Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Liberec - Slavia 1:1

Fotbalisté Slavie po debaklu na Arsenalu vybojovali v Liberci bod za remízu 1:1. Jedinou branku Slavie vstřelil Dřížďál, důležitým momentem však bylo i vyloučení Krajčíka. Domácí v závěru vyrovnali. Prohlédněte si 18 fotografií ze zápasu.

Slávisté nastoupili do utkání s několika změnami v sestavě, poprvé v lize si letos zachytal Michal Vorel, oproti utkání na Arsenalu zůstali na lavičce Tavares a Ivana. Do základní sestavy se naopak vrátil Dřížďal a Gebre Selassie.

První poločas jsme nezačali příliš dobře, v úvodních minutách začali mít domácí více ze hry a v první čtvrthodině si vytvořili nepříjemné příležitosti, ale střela zblízka skončila nad bránou a při dalším pokusu nikdo nedokázal tečovat míč, který prošel před Vorlem. Před bránu Liberce jsme se moc nedostali, nakopávané míče neměly efekt, přestože trenér Jarolím neustále nabádal, abychom hráli po zemi. Ve 28. minutě dostal druhou zbytečnou kartu Krajčík, takže viděl červenou a musel pod sprchy. Vyvrcholilo tak jeho nepříliš povedené představení v dnešním střetnutí. Do hry se tak dostal Tavares, na pravého beka se stáhl Gebre Selassie a středovou zálohu zaujal Tavares se Švecem. Pozornou obranou jsme soupeře k ničemu nepustili, naopak my se snažili tlačit směrem dopředu. Ve 35. minutě jsme zahrávali standardní situaci, kterou perfektně rozehrál Kalivoda a před brankářem lehce tečoval Dřížďal a dostal nás do vedení, čímž vstřelil i svou první branku v lize. V závěru po odkopu mohl jít do brejku Vlček, ale nikdo mu nepomohl, takže se hra zbrzdila a rozhodčí poté odpískal poločas.

Ve druhém poločase jsme se spoléhali na defenzivu, což se i dlouho dařilo. Jenže domácí získávali velkou převahu a hrozili jak střelami z dálky, tak se párkrát dostali i přímo před brankáře Vorla, který nás několikrát podržel. Ale i směrem dopředu jsme byli nebezpeční, hlavně Vlček využíval balony do volného prostoru a unikal domácím obráncům. Jednou se dostal až před brankáře, ale ten mu kličku vystihl skokem pod nohy. Vyrovnáno bylo v 78. minutě, kdy na hranici vápna fauloval Švec, čímž zabránil další velké šanci, následnou standardní situaci proměnil Papoušek, když propálil zeď, Vorel na tečovaný míč neměl šanci. V závěru se hrálo nahoru dolů, ale ani jeden tým už nepřidal branku. Remíza je po průběhu utkání zasloužená, jenže pro slávisty, kteří hráli v Líšni, to znamená pokutu 50 000 Kč, protože nesplnili požadavek čtyř výher v lize v řadě.

Liberec - Slavia 1:1 (0:1)
Slavia:
Vorel - Krajčík, Suchý, Hubáček, Dřížďál - Kalivoda (63. Gaúcho), Gebre Selassie, Švec, Pudil - Vlček (90. Jablonský), Šenkeřík (31. Tavares)
Branky: 78. Papoušek - 35. Dřížďal
ČK: 28. Krajčík

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liberec - Slavia 1:1

    martin08     před 17 lety 29.10.2007 19:32 |  
    0 0

    po prubehu bod berem, sice ke golu nemelo dojit ze pane pomezni! ale bod dobrej, ted porazit Teplice! Krajcik prvni zluta uplne zbytecna! Tou druhou zabranil tutovce.. Jinak sem byl prekvapenej jak hosi zvladali hlavickovy souboje pri centrech a rohach!

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      mart     před 17 lety 29.10.2007 20:11 |  
      0 0

      Zdravim, .... a souhlasim. Bod zlatej, a jelikoz je to vlastne vitezstvi, tak pocitam, ze je to nakopne k jeste lepsimu.
      Jsem zvedav, jak se to vyresi s tou pokutou.....
      Krajcikovo vylouceni zcela bez komentare, ale paradoxne se potom vlastne zlepsili (!?).
      Opet me zklamal Tavares, ... pripada mi totalne vydesenej (snad je to tou "jazykovou barierou", protoze fotbalista to beze sporu je), naopak sqelej Svec. Velka skoda Senkerikovy karty, asi by to v tech deseti s nim na place vypadalo jinak ( i kdyz mozna ne lepe (??). Je taky dost dobre, ze se snad chytil Misa Vorel.
      Jeste mala poznamecka k Jablonskymu. Dostava pomerne dost prostoru, a nejak moc to nechapu. Ten faul v uplnym konci zapasu svedci bud to o tom, ze nema mozek, nebo, ze s nim neumi myslet. Mozna by nebylo od veci mu vysvetli (pokud to pude?), ze je jaksi ve Slavii, a ze to se jaksi nepovede jen tak nekomu.
      Fuff, to se mi ulevilo(!). Hlavne, ze sme privezli aspon ten bod.zdravi mart

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 29.10.2007 20:22 |  
        0 0

        Zdravim do anglie,
        Svec dneska zahral opravdu bajecne. Jeste bych vyzdvyhl Thea, ten kluk mel asi hrat misto Krajcika, na jeho vek hraje vytecne. Jinak to bylo v hledisti klasicky narocne utkani. Z meho pohledu to cele kazil rozhodci a nedalo se divat na to, co tam predvadi. Domaci hrali dobre, ale velke sanci zazdivali, coz jsem cekal... tak ten jejich gol byl trochu stastnej a myslim, ze bychom to jinak v jejich mizerii udrzeli. Co na to rict - klasika od nisy. Prohral jsem nejaky piva, utahanej z cesty na kolej, tak snad to bude priste lepsi. Taxi

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:16 |  
          0 0

          Pro Jablonského je to také hlavně zkušenost, nabrání zkušenosti do dalších zápasů, do další kariéry... A to je dobře. Ovšem asi neměl přijít za Vlčáka, ale za Gaucha. To nám nevymluvíš... :))

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 30.10.2007 10:06 |  
            0 0

            Gaucho hrál včera zrovna jednou dobře.
            Mifer

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:05 |  
        0 0

        Obávám se, marte, že tentokrát ses neprojevil jako znalec Slavie. Jablonský momentálně vypadá jako nejnadanější z našich ofenzivně orientovaných mlaďochů, alespoň z těch, co neodešli na hostování, má skvělou techniku, slušnou rychlost, je levák, což se cení, a dře. Zatím mi navíc připadá, že na svůj věk to má v hlavě docela srovnané. Možná že ten zmiňovaný faul v poslední minutě, který udělal v přemíře snahy, byl zbytečný, ale to byla jediná výtka, kterou si dnes zasloužil. Tak hrubá slova od tebe si naopak vůbec nezasloužil. Ale jestli se ti uleví, ,když někoho seřveš, tak prosím.
        Tantalos .

