Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Vlašim - Slavia B 2:1

Béčko prohrálo na hřišti nováčka České fotbalové ligy, Vlašimi. V základní sestavě z áčka nastoupil Michal Vorel, Ondřej Šourek a Gaúcho.

Vlašim - Slavia B 2:1 (1:1)

Branky: 31. Hlava, 54. Mlika - 4. Kovařík

Sestava Slavie: Vorel - Held, Gabriel, Šourek, Švamberg - Kovařík, Komárek, Kobler, Vagrčka (78. Pich) - Necid, Gaúcho (46. Dvořák)

Proti slávistickému béčku nastoupila druhá Vlašim jen s jedním slávistou v základu, byl jím Filip Stibůrek. Slavia začala výborně, už ve 4. minutě vedla zásluhou branky Jana Kovaříka. Domácí ale do poločasu vyrovnali a devět minut po přestávce přidali druhý gól. Na ten již slávisté odpovědět nedokázali a tak si z Vlašimi neodvezli ani bod. Domácí se po dnešku vyšvihli do čela tabulky.

"Soupeř potvrdil, proč vyhrál šest zápasů v řadě, myslím, že jsme mu byli vyrovnaným soupeřem. Měli jsme čtyři nebo pět šancí, které jsme nevyužili, Vlašim dala dvě branky, vyhrála proto zaslouženě," zhodnotil zápas trenér Daniel Šmejkal.

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    (host)     před 17 lety 13.10.2007 18:24 |  
    0 0

    Tak letos spane A dorost i juniorka,děláme to dobře,kdysi chlouba Slávie práce s mládeží je pro smích,zlaté časy za pana Říčky,Dan.

    • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

      jane (admin)     před 17 lety 13.10.2007 18:31 |  
      0 0

      Ja do problematiky dorostu nevidim a nesleduju je, na becko chodim. Ctu si tady vase diskuze o tom, jak je to za pana Sramka spatny, atd., ale vcelku dobre si vzpominam, jak mi kdysi pan Ricka rikal, ze rocnik Marka Sucheho je vyjimecne silny. Dorostenci pravidelne v uplynulych trech letech ziskavali tituly nejlepsich dorostencu, hodne hracu se prosadilo v acku.. nemyslite si, ze jsme se mozna az moc namlsali a ted automaticky cekame, ze vsichni budou jako ti nejlepsi? A oni nejsou a pak hazite vinu na vsechny lidi kolem..

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 13.10.2007 18:44 |  
        0 0

        Ono je to o tpm,jak se doplňuje dorost,dříve přišli Pekhart a další kvalitní hráči,dneska je v této činnosti naše největší slabina,systém je špatný,jen si vem,jaké posily k nám přišly Kováč,Granovskij,Hercegfalvi,Nadzepi,Gaucho,Costa,Reiter,Urbánek a nikdo nebyl nebo není z nich přínosem pro Slávii a přitom jsme si nechali vyfouknout levně hráče,kteří jsou dnes žádaným zbožím-například Ostrava koupila za 2 milióny z Kladna Marka,z Příbrami za 5 miliónu Rajtorala,Liberec získal z Blšan za 5 miliónů Pudila,za 7 Frejlacha,Sparta získala za 6 Kúdelu a za stejnou sumu Petrželu,to samé Slovácko získalo levně Rajnocha,kde jsme byli my,že jsme takové levné a kvalitní nákupy propásli,protože po odchodu Říčky je náš systém doplňování týmů k smíchu-viz letošní příchody Šourka,Kopřivy,Gabriela a nebýt náhod jako,že se Jarolím zná s manažerem Francouzů,tak by se k nám nedostali,ta nekoncepčnost bije do očí,pak nikoho nemůže překvapit,že A dorost i juniorka hrají o sestup-proti tomu je prohra v Líšni legrační.

