Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Arsenal - Slavia 7:0

Zázrak se bohužel dnes na Emirates Stadium nekonal, Slavia prohrála rozdílem několika tříd. inkasovala sedm gólů a ani jednou se střelecky neprosadila. Minimálně dva další góly zachránil Vaniak. Prohlédněte si pár fotek přímo ze stadionu.

Arsenal - Slavia 7:0 (3:0)

Sestava: M. Vaniak - M. Krajčík, M. Suchý, D. Hubáček, D. Pudil - Z. Šenkeřík, M. Švec, M. Tavares (62. T. Belaid ), D. Kalivoda (46. T. Jablonský ), M. Ivana (56. L. Volešák ) - S. Vlček

Lavička: M. Vorel, F. Dřížďal, O. Šourek, R. Gaúcho

Karel Jarolím vyslal do utkání možná trochu překvapivou sestavu, na levém kraji obrany místo Dřížďala nastoupil Pudil, na levý kraj zálohy se tak dostal Ivana, který měl spolu s pravým ofenzivním záložníkem Šenkeříkem podporovat v útoku osamoceného Vlčka. Ve tředu zálohy pak hráli uzdravení Švec s Kalivodou, který však byl o poločase vystřídán Jablonským.

Utkání začalo pro slávisty hodně špatně, už v 5. minutě prohrávali po krásné střele Fabregase zpoza hranice velkého vápna. Počáteční velký tlak domácích po chvíli opadl a do hry se dostala i Slavie, bohužel Kalivodova střela mířila jen těsně nad břevno. Slávisté nehráli tak špatně, ale Arsenal prokázal svou kvalitu a hlavně efektivitu v zakončení. Naše obrana nestíhala pokrývat rychlé útočníky, Adebayor pak měl i výraznou výškovou převahu, několikrát ho zastavil ofsajd. Z prvního rrohového kopu Arsenalu ve 24. minutě si do vlastní branky srazil míč Hubáček. Do poločasu se skóre zvýšilo už na hrozivých 0:3, Pudil nesmyslně zahrál od lajny malou domů na Vaniaka, který při výkopu nakopnul míč jen do opodál stojícího Walcotta a ten ho v pohodě obešel. I když v držení míče meli slávisté ctyricet procent, Arsenal ukázal kvalitu o několik tříd vyšší, hrál to, co potřeboval a předvedl spoustu krásných narážeček.

Jestli jsme si před půlí říkali, ať už je přestávka a hráči s nepříznivým vývojem zápasu něco udělají, tak v podstatě celý druhý poločas jsme se modlili, aby už utkání skončilo. Arsenal během sedmi minut rozebral naši obranu a zvýšil už na hrozivých 6:0. Deset minut před koncem utkání pak Rosický nastřelil břevno,Vaniak kryl několik gólových šancí, ale v zaveru inkasoval posedme.

Zápas tak měl jen dvě pozitiva, viděli jsme hodně gólů, bohužel do té nesprávné sítě, a slávističtí fanoušci fandili i při hrozivém průběhu. Slavia dnes dostala lekci, na kterou hodně dlouho nezapomene.

Hodnocení trenéra

"Můj komentář bude stručný, Arsenal nás přehrál ve všech ohledech, z toho, co jsme si představovali, že budeme hrát, jsme neudělali nic. Branky jsme inkasovali kvůli nedůslednosti, druhá byla vlastní, třetí nás dorazila. Chtěli jsme utkání dohrát se ctí, případně ještě gól vstřelit, ale úvod druhá půle se nám opět nevydařil," řekl k zápasu trenérKarel Jarolím .

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 22:42 |  
    0 0

    Ježiš to byl masakr :-(

    Ladask

  2. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 22:42 |  
    0 0

    Ostuda... Nemá cenu psát víc... Ale Slávistou bude do smrti!!!
    Vilém Hodr

  3. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 22:45 |  
    0 0

    škoda no,mohli jsme hrát beton a nedostat tolik,ale navždy s vámi
    potěšili mě fanoušci co tam byli že poděkovali a zatleskali zaba123

  4. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    bojler     před 17 lety 23.10.2007 22:48 |  
    0 0

    No co, lepsi nez hrat uefu s curychem.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 08:46 |  
      0 0

      sparta hrála ligu mistrů už několikrát, tak se laskavě zdrž takovýho komentáře. to co včera ukázali slávisti, byla ostuda na entou... sparta by rozhodně takovou ostudu neudělala. hlavně, že se pořád kasáte, jak jste výborný...

