Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Sevilla - Slavia 4:2

Slavia odehrála svůj druhý zápas v Lize mistrů. Na hřišti Sevilly podlehla favorizovaným Španělům 2:4, brankový rozdíl mohl být ještě vyšší. Prohlédněte si 16 fotografií ze stadionu.

Sevilla - Slavia 4:2 (2:1)

Branky: 8. Kanouté, 27. Fabiano, 58. Escudé, 70. Koné - 18. Pudil, 90. Kalivoda

Sestava Slavie: Vaniak - Dřížďal (46. Ivana), Suchý, Šourek, Hubáček - Krajčík, Belaid (70. Volešák), Švec, Janda (63. Kalivoda), Pudil - Vlček

Lavička: Vorel, Gaúcho, Šenkeřík, Jablonský

Trenér Karel Jarolím se vinou zranění svých svěřenců ocitl ve svízelné situaci - mezi náhradníky neměl ani jednoho hráče do obrany. Sestavu postavil defenzivně s jediným útočníkem Vlčkem, na začátku druhé půle pak stáhl Krajčíka do obrany místo Dřížďala a v útoku se vedle Vlčka objevil i Ivana. Právě zhruba 14 minut po přestávce patřilo mezi nejlepší ze strany Slavie, která se po tuto dobu usadila před bránou Sevilly.

Úvod zápasu nevyzněl pro Slavii dobře, byla znát nejistota u stoperské dvojice a první gól padl už v 8. minutě. Suchý pokazil rozehrávku a Kanouté mířil zprava přesnou střelou na levou tyčku Vaniakovi branky, od které se balon odrazil do brány. Vaniak situaci také nevyřešil úplně ideálně, když vyběhnul až k hranici velkého vápna. Slávisté vstřelili o deset minut později možná trochu překvapivý gól, Krajčíkův centr se odrazil od Vlčkových hýždí k nabíhajícímu Pudilovi, který zpoza vápna vstřelil vyrovnávací branku. Sevilla skórovala do poločasu ještě jednou, Fabiano dostal ideální přihrávku na úroveň slávistické obrany, utekl Šourkovi, který ho správně nefauloval - znamenalo by to jistou červenou kartu - a udělal kličku i Vaniakovi. Slávisté se snažili, byli aktivnější v pohybu než domácí, ale před soupeřovu bránu se nedostali.

Už první poločas ukázal rozdíl mezi Slavií a Sevillou, druhá půle měla, kromě úvodních minut slávistické převahy, podobný průběh. Když v 58. minutě inkasovali slávisté potřetí, tentokrát po rohovém kopu, veškeré naděje na remízu vzaly zasvé a divákům u televizních obrazovek i na stadionu, jejichž fandění bylo i slyšet, asi zatrnulo, aby utkání neskončilo naším debaklem. Tomu nasvědčoval další gól Koného, který zavinil chybnou rozehrávkou Belaid. V nastaveném čase se podařilo snížit Kalivodovi, který vystřelil za Palopova záda poté, co k němu sevillský gólman vyrazil pokus Ivany.

Slavia neměla v Seville co ztratit, ukázalo se, že Sevilla je podle předpokladů o dvě třídy výš a uhrát remízu bylo vzhledem k dalšímu množství neproměněných šancí domácích jen snem. Můžeme se jen dohadovat, zda by naše hra vypadala jinak, kdyby nám nechyběli zranění hráči, ale to jsou jen spekulace. Takto se můžeme jen těšit z dalšího zhlédnutého zápasu v Lize mistrů se špičkovým evropským mužstvem a soustředit naše myšlenky na pondělní derby.

"Zápas se mi nehodnotí dobře, protože jsme prohráli, ale Sevilla vyhrála zaslouženě. Dali jsme si skoro tři vlastní góly, Sevilla potrestala naše chyby v rozehrávce a obraně. Hráli jsme jinak, než jsme chtěli, dozadu místo dopředu, a za to přišel trest. Počasí bylo hodně divoké, ale fotbalu to jenom prospělo, hra se zrychlila," řekl k utkání kapitán Stanislav Vlček.

"Vítězství jsme Seville usnadnili, první dvě branky byly darované, po poločase, kdy to vypadalo, že bychom si mohli vytvořit šance, jsme inkasovali, a čtvrtý gól byl opět darovaný. Těžko pak s takovým mužstvem, jako je Sevilla, uspět. Myslím, že se na výsledku podepsala nervozita, v záloze jsme byli daleko od hráčů, obrana nefungovala tak, jak měla, inkasovali jsme po individuálních chybách," zhodnotil zápas Karel Jarolím.

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hrajeme se Sevillou

    (host)     před 17 lety 02.10.2007 21:20 |  
    0 0

    tak to bude dneska debakl.....

  2. Re: Hrajeme se Sevillou

    (host)     před 17 lety 02.10.2007 21:35 |  
    0 0

    Už prohráváme 2:1

  3. Re: Hrajeme se Sevillou

    (host)     před 17 lety 02.10.2007 21:39 |  
    0 0

    Sevilla vyučuje Slávii. To je nemohoucnost. Jsou zralí na ručník ach bože na Arsenal se radši dívat nebudu.

