Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Slávisté debakl těžce nesli

Vysoká prohra, kterou v prestižní soutěži sledovaly miliony diváků, to není zrovna důvod k radosti. Hráči po utkání těžko hledali slova. "Prostě jsme se úplně sesypali, neměli jsme nárok tady něco uhrát," řekl se sklopenou hlavou kapitán Stanislav Vlček.

Stanislav Vlček přišel mezi novináře po zápase jako první. "Nevím, co k duelu říct, je to ještě hrozně čerstvé. Prostě jsme se úplně sesypali, neměli jsme na Arsenal nárok." Slávistům nevyšel vstup do zápasu, prohrávali už v 5. minutě. "Pořád dokola se upozorňujeme na začátek utkání, v lize nám to vychází a tady na to doplácíme, dostaneme soupeře do sedla a sami sebe pod tlak a pak už se to valí, jeden útok za druhým," kroutil hlavou náš kapitán. Před bránu soupeře se v podstatě nedostal a jen sledoval, jak padají góly do protější branky. "Samozřejmě jsem si už přál, aby byl konec, asi tak po čtvrtém gólu. Nepamatuju si, že bych někdy v dospělém fotbale byl v týmu, který by prohrál takovým rozdílem." Způsob hry Slavie se nezměnil ani po přestávce. "O poločase jsme si říkali, že máme hrát ze zabezpečené obrany a nedat jim prostor a zase naopak prostoru měli strašně moc, prakticky si dělali, co chtěli. Dostali jsme se do Ligy mistrů a museli jsme počítat s tím, že taková mužstva tu budou. Dneska jsme se nepřipravili tak, jak jsme měli. Máme ještě tři zápasy, doufám, že budou mít jiný průběh a popereme se se soupeři před domácím publikem daleko víc. Dosud jsme zápasy odehráli se vztyčenou hlavou a teď přišlo první vážné zaváhání, snad se z něj oklepeme a pojedeme dál," zadoufal Vlček.

Pocity velké marnosti měl Matej Krajčík. "Běhali jsme od ničeho k ničemu, nakupily se chyby, dostali jsme sedm gólů, co k tomu říct víc. Je možné, že kdybysme hráli víc defenzivně, tak bysme prohráli o méně gólů, ale nedostali jsme soupeře pod tlak, nechali jsme mu moc prostoru." Slávisté byli kritizováni za prohru a chyby v Seville, dnes to bylo však horší. "Neudělali jsme chyby jako v Seville, ale Arsenal dokázal využít skulinky, které se tam vyskytly." Z tribuny se zdálo, že domácí hráči jsou mnohem rychlejší a nejen naši obránci jim nestačili. "Umí si pokrýt dobře balón, když si to správně dají, tak mají před vámi náskok a vyzní to tak, že jsou rychlejší," vysvětloval Krajčík. "Věděli jsme, že to bude hodně těžký, ale sedm gólů už je opravdu moc. Určitě jsou lepší, ale při výsledku 7:0 vyniknou jak jejich kvality, tak i naše nemohoucnost. Padli jsme na hubu, horší už to být nemůže."

Vyrovnaným dojmem působil brankář Martin Vaniak, pro kterého se stalo utkání noční můrou, když se na jeho svatyni valil jeden útok za druhým. "Prohrát 7:0 je samozřejmě ostuda a je to hrozné, sám jsem dostal nejvíc pět gólů. Víte, že se na vás dívá šedesát tisíc lidí na stadionu, další u televize. Chtěl bych moc poděkovat našim fanouškům, skvěle fandili, ale zároveň se jim chceme i omluvit. Na druhou stranu už jsem starší a beru takové věci s nadhledem, při postupu do Ligy mistrů nám někteří lidé nevěřili, teď máme tři body, před sebou tři utkání, z toho dvě doma. Myslím, že pokud se nám podaří postoupit ještě do Poháru UEFA, bude to také nad původní očekávaní. Teď se jenom dát dohromady do zápasu s Libercem," řekl k duelu Vaniak.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 00:14 |  
    0 0

    Vždycky sme s vami

  2. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    mart     před 17 lety 24.10.2007 04:47 |  
    0 0

