho zaplakala.
          Je fantastické, že vedeme ligu o šest bodu, průser je, že s takovým výkonem by pro nás bylo asi výhodnější prohrát další utkání s Arsenalem kontumačně. Ale třeba napadne sníh a z hřiště se stane bojiště jako myslím u Sudoměře, co se tam křižáci utopili v blátě.. Pak budeme mít šanci. Špičkový fotbal je ale daleko daleko od nás.
          Tantalos

          • Re: 2 mart

            (host)     před 17 lety 03.11.2007 21:40 |  
            0 0

            Theo GS dneska výborně potáhnul několik útoků, ale bál se zakončit, vždycky vymejšlel komu přihrát, než by vystřelil. Ale jinak se mi jevil velmi dobře, ještě ho naučit nebát se vystřelit a bude to dobrý.

            Dr. Fe1

          • Re: 2 mart

            (host)     před 17 lety 03.11.2007 22:01 |  
            0 0

            Ja Theovi hrozne verim, podle me muze Jandu nasledovat a klidne i prekonat. Mozna proto ze jsem z Jihlavy a vim o nem uz delsi dobu. No a pokud jde o Jablonskeho... ten kluk me svojim individualismem a celkovym chovanim na hristi pekne stve. Tohle neni hrac pro Slavii, mozna za par let, az si to srovna v hlave. Ted ale zabira misto jinym. Jinak sest bodu naskoku hezkych, ale osum (kvuli liberci) by hralo vic. Taxi

          • Re: 2 mart

            AKI     před 17 lety 03.11.2007 22:16 |  
            0 0

            No s tema mladıkama mas ası pravdu,ale treba me se Jandıs lıbıl ı lonı a dopredu mu chybela jenom strela a trochu byt lakomec a strılet a ne to tahat az do kasy jak se rıka. Jınak mıc praktıcky nestratıl,coz na jeho vek je uzasny a taky to predved v Canade ve 20tkach a vsıchnı ho hodnıtılı kladne a nejen jeho,treba Ivan Hasek o nem rekl,ze ho radı mezı nej obrance nebo defenzıvnı stıty na tom turnajı - ale to jsem kapku odbocıl. No hra nemusı byt vzdy okulıba a kdyz se tı a nebo tymu nedarı,tak se proste stacı hecnout a odjezdıt to a nejaky body proste vydrıt a tak. Nenı to sıce na krasu fotbalu,ale kdyz to vemes kolem a kolem,tak svuj ucel to proste ma. A co Tavarez?? Ten je taky z formy nebo ho KJ setrıl na Arsenal?? No myslım sı a nejenom ja,ze ten kluk to s balonem proste umı a na hrıstı by mel byt. Otazka je co Smıca?? Taky nebyl nasazenej a setrenej na Arsenal...?? AKI

          • Re: 2 mart

            mart     před 17 lety 03.11.2007 22:30 |  
            0 0

            Souhlasim Priteli, souhlasim. Theo byl opravdu dobry, narozdil od Tebe se domnivam, ze i dopredu (az na to zakonceni, nebo jak televizni odbornici rikaji, finalni fazi). Stejne tak si pamatuju, ze Janda nebyl vzdycky "Janda", ... a ze sem mu kolikrat v duchu nadal.
            Nesouhlasim ale, ze si Jablonsky nerozumi s Hubackem. On si nerozumi sam, se sebou. Jediny hras Slavie, kteremu je uplne jedno, jestli ztrati mic, nebo spatne prihraje. Vubec se nevraci. (Byt Hubem, asi bych mu poradne nakopal). S takovymhle pristupem je ze Slavie jen jedna cesta - VEN!
            Vzdyt sam vis, ze ne kazdy nas hrac se muze uplne rovnat s Ronaldinhem a Fabregasem (videl's predzapas? ManU v Arsenal?), ale aspon bylo zvykem trochu bojovat. Co si o sobe mysli? Zatim je to velky pan Nikdo. Pokud na sobe ale poradne nezapracuje, nedavam mu ani nejmensi sanci, ze by se mohl stat nekym (kymkoliv).
            Tezko, pretezko hledam v pameti nekoho ze slavistu, kdo by me takhle nakrk.
            Samozrejme(ale to neni treba pripominat) pokud se pletu (a to bych rad), sezenu si na nej kontakt, a osobne se mu omluvim.
            Nakonec na me nezalezi, dulezita je Slavie!mart