  4. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    (host)     před 17 lety 02.10.2007 22:44 |  
    0 0

    jen pro Přesnost , Hrajeme LM , staví se stadion , právě sme prohráli s dvojnásobným vítezem poháru UEFA a nejlepším klubem na světě za poslední rok na jeho půdě 4:2 a o dvou jeho golech rozhodla inviduální chyba , já nevím jak ostatní ale já nejsem zklamaný

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 02.10.2007 22:46 |  
      0 0

      přesně tak!já jsem spokojen z výsledkem,ale ta chyby v obraně fakt byli příšerný:-(

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 02.10.2007 22:54 |  
        0 0

        Prohrát v Seville není ostuda.
        VŽDYCKY JSME S VÁMA!!!

        Jen mimochodem k derby se Sraltou mám lístek do sektoru H89 je to doufám náš kotel?
        A bude v pondělí zase pochod ze Staroméku do komoušárny?
        Díky za odpovéď.

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 02.10.2007 22:57 |  
          0 0

          pokud vim, tak tohle je nekde hodne blizko k rumunskemu kotli

          • Re: Sevilla - Slavia 4:2

            (host)     před 17 lety 02.10.2007 23:02 |  
            0 0

            Ne ne rumuňi maji kotel na protější straně hřiště.

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 02.10.2007 23:04 |  
          0 0

          Oprava je to D 89

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 02.10.2007 23:05 |  
        0 0

        JJ, to je náš sektor !!!

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 02.10.2007 23:12 |  
          0 0

          Zaplaťpánbůh.
          Díky moc za info.

  5. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.10.2007 00:36 |  
    0 0

    Moc chyb, tak bych shrnul dnešní zápas, chyběla mi v něm větší soustředěnost, maxiální nasazení a odpoědnost dozadu, u celýho týmu, hodně pokažených přihrávek dozadu a dostrany, měl jsem trochu pocit, jako by kluci trochu polevili - už nejde o všechno, jsme tam, máme i první tři body...jenže tak kvalitním soupeřem to prostě nejde,jen výkon na hranici možností může vést k úspěchu. Pak samozřejmě i individuální chyby... Suchý a Čaroděj u prvního golu, Šourek u druhýho a čtvrtýho... stopeři to měli těžký, ale nefungovali, ani individuálně, ani dohromady, hlavní je ta spolupráce, nedokázali i pořešit brejky vystaveím do ofsidu, prostě šéf Brabec chyběl, vedle kterýho Mára Suchý vždy věděl co hrát. JInak dopředu docela dobrý, dva hezký goly, trochu škoda, že když jsme se na začátku druhý pule zvedali, přišel gol, kterymu jedinýmu šlo jen stěží zabánit. Takže poučení pro příště a hurá na derby!

  6. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    (host)     před 17 lety 03.10.2007 00:39 |  
    0 0

    Prohrát v Seville není žádná ostuda, jedinou ostudou byl výkon Sourka, ten podle mě nemá ani na druhou ligu a stavět ho byla od KJ pitomost. Hubáček má na GL, ale na LM také ne. Škoda, že Slavia pustila Šmída a Studíka, na jaře mělo béčko velmi dobrou obranu. Přemýšlel jsem, co bych asi na místě KJ dělal, když už mu nezbyli obránci a v béčku teď nikdo není. Jediné řešení vidím v možnosti postavit na stopera Gaucha. je mnohem zkušenější a fotbalovější než Šourek a tolik děsivých chyb by neudělal.
    Tantalos

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.10.2007 00:51 |  
      0 0

      ta šourek hral bezesporu špatně, ale neni fer to všechno svalovat na nej, nema žadný zkušenosti, v branění nepomohla zaloha a šourkovi ani marek suchý, kterýmu to nešlo. individualni chyby byly, ale spatna obrana je i tymovy selhani. Jinak jsem moc rad za ten posledni gol, z titulku tak zmizi slovo debakl. dobrou

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      mart     před 17 lety 03.10.2007 01:09 |  
      0 0

      ...sorry Tantalos, ale prehanis!
      Kdyby Sourymu vyslo ve dvou situacich ( prvni a ctvrty gol) vystavit hrace do ofsajdu ( coz by pri trose vic zkusenosti skoro urcite zvladnul) tak tady oslavujem, jakyho sme v Jihlave "vyhrabali" borce......
      Vazne me mrzis.
      Dneska sme opravdu nehrali proti Pribrami, ... ale proti jednomu z nejlepsuch muzstev v Evrope!
      Ja sem se o toho kluka taky bal, ale mel tam dva naproto FANTASTICKY zakroky, a navic "hezky" odstavoval hrace pri "pousteni" do autu.
      U me uspel!!
      Vinit KJ je taky blbost. Ten kluk Sourku se dneska naucil tolik, jako nikdy pred tim! Mozna, (a ja v to vazne doufam) to brzo dokaze prodat.
      Zdravi mart

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 09:59 |  
        0 0

        Krom toho asi nezbude nic jiného než Šourka postavit i v derby, aby uskákal Doška, takže je dobře, že se aspoň rozehrál a včera stejně jiná alternativa nebyla. Ravik

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 12:25 |  
        0 0

        Nesmysl, kdyby kdyby, nevyšlo mu nic a na Bohemce mu toho vyšlo ještě míň, není to hráč pro Slávii, tohle období děsivých Dosoudilů a Hrdličků apod. snad už skončilo, Šourek a Hubáček doufám základ brzo opustí a Šourek snad i celou Slávii.