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        Markus     před 17 lety 24.10.2007 09:08 |  
        0 0

        Normálně na anonymní příspěvky nereaguju, ale teď budu abych vyvedl z případného omylu další čtenáře. Sparta prohrála před pár lety s Lyonem a Barcelonou shodně 5:0 a to na rozdíl od Slavie hrála beton a nakopávanou. Ať už Slavie nebo Sparta, je třeba se smířit s tím že špičkové světové kluby jako je Arsenal si mohou dovolit do svých kádrů vybírat ty nejlepší, ne ty kteří jsou zrovna na trhu volní za pár melounů či dokonce bez smlouvy. Rozpočet Arsenalu je poněkud jinde ...

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:59 |  
          0 0

          Sorry Markus, tady's dost ujel. Ten prispevek anonyma, na ktery's proti svym zvyklostem odepsal, byl tak ubohy, ze na'n nebylo treba reagovat. (i kdyz vysvetlujicim komentartem) - prispevatel zretelne nevidi fakta fakticky, a tudiz si Tve vysvetleni nezaslouzi. Jestli fakta nevidi, nebo nechce videt.... mi muze bejt dost jedno, neb jest to anonym.... I tak zdravi mart, a Slavia vsude!

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 12:14 |  
          0 0

          a jaký že to byl stav Arsenalu doma se SPARTOU v 81. minutě?
          Arsenal vedl 1:0! a jaký byl stav v 81. minutě včera? 6:0!
          To jsou FAKTA!

          • Re: Arsenal - Slavia 7:0

            (host)     před 17 lety 24.10.2007 12:22 |  
            0 0

            Kdo je lepší se ukázalo jen a pouze ve vzájemném zápase - Sparta - Slavia 0:2. V tabulce je rozdíl 8 bodů, tak se prober.

  5. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 22:52 |  
    0 0

    SK Slavia Praha navzdy a dekuji za to,ze jste se do konce snazili hrat,uznani

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      PetCC     před 17 lety 23.10.2007 22:53 |  
      0 0

      Jak jsem psal jinde, nebetonovali, chtěli hrát fotbal a to jim nemůžu mít za zlý.

  6. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    PetCC     před 17 lety 23.10.2007 22:52 |  
    0 0

    Abych napsal něco jiného, tak je to ideální výsledek do odvety. Arsenal má postup blízko, nenasadí nejlepší hráče, takže bude větší šance na bod(y).

  7. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 22:52 |  
    0 0

    Čééééééérvenobííííláááá bóóóójováááá síííííííla slááááááááávie prahaaaa vždycky jsme s váma po výhře po prohře a proto ať žije slavie at žije slavie............a ted všichni na ligu a pak na Arsenal doma!!!Slavia Forever!!!

  8. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 22:54 |  
    0 0

    Čekal sem to horší. Hráli k blití stejně jako ve druhý půli se Zlínem, V Líšni a na druholigové Bohemce, která umí vyhrát pouze se Slavií, kde jí k tomu šourek rád pomůže.
    Kluci jsou namachrovaný primadony, uplně to z několika hráčů dýchá, sou furt zraněný a ještě se nemaj k tomu prodloužit smlouvu (Latka, Švento).
    Vedení místo kvalitního Rajnoch přivedeme Šourka, Kopřivu a Gabriela... Přitom by stačilo vzít peníze za lístky z jednoho utkání s Ajaxem.

    Ale psal to už Richi - měli bysme být nenároční. Ale jistě Richi, každý kdo byl nenáročný na sebe a své okolí (Armstrong, Federer atd.) to někam dotáhl.

    Zápas na Arsenalu mi vůbec nevadí, ale sere mě Bohemka, Líšeň a namachrovanost některých hráčů.

    Jestli to nejsou úplný blázni, tak bude v Liberci hořet tráva a uhrajou aspoň bod. Pokud tam předvedou něco jako loni v Jablonci, tak si říkaj o profackování od Karla. Myslím to vážně, protože už se nesmí zaspat jako loni n jaře a při náznaku krize začít něco dělat.

    Ale hlavně musíme být nároční. My chceme jenom výhry a když už ne výhry, tak kvalitní bojovný výkon na hranici možností. A ten sem viděl naposledy v zápasech s Ajaxem.

    Budou makat, nebo si radši vezmou ty svý kšiltovky Ed Hardy a budou se chovat jako fiflenky? Už Liberec napoví.

    Slavia do toho.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:06 |  
      0 0

      Ještě jedna zajímavá věc. I když je Fabregas primadonkla, tak narozdíl od pár individuí maká na tréninku i při zápase. Holt hrát jak hraju a myslet si, že bych měl dostávat 10x víc peněz. Na podobné manýry dojela Sparta, ať se to nestane Slavii.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:44 |  
      0 0

      Jdi do prdele.