            • Re: 2 mart

              quelhar (admin)     před 17 lety 03.11.2007 23:29 |  
              0 0

              Pamatuju si (a neni to opravdu tak davno) prvni zapas Pudila za Slavii. To byla hruza, vypadal uplne bez zajmu, behal pomalu, nenapadal a smerem dozadu neuhral vubec nic a dopredu to byla velka slabota. Rikal jsem si, ze nechapu, proc jsme ho chteli, kdyz je totalne z formy. Od te doby ubehly nejake dva mesice a z Pudila je jeden z tahounu tymu.
              Jablonskemu se dnesni zapas nepovedl, ale drive uz zahral celkem slusne, napr. proti Plzni nahraval hned na prvni gol Standovi. Takze ja bych ho nezatracoval, on sam urcite vi, ze to dnes nebylo ono.

              • Re: 2 mart

                (host)     před 17 lety 03.11.2007 23:53 |  
                0 0

                presne souhlasim s tebou, dnes se nedarilo jindy se zadari je to mladik vyzdvihujte treba Vlcaka za bojovnost ale uvedomte si kolik je Vlcakovi a kolik mladochovi kterej nemusi byt vzdycky koncentrovanej nez zkusenej pardal..

            • Re: 2 mart

              AKI     před 17 lety 04.11.2007 11:21 |  
              0 0

              Hele,drahy Marte,ten kluk od Jablonskych ti neco udelal.. :-) ?? Ja si treba pamatuju doby,kdy se nadavalo Doskum(hlavne Lukasovi...),Fordakovi atd atd. Byla tady zminka o Hubackovi,pro me byl hlavne minulsou sezonu oporou muzstva - nebyl tak videt jako jiny,ale nic nezkazil a kdyz uz tak makal na 100% a toho si u nej moc cenim. Jediny snad jak jiste budou souhlasit ze by mohl trochu zpresnit centry a nejaka ta strela by taky neuskodila. Ale jako obrance se mi proste libi.
              Jinak co se tyka ManU v Arsenal tak ten jsem nevidel,ale videl jsem zapas Liverpool v Arsenal a to bylo neco a hlavne hra Arsenalu nema chybu. I v tomhle zapase to Liverpoolu neslo podle predstav,ale proste to je nekdy fotbal. A proto se drzme hesla - nemusi prset,jen kdyz kape..... AKI

              • Re: 2 mart

                mart     před 17 lety 04.11.2007 14:14 |  
                0 0

                Mily AKI, Jablonsky mi neudelal nic, ... a zaroven vsechno. Jeho vykon je nedustojny, ne proto ze by to neumel, ale proto.... no vlastne nevim proc. Proste to nechapu. Vubec nehraje bez mice. Tezko budu nekomu verit, ze by se dostal do juniorky Slavie, a pak i do prvniho muzstva, kdyby nevedel, jak se hraje fotbal. Nikdy jsem nevidel (skutecne nikdy) aby ve Slavii nekdo odevzdal mic, a pak s usmevem "prihlizel" co bude dal.
                Opakuji, nikdy jsem nenadaval na zadneho hrace, ani na Dosky(nechapu proc bych to delal?), vubec uz ne na Hubacka, dokonce ani na Karima Adipiho jsem nenadaval. Jablonsky je tedy kompletni vitez. Dosahl toho, ceho se jeste nikomu nepovedlo. Je mi z nej skutecne spatne.
                Jinak pokud's nevidel nas vcerejsi predzapas (Arse-ManU) , tak's o hodne prisel. Byl to prinejmensim dustojny prolog nasemu zapasu s Teplicema :).
                Na Anfieldu to mel Arsenal jeste tezsi ( a ja jakbysmet - na Anfield to mam min nez dvacet minut, a LFC vidim zive casteji nez Slavii. Naopak Arsenal se mi libi, protoze hraje uplne paradni fotbal). Liverpool jak jeden muz bojoval. Chodili do nich hodne tvrde... pan Jilek by se asi zblaznil :D (rozhodci Sla-Tep), a vubec je nenechali hrat. LFC tak ukazal ostatnim muzstvum, jak tvrde se musi na Arsenal pracovat, aby se jejich fotbalovost neutralizovala. (Snad jedine muj "neoblibeny" ManU s Arsenalem muze hrat jakz takz otevreny fotbal, a jak se vcera ukazalo, nekdy ani ManU to nedokaze.).
                Pozdrav do Danska mart