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 03.10.2007 13:14 |  
          0 0

          No tak spousta veci mu vysla, kdyby mu nevyslo nic tak sme odjeli s patnacti. Videl jsi co tam predvadel Mara, ty jeho prihravky protihracum, spatna pozicni hra? Vaniak taky spatne vybihal. Sourek tam byl z nich nejmene zkusenej ale tihle dva ho proste zrovna v tomhle zapase neuklidnili. Nedelejte z toho hon na carodejnice. Taxi

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 03.10.2007 12:23 |  
      0 0

      Souhlas, Šourek je propadák, nemá ani na GL, natož LM, to ukázal jak na Bohemce tak v Seville, je potřeba přiznat si to, šup s ním do béčka a poohlédnout se někde jinde.

    • Nesmysly od Tantalose

      Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 03.10.2007 13:05 |  
      0 0

      Studík opakovaně hořel v GL tak, jako ani Šourek proti Seville ne a Šmíd hraje tragicky za České Budějovice. To že mělo béčko dobrou obranu je stejně důležité jako jak hrají žáci Cé, úvaha, že nám v Seville pomůže hráč béčka je hloupost na entou. Hráčí loňského béčka se musí někde vykopat, zatím mají sotva na ligu, je to vidět v Kladně, Jablonci, Liberci, ČB a jinde, kam jsme je tak či onak pustili. Šourek nehrál dobře, ale Mára Suchý hrál ještě hůř a taky ho snad nezatratíme. Tenhle zápas by jim mohl ukázat, jak moc ještě musí trénovat, jestli chtějí ve fotbale výše. A dávat nevysokého Gaucha s jeho více méně ležerní povahou na důležitý post stopera beru jen jako recesi, možná si tak myslel celý svůj příspěvek. Zdar.

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 04.10.2007 09:22 |  
      0 0

      Prohrát ostuda není, ani v Seville a ani někde jinde. Ostuda je prohrát tak, jak jsme prohráli a předvedli výkon my. To totiž nebyla naše Slavia, ale ustrašené mužstvo, bez kouska sebevědomí. Prostě jsme si sedli na zadek a čekali co bude, bez jakékoliv aktivity. Z toho jsem zklamán.
      Šourek může pouze za druhý gol, první gol byl z chyby Suchého a čtvrtý po hrubce Belaida. Já si také myslím, že je to věc trenéra, neboť měl postavit obranu Krajčík, Suchý, Hubáček a nalevo Dřížďal. Je totiž divné, že Dřížďal, který vlastně nedávno začal hrát ligu šel navíc po zdranění na stranu, kde předtím nehrál. Pro mě je to nelogické a nabízela se ještě varianta se Švecem v obraně. Takže Šourek, který hrál párkárt ligu hned nastoupil do LM a to se pak nedivte, že měl nerva a náš borec Suchý mu vůbec nepomohl, protože sám nevěděl, která bije.
      Taky neberu arugment o zkušenostech z LM a podobně, protože řada našich hráčů hrála MS, ME do 19ti resp. 21 let a starší už mají také ligové a pohárové zkušenosti.
      Prostě jsme vybouchli a zásluhu na tom mají osobní chyby našich hráčů, které jinak neděláme. Aspoň nepamatuji, že bychom udělali takovéhle tři hrubice, tím myslím gólové, protože ono jich bylo daleko víc.
      Jsem z toho prostě smutný, protože Sevilla mi zase tak super nepřipadala, jak se píše. Hrála to, co jsme jí dovolili a to bylo hodně.

      Konec nářku a hurá na Buziky. Přeji si výhru a doufám, že hráči udělají pro to vše. Držím palce.
      Papol

  7. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    mart     před 17 lety 03.10.2007 00:58 |  
    0 0