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:16 |  
          0 0

          to bys mozna koukal,jak to ma jablonsky v hlave srovnany. treba konkretne co se tyce prestupu do sparty://
          troubi

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 29.10.2007 22:14 |  
            0 0

            A ty se mu divíš? Podívej se na Necku, kolikrát ho KJ pustí na plac. To si myslíš, že když kluk dostane párkrát šanci na pět, deset minut, možná i celý poločas, že se stačí rozehrát a válet jako superstar? A co se přestupů týče, o těch obvykle mluví jeho agenti. Mimochodem, kdyby ti nabídli (nebo alespoň naslibovali) pětkrát větší plat a lepší postavení, odmítl bys?
            T

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 30.10.2007 10:20 |  
              0 0

              Ano,divim.Paklize jsem odchovancem Slavie, dostavam slusny prostor na svuj vek v A tymu, tak opravdu nechapu jeho postoj.troubi

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 30.10.2007 05:57 |  
            0 0

            jakej prestup do sparty? starr

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:13 |  
        0 0

        naprostej souhlas.troubi

  2. Re: Liberec - Slavia 1:1

    Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 20:11 |  
    0 0

    Hodnocení: Vorel 5 - Krajčík 2, Suchý 4, Hubáček 5, Dřížďal 7 - Kalivoda 3(63. Gaúcho 2), Gebre Selassie 4, Švec 6, Pudil 6- Vlček 6 (90. Jablonský), Šenkeřík 4 (31. Tavares 4)

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      mart     před 17 lety 29.10.2007 20:14 |  
      0 0

      Hm, to je docela prisny, ale v zasade bych to (az na Vorla krome prvnich 10ti minut) asi nevidel moc jinak, mozna vsichni o stupinek vys(?), .... ale ja jsem znamej "lidumil" :) zdravi mart

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 20:58 |  
        0 0

        Tak jelikož 6 je průměr, možná by se dalo to vážně o stupínek zvýšit. Každopádně tohle je hraní si s čísli, i kdyby měli všichni 10 nebo 1, tak odehráli to co odehráli a číslo to nezmění..:) Ale jsem zvědav docela, jak jsem se trefil a jaké hodnocení přinese Sport. Krajčíkovi bych možná dal i za ten první faul a zbytečné oslabení Slavie jedničku... Tohle se prostě nedělá... A to samé Šenkeřík, taky zbytečná, hoodně zbytečná karta. ŠKoda, že Vlčák byl na hrotu sám pak, škoda, bojoval, makal, ale neměl moc komu nahrát... Jediný co jsem nepochopil, proč šel na plac Gaucho - myslím si, že kdyby šel třeba Ivana, tak mohl naskočit i na pravého záložníka místo Kalivody a doplnovat Standu na hrotu. Nebo i Volešák, posílení záložní řady... Ale Gaucho? Vyhrál on vůbec nějakou hlavičku? :( Toho bych poslal na to tata do béčka a místo něho stavěl nějakýho mladíka...

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          jacko (přítel SN)     před 17 lety 29.10.2007 21:24 |  
          0 0

          Gaucho sel nejspis na hriste prave vyhravat hlavicky, vcetne tech ve vlastnim vapne, kdy vypomahal v obrane. Nutno rici, ze se mu to darilo velice dobre, vyhral vetsinu vzdusnych souboju. Dnes me mile prekvapil, az na jeden nevydareny brejk, kdy nedokazal prostrcit mic na Standu a sel si zbytecne pro faul. Posilat Ivanu na hriste v dobe, kdy jsme pod tezkym tlakem a do vapna lita centr za centrem, to by byla sebevrazda.

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:34 |  
            0 0

            Gaucha jsem viděl letos hrát daleko líp, kdy to fakt v obraně uhlavičkoval... Ale dneska tam byl toponej, totálně mimo...

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:17 |  
      0 0

      hodnoceni:LUKE 0
      troubi

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 29.10.2007 23:15 |  
        0 0

        troubi xDDD
        byl jsi tam vůbec?:D
        .....vim, TV......ta otázka byla mimo mísu......

        BY MIKESH | NORDIC

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 30.10.2007 10:16 |  
          0 0

          co to meni na mem hodnoceni lukeho???troubi

  3. Re: Liberec - Slavia 1:1

    Markus     před 17 lety 29.10.2007 20:56 |  
    0 0

    Stihl jsem až druhou půli, to co jsem viděl mě nepotěšilo a to že hráli v deseti hráče neomlouvá. Viděl jsem jen dva hráče hrát naplno, Dřížďala a standardně Standu Vlčka. Spousta hráčů by potřebovala živou vodu, dnes to tam bylo mnohokrát otevřené, ale na místo rychlé kombinace na jeden dotek přišel pomalý postup zakončený nepřesností. Naopak Liberec se snadno probojovával skrze naší pasivní obranu a několikrát nebezpečně vystřelil. Za tu druhou půli tam byly nějaké 4 velmi nebezpečné střely Liberce, je štěstí že jen jedna skončila gólem. Už aby byl zdravý Brabec, věřím že dá obranu zase dohromady, takhle bránit vážně nemůžeme. Co se děje se Suchým, šetří se snad? Připomíná mi Vláďu Šmicra těsně před tím než šel do Lensu.

  4. rohové kopy

    Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:03 |  
    0 0

    Jinak myslím, že docela dobrej postřeh Hřebíka... Máme sice zónovou obranu při standartních situacích soupeře, ale hráči jsou krom dvou tří statičtí. Proč? Pak není problém je překonat.... A rozdíl oproti Liberci, který měl kombinovaný systém bránění, byl i v tom, že u nás bylo ve vápně všech deset (a později devět) hráčů z pole, takže se mohli do vápna nahrnout i všichni Liberečáci. Proč nenecháváme jednoho hráče u pulky, aby na sebe navázal dva soupeře jako to dělá právě třeba Liberec? Možná jsou to jen detaily, ale kolikrát jsme dostali loni a letos už roh po standartce? Nad tím bychom se měli asi fakt zamyslet, zda by nebylo vhodné trochu změnit styl bránění... A také je štěstí, že jednou pomezní odmával ofsajd při našem zahraném ofsajd systému, kdy ale Suchý se vzadu zapomněl a o ofsajd se nejednalo - Nezmar mohl a měl jít sám na branku! Taky mi hlava nebere, proč v poslední minutě nastavení při poslední akci zápasu zahráváme při standartce soupeře ofsajd systém... To by bylo, kdyby se to od někoho ten míč odrazil přímo k nabíhajícímu Liberečákovi!

