Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Sparta - Slavia 0:2

Slávisté si dnes zlepšili náladu a díky výhře v pražském derby se posunuli na čelo ligové tabulky. Prohlédněte si 39 fotografií z pochodu a ze stadionu.

Pondělí nám přineslo deváté ligové kolo a s ním i nejslavnější pražské derby. Na slávisty čekal v letošní sezoně další velký úkol ke splnění - vyhrát na Letné. Tento úkol museli absolvovat opět v oslabené sestavě, nikdo se neuzdravil a navíc nebyl k dispozici překvapivě ani Janda. Trenér Jarolím se oproti pohárovému utkání v Seville rozhodl nasadit zkušenější stoperskou dvojici, vedle Suchého se tentokrát postavil Hubáček. Byl to povedený tah.

Hosté vstoupili do zápasu aktivněji a již v prvních minutách se zastřeloval kapitán Vlček. První gólová radost přišla již ve čtvrté minutě, kdy se po rohovém kopu Kalivody prosadil levačkou Pudil. Ještě v dalších minutách byli lepší sešívaní, ale po čtvrthodině předali otěže zápasu domácímu mužstvu. Sparta několikrát zahrozila, ale vždy se podařilo hru zklidnit a Vaniak držel čisté konto. Trenér reagoval na vývoj nezvykle brzy střídáním Belaida, do hry šel Volešák. Důležitý mezník zápasu nastal minutu před koncem prvního poločasu, když Pudil zatáhl za ruční brzdu a nedovoleně zastavil unikajícího Horvátha. Faulovaný sparťan se rozhodl nesmyslně oplácet a zaslouženě se po červené kartě podíval do kabin dříve, než by si představoval.

První poločas byl plný osobních soubojů, ale dalo se na něj i koukat. Druhá půle nepřinesla nic moc zajímavého a diváci museli být zklamáni. Oslabená Sparta neměla síly na nějaký větší tlak. Slavia se nikam nehnala a v klidu kontrolovala vedení, vyrážela do protiútoků. Dlouho se však nedařilo pojistit vedení, uklidnění přinesl až Šenkeřík. Nejprve zahodil samostatný nájezd na gólmana, ale za pět minut se prosadil hlavou po centru Volešáka a bylo rozhodnuto. Další úkol splněn.

Ohlasy aktérů

"Rozhodně nám pomohl brzký gól i vyloučení Horvátha, počítali jsme s tím, že je občas přemotivovaný. Výsledek je vynikajicí, vyhrát na Letné, to se nepodaří pokaždé, čekali jsme na to dlouho. Ve druhém poločase jsme chtěli hrát více po zemi, roztáhnout hru, nedotáhli jsme některé akce, výsledek mohl být výraznější. Co si přát lepšího, jedno derby jsme nedávno na Bohemce prohráli, takže jsem rád, že i kvůli fanouškům jsme získali plusové body v tom větším a slavnějším," řekl po utkání kouč Karel Jarolím.

Na stoperu dnes dostal přednost jinak krajní obránce David Hubáček a odvedl spolehlivý výkon. "Párkrát jsem už na stoperu nastoupil, trenér se tak rozhodl, myslím, že nám to v obraně fungovalo. Naše hra mohla být daleko lepší, hráli jsme většinou v přesile a přesto byli pasivní, Sparta nás dostala pod tlak," uvedl Hubáček.

Sparta - Slavia 0:2 (0:1)
Sestava:
M. Vaniak - M. Krajčík (67. T. Jablonský ), M. Suchý , D. Hubáček , F. Dřížďal - D. Kalivoda , T. Belaid (29. L. Volešák ), M. Švec , D. Pudil - S. Vlček , M. Ivana (78. Z. Šenkeřík)
Góly: 3. D. Pudil , 85. Z. Šenkeřík

Komentáře (78)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:21 |  
    0 0

    SParta 4ever!!!! Navzdy jsme s vamaa!!! I pres prohry...!!!!

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:25 |  
      0 0

      :-D

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:27 |  
      0 0

      Buďte))) I s Horvátem))

  2. Re: Sparta - Slavia 0:2

    martin08     před 17 lety 08.10.2007 19:26 |  
    0 0

    Ne kralove Vrsovic ale kralove PRAHY! Aj LIGY (-:

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:31 |  
      0 0

      Bodově určitě, ale herně ani náhodou. Hrůza tohle je vrchol ligy?? Tenhle hnus??? V přesile se nechají zatlačit větší zoufalost sem neviděl a Sparta taky bída.

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        martin08     před 17 lety 08.10.2007 19:45 |  
        0 0

        Derby nikdy nebylo o KVALITE FOTBALU.

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          Vanilla     před 17 lety 08.10.2007 21:15 |  
          0 0

          pravda ukaz zapas kdy bylo derby ke koukani?? mimo zapasu na strahove 4:1?

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          Vanilla     před 17 lety 08.10.2007 21:15 |  
          0 0

          pravda ukaz zapas kdy bylo derby ke koukani?? mimo zapasu na strahove 4:1?to je o bojovnosti a vuli!!!!