    No tak sme prohrali, no.
    To se stane. ( kdyz pomyslim, ze sme hrali proti jednomu z nejlepsich muzstev na kontinente....)
    Vidim to temer uplne pozitivne. Je to obrovska zkusenost!
    Jasne, mohli sme dostat vic, ... ale taky sme mohli dojit pro bod.
    Uz pred zapasem mi to zaclo. Dosel jsem do betfred...a zeptal sem se na kursy. Blbecek u kasy blabolil... "... Sparta Prague...?", tak jsem mu musel vysvetlit, ze se strefil asi tak, jako by priradil Gerarda do zalohy ManU. Jestli to pochopil... nevim, a je mi to jedno. Odnesl jsem si ale kursy Sevilla 1/4... Slavia 10/1... dokonce i na remizu bylo neuveritelnych 7/2!
    No,... a pak to zaclo. Nejprve se Fabiano netrefil, ... no a pak uz jo:(. S tim se neda nic delat. Proste byli lepsi,... no, tak sme prohrali. Ja to beru.
    Vsichni se bali Sourka. Navic ho v cesky televizi "krasne" rozebral Radek Bejbl. Ja bych ho ale nevidel tak spatne! Holt to parkrat uplne nevyslo, ale zase se pomerne dost naucil, ... a priste to bude lepsi. Mimochodem mel tam 2 perfektni obranny zakroky, za ktery by se nemusel stydet ani Maldini pred peti lety (to byl top:). Ostatni... Njn, i Suchac se asi taky leccemu priucil, . ...a ne jinak Svicko. (poznamka, panove, koukame se tady na trojici hracu, ktrejm dohromady neni ani sedmdesat, ... naproti tomu AC Milan... tem je pres 100!, takze tam asi trochu rozdilu bude, ... neni-liz pravda?)
    Zaloha, tezko hodnotit, ... mesi fyzicka sila, trochu pomalejsi...... njn, holt taky podstane levnejsi, .. nebo ne?
    Utok... ehm, v prvnim polocase osamoceny Vlcak nemel moc moznosti, ... ale nakonec gola sme dali ( to je lepsi nez minulou sezonu na jare doma s Plzni za devadesat minut, .. nebo ne?). ... a v druhy puli, teda nez padnul ten treti gol, to zacinalo trochu vypadat jako ten obrat se Steavou v druhy puli.... taky sem hned dostal vetsi zizen :D.
    Hodnoti trenera netreba, uz dokazal dost (nektere veci este ted nemuzu poradne uverit), takze bych ho nechal na pokoji, i kdyz mi trochu chybel Senkerik (obzvlaste po vykonu proti tem rumunum..)
    Nakonec jsem udelal dobre, kdyz jsem v 75 pritahnul dalsi televizi a nasel rumuny s Arsenalem.... aspon jsem "cerveno-biliym" prinesl stesti :D.
    Cili prohrali sme, to jo, ale vostude, ... to ne!
    Ja sem spokojenej, jak Vy?
    Zdravi mart

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 03.10.2007 09:28 |  
      0 0

      Jsem spokojený s výsledkem, jsem spokojený s výkonem téměř celého mužstva. Ve Španělsku jsou hráči takoví, že plat jednoho by pokryl celý roční rozpočet Slavie a to se nemůže neprojevit. Přesto Slavia nehrála odevzdaně, snažila se, hlavně v druhé půli něco ukázala. Sucháč podle mě odvedl nadstandardní výkon, Švícko sice nebyl ve své kůži a v defenzívě občas chyběl, TJ byl podle mě doslova skvělý, až na to jedno ukopnutí, ale to se stává, Slavia má kvalitní tým a není důvod proč se stydět.
      Přesto trvám na tom, že byla chyba stavět Šourka. Na první pohled vypadá dobře, má slušnou postavu, je fyzicky připravený a občas do toho dobře kopne. Určitě z něj bude za pár let, půjde-li pro něj zdraví a výkonnost optimálně nahoru, slušný fotbalista. Nicméně na opravdovou špičku to podle mě asi nikdy nebude - důvod - techniku má jen průměrnou a podprůměrné fotbalové myšlení, nemá prostě talent.
      Studíka vyhnal Karel Jarolím z áčka za podstatně menší kiksy, Šmídovi nikdy šanci nedal, a já jsem přesvědčený, že oba dva jsou fotbalově o třídu lepší. To je, co mi vadí. Slavističtí odchovanci šanci nedostanou, pochybné nákupy se učí kopat v LM. Chápu, že trenér neměl nikoho lepšího do Sevilly, ale opravdu si myslím, že by Gaúcho stopera odkopal mnohem lépe, je to totiž dobrý fotbalista.
      Tantalos

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        Jachym     před 17 lety 03.10.2007 10:02 |  
        0 0

        Sucháč nadstandardní výkon???? Buď trochu objektivní, nebo automaticky vyvozuješ odchovanec Slavie-kvalitní výkon a aplikuješ to při každém zápase? Marek byl včera zralý na střídání pod deseti minutách. Ale souhlasím s Martem, že včerejší zápas byl mimořádně cennou zkušeností a je jisté, že Marek jednou může vyrůst v beka reprezentačního formátu.

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 10:04 |  
        0 0

        tantalosi,

        mám pocit, že to s tou obhajobou Slávistických odchovanců trochu přeháníš. Konkrétně Márovi Suchýmu se dnešní zápas vůbec nepovedl - viz špatná rozehrávka při prvním golu, trapné jesličky u rohového praporku apod. Nechci Máry hanit, je to výborný fotbalista, mnohokrát nám pomohl a ještě pomůže, prostě se mu jeden zápas nepovedl. Vedle něj kritizovaný Šourek nehrál vůbec hůř, naoapk měl i několik dobrých zákroků. A to hrál narozdíl od Sucháče poprvé takhle těžký zápas. A Tebou zmiňovaní Studík či Šmíd? Když si vzpomenu jak Studík hořel proti Liberci, raději si ani nechci představovat, jak by to vypadalo včera. Prostě, to že je někdo od žáčků ve Slavii ještě neznamená, že b ude hvězda evropského formátu...