    • Re: rohové kopy

      Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:08 |  
      0 0

      Jinak ještě jeden poznatek. Při standartce nedaleko našeho vápna, kterou měl Liberec, jsem si už říkal že z toho kouká pěknej malér. Ono je pěkný, že se postaví zeď, to jo... Ale nevím, proč je ve zdi devět slávistů a tři Liberečáci, když na urovni zdi byl o asi tři čtyři metry vlevo z pozice exekutora - myslím, že Papouška - naprosto volnej soupeř! Nebývají tohle kolikrát nacvičený situace? Ťuk na toho volného hráče, ten to ťukne na spoluhráče vybíhajícího ze zdi a nejde o ofsajd už, ale o nádhernou narážečku... Nebo může jít z menšího úhlu sám přímo proti brankáři... Pokud si pamatuji, tak tohle zahrála Slavia za poslední dvě sezony možná pětkrát a dala z toho tři nebo čtyři branky. A my ho tam necháme volného... Nepochopitelný! To, že třeba prostřelí zeď, to by se stávat nemělo, ale budiž, dá se to pochopit, zvlášť pokud má ten daný hráč tendenci vyskočit v dobrým úmyslu, že si myslí že exekutor bude zeď překopávat a ne že to pošle po zemi... Ale taky co jsem si všim, ale to je jen taková perlička smutná, tak Hubáček si během posledních dvou týdnů dal de facto dva nešťasný vlastence... :(

    • Re: rohové kopy

      (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:09 |  
      0 0

      Luke souhlas se vsim, az na jednu vec (a tusim, ze to naznacoval i Hrebik), on se Suchy nezapomnel, v ten moment jsme tam meli prevahu a bylo zbytecny vybihat,jenze zbytek vybeh a tak se musel Suchy ve zlomku vteriny rozhodnout, jestli riskne souboj nebo vybehne taky a vybeh. Jinak todle a braneni standardnich situaci nam opravdu nejde. Plus ta mezera mezi obranci a Svecem. Jedar

      • Re: rohové kopy

        Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:14 |  
        0 0

        Ano, ale to je už celkem jedno, kdo se rozhod zahrát ten ofsajd systém. Rozhodčí to odmávali a odpískali špatně, Nezmar v ofsajdu nebyl a mohl jít sám na branku... A zvlášť se docela divím, že to nepustili, když je dneska trend tyhle situace na hraně pouštět... S tou mezerou za Švecem máš pravdu, na to jsem zapomněl. A plus ještě, co neříkal, že mezi Vlčkem a zálohou byla obrovská díra, nějakejch 40 metrů, někdy i víc. To je hodně. A mezitím co nakopne někdo z vlastní pulky míč na Standu, ten to zpracuje a musel to pak podržet takovejch pět sedm sekund, než k němu přiběhli další spoluhráči... A tím jsme ztráceli na údernosti, přičemž jsme se vysilovali zbytečně. Prostě vynaložené úsilí bylo o dost větší, než byla efektivita. A to se dneska nemá dělat... Pak nevím, zda Vlčák střídal protože už nemoh, nebo to bylo taktické. Ovšem pokud nemoh, tak fakt i možná díky tomu, že musel makat o něco víc než kdyby mezi ním a zálohou byla ta propast menší... A ty dvě tři minutky by to vydržel...

        • Re: rohové kopy

          (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:26 |  
          0 0

          Videli jsme to oba dva vicemene stejne, jen mne napada, jestli ty mezery nemaj spojitost s tim, ze jsme rhali v deseti plus Tavares je z formy, u kazdyho mice je o krok pozde.

          • Re: rohové kopy

            Luke (host)     před 17 lety 29.10.2007 21:36 |  
            0 0

            Je samozřejmý, že je to tím, že jsme hráli v deseti.. Ale ta mezera tam neměla být tak velká podle mě...

  5. Re: Liberec - Slavia 1:1

    bojler     před 17 lety 29.10.2007 22:27 |  
    0 0

    Libil se mne Gaucho, tradicne Svec. Hubacek se co sem stihl sledovat asi zase dostava do formy.

  6. Re: Liberec - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 29.10.2007 22:52 |  
    0 0

    No myslím že se dnes ukázalo jak je důležité míti Frantu Dřížďala, škoda že nedal ještě tu druhou šanci, to by byla senzace. První půle se mi docela líbila, teda až na Mateje, fotbal je zkrátka o chybách a tohle je prostě velká chyba, se kterou se vyhrává těžko. Myslel jsem že to kluci ve druhý puli zkusí ještě nějakej čas stejně aktivně jako v první, ale zůstali moc vzadu, přišlo mi to dost pasivní čekání na gol. Když přicházel Gaucho, myslel jsem že zůstane na hlavy vzadu, ale jeho zařazeí na hrot byla holt chyba. On prostě na to asi nemá, blbě se rozhoduje, furt drží míč až ho nakonec ztratí, nejde přímočaře na branku, kdyby aspon koukal jak to hral předtím na hrotu standa... Líbil se mi Vorel, Švec (opět lepší než Tavares), Dřížďal, Vlček a Gebre - ten sice nenapadny, ale taky proto, že z jeho strany nic nešlo, prostě to vůbec nevadí, když krajní záložník není zas tolik vidět, svědčí to o tom, že se na jeho straně nic nebezpečnýho nestalo, zkrátka solidní výkon a myslim že se můžeme těšit na jeho další působení ve slavii.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 29.10.2007 23:00 |  
      0 0

      jo jinak si myslim, že tým potřebuje osobnosti, tj. Brabce a Šmícu, bez nich to chvíli šlo, ale zvlášt po tom arsenalu to chce, aby nekdo na hřišti byl znovu oporou a jaksi velitelem, standa na to sám nestačí, Matej je trochu v útlumu, Hub se Suchým jsou introverti vzadu... kdyby se podařil na příští zápas návrat těhle dvou,´moc by to pomohlo.