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 13.10.2007 19:00 |  
          0 0

          Krome nahod jako napriklad: Brabec, Drizdal, Pudil, Volesak, Smicer, Ivana, Senkerik. Nebo v minulosti nahoda Svento, ze. My vlastne jsme na prvnim miste a v LM jenom diky nahode:-)

          • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

            (host)     před 17 lety 13.10.2007 19:08 |  
            0 0

            Brabce přivedl Vlček ne vedení,Šventa našel Říčka,Pudil přišel až poté,co jsme postoupili do LM a Liberec potřeboval uvolnit transferekartu pro Holeňáka,navíc jde o hostování a Kárl si uvědomil,že Pudila může dobře zpeněžit,když ho k nám uvolní,nehrát LM,tak ho Liberec neuvolnil,to samé Gebre-když jsou peníze,je snadné nakupovat hráče,umění je nakupovat levně a dobře,Volešák je naprosto průměrný hráč,který většinou střídá-slovo posila není to správné,jinak by se ho Sparta nezbavila za pakatel a Ivana je u nás na hostování a jedinou jeho předností jsou nestabilní výkony.

            • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

              (host)     před 17 lety 14.10.2007 05:31 |  
              0 0

              Jasne, a my na Pudila nemame opci :-)

              • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

                (host)     před 17 lety 14.10.2007 10:46 |  
                0 0

                Na Pudila máme opci jen díky postupu do LM,jinak by ho Kárl k nám neuvolnil,protože si uvědomil,že může Pudila dobře prodat-proto musel prodloužit smlouvu o 3 roky,navíc jeho opce je dost vysoká-20 mega+procenta z dalšího prodeje.

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 13.10.2007 18:51 |  
        0 0

        Ale oni jsou na sestupovém místě!! Tady nejde o to že nevyhrají titul tady jde o udržení!!

  2. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    (host)     před 17 lety 13.10.2007 18:28 |  
    0 0

    Nevíte někdo,jak hrál A dorost v Ostravě?

    • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

      (host)     před 17 lety 13.10.2007 18:57 |  
      0 0

      Nevim jestli A dorost ale prej dorost vyhrál 1:0 ale jakej nevim

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 13.10.2007 20:29 |  
        0 0

        A-dorost vyhrál, C dorost 1:1

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 13.10.2007 20:33 |  
          0 0

          To je špatná zpráva pro pana Jiřího,toho trefí infarkt,Josef.

  3. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    dejva     před 17 lety 13.10.2007 20:40 |  
    0 0

    No , přátelé když to tady tak čtu, pokusím se vás vyvést z hysterie a skeptického uvažování.
    Zápasy našeho B-týmu sleduji pravidelně a i když mi v letošní sezóně nedělá radost stejně tak jako vám, stále prosím berme v potaz, že juniorka je tu především pro to, aby v ní mladíci nabírali zkušenosti s dospělým fotbalem. To, jestli skončí na konci sezóny první nebo na 12té pozici je, jak to onehdá říkal Luboš Kozel, úplně jedno. To že by spadla do nižší soutěže hrozí asi stejně, jako že Chovanec bude trénovat naše áčkoJ. Pro srovnání ( a musím to udělat) Sparta B vede třetí ligu hrají za ni mladíci stejného ročníku narození,jako v naší rezervě, ale co jí je to platný, když se do kádru A dostanou maximálně dva borci, ale rozhodně ne natrvalo.Po periodickém půlročním střídání trenérů u našeho letenského rivala, ze sestavy vypadnou a jdou se rozehrát do jiných klubů, odkud se pak již do Sparty většinou nevrátí. Píšete zde, že vyhledávání talentů je od odchodu pana Říčky v katastrofálním stavu. Ano, věřím tomu že něco pravdy na tom opravdu je! Ale na druhou stranu, když se podívám na Františka Dřížďala, přidám výčet hráčů, kteří jsou v tuto dobu ve Slávii pod smlouvou a hrají v mládežnických reprezentacích , jsou v užším výběru, nebo se do něho po zraněních rychle velmi brzy vrátí, hostují v prvoligových mančaftech nemám o Slávii strach. Onehdá se tady na stránkách někdo dožadoval hlavy trenéra Jarolíma zato, že nedal příležitost bratrům Dejmkům zahrát si v A. Poté co přestoupili do Liberce, někteří už pro Jarolíma podpalovali hranici. Podívejme se kde jsou oni bratři teď. Vysedávají na lavičce předposledního celku ligy, či hrají za B- tým podještědského klubu. Podle mě, pokud si Big Boss vybere hráče typu Kopřiva, Gabriel, Nedzipi, Švento. Něco na nich bude a za ty prostředky které byly potřeba na jejich angažování se je určitě vyplatí vyzkoušet. Rozloučím se s vámi slovy pravidelného přispívatele Sokrata tím, že Vám všem přeji hezký den. A pokud budete mít zítra v Čechách hezký počasí běžte se projít třeba do lesa, když už není ten fotbalJ Podívejme se na hráče
    U 21-
    Jakub Diviš
    Marek Suchý
    Petr Janda
    Michal Švec
    Marcel Gecov
    Bořek Dočkal
    Theodor Gebreselassie
    U20-
    Hausner Jiří
    Lukáš Vácha
    Milan Černý
    Tomáš Jablonský
    Kindel Lukáš
    Komárek Josef
    Kubec Martin
    Kulíšek Radek
    Toma Michal
    Zelinka Karel
    U19-
    Sobišek David
    Necid
    Vošahlík Jan

    • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

      (host)     před 17 lety 13.10.2007 21:05 |  
      0 0

      Mícháš hrušky s jablky-Tebou vyjmenovaní reprezentanti stejně jako Švento jsou zásluhou koncepční práce pana Říčky,podívej se do U17 a U16 a uvidíš výsledek práce pana Šrámka-naprostá mizérie,podívej se na hru juniorky,z toho občas bolí oči a kdo z těchto hráčů,když opomenu Necida a Jablonského,kteří už jsou v A týmu,se prosadí do ligy-bojím se,že narozdíl od Kozlových hráčů,tak nikdo,optimismem,že juniorka nesestoupí,bych byl opatrnější a chválit nákupy Nadzepiho,Costy,Gaucha a dalších nekopů,to je špatný žert,jeden dobrý nákup-Dříždal proti 10 špatným-to svědčí o nekoncepčnosti a špatném skautingu,Šventa přivedl Říčka,Brabce Vlček,Francouze náhoda-Jarolímovi zavolal jeho známý manažer,Volešáka nouze-nikdo ho nechtěl a to samé Ivanu,sundej si ty růžové brýle,pokud budou všichni takto uvažovat,tak brzy můžeme na přední místa zapomenout,Dan.

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        dejva     před 17 lety 13.10.2007 22:16 |  
        0 0

        Dane, jsi jistě do problému zasvěcený víc než já. Přesto si ale dovolím u některých tvých
        tvrzení maličko argumentovat. Pokud jmenuješ hráče U 17 a U16 podle mého názoru je v této věkové kategorii spousta talentů mezi vrstevníky, jedná se ale o věk ve kterém na hráče působí spousta jiných faktorů než jen fotbal. Jistě je zde nemusím jmenovat. Někdo by jistě dokázal statisticky vypočíst kolik hráčů z této věkové kategorie se dostane až do vrcholového fotbalu. Ze svých zkušeností znám dva případy kdy,hráči reprezentovali mužstva U16 a dnes jeden kope futsalovou ligu a druhý se fotbalu nevěnuje na žádné úrovni. Ale to jen tak na okraj. Proto bych této věkové kategorii nedával až takový prostor k vyjadřování kritiky.Za druhé brazilec Costa. Já sice nevím jak ve Slávii zatěžuje rozpočet, ale naprosto přesně vím jednu věc. Jeho gól z 19.3. nám proti Brnu zcela jistě zajistil 3 body. A ty se poté staly rozhodující v celkové tabulce. Není to sice tolik vidět, ale i díky Costovi hrajeme dnes Ligu mistrů.Zde je odpověď na to, že se mýlíš v případě Dušana.
        http://fotbalzive.ct24.cz/video.asp?video_id=904&streamType=WH
        no a dále to co říkáš například k Volešákovi, či Ivanovi, to je věc názorů…..zdraví dejva

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 14.10.2007 18:48 |  
          0 0

          Taky nevım co se vam porad nelıbı na Costovı s Gauchem??!! Drıv kdyz davalı goly a nebo makalı pro Slavıı(delaj ı dnes!!) tak jste je placalı po ramenou jaky to jsou borcı a ted nehrajou(nevım proc) a uz jsou hned spatny.... Do junıorky nevıdım,ale je dost mozny ze nejaky problemy tam ası jsou. Co se tyka dorostu,tak to je tak k zamyslenı,ale jak tu pıse Jane,nejde postavıt porad nejsılnejsı v CR,porad tu jsou kluby jako Ostrava,Sparta,Bohemka atak... SKS 4EVER.... AKI

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 14.10.2007 20:54 |  
        0 0

        Nedzipiho, Granovského a Aračice doporučili agenti...Nikoliv sportovní ředitel...dokonce z posil co se octli v A týmu v tomto roce je pan ing. Šrámek zodpovědný jen za Gebre-Selasieho, Gabriela a Kopřivu...