                • Re: 2 mart

                  AKI     před 17 lety 04.11.2007 17:37 |  
                  0 0

                  Aha.. to hovori za vse :-) No s timi Dosky a Hobackem to nebylo tobe ale co jsem chodil v minulosti co jsem jeste byl v CR na Slavii tak ty hraci si svoje vyslechly a nejenom oni - vzpomenme na Jarolima Lukase a nebo na KJ kdyz se neco nepovedlo... no to je snad otazka jenom Slavie. No holt fotbal v UK jak rika muj tata je nekde o krok(ne-li o km daleko) pred nami a kdyz srovnas tu atmosferu... no comment. Jinak naprosty souhlas s tim,ze pokud hrac ztrati mic,tak proste musi neco udelat proto,aby ho ziskal zpet,protoze pak musi obrana prinejhorsim zasahnout zlute a to se pak nekde projevi. Zdravim na Merseyside a hezky zbytek nedele...AKI

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 04.11.2007 10:13 |  
      0 0

      Souhlas

      MK

      • Re: Slavia - Teplice 1:0

        (host)     před 17 lety 04.11.2007 10:16 |  
        0 0

        Jako souhlas s tím že jablonský je smrad a jarolím asi zešílel jesli jeho výkony nevidí. Neříkám, že by ho měl zatracit ale jablonský na to momentálně nemá. První příspěvek jakoby mi hovořil z duše

  4. Re: Slavia - Teplice 1:0

    Luke (host)     před 17 lety 03.11.2007 20:15 |  
    0 0

    vorel 5 - dřížďal 7, suchý 5, brabec 7, hubáček 6 - ivana 6, volešák 7, švec 5, gebre selassie 9, jablonský 3 - vlček 6
    šenkeřík 6, pudil 6, krajčík 6

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      quelhar (admin)     před 17 lety 03.11.2007 22:14 |  
      0 0

      vorel 6 - dřížďal 6, suchý 6, brabec 7, hubáček 5 - ivana 6, volešák 6, švec 6, gebre selassie 7, jablonský 4 - vlček 5
      šenkeřík 6, pudil 6, krajčík 6
      Muž zápasu: Theo Gebre Selassie

  5. Re: Slavia - Teplice 1:0

    (host)     před 17 lety 03.11.2007 21:18 |  
    0 0

    Dneska mi přijde, že všichni zapomínáte na výborný výkon Ivany. Ten v 1. poločase neměl konkurenci a byl jasně nejlepší na hřišti. 2. půle už byla slabší, ale to bylo způsobeno defenzivnější hrou našeho mančaftu. Jinak Jablonský patří do "béčka", jeho výkon byl doslova trapný! A ač nic nemám proti Míšovi Vorlovi, tak bych v bráně radši viděl "božskou 28" tj. Martina Vaniaka. stampi

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 03.11.2007 21:42 |  
      0 0

      S tím Ivanou to myslíš vážně ? Pěkně přihrál na gól ale jinak to za moc nestálo, ostatně jako vždycky u něj. Připadá mi jako když se mu nechce hrát ...

      Dr. Fe1

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 03.11.2007 21:45 |  
      0 0

      A proč bys radši viděl Vaniaka? Copak chytal Vorel špatně? Nezabránil dnes opět jasnému gólu? Oba jsou dobří, ale když nyní chytá Vorel - a dobře, tak proč to měnit? Já naopak přeju Michalovi taky si "užít" zápas s Arsenalem.
      dalislavista

      • Re: Slavia - Teplice 1:0

        (host)     před 17 lety 03.11.2007 22:40 |  
        0 0

        S Ivanou i Vaniakem to myslím opravdu vážně. Ivana dnes opravdu hrál výborně. Jako jediný uměl udělat kličku jeden na jednoho a přesně odcentrovat, to nebylo pouze u gólu, ale minimálně v dalších 3-4 případech. A i jeho pohyb bez míče byl velmi dobrý. Co se týče Vaniaka, tak mi přijde, že celkově dává větší klid defenzivě než Vorel. Konkrétně se jedná o Suchého, jeho výkony jsou závislé rovněž na "seřvání" od brankáře a to Vorel tak dobře neumí... ale je to jen můj subjektivní pohled. Jinak jsem ve svém prvním hodnocení zapomněl zdůraznit kvalitní hru Thea GS, jen ta jeho bojácnost při střelbě, ale to se snad zlepší... stampi

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          Luke (host)     před 17 lety 03.11.2007 22:51 |  
          0 0

          Z Vorla zase vyzařuje klid a to je kolikrát taky důležitý.. Navíc v obraně je zas Brabec a ten si Suchýho zdiriguje... To je podle mědůležitější, než zda chytá Vorel či Vaniak.