    Tak, a uz sme doma. Prave jsem spolu se tremi kamarady dorazil z Londyna.
    Tedy, urcite se neda rict, ze bych byl v euforii, nebo pocitoval nebetycne nadseni, ale coz, nekdy to vyjde,.... jindy holt ne.
    Arsenal byl proste lepsi, a navic jim to tam proste padalo, no. Zadna veda! Stando! Martine! Hlavu vzhuru!
    Vzdyt je to jen jeden, jediny zapas...
    Nikdo z Vasich fandu, kteri prijeli s Vami (nebo za Vami) do Londyna Vas nezatracuje. Arsenal je holt Arsenal, a ne Sparta nebo Zlin. Slavia se proste pokusila hrat proti nim fotbal, .... no a to jaksi prilis neslo...., kdyz vzpomenu na ten gol Fabregase po nasem rohu...., jak dlouho to trvalo, nez se hra prenesla pres cely hriste? ( ...a bohuzel do nasi brany) 6 vterin? osum? nevim, ale kvuli takovym akcim se na fotbal chodi. Kvuli takovym akcim tleskam, kricim, a zvysuji si svou tepovou frekvenci.
    Byl jsem se Slavii pred lety v Curychu, byl jsem v Praze na Partizanu, byl jsem ted na Emirates......, jednou to holt vyjde, podruhe ne. Slusi se ale zatleskat a podekovat Arsenalu, za skutecne paradni ukazku toho nejmodernejsiho fotbalu, a pak uz zadne ohledy zpet!
    Hledme dopredu! Na Liberec, a pak treba i doma na Arsenal.
    Proc ne. Jsou dobry, vsechna cest, ale my jsme SLAVIA. zdravi mart

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 11:31 |  
      0 0

      Marte, ja jsem jeste porad v Londyne a citim to stejne. Napsal jsi to krasne, pro me to byl take nadherny zazitek a ten protiutok... malem mi vytryskly slzy, kdyz jsem videl, jak dokonaly fotbal muze byt. Petrik

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 08:39 |  
        0 0

        Zdravim Vas vsechny! Tak ja jsem na rozdil od Vas silene daleko a dokonce jsem zapas ani nevidel. Jen goly v sestrihu, ten prvni dokonce kazdou pulhodinu vysilali na CNN jako "Hra dne"! Jsem rad za Vase komentare co se Slavie tyce. Opravdu je treba souperi zatleskat, pofoukat to "cervenobilesesivane srdicko", dostalo peknou infarktovou pecku, ale zaroven se divat na nadchazejici zapasy. Stalo se, vratit zpet to nejde, ted je tady Liberec, zivot jde dal. Verme, ze do Prahy prijede Arsenal jiny, ze budeme hrat jinak a ze prave takovy bude i vysledek. Ona, bez vymluvu, je ta marodka nebyvale vysoka, a hlavne nelecici se, vlastne nevime co je to videt tym v plne sestave. Takze damy a panove: SLAVIA DO TOHO a AT ZIJE SLAVIE!
        Vilem Hodr, Honduras

        • Re: Slávisté debakl těžce nesli

          AKI     před 17 lety 25.10.2007 16:17 |  
          0 0

          Anı ja jsem zapas nevıdel,bohuzel davalı jıne zapasy a tak jsem jenom pozoroval jak se kazdou chvılı menı skore... bohuzel na strane Arsenalu. Tezko se mı to hodnotı... ı ja jsem sı vyslech nejakou tu narazku,ale vsechno vesmes v dobrem - proste se to stalo a jak z vasıch kometaru se da vycıst,ze ı pres 7 bananu jsem se snazılı do konce zapasu,coz me taky samozdrejme tesı!! Je treba na tom najıt taky nejake pozıtıva(ıkdyz to bude ası tezsı... :-) ) a proste se z toho poucıt a jıt dal. Arsenal sı udelal radost,dıvacı vıdelı pekny fotbal a dost golu a na to se precı chodı ne?? V poslednı rade bych chtel zmınıt,ze me opravdu tesı jak se tu skoro vetsına ctenaru SN zachovala a udrzela chladnou hlavu a naprosty nadhled = klobouk dolu pred Vamı a fanouskama na Arsenalu!!!! Jen tak dal.... AKI

          • Re: Slávisté debakl těžce nesli

            mart     před 17 lety 25.10.2007 20:03 |  
            0 0

            Hm, taky me to potesilo. Po zapase jsem se ptal sam sebe, jestli je to uplne normalni, dostat 7 golu a pritom nebyt totalne vzteklej. No, a jak tady na SN vetsina prispevku potvrzuje, za urcitych okolnosti to holt normalni bejt muze :D.
            Proste prevladly ty pozitivne zazitky. Z krasneho stadionu, perfektni hry Arsenalu, fantasticke atmosfery mezi fandy....
            Sedel jsem pri zapase oddelen od svych "spoluputovniku", cili vedle uplne "cizich" lidicek. Na jedne strane anglican s malym synem, a na druhe slovak zijici v Anglii. No jo, jenze behem asi deseti minut se proste pripojili k davu a skakali a tleskali (soused na levo i kricel :D, zatimco soused napravo zjistoval ktera bije :D) jako my vsichni ostatni!
            Nejvetsi pecka byla, kdyz kdosi asi 5 minut pred koncem zacal volat po vyrovnani! ....krasne se k nemu pripojil i zbytek (pres 2000lidi!). No neni to trochu "jine" prohravat 6:0, a volat "Vyrovnat,Vyrovnat!"?
            Asi me taky trochu hralo u srdce a pysnilo, kdyz s nama par cockney's venku pred stadionem potrasalo rukama, a mnozi z nich ocenili podporu fanousku nasim klukum v prubehu zapasu i po nem.
            Proste se uz ted tesim na odvetu v Praze, i kdyz jim treba tech sedum golu uplne nevratime.zdravi mart