  7. Re: Liberec - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 29.10.2007 23:42 |  
    0 0

    Ostuda, ostuda a zase ostuda. 29.10.2007 23:39:00 Martiniez
    pomalu se začínám stydět, že fandím Slávii, zápas s Libercem mě v tom utvrdil. Takovej výkon co naši hráči předvedli je hoden divize, ale ne první ligy. Za tohle bych Jarolíma okamžitě vyhodil, prokoučoval to na plné čáře: 1) dvojí nesmyslné střídání (Tavarez za Šenkeříka, Gaucho za Kalivodu), 2) obranný val v době co jsme vedli. Gaucha bych vyhodil někam třeba do Sparty Krč nebo zpátky do Brazílie lempla jednoho. Naši hráči jen tak stáli a koukali, všude byli pozdě. Nabíhání a žádání o míč, když byl aut? Kdepak! Slávistický pokus o kombinační fotbal -> stále stejný vzorec: 1 přihrávka, druhá přihrávka a následní ztráta míče. Liberec podal naprosto odlišný výkon a dovedl bych si ho představit v LM. Naši hráči mohou být rádi za ten ušmudlanej bod. Nechápu to. Žádnej týmovej duch. Máme kvalitní hráče, ale oni to ze sebe neuměj dostat a ukázat fotbalovému světu, že fotbal hrát umíme. Doufám, že ještě dostaneme pár šišek v LM. Budeme (nebo už jsme) všem lidem pro smích, vypadneme z LM a páchneme tam snad někdy, až budeme umět hrát fotbal. A titul letos? Pche, kdo v to věří je cvok. HOWGH!

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      mart     před 17 lety 29.10.2007 23:51 |  
      0 0

      Dobry vecer preje CVOK mart :)

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 30.10.2007 07:36 |  
        0 0

        zdravím,nevíte co je s Necidem? že nehraje??

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 30.10.2007 09:51 |  
      0 0

      Co ty to ses za debila? Spis se ostatni meli stydet za tebe... PSH

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 30.10.2007 17:16 |  
      0 0

      Tak ty si IDIOT!!!SI TÁÁÁÁHNI NA LETNOU SMRADOCHU,TAKOVÝ NEPOTŘEBUJEM A NECHCEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Re: Liberec - Slavia 1:1

    KING25     před 17 lety 30.10.2007 08:33 |  
    0 0

    Včera to byli dobré nervy teda. Po vyloučení Matěje jsem si říkal, že to asi moc dobře nedopadne. Prostě Vlček to tam v útoku odmakal za 2 a je příkladem toho, jak se má jezdit po zadku celý zápas. Gaucho je pravý opak Standy. Remízu prostě beru. Taky nemůžeme všechno vyhrát že?

  9. Re: Liberec - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 30.10.2007 09:46 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem.
    Předně bych chtěl moc poděkovat našim fandům, co jeli do Liberce. Tentokrát jsem trpěl u televize a na naše fandy jsem byl pyšný, byli slyšet, byli slušní a fandili celý zápas. Fotbalisté měli pomalejší rozjezd a při Petroušově šanci hned ve třetí minutě mi bylo ouzko. Pak jsme se začali trochu rozehrávat. M.Krajčík je poslední dobou trochu vyhořelý, ale to je u každého z nás normální. Vůbec si ale nemyslím, že by Matěj nechtěl bojovat a hrát, spíše asi obyčejná krize, která se zase překoná. I u Tavareze a Kalivody to bylo průměrné a ještě se mi zdál být trochu měkčí M.Suchý, ale ten se pak zlepšil a hrál už solidně, podobně Hubáček. Kdo zasluhuje obdiv je Vlček, Dřížďal, Vorel, Pudil, a hlavně Michal Švec. Gaucho ? Já fakt nevím, co si o tom hráči mám myslet, ale dobrý prostě není. Tak. Děkuju za bojovnost a tím i za bod. Bude se hodit moc, uvidíte. Hlavně nás prosím, neviďme zase ve Slávii spoustu všelijakých náznaků z jiných VIP prostor třeba jako na Spartě a Bohemce. Jsou to prostě období, kdy i díky náročnému programu jsme utahaní, několik opor zraněných a je třeba to překonat a ne propadat nějakým drbům a pomluvám. Např. já mám potvrzené zprávy, že S.Vlček je jako kapitán Slávie naprosto uznávaný a nikdo mu nezávidí jeho postavení, které on nijak nezneužívá. V tréninku jde příkladem a všichni ho berou. Líbilo se mi i to, že M. Vaniak radil Vorlovi před začátkem druhého poločasu a jejich poplácání mně utvrdilo, že Ti dva si rozhodně po krku nejdou. A taky proč? Mohu Vám sdělit, že se připravuje i obměna kádru, že se připravují návraty několika našich hostujících hráčů a i v přestupovém hledáčku máme dva hráče na post obrany a konstruktivního záložníka. Neviďme všechno hned, jako že se snad Slávie rozpadá nebo tak něco. I postavení V.Šmicera je prostě takové, jaké je. Ano, teď nehraje a byl zraněný, snaží se to rozhýbat a jde to pomalu, Latka je o 10 let mladší a taky mu to nejde. Každý z nás má nějaké fyzické předpoklady a zdravá je jen jedno. P. MUDr. Barna je vynikající lékař a ty kecy o nějakém zanedbání lékařské péče, to byl tedy "blikanec" prvního řádu. Vždycky když máme něčeho opravdu dosáhnout, tak se dostáváme sami svým neustálým pindáním a pochybováním. Nikdo z nás nejsme "přímo u toho". Já věřím p.Rosenovi, je to chlap na svém místě a umí. Nepotřebujeme mít nikoho na Svazu a i jinde. Pomůžeme si sami tím, že budeme poctivě makat a dřít. Vedení tím, že do toho dá maximum při všech akcích důležitých pro chod našeho klubu, hráči a trenéři budou jezdit"po zadku" a my fandové věrným fanděním a neotřesitelnou vírou, že se navzájem podpoříme ..................a budeme si věřit. Možná jsem idealista, možná snílek, ale fandím Slávii a to celý svůj život. Sokrates

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.10.2007 10:29 |  
      0 0

      Díky Sokratesi za tradičně moudrou a povzbuzující řeč. Jinak zápas jsem viděl podobně, nejlepšími hráči bezpochyby Míša Švec a Franta Dřížďal - ten mě pobavil v rozhovoru na idnes - že prý má drobnou chřipku, ale střevní to není, s tou že se prohrává 1:2:-))

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 30.10.2007 10:38 |  
      0 0

