Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Dresy opět se sešívanými zády

Výborná zpráva pro všechny fanoušky, kterým se nelíbil design dresů, ve kterých slávisté hráli svá utkání. Na jaře vyběhnou hráči v ligových zápasech s tradičními sešívanými dresy i na zádech.

Terčem kritiky jsou bílá záda poslední rok a půl, kdy Slavia spolupracovala ještě s Adidasem a pak jej nahradilo Umbro. Nejdříve se ze sešívaných zad stala záda bílá s logy sponzorů na podzim 2006, poté se objevil bílý čtverec s číslem, a nyní mají dresy opět bílá záda s číslem a logy sponzorů. Takto upravené dresy měl jen A tým, béčko hraje tuto sezónu stále v sešívaných.

Právě ve spolupráci s firmou Umbro se chystá návrat k tradičním sešívaným zádům, a to už na jaře. Celkově se změní i design dresů. Uvidíme, co Umbro ve spolupráci s marketingem Slavie vymyslí, a zda se změní i varianta světle a tmavě modrých dresů pro venkovní utkání.

Ani při novém designu však bílý čtverec nezmizí z dresů v utkáních evropských pohárů. "Pro zápasy evropských pohárů platí přísná pravidla o čitelnosti čísel na zádech, v případě našeho dresu tak pod číslem musí být podle stávajících předpisů velký bílý čtverec. I při designu těchto dresů bude přihlíženo k více než stoleté tradici našeho klubu," uvedl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal.

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 16.10.2007 21:07 |  
    0 0

    SUPER není co dodat

  2. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 16.10.2007 21:25 |  
    0 0

    kdyz budou hnusny, tak si koupim ten co ted maji ve fanzone a bude:)

  3. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 16.10.2007 21:35 |  
    0 0

    Pane Doležale odstupte! VRATTE NAM BILA ZADA!!! tt

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 16.10.2007 21:58 |  
      0 0

      co blbneš ty voe??? prej odstupte, pod jeho vedení se celá novodobá éra zvedá k lepšímu, nejdřív si to promysli, než to vydatluješ do klávesnice;)

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 16.10.2007 22:13 |  
        0 0

        joke

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          (host)     před 17 lety 16.10.2007 22:21 |  
          0 0

          Coz nic nemeni na tom, ze sesivany zada budou oproti stylovejm bilejm hnus, chjo. georg

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 16.10.2007 23:07 |  
            0 0

            kterej antirealista tu nabada dolezal odstupte.zaslouzil by sis par facek.

            • Re: Dresy opět se sešívanými zády

              (host)     před 17 lety 16.10.2007 23:43 |  
              0 0

              jiste nejakej ubohej spartan,at zije nase vedeni,vzdycky jsme s vami!!

              • Re: Dresy opět se sešívanými zády

                (host)     před 17 lety 17.10.2007 19:01 |  
                0 0

                no je hezký že všichni fandíte našemu vedení, ale počkejte až dorazej penize od UEFA a najednou se vytratěj do ENICu na dluhy..a hned je budem chtít vyrazit.. jen aby tohle všechno vydrželo nebo šlo k lepšímu!! SKS olé

  4. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 16.10.2007 22:11 |  
    0 0

    budu asi za rebela, ale než čtverec na zádech tak raději tak jak to je:) ale jinak by to chtělo trochu retro (líměček;)) a zmínka o stadionu třeba tak jak to měl při otevření emirates arsenal:)

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 16.10.2007 22:37 |  
      0 0

      Mě osobně se taky poměrně líbí celá bílá záda...i zezadu je patrno, že jde o sešívané dresy a kdyby se to ještě nějak výrazněji zdůraznilo, tak by to bylo ideální.

      Takhle - zase se dočkáme nějakých opičáren s podbarvením čísel a hlavně sponzorů, i když to by v současnosti tak hrozné být nemuselo, každopádně se mi rovněž líbí víc bílá záda s náznakem sešívaného dresu než bíle čtverce na sešívaném dresu...O.Ž.

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 16.10.2007 22:46 |  
        0 0

        ne, žádnej límeček

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 16.10.2007 23:46 |  
      0 0

      tak si zacni chodit na Liberec,Most nebo Kladno,to jsou tymy,ktere te uspokoji,maji totiz bily zada a nepoznas o jaky tym se jedna. At zije Slavia se sesivanymi zady!!