            • Re: Slávisté debakl těžce nesli

              AKI     před 17 lety 25.10.2007 21:49 |  
              0 0

              No jo,jak sam jiste vis,tak v UK je fotbal nekde jinde a lidi jakbysmet. I ja jsem tam potkal radu lidi,kteri i pres porazku sveho milovaneho klubu dokazou uznat kvalitu soupere - ne jako u nas v CR. Proste je to pryma to videt a pak si jeste vyslechnout poklonu od UK fans no.... Co dodat - jiny kraj,jiny mrav.... Jenom se obavam odvety,neocekavam ze to Arsenal uplne vypusti. Ale pro me je ted zajimavejsi Liberec jak tam dopadnem,snad KJ a jehou soubor neco vymysli a odvezeme alespon bodik,to by bylo taky pekny..... Hezky vecer vsem ctenarum SN, AKI

  3. stejne diky

    rudahvjezda     před 17 lety 24.10.2007 07:48 |  
    0 0

    kluci, bylo videt, ze makate, chcete hrat, ze jste nic nevypustili, dokonce i za stavu 0:6 jste se snazili a za to vam tleskam. doma to bude jinej zapas a ja vam porad verim, ze na to mate! slavie forever!

  4. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:18 |  
    0 0

    mig52: Přesně tak. Vždycky jsme s váma. KJ uznávám, jen ať proboha, změní nesmyslmé poziční bránění při standartkách (hlavně rozích). Neobsazené posty u obou tyčí na brankové čáře, to je fotbalová sebevražda. Uplatňují to světové celky, my a národák ne. A že z toho v poslední době dostáváme gólů. Na tuto skutečnost upozorňovali všichni, co přenos komentovali či spolukomentovali.

  5. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:25 |  
    0 0

    Taky jsem to těŽce nesl :-( radéji dnes nečtu noviny a dnes si odpustím studio LM. Budou tam všichni určitě hodně vtipní na náš účet a každýmu bude uplně jasný, jak jsme měli hrát..Klobouk dolů pŕed našimi fanošky, ti ukázali, že narozdíl od hráčů na LM mají. LordEdmund

  6. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:28 |  
    0 0

    Ani me nestve, ze jsme se ztrapnili pred celou Evropou, nebo ze jsme nebyli schopny se dostat ani na pulku a totalne se slozili. Stve me to, ze az za 20 let nekdo dostane bura, ze se bude rikat, jo jeste to neni tak strasny jako tenkrat ta Slavia na Arsenalu, to tenkrat byla ostuda. Pocitejte, ze tahle prohra se snama potahne po dlouhy roky, dokud nekdo nedostane 8:0.

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 11:40 |  
      0 0

      Kravina, úplná kravina, 20 let se na nic nevzpomíná

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 11:47 |  
      0 0

      Chvilku budem poslouchat buzerace.Hlavně asi vždy,když se budem pokoušet o LM nebo v ní hrát...."jen si dejte pozor ať nedopadnete jako na Arsenalu" a podobný kecy,ale to nebude trvat dlouho.Navíc v téhle zemi není nikdo,kdo by se nám mohl vysmívat,co se týče výsledků v evrp. pohárech.Holt dostali jsme pořádnej kopanec do zadku,snad to k něčemu povede a zlepší se práce s mládeží a hlavně v tréninku!!!Ta rychlost,ta rychlost a práce s míčem.:(......Viva la Slavia!