      Zdravim, pred chvili jsem taky neco stvoril a byl zrejme za odmenu vymazan, takze jsem si precetl mezitim Vas prispevek Sokrate, jiste v tuto chvili zcela nahodne umisteny. Ale zacnu poporade, vcerejsi den jsem si po tydnu v Jihlave chtel uzit, do Liberce jsme jeli uz rano a prozili peky den, ten zacal i stadaku az do chvile , kdy jsem zjistil , ze v kotli mozna uvidime famozniho vyvolavace , ale fotbal moc ne, Nase vlajky a napisy z jedne strany a nas vyvolavac z druhy strany to vse bylo proti nasim snaham videt fotbal a kdyz uz se postestilo, tak se ovalo vsichni sednout, no tak si sednete, bylo to i ve chvili kdy se ritil Nezmar sam na nasi branku , bylo to i ve chvili kdy jsme meli jednu z mala sanci. A tak jsme misto sanci a fotbalu delali kompars a snazili jsme sami sebe presvedcit, jaci jsme Slaviste, tech do Liberce prijelo opradu malo a rekl bych , ze chybela rada stalic naseho kotle , kteri mozna jeste nerozchodili Arsenal. K utkani , myslim, ze Matej ma sve problemy a vcera se to jasne projevilo na hristi kde spachal v kratke dobe dva zlociny za ktere byl spravne vyloucen, to ovlivnilo cely dalsi prubeh utkani, ktery prumerny souper nedokazal dotahnout do vitezneho konce diky vyborne hre nasi obrany a dobre hre Vlcka podle mne i stridajiciho Gaucha, ktery opravdu drel a tim pripomel , ze se blizi konec jeho smlouvy. Domivam se , ze jsme z minima vytezili maximum a vyrovnani ve chvili, kdy seLiberec tlacil pred nasi branku a vynutil si radu faulu bylo dilem casu, nasi hraci bohuzel v druhe polovine toho jiz opravdu moc nevymysleli a tak se potvrdili zakulisni spekulace o plichte. U Liberce se mi hodne libil mlady Zlamal , je to opravdu dobry golman a moc nechapu , ze ho Karl dostal za par korun,ale to je vec p. Ketinskeho. Dobry byl i dric Nezmar.Neda mi to zastavit se u medii oznacovaneho skveleho sudi ho Jecha, cervena karta pro Mateje jiste, ale zlute pro Liberec treba za faul na Gebrselasieho, nebo i problematicky piskane volne kopy a pri vyrovnavajicim golu i pozice Libereckeho hrace zavanejiciho ofsaidem. A reznik Jara, par zapasu to spravi rekl dnes Macela ve Sportu a naopak bude pykat zrejme Scasny , znate ten paragraf na ochranu republiky /poskozovani dobreho jmena CMFS. Sokrate a co k Vasi pohadce o idylickych vstazich uvnitr mancaftu, skvelych lekarich, hodnem kapitanovi a Slavii coby Popelce mezi kluby , jez nema nikoho ve vedeni svazu. Kazdy , kdo sleduje cesky fotbal vi , ze je to blbost, po Strahove dal chodi p. Pucek, ktery mozna uz nema funci , ale dela pro nas dal, Barna je skvely lekar, ale zcela uprimne Martina pohnojil, protekci na svazu asi nemame, ale musim Vas upozornit na skvely clanek na superslavii o Starkovi a jeho zajmech ve Slavii, myslim tak mesice starem a zcela pravdivem, no a v neposledni rade Standa je pri trenincich stejne poctivy jako ostatni, obcas i on ozuli co se da a je zvykem , ze prvni kdo prcha z treninku je prave Standa a ty skvele vstahy v kabine , to komentovat nebudu. Mam pocit, ze Vam zde nekdo pred casem napsal, aby jste vylezl z keskyne, ne to si nemyslim, ale budte na hrace i vsechny kolem obcas i prisnejsi , neni to jen idylka, vzpomente treba na situaci na Arsenalu, to jsem odmitl komentovat i Ja. Jiri

      • Re: Liberec - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 30.10.2007 11:01 |  
        0 0

        Tak nechod do kotle, proboha...

        • Re: Liberec - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 30.10.2007 12:17 |  
          0 0

          Dobrý den pane Jiří,
          nezlobte se na mne, ale teď opravdu vaříte z ničeho a nechtějte, abych kvůli tomu z jeskyně vylézal. Puček možná po Edenu chodí, tak jako Pelta a Košťál po Spartě a to i v doprovodu Karoliyho, Starka už toho nakecal dost, hlavně mu hoří prdelka přímo v Příbrami a tu "pravdu " ve Vámi zmiňovaném článku jsem si také přečetl, hm, a to jako má být pravda? Zprávy z kotle mám úplně jiné a asi by se teď našel i někdo, kdo by Vám mohl říci, že lžete. On se tam rozhodně komparsem necítil a fandění si užil a jak mi říkal, nebyl rozhodně sám. Kam až chcete zajít pane Jiří, když tu teď bezostyšně kydáte hnůj na S. Vlčka, při tréninku v pátek i v sobotu první na place, pomáhal i s nářadím a pak ještě podepisoval omladině vlajky. Nebudu Vám vyvracet, že toho víte dost o Slávii, asi víte, ale tak jako Vy mně radíte abych byl přísnější, tak já Vám zase radím, uberte plyn, trochu máte děravý výfuk a kouří Vám to. Sokrates

          • Re: Liberec - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 30.10.2007 12:39 |  
            0 0

            Mily Sokrate, nekydam hnuj na Standu Vlcka, rikam, ze je normalnim clovekem se vsemi plusy a minusy jako Vy , Ja , opravdu nevim co bylo v sobotu a v nedeli , ale vim , odkracel z treninku prvni a to nekolikrat a nemam mu to za zle, slo o to jen ukazat, ze jde jen o jednoho z hracu, dale mne opet stylizujete do role lhare, Ja jen poznamenal neco o citlivosti toho chlapika s megafonem vzhledem k vyvoji hry a naopak pokud jste to prehledl vyzvedl nekolikrat ty lidi , kteri tam byli prave i po Arsenalu, Pucek, prosim nemlzte a nelzete , to my k Vam moc nejde, normalne uraduje v kanclu na Strahove a jeste jednu poznamku Sokrate, casto se zde stylizujete do role moralisty, ale bohuzel dost jednostrane zamereneho a to mne na Vas mrzi, stejne jako uvahy o odchodech a prichodech, v tech totiz opravdu nema jasno nikdo, vse se bude vyvijet treba dle aktualni situace ve Slavii /umisteni a pod./. Ano , uznavam Vas , ale problem vidim trochu jinde , nelze jen rikat vse je skvele, prohrali jsme o sedm fiku, musime ukazat a jasne pojmenovat priciny , proc nejsme v Evrope konkurenceschopni a to treba celkem poctive udelal Tantalos a hlavne nelze vse hodit na hlavu mladickeho cizince, jehoz jedinou chybou je nedostatek profesionality, kterou dosud nepotreboval. Jiri