          • Re: Sparta - Slavia 0:2

            PetCC     před 17 lety 08.10.2007 22:38 |  
            0 0

            A taky proto je pro mě derby nejotravnější zápas ligy.

            • Re: Sparta - Slavia 0:2

              (host)     před 17 lety 09.10.2007 19:27 |  
              0 0

              moje řeč ... sem z toho totálně rozdvojenej ... za 3 body sem rád ... za to že se vyhrálo nad Spartou taky ... ale předvedená hra, šílenost ... musim sportovně přiznat, že Sparta teda makala a bojovala mnohem víc ... i když musela ...

  3. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:32 |  
    0 0

    Praha je slávistů, kanály jsou sparťanů. Díky prasokryso.

  4. Re: Sparta - Slavia 0:2

    Markus     před 17 lety 08.10.2007 19:32 |  
    0 0

    Nechtěl jsem to zakřiknout před derby, ale teď už můžu. Na celém týmu je vidět jak to klape! Paráda :)

  5. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:34 |  
    0 0

    Pokud vynecham prvni ctvrthodinku jsem naprosto zklaman z vykonu nasich kluku. Ke kombinacnimu fotbalu, ktery nas zdobi celou sezonu mel dnesni vykon hodne daleko. Sice jsme se vyvarovali minel v obrane jako bylo v zapase se Sevillou, ale jinak des a hruza. Jedna pokazena prihravka sledovala druhou, prechod do utocne faze pouze nakopavanymi balony,prestoze jsme hrali s jednim hracem navic....fakt nechapu!! Vyhra je hezka,ale pochybuji o tom zda zaslouzena!!:(( SKS 4EVER Od: Pepicccek

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:44 |  
      0 0

      bohužel, jsem zápas kromě samého závěru neviděl, ale po historických zkušenostech z Letný se jen směju a rudochům vzkazuju: to máte za to, amatéři :-)

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      mart     před 17 lety 08.10.2007 19:48 |  
      0 0

      Pepicku, a ty bys umel hrat kombinacni fotbal na takovym VORANISTI????

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:59 |  
        0 0

        no nechci delat chytryho ale podle me to byl zamer hrat silove , myslim ze to nikdo necekal a sparta ztoho byla dost vyvedena

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          mart     před 17 lety 08.10.2007 20:48 |  
          0 0

          ...ale jo, chytryho nedelas, Pepicku,...... Chytrej ses! (teda jako vsichni my slaviste dneska :D).
          Jenze ono se da hrat durazne ... i "tukes" (napriklad team s velmi podobnymy dresy ze severu Londyna.... ted si nejak nemuzu vzpomenout jak se jmenujou :D).
          Na druhou stranu je treba priznat, ze nektere teamy (nejak se mi sem zas vnucuje ten cerveno-bily z Hampton road) umej hrat ten tukes v plnym tempu, tvrde ... a dokonce i na VORANISTI.
          ..... holt budem muset jeste trochu potrenovat :DDD.
          Ale to pochopitelne az zitra, protoze neska se slaviiiii.mart

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 22:48 |  
      0 0

      vyhrajem 2:0 a ty ses sklamanej neskutecny

  6. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:36 |  
    0 0

    Tak hodně velký nervy. Šenkeřík ukázal na konci velkej přehled, ale když nedal ten nájezd, tak jsem měl hroznej strach, aby nás to nemrzelo. Vzadu nám to při standartkách hořelo hlavně na levé straně - ty signály jsme vůbec nechytaly. Ve druhém poločase byla vidět občas lehkomyslnost při pokrývání míčů, jako by si hráči mysleli, že se to už jenom proti deseti dohraje. Velmi se mi líbil Pudil - bojoval, hlavičkově úžasnej výkon. Gól navrch - je načase zeptat se, na kolik si dal Karl tu opci. Asi by se vyplatil. Taxi

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      mart     před 17 lety 08.10.2007 20:27 |  
      0 0

      Zdravim Taxi :). Pudil se mi taky libil, premyslel jsem i jestli by nemohl hrat neco jinyho nez krajni zalohu (prijde mi na ten post trochu pomalejsi). Ti ostatni 3 co se mi libili (je zbytecne je jmenovat) Vaniak, Suchy, Hubacek. Nakonec obrana se pocita podle poctu golu, ktery dostane. ....
      Jeste snad omluva Svickovi. Jeho vykon nikdy nehodnotim, pokud nejsem primo v hledisti..... prijde mi to tak nejak nefer pokud se koukam jen na TV. zdravi mart

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 11:05 |  
        0 0

        Zdravim Marte. Pudil rozhodne tak rychlej jako Svento neni. Na druhou stranu mam pocit, ze vyber mista ma lepsi a braneni mu jde taky dobre. Hlavickove souboje vyhrava. Kdyz prisel tak jsem nemel moc radost - predevsim z okolnosti. Prochlastat se do ligy mistru :-) ale posledni zapasy ukazuje bojovnost. Opravdu zalezi za kolik by byl, ale ja bych ho rad videl u nas i na jare. Taxi