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:43 |  
        0 0

        zDRAVIM Z JIHLAVY, ZAPOMENOUT ASI NELZE, ALE CEKA NAS LIBEREC , VEDEM LIGU,KJ MUSI UTKANI PODROBNE ROZEBRAT I VEDENI SE MUSI ZAMYSLET, PROC TREBA TOLIK KLICOVYCH HRACU DLOUHODOBE MARODI A PROC DNES NEMAME HRACE TYPU STAJNERA, KTERI DOKAZALI PRI DALEKO UZSIM KADRU VZDY ZASKOCIT, MY POJME DAL SERTE NA NEJAKE SPARTANY, KTERI VAM JAKO MNE VOLAJI A MAJI Z NAS PRDEL.SERTE NA PITOMCE S IDNESU, CI NOVINEK, PROSTE JDEME DAL. jIRI

        • Re: Slávisté debakl těžce nesli

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 15:42 |  
          0 0

          Divný... Mě volal jen jeden sparťan, ale kupodivu i jeden fanoušek Juventusu a jeden Tepličák... Mno jo no. Hrajou jejich týmy letos LM? Obávám se, že ne... :))) Je mi jedno celkem, jak to včera skončilo, na výsledku se pracovat nedá, na výkonu ano. Jsem rád za to, že jsme nebetonovali. Je rozdíl prohrát 0:3 po betonu, ani jednou nevystřelit na bránu a hrát navíc v nejsilnější možné sestavě (Sparta na Arsenalu) a hrát otevřenou hru, s asi šesti osmi marody a prohrát 0:7 (my). Ani jednou to není ideální, je to v obou případech prohra. Ale dá se zatleskat tomu, že se nebáli hrát otevřenou hru, i když předem věděli, jak to dopadne. A za to patří trenérovi velkej dík! Luke

  7. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:42 |  
    0 0

    Doufám,že včerejší konfrontace se špičkovým týmem nám otevřela oči a všichni zodpovědní lidé ve Slávii pochopili,co je třeba změnit,zvláště pro sportovního ředitele pana Šrámka,pro trenéra juniorky Šmejkala,trenéry dorostu Saňáka,Jíru,Prokeše muselo být včerejší utkání poučné,chybí nám pohyb bez balónu,agresivní hra,napadání,pressink,pasivně bráníme-stínujeme protihráče,i když máme převahu hráčů,chybí nám rychlost,dynamika,rychlost práce s míčem,vše je pomalé,zdlouhavé,zaostávali jsme kondičně,Arsenal i za stavu 5:0 hraje s plným nasazením,máme pomalý a komplikovaný přechod do útoku,právě těmto herním dovednostem je třeba se věnovat na tréninku u všech kategorií Slávie,od žáků přes dorost a juniorku až po A tým,je třeba intenzivně trénovat,kdo viděl trénink Arsenalu a Slávie,tak viděl ten velký rozdíl,na jejich tréninku se jezdí nahoru dolu,hraje se stejně jako v zápase na jeden dotek s plným nasazením,u nás se hráči v tréninku nenadřou,bohužel podobné nešvary a zaostalé tréninkové metody se používají i u dorostu,juniorky,stačí přijít na jejich zápasy a je vidět hru bez pohybu,agresivity,nasazení,komplikovaný přechod do útoku,o hře na jeden dotek ani nemluvě,místo nářků pana Jíry o špatném terénu,o špatném výkonu rozhodčího,je třeba tvrdě pracovat na tréninku a to samé vyžadovat v zápasu,žádné fňukání nás neposune dopředu na vyšší úroveň,je třeba připravovat mladé hráče pro moderní fotbal a ne pro ČFL nebo Gambrinus ligu,pan Šrámek by měl angažovat odborníky za zahraničí,aby se zmodernizoval náš zastaralý tréninkový proces,musí se zlepšit skautink,především ve vyhledávání mladých talentů,z kanceláře toho moc pan Šrámek neobjeví,chce to jezdit po soutěžích a sledovat a sledovat talenty,chce to mít kontakty na jednotlivých okresech,dobrou siť informátorů,vyhledavačů,v tomto byla nezastupitelná role pana Říčky,ne náhodou skončil v Chelsea,doufám,že včerejší zápas nám otevřel oči a dojde k systémovým změnám v tréninkovém procesu i v doplnění realizačních týmů o zkušené odborníky třeba i ze zahraničí,evropský vlak nám ujíždí a je třeba tvrdě pracovat,aby nám neujel,to by bylo špatné pro celou Slávii,Míra

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 18:39 |  
      0 0

      to psal Voki!:)