            • Re: Liberec - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 30.10.2007 13:27 |  
              0 0

              Víte pane Jiří,
              to poslední co bych dělal je role moralisty, kterou jste mi přisoudil. Sám si přečtěte své příspěvky a přemýšlejte o sobě, než budete posuzovat jiné. Kde jste přišel, že mlžím o Pučkovi. Ano chodí po Strahově a dělá přesně to, co dělá Košťál a Pavlín Jirků pro Spartu. Já nikde netvrdil, že je všechno skvělé, ale víc než Vaše přehnaná kritika, Vaše všeználkovství a jájismus nám teď víc prospěje něco úplně jiného. A o tom já píšu, to dělám a tak to cítím. Kde jste dospěl k názoru, že někdo hodil vše na hlavu mladého cizince, sám K.J. do televizní obrazovky řekl něco úplně jiného o tomto problému, a hlavně zdůraznil, že to není o žádném obětním beránkovi. Chtělo by to víc analyzovat co sám napíšete, a pak jak bojujete s tím, když s Vámi nesouhlasím a okamžitě to už popisujete trochu jinak. Držte si lajnu pane Jiří, nesuďte jiné pouze sebe, a jinak co je to proti tomu, že mám rád Slávii. Sokrates

              • Re: Liberec - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 30.10.2007 13:51 |  
                0 0

                Mily Sokrate Slavii fandim take cely zivot , asi nebo urcite ne tak dlouhy jako Vas , ale proste fandim,materialiy k Belaidovi jsem cetl, jenze to co se rika mediim je vec jedna, to co je ve skutecnosti vec druha, KJ byl po Arsenalu hodne pobouren a mohu Vam jen napsat, ze Belaid byl proste vystrahou pro ostatni bohuzel zkuste vymastit treba Ivanu nebo Pudila , to jaksi moc nejde a tak to odnes chudak kluk, ktery dodnes nevi cim se provinil, protoze s nim o tom KJ ani kloudne nemluvil, zduraznuji slovo kloudne. Rozhodne nejsem vseznalek, jen proste odmitam byt jakymsi produktem vsechapajiciho fandy vhodne usmernenym hodnym Sokratem/neberte prosim jako urazku/ a kdo fotbal hral ci do nej derlal, tak Vam potvrdi, ze kabina zije svym zivotem, ze ma sve averze, ze ma sve nosice vody i lidry, mozna pred tydnem jsem absolboval dost neprijemny rozhovor s jednim byvalym hracem o pomerech v kabine, nezlobte se nelze to publikovat, to by mi neprominuli ani mi pratele, ale byl to dost otresny pribeh . A zduraznuji , Slavia neni vyjimkou, to co treba rada lidi tady na webu vi daleko detailneji nez ja o Jablonci a konci Lubose, to je proste bezne vsude , treba i v tom Liberci, kde proste Zach nemohl mit sanci, uz jen kvuli svym vztahum s hraci. A jestli se po diskuzi s vami me nazory upravi, budte rad svedci to jen a jen o tom, ze jste mne Vy i ostatni presvedcil a tady zduraznuji, jde vzdy a vzdy jen o to , aby to bvubec z vedeni nekdo chtel slyset, viz treba prizpivatel Chlup na ofice webu ohledne dresu. A najednou po nekolika mesicich to slo, ale urazit Vas nebo lidi z kotle proc, naopak si Vas vsech za vztah ke Slavii Vazim, mejte se hezky Jiri

                • Re: Liberec - Slavia 1:1

                  (host)     před 17 lety 30.10.2007 14:08 |  
                  0 0

                  Vidíte pane Jiří,
                  když jsem Vám psal, že odmítám Vaše vidění dění ve Slávii, tak se Vám to hrubě nelíbilo a psal jste mi, že jsem demagog. A teď znovu, myslíte si , že jsem ten, kdo někoho chce znásilńovat jako vy těmi všemi svými tézemi o tom či o tom, jak jste mluvil s tím a stzím, a jak je něco offiko a něco neofiko, ale mluví se o tom a bla bla........ Promiňte, fotbal jsem hrál skoro 40 let, jak kabina žije to vím také. Klidně zveřejněte jméno toho bývalého hráče, co jím tak otřáslo. Já jsem slyšel např. co říkal hráč Hrdlička, nyní hráč M.B. Bylo mi smutno s těch pomluv a špíny, kterou kydal na Slávii, ale to je tak všechno. Díval jsem se něj a stál tam jako chudák. To jsou ty zpravodajové, co pak mají ty neoffiko zaručeně správné zprávy z naší kabiny?! Hm, já Vás nebudu nijak přemlouvat o změně Vašeho názoru, ten mějte jaký máte. Jen se prostě ozvu, když tu čtu někdy ty plky, že Vlček je neoblíbeny a určitá část hráčů je na něj vysazená. To jste psal vy pane Jiří a tak jsem se proti Vám ozval, nemluvíte pravdu a někdy ze sebe děláte víc, než jste. To je vše o této naší diskuzi, už jsem jinde na těchto stránkách psal, že právě takovéhle plky nám budou ubírat sílu jak jít dál. Za tím si stojím. Jinak přeju pěkný den Sokrates

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      AKI     před 17 lety 30.10.2007 12:31 |  
      0 0

      Mily Sokrate,na tvuj(Vas) clanek proste musim odpovedet! Jednym slove NEMA CHYBU,ma to hlavu a patu,presne tak jak by prispevky na SN mely byt.... No dost bylo chvaly,ted k zapasu a Slavii obecne. Predem chci rict,ze jsem zapas opet nevidel - v Dansku to ani moc nelze - ale par postrehu preci jenom mam. Po vyprasku na Arsenalu se dalo cekat ze budeme trochu dole a pred nami Liberec,ktery jak asi vsichni vime se proste musi - musel zvednout. Co jsem tak zaslechl pred zapasem a byl na online reportazi ze zapasu,tak bod z Libecre beru. Potesil me navrat do brany Misi Vorla = nic ale NIC proti Matinu Vaniakovi,ktereho jsem si ve Slavii taky oblibil a ostatne diky nemu jsme v LM,ze ano...?? Ale co me potesilo,bylo po dlouhe dobe videt Gaucha na hristi!! A proto moje otazka zni - proc ho vetsina fandu odsuzuje a hned hazi do kose po par zkazenych balonech?? Zkuste se vratit o 2 roky zpet a mozna si nektery z vas vzpomene,ze kdyz se mu darilo - a darilo se mu - tak to byly komentare jenom kladne. Tady postradam trochu objektivitu pratele. To neni jen o Gauchovi.... Jak tu pise kolega Sokrates a jini,zkusme byt trochu schovivavy k tem,kteri nemaji zrovna "top" formu a nebo se jim neco nepovede. Jeste bych se zminil o zapase na Arsenalu,kdyz jsem videl hrat Arsenal na Liverpoolu,tak proti takovymu tymu je celkem obtizne hrat,protoze jejich hra nemela jedinou chybu(snad jen inkasovany gol....) a to uz je co rict.... Hezke utery ctenarum SN... AKI