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          Luke (host)     před 17 lety 03.11.2007 22:53 |  
          0 0

          Jinak Ivana se mi dneska taky líbil, škoda, že mu po poločase odešly asi síly... Každopádně během první půle byl hodně platnej a ani jednou neztratil míč, když ho měl na kopačkách! Naopak asi pětkrát ve vápně odcentroval před branku nebezpečnou loptu přes obránce, myslím že Kleina... Ten v obraně teplic docela hořel si myslím.

          • Re: Slavia - Teplice 1:0

            (host)     před 17 lety 04.11.2007 10:20 |  
            0 0

            Ivana 1.půle celkem dobrý, ale Šenkeřík je lepší a trochu mě štve, že ho Jarolím přehlíží

            • Re: Slavia - Teplice 1:0

              Luke (host)     před 17 lety 04.11.2007 11:21 |  
              0 0

              Ono je to blbý tím, že máme de facto tři dobrý útočníky. A Vlček je reprezentant, kapitán našeho týmu a patří do té nejužší osy. A správně tam patří. Takže se může točit ten druhej post. A je super, že tam máme jak Šenkyho, tak Milana... Protože se dá rozhodnout dle toho s kým hrajem, zda chceme hrát spíše silově, vyhrávat hlavičky - tak tam půjde Šenky. Nebo zda chceme hrát na brejky, po zemi do nohy - tak tam půjde Milan. Nemyslím si, že by Jarolím Šenkyho přehlížel, dává oběma přibližně stejnou příležitost... A klidně bych možná proti týmům, které na Strahově budou betonovat, postavil jen tři obránce vzadu a do útoku krom Vlčáka i Šenkyho a Milana...

  6. Re: Slavia - Teplice 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 03.11.2007 22:02 |  
    0 0

    Vorel působí na celý tým úžasně klidně, a to i proti Vaniakovi. KJ ví, že má dva skvělé brankáře, nasazování nechme na něm. V hodnocení hráčů souhlasím s Lukem. Nevyzdvihoval bych Švece, bojuje, jezdí, dobře předskakuje a je rychlý, už hůře je to se čtením hry a žalostný je ve hře dopředu a to moderní defenzivní záložník už musí umět. V první půlce měl dostat za faul rukama ze zadu žlutou, situaci měl řešit úplně jinak. Jablonský byl nejslabší a bylo jasné, že bude střídat jako první, ale tak žalostné to zas nebylo. V základu je podruhé nebo potřetí, musí dostat důvěru a dokáže, co v něm je. KJ správně dává šanci širšímu kádru, každý z týmu potřebuje vědět, že je platným hráčem a že se s ním počítá. Oproti jiným se mi Gebre Selasie líbil i dopředu, s ostatními se sehrává, ale vůbec se nebojí vyvážet balon, obejít hráče v souboji jeden na jednoho, a to je to, co zatím nezvládají Švec se Suchým, navíc si oba pomáhají až moc často přihrávkou dozadu, mnohdy až k brankáři.

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      Luke (host)     před 17 lety 03.11.2007 22:22 |  
      0 0

      Díky. Není co dodat. Mám dost podobnej názor v hodnocení.
      Jinak nám docela pomohli rozhodčí. Tři ofsajdy Teplic, které nebyly. Ale na obranu pomezního je nutno říct, že to bylo na hraně. Na druhou stranu takovýhle situace by se měly pouštět.... Padalo by více branek. Volešák měl dostat jasně žlutou kartu, chvilku po příchodu na hřiště i Šenkeřík. Na druhé straně mě dostat žlutou Kaufman a myslí že Verbíř... Jedna nastřelená ruka Hubáčka z metru, což se pískat nemělo, několik obrácených autů ve prospěch Teplic... Ale celkově bych řek, že spíše rozhodčí pomohli o něco nám.