  8. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:44 |  
    0 0

    Nejde jen o kvalitu hráčů,která je na straně Arsenalu někde jinde,ale o systém a kvalitu tréninku,na tréninku Arsenalu se 90 minut jezdí nahoru dolu a pak jim nedělá problém hrát stejným způsobem i v zápase,nevadí jim hrát středa-sobota-středa,naše tréninky nemají takovou intenzitu,žádáme o přesouvání zápasů,bagatelizujeme špatný výkon v Líšni,přitom stejnou mizérii jsme předvedli na Bohemce,v Mostu,v derby,drohou půli proti Zlínu,první půli proti Plzni,musíme intenzivně trénovat,abychom se vyrovnali soupeřům v nasazení,rychlosti práce s míčem,v kondici,pohybu bez balónu,v defenzívě,zatímco my bráníme pasivně-stínujeme soupeře,i kyž máme převahu hráčů,chybí nám aktivní obrana,pressink nebyl vůbec vidět,Hřebíkova cesta ve Spartě ukázala,že tvrdou prací se dá uspět i v LM,u nás se málo trénuje,hráči jsou pohodlní,nejhorší na tom je,že stejný styl a trénink se uplatňuje i v juniorce a dorostu a pak se divíme,že není koho povolat za zraněné hráče,doufám,že si to odpovědní lidé ve Slávii uvědomí a učiní systémové změny na všech úrovních,jinak nebudeme konkurenceschopní a o další účasti v LM si můžeme nechat zdát,proto je taková prohra užitečná,doufám,že se pan Šrámek,Šmejkal,Saňák,Jíra dívali dobře a spolu s trenérem Jarolímem udělají potřebné změny v tréninku,ve výběru posil,v hodnocení zápasů,musí se toho hodně zmeňit,jinak nám ujede vlak a nepomůže nám ani nový stadión,Míra

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:55 |  
      0 0

      MIRO ASI S VAMI SOUHLASIM V MNOHEM MATE PRAVDU, ALE NEMYSLIM SI , ZE VSE JE SPATNE, PRAVE NAOPAK, JINAK VAS POHLED JE FUNDOVANY, NEMATE ZADNE PREDPOJATOSTI, JAKO JA KTERY UZ SE SLAVINKOU ZAZIL DOST, PRESTO SI MYSLIM, ZE KLUB FUNGUJE VELMI DOBRE AZ NA TO CO JSTE VYJMENOVAL. ALE JA JSEM SLAVISTA A TAK DNESNA SVUJ KLUB REZATZ NEBUDU , PROTOZE LIGA MISTRU JE USPECH, PRVNI MISTO V LIZE JE USPECH A NASI ZACI VSECHNY MANCAFTY V LIZE A DIVIZI DO 3 MISTA JE USPECH A JA SE DO LIDI TYPU ROSENA, DOLEZALA KAROCHA , SUSTY A DALSICH PROSTE DNES STREFOVAT NEBUDU. JIRI SLAVISTA NAVZDY

  9. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:25 |  
    0 0

    Vždycyk sme s váma!!! Po výhře! Po prohře! a tak proto, ať žije Slavie!

  10. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:32 |  
    0 0

    Vy s tím naděláte. No tak jsme dostali klepec, no. A najednou snad budete chtít odvolat i trenéra, ne? Prostě všechno má svoje hranice. I kdyby nakrásně u nás vše fungovalo na sto procent, všichni byli natrénovaní, psychicky odolní, takticky vyspělí, bojovní a já nevím, co ještě, stejně jsou naše šance malé. Ke slovu se totiž taky dostává talent, fotbalový um, nazývejte si to, jak chcete. A za ten se platí, tudíž evropská elita je jinde a u nás se prostě pracuje s evropským podprůměrem. Kdo vyčnívá, odchází. Nejsou velký prachy, nebude top kvalita. Tím samozřejmě netvrdím, ať se na to všichni vykašlou, že to nemá cenu. Musíme se neustále snažit o zlepšení všeho, co zlepšit jde a průběžně se snažit tu o větší, tu o menší zázrak. Ale nemá cenu všechno odsoudit, když nás ztrapní tým s hráči v ceně celé Slavie. A navíc-první půle byla vyloženě smolná a druhá strašně naivní, jakoby hráli někde na plácku. Zdar, Japhy

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:39 |  
      0 0

      Arsenal už porazil české mistry Spartu a jeho hráči se určitě nemuseli nervovat tím, že se jim postaví jejich pražský a horší soused," napsal Sun, podle něhož se nyní fotbalisté Slavie určitě netěší na návštěvu Walcotta a jeho spoluhráčů v Praze.
      Deník Sun věnoval utkání se Slavií celou jednu stranu. Na třech čtvrtinách však rozebíral, jestli je Gallas po odchodu z Chelsea v Arsenalu šťastný. O zápasu vlastně jen dvě řádky. K tomu ještě znak Slavie zaměnili za znak Sparty.
      Deník Daily Mirror? Strana o zápase, z toho však většina jen příběh domácího útočníka Adebayora. V sestavě pražského klubu pak byl Vleck, Drzal a Valasak...