  10. Normální psychická únava

    (host)     před 17 lety 30.10.2007 10:41 |  
    0 0

    Jsem rád, že se tady najde rozumný člověk jako Sokrates, který nikomu nenadává a naopak dokáže ocenit, co je dobré. Já jsem velice rád, že naši v sobě dokázali najít dost sil, aby odvezli z Liberce bod. Mužstvo mi připadá unavené, možná ani ne tolik tělesně jako psychicky. Hrálo a odehrálo dobře deset ligových utkání (a jedno špatně), většina dalších nastupovala za repre... ale navíc sedm utkání, které se hrály jako o život (Žilina, Ajax, LM). Pro všechny kromě Šmíci je letošní podzim dosavadní vrchol kariéry a tedy i mimořádné zatížení. Vůbec se nedivím, že Tavares a Belaid už působí mnohem unaveněji, u nich je to dáno i stěhováním do cizího prostředí. Zdá se, že TJ už toho má plné zuby, a já se vůbec nedivím. Naprosto geniální je Sucháč, ten kluk neměl ani dovolenou, mám takový pocit, že to mydlí ze setrvačnosti a jen silou vůle a vůbec se nedivím, když přitom udělá nějaký kiks. Na Frantovi Dřížďalovi bylo včera vidět, jak mu pomohly dva týdny pauzy, díky tomu pudlovi, co ho pokousal. Obdivuji Standu Vlčka, včera byl jeho výkon heroický - čtyři ho naháňali, eště ho nedostali. A nakonec jsme dostali gól hlavně zásluhou rozhodčích - hlavně ten první asistent u hlavní tribuny je mimořádná svině. Kdybych byl trenérem,, přestal bych teď mančaft dusit a chodil se s ním opíjet a bavit v holkama, aby si všichni odpočinuli. Vím, že se teď najde pár pivních žvanilů, kteří začnou blábolit, že profíci musí hrát třeba deset utkáni denně, protože za to maj balík, a že oni se taky dokážou ožrat každý večer. Ale já si velice vážím toho, co hráči odvádějí.
    Tantalos

    • Re: Normální psychická únava

      (host)     před 17 lety 30.10.2007 11:00 |  
      0 0

      Rozhodci nam zase odpustil pencli, takze ten gol z ofsajdu bych nechal byt...

    • Re: Normální psychická únava

      (host)     před 17 lety 30.10.2007 11:18 |  
      0 0

      Tantalosi, normalne na vas nereaguji, dners budu, takove zatizeni a mnohem vetsi maji vsechny kluby, ktere hraji Evropske klubove souteze a je jen otazkou , jak se s tim kdo vyrovna, mluvite o Suchem , jak je mozne , ze on se s tim vyrovna , to same treba Vlcek nebo Hub. Jde jen a jen o pristup hracui trochu zakulisni prace pri terminovem kalendari a to se nam moc nedari/ viz. Lisen/. Jiri

      • Re: Normální psychická únava

        (host)     před 17 lety 30.10.2007 12:14 |  
        0 0

        Jenomže ty ostatní kluby mají mnohem kvalitnější a širší kádry. Vlček a Hub jsou staří dříči, ze Suchého evidentně roste mimořádná osobnost - snad vyroste. Ale jak Vaniak a Krajčík, tak i Tavares a TJ, a to už nemluvím o Kalivodovi a dalších, na mně působí vyhořelým dojmem. Že toho najednou na ně bylo víc, než na kolik si zvykli. Já mám dojem, že mužstvo už trochu trpí ponorkovou nemocí a že si potřebuje orazit.
        S vámi často souhlasím, když vy a voki píšete o béčku, o dorostu, když se vám něco nelíbí na lékařské péči, i mně přijde počet zraněných a průběh uzdravování nějaký podivný, musím souhlasit, že průšvihu v Líšni šlo zabránit prací na termínovém kalendáři. Velice oceňuji, že jste nekomentoval výsledek na Arsenalu. Ale holt nejsou všichni jako Suchý, máme mužstvo víc než z poloviny narychlo posbírané z hráčů, kteří byli v létě volní za pár babek. Tím jsme jiní než ostatní kluby v LM.
        Kdo mě ale tady štve, jsou ti dobráci, kteří by mohli skandovat: Vždycky jsme s vámi, ale jen když vyhrajem. Máme rádi Slavii, ale Vaniaka, Vorla, Krajčíka, Dřížďala a dvacet dalších včetně všech mladých a trenérů bysme hned vykopli a nechali tam jen jednoho a místo toho koupili devadesát nových hráčů.... Ti mě opravdu serou...
        Tantalos

        • Re: Normální psychická únava

          (host)     před 17 lety 30.10.2007 12:24 |  
          0 0

          Ano Vas vyklad beru, ale prave je to o tom becku , muzu mit v acku 16 hracu , ale kdyz mam v becku dalsich 16 schopnych zaskocit je to parada a to v soucasne Slavii neni, jinak muj nazor na nase odchovance znate, tezko jsem nesl jejich odchody a kdyz se dnes s nmi ruzne po republice setkavam neni mi dobre , treba hlavne u Vachy. A pokud pak tady napise Sokrates neco o tom , ze ma zdroje , ze by se meli po 4 mesicich vratit , rikam proc vlastne odesli, jaky to melo smysl, vezmete Vacha, Zelinka,Dockal, Gecov, vzdyt jen druzi dva na Kladne hraji a pravidelne jen Dockal. Proste je to trochu o tom palivu a cerstve stave. jiri

          • Re: Normální psychická únava

            (host)     před 17 lety 30.10.2007 12:56 |  
            0 0

            Vácha v Jablonic hraje taky celkem pravidelně. Ale podle mě na ne pro něj nejvýhodnějším postu, měl by jít na kraj. Na střední zalohu mi přijde ne dostatečně tvrdý. Ravik

            • Re: Normální psychická únava

              (host)     před 17 lety 30.10.2007 13:09 |  
              0 0

              Ano upresnim, za Kozla hral , i s tim mel Lubos problem, Komnansky ho poslal na prvni zapas pryc a ted hral 58 minut, navic dle zdroju blizkych hracove okoli chce z Jablonce po podzimu zmizet,konci mu hostovacka/ pokud to nepujde na Slavii, tak zrejme do Plzne ci Liberce, kde je jeho byvaly trener Kozel.