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 11:08 |  
        0 0

        Ne, ty jdi do prdele.

  9. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    martin08     před 17 lety 23.10.2007 22:55 |  
    0 0

    BITTERSWEET SYMPHONY

  10. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:00 |  
    0 0

    Tak co hold se to vyrazne nepovedlo, hlavne na to zapomenout a poucit se z toho.. a vzit si z toho jen to nej. Chce to hodit za hlavu.
    Jinak je supr ze hraci prisli ke kotli. A Fans byli skveli..))

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:12 |  
      0 0

      Až na to, že tu větu: "to se nám nepovedlo, hoďme to za hlavu" - slyším čím dál tím častěji a důrazněji. Jestli jsme měli postoupit do LM a pak tam dělat takovou ostudu, tak to bych radši LM nehrál. Směje se nám celá Evropa.

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:48 |  
        0 0

        No to je pravda..... jako 7 je hodne. S tim souhlasim ze se nam smejou ted vsici proto by to chtelo tento debakl odcinit v pristich zapasech.

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        quelhar (admin)     před 17 lety 24.10.2007 07:50 |  
        0 0

        Smejou se nam spartani, zbytku Evropy jsme u prdele. Radsi budu delat treba kazdy druhy rok ostudu v LM za 120M nez hrat UEFU zadarmo.

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:32 |  
        0 0

        Směje se nám celá Evropa,hm tak ty si dobře blbej. V Evropě (to znamená na západ od našich hranic) sou naštěstí kouda dál a vědí že tohle se prostě stává. Nemáme šanci s těma šaškama u koryta českýho fotbalu jim konkurovat.. To je důležitý si uvědomit,než tady plkat o ňáký ostudě..

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:47 |  
          0 0

          jj, asi tak nejak:"......sou naštěstí kouda dál a vědí že tohle se prostě stává..", to dost sedi. I obycejnej fanda Arsenalu, nam pri odchodu ze stadiounu vyseknul poklonu: "... panove, ste frajeri! Stojite za svym manshaftem, i kdyz to zrovna nejde! .... jste vetsi fandove nez my,..... jo a ti Vasi kluci vubec nejsou tak spatny, nasim to holt dneska sedlo".... jasny, jasny to se mozna rika tak jako ze slusnosti, ale slusnosti se obycejne dostane jen tomu, kdo si ji zaslouzi. Jinak je treba znovu vyzdvihout sqely zazitky z tohodle vyjezdu - skutecne krasny stadion, a skutecne paradni vykon Arsenalu....., vypada to, ze zavidim? Ne, ne, naopak, docela dost jim to preju! Vsak my uz se taky brzo dockame. Vecna Slavia !zdravi mart

  11. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:09 |  
    0 0

    Ostuda, hanba.

    Všichni v klubu by si měli uvědomit, co je zodpovědný výkon na hranici možností. Nečekal jsme zázraky, ale tohle je strašná ostuda. Docela přemýšloím o tom, jestli za takovou cenu má Slavia hrát LM. Udělali jsme si akorát v celé Evropě pořádnou ostudu.

    Nemám slov a jsem strašně zklamán a dne se opravdu za Slavii stydím.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:14 |  
      0 0

      Muzes byt nastvany to ano,ale stydet se?!V zadnem pripade,nikdo to neodchodil,snazili se hrat,Standa s KJ zadne vymluvy a proto SK Slavia Praha navzdy!

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:42 |  
      0 0

      ty nejseš slávista

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:27 |  
      0 0

      Ty si vážně vůl.. Styď se a hlavně nikde neřikej že si někdy fandil Slavii., to by pro mě bylo horší než ta včerejší porážka.. Dík, Kmotr

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 16:22 |  
      0 0

      já se jako fanda Slavie stydím za takové případy jako jsi ty. nezačal jsi náhodou Slávce "fandit" někdy koncem letošního srpna? ovšem omlouvalo by tě, kdyby ti bylo max. 10 let

  12. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:12 |  
    0 0

    Kdyby se hrálo na rozpočty týmů, tak by to skončilo 50:1, není proto žádný šok, že to skončilo, jak to skončilo. Ostatně když jsme dostali čtyřku v Líšni, je sedmička na Arsenalu ještě poměrně lichotivá. Ale ono to tak bývá. Dnes byl den blbec, štěstíčko,muška jenom zlatá, kterého jsme měli tolik proti Žilině a Ajaxu, se dneska nedostavilo a naopak Angličanům se to hrálo, když jim tam padly hned první dvě střely. Ukázalo se, že nemáme dost defenzivních hráčů. On chyběl i ten Ferry Dřížďal. Sebevraždu ale nespácháme, naopak věřím, že Slavie nadělí v pondělí Liberci pětku. Arsenalu bychom měli připravit pořádnou hrací, například si vypůjčit sněžná děla
    Tantalos