  7. Re: Sparta - Slavia 0:2, jak to vypadalo 1000km od Letne

    mart     před 17 lety 08.10.2007 19:47 |  
    0 0

    Zajimave "vykony" obou treneru.
    Hodnotim: M.Bilek 9/10 (desitku mu dat nelze protoze prohral. K.Jarolim 9/10(sice vyhral, ale byl slabsi z obou koucu, a vyrovnane hodnoceni mu zachranil muj "premiovy" bod za vitezstvi na hristi nejvetsiho rivala).
    Proc Bilek za DEVET. Nabudil prumerne muzstvo temer dokonale, ale HLAVNE nechal pripravit naprosto neregulerni podminky. Ptate se jake? Voraniste na Letne samozrejme zvyhodnuje tym, ktery to po zemi moc neumi, naopak ma vpredu (a ne jen vepredu) bidlo, co to vsechno sbira ze vzduchu. Za dalsi se pokusil i v deseti hrat na 4 utocniky, ... no, a nebyl daleko od uspechu..
    Proc Jarolim za devet. Odvazne postavil Hubacka na Doska. "Demonicky" tah, ktery vysel zejmena proto, ze Hubacek pri sve postave(vcetne vyskoku) nedosahl na uroven Doskovych loktu, ktere jak znamo tento htac pouziva vice nez kteroukoliv jinou cast sveho tela. Dale vystridani Belaida po 25ti minutach, a i stahnuti Krajcika. (jeste bych mu pridal ctvrtnik za Ivanu, ktery si urcite sve uhral, a k jeho zlute karte (stejne jako ke Kalivodove, .... zejmena porovname-li "Cross-check Brezinskeho ze zadu na krk jako obyceny faul) nenabizim zadny komentar, ... proste protoze nechapu....)
    Na zaver muj hrac zapasu. ......... Libor Dosek,
    Nejhorsi hrac zapasu ......(tady bez prekvapeni) Horvath.
    Rozhodci, ... zajimave. Urcite se neda rict, ze by piskal proti Slavii. (nevite nekdo proc????) Klidne mohl dat penaltu za vzdusny souboj Doska se Suchym v druhe puli. Na druhou stranu, taky mohl ukoncit zapas... prilezitosti mel myslim dost - ale takhle je to pro nas chutnejsi, a pak pomer zlutych karet 2:5 je tak nejak dost nelogicky, ale to je skutecne vedlejsi)
    A ted jeste uplne na zaver to nejdulezitejsi....: " VYHRALI SME, A je to! :DDDDD"
    zdravi mart

    • Re: Sparta - Slavia 0:2, jak to vypadalo 1000km od Letne

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 20:39 |  
      0 0

      Teda Marte.... zapas jsem nevidel ale tvuj komentar jako vzdy stoji za precteni(nejenom za precteni....!!!) a jako vzdy za 1.... I ja(zdrejme jako ty..) jsem rval na celou kolej.. ale je cte se to fakt hezky!!! SKS 4EVER.... AKI

    • Re: Sparta - Slavia 0:2, jak to vypadalo 1000km od Letne

      dejva     před 17 lety 09.10.2007 08:38 |  
      0 0

      ahoj marte, prave jsem dokoukal zapas ze zaznamu CT protoze jsem ho nemel moznost videt v primem prenosu.Mam nekolik vyhrad, ve kterych s tebou nemohu souhlasit. Za 1. nevim jak si prisel na to, ze na letne bylo voraniste, nezlob se na me, ale podle me byl travnik pripraven velice dobre. Za 2. nesouhlasim s tebou, kdyz rikas ze, bilek pripravil a nabudil prumerne muzstvo. Z meho pohledu byla dnes sparta jednoznacne fotbalovejsi, hrala kombinacne a prave i kdyz mela viskovou prevahu ve vsech radach, slo ji to po zemi lepe nez nam. Ale to jiste proto ze hrala jako domaci muzstvo.Presto trchu ucty k souperi!! Naopak si myslim, ze kdyby byl na lavicce letenskych jiny ( mozna zkusenejsi)trener, mohla mit slavia vic problemu.
      Co bych taky rad zduraznil, slavia hrala se sestavou, ve ktere nastoupili tri odchovanci, ctvrty stridal. coz je super, kdyz jse podivame na sestavu letenskeho prutokoveho ohrivace penez.......
      Nema asi cenu nekoho ze sestavy vyzdvihovat, protoze o fantastickou vyhru se zaslouzilo cele muzstvo.Karel to proste umi poskladat a vcas reagovat na herni situace a projev. Co me mrzi je, ze od cca 60 minuty se prestal hrat fotbal a zacalo doslova maso s oplacenim na obouch stranach. neslo o to udrzet mic a vytvorit nejakou kloudnou akci, ale hlavne o to, do nekoho zajet a nejlepe ho zranit. co se tyce fanousku sparty? no comment.jinak 20500 divaku, je ale velice hezka navsteva a na pondelni termin i prekvapiva . Nezbyva jen doufat, ze na jare v novem edenu jeste nejaky ten gool pridame a vyhra bude jeste sladsi. a hlavne padne divacky rekord:-)) na zaver jen " diky slavii za vyhrane derby!" zdravi dejva