        Jirka

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 03.10.2007 12:08 |  
          0 0

          Nejde mi jen o to, jestli jsou to odchovanci nebo ne, i když považuji za hrozně důležité, aby se naše naděje nepovažovaly za předem odepsané, jako je to ve Spartě.
          Šmíd, který ve Slavii nesměl ani na lavičku, se docela v Budějovicích chytil, a to je mu dvacet, tedy zhruba o 4 roky méně než Šourkovi. Když Studík udělal své kiksy proti Liberci, a ty nebyly zdaleka tak amatérské jako Šourkovy na Bohemce, bylo Jirkovi ještě o něco míň. Neříkám, že Studík nebo Šmíd by to zvládli mnohem lépe, to nemohu tvrdit, ale podle mého názoru jsou oba fotbalovější, rychlejší a techničtější. V béčku, díky Kozlovu vedení, oba vyrostli a naučili se hrát fotbal mnohem víc, než to šlo v Jihlavě
          Oba si zasloužili šanci mnohem víc než Ondřej.
          Tantalos

          • Re: Sevilla - Slavia 4:2

            (host)     před 17 lety 03.10.2007 13:25 |  
            0 0

            Promin, ale tvym nazorum opravdu nejde moc verit... vzhledem k tomu, ze skoro kazdej by stridal prave Suchyho a ty si ho hodnotil nadprumerne. Ty se proste na fotbal divas asi jinyma ocima - a tak ti nebudu verit ani to o Studikovi a Smidovi. Taxi

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 04.10.2007 09:30 |  
        0 0

        Čoveče, díval ty jsi se vůbec na stejný fotbal, jako já? Jak můžeš být spokojený s tím, co předvedla Slavia, když normálně předvádí velmi slušný fotbal a výkony. Vždyť byla ustrašená, bojácná, velmi chybující, prostě nic. Pouze prvních patnáct minut ve druhé půli hrála to, co obvykle......Vůbec se nebavme o rozpočtu atd., to přeci nemá cenu....
        Srovnávat plat jednoho hráče ze Sevilli s našima apod. To je podle mě blbost. To je jako, kdybys srovnával plat soustružníka, učitele, doktora ve Španělsku a u nás......
        Ach jo, seber se.

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 04.10.2007 13:37 |  
          0 0

          :), no, nevim, je-li to reakce na muj prispevek, ... ale pokud ano, pokusim se odpovedet.
          At ctu jak ctu, nedari se mi pochopit smysl toho komentare. Pokousim se sebrat, ... ale jaksi mi nedochazi z ceho, a proc (???).
          Muze to byt, ze si trochu protirecis? Nevim. Mozna se pletu.
          Nevim na jaky fotbal, kde a jak si se dival, ale ja koukal na prenos sprostredkovany CT2.
          Slavia hrala to co mohla. V nekterych momentech hure, v nekterych (velice ridkych) lepe.
          Rikas, ze normalne hraje Slavia slusny fotbal a vykony. Nasledne zakazujes srovnani(??). Ono je to trochu asi tak, ze tym hraje to, co mu souper dovoli (nekdy vic, jindy min).
          Je tedy(alespon podle meho nazoru) treba srovnavat. Pomerovat. Relativizovat. ....pak nam asi dosti pravdepodobne vyjde, ze porazit Zlin 7:1, po slusnem fotbale a vykonu (.. a s trochou stesti) je stejne dobre mozne, jako prohrat se Sevillou (po trosku slabsim vykonu - zpusobenym nezvyklou silou soupere a nemene nezvyklou atmosferou zapasu).
          Rikas, ze Slavia byla:".. ustrasena, bojacna, velmi chybujici, ... proste nic.." , nerikam nic moc jineho, jen doplnuji, ze by bylo asi ponekud silene, ocekavat, ze bude proti Seville "..sebevedoma, nebojacna(odvazna), precizni(bezchybna), ... proste vsechno".
          Jeste na zaver nabizis "svetlou chvilku" ... prvnich 13 minut druhe pule. Ja Ti na to reknu, ze ani to neni prekvapeni, dnesni Slavia umi hrat fotbal. Sevilla nasim hochum dovolila trochu vydechnout, a hned byl dojem trochu jiny, ... jenze pak bohuzel spanele pridali plyn, ... a bylo to v coudu.
          Zaverem zopakuji. Jsem spokojen. Pro hrace je to zkusenost. Neztrapnili se...( i kdyz k tomu moc nechybelo). A jede se dal.
          zdravi mart

  8. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    Python     před 17 lety 03.10.2007 02:38 |  
    0 0

    Zápas skončil dle předpokladů. Slavii nemá cenu nic výrazného vytýkat, alespoň jako mužstvu ne. Individuální chyby se nám snad do budoucna vyhnou.