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:16 |  
      0 0

      Myslim,ze chybel nekdo z trojice Latka,Brabec,Smicer.Vzpomente na jaro jak se zmenila nase tvar kdyz se vratil Latka.Jsme bohuzel prilis labilni

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 00:02 |  
        0 0

        Dnes se mi bude krásně usínat a zítra ten komentář v novinách.Ať žije AC SPARTA PRAHA

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 00:03 |  
        0 0

        Dnes se mi bude krásně usínat a zítra ten komentář v novinách.Ať žije AC SPARTA PRAHA

  13. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 23.10.2007 23:59 |  
    0 0

    Přestože si zejtra ve škole vyslechnu hodně keců hlavně od rádoby sparťanu, který viděli tu rudou lůzu tak leda v televizi, beru si na sebe ten nejkrásnější dres na světě, protože, když po zápase vždy s plných plic řvu vždycky jsme s váma, po výhře, po PROHŘE, tak to myslím vážně, dneska to byla pecka, možná trošku nezasloužená, protože kluci makali, ale dělali hrozný chyby a navíc na arsenal neměli...kdyby to zabetonovali, tak sme možná dostali trojku a byl by klid, když s nima zkoušeli hrát fotbal, tak to takhle dopadlo....chci hlavně poděkovat fanouškum, kerý cestovali do Londýna, protože jsem fakt nečekal, že zaplní celej sektor hostů...ve snech jsem doufal v tisíc Slávistů a nakonec jich tam bylo 3x tolik, škoda, že jsem nemohl ject a to říkám i v emocích po debaklu...mam trošku strach z odvety na Strahově, ale uvidíme, teď hlavně odjezdit po zadku zápas v Liberci, protože bez toho to nepude, SKS
    StevenSKS

  14. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 00:10 |  
    0 0

    Je zbytečný licitovat. Ostuda to bohužel je. Ostuda Slávie a s ní celýho českýho fotbalu. Fotbalovej svaz, kde hrajou prim bafuňáři a bejvalý nebo nevodobý veksláci je zralej na ručník a ne na zázraky v Londýně. Přeju Spartě, aby nedopadla stejně blbě.
    A mojí Slávii hlavně nadhled. Je na vysoký škole fotbalu a tam se nic nepromíjí. Každá zkušenost ji může jen zvednout a pomoct v dalším působení. Škoda, že ty kluci až na výjimky nesbíraj zkušenosti pro Slávii.
    Hoši děkujem a hlavu vzhůru
    pepe

  15. Čí ostuda?

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 00:48 |  
    0 0

    Porážka v Líšni byla ostuda. Na Arsenalu ale ne. A jestli to byla ostuda, tak českých sponzorů. Banky mají miliardový zisky, ČEZ, RWE, Škoda taky, Prazdroj.... , ale do fotbalu nic nedají. Naše firmy udělaly z českých fotbalových týmů trhovce, kteří prodávají stále, vždycky a každého. Na druhé straně dokud vedou český fotbal Košťálové a spol, sponzoři si nechtěj špinit ruce. Nedivím se jim. A protože nejsou love, může český lize dominovat Slavia, která koupila deset hráčů v průměru za dva miliony korun za kus- Dnešní porážka je proto ostuda všech těch bafíků, kteří radši volili Koště než Haška, protože se báli, aby nezačalo čistit hnůj v českým fotbalu. Ale bez peněz, no dyť to znáte.
    Tantalos