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 03.11.2007 22:34 |  
      0 0

      není co dodat! přesně to samé o Vorlovi sem chtěl napsat já, díky :) ač je vaniak starší a o poznání zkušenější, tak pořád umí zazmatkovat. vorel sice místy vypadá, že ho ty míče trefují úplně náhodou...ale asi v tom jeho stylu něco bude :)
      co se týče švícka, tak sice v útoku fakt není vidět, ale nezatracoval bych to, odvádí hodně černé práce a útočnou rozehrávku nechává na jiných. přirovnal bych to trochu ke Galáskovi v repre (v jeho nejlepších letech samozřejmě). Gebre byl dneska opravdu úžasný, velká škoda že nezkusí vystřelit. ale to se naučí :)

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 04.11.2007 13:20 |  
      0 0

      Přesně tak! Vorel vypadá, jakoby měl jen štěstí- ale kolikrát už tohle "náhodné" štěstí měl? Pamatujete třeba Palermo? Prostě je dobrý, je klidný, obrana se s ním za zády vždy zklidní! Klidně bych ho nechal na Arsenal (o ono to tak asi bude), taky si zaslouží super zápas v CHL! Podílel se na postupu taky- bez jeho zákroků (kdyby chytal Kozáčik) bychom na druhém místě nebyli!
      dalislavista

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 09:03 |  
      0 0

      No ja si taky myslim, ze Svicko akorat neni tak videt. Treba ted Gebre sebral hodne odrazenych micu kdy sel ale do souboje s protihracem prave Michal Svec! I kdyz od nej taky ocekavam vic, protoze ten kluk to muze dotahnout hodne daleko kdyz se mu vyhnou zraneni a zlepsi podporu utoku!

  7. Re: Slavia - Teplice 1:0

    (host)     před 17 lety 04.11.2007 00:07 |  
    0 0

    kdo nebyl neska na strahove tak si nezaslouží lístky na arsenal.stejne tam budete jenom sedet a drzet huby.ste ostudy

  8. Re: Slavia - Teplice 1:0

    KING25     před 17 lety 04.11.2007 09:09 |  
    0 0

    Zápas to byl dobrý. 3 body jsou doma a titul zase o něco blíž. Jen škoda zranění Standy Vlčka. O fanouškách se nemá cenu zminovat, jsme prostě národ peciválů před televizí..

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 04.11.2007 10:27 |  
      0 0

      king25 a jeho rioters gang ole!

  9. Re: Slavia - Teplice 1:0

    (host)     před 17 lety 04.11.2007 09:39 |  
    0 0

    fotky najdeš na www.bene2.unas.cz

  10. Re: Slavia - Teplice 1:0

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.11.2007 18:03 |  
    0 0

    Včera jsem se nejdřív trochu lekl té sestavy, ale nakonec jsme odehráli dobrej zápas, možná že kluci, co nastoupili, nemysleli na Arsenal tolik jako by mysleli hráči základu. Je fajn, že kádr je letos opravdu širší. Návrat Brabce myslím všechny z nás uklidnil, bez něj byla obrana jak armáda bez generála, to jsme všichni na tribuně mohli slyšet:-). Jinak bych ocenil zejména defenzivní práci celýho týmu, zvlášť Gebre se Švecem hráli ve středu pole hodně poctivě a nedali soupeři prostor. Jinak hráč zápasu podle mě jasně Gebre, zaujal mě už na pravý straně a ve středu to bylo ještě lepší, vybojoval spooustu míčů a ještě je dokázal vyvážet dopředu, moc pěknej výkon, škoda že o chlup nevyšlo pár akcí. Líbil se mi Volešák, jako podhrotovej záložník na sebe vzal tu zodpovědnost a táhnul hodně akcí, že jich pár nevyšlo je jiná ěc, ale postavil se tomu dobře, možná moh zkusit víc střílet. Jablonský byl slabší, ale marte, myslim že jsi trochu nespravedlivej, dozadu si svý uhrál, spíš chybělo trochu odvahy dopředu. Horší to je podle mě s Ivanou, ten kluk neustojí jedinej souboj, co naplat, že přihrál na gol, že bez kontaktu s protihráčem to s balonem umí, nulovej důraz v soubojích a v obraně jen stínohra, to je jen karikatura fotbalisty, at hraje exhibice se staryma panama a ne ligu, zkratka musi moc moc zabojovat, aby z nej neco bylo. Jinak trochu cejtim v tymu ten stín Sevilly a Arsenalu, hlavne v rozehravce je tam nejaka vahavost a strach. např. u Švece, Sucháče, Hubáčka, trochu chybí sebevědomí, no co k tomu, musej to hoši překousnout, myslim že Genre ukázal jak se to má hrát, dopředu a bez bázně.

    • Re: Slavia - Teplice 1:0

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 09:11 |  
      0 0

      Tak nevim jestli jsi na Ivanu nejaky zaujaty, ale vcera hral v prvni pulce hodne slusne, potahl balo, podrzel a bylo na nej i hodne faulu!