      • Re: Sparta - Slavia 0:2, jak to vypadalo 1000km od Letne

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 11:26 |  
        0 0

        Tak to ja zase s Martem souhlasim. Jako voraniste mi to prislo. Ja to podobny jako treba v liberci - opticky to z televize vypada dobre, ale ve skutecnosti to moc pro kombinaci neni. Taktez souhlasim ze sparta hrala na vrcholu svojich moznosti, v soucasnosti na vic nema. Uctu k souperi mam, ale tim jak ten tym vedou, co si tam muzou jednotlivi hraci dovolit - na vic nema.
        Velmi se mi libila bojovnost muzstva, ze jsme ze zacatku sli spartanum po krku. Obcas se hodne prasilo. Proste se to obratilo - driv jsme my hraly fotbal, oni faulovali a vyhravali. Jeden podstatny rozdil tady ale je - my jsme to hrali jenom proto, ze jsme to potrebovali. Meli jsme hodne zranenych klicovych hracu. Hrali jsme tak protoze to zapas vyzadoval, ne proto, ze bysme tak hrat chteli, nebo ze by nam to bylo vlastni. Verim ze se zase vratime k nasemu fotbalu s navratem opor.
        KJ me neustale prekvapuje - myslim ze v tomhle je obrovsky rodil proti predchozim letum - dokaze precist soupere a vtisknout muzstvu spravnou taktiku. Mozna ze je to jen tim, ze se konecne v lete sestava jen nelepila, ale mohl si privist hrace ktere chtel. Nevim - ale jsme ted trochu jina Slavia. Kvalitativni posun za posledni roky u vsech je nadherny sledovat. Koncim :-) Taxi

        • Re: Sparta - Slavia 0:2, jak to vypadalo 1000km od Letne

          dejva     před 17 lety 09.10.2007 14:30 |  
          0 0

          no taxi souhlasim, ze v televizi muze byt na travnik jiny pohled nez ve skutecnosti vypada, ale soude podle tvyho nadpisu, jsi to videl taky jen v tv. ale ok. co clovek to nazor:-)zdravi dejva

    • Re: Sparta - Slavia 0:2, jak to vypadalo 1000km od Letne

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:35 |  
      0 0

      1) Že se Bílek pokusil hrát i v deseti na více útočníků? Vždyť je jedno, jestli prohraješ 1-0 nebo 2-0, ale 1-1 už se počítá.
      2) Dle mého názoru hrál na Doška především Mára Suchý, ne Hubáček.
      Důležité podle mě taky bylo, jak jsme začali hrát dost agresivně, s tím nejspíš Sparťané nepočítali. Vždycky jsme na Letné dostali nakopáno, hlavně Standa pak byl poloviční a teď jsme jim to hezky vrátili. I když dívat se na to moc nedalo.
      Ale to jsou jen takové malé poznámky, důležité je 0-2, Slavia olééééé!

  8. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 19:57 |  
    0 0

    nemam rad poradatele, marrak for ever. Gordon

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 11:56 |  
      0 0

      musim tu verenje podekovat gordonovi,ze se o me cely zapas staral,tak jak slibil:D
      troubi

  9. Re: Sparta - Slavia 0:2

    KING25     před 17 lety 08.10.2007 20:30 |  
    0 0

    Tak konečne se to povedlo a byl to nádherný den. Slavie nehrála na krásu, ale na efektivitu a 3 body jsou doma. Proč by měla slávie hrát krásný fotbal, když na nej diváky stejně nepřitáhne. Hraje si to, co potřebuje a ví moc dobře, že stejne na strahov nepříjde víc jak 5000 věrních fanoušků. Kluci to prostě urvali a já jim moc gratuluji..jen tak dál..cílová zastávka titul!..:-)

  10. Re: Sparta - Slavia 0:2

    Frealaf     před 17 lety 08.10.2007 21:09 |  
    0 0

    Ať už to sem psalo kolik lidí chtělo, ale ty securiťáci jsou hovada největší!!! Fakt nechápu co je vedlo až k takovýmu chování. Dobytci. No, ale jinak - vyhráli jsme!!! Super večer...

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 22:51 |  
      0 0

      to nejsou securiťáci ale securicuraci hehe)))

  11. Re: Sparta - Slavia 0:2

    Jakubisko     před 17 lety 08.10.2007 21:12 |  
    0 0

    Nevíte co se dělo před děkovačkou, že tam bylo takový dusno? byl sem od všeho trochu dál a nějak mi to uniklo...:)

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 22:54 |  
      0 0

      nic, jen si pár dementů v sexy vestičkách přišlo zchladit žáhu...:((( Marrak 4EVER horis

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        Jakubisko     před 17 lety 08.10.2007 22:58 |  
        0 0

        kvůli tomu dělobuchu?

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          Sisanek     před 17 lety 09.10.2007 08:46 |  
          0 0

          Taky by me zajimalo, co se vlastne delo?