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 14.10.2007 22:27 |  
          0 0

          Co je to za argument,že je doporučili agenti,nejdřís se jedu na hráče podívat,seženu si kazety s jejich zápasama,abych nekoupil zajíce v pytli,Šrámek přivedl taky Šourka a Dříždala,zvláště Šourkem se chlubil,jaký je to dobrý přestup,to teď všichni vidíme,bohužel na vlastní oči.

          • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

            (host)     před 17 lety 15.10.2007 09:43 |  
            0 0

            holt ne kazdej se vyrovna s tim tlakem co si budem povidat... muze to byt dobrej player ale jak se mu jednou roztresou kolena a neustoji to tak je v kelu...

  4. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    KING25     před 17 lety 13.10.2007 22:29 |  
    0 0

    Bych zase tak skeptický nebyl. Říčka ještě není se Slavie ani rok a vy už hodnotítě jaký to bylo za nej a jaký to je těd za Šrámka. To co se tu udělalo s mladýma hráčema za poslední 2 roky je neakuteční a vydržet tu latku tak dlouho u mládežnických celků je zcela nemožné. To by nám pak každý světový klub panečku záviděl. Před Slavii se s mladeží dařilo skvěla pracovat v Ostravě a tam to taky prostě nemohli udržet pořád. Prostě a jasně. Práci Šrámka bych hodnotil až tak za dva roky. Na Doležala taky většina na začátku nadávala a nikdo týmu nevěřil a během roku přesvědčil o svých kvalitách. No a psát tady něco jako, že francouzci přišli jen na jedno zavolání telefonem a podobne, že náš skauting je špatný..tak to jsou pěkný kraviny...

    • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

      (host)     před 17 lety 13.10.2007 22:58 |  
      0 0

      Zeptej se Jarolíma,jak se k nám dostali Francouzi,odpovídal na to v online rozhovoru-byla to otázka štěstí,proč Ostrava vyklidila pozice v práci s mládeží-po smrti Hadamczika,který vybudoval skvělý systém,který Ostravě přinášel na prodejích hráčů velké peníze,došlo k změnám vlastníků a tím i k odchodu kvalitních lidí,proto Ostrava angažovala Ličku,který je pro ně něco jako byl Říčka pro nás,aby vrátil práci s mládeží na dřívější vysokou úroveň,je to o kvalitních lidechv oblasti skautingu,tam teď hodně zaostáváme,nechápu,proč jsme neangažovali na tento post volného Plíška -jeho akvizice Džeko a Merzič mluví za vše,příchody Šourka,Kopřivy,Gabriela jenom vystihují naši skvělou práci na poli skautingu,Dan.

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        dejva     před 17 lety 13.10.2007 23:23 |  
        0 0

        Dane, tvoje komentáře jsou v tuto chvíli spíš úsměvné, než pravdivé. Ve vší úctě k tobě. Pokud by Ostrava vyklidila pozice po smrti pana Hadamczika který si btw. vzal život v roce 1984 je pak důležité upozornit na to, že po něm pracovali v baníku lepší trenéři když dokázali vypiplat, Jankulovského, Baroše, Svěrkoše.......Když nechápeš proč jsme neangažovali Plíška, myslím, že ti to dokážu vysvětlit. Hra peněz chlape. Sparta mu jednoduše nabídla lepší výplatu........zdraví dejva

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 14.10.2007 05:37 |  
          0 0

          Hadamczikova smrt z roku 1984 znicila praci ostravske mladeze v 90 .letech... Kdyby se nejednalo o smrt cloveka, musel bych se vysmat predchozimu prispevovateli.

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 14.10.2007 10:44 |  
          0 0

          Dejve,kdybys četl pořádně můj komentář,tak jsem psal,že po smrti Hadamczika a změně vlastníků v 90 letech došlo k odchodu klíčových lidí z éry Hadamczika a od té doby Baník nedominuje ve výchově talentů,Jankulovskij přišel do Baníku v 80 letech,Svěrkoš a Baroš na začátku 90 let-tedy v době,kdy zde působili Hadamczikovo lidé,od té doby Baník neudělal žádný velký prodej,nemá velké zastoupení v mládežnických reprezentacích a proto Kahoun angažoval Ličku,aby vrátil práci s mládeží na předchozí úroveň,takže moje názory jsou pravdivé,ne úsměvné-osobně jsem o tomto problému mluvil s Wernerem Ličkou-on skauting a výchovu talentů nebagatelizuje jako Ty a další spokojení Slávisté.

          • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

            (host)     před 17 lety 14.10.2007 13:03 |  
            0 0

            Řezník, Heindernich, Novák (SR) a Varadi či Mičola vše ročníky 87 a výš to ti nic neříká ?

            • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

              (host)     před 17 lety 14.10.2007 13:16 |  
              0 0

              heidenreich je hráčem Olomouce,to se pleteš,Varadi,Mičola jsou průměrní fotbalisti v naší lize,za ně Ostrava nic nezíská,jediný Řezník má potenciál něco dosáhnout-to je trošku málo jeden hráč za posledních 5 let,na Ostravu přímo bída.

          • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

            dejva     před 17 lety 14.10.2007 13:15 |  
            0 0

            Dane, dobře tedy. I když se to na tyhle stránky o naší Slávii příliš nehodí.Objasni mi prosím jak si to teda myslel. Podle dostupných informací byl pan Hadamczik trenérem v letech78/79-82/83 v sezóně 83/84se Hadamczik stal šéftrenérem.(tedy možná i vyhledavačem talentů) Na této pozici však vydržel jen do září 84tého roku. Hadmaczik byl opravdu v baníku úspěšný, ligové tituly, starty v pohárové Evropě. Ale jeho úspěšnost byla hlavně v pozici trenéra A týmu. Když na lavičce skončil, Baník se vytratil na dlouhá léta. Po té co přišla změna vlastníku v devadesátých letech. Poté zase v roce 01/02 v čele s bratrem Evžena, Aloisem došlo ke stabilizaci mužstva. V době kdy baník vyhrál ligu hráli za něj hráči jako Laštůvka, Svěrkoš, Varadi, Magera, Neuwirth, tedy hráči kteří začali hrát za Ostravu v devadesátých letech. Ještě bych zmínil brankáře stříbrné U20, který byl taky z Ostravy a Papadopulose. A zde je výčet hráčů kteří jsou v širších nominacích repre výběrů.
            21-5
            20-6
            19-6

            • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

              (host)     před 17 lety 14.10.2007 13:34 |  
              0 0

              Nemůžeš uvádět počet hráčů v mládežnických reprezentacích,ale pouze jednotlivce,kteří se výrazně prosadí v lize a je o ně zájem v zahraničí-Svěrkoš,Laštůvka,Papadopulos jsou hráči,kteří přišli do Baníku na začátku 90 let,kdy v Baníku ještě fungoval Hadamczikův systém vyhledávání talentů,Magera,Varadi,Neuwirt jsou jen průměrní hráči,z poslední doby je jediným talentem Řezník-to strašná bída,podívej se,kdo se z ročníku 88-89 prosadil do A týmu Baníku-Řezník a kdo do kádru Slávie nebo hraje ligu-Černý,Dočkal,Vácha,Necid,Jablonský,Gecov-vidíš ten rozdíl-práce Říčky a práce lidí v Baníku-to je nebe a dudy,Baník je závislý na nákupech hráčů,když se zranil Lukeš,neměli nikoho,kdo by ho mohl nahradit z vlastní líhně,Kahou si to uvědomil a proto angažoval ličku,Baník má spoustu mladých hráčů pod smlouvou jako Ficek,Ricka,Pavlík,Zapalač,Vrťo,Wojnar,Přecechtěl,ale v podstatě jsou pro první ligu nepoužitelní,to je alarmující výsledek práce s mládeží,kde je nový Baroš,Svěrkoš,Slončík,Jankulovski-místo toho musel na levou stranu koupit starší hráče Tchuře a Tesaříka-vidíš ten rozdíl oproti dřívějšku,to bije do očí.

              • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

                dejva     před 17 lety 14.10.2007 14:11 |  
                0 0

                No určitě ale v těchto věkových kategoriích mají nakročeno k tomu, aby se z nich ty opory staly. S výčtem tvých hráčů ze Slávie souhlasím a proto zůstávám klidným optimistou. I
                když jak už to tu někdo psal. Nezapírám to že pan Říčka byl profík a velice se zasloužil o vzestup našeho mládežnického fotbalu, proto si ho mimo jiné vybrala Chelsea. Ale on je pryč pouze rok. Práce jeho nástupce se projeví za dva tři roky…….samozřejmě, kdyby zde pokračoval bylo by to daleko jednoduší ale odolejte nabídkám světového klubuLA propo, zajímalo by mě co bylo tak fantastického na práci pana Hadamczika, jaký byl jeho způsob práce, co znamená Hadamczikuv systém………..? díky za odpověď dejva

                • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

                  (host)     před 17 lety 14.10.2007 14:27 |  
                  0 0

                  Ve způsobu vyhledávání mladých hráčů do Baníku,ono to zní jako fráze,ale to je ta nejtěžší činnost,jezdil po okolí,po všech vesnicích,sídlištích,chodil na zápasy a především je uměl motivovat,že je zbláznil do fotbalu a fotbal byl pro ně priorita,pomáhla jim se školou,bydlením,jezdil za rodičema,měl systém informátorů,kteří mu dávali typy-byl to fotbalový fanatik,takováto činnost je náročná na čas a jen málo lidí to dokáže,u Šrámka mi přijde,že by talenty a posily hledal z kanceláře-to je rozdíl od Říčky-viz příchod Pekharta.

                  • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

                    (host)     před 17 lety 14.10.2007 20:51 |  
                    0 0

                    No to teda trošku přeháníš...Šrámek přivedl do Slavie hráče jako Janda, Dočkal, Dejmkové, Čechák, Čmovš, či naposled Stráník....A to jsou velice profi hráči..navíc co vím tak od jeho nástupu se zdvojnásobil počet scoutů...Jen je těžší někoho přivádět v době, kdy v jednotlivých ročnících není tolik hráčů jak bývávalo a hráči už v 15 dostávají smlouvy ve svých klubech...pak je těžké tyto hráče získat...ne jak když kdysi přišli Kobler za pár tisíc, Pekhart přes známost či Diviš výmenou...Co bych kritizoval jsou momenty jako třeba na jaře kdy v době kdy vrcholila soutěž objížděli dorosty evropské turnaje a pak tím ztratili dobré pozice..

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 14.10.2007 14:09 |  
          0 0

          My jsme Plíška vůbec neoslovili,protože by musel někoho nahradit-Šrámka a kamarádské vztahy vedení s Šrámkem ho ponechají ve funkci bez ohledu ne výsledky jeho práce,jinak Plíškův plat je na úrovni platu Ivany-250 000,tedy žádná astronomická suma.

  5. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    (host)     před 17 lety 13.10.2007 23:08 |  
    0 0

    Situace ve Slavii není tak děsivá, jak se leckdo obává. Dokonce, dovolíte-li, Slavia je na tom teď ještě líp než za Korbela. Je na tom možná dokonce nejlépe od dob páně Bicana.
    Ani by nebyla tragedie, kdyby Slavia neměla třeba v U-16 nebo U-17 ani jednoho reprezentanta.
    Samozřejmě nemůže být letošní béčko tak skvělé jako loňské, ale přesto tam je několik hráčů, kteří mají na postup do slavistického áčka: samozřejmě Míňa Černý a Diviš, ale taky Held, Kobler, Kovařík, Klavík. Možná i Gabriel a ještě jednoho jsem vynechal. Když si uvědomíme, kolik dobrých hráčů má Slavia jinde na hostování, momentální zásoba nadějí se mi zdá až neúměrně velká, i když třeba Kobler a Klavík nebudou ještě rok dva zralí na ligu.
    Slavia potřebuje pro vlastní potřeby "produkovat" asi dva hráče ročně, a toho doufám schopná je.
    Mrzí mě přesto, že momentálně béčko není schopné vypomoci áčku šikovným stoperem. Loňská návaznost mezi oběma dospělými týmy jen ztracená. Čeho se dále obávám, je hrozba sestupu. Výsledky béčka nejsou dobré.
    Ještě mnohem víc se ale bojím kolapsu a sestupu A dorostu. Je jasné, že tam evidentně nepanují zdravé vztahy. Doufám proto, že vedení Slavie využije momentálně dobré finanční situace, aby sehnala pro mládež opravdu ty nejlepší lidi.
    A ze všeho nejvíc mě mrzí, když ve Slavii dostávají přednost hráči koupení odjinud před našimi odchovanci, a to i tehdy, když jsou odchovanci kvalitnější.
    Je ale nesmysl nadávat na nezdařené nákupy typu Nedzipi, zalíbil se, dostal šanci a promarnil ji, možná i proto, že ho tým nepřijal - to je bohužel časté. Vzpomínám, jak tady nadávali na to, že kupujeme nějakého neznámého Slováka, Šventa, když tady mámo své vlastní.
    Tantalos

    • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

      dejva     před 17 lety 13.10.2007 23:44 |  
      0 0

      Tantalosi, souhlasím s tebou.Už po skončení sezóny Luboš Kozel a po něm i Daniel Šmejkal na začátku sezóny nové říkali , že béčko projde radikální změnou. V podobě příchodu nových hráčů. Nesehranost, zvykání si na nového trenéra, dospělí fotbal, to jsou všechno faktory, které se na hře B-týmu musely promítnout. Nebudu se tady vyjadřovat k tomu, jaký je vlastně Daniel trenér.Podle mého ten tým musí uzrát. Uvidíme na jaře.. K tvoji myšlence o návaznosti ,ano samozřejmě, škoda to je, ale jak známo obránci přeci jenom dozrávají déle. A myslím si že žádný tým G.ligy by teď nenašel ve své juniorce stopera, který by mohl naskočit do soutěžního zápasu a dlouhodobě předvádět výkony takové, aby za jeho přispění hrál tým o první příčku. Zdraví dejva

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 14.10.2007 10:35 |  
        0 0

        Obránci dozrávají déle až na Suchého. Lepší stoper na světě není, je o mnoho vyspělejší než Mazuch a Šimůnek. Na Suchého jsme měli štěstí. Šourek má snad svoje dny sečteny, takže musíme prodloužit Latku, musíme prodloužit Šventa a musíme koupit stopera, protože Šourek neumí hrát fotbal ani na 3ti ligové úrovni a ambice Slavie do budoucna jsou předpokládám pouze: tituly a účasti v lize mistrů. Peníze teď jsou, proto bych zde zmínil pár kluků, kteří by nás mohli do budoucna posílit: Gecov, Dočkal, Vácha - naše klenoty. Kaufman z Teplic, Polák z Liberce (100x lepší než Šourek, skělá investice), Blažek z Liberce (fandí Slavii), Rýdel z Olomouce, Opiela, Lysoněk, Homola - ano Homola, přesně takový hráč nám zoufale chybí.
        Podle mě se vyplatí teď v zimě koupit 4 super kvalitní hráče dohromady za 50, než přitáhnout partu Šourků, který dokážou posrat i zápas s Líšní. Rozhodně bych stáhnul Váchu, kterej vyřeší pravou obranu, aby mohl Hub zaskakovat na stoperu.
        Jestli vedení zaspí teď, tak to bude průšvih. Máme totiž na titul bylo by škoda, kdybysme to posrali šetřením na nesprávném místě.
        Dorostu věříma u B týmu mi případná roční očistná kůra v divizi nepřijde zas tak závadná. Důležité je, aby ti kluci hráli. A propo, pan Říčka se určitě brzy vrátí.

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 14.10.2007 12:34 |  
          0 0

          aby sme koupili aspon polovinu tedlech hracu tak bysme museli postoupit do finale CHL!!:-D

          • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

            (host)     před 17 lety 14.10.2007 13:03 |  
            0 0

            Tos ulít. Polák 12 mio a procenta, Kaufman 15 a procenta, Lysoněk 5, Rýdel 12, Blažek 25, Homola 10. Myslím, že pokud někdo nerozkradl peníze, které jsem i já s rodinou letos nasypal do pokladny Slavie (já už nakoupil lístky za cca 15 tisíc), tak by se mělo posilovat.

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 14.10.2007 14:05 |  
        0 0

        Liberec má Poláka-18 let a hraje naprosto s přehledem,Ostrava má Řezníka -18 let,hraje krajního beka s přehledem.

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          dejva     před 17 lety 14.10.2007 14:50 |  
          0 0

          no nevím no Řezník průměrná známka 3,5 a liberc i s Polákem je poslední. Jinak jejich výkony hodnotit nemůžu. Ještě jsem je hrát neviděl:-)

          • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

            (host)     před 17 lety 14.10.2007 15:18 |  
            0 0

            Liberec je poslední,protože je impotentní v ofenzivě a mají zraněné hráče a Kárl už nechce dávat milióny do posil,naopak chce rozprodat dobré hráče-Pudila,Frejlacha,Blažka,Hodůra,Poláka a pak odejít,jeho Preciosa má problémy.

  6. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    (host)     před 17 lety 14.10.2007 09:34 |  
    0 0

    podívej se na fotky www.bene2.unas.cz

  7. Re: Vlašim - Slavia B 2:1

    (host)     před 17 lety 14.10.2007 18:31 |  
    0 0

    Informace pro pana Jiřího-A dorost vyhrál v Ostravě a posunul se už na 12 místo,B dorost vyhrál-deklasoval Motorlet a je 5,C dorost remizoval v Ostravě a je druhý bod za Olomoucí a D dorost porazil Motorlet a je 4-to je teda krize a mimochodem Vámi vychvalovaní žáci pana Karocha prohráli na Spartě 3:2 respektive 5:2 mladší žáci.

    • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

      dejva     před 17 lety 14.10.2007 18:39 |  
      0 0

      Kde se dá podívat na tabulky. díky:-))

      • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

        (host)     před 17 lety 14.10.2007 18:46 |  
        0 0

        www.vysledky.com

        • Re: Vlašim - Slavia B 2:1

          (host)     před 17 lety 15.10.2007 10:36 |  
          0 0

          A je to tady , pan Josef mi zas pise nesmysly a dela ze mne nepritele Slavie, budis, o vysledku z Osrtravy, ktery je prijemny vim od soboty, zaky jsem vcera detailne probiral na becku Sparty a musim rict, ze hlavne u tech mladsich spis slo o ztratu koncentrace/ vedli 2 ku 0/, ale umisteni i treneri vsech zakovskych muzstev si stoji rozhodne lepe nez ta dorostenecka, ale ja s nekym odmitam diskutovat stylem spatne, dobre , pro mne existuje jedina meta. vsechna muzstva Slavie nahore. Ta diskuze Dane, Dejve , Tantalosi je fakt dobra, nektere prispevky jsou velmi kvalitni, nebyl bych lepsi, ale rozhodne je treba se vyvarovat neustaleho vypocitavani treneru a hracu, ktere jsme vychovali a jit do soucasnosti,tady problem citim u Juniorky hlavne ten, ze vedeni vyhlasilo novou koncepci jit a hrat soutez s rocnikem a tim jednak usetrit prachy a dat hracum sanci ve veku do 20 let. A to je u tohoto muzstva zasadni problem, protoze ani loni mne tento tym prilis v dorostu neoslnil a ted ma 10 hracu kopat 3 ligu , kam se drive pokud to nebyl silny rocnik prosadilo nejvice po 2-3 hracich a dorost, vsechno musi mit sve meze, nelze pustit 6 hracu po ruznych stacich ne vzdy lepsich, pak se mi jeste zrani dlouhodobe 3 hraci a hraji to jaksi s lavickou, to je totiz pro Slavii i vzhledem k te koncepci jaksi naprd, diskuze o Sramkovi je asi zbytecna, to ze je nositelem jineho mysleni nez Ricka je jasne , je ekonom a na tom nezmeni nic licence a podobne veci. Navic ve vedeni uz nesedi pan Leska , ale Dolezal, ktery se priklani spise k tezi vychovat hrace z vlastnich zdroju a kupovat az v pripade nutnosti a v dospelem veku. A Sramek jaksi tyto pravidla prijal za sva a podle toho se chova. Kvalita treneru, ano ta dle mne u dorostu jaksi pokulhava, trener dorostu A a i Smejkal meli jeste dozrat u mladsich kategorii, hlavne u Smejkala postradam jiste teoreticke znalosti a treninky jim vedene stoji za hovno. A pro mne je treba sokujici , kdyz na Sparte /juniorce/ pak sleduji prehlidku nasich byvalych schopnych treneru, kteri odesli za lepsim. A tady nekdo ted nevim kdo zcela spravne nacrt nejvetsi problem, proste udrzet kvalitni lidi . jinak bych souhlasil s Tantalosem, bodove zisky dorostu i becka nejsou dobre a pri jaru plnem repre akci vseho veku a druhu muze jit docela o problem , proste ted je treba bodovat i hrart , na jare uz muze byt pozde. jiri