  16. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 07:21 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem.
    Po bitvě je každý generálem. Výsledek je krutý a je mi hořce, jako každému opravdovému slávistovi. Pro naše hráče to bylo asi tristní poznání, kde se dnes opravdu dobrý fotbal nachází a jak k takovému fotbalu mají naši hráči ještě mnoho a mnoho hodin tvrdé práce daleko. To je realita kvality hráčů, jaké má Arsenal a jaké má Slávie. Teď je důležité se dát dohromady a zase pracovat a trénovat a bojovat. No a my fandové také můžeme pomoci a určitě tím nejen já myslím, že znovu půjdem fandit a podpořit náš tým. Chtěl bych pozdravit p. Viléma Hodra z Hondurasu a povědět mu, že jsem si něj vzpomněl, když jsme dostali asi 6 gól. Vzpomněl proto, že i v Hondurasu máme slávistu a i když ho to asi taky bolí, tak fandit nepřestane a svou Slávii nezatratí, protože vždycky není posvícení. Nemá cenu dělat ani žádné rozbory. To je prostě masakr, ze kterého se musíme otřepat a bojovat a s pokorou makat dál. Úspěchy nepřijdou hned všechny najednou. O každý kousek, o který se v budoucnu budeme zlepšovat i ze zkušeností z takových zápasů, jako byl včerejší, bohudíky za něj.
    Z rukou na srdci pojdmě dál se svou Slávií a nezapomeňme, že teď se ukáže kdo slávistou opravdu je a kdo si chce jen "rejpnout". No a to přeci vydržíme, to už jsme si několikrát prožili. Tak s vírou, že příští dny už budou lepší - Sokrates.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:00 |  
      0 0

      Z rukou na srdci pojdmě dál se svou Slávií - krasna veta. Pro me je to snadne: ted nebyt slavistou? - a kdy jindy nez prave ted jim byt? Nax

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:39 |  
        0 0

        Vážený Sokrate,
        díky za Váš příspěvek. Moc jste mi připoměl mého tátu - taky slávistu. Máte pravdu. I špatné věci se dají vyřešit z noblesou a i v těch špatných věcech je začátek dobrých. Ano, pojďme dál a nenechme se otrávit. Cesta, kterou se vydala Slávie je správná a jen nezapomínejme, že je to cesta plná práce a odříkání i možných neúspěchů. Ale to už jste tu pane Sokrate napsal taky.
        Paras

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 18:02 |  
      0 0

      Milý Sokrate,

      ne jen v Hondurasu držel palce můj přítel Vilém. Jsou lidé, které nikoliv život, ale pracovní povinnosi zaženou i do krajů, jako je Kuba. Tady se fandí ještě o něco hůř. Honduras je sice chudá země, ale takové věci, jako internet nebo kabelová televize, tam fungují. Na Kubě na připojení kabelové televize čekám již 9 měsíců. Včera pak, jako obvykle, v práci přestal jít internet. Člověk by si myslel, že mu chtějí škodit. Ale oni to se mnou naopak myslí dobře, abych tolik netrpěl, když se zrovna nedaří. Pravda ovšem je, že když odpojili internet v zápase se Steauou v okamžiku, kdy Standa Vlček spálil za stavu 2:1 šanci, byl jsem na infarkt. Naštěstí existují i SMS, takže kamarádi mě bez informací dlouho nenechali.

      Teď je opravdu nejlepší rychle se otřepat (nikoliv zapomenout) a jít dál. V pondělí budu zase sedět u počítače a doufat, že tentokrát on-line přenos budu moci sledovat až do konce.

      Vít

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 08:05 |  
        0 0

        Vážený pane Víte,
        máte pravdu v tom, že opravdu netuším, kde všude mohou být fandové slávie po světě dalekém, ale že i na Kubě?? To jsem nečekal. Zaplať PánBůh, že jste tam jen služebně a tak vydržte. Tak na Vás budu myslet taky, ale doufám, že už to nebude kvůli tomu, že dostáváme další takovej nářez. Tak přeju zdraví a šťastný návrat. Sokrates

  17. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    Jacobs     před 17 lety 24.10.2007 07:22 |  
    0 0

    Vysledek je sice kruty ale paradoxne jsem nebyl z naseho vykonu nejak zklamany- nasi hrali fotbal a bojovali

  18. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 07:31 |  
    0 0

    1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 --goooool !!! největší ostudný výsledek
    českého týmu v pohárech-jen tak dál !!!!!To bylo keců,když tam Sparta dostala trojku !!

  19. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 07:37 |  
    0 0

    Nechme keců o tom, že jsme hráli a bojovali, protože jsme NEHRÁLI A NEBOJOVALI. Ostudu na Bohemce a v Líšni viděl málokdo, ale tohle viděla celá Evropa, to jsme se tedy zviditelnili. Tržní cena všech našich hráčů klesla, a to o hodně, protože tyhle "výkony" se bohužel počítají víc, než umolousaná "slavná" vítězství nad takovými sraby jako je Sparta.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 07:40 |  
      0 0

      Bohužel máš pravdu,tohle už nikdo nevymaže

  20. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    thomash     před 17 lety 24.10.2007 08:01 |  
    0 0