  9. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    (host)     před 17 lety 03.10.2007 06:51 |  
    0 0

    Dobré ráno Vám všem.
    Co nás nezabije, to nás posílí. Jsem moc rád, že všichni co tu píšete, nejste zachváceni šílenou kritikou a malomyslností. Nu, taky jsem si to prožil a chytal se za hlavu při některých chybách našich hráčů. Pro ně je to obrovská škola. Já nechci teď hodnotit Šourka, Suchého, Tijaniho i nakonec Vaniaka. Prostě se jim to nepovedlo a určitě to sami ví. Možná, bych udělal výměnu hráčů jinak, snad Šenkeřík měl dostat možnost, ale nechci dělat moudrého. Tu odpovědnost nesl K.J. a já věřím, že se rozhodoval v co nejlepší víře o výsledek. Kdo mně tentokrát potěšil byl D.Pudil. Je znát práce trenéra a ten kluk se lepší zápas od zápasu. Rozehranost a fyzičku už pomalu dohání, to je klad tohoto utkání, no a kdyby se trefil na konci zápasu a bylo 4:3, tak by byl údiv ještě vetší. Takové zápasy naši fotbalisté potřebují jako "prase drbání". V naší lize to prostě nemají. Na kecy sparťanského národa se povzneseme. Právě nejlepším lékem bude pondělní derby a jak znám P.Řeháka, ten už teď burcuje. Máme náš tým v LM, prohrát 4:2 u nejlepšího týmu světa je sice nátěr, ale ne ostuda. A chyby si rozeberou, to jim K.J. určitě ještě protáhne perka. A tak je to správné a tak to má být.
    Vzpomínám si na jeden krásný výrok Ovidia Publia : " Přátelé, kdyby se mi podařilo dosáhnout úplně všeho, nikdo by mě neměl už rád". Tak já mám Slávii rád. Sokrates

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 03.10.2007 09:42 |  
      0 0

      Chte nechte budu hodnotit tento zapas pohledem fanouska Slavie toho narocneho, ktery chce ppo svem tymu vzdy to nejlepsi.Jiz slozeni obrany nasvedcovalo velkemu prusvihu, kazdemu muselo byt jasne , ze Sourek rychlostne ani myslenim nemuze stacit na takove borce a kdyz to nesedlo ani Markovi bylo zadelano na maler, Bejbl byl ve studiu s Capkem hodne trapnou kreaturou, jeho odpovedi mozna, nevim a podobne pobavily i stamgasty vitajici Slavisty pokrikem Ahoj SK Vaniak, nebo, po puli to prepnem na Arsenal, nakonec jsme i v Zeleznem Brode dokoukali do konce, i s jedinym oblecenym Slavistou jsem si spise , ale pripadal jak na Sokolskem sletu. Presto KJ tentokrat utkani prokaucoval, nasazeni jedinehoutocnika, ci zarazeni zjevne neuzdraveneho Drizhala, ktery pusobil jak posledni motorak , kolem ktereho jezdi Expresy a on jen obcas houkne a jede dal po nespravne koleji, ci 4 presne opakovane prihravky Mateje na kterem byla s vyjimkou golove akce videt spise totalni bezradnost to byl take vecer v Sevile , kde domaci od mnohem vyssi vyhry odvedla jejich mala koncentrace pri promenovani sanci. Proste i treneri nemivaji sve dny a tak az Ivana zvedl prapor a chvilemi to vypadalo velmi dobre , ovsem jen do chvile nez se stoperi spatne domluvili a spie nez organizaci obrany pri standartce se venovali hezkym zenam v hledisti, no a kdyz Belaid vzpomel sve koreny a nahral typickym zpusobem souperi bylo vymalovano a mnoho toho nezmenil ani druhy gol v jejich siti.Ne pratele, to nebyl nejlepsi tym Evropy, s timto tymem se pri lepsi obranne hre a hlavne pri hre smerem dopredu , ne zpetne nahravky hrat dalo a vysledek by urcite byl lepsi, podobne vymluvy , ze jako koza nedoji protoze ma nekvalitni travu neberu, souper s vyjimkou supertechnickych a rychlych utocniku , ke kterym treba Mara Suchyy zhlizel jak k bozstvu byl hratelny a nas vykon i misty ustrasenost, to lze pojmenovat jen srabactvim. ostatne jak vypadaji soucasne nejlepsi tymy Evropy, to jste mohli videt uz v sestrihu po utkani a budu uprimny Steana hrala dost vyrovnanou partii, snad se pouci i KJ a nebude pri derby cpat do obrany neciste hrajiciho Sourka a vykouma jine reseni, nebot Btrabec proste nebude stejne jako Latka a nelze neustale brecet nad rozlitym mlekem. Navic Letensti se prave nejvic tlaci prave na ona zminovana mista a standartky na stred obrany plati k jejich nejvetsim zbranim. Jiri

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 10:10 |  
        0 0

        Myslim, že stoperskou dvojici vymyslet moc jinak nejde. Jedine, kdyby byl Tavares a mohl se tam stáhnout Švec. Otázkou je jestli třeba proti statickému Doškovi nebude Šourek přeci jen platnější. Jinak jsme včera viděl jen druhý poločas a jsem tudíž celkem spokojen :-) Belaid až do té jedné chyby fajn a velký oživení byl Ivana. Škoda, že nehrál Šenky, proti Bukurešti byl z našich nejlepší, mohl hrát klidně místo Jandy... Ravik

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 10:43 |  
        0 0

        Opravdu jsem necekal, ze byste dokazal nase hrace podrzet a videt jedno jedine pozitivum (bylo jich k videni dost)... a nezklamal jsem se, neprislo opet nic jineho nez buzerace... Jak vam to jde, fandit tymu, ktery vzdy a vsechno pokazi?

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 03.10.2007 11:24 |  
        0 0

        Jen poznámka, včer při telefonickém rozhovoru, Smicer prohlásil, že na hřiště se nejspíše vrátí až po repre přestávce a dost naštvaně. Nezdá se mi že v takové stavu by byť jen přemýšlel o startu ve včerejším zápasu jek jste včera naznačoval. Nebo jsem to špatně pochopil? dík

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 03.10.2007 11:48 |  
          0 0

          Včera s nim byl rozhovor ve Sportu a s jeho lékařem taky a vyšlo z toho, že teď je schopen absolvovat asi 30 minut zapasu, takže to radeji porádne doléčí. Ale trenuje naplno s týmem, takže po repre pauze bude snad fit. Ravik

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 12:33 |  
        0 0

        Šourek je hrůza, možná bude v budoucnu hrát GL za Mladou Boleslav nebo Žižkov, to je tak jeho budoucnost, ale doufám, že Slavia se ho brzo zbaví.

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 03.10.2007 13:34 |  
      0 0

      Naprostej souhlas. Taxi

  10. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    KING25     před 17 lety 03.10.2007 09:46 |  
    0 0

    2 lekce s top fotbalu proběhla...jedem dál..vysvědčení bude až na konci školy. Propadnutí zatím nehrozí.

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 03.10.2007 12:21 |  
      0 0

      Vazeny pane, ktery se ani nenamahate s podpisem, proc taky, kopnout si , nebo zasvecene psat o datech narozeni hracu Juniorky a dorostu a pocitat, ze to ostatni neznaji i to je bohuzel ukazka vstahu ke svemu klubu a nerad to pisi i ukazka , jak umlcet nepohodlneho kritika,nerikam, ze v necem nemate pravdu , ale v jednom tedy urcite ne, dokazu npochvalit, kdyz je co , dokazu napsat , ze se veci hybaji, kdyz se hybaji, nedokazu na rozdil od jinych mlcet k chybam trenera i tymu, ktery mnozi pasuji za cerneho kone souteze, k hracum mam primo pupecni vstah, nekteri hlavne nasi odchovanci jsou pro mne pokladem, ale to neznamena , kdyz treba Mara hraje bojacne a dela skolacke chyby , ze budu mlcet. Jako chapu nazor Slavistickeho krale, treba i naseho muze s ofsaidu, tak proste zapas se nam hrube nepovedl a je treba , aby to zaznelo. Varianta pro derby urcite Matej do obrany a asi stahnout Svece na predstopera a pokud bude Tavares, neni problem. Smicer, prosim vzpomente, kdyz tady psal nekdo o tom, ze se k nam jde vymarodit, moje odpoved znela ne, ale s postupem casu a i vzhledem k Ladovym prohlasenim, lze uvazovat ruzne, staci si treba precist rozhovor s Ladou ve kterem rika do Sevily odleti a o 16 hodin pozdeji rika Karel ne neodleti, pojedou jen hraci stoprocentne pripraveni. A pak tdy prisla reakce Ladi o tom , ze bude hrat az po vyleceni a pod. A jak se mi fandi tomuto klubu, dobre , protoze ho nikdy nikdo neprotezoval a vsechno si vydobil i sve fanousky , lidi z fanklubu, ktery treba jako Richi pro nej delaj vic, nez cely Spartansky tiskovy a komercni oddeleni. Staci Jiri

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 03.10.2007 15:59 |  
        0 0

        Prvni polovina vaseho prispevku mi zretelne nepatri. A chyby trenera? Jmenoval jste postaveni Drizdala a Sourka a hru na jednoho hrota. Ve stavu, kdy nam chybi dva beci, nemame do stredu obrany nikoho jineho nez Sourka se Suchym, to je fakt. Kdyby tam stal Svec nebo Hubacek, tak kritizujete trenera za jejich postaveni, byli by mene sehrani a videt bych to nechtel.
        S jednim utocnikem je to jednoduche - je to naprosto bezproblemove postaveni, pokud dobre pracuje doplnovani ze zalohy - a to tam chybelo. Jednalo se o chybu hracu, nikoliv taktiky neboli trenera.
        Krajcik do obrany nepatri, neni dobry v braneni, prilis snadno se necha odstavit od mice a za hrace. Jeho hlavni silou je hra dopredu a ma za normalnich okolnosti stat v zaloze. To ze jsme ho z nedostatku lepsich variant celou lonskou sezonu staveli do obrany byla pouze nouzovka.
        BTW: Mluvite o Ladovi Vizkovi nebo o kom?

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          Luke (host)     před 17 lety 03.10.2007 16:10 |  
          0 0

          Máme Láďu, Láďu Volešáka.. .:)))

  11. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    Luke (host)     před 17 lety 03.10.2007 14:05 |  
    0 0

    Nejlepší byl Tijany, i když měl pár minel, a Pudil. Ten se mi líbil úplně nejvíc ze všech na place! Nejvíce toho odběhal, ale bylo to účelné a to je důležité... Vlček toho taky naběhal sice hodně, třetí ze všech nejvíc na place, ale nevedlo to absolutně k ničemu...

    ŠOurek byl ze stoperské dvojice jistější, z obrany nejvíce hořel Suchý... Být na Jarolímovo místě, tak o poločase jsem stáhl právě SUchýho místo Dřížďala za Ivanu a hrál 3-5-2, nebylo co ztratit... A jak se ukázalo, měl jsem pravdu, když jsem si přál Ivanu do základu. Ten to ve druhým poločase celkem rozbejbal a z obou útočníků byl o dost nebezpečnější než Vlček, škoda že v závěru tu jeho pumelici brankář vyrazil, byť ke Kalivodovi, jenž si dal nádhernou branku...:)
    Kdyby mi někdo před zápasem řekl, že prohrajeme 2:4, tak bych mu vynadal. Přál jsem si remízu, tajně doufal ve výhru. Ale ukázalo se, že Tavares a Brabec chyběli vážně dost hodně, navíc Vaniak dvakrát nepochopitelně vyběhl když měl zůstat přikovanej na čáře...

    Bylo tam hodně chyb v defenzivě, míč neposlouchal ani při útocích, ale dovolím si říct, že kdyby v základu místo Jandy hrál Tavares a místo Šourka Brabec, tak jsme remizovali!

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 03.10.2007 15:10 |  
      0 0

      posrali to,chacha

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 03.10.2007 15:12 |  
      0 0

      Vaniak je asi za Šourkem a Suchým asi tak trochu nejistější. Výběhy hasil problémy už při zápasech s kolchozníkama a Zlínem.

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.10.2007 16:06 |  
        0 0

        No jo, aniž bych souhlasil s těmi, kteří posílají Šourka do pekel, je jasný, že stoperskou dvojici asi Karel bude muset nějak řešit na derby. Jestli dát klukům znovu šanci a věřit, že se z chyb poučí nebo jí sestavit jinak, těžká věc... Je zajímavý, že s Hubáčkem to Markovi fungovalo proti Steaue, takže se nabízí zkusit to takhle, ale jak si tihle dva můžou poradit s Doškem, kterej je o dvě hlavy vyšší.. nebo zkusit Švece, co myslíte...

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          Luke (host)     před 17 lety 03.10.2007 16:14 |  
          0 0

          Hubáček bude muset hrát asi na levém beku, takže k Sucharovi na stopera Švícko... Uvolní se tím i post v záloze, stejně snad budeme hrát od začátku na dva útočníky, klidně by mohli být v sestavě i tři... A úplně špatnej nápad neměl myslím Taxi s Gauchem na stoperu, má hoodně dobrý hlavičky... Ale myslím, že Suchý-Švec bude O.Key :)) Každopádně je jedno, zda budou proti Doškovi ti či oni, protože ty lokte jsou pořád v obličeji nebo na rameni a věřím tomu, že rozhodčí to budou pískat...

          • Re: Sevilla - Slavia 4:2

            PetCC     před 17 lety 03.10.2007 22:09 |  
            0 0

            Vy mě s těma teoriema bavíte, jak znám KJ, tak bude obrana stejná, rozhodovat bude jenom v pravo Krajčík/Dřížďal.

  12. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    (host)     před 17 lety 03.10.2007 16:30 |  
    0 0

    No co ja uz se tesim na odvetu kdy snad budem v plny sile. Jinak uz mam doma listky na Arsenal a Sevillu tak jeste dodam ze do kotle na Sevillu v balicku je to za 500Kc na ofiko strankach jsem to totiz nikde nevidel

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      PetCC     před 17 lety 03.10.2007 22:14 |  
      0 0

      To, že nemaj kompletní ceny na slavia.cz den po spuštění prodeje, je dost zvláštní. Já se pro balíček Arsernal+Sevilla na východní stavím v pátek, mám pod Strahovem nějakou práci. Kolik si ale mám vzít peněz, to zatím musím odhadovat, s 15% slevou to bude asi něco přes 2 tisíce.

  13. Re: Sevilla - Slavia 4:2

    (host)     před 17 lety 03.10.2007 17:06 |  
    0 0

    Kluci hráli dobře, mám radost, ale v obraně Šourek nestíhal a nakazil i Suchara, ten včera docela zmatkoval, byly z toho zbytečný góly. Slavii jednoznačně ničí špatná obrana! El Cipro

    • Re: Sevilla - Slavia 4:2

      (host)     před 17 lety 04.10.2007 11:21 |  
      0 0

      moje reakce je jasna, Jarolim i vedeni ve chvili , kdy dlouhodobe chybel Latka a byl zranen Brabec meli udelat hotoveho stopera, nekteri jsou k mani temer zadarmo, je zbytecne se vymlouvat , ze nejsou ci tvrdit, ze to je nahoda, ale to jsem tady tvrdil jiz pred mesici, ze 3 klasicky stoper je nutnosti, navic z hlediska Mateje mam opacny nazor bohuzel podporeny i statistikami , chcete li .Jiri

      • Re: Sevilla - Slavia 4:2

        (host)     před 17 lety 04.10.2007 13:52 |  
        0 0

        Zdravim Jiri! Jak to jde? .., s tema stoperama nechci polemizovat osobne si myslim, ze by se to Sourek mohl docela dobre a rychle naucit ( i kdyz do Arsenