Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

Béčko si dnes připsalo druhou domácí výhru, o branky se podělili Kobler a Klavík.

Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1 (0:0)

Branky: 75. Kobler, 78. Klavík - 90. Vesecký

Sestava Slavie: Diviš - Held, Gabriel, Kopřiva, Švamberg - Kovařík, Komárek (89. Bezděk), Kobler, Vagrčka - Klavík, Dvořák (46. Černý)

Lavička: Marek, Pich, Hanuš

Zápasová reportáž

Béčko dnes nastoupilo proti osmému Sezimovu Ústí bez posil z áčka. Do první půle vlítlo aktivně, hned v 1. minutě si vytvořilo gólovou šanci, ale poté se aktivita domácích směrem dopředu na půl hodiny vytratila. Hosté naproti tomu nastřelili tyč a hrálo se hlavně ve středu hřiště, i když více u míče bylo spíše hostující mužstvo. Ve druhém poločase došlo k výraznému oživení, Dvořáka vystřídal výborný Černý a slávisté hráli mnohem aktivněji a byli lepším týmem. Snaha a tlak vyústily ve dvě proměněné příležitosti, další pak zůstaly nezužitkovány. I přes inkasovaný gól v samém závěru zápasu uhájilo béčko tři body a snad se posune v tabulce výš z nynějšího 15. místa.

Průběh zápasu

1. minuta: po rohu neprostřelil gólmana Chylíka Gabriel, odražený balon nedorazil do brány ani Kopřiva.
21. minuta: po standardní situaci se dostal k odraženému míči Zelenka a zblízka nastřelil tyč.
36. minuta: Komárek vystřelil z vápna na bránu, tvdrá rána zasáhla jen protihráče a skrumáží neprošla.
40. minuta: po přihrávce Kočího střílel Kostečka, ale jeho pokus Diviš vyrazil.
47. minuta: Vagrčka stihnul ještě v pádu přihrát na Klavíka, ale jeho razantní střela ze strany bránu těsně minula.
57. minuta: Černý dostal přihrávku na hranici ofsajdu, jeho pěkný padáček ale bránu minul.
62. a 70. minuta: dvěma pěknými střelami se prezentoval Held, ani jedna si ale cestu mezi tři tyče nenašla.
75. minuta: Kovařík rozehrál standardku, ale nastřelil jen tyčku, odraženého míče se zmocnil Kobler a poprvé prostřelil Chylíka. 1:0.
78. minuta: druhý gól vstřelil Klavík, který se prosadil díky důrazu ve vápně. 2:0.
87. minuta: Vlčkovu skákavou střelu zblízka kryl Diviš.
90. minuta: za hosty snížil Vesecký. 2:1.

Hodnocení trenéra

"První půle byla vyrovnaná, i když myslím, že s výjimkou patnácti minut mezi desátou a pětadvacátou jsme byli lepším týmem v celém utkání. Ve druhém poločase jsme byli lepší, Milan Černý velmi oživil hru, dostali jsme soupeře pod tlak a konečně přišly dva hezké góly. Jsem rád, že se nám podařilo konečně vstřelit dvě branky, s výsledkem jsem proto samozřejmě spokojený," řekl k utkání kouč Daniel Šmejkal.

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 13:24 |  
    0 0

    Mno konečně výhra :o)) Gratz MartySKS

    • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

      PetCC     před 17 lety 07.10.2007 13:37 |  
      0 0

      Už to bylo potřeba! Loni mělo béčko taky pomalejší začátek, letos jsou to ale jenom remízy, občas vyhrát je taky potřeba.

      • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

        (host)     před 17 lety 07.10.2007 14:12 |  
        0 0

        Taky gratuluju, ale skoda ze dorost zase prohral, byt na poslednim miste je tragedii, ale porad verim, ze se zvednou.

  2. Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 13:34 |  
    0 0

    To je špatná zpráva pro pana Jiřího,juniorka i bez hráčů A týmu vyhrála a stoupá tabulkou,podobně tomu bude i s A dorostem,co budete kritizovat poté pane Jiří,zdraví Josef.

    • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 13:45 |  
      0 0

      Pravdu ma ale Jiri minimalne v tom, ze narozdil od minule sezony (kdy pravda hralo nekolik vyjimecnych hracu) ma letos becko velke problemy. Vetsinu zapasu zaplichti a dnesni vyhra znamena po delsi dobe tri body. Snad se zvedneme. Tabulka CFL je neuveritelne vyrovnana a tak z predposledniho mista muzeme touhle vyhrou poskocit do horni poloviny tabulky.

      • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

        (host)     před 17 lety 07.10.2007 13:50 |  
        0 0

        Srovnáváš nesrovnatelné,Kozlův kádr se formoval tři roky,většina z něho je ligových kádrech,Šmejkal začínal od nuly,na vše měl málo času,musel využít hráčů,kteří se vrátili z hostování a průměrných dorostenců,ti lepší kopou ligu,navíc se mu zranili Kučera a Hošek-proto hodnotím narozdíl od věčného kritika Jiřího jeho práci pozitivně,v tabulce jsme poskočili na páté místo,Josef.

        • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

          quelhar (admin)     před 17 lety 07.10.2007 15:10 |  
          0 0

          Ja vim, ze Kozel mel k dispozici opravdu lepsi hrace nez ted Smejkal, ale presto jsem si predstavoval, ze becko bude vyhravat vice zapasu. Mozna jen hraci potrebovali nejaky cas na sehrani se a ted to bude lepsi, koneckoncu i ted jsou v kadru zajimavi hraci jako jsou Divis, Cerny nebo Klavik. Ja si s hodnocenim Smejkala jeste pockam.
          Jo a ten predchozi prispevek jsem samozrejme psal taky ja... :o)

      • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

        (host)     před 17 lety 09.10.2007 12:34 |  
        0 0

        Josefe Vy opravdu delate pro nejaka media, juniorka je osmea a ma naskok 2 body na 15 misto. Nelzete.

        • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

          (host)     před 17 lety 09.10.2007 13:31 |  
          0 0

          Pátí jsme byli po zápase se Sezimovim Ústím,do tabulky nebyly započítány odpolední zápasy,po kterých jsme se posunuli na osmé místo,Josef.

  3. Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 14:47 |  
    0 0

    ..jan menší oprava....první gol padl po standartce kterou rozehrával Kovařík a ne Held...

  4. Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 15:20 |  
    0 0

    všimli jste si, že Béčko vyhraje většinou, když nemá žádné posily z Ačka?

    • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

      (host)     před 17 lety 07.10.2007 15:46 |  
      0 0

      jj oni jim to hosi z A kazi...

  5. Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

    (host)     před 17 lety 07.10.2007 16:10 |  
    0 0

    nevite nekdo o nejakem dobrem klukovi v a-dorostu,pracuju i v sobotu takze na dorost to nestiham,ale zajimalo by me,jestli je tam nejaky talent.jsou sice posledni,ale zvednou se ne?

    • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

      (host)     před 17 lety 08.10.2007 11:35 |  
      0 0

      Josefe vy jste snad nemocny, proc nepisete o dorostu A, ktery opet prohral, o juniorce vim, nebyl jsem na ni a jen to dokazuje co tady pisi i jini , ze je treba vice dat sanci hracum, kteri tam patri. Jiri

      • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

        (host)     před 17 lety 08.10.2007 12:41 |  
        0 0

        Jiří což takhle uklidnit se ? A dorost a B dorost jsou vybrakovaný navíc všechno se teď vráží do C a D dorostů - viz. příchody Straníka, Gazdíka, Wolfa a dalších...

        • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

          (host)     před 17 lety 08.10.2007 13:44 |  
          0 0

          Díky za rozumný názor,to nejlepší z A dorostu hraje už gambrinus ligu nebo je mezi dospělými,proto je nesmyslná kritika pana Jiřího,cílem není vítězství v dorostenecké lize,ale počet hráčů,kteří se prosadí do prvního týmu Slávie a bude hrát stabilně první ligu,proto se práce s mládeží soustředí na nižší ročníky,aby se ti nejtalentovanější již ve věku 17 let přešli z dorostu mezi muže,tato metoda se nám vyplatila-viz Suchý,Dočkal,Černý,Gecov,Jablonský,Pekhart,Vácha a spol,bohužel to je pro pana Jiřího složité pochopit,zdraví Josef.

          • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

            (host)     před 17 lety 09.10.2007 12:32 |  
            0 0

            Ja myslim, ze Vam uz tady nekdo psal , aby jste nemystifikoval a naucll se rocniky,prosazeni do prvniho tymu Slavie, no to je dobry cil, ale uz 2 roky se nepovedl ani jednomu hraci a snasd leda Jablonsky, no ale ten zrovna moc nehrajre, i KJ ma svuj nazor, ktery dokazuje treba prichodem mnoha novych posil i mladych. A ze Vam umisteni dorostu , tedy i tech posilenych Vam nevadi to dokazuje Vase znalosti, ono hrat pak nejmene rok v divizi dorostu , kde do Vas kopou i o 2 roky starsi Hudlisti, ci hrat dorosteneckou ligu je velky rozdil. Vy mne ale Josefe prekvapujete, takze ted jsou pro zmenu vybrakovani, je to 14 dnu , co jste tvrdil ze budou treti a zhruba deset, co jste tvrdil, ze budou nejhure pati, takze ted jsou pro zmenu vybrakovani a C dorost, take suverene nevede soutez, tak viteco Josefe mrknete treba na praci p. Karocha a umisteni nasich zaku/ vsechny 4 tymy do 3 mista/, to je rozdil ze. Jiri

            • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

              (host)     před 17 lety 09.10.2007 12:49 |  
              0 0

              Pane Jiří,proto aby se mladí hráči prosadili do prvního týmu co nejdříve,je třeba,aby nehráli za dorost,ale za juniorku a potom odešli hostovat do ligového týmu-viz Vácha,Necid,Dočkal,Pekhart,Vukovič,Krajčovič,kteří by mohli hrát za A dorost,ale pro jejich výkonostní růst má daleko lepší smysl hrát mezi muži-gambrinus ligu než hrát slabou dorosteneckou ligu,tato metoda se nám vyplatila a proto je třeba v ní pokračovat,letos by měli následovat Kolařík,Palko,Mareš,Kučera,Pázler,Vyhnal,Tománek,Gallus,proto i příští rok nebude hrát A dorost na špici,protože jeho nejlepší hráči budou hrát už mezi dospělými,jinak A dorost se zachrání,pro Vaši informaci C dorost je na druhém místě,předvádí suveréní výkony-pouze dvě prohry,B a D dorosty jsou na 6 místě s malým odstupem na první místo,o skvělých výsledcích žáků jste již psal,proto žádná krize v práci s mládeží nehrozí,tím,že mladí přejdou už v 17 mezi dospělé,umožnuje jejich začlenění do Jarolímova týmu během 2-3 let,v tom nám žádný klub nekonkuruje,proto mě výsledky A dorostu nechávají v klidu,nespadneme-což je prvořadé a není důležité atakovat s vybrakovaným kádrem horní patra,ale připravit si mladé hráče pro A tým dospělých,Josef.

              • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                (host)     před 17 lety 09.10.2007 14:09 |  
                0 0

                Vazeny pane, no prave, nekteri hraci o kterych pisete uz jaksi za dorost hrat nemohou, no prave vami vyjmenovana jmena Sokrate pardon Josefe jiz jsou v Acku dele nez dva roky , po nich nikdo, C dorost je treti a ani ostatni dorosty jaksi nejsou, prvni dorost je posledni . aspiranty na misto prvni. Ti hraci o kterych zde pisete , no snad Palko, aleto je vse. No a ta situace v drostech uz trva jaksi take 2 roky, presne od odchodu. Ricky, heledte kdo Vam pise ty clanky, protoze Vami vyjmenovane posily jaou spise do poctu , tak na rozsireni kadru. No a Kozla rovnat ke Smejkalovi, to snad ani neni mozne , jeden skromny nenapadny clovek a druhy frajer az na pudu predvadejici se i u Letenske konkurence a hraci bran jako nutne zlo. A zaverem, Vy zkreslujete ty vysledky asi zamerne, minule jste take psdal o suverenim vedeni dorostuC, ale on je skutecne treti a Juniorka ne pata, ale osma. viz tabulky CMFS. Stale asi myslim, ze proste pan Sramek svou praci nezvlada a je mi jedno kolik ma licenci UEFA. Jiri

                • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                  (host)     před 17 lety 09.10.2007 16:08 |  
                  0 0

                  Pro Vaši informaci-B dorost je šestý se 17 body,na první most ztrácí 10 bodů,Sparta je devátá se 13 body,na druhý Motorlet ztrácíme čtyři body,C dorost je druhý s 21 body-pouhý bod za vedoucí Olomoucí,Sparta je sedmá se 14 body-druhé místo je pro Vás neúspěch,D dorost je šestý s 17 body-10 bodů za vedoucí Spartou,na druhý Most zrácíme 5 bodů-takže jak vidíte,velmi dobré výsledky,žádná krize,pokud píšete,že si pletu datim narození u hráčů-tak za U19 mohou hrát ročníky 88,89-takže mou uvedení hráči Vácha,Necid,Pekhart,Krajčovič,Dočkal,Vukovič.....,pokud pokládáte hráče jako Kolařík,Mareš,Palko,Pázler,Vyhnal,Tománek,Gallus,Mikula,Valeš pouze za hráče druhé kategorie,kteří nemají na to se prosadit do Jarolímovo týmu,pak je jakákoli diskuse s Vámi naprosto zbytečná-neboť tím prokazujete jediné,a to škodit,pomlouvat,vymýšlet si nesmysly-byl jsem minulý týden na kvalifikaci repre do 17 let a Kolařík exeloval na pozici stopera-hrál suveréně,měl přehled ve hře,umí vyvézt míč,nedělá chyby,je důrazný,rychlý a umí podpořit ofenzívu-jako stoper dal dvě branky-podobně kvalitní jsou i další mou zmiňovaní hráči,proto je nesmyslné je dávat do A dorostu,ale pro klub i samotné hráče je lepší jejich brzký přechod mezi muže,aby za 2 až 3 roky hráli za první tým Slávie,ukažte mi jiný tým gambrinus ligy,který by měl ve svém kádru a v základní jedenácte tolik mladých odchovanců-takový klub nenajdete,takže si pane Jiří nejdříve zjistěte relevantní informace od kompetentních lidí ve Slávii,než zase začnete psát ty Vaše hloupé články,působíte na mě jako provokatér ze Sparty,zdraví Josef.

                  • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                    (host)     před 17 lety 09.10.2007 20:30 |  
                    0 0

                    pane Josef, jste asi hlupák, či nevim, ale za A-dorost nemohou hrát hráči 88, ale pouze 89.

                    • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                      (host)     před 17 lety 09.10.2007 22:49 |  
                      0 0

                      Mohou,narození po 1.9.88,Josef.

                      • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                        (host)     před 17 lety 10.10.2007 10:48 |  
                        0 0

                        Vazeny Josefe , opravdu reagovat na Vase nesmysly uz mne nebavi, jiz radu let neplati termin narozeni po 1.9. , ale rozhoduje cely rocnik , tedy po 1.1., Slavia si jeste nekolik let stavela mladeznicka muzstva podle stareho schematu se snahou , po zkvalitneni konkurence a i presto, ze hrala se .souperi starsich rocniku patrila mezi nejlepsi v republice/ soutezni rad CMFS, clanek 68/. Pred zhruba 2 lety od teto praxe upustila. Prirovnavat nase dorosty ke Sparte je vdecne, uz jste bohuzel nenapsal, ze soucasnou garnituru vsech svych dorostu povazuje Plisekvedouci centa mladeze/ za jednu z nejslabsich v historii a chce to zmenit. A snad jen perlicku na zaver, Vase heslo , za vsim hledej Spartana je ucinne a urcite s nim v mem pripade udelate diru do sveta i zde, ode dneska na Vase humusy nereasguji. Jiri

                        • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                          (host)     před 17 lety 10.10.2007 11:20 |  
                          0 0