    No, tak nevím... Prostě jsme se zase hned sesypali :o( 4 góly jsme si dali zase sami, hlavně ten třetí byl výstavní, to snad ani nemohli myslet vážně :o( Aspoň že poslední půlhodina už nebyla tak tragická. Mně hlavně štve to, že výkon, který jsme tam předvedli by nestačil ani tady na druhou ligu. Proč nemůžeme hrát jako v lize? Arsenal je samozřejmě někde jinde, ale neříkejte mi, že kvůli tomu si nejsme schopný dát na 4 metry balon. Myslím, že by se všichni hráči do jednoho měli nad sebou samyslet a vrátit prémi za Steauu.... :o/

  21. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 08:32 |  
    0 0

    v obrane chybeli Brabrc a Latka, tam to byl pruchodak, ale hlavne v zaloze vcera nebyl schopnej nikdo podrzet balon a presne prihrat, vsichni se mice hned zbavovali.... Myslim, ze Ivana a Senky v zaloze nebylo moc stastne. Zvlast Ivana mi pripada, ze je hodne za ocekavanim (trochu mi pripomina Matusovice po prechodu do Sparty - hvezda, ale vykon zadny...)

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 25.10.2007 10:14 |  
      0 0

      Senkerik se nelibil ????
      Umyslne jsem nikoho nechvalil, protoze proste nikdo nebyl perfektni ( taky, kdyby byl, tak sme nedostali sedmicku, ze :D)..., ale zrovna Senkerik mi pripadal dost slusnej.(podobnej vykon jako na Ajaxu)
      Je fakt mozny ze se pletu, ale tak nejak mi prislo ( o.k mozna az na ne uplne zdarilou akci Pudil - Vaniak :), ze to co hrala v utery Slavie by pravdepodobne stacilo na vetsinu tymu kapr-ligy.
      Jak rikam, mozna ze se pletu, mozna, ze se "Dost pletu", ale proste mi to tak prislo. Na Arsenal to nestacilo, ale na ne by nestacil ani "Zandour" ... jen by sme dostali treba jen 2 nebo 3..... Na druhou stranu oni jako by meli dvakrat vetsi "Motor" a podvozky z Formule 1. To se pak holt i s tou nejnabouchanejsi Skodovkou clovek holt nechytne, no.
      Tak treba priste, ... treba hned 7.11. na Strahove!zdravi mart

  22. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 08:50 |  
    0 0

    už dlouho jsem se tak nepobavila. DÍKY SLÁVISTI ZA PĚKNÝ STŘEDEČNÍ VEČER! BYLO TO SUPÉÉÉÉÉÉR.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:29 |  
      0 0

      Nevím čím se sice dnes pobavíte, že za to Slávii už teď ráno děkujete, ale zřejmě Vás radost nad porážkou Slávie tak rozohnila, že to chcete prožít znova a znova ........... Víte, mi si to samozřejmě "vyžereme", ale plakat nebudeme. Připadáte mi jako ve scénce " Ze soboty na neděli - v pátek večer a v sobotu ráno" kterou mistrně sehráli Iva Janžurová a Felix Holzman. Tak si to užijte a znovu se pobavte. "Když žena nedostane toho,koho miluje, Bůh buď milostiv k tomu, koho užene". (Platon).
      Přeji hezký den Sokrates

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:31 |  
        0 0

        samozřejmě ÚTERNÍ VEČER...., ale to snad každý pochopil

  23. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:24 |  
    0 0

    No a co tak jsme prohráli,to se z toho všichni poserem nebo co. Pohrát 1:0 nebo 7:0 tak to vyjde na stejno,tři body nejsou stejně. Za slávii se nestydím a stydět se nikdy nebudu. Názory některých fanoušků,že je to tragédie jsou mi uplně někdě :D,nezajímá mě vůbec názor lidí,kteří jedou na fotbal jednou za rok a pak doma na vesnici řvou jaký jsou slávisti,nezajímá mě názor nějakejch zkurvenejch rudejch blbů o tom, že je to ostuda,ty kryplíci totiž dostali bůra v Lyonu a na Barceloně a pokud si pamatuju dobře,tak s týmem ze světový špičky neuhráli ani bod,kromě jednoho na Chelsea. Nemůžeme být tak nároční,když se postoupilo,tak se řeklo,nemusíte uhrát ani bod,hlavně že ste tam.A ted každej vyřvává,posílá Slávii do kanálů. Ale vy všichni co ted nejvíc kvákáte tak za 2 měsíce budete Slávii vynášet do nebes,protože já vám garantuju,že zápasy doma jak s Arsenalem a Sevillou budou uplně jiný a minimálně 4 body z mich mít budem. Seru na to víc psát nebudu,myslete si každej svý a nepište sem ty vaše hovna. Slavia Forever. Ládík