  12. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 22:43 |  
    0 0

    Díky za pěkný pondělní podvěčer, mám dobrou náladu a těším se na další sešívanou show s podobným koncem, jako na Letné.
    S L A V I E - opravdová magie! El Cipro s červenou hvězdou na čele

  13. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 08.10.2007 23:05 |  
    0 0

    cau, nenasel ste nekdo salu smrt sparte (ta stara edice ze superslavie?), ztratila se mi v tej mele po zapase, dik Marrak

  14. hodnocení

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 06:59 |  
    0 0

    vaniak 7 - drizdal 6, hubacek 6, suchy 7, krajcik 3 - kalivoda 5, svec 7, belaid (volesak 5), pudil 7 - vlcek 5, ivana 6

  15. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 09:10 |  
    0 0

    Včera se kreténi projevili, na křižovatce když jsem jel ze stadionu vedle mě zastavili Sparťani a když viděli že na sobě máme slavistické oblečení tak mi bejsbolkou rozbyly zadní okno u auta a ujeli. KRETÉNI

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 10:05 |  
      0 0

      Dobrý den Vám všem. Už jste tu všichni napsali spoustu postřehů a třeba i rozdílných názorů na to či ono. Vyhráli jsme a máme tři body. Porazili jsme Spartu na Letné a to se obrovsky cení. Asi bych mohl říci i pár našich slabostí a nedostatků. Už to, K.J. střídal ve 30. minutě mě ubezbečuje o tom, že on to má srovnané v hlavě a ví co jim dneska řekne a že to zhodnotí bez jakýchkoliv omalovánek jsem si jist. Např. Krajčík byl opravdu zralý na střídání už dřív a ten Beilad to bylo správné. Chtěl bych vyzdvihnout ještě velice statečný a moc pěkný výkon M.Švece. Co ovšem musím komentovat jako hyenismus nejtvrdšího kalibru byl naprosto nesmyslný a brutální faul K.Kisela v 91. minutě na Kalivodu bez jakéhokoliv potrestání. To byl doslova na trestný čin. Prostě sparťanská frustrace že už nejsou nejlepší a největší ( a tím nemyslím ani Slavii). A Slepičkův faul M.Suchého přímo do zraněné jařmové kosti (viz tel. záznam p.Karolyi podívejte se), to jen dokazuje. Z lidského hlediska je to politování lidí, kteří duchem mimo jsou a za své činy nemohou, tudíž by veřejný fotbal hrát neměli. Jenomže to by nemohlo hrát asi už půl Sparty. Přitom Poštulka byl výborný, Pospěch také a než začal blbnout Limberský, tak dostával Matěj sodu. Doufám, že přestávky krom poháru v Líšni využijeme k doléčení našich marodů a budem připravni na další kopec zápasů. Tak zatím zdravím všechny nás, co máme rádi Slávii. Sokrates

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 13:38 |  
        0 0

        Vážený pane, děkuji, že jste si toho také všiml. Správně píšete, že faul Kisela byl na trestní oznámení a také by mě zajímalo, jak se bude řešit loket Slepičky úplně mimo hru ve tváři Marka Suchého. To že SPRTA je opravdový fašisticko-bolševický hnus netřeba nikoho dále přesvědčovat. Nechápu, jak někdo s IQ nad 90 může takovýto klub vůbec podporovat. Děd

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 09.10.2007 13:45 |  
          0 0

          NEpochopím to , jak někdo může vzít bejsbolku a jen tak v plným provozu ti rozbýt auto, jsou to zvířata, hnus, volové co mají IQ max 50...

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:41 |  
      0 0

      Doufám, že sis stačil aspoň poznamenat SPZ? Neváhal bych s oznámením, i kdybys na to neměl jiné svědky.

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 15:24 |  
        0 0

        Jo SPZ mám, nevím jestli to není pozdě hlásit ???

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 09.10.2007 16:11 |  
          0 0

          tz voe pozde urcite neni. tak delej na co cekas.to jim nedaruj. nafot si to a bez to nahlasit.a pak napis jak to dopadlo

          • Re: Sparta - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 09.10.2007 16:41 |  
            0 0

            Tak jsem volal na Policii , a ti mi řekli že je to maximálně pro pojištovnu, že se jedná o malou částku cca. 4 tisíce, a že si tím nic přes policii nepomůžu.Auto mám starý a pojištění jen povinné, mám smolíka

            • Re: Sparta - Slavia 0:2

              Katrin     před 17 lety 09.10.2007 19:11 |  
              0 0

              Zkus se zeptat ve svý pojišťovně - většina jich v rámci boje o klienta nabízí různý výhody, mezi nimiž bývá často práívě pojištění i oken (třeba Allianz to tak měla)... ;o)