                          Pro Vaši informaci,z ročníků 87-89 jsou na soupiskách ligových týmů-Suchý,Janda,Švec,Černý,Vácha,Dočkal,Jablonský,Radek Dejmek,Šmíd,Necid,Pekhart,Zelinka,Valenta,Nečas,Vukovič,Vrzal a v druhé lize Bauer,Bayer-napište mi jediný ligový klub s takovou úspěšností prosazení mladých hráčů v první a druhé lize,takový daleko neexistuje,to je ta Vaše krize a hlavně nepište,že zatím Zelinka,Nečas,Dejmek,Vrzal hrají za juniorky svých týmů,Pekhart hraje za akademii Totenhamu a Valenta,Jablonský,Necid,Vukovič zatím spíše střídají-to nic nemění na skvělé práci s mládeží,ve které nemáme konkurenci,podívejte se,kdo z baníkovské líhně talentů z ročníků 87-89 hraje ligu-Řezník,Tomašák a občas střídají Mičola,Varadi-doufám,že vidíte ten nebetyčný rozdíl,Josef.

                          • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                            (host)     před 17 lety 10.10.2007 11:45 |  
                            0 0

                            Josefe budu strucny, jste snad h slepy , termin zarazeni je 1.1 nikoli 1.9 a vas imponujici vycet znam, navic nektere hrace i osobne, takze NELZETE TADY VSEM VY EXPERTE, vubec nejde o kvality hracu vychovanych ve Slavii, ale o soucasny stav, kdy Smejkal a Stanak nejsou dobri treneri. Jiri

                            • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                              (host)     před 17 lety 10.10.2007 12:08 |  
                              0 0

                              Pane Jiří,já jsem Vám ukázal na tomto výčtu,že v ročnících 87-89 jsme vychovali velký počet hráčů s ligovým potenciálem,žádný jiný klub nám v tomto nemůže na hony konkurovat,tady nejde o to,že za A dorost mohou hrát hráči narození po 1.1.89,v tom máte pravdu,tady jsem chyboval a za to se omlouvám,ale jde o to,že uvedený systém,že talentovaní hráči přecházejí mezi muže už od 17 let a trpí tím zákonitě kvalita A dorostu,je správný,což dokládá mou uvedený výčet hráčů,nepřeji si sestup A dorostu,vím,jaké nepříznivé důsledky by to mělo,ale je mi jedno,jestli A dorost bude desátý nebo první,pro mě je důležité zachovat systém,kdy nejvíce odchovanců Slávie se prosazuje v lize,protože pak nemusíme draze nakupovat hráče a především vyděláme na jejich prodeji do zahraničí,čímž se nám investované peníze několikrát vrátí,klub nesmí být závislý na nákupu hráčů,Sparta má talentované dorostence-Putz,Folprecht,Zeman,Kulovaný,Jirásek a další,jen je neumí začlenit do prvního týmu,trenéři Šmejkal a Saňák nejsou špatní trenéři,jen nemají k dispozici takovový kvalitní kádr,jako měl Kozel nebo má Karoch,trenér A dorostu pracuje s hráči,o kterých se ví,že se do prvního týmu neprosadí a proto nebyli přeřazeni do juniorky jako Klavík,výjimkou jsou snad Dostál,Sobíšek a Balcar,nepřeji si sestup A dorostu,ale nevidím věc tak černě,protože Slávie dává přednost systému před výsledky A dorostu-hra o špici dorostenecké ligy,Josef

                              • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                (host)     před 17 lety 10.10.2007 14:08 |  
                                0 0

                                Josef, Josef dyt Sparta se snazi tebou menovanejch Spartanskej opor zbavit a s vetsinou z nich nepocita ani do becka, No a u nas do juniorky prejde minimalne 6-8 hracu z A dorostu, protoze pokud to nevis v ramci uspor uz mame zhruba pul roku novou koncepci Juniorky nebo chces li becka. Jiri

                                • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                  (host)     před 17 lety 10.10.2007 14:41 |  
                                  0 0

                                  Pane Jiří,nevím kde berete informace o Spartě,ale mohu Vás ujistit,že velký spartanský talent Zeman-stříbrný z ME do 17 let spolu s Váchou a Necidem hraje za juniorku Sparty a má dlouhodobou smlouvu-občas se podívejte na sestavy sparťanské juniorky,pokud jde o reprezentanty do 17 let Putze a Folprechta,tak ti mají také dlouhodobé kontrakty a reprezentant do 16 let Jirásek je jeden z největších talentů,takže nevěřím tomu,že by se ho chtěli zbavit,teď evidentně píšete bez relevantních argumentů,to,co mi vadí,je,že nám Plíšek přetáhl Martina Frejlacha,který byl u nás v dorostu na hostování-to byla chyba,ale Sparta nás přeplatila,jinak jsem byl o víkendu v Plzni,kde hrál Bi D dorost a suveréním způsobem jsme vyhráli-4-1 a 4-0 a to jsme hráli bez několika opor,dostalo se nám uznání nejen od soupeře,ale i od rozhodčích a to Plzeň je v práci s mládeží dost dobrá-viz Fillo,Limberský,Krbeček,Smejkal,Lecjaks a pokud jde o slávistické talenty,zapomněl jsme na Duranského a Hájka-rostou nám jako houby po dešti,v práci s mládeží jsme nejlepší,Josef.

                                  • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                    (host)     před 17 lety 10.10.2007 15:07 |  
                                    0 0

                                    Vazeny pane na rozdil od Vas relevantni info mam a vim dobre co zamysli Sparta s Vami jmenovanymi hraci, doufam, ze jste treba byl i na tom becku Sparty, na kterem jsem pracovne temer kazdy tyden a to ze Sparta na rozdil od Sramka byla i na tom utkani s Plzni o kterem pisete je bohuzel jiste, bohuzel doby kdy Plzen patrila ke spicce v dorostech jsou nenavratne pryc a dlouhodobe smlouvy ma ve Sparte temer kazdy trochu kloudny hrac. Jiri

                                    • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                      (host)     před 17 lety 10.10.2007 15:47 |  
                                      0 0

                                      jeste se k Vam vratim , Sparta po vymene sefa mladeze a skautingu sahla po velmi kvalitnim jmenu, zmenil se tez zpusob prace s mladezi, spravne jste napsal zkoupi co se da a pak to financne vyhodne prodat, to ceka v zime polovinu Sraltanu, pokud juniorka nebude hrat na postup , ale i tak treba Simson, Nadenicek i dalsi. asi tym opusti. A ptat se proc jim treneri Bilek a Jartolim nedaji sanci, to je diskuze na dlouhe tema, takze neverte , ale prosim Vas uz nas neunavujte vyjmenovanymi jmeny, dovedl bych Vam vypsat v posledni historii Baniku i Brna a mozna i Olomouce spoustu hracu, kteri se treba prosadili v lize. Jiri

                                      • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                        (host)     před 17 lety 10.10.2007 15:53 |  
                                        0 0

                                        Jinak neumite precist ani tabulky , Slavia B dorost je osma , Plzen 16, mladsi dorost SlaviD 6 a Plzen 12, to jen pro nezainteresovaneho divaka, to je proste spicka ta Plzen. Jiri

                                        • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                          (host)     před 17 lety 10.10.2007 17:55 |  
                                          0 0