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 17.10.2007 08:35 |  
        0 0

        Je to spíš otázka vkusu, jasně jsem pro sešívaný záda všema deseti, jenže ten čtverec je ohyzdný! GeorgK p.s. to s tím Liberce si laskavě příště odpusť!

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          (host)     před 17 lety 17.10.2007 10:06 |  
          0 0

          Přesně tak - pokud budou záda bez reklamy, třeba jen se jménem, černou barvou, jak tomu bylo dřív a s číslem, tak jsem taky pro.

          Ale jak tam bude reklama, tak bude určitě podbarvena bílým obdélníkem, aby byla čitelná. Navíc v pohárech bude zřejmě celé číslo podbarveno bíle, aby bylo lehce rozpoznatelné..podle toho co píšou na oficu...

          Takže z toho pohledu bych radši ty bílá záda...zvykl jsem si na ně...vypadá to docela dobře...
          Navíc s těma bílejma zádama je to udělaný tak, že poznáš, že to jsou sešívky...tak nevím co tu plácáš o LBC apod...

          O.Ž.

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 17.10.2007 12:02 |  
        0 0

        ctverec je hroznej, co takhle kolecko ??? :D

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          Katrin     před 17 lety 17.10.2007 12:10 |  
          0 0

          Navrhovala jsem webíkovi modrou elipsu - když je to pro poháry, že by to dávalo na zádech českou trikolóru... Jinými slovy: "Bude čtverec!" ;o))

  5. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 16.10.2007 22:11 |  
    0 0

    super zpráva, konečně návrat k tradičním sešívaným dresům, vedení mi udělalo neskutečnou radost, díky

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 17.10.2007 16:35 |  
      0 0

      Tak tak - jsme ,,sešívaní,, máme nejoriginálnější a nejkrásnější dresy z celý ligy - to mi potvrdilo i několik nestranejch lidí, kteří fotbalu moc neholdujou. Tradice je prostě tradice ... bílá záda nebyla špatá, ale přeci jen sme jedou červenobílý a to se nám líbí

  6. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 16.10.2007 23:48 |  
    0 0

    Moc dekujem a tesime se na nasi milovanou Slavii v tradicnich dresech!! A ctverec vubec nevadi, kdyz se musi splnit nejake podminky, radi prijmeme ctverec, hlavne kdyz bude na sesivanem podkladu!! Dekujeme!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 16.10.2007 23:56 |  
    0 0

    Dekujeme,at zije Slavia v sesivanych dresech!!! Diky nasemu vedeni za uzasne gesto!!!

  8. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 17.10.2007 02:24 |  
    0 0

    Vážení....

    právě v těchto dresech,s bílými zády, zažíváme zatím super výsledky,tak abychom to nezakřikli....jinak límeček měl náš dres většinu historie,když mluvíme o tradici,já jsem pro límeček,proto jsem si taky koupil retro dres.Je to takový fajnový.

    Jinak mám radost,kdyby KJ,vzal Weaha do party,

    optimální sestava? Vaniak-Krajčík,Suchý,Brabec,Dřížďal-Janda,Tavares,Weah,Pudil-Vlček,Necid

    nebo Vorel- Gabre S.,Latka,Šourek,Hubáček-Kalivoda,Švec,Volešák,Jablonský-Šenkeřík,Ivana

    a to tam je Belaid,Gaucho,Kopřiva a Gabriel,zraněný Švento a na hostovačce Gecov,Vácha,Dočkal,Costa,Zelinka,no má KJ na výběr,a to úmyslně nepočítám Šmícu,toho beru jako marketing mng.

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 17.10.2007 08:42 |  
      0 0

      Hele, z Weaha mám taky radost, ale ješté jsme ho neviděli kopnout do balonu, takže bych s tim sestavováním základní sestavy počkal....Třeba ho ani nebude KJ chtít....LE

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 17.10.2007 10:10 |  
        0 0

        Přeju hezký den Vám všem.
        Jsem na tom podobně jako LordEdmund. Zatím jsem ho neviděli a proto je předčasné hned ho vidět v základu. Rozumím naší slávistické euforii, jsem taky rád, že se okolo Slávie točí spousta managerů a lidí z cizích proveniencí a nabízí hráče. Jen připomenu, že ze Šourka tady bylo hodně lidí natřeseno, a já si připadal jako trouba. Hned po prvním přípravném zápase jsem bohužel na tomto hráči neviděl nic tak fotbaloého, aby mně zaujal. O to víc jsem se podivil, že K.J. ho v týmu nechal. Protože nejsem žádným borcem, říkal jsem si pro sebe: "nekritizuj, nevidíš ho v práci (v tréninku), viděl jsi jeden přípravný zápas, nesuď předčasně". Ani teď nemám právo hráče Šourka nějak odepisovat, ale prostě mi u něj chybí takové ty fotbalové věci jako je předvedl Tavarez, Beilaid, Volešák, a jiní, kteří do Slávie přišli. Tak počkejme, jak se rozhodne hlavně náš trenér a věřme mu, že se rozhodne dobře. Pak samozřejmě budu držet mladému Weahovi palce, protože bude součástí týmu Slavie a bude v naší slávistické rodině. Jak jste včera mohli vidět a nebo aspoň zaregistrovat MB prohrála v Třinci. Prohrála den po té, co se pan Šetrle vyjadřoval v tom smyslu, jak jsou už za vodou a našlápnutí a že u nich takové selhání jako u Slavie nehrozí. Jen jsem tím chtěl poukázat znovu na to, abychom jako slávisti na jakékoliv úrovni ať už nás fandů, nebo hráčů, trenérů i našich nejvyšších bossů vystupovali tak, jak to má K.J. napsáno velkým písmem v kanceláři. "Pokora, pracovitost a víra". To nás určitě bude zdobit jako slávisty a znovu děkuji za velice slušnou a věcně vedenou diskuzi na těchto stránkách a to i včetně pana Jiřího, protože se nejdřív snažme pochopit toho druhého a pak až sebe. Tak se mějte všichni co nejlépe a v pátek: "Na Plzeň, Vávro, na Plzeň". Sokrates

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          (host)     před 17 lety 17.10.2007 10:41 |  
          0 0

          mily Sokratesi jste tak trochu nas Polackovsky typ fandy , ktery bezmezne veri ve vse ciste a haji svuj klub ve vsech casech. Bohuzel Lisen mne bude jeste dlouho budit ze sna a tak verim, ze si dnes zlepsim naladu na Kladne a vecer na repre Acku.Mlady Weah vypada v treninku velmi dobre a lze se jen divit , proc stejne jako po Belaidovi nesahla jina muzstva, ktera v AC i v jeji akademii pravidelne nakupuji, jedna vec je ovsem take jista, Slavia nechce do nekonecna rozsirovat kadr a nekdo bude muset i odejit, hraci prozili krusne 2 dny, kdy od rana do vecera trenovali hlavne fyzicku a KJ hledal varianty hlavne pro stoperskou dvojici , kam bohuzel Brabce ani Latku nejmene mesic nepusti jejich zraneni. Je jasne , ze smer doplnovani tymu je jasne dan a mladi hraci majionahradit hrace o ktere bude v zime jiste zajem, je take pravdou Weahovi patri mezi mimoradne bohate lidi, kteri mohou financne podporit i nas klub a ukazat tak cestu dalsim pripadnym zajemcum . A to tim spise, ze podle domluvy bude na nasich financnich prijmech z ligy mistru a pod, participovat i Enik,ktery zase hasil vsechna financni dobrodruzstvi predchoziho vedeni a nekolikrat nam vyrazne zachranil takrikajic zivot, i kdyz je fakt ze, fakticky zajem o klub neukazal. A tak pokud Weah zustane , to rozhodne KJ do patku bude pro nas klub prinosem. Jiri

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 17.10.2007 11:13 |  
            0 0

            Dobrý den,

            můžete upřesnit, v jakém poměru bude participovat ENIC na příjmech Slavie z LM.
            Děkuji Petr

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 17.10.2007 11:20 |  
            0 0

            Vážený pane Jiří,
            děkuji Vám za vcelku vyčerpávající odpověď. Tentokrát s Vámi souhlasím, jsem rád, že máte pozitivní pohled i na mladého Weaha. Víte, ať už to byl Eduard Bass nebo Karel Poláček, nebo v současné době M. Viewegh (prý také slávista), měli a nebo mají obrovský nadhled nad šosáctvím, karierismem a nabubřelostí. Já jsem obyčejný fanda a sám k těmto velikánům vzhlížím s úctou. Nakonec, já jsem pochopil i Váš směr přistoupení k otázce fandovství ke Slávii. Váš styl je jiný, daleko pragmatičtější a ostřejší, provokující k vášnivé obhajobě vlastního názoru. Ale co je důležité, poznal jsem, že to neděláte ke škodě Slávie, ale ve snaze vyprovokovat další lidi k některým řešení ustáleného a zajetého, prostě nejste tak konzervativní. Já asi přece jen konzervativec jsem. To je určitě dáno už mým věkem a asi i tím, co jsem se Slávií musel všechno vydržet a když jsme u dresů, tak jsem se musel dívat na tu hrůzu, když jsme hráli jako Dynamo Praha. Přesto, když vidím a čtu diskuze na jiných chatech např. MFdnes a ty hrůzy např. Ravanelli nebo Kocek nebo Katano, zaplať PánBůh za tuto diskusi na SN. Sokrates

            • Re: Dresy opět se sešívanými zády

              (host)     před 17 lety 17.10.2007 17:38 |  
              0 0

              Ravanelli je blbej sparťan, Kocek je sparťam, kterej dělá blbýho a chce provokovat a Katano chce provokovat zase ze strany SLavie... :) Nedivil bych se, kdyby byl Katano Kockem a fakt se přelogovával...

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:11 |  
            0 0

            No teda ten Brabec s Latkou mi moc radosti nedelaji:-/ No ale Hubacek se na stoperu zatim jevil velmi slusne tak pokud budou na Arsenal v poradku Svec a Tavares tak tam snad neco ukopem. Z Weaha mam taky docela radost i kdyz by mohl byt lepsi nez Belaid, ale meli bysme se asi spis podivat po nejakym tom stoperovi a zase se zacit vice venovat mladezi tot muj nazor. Aloha

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      Katrin     před 17 lety 17.10.2007 10:29 |  
      0 0

      Bican zase zažíval skvělý časy v sešívanejch dresech, bez bílejch zad, a s modrejma stulpnama...

  9. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 17.10.2007 11:14 |  
    0 0

    Naše tradice je jednou z dnes už mnoha věcí :o), na které můžeme být pyšní, takže super zpráva. Možná bych se nebál i tradiční kombinace s modrými stulpnami.
    Angažování Weaha by nám mohlo pomoci i marketingově, jméno Weah má v Evropě zvuk a informace o spojení Weah-Slavia se dostane do zpráv po celé Evropě. Ale hlavně nám musí být užitečný fotbalově.

  10. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 17.10.2007 11:37 |  
    0 0

    Zdravím všechny. Jsem rád za návrat k tradicím a ocenil bych i modré štulpny. Co mi ale vadí je ten bílý čtverec. Mám pocit, že v tomto ohledu vedení trochu přestřelilo. Nemusí jít o čtverec a už vůbec né tak hnusný jako byl. Musí jít pouze o jednobarevnou plochu s dostatečným přesahem přes čísla. A jde to udělat poměrně vkusně, jen si to s tím chce vyhrát. Jako nejlepší řešení se mi jevil vyboulený trojuhelník postavený na roh, který svého času používala f. Nike, například na dresech juventusu. Taxi

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 17.10.2007 11:59 |  
      0 0

      "Pro zápasy evropských pohárů platí přísná pravidla o čitelnosti čísel na zádech,..." proč musí jít zrovna o čtverec? Co třeba čtverec se zkosenými (zaoblenými) rohy a nebo třeba ovál, či jinak rozhodně ne klasický čtverec a už vůbec ne čtvercová nálepka jako byla kdysi na Adidasech!

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 17.10.2007 12:41 |  
        0 0

        Petre , tento fakt pripustil pred tydnem reditel Slavie pri debate na radiozurnalu, tam uvedl , ze se obe strany jiste rozumne dohodnou, aby byl podporen dalsi rust Slavie, v podstate se maji veci tak, ze Slavia po odecteni provoznich nakladu a nakladu na posily a sve nektere dluhy odvede zisk za LM Eniku a od nej pak v pripade krize ci nutnosti dostane penize, rozpocet Slavie je navic postaven tak, jako by se zadna liga mistru nehrala cili, prijmy nastaveny nezavisle na prijmech z LM. Pokud se ptate na konkretni cisla ty budou radove v desitkach milionu, asi 60 mil.a to je jen odhad , zalezi na cele vydelane castce. Jinal zpet ke Slavii, i dnes KJ nasadil fyzickou pripravu, ze ktere byly vyjmuti hraci po zraneni Kalivoda , Tavares a Weah. U Tavarese nejsem zatim optimista, nevypada na moznost plne zateze u Kalivody je situace lepsi, jinak, Weah je podobne jako Belaid mensiho vzrustu, ma solidni fotbalove mysleni, jeho noha neni tak vytribena jako u Belaida, jinak ho pry dnes nahaneli na Strahove televizni staby , tak bude treba vecer na co koukat. Hraci jiz maji nejhorsi za sebou, konci jim naordinovane dvoufazove treninky se zamerenim na fyzicku a od zitrka zacne priprava na nasledujici zapasy. Jiri

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:04 |  
          0 0

          Děkuji za odpověď.

          Vaše odpověď, bohužel, moc povzbudivá není. Konkrétně by to znamenalo toto: 60 mil. ENIKu, 30 mil. hráčům, tj. - 90 mil., 70 mil. by tedy mělo zbýt Slávce (zde počítám se 40 mil. za příjmy z lístků). Ale je to hodně hrubý odhad.

          Jinak k Arsenalu - zde mám strach, a to nechci stahovat kalhoty, dokud je brod daleko, ale bez Latky, resp. Brabce to bude poněkud problematický. Arsenal hraje strašně rychle s tím budeme mít problémy. Aby to nebylo jako v Curychu v roce 96. Petr

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:18 |  
            0 0

            Petre at bude vysledek jakykoliv , ode mne neuslysite po tomto zapase ani kriveho slova, je nutne oddelit Lisen a treba Arsenal , to je jako opravdu jina kava, ale presne to vystihl Casplar , jde o zkusenost k nezaplaceni, jeste k LM odhady mate celkem presne , musite take odecist naklady na poradani utkani zakl. skupiny LM, ty jsou okolo 6 az 9 milionu na jeden zapas. jinak stylem bude Arsenal hodne nepriemny, hlavne pri absenci tolika defenzivnich spicek Slavie. Jiri

            • Re: Dresy opět se sešívanými zády

              (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:29 |  
              0 0

              Na náklady na pořádání zápasů v základní skupině jsem zapomněl. Takže přinejmenším cca 20 mil. další minus.

              K Arsenalu - souhlasím s Vámi plně. Především si to jedeme všichni užít. Koho by to totou dobou před rokem napadlo. petr

            • Re: Dresy opět se sešívanými zády

              (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:42 |  
              0 0

              náklady 6 - 9 milionů na zápas? to je nějaký přehnaný, můžeš to trochu rozvést?

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:53 |  
            0 0

            Dobrý den pánové!
            Sleduji tuto diskuzi a vím jen dobře,že klasické dresy byly vždy sešívané,čili klasické nikoliv bílá záda a je na výrobci,aby zde sluši-
            vě zapracoval "viditelná čísla".Jinak hovořit o Arsenalu,Sevile či Bu-
            kurešti nemůžeme ani optimisticky ani pesimisticky,ale v realitě dnů na hřišti.Kdo by před Žilinou a neznámým losem jen zauvažo-val o LM,kdo by uvažoval o Arsenalu....ale také nikdo neočekával
            velmi početnou marodku navíc ještě na klíčových postech,kdo by
            tušil,že pan Vaniak Slávku krasopisně podrží a podobně.Tudíž se
            domnívám,že je prima,kde se současná Slávia nachází/1.místo v
            ligovém peletonu,či v LM/a není třeba ze všeho hned dělat vědu.
            Spíše si přát,aby se klubu dařilo stále,aby dosavadní úspěchy ne-
            byly degradovány obyčejnou Líšní/je to sice škoda/a aby Slavia se
            konečně posadila tam kam patří-mezi nejlepší kluby Česka.Proto
            zachovejtě klídek a fanděte SLUŠNĚ,nejsme přece "rudoši"!!!!!!!!