            • Re: Sparta - Slavia 0:2

              (host)     před 17 lety 09.10.2007 22:47 |  
              0 0

              Nemel si se nechat odbyt. I kdyz to skonci jako mala castka a prestupek - stejne se to musi sepsat. Uz kvuli nahrade skody. Navic jsi mohl uvist, ze te ohrozovali... jako kdyz mi nekdo rozbije okno u auta, kdyz v nem sedim, tak to beru jako utok. Vim ze policajti tyhle veci zlehcuji a ze se jim nechce delat jejich prace - ale clovek fakt musi vyuzit vsech moznosti a jako ze mu jich pravo dava dost. Taxi

              • Re: Sparta - Slavia 0:2

                (host)     před 17 lety 10.10.2007 07:36 |  
                0 0

                jako to mi nepripadne logický,tim chtěli policajti rict ze rozbijení oken neni ani prestupek.nemel si hlasit jen skodu.ale podat rovnou trestní oznámení

                • Re: Sparta - Slavia 0:2

                  (host)     před 17 lety 10.10.2007 12:48 |  
                  0 0

                  si měl, ale když si uvědomím toho létání okolo toho, tak se na to vykaslu a vyreším to po svém, vím SPZ a za pár dní budu vědět i komu to auto patří...

  16. pochod

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 10:14 |  
    0 0

    nevíte kolik lidí bylo na pochodu??

    • Re: pochod

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:28 |  
      0 0

      25641

      • Re: pochod

        (host)     před 17 lety 10.10.2007 10:21 |  
        0 0

        25642, king sel taky!

        • Re: pochod

          (host)     před 17 lety 10.10.2007 18:18 |  
          0 0

          kinga počítej minimálně za dva!

  17. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 10:16 |  
    0 0

    Fotbal nebyl takovy jako ho zname od slavie ale byl pro nas vyherni takze to je hlavni ...Obrana nas tam velice podrzela!Vaniak!Ale zbytecne sme se nechali zatlacit na nasi pulku ale Sparta nedokazala dat gol a to je dobre jinak atmosfera dobra az na ty rudy kurvy ktery neumej prohravat...verim ze v edenu je rozkotlime !a jeste k tomu to bude peknej fotbal!!!FORZA SLAVIA!

  18. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 11:30 |  
    0 0

    ahoj
    byl jsem v kotli a fandeni sem si uzil. Moc se mi libila ta pisnicka z ty melodii pricezny ze mlejna :-) uz si ale nepamatuju slova :-)
    muzete mi prosim vas sem nekdo ten text napsat .. predem dik SKS

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 12:09 |  
      0 0

      Zdravim, ano vylouceni Horvata a 2 goly po urputne bitve to je nase vitezstvi, co tomu predchazelo, oba tymy absolbovalya kratka soustredeni , zatimco u nas KJ specialne chystal nektere hrace na ukoly , viz strezit Doska , u Sparty si treneri myslelk ze vse dokaze je agresivita z ktere jsme se pravidelne posravali a freneticti fanousci, tady podle mne je zakladni rozdil, Slaviste podporeni navstevou mnoha svatecnich fanousku , kteri bourlive aplaudovali kazde povedene akci , Spartane az nekriticky cekajici na kazdou chybu sveho tymu, hraci Slave hrajici tvrde , ale ne zaludne, hraci Sparty , kteri si derby pletli s dalsim dilem Kostalovskych povesti a baji a v neposledni rade, novi atmosfere derby nepodlehajici hraci /Pudil, Vaniak, atd. A to vse dalo dohromady vitezstvi, naprosto trumfalni , zaslouzene, umocnene pro mne skvelym pochodem, mnoha novymi tvaremi mezi nami. Par kazu jsem , ale videl, treba narychlo rozdane vstupenky do sektoru sousediciho s nami a tim prakticky pro vsechny konec fotbalu/nikdo nic nevidel/, preplneny kotel, kde jiste bylo o par set fanousku vice, nez melo byt a bohuzel i par magoru, kteri si fotbal pletou s navstevou divadla a povazujou nase mlady fanousky za prevlecene vrahy. Po utkani p. Bilek jako obvykle hledal utechu v narazkach na rozhodciho, ktery podle mne sice prehledl drzeni Doska, tam by se Marek nemohl divit ani cervene karte , ale zase na druhe strane ty fauly zde popisovane treba Sokratem. Tezko zapas nesli i nekteri zurnaliste rudeho puvodu, kteri ani dnes zejmena na strankach novin Dnes nejsou schopni ocenit taktickou hru naseho tymu, no a Ja jen dfoufam, ze to vydrzi i do Lisne, kam s tymem urcite vyrazim a ze to hraci neodbydou, jinak dobra zprava , Brabec, mozna i Smicer by mohli byt po repre pauze k dispozici/70 procent/. Na druhou stranu se modlim , aby se nekdo nezranil a my to opet neposrali. Na zaver snad jednu perlu z derby ,nekteri Spartane jeste v satne nadavali na sudiho Kovarika a Sparta zvazuje protest proti zpusobu piskani tohoto arbitra. Jiri

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 12:43 |  
        0 0

        Ja se nedivim, ze chteji podat protest na rozhodciho, zapomnel jim totiz udelit dve cervene karty: Zabavnikovi za skluz zezadu a Slepickovi za loket do Sucheho v okamziku, kdy mic byl daleko. A taky zapomnel ukoncit utkani pro rasisticke skandovani domacich a hozeny kelimek s pivem, ktery zasahl Pudila... Zkratka maji spartane proc brecet:-))