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        mart     před 17 lety 24.10.2007 16:04 |  
        0 0

        trefne!! Naprosty souhlas!!
        vysvetleni? Jiste, bez problemu. Pokud neco napise The Sun, musi se normalni clovek nutne domyslet, ze PRAVY OPAK je nejspise pravdou, .... a co si mysli (pokud oni mysli) bricti komunisti je mi , s prominutim, uplne JEDNO :D.
        ..jen tak mimochodem, doporucil bych se podivat na oficialni stranky Arsenalu ( tam se mozno dovedet ponekud jiny, a zretelne ponekud profesionalnejsi nazor nez ma pisalek s The Sun), pripadne do polocasu ze zapasu, kde ponekud prilis jasne zazniva, za Slavii je treba brat podstatne vazneji nez jejiho prazskeho (nerikam horsiho, a pokud si to myslim, ... tak si to klidne muzu myslet :D) rivala.
        Takze, hezky den!mart

  11. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:49 |  
    0 0

    Můžete děkovat Bohu, že jste nedostali místo AJAXU v předkole Arsenál. To by nebyla žádná liga mistrů, ale jen ostuda a žádné machrování. Jestli si myslíte, že postoupíte aspoň do poháru UEFA tak se hrozně mýlíte. S takovým výkonem jako včera už žádnej zápas nevyhrajete a skončíte s ostudou na posledním místě ve skupině. Sevillu ani Arsenal doma neporazíte a v Bukurešti se taky nevyhrává. Alespoň konečně vidíte, že liga mistrů není žádná sranda a myslím že příště bude hrát ligu mistrů Sparta její výsledky oceníte.

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 15:13 |  
      0 0

      Uznej te sami ze sparta hrala s arsenalem lespi fotbal jak vy.Co se tyce golu:-d Sedum golu to je trosku moc ....

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:32 |  
        0 0

        Haha nebud vtipnej...

        • Re: Slávisté debakl těžce nesli

          (host)     před 17 lety 25.10.2007 11:38 |  
          0 0

          On neni vtipnej, on je uplne blbej ;) POHANG_STEELERS_HOOLIGANS

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 15:46 |  
      0 0

      S ostudou na posledním místě, aha... A kdy naposled vyhrála Sparta v LM? Mám pocit, že to bylo na podzim 2003 :D:D:D:D

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 15:59 |  
      0 0

      Jo to určitě neoceníme, protože Sparta získala za své poslední dva ročníky celkem 3 body, tedy z 12 ti zápasů, což je prachsprostá bída, proto není co oceňovat a SLAVIA tyto tři body získala během 3 zápasů v LM.
      Možná, že jste nyní při kvalifikaci hráli srdnatěji, ale to je zkušenostma z bývalých ročníků. Teď to poděláte s Curychem, způsobíte další průsery s fanouškama a povezete se jak po másle do středu tabulky. Už nemáte totiž hráče, který by si vážili svého klubu, ale jde jim jen o prášule. Nazdárek
      Papol

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 16:15 |  
        0 0

        ale Sparta nikdy neprohrála s nikým 7:0 v lize mistrů. Že jste porazili Steuu Bukurešť je jen náhoda a víc už nevyhrajete

        • Re: Slávisté debakl těžce nesli

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 21:02 |  
          0 0

          ...a pak ses probudil s rukou v nocniku...

          • Re: Slávisté debakl těžce nesli

            (host)     před 17 lety 24.10.2007 21:33 |  
            0 0

            opravdu???? To je mi novina..... A nepleteš se? Nebyls to náhodou ty sám????

            • Re: Slávisté debakl těžce nesli

              (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:38 |  
              0 0

              Hele mozna ze vse prohrajem a budem hrat spatne, ale na vas to furt staci coz? Desny pomysleni, at uz skoncime na podzim v jakykoli bide, vzdycky budem mi, kdo vas dal 2:0 v derby. Je halt na case si to chlapce priznat, ale minimalne do jara jste druhy :p

            • Re: Slávisté debakl těžce nesli

              (host)     před 17 lety 25.10.2007 09:31 |  
              0 0

              Jsem si 100% jistej uplakanku!

            • Re: Slávisté debakl těžce nesli

              (host)     před 17 lety 25.10.2007 11:37 |  
              0 0

              Hehe, to se dalo cekat ze po nasi prohre se zvedne moralka zapadlych pseudofans ze sparty. No jo no, kdyz vlastni klub nestoji za nic, tak se holt spartanci musi vystrikat z neuspechu druhych, jak typicke :D Soustredte se radsi na uefu (balkan cup nebo jak tomu rikate :D) a neplette se do zalezitosti fans uspesnejsich klubu. POHANG_STEELERS_HOOLIGANS

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:33 |  
      0 0

      Rofl lmao. aneb jak malinky spartanek zavidi lm ? Neboj v Balkan cupu taky neco uvidis :p

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:52 |  
      0 0

      tak pokud ja vim,tak sparta posledni dve sezony v LM mela pokazde jeden bod!co my uz jsme davno prekonali!