      • Re: Slavia - Teplice 1:0

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:37 |  
        0 0

        Zdravim, tak jsem si peclive precetl Vase hodnoceni a snad opravdu prisel cas ocenit zatim velmi dobrou ligovou jizdu. Je dobre , ze i spickovi hraci jako Pudil, Tavares pochopi , ze fotbal se hraje na hristi na treba v baru ci hospode. Obrovsky cenim vykon Brabce, jehoz navrat do obrany dal rad zmatzum, ktere vytvarel i tentokrat Marek Suchy. A pokud mam neceho litovat , tak jedine 14 denni absence Vlcka, jehoz sval potrebuje hlavne klid, trochu mne mrzi i odklad navratu Martina Latky, kteremu lekar , ktery dela i hokejovou Spartu pan Barna naordinoval zvolneni zateze a tak je ve hre spise jaro. Teplice nemaji vubec spatny tym a musim o cenit i praci kauce Rady, jehoz jinak nemusim, pamatuji jeste na jeho vylevy coby konciciho hrace v jedne Prazske soutezi jez hral. A pokud my neco prislo komicke,. tak to bylo ucinkovani b tymu s peti kmenovymi hraci acka, kteri nestacili na oslabeny Cheb. Jinak na Strahove v nedeli zacali v nedeli pripravy na ligu mistru, likvvidovaly se reklamy a pripravovalo zazemi pro pracovni tym Uefy, dnes jiz vypukne stavba stanu a zabran a sam velky Arsenal neprileti ve stredu , jak je jeho zvykem , ale v utery pozde vecer, trenovat na Strahove ovsem nebude. Zaverem bych chtel podekovat lidem z hokejoveho fanklubu, kteri se prece jen po 16 hodine sesli a polozili kytku a svicky ke hrobu Pepiho. Jiri

      • Re: Slavia - Teplice 1:0

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.11.2007 10:39 |  
        0 0

        Tak zaujatej mozna trochu jsem, ale ja to takhle nevidel, balony vetsinou neudrzel, protoze lehl k zemi, aniz by rozhodci ty "fauly" piskal, zkratka vetsinu souboju neustal, i kdyz to bylo jen telo, na vsech ctyrech se fotbal hrat jaksi neda. Neupiram mu golovou prihravku a jeste ntam mel jeden centr, ale jinak to byla bida a dozadu taky slaby, kdyz prisel Senkerik, tak to bylo jiny kafe, nasazeni, duraz. Mimochodem doufam ze to Senkymu vydrzi do zapasu s Arsenalem a ze se nebude opakovat okukovani Hleba, protoze v sobotu jezdil prikladne a odebral spoustu micu.

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:08 |  
          0 0

          Ivana, Ja jsem si moc pral jeho prichod, ale jeho vykony jsou treba pro mne dost negativnim prekvapenim , malo bojuje a prunikyy ci zdarile centry jsou spise vyjimkou. Jiri

        • Re: Slavia - Teplice 1:0

          mart     před 17 lety 05.11.2007 13:13 |  
          0 0

          "Okukovani Hleba"... :D to se povedlo. Vazne dost trefny. Mam na Hleba svuj nazor, sleduju ho uz dyl. On to zrejme zjistil (:D), a tak se mi muj nazor pokousi letosnimi vykony vyvratit. Je to hrac, ktery ma "dabelskou" rychlost, perfektni praci s micem, ale na Premier League je proste dost mekkej. To neni nic ve zlym, proste je to hodne fyzicky a to mu nesedi. Co mu naopak sedi, je Slavie,... nebo proste jina "neostrovni" muzstva. Na Emirates proti Slavii byl Hleb naprosto sqelej, ... o par dni pozdeji na Anfieldu se prakticky vubec neprosadil.
          Ale dost uz o Hlebovi. Jsem rad, ze nejsem sam, kdo si mysli, ze Senkerik maka a maka, a ze vypada (aspon pro mne, jako pro laika) hodne dobre. Ma silu, rychlost, zkusenosti, a hlavne (opakuju se) maka a maka. Uz proti Ajaxu dostal za to ode mne 10/10. zdravi mart

          • Re: Slavia - Teplice 1:0

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.11.2007 15:08 |  
            0 0

            Šenkeřík vypada dobře, podal úchvatnej výkon proti Steaue a proti Teplicím taky super, když bude takhle bojovat a zajíždět i do Hleba, věřím že Hleb svý slabiny o kterých píšeš ukáže:-). I když náhodou ta přihrávka na Fabregasuv gol v zapase s Liverpoolem nebyla zla:-))