                                          Pane Jiří tak mi vyjmenujte,kdo z ročníku 87-89 se z Baníku,Brna prosadil do první ligy a pak to porovnejte s naší mládeží a uvidíte ten markantní rozdíl,postavení B i D dorostu jsem napsal správně-vše aktuálně je na www.fotbal.cz,opět se mýlíte,když tvrdíte,že v Plzni dělají špatně práci s mládeží-nestačí se jen podívat na tabulku,ale je třeba se podívat na jména,která se prosadila v lize,v plzni si uvědomili,že je lepší praktikovat systém Slávie a od 17 let talentované hráče přeřadit mezi muže-viz Lecjaks než je nechat v dorostu a hrát v horní polovině dorostenecké ligy,jména jako Fillo,Smejkal,Krbeček,Limberský,Lecjaks,Matas jsou dokladem výborné práce s mládeží v Plzni,na situaci ve Spartě jsem se ptal jednoho z trenérů dorostu a Vaše informace o tom,že nepočítají s hráči Putzem,Zemanem,Folprechtem,Jiráskem jsou holé nesmysly-větší pitomost prý neslyšel,aby se klub zbavoval svých talentů,je vidět,že máte relevantní informace,jenom vaříte z vody a plácáte nesmysly,asi někoho z Vaší rodiny vyhodily ze Slávie nebo jste se v jejím dorostu neprosadil a proto tu píšete takové pomlouvačné hovadiny,jinak z hráčů Brna ročníky 87-89 jsou v ligových kádrech Střeštík,který přišel ze Slovácka,takže nelze mluvit o odchovanci,dále Kalouda,Okleštěk a Mazuch-to jsou 4 hráči z těchto ročníků proti 13 hráčům Slávie,pokud jde o Baník-z ročníků 87-89 to jsou Mičola,Řezník,Tomašák,Varadi,Newirt-to je pět hráčů,doufám,že vidíte ten nebetyčný rozdíl,tu propast mezi námi a konkurencí,tak se dál dívejte na tabulku a kritizujte,já se budu zajímat o jména,která se prosadí v 1 lize,to je důležitější,navíc Slávia vychovala nové trenéry-Uhrin,Dovalil,Plíšek,Kozel,Šmejkal,Vahala,Vyhnal,Karoch-přičemž první jmenovaní se prosadili v první lize a Dovalil u repre do 17 let,který jiný klub se tímto může pochlubit,Josef.

                                          • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                            (host)     před 17 lety 11.10.2007 10:09 |  
                                            0 0

                                            Vazeny pane takze opravdu naposled, Slavia vychovala trenery, to je docela zajimave info, ale Vy opravdu asi nechapete co pisete, jasne jsem psal o hracich , kteri se v techto oddilech prosadili i jinde a ten Vas vycet je nesmysl,na tu Spartu jste si odpovedel sam, Sparta tyto talenty , ale nejen je proda, sance dostat se do Atymu stabilne je minimalni/jinak dnes o tom mluvi i Kretinsky ve Sportu, ze by byl rad atd...../, pomlouva m Slavii , do te role se mne spise snazite dostat Vy, zakladni problem je umisteni dorostu A a , Smejkalova neprace s juniorkou, vse ostatni jsou vase stupidyty,no a obcas byste se na ty Svazovy stranky a nejen na ne, doporucuji pravidla i soutezni rad fotbalu mel podiva a pokud treba zavitate i na vami zminovane utkani, ktera treba ta repre se hrala ne pred tydnem , ale daleko drive budeme opravdu radi, ale pokud neznate ani jmena treneru spojena se Slavii, tezko lze s Vami diskutovat. Takze se mejte hezky a vasim nesmyslum zdar. Jiri

                                            • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                              (host)     před 17 lety 11.10.2007 10:31 |  
                                              0 0

                                              Pane Jiří Vaší hlouposti nemá smysl odporovat,naposledy opakuji,že Slávia vychovaly za poslední tři roky nejvíce ligových hráčů,což je cílem práce s mládeží,včera jsem mluvil s trenérem A dorostu Sparty panem pechancem a tem označil vaše slova o zbavení se talentů Putze,Folprachta,Zemana za naprostou stupiditu,Sparta teď přikládá práci s mládeží velký význam,proto angažovala jako trenéry bývalé ligové hráče a uvědomuje si riziko být závislá na nákupech zvenčí,jména slávistických trenérů znám-například Saňák,Karoch,Tintěra,Vahala,Jíra a to,že Plíšek,Uhrin,Dovalil prošli Slávií,je pravda,Repre do 17 let hrála minulý týden první část kvalifikace,opět lžete,jinak se užírejte ve svých pitomostech a stupiditách,já věřím systému Slávie a proto už nebudu na takového idiota jako Vy reagovat,je to ztráta času,Josef.

                                              • Re: Slavia B - Sezimovo Ústí 2:1

                                                (host)     před 17 lety 11.10.2007 10:37 |  
                                                0 0

                                                Takze jeste jednou pro tebe Josef, vubec nepisu o systemu trenerech , ale jen a pouze a ted to zvyraznim O KRASNEM POSLEDNIM MISTUNASEHO A DOROSTU,NEKONCEPCNOSTI mne neznechutis , docela mi to bavi. Jinak ja zas mluvil s p, Pliskem, Pesicem a Kretinskym. Jiri