  12. Slavie

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 19:40 |  
    0 0

    Duvod, proc nejsme uspesni je jednoduchy, Slavie je jen obrazem ceske spolecnosti. Zacina to tim, ze si o sobe myslime buh vi co, ale kdyz prijde na vec tak jsme pripo.rani. Vsem se smejeme, rikame jak je kdo neschopny ( kdyz hrala Sparta s Arsenalem, tak jsme rikali, ze je to srovnatelny tym s Ajaxem), ale jakmile dojde ke konfrontaci ( nejlepsi tym na svete - Sevila). Jak je treba mozny, ze takovy Jablonsky po zapase usmevavy obiha protihrace a chce si pokecat, nebo mozna vymenit dres. Jak je mozny, ze jsme uhybali v soubojich! To se nesmi dit. My kdyz hrajem a vedem o gol o dva prestaneme hrat a pak proste nejsme schopni uhrat 90 minut proti nekomu kdo zapas nevypusti. Jak muzou nasi hraci rict, ze si jedou zapas s Arsenalem uzit! Jak muze nekdo rict, ze jsem aspon v lize mistru a o nic jineho nejde. Proc nekam lezt, kdyz si to tam pak chceme uzivat! My musime jit do kazdeho zapasu s pokorou, ale hlavne jedinou myslenkou, ze chcem VYHRAT. V tomto bych ocenil hlavne Senkerika a Misu svece, kteri nehrali tak alibisticky, a dovolili si normalni klicku a nebyli tak priposrani, ale kdyz uz nemam techniku, tak musi byt duraz a minimalne v a blizkosti vapna proste nesmime chodit po spickach, abychom tem klukum neublizili. Kazdopadne hlavu vzhuru, ono to pujde, ale je potreba zmenit styl mysleni vsech hracu, v tomto me chybeli moc dva hraci JANDA ( ten si servitky nebere, umi pritlacit na pilu i neco zahrat a obcas trosku simulovat) a Brabec, ktery mozna neumi tak dobre hrat, ale umi si zarvat vinadat a povzbudit. Protoze v tymu co tam byl chybel nekdo, kdo by zvedl hlavu a poradne vsem nadal. To bych vycetl i KJ, ze uz pak v druhem polocase jen sedel a kroutil hlavou, to prece nemuze, mel burcovat a rvat, aby chlapi dali hlavu nahoru. Pozitivum je, ze jsme meli na to tam uhrat vic, bylo tam par chvil, kdy jsme predvedli co umime, ale dokud nebudem prejizdet doma v kazdem zapase soupere nasazenim po celych 90 minut, tak to nepujde ani v LM. KJ musi dohlidnout na to, aby chlapi hrali cely zapas a ne jen jeji casti. Kazdopadne v pondeli si musime jet do Liberce pro viteztvi a pak doma porazit Arsenal a ne byt priposrani. Aby neplatilo Krylovo, ne nejsme na kolenou, ryjeme drzkou v zemi. Tak hlavu na horu a makat cely zapas, proti Lisni, Bohemce, nebo Arsenalu a ono to pujde.

    • Re: Slavie

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 19:47 |  
      0 0

      Omlouvam se za chybejici podpis Xallivarius

      • Re: Slavie

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 10:58 |  
        0 0

        Zdaravim Xallivarius! Mas tam par postrehu, ktery bych videl podobne. Hlavne to s tim Svickem a Senkerikem (Senky hral podle me dobre, ... jen nemel nechat pred prvnim golem utyct toho Hleba... :), ale ono se to radi, kdyz ma ten Belorus "turbodmychadlo" :D, a Svicko se aspon nebal se s balonem zastavit, votocit, nechat anglana (no ted sem to prehnal, won tam vlastne skoro zadnej anglan nebyl, .... nakonec proto sme asi dostali ten nasup.:) prebehnout. Misty taky vypadal slusne Tavares, jenze zkazil silene moc prihravek (vcetne 5ti metrovej :(). Taky s tim Brabcem a Jandou bych to videl podobne.
        Jinak samozrejme doufam spolu s ostatnimi, ze v Praze uvidime jinej zapas.zdravi mart

  13. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:10 |  
    0 0

    Souhlasím s názory,že pokud se bude říkat,že Arsenal je jeden z nelepších týmů,vede anglickou ligu a tím pádem se nic vlastně nestalo, budeme hrát další ligu mistrů za dalších několik let.Vždyt máme tři reprezentanty v mužstvu co hrálo,mužstvo má i zkušenost se zápasy v pohárech,ale neplnilo to mělo hrát od trenéra.U mnohým stačí ,že pouze nastupují v zápasech.Jedná se o stejnou ostudu jako v poháru pro Lišni.Jsme teprve nazačátku budování mužstva a máme konečně představu jak dlouhou cestu má celý realizační tým před sebbou.