            • Re: Dresy opět se sešívanými zády

              (host)     před 17 lety 17.10.2007 13:55 |  
              0 0

              Ještě se omlouvám,zapoměl jsem podpis - tedy ALBA

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 17.10.2007 14:52 |  
        0 0

        Tak jsem se díval na dresy ostatních účastníků LM a zdá se, že poslední roky se situace trochu přitvrdila. Asi je skutečně předepsaný rozměr jednolité obdélníkové barvy na zádech, který se musí držet. Na této ploše je jak číslo, tak jméno hráče. Na druhou stranu se ten obdélník dá vně těchto daných rozměrů tvarovat jak chceme. Proto doufám, že se toho Slavia nezalekne a pohraje si s tím. Taxi

  11. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 17.10.2007 14:45 |  
    0 0

    zajímalo by mě, kde jste vy zastánci bílích zad, jako já, byli včera, když mě jen úráželi na diskuzi na slavia.cz :-))...ono je taky pravda, že tam do dikuze píšou převážně hovada :-)) Mazi

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      Katrin     před 17 lety 17.10.2007 15:16 |  
      0 0

      Díky...! :o))))

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 17.10.2007 16:27 |  
        0 0

        Mazi, děkujeme za pěkné pojmenovaní, zřejmě taky fandíš Slavii, chtěl bych se tě zeptat, co se ti líbí na neslávistických bílých zádech a zdali si viděl nějaké fotky z dřívější doby jak má vypadat tradiční slávistický sešívaný dres? dík za odpověd, Hošek

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          Andre     před 17 lety 17.10.2007 18:39 |  
          0 0

          Nejsem Mazi a mám rád tradiční dresy. A co se mi na bílých zádech líbí? Jsou docela pěkné, je čitelné jméno, číslo + je i pro sponzory dobře viditelná reklama.

          Podívejte se na současné rozvržení dresu - zhruba polovina je číslo, čtvrtina reklama a jméno...když vše bude bíle podbarveno čtverci, nebo jiným tvarem, tak z celých vašich červenobílých zad budou akorát tak fleky a to mi jednak nepříjde jako uctění tradice a za druhé to bude vypadat šíleně.

          Takže pokud se kompletně nezmění návrh, nezmizí ze zad reklama a nezůstane jen u čísla a jména, tak jsem pro bílá záda. Tradice netradice, vypadalo by to příšerně...

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 17.10.2007 18:54 |  
            0 0

            uvidíš že to bude pěkný a bez reklam, jako na představovačce Vládi Šmicrů, to byl nádhernej dres

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            Katrin     před 17 lety 18.10.2007 09:48 |  
            0 0

            Já jsem netušila, že na fotbal chodíme kvůli dobře viditelným sponzorům - já myslela, že chodíme na Slavii... :o)))

            • Re: Dresy opět se sešívanými zády

              jarmik     před 17 lety 18.10.2007 15:36 |  
              0 0

              Asi tak. Taky si myslím, že slávisté snad své hráče poznají i bez viditelných čísel a jmen.

        • Re: Dresy opět se sešívanými zády

          (host)     před 17 lety 17.10.2007 22:44 |  
          0 0

          ano fandim slavii a na tovoji otázku, už odpověděl někdo za mě. Tradice je sice pěkná věc, ale ne vždy je třeba ji za každou cenu prosazovat. Nidko z vás si totiž neuvědomuje, jak to pak bude vypadat, fotbal je o penězích a na dresech musí být místo na čísla, jmena a sponzory, tak jak to bude asi pak vypdat?....bude to prostě jako jsou ted bílá záda, jenom s tim rozdílem, že se tam sem tam obejví červená a důsledek bude, že to bude vypadat hrozně. A to nebylo na tebe, ale na ty, co o mě řikali, že jsem menší slavista, protože se mi něco jiného než jim.

          • Re: Dresy opět se sešívanými zády

            (host)     před 17 lety 18.10.2007 07:44 |  
            0 0

            Je to hruza to cist,jestli to nechapes,tak Slavia ma sesivany dres 115 let a nikdo si ji nikdy s nikym nepletl, kdyz vidim ty zabery v TV a fotky v novinach,jak zabiraji hrace zezadu v tom bilym prosteradle,nikdo nepozna o jaky tym se jedna a to se Slavii nikdy nedelo ! Jsem hrdy na nase vedeni,ze udelalo takove gesto a Slavia bude zase ta prava Slavia se vsim ,co k ni patri!!