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:36 |  
      0 0

      Taky se to tak dá říct.. :D

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:06 |  
        0 0

        a co se ti na tom nelíbí,napsal jsem pravdu. Ládík

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:14 |  
          0 0

          Však v pohodě, já to beru.. Kmotr

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:29 |  
        0 0

        Ládíku,Ládíku,ty rosteš pro šibenici

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 09:53 |  
      0 0

      Ty budeš asi pěknej inteligent s tou mluvou.Tak ať se ti daří

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:22 |  
        0 0

        Ládíkova řeč jeví se být prostou, leč výmluvnou a zcela pravdivou. Dala by se tesat. To víš, že se neposerem.
        Tantalos

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:21 |  
        0 0

        ty se zas neumis podepsat, tak pomlc "inteligente". Lada to napsal naprosto presne, jak to proste je a uprimne se mu nedivim, ze pouzil takovy slovnik, jaky pouzil, kdyz vidim co za zblepty jsou nekteri schopni napsat. Jak uz nekdo psal, Rim loni dostal jako TOP muzstvo sedmicku od MUFC.A co z toho bylo?par clanku v novinach,par kecu a Rim jede dal. Nevsiml jsem si, ze by se zostudili na generace dopredu. Proste stalo se, je to nemile, ale jedem dal. troubi

  24. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:05 |  
    0 0

    SUSA: To byla ostuda... jetse ted se stydim co tam klci delali...Ach jo.

  25. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 10:16 |  
    0 0

    Jako skorostaroslávista jsem tentokrát v London chyběl z pracovních i zdravotních důvodů, O to více jsem trpěl u TV. kde se vše opakovalo a opakovaně jsem trpěli. Mezi plusy bych zařadil to, že jsme hráli, i když někdy souhra vázla. A minimálně 3 góly byly fatální. Už při malé domů Pudila jsem málem rozbil láhev vzácného vína z Đakova (HR). Tušil jsem, jak to dopadne. Výhra Arsenalu byla jasná, zasloužená, alarmující. Ale život jde dál, Jako někdejší "vlajkonoši" či "mládežníci" jsem před 30 lety (hlavně při výjezdech, tam byly porážky pravidlem, jsme skandovali (parafrázuji) "Prohráli jsme, vem´to Ďas, v Liberci se hraje zas. Uvědomme si, že v případě třeba 7:0 a 0:1 (dá-li Bůh, Alláh, Marx a třeba i Engels) by to byly 3 body pro každého DO TABULKY.
    Takže: Nezapomeňme na chyby, zapomeňme na výsledek, Sezóna trvá ještě 7 měsíců!!! Dobi

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:38 |  
      0 0

      Zdravim, ano nadavat umi kazdy, nezlobte se , ale tentokrat nic hodnotit nebudu, mozna snad prece, v letech nejhlubsi financni krize jsme hrali pravidelne pohary a hracu jezdili po zadku , bez ohledu zda jim Slavia dluzila, hraci a TO JE SPECI PRO TEBE DAJVE JAKO HRDLICKA TOHO MOC OD FOTBALOVEHO BOHA NEPOBRALI, ALE BOJOVAli jak o zivot, proto ty vyrovnane zapasy treba s Totenhamem, nebo Ledsem, drel i podle tebe nekopa TABORSKY V PRAKTICKY ZTRACENEM UTKANI S PALERMËM a uspech prisel, pokud si to hraci uvedomi nemam o ne strach, jinaK bych chtel na dalku podekovat vsem Slavistum, kteri byli u toho, jak ze si to Lado rek , neposerem se a jedem dal, NAVZDY S VAMI, SLAVIA DO TOHO . jIRI

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:53 |  
        0 0

        Naprostý souhlas s Vámi. Už jsem to tu také poznamenal. Nemá cenu se v tom patlat, jsme soudní a chyby jsme viděli i ten masakr, jak řekl můj syn. Co je důležité a nutné je to, abychom takový trend a vývoj zachytili od našich nejmenších a v tom je i vychovávali, aby jako A tým pak byli schopní jakéž takéž konkurence v budoucnu třeba i tomu Arsenálu. Teď je nutné to řešit s chladnou hlavou, v Liberci se pokusit dokázat, že na tom nejsme tak špatně jak to chtějí vidět Ti, co nám nepřejí a porvat se s osudem. A blahořečím tomu, že máme krásný český výraz, ano "neposerem" se z toho. Sokrates

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 24.10.2007 15:27 |  
          0 0