          • Re: Normální psychická únava

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.10.2007 13:08 |  
            0 0

            tak ale Vacha, Dockal a Gecov odešli ve chvíli, kdy do zalohy jsme meli relativne dost hracu, podotykam zdravych, ti hosi preci jen tenhle pul rok ziskaji zkusenosti v prvni lize, ktery se budou hodit. Ono je to nekdy tezky, poslat neposlat na hostovacku, treba Necid klidne mohl hrat nekde ligu, kdyz ho KJ vubec nestavi.

            • Re: Normální psychická únava

              (host)     před 17 lety 30.10.2007 13:14 |  
              0 0

              Ano mluvil jsem s nim i o teto moznosti nekdy pred mesicem, ale on je zrejme se svoji pozici spokojen a o zmene zatim uvazuje spis v horizomtu jara, prece jen ma na svuj vek nadstandartni prachy, ktery by mu pripadny zajemce tezko dal a hlavne cas od casu si i kopne i kdyz Jarolim hlavne toci V lcka, Senkerika a Ivbanu. A k tem ostatnim, co je dost hracu ve chvili, kdy vim , ze proste Latka a Svento nebude, kdy vim , ze Snica ma stale zdravotni problemy a kdy musim mit na pameti, ze mi minimalne 7-8 hracu vypadne v kazde repre pauze ,coz je velky problem. jiri

              • Re: Normální psychická únava

                (host)     před 17 lety 30.10.2007 14:26 |  
                0 0

                Dobrý den,

                pane Jiří, můžete mi ozřejmit ty včerejší "šeptandy" ohledně včerejšího zápasu, resp. ohledně remízy. Děkuji Petr

  11. Re: Liberec - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 17 lety 30.10.2007 14:51 |  
    0 0

    Protoze budu reagovat na nekolik prispevku v diskuzi soucasne, tak napisu rovnou novy prispevek. Predne zdravim vsechny diskutujici. A ted k nazorum, se kterymi nesouhlasim
    1) Prace s terminovou listinou. Ja mam pocit, ze je naopak prace velmi dobre. To, ze se pohar s Lisni hral v repre pauze bylo dano tim, ze to proste jindy odehrat neslo. Vedeni si jasne dalo jako priority LM a ligu a podle toho si preklada zapasy. Proto se pred uternimi zapasy LM venku hrala liga v patek a tedy se zrejme nemohl hrat pohar CMFS dva dny pred ligou. Navic, vzhledem k souperi, byl dobry predpoklad, ze i pres odjezd hromady hracu do ruznych reprezentaci a pres dalsi hromadu zranenych hracu se ten zapas vyhraje. Koneckoncu, sestava nebyla spatna a to, ze se nevyhralo urcite nemuzeme svadet na to, ze vedeni spatne pracuje s terminy. Pohar CMFS se odehrat do nejakeho data musel a kdyz stridame ligu s LM, tak naslo nejvhodnejsi termin na zacatku repre pauzy. V tomto ohledu vedeni chvalim, ze se dokaze domluvit se souperi, kdyz chceme hrat v patek a dava tak hracum treba den na regeneraci navic. Jen shrnu posledni terminy zapasu, ktere jsme odehrali: liga v patek, LM v utery, liga v pondeli, liga v sobotu, LM ve stredu. Lepe rozvrhnout ligove zapasy pri pevnych terminech LM ani nejde.
    2) Hostovani mladych hracu. Nedisponuju informacemi o tom, jak jsou kde spokojeni, ale pravdou je, ze Dockal patri do zakladu Kladna a je jedni z nejlepe hodnocenych hracu. Vacha patril do zakladu Jablonce do doby, nez odesel Kozel a byl jednim z nejlepe hodnocenych hracu. Tihle dva se prosadili, sbiraji zkusenosti a verim, ze se po skonceni hostovani vrati do Slavie a prosadi se i u nas. Predevsim Dockal k tomu ma vsechny predpoklady. Gecov v Kladne bohuzel spis nehraje, ale kdyby jsme si ho nechali u nas, tak by hral maximalne CFL za becko a to je pro nej asi trochu malo. Bylo by velmi vhodne, abychom mu nasli tym, kde by dostaval duveru v zakladu. Zelinka si pod Strakou asi jen tak nekopne, za Cipra jeste nejake minuty odehral, ale postupne se propadl az do becka. Nez aby hral za becko tam, tak by mel hrat za becko u nas.
    3) Pomery v kabine, vztahy a spol. Zde samozrejme jako radovy fanousek nemam zadne informace, ale navenek mi tym pripadne pomerne v pohode. Je jasne, ze hraci asi nebudou prilis milovat trenera, ktery je na ne prisny, ale jinak to nejde. Pokud mame produkovat konkurenceschopny fotbal, tak trener musi byt na hrace pes a ti musi makat jako srouby i na treninku. Pokud se tak nedeje, musi prijit na radu hovory s hraci a pripadne nejaky exemplarni trest, coz se asi stalo Belaidovi. Jak s nim trener mluvil, jestli kloudne nebo ne, to asi nemuze rict nikdo jiny, nez trener a hrac. Ale signal to je jasny. Musis makat, jak to jen jde, jen tehdy budes hrat.
    4) Necid. Toho kluka je mi lito, byl a stale jeste je to velky talent, ale jen talent nestaci a dost mozna i jeho se tyka to, ze nepracuje dostatecne tvrde. Dokud bude Standa Vlcek zdravy, tak asi ma misto v zakladu jiste a na post druheho utocnika tu mame silnou konkurenci - Senkerik, Ivana, Gaucho a Necid. Jestli Necidovi soucasna situace, kdy kope za becko, vyhovuje kvuli platu, tak je na nejlepsi ceste skoncit s nadejnou karierou.
    Zaverem - ceka nas jeste osm souteznich zapasu na podzim, coz neni mnoho. Kluci by se na kazdy z nich meli poradne vyhecovat, nechat na hristi vsechno a pak si zaslouzene odpocinout pred zimni pripravou. Ta opet bude tvrda, jinou ani Jarolim neumi udelat. Presto, nejvetsi ranec zapasu mame za sebou, v lete uz asi neodehrajeme tolik poharovych zapasu, jestli vubec nejake a budeme se muset soustredit na ligu.

    • Re: Liberec - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 30.10.2007 15:37 |  
      0 0

      Kotel byl vcera na picu,Megag to nezvlad a prskal voloviny. Videl jsem vsechno vyjma brany. Cipi