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 09.10.2007 12:51 |  
          0 0

          podle mne se v techto okmzicich mohl rozhodnout a osobniho trestu vyuzit, co se tyce ukonceni zapasu si myslim, ze postupoval presne podle pokynu komise rozhodcich, dohrat zapas za kazdou cenu pokud nejsou ohrozeni akteri a divaci a pripadne exesy resit formou disciplinarnim postihem, ale uz ted je jasne , ze se nic resit nebude i kdyz inzultace hrace treba kelimkem piva je na peknou pokutu. Jiri

          • Re: Sparta - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:12 |  
            0 0

            být to v poharove evrope tak i na uzavreni hriste... Mě přišel nejhorší faul Kisela na půlce hřiště, kdy zajel hnusně do Kaliče, to bych potrestal i zpětně. Ravik

          • Re: Sparta - Slavia 0:2, k rozhodcimu... hlavne pro Richiho

            (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:15 |  
            0 0

            ..jeste ted se podivuji, jak mohl Slepicka dohrat po tom lokti na Sucheho, ktery arbitr jednoznacne musel videt, a taky nechapu zakrok Kisela na Kalivoduv uplnem zaveru zapasu.
            To ze si chce Sparta stezovat na rozhodciho naopak chapu docela dobere. Oni uz jsou takovy.
            Co ale nechapu vubec je hodnoceni rozhodciho delegatem!
            Je to pravda, ze dostal petku? Za co ?
            A tady bych rad poprosil Richiho, nebo i kohokoliv jineho, (jen jsem myslel, ze Richi ma od lonskeho zapsu v Boleslavi jednoho kamose ve sportovni redakci iDnesu :D)neslo-li by zjistit oduvodneni teto znamky.
            dekuji a zdravim, mart(v praci proto neprihlasen)

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 09.10.2007 14:32 |  
        0 0

        Tak ja jsem včera boužel kvuli praci stihnul až druhou puli, ale i tak jsem si užil krásný zasloužený vítězství, který podle mě rozhodla jedna věc, ve který máme nad spartou už delší dobu navrch, a to disciplína. Dokládá to pěkně příběh Pudila a Hortvátha, Pudil měl v Liberci problémy s disciplínou na hřišti i mimo ně, ale po přestupu jeho se jeho přístup k fotbalu změnil a na hřišti je to vidět, osobně jsem příjemně překvapenej jeho výkony, práce KJ je na něm vidět. Naopak hráči sparty sice mají sebevědomí, ale jejich přístup k soupeři je jemně řečeno přezíravej, z čehož plynou zkraty v době, kdy se nedaří. Mistři světa nedokážou unést znivěj vývoj zápasu, nedisciplinovanost je omlouvána... Zkrátka Horváth by si ve Slavii nic podobnýho nedovolil, páč by d+ěděl, že by dopad jako Dosoudil nebo Aračič. V tý druhý půli jsem viděl taktickej výkon slavie, na spartanech bylo pořád vidět, jak moc si věří ( v tom sebevědomí sjou prostě před námi), ale naši je téměř k ničemu nepustili a chybělo málo, aby dali Rosenovi vydělat:-)). Jak tady správně píšete, ze strany sparty tu bylo hodně brutálních faulů, Limberský, Slepička, Kisel a další měli rudo před vočima a já se obávám dalších zranění (Švec, Kalič), to ale zkrátka vyplýva z toho, co jsem psal. Krom Pudila bych ocenil statečný výkony Suchýho, Hubáčka, Švece, velmi slušný výkony Kalivody, Ivany, Standy a Volešáka a pak Šenkyho, kterej prostě přišel na plac s tím, že dá gol, šel za tím od prvního dotyku s míčem a povedlo se. Doudejme že marodu nepřibude, Jiří, nemáš info o Tavaresovi a Jandovi (co s tim klukem zas je?), repre přestávka se hodí, snad se někdo dá dopořádku.

  19. Re: Sparta - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:29 |  
    0 0

    jsem slávista a tyto komentáře čtu poprvé. některé z nich jsou fakt doré a hlavně objektvní jen tak dál alespon si počtu díky Slávisti . Jinak Slávistická obec roste SUPER... LTM

    • Re: Sparta - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:55 |  
      0 0