          Me ta prohra i kdyz je opravdu kruta vubec nevadi. pote co jsem shledl sestrih na orf1 bylo jasne ze arsenal nam ukazal odu na fotbal. pro slavii je to velka zkusenost a pouceni. i velikani ale obcas spadnou na hubu, je potreba se nevzdavat a makat dal, verim tomu ze pokud se slavinaka dostane do pristiho rocniku lm takovou dardu uz znovu na arsenalu nedostane, pokud by s nim hrala. to same plati o nasi lize urcite v ni nenajdeme tym ktery by takto nas mancaft rozebral. tak ze hlavu vzhuru a hura na liberec . ps ty prihravky na jeden dotek byly opravdu grandiozni:-) zdravi dejva

  26. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 13:40 |  
    0 0

    Ostuda to je, ale i to se někdy tak stane. Rychlý první gol, pak už vše vychází a naopak druhému nic. Fandím Brnu, ale Slavii neodsuzuju. Prostě se to stalo.

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 14:04 |  
      0 0

      diky Jiri

  27. Re: Arsenal - Slavia 7:0

    (host)     před 17 lety 24.10.2007 16:19 |  
    0 0

    Raduji se dosavadních výkonů Slavie, ale nejsou jen dobré dny . Včera s Arsenalem neměla nárok, tak to chodí... Školné se musí v LM zaplatit. ale takou šišku jsem nečekal. Jsem se Slavii v dobrých časech, i v těch horších. Život jde dál, čeká nás Liberec, to bude romantika!
    ElCipro

    • Re: Arsenal - Slavia 7:0

      (host)     před 17 lety 24.10.2007 18:32 |  
      0 0

      Mám takovej pocit Ládíčku že jsi tak trochu mimo mísu když tvrdíš,že Sparta nikdy nikoho ze špičky neporazila.Myslím,že v nultém ročníku zrovna Barcelonu se kterou do posledního kola bojovala o finále a pak myslím,že s šesti dalších účastí třikrát postoupila do osmifinále a jednou skupinu vyhrála.Pro zajímavost v PMEZ to je ten pohár který Slavia nikdy nehrála a Sparta téměř každý rok dokázala v roce 1983 vyřadit Real Madrid.Mě jen těší že po včerejšku má Slavia dva krásný rekordy.Ten první je že jste si poprvé a doufám že naposled vyzkoušeli Ligu Mistrů a ten druhej vám taky doufám dlouho nikdo neodpáře a sice 0:7.... Ať žije AC SPARTA PRAHA.

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 20:19 |  
        0 0

        si hloupy..

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 24.10.2007 23:46 |  
        0 0

        jsi neinteligentni...

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 25.10.2007 00:07 |  
          0 0

          Jak můžeš poznat,že jsem blbý a neinteligentní,když jsem napsal jenom několik pravdivých faktů?Já si myslím,že si udělá každej obrázek sám,teda s výjimkou sešívek,protože jak známo ti moc tolerancí neoplývaj.A proto ať žije AC SPARTA PRAHA!

          • Re: Arsenal - Slavia 7:0

            (host)     před 17 lety 25.10.2007 09:48 |  
            0 0

            jsi neinteligentni...

      • Re: Arsenal - Slavia 7:0

        (host)     před 17 lety 25.10.2007 02:47 |  
        0 0

        Prosimte chlapce, za vase dve posledni vystoupeni v LM mate dva body to uz jsme prekonali, co bylo pred lety uz nikoho nezajima bo ti mam pripominat pepiho ? takze back to rumunsko a nech si zdat :-)

        • Re: Arsenal - Slavia 7:0

          (host)     před 17 lety 25.10.2007 14:02 |  
          0 0

          My se taky nevytahujem s vítězstvím v předchůdci PMEZ (Středoevropském poháru) v roce 1938... :-) a rovnávat Štrougalovu tlačenku z období normalizce s "normálníma" týmama ligy, který za sebou neměli papaláše z ÚV KSČ je dost mimo... pajuch

          • Re: Arsenal - Slavia 7:0

            (host)     před 17 lety 09.11.2007 22:51 |  
            0 0

            Sparta ten Středoevropskej pohár vyhrála třikrát vole

  28. nahrávka

    zachy     před 17 lety 25.10.2007 16:57 |  
    0 0

    Nemáte někdo náhodou prosim nahraný úterní studio fotbal na vhs nebo dvd?Ne že bych byl nějakej masochysta ale byl sem v Londýně a tak bych se na to eště chtěl podívat v TV jak to vypadalo.Jestli jo dejte vědět na icq 480369149. Dík moc