  12. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 17.10.2007 16:07 |  
    0 0

    tak tato zprava me opravdu nepotesila, dresy byly krasne. troubi

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      (host)     před 17 lety 19.10.2007 00:54 |  
      0 0

      Tesim se na tu krasu,cervenobile sesivane zada!! Uz aby to bylo!

  13. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 17.10.2007 17:43 |  
    0 0

    Když to řeknu zostra, at jsou klidně celé bílé, s červenou hvězdou přes půl hrudi a červen trencle se stuplnama. Je jedno celkem, jak vypadaj dresy, duležité je, jak hrajou hráči.

    • Re: Dresy opět se sešívanými zády

      Katrin     před 17 lety 18.10.2007 09:50 |  
      0 0

      Kecy... ;o) Dresy a jméno dělaj Slavii Slavií - a že jsme zahráli dobře šest nebo kolik zápasů...? To s tim nemá co dělat! Až hráči hrát přestanou, na co budeme chodit? Na jméno Slavia a zelený dresy s růžovejma puntíkama? To snad ne...

      • Re: Dresy opět se sešívanými zády

        (host)     před 17 lety 18.10.2007 15:34 |  
        0 0

        Na stadaček do Edenu... :)) A ono se nepeřstane dařit, dokud tu bude KeyJey a panové Doležal s Rosenem:) Jasný, nevyhraje se vše, ale obecně řečeno bude se pořád dařit. Je jasný, že nevyhrajem ligu se ziskem 90 bodu, přijdou i porážky, ale uspěch je titul apod, že... :) A to bude, to si piš.. .:)

  14. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    martin08     před 17 lety 17.10.2007 18:06 |  
    0 0

    Ne bily zada absolutne nevadili, a co byla jednou anketa na slavia.cz vetsi casti taky ne (k 70%) a uz ted se tesim na "krasnej" ctverec na zadech.. kdyz uz "musej" bejt puleny zada tak na ligu oki, na pohary bily pac ten ctverec byl vzdycky strasnej, a pro fanousky bych prodaval obe verze at si kazdej koupi jakej chce. Jinak jsem zvedavej jak se umbro vytahne a zajimalo by me kdo je navrhuje - jestli nejakej cech nebo to poslou do buhvikam a reknou sesivany.. me se nejvic libil posledni dres od Adidasu.

  15. Dresy

    Tommy     před 17 lety 17.10.2007 18:23 |  
    0 0

    Vždyť když už přišel Vláďa Šmicer, tak na tiskovce měl sešívaný záda jak ten dres byl krásnej .... ale každej slavistickej dres je přece krásnej, ať s bílýma zádama, se čtvercem, nebo sešívaný .... SKS Forever!

  16. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 18.10.2007 10:26 |  
    0 0

    http://www.slavia.cz/data/zapas/foto_7914.jpg http://www.slavia.cz/data/zapas/foto_10780.jpg http://www.slavia.cz/data/zapas/foto_12764.jpg (jedinej hezkej dres se sesivanejma zadama), http://www.slavia.cz/data/zapas/foto_16757.jpg .... je proste videt, ze bilej ctverec dresum neslusi, stejne tak letos mame vice sponzoru na zadech, a ti musejí být vidět, což znamená, že budou podbarvení bílou barvou, obávám se, že to bude propadák...tt

  17. Re: Dresy opět se sešívanými zády

    (host)     před 17 lety 18.10.2007 15:11 |  
    0 0

    Sakra tak co je to s vama lidi to si rikate slavisti jako aby na minulej zapas doma prislo 3704 a na ten naklep jakej jsme dali 7:1tak nas teda moc neprislo ja tam byl a na takovejhle fotbal se tak krasne divalo ze by si to zaslouzilo nejmin 3krat takovou kulisu tak sakra ted v patek se zvedneme a pujdem vsichni fandit protoze ta nase SLAVIA je jen jedina a taky jedinou a neprekonatelnou zustane SLAVIA PRAHA FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!