  14. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    PUMAKING     před 17 lety 24.10.2007 23:16 |  
    0 0

    Výjezd do Londýna super a děkuji všem zůčastněným za poklidný zájezd ( zvlášť tedy všem z našeho busu č.4 ) a hlavně Richimu, že vše bylo super zorganizováno. Ten výprask je VELMI SMUTNÝ, ale chybami se člověk učí a zkušenosti, i takovéto z LM nás do budoucna posílí. Snad nás teď nesrazí v lize a zvládneme následující zápasy. Moc se mi líbilo i naše fandění a samozřejmě závěrečná děkovačka i přes protrpěných 90 minut. Naopak štvalo, že jsme byli nuceni sedět, ale snad jen hlupáci nepochopili, že nešlo než se podvolit daným podmínkám a tady, chci ocenit rozumný proslov kolegy z první řady :-) -- Teď vzhůru na naši ligu a pak si zkusit napravit reputaci s Arsenálem doma. Zatím to otravování rudochů překousnem a věřím, že jim brzo zase ústa zavřem !!! -- MĚJTE SE - Karel - PUMA KING
    PS: ještě osobní omluva "dívce v modrém", že jsem na ni po cestě zpět na lodi tak "čučel", ale v té náladě a polospánku mi to nějak nedocházelo, že to mohlo být nepříjemné. Pokud bylo, tak opravdu velká omluva, ale na mou obhajobu musím říct, že tam nebylo nic hezčího, na co by se dalo koukat :-))

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:58 |  
      0 0

      Na derby se vyser možná budem do jara druhý ale vy budete věčně druhý,to si pamatuj.Odehrajou tři zápasy v LM a už se kasaj sešívky.Nezapomeň kolik Sparta odehrála v LM nebo v PMEZ zápasů možná 100.Takže zpět na druhej flek a ať žije AC SPARTA PRAHA

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 01:20 |  
        0 0

        Běž si oslavovat vítězství Arsenalu a pospíchej, protože ve čtvrtek se ten váš rudej ansámbl zase ztrapní a zbydou vám jen kecy typu aspoň to nebylo 7:0. Ještě že za vás kopou Walcott a spol. Jinak byste se ani neměli z čeho radovat.

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        PUMAKING     před 17 lety 25.10.2007 13:54 |  
        0 0

        klasický rudý zoufalec - z fotbalu co rudá chatra předvádí je zle i Tobě bolševiku rumuskej, jste 8 bodů za náma, o LM už ani nesníš a v Uefě se klepete i před Curychem a vykřikovat budeš když mi dostanem na Arsenálu ?!?!!! Fakt zamindrákovanej ubožák skrytý za anonymitu tak zalez a modli se ať neuděláte ostudu i dnes

        • Re: Slávisté debakl těžce nesli

          PUMAKING     před 17 lety 25.10.2007 13:56 |  
          0 0

          klasický rudý zoufalec - z fotbalu co rudá chatra předvádí je zle i Tobě bolševiku rumuskej, jste 8 bodů za náma, o LM už ani nesníš a v Uefě se klepete i před Curychem a vykřikovat budeš, když my dostanem na Arsenálu ?!?!!! Fakt zamindrákovanej ubožák skrytý za anonymitu, tak zalez a modli se ať neuděláte ostudu i dnes

  15. Re: Slávisté debakl těžce nesli

    (host)     před 17 lety 25.10.2007 18:00 |  
    0 0

    Dooostali sme no a coooo, no a coooo, no a cooo oo ooo

    • Re: Slávisté debakl těžce nesli

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 21:31 |  
      0 0

      Ale copak snad vám nevytekli nervíčky?Já jsem vás jenom škádlil abych si potvrdil jaký jste ubožáci.Ve svém komentáři jsem nepoužil ani jednu nadávku zato vy dva hned několik.A to jsem někde četl,že fanoušci Slavie se rekrutovali z řad inteligence.No to radši budu podle vás rumun nebo co ale nikdy se nesnížím k tomu abych vždycky hledal chyby jinde.Jste k smíchu sešívky a to i přes naší dnešní porážku.Ať žije AC SPARTA PRAHA.Zdraví MarHud

      • Re: Slávisté debakl těžce nesli

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 22:45 |  
        0 0

        Hele MarHude, Ty asi nejsi uplne muzikalni, ze jo ? :DDD

        • Re: Slávisté debakl těžce nesli

          (host)     před 17 lety 27.10.2007 00:49 |  
          0 0

          Jak tro myslíš vole ?