      Tak Marte napred k Vam, Kovarik si prosel stejnym vyvojem jako ostatni cesti rozhodci, casto jsme v masem provincnim klubu doslova plakali nad jeho vykony, kdyz se diky tlace dostal do ligy a zacal jako pridavac vody piskat nektere mene sledovane zapasy, rikali jsme to je hruza, vcera dostal sanci dokazat, ze piskat umi, znamka 5 je dle meho soudu spravedliva, urcite tam byla jedna chyba vetsiho charakteru, ktera ovlivnila zapas/ neustake drzeni Doska, fauly Kisela, Slepicky/ a dalsi chyby mensiho rozsahu, nenechte se mylit Kovarik rozhodne neni a nikdy nebude nasi jednickou a k derby se dostal hlavne diky tomu,ze Macela nechtel zlamat vaz nekteremu ze svych koni. No Martyni vzpomen si na nasi nekriticnost i moji k hracum a trenerum behem tech dni ,kdy nas Jara a Sedivy rezali hlava a nehlava a nenech se mylit medialni masazi Sparty, ktera souvisi s jistymi konci smluv nekterych medialnich lidi/ nazveme to takto/. A zaplat pambu, ze Kretinsky a spol. nechteji pokracovat v trendu kupovani novinaru a medii, i bez toho jsem se dnes pri cteni nekterych malem poblil / Dnes, Denik, Pravo. Cili je dobre , ze i Sparta nebude vnimana jako panbu , ale jako normalni klub. A pozor znovu se otevrela kausa Bohemians a vcera byl predvolan k vyslechu i nas reditel Dolezal, i to muze byt svym zpusobem reakce neklterych lidi na nase uspechy a bohuzel ne jedina. Jiri

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 15:49 |  
        0 0

        diky Jiri, ale stejne si nejsem porad jist. Alespon ne uplne ve vsem.
        Zaprve - chyba vetsiho rozsahu....., ktera? Napada me napriklad: Neodpiskana penalta na Doska za pristrceni Suchym? Nepotrestani zakroku(naprosto idiotskeho) Limberskeho na Svece? Nepotrestani lokte Slepicky na Sucheho? Zluta karta Sveca za ciste vypichnuty mic ? Simulovani Kisela vedouci ke zlute karte naseho hrace (Ivana)? Brutalni zakrok Kisela na Kalivodu? Zluta karta Kalivody ? Ofsajd pri golu Ivany? Neukonceni zapasu pri vhozeni objektu po hraci? Nevim, opravdu nevim......
        Pres tato mozna nektera sporna rozhodnuti si myslim, ze piskal dost slusne.
        Na druhou stranu bych byl opravdu zvedav na co si to Bilkova parta chce stezovat. Nevim, nevim, vubec tomu asi nerozumim (coz me trochu stve).zdravi mart

      • Re: Sparta - Slavia 0:2

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 09.10.2007 15:51 |  
        0 0

        Jiří z mýho laickýho pohledu to tak vypadá, že Křetínský dělá ze sparty "běžný" klub, prostě se zdá, že už tolik netlačí nebo spíš neplatí rozhodčím, médiím...logicky hráči mají ztíženou pozici, protože vyhrávat je těžší než za dob nedotkutelný sparty, za dob Horníka, Košťála a Pelty. Jenže to vědomí nedotknutelnosti a nadřazenosti v klubu pořád je a možná právě proto ty hysterické reakce. Ale to je jejich problém, budme rádi, že se startovní podmínky trochu vyrovnávají.. Promin že naléhám, nevíš něco o tom Tavaresovi a Jandovi?

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          mart     před 17 lety 09.10.2007 19:08 |  
          0 0

          Tavares prej mel anginu,..... nemuzu to tvrdit, nevidel sem mu na "mandle", ale suskalo se o tom :) mart

          • Re: Sparta - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 09.10.2007 20:32 |  
            0 0

            Jsme slysel neco o naky kalbe a az pak prisla angina :)

        • Re: Sparta - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 09.10.2007 23:30 |  
          0 0

          taky na jak dlouho vypadá obnovený Švecovo zranění

  20. video

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 15:40 |  
    0 0

    nemáte náhodou někdo to derby nahraný? bylo by fajn kdyby v digitální podobě.
    piště na asterixnet@seznam.cz

  21. Listky na Pohar CMFS proti Lisni

    (host)     před 17 lety 09.10.2007 15:42 |  
    0 0

    Richi da se este nekde poridit listek do sektoru k nam... mam to do Lisne kousek a nechtel bych tam chybet ale nevim kde si opatrit listek.. diky

    • Re: Listky na Pohar CMFS proti Lisni

      (host)     před 17 lety 09.10.2007 17:24 |  
      0 0

      Pochybuju ze Lisen ma nake sektory nebo nakej predprodej listku, proste prijet:p

      • Re: Listky na Pohar CMFS proti Lisni

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 18:11 |  
        0 0

        no a ja Ti reknu jednu vec listky sou vyprodany takze pokud nemate nejaky v Praze tak nejezdi... byl to enormni zajem policajti snizili kapacitu kvuli bezpecnosti na 1600 divaku takze pokud nejsou listky pro fanousky hosti u vas tak radsi ani nejezdite

        • Re: Listky na Pohar CMFS proti Lisni

          (host)     před 17 lety 09.10.2007 18:45 |  
          0 0

          To uz je trochu pozde rekl bych :p Volal jsem na stadak a je to ok:)

          • Re: Listky na Pohar CMFS proti Lisni

            (host)     před 17 lety 09.10.2007 19:04 |  
            0 0

            co je OK??? co Ti rekli na stadaku kdyz si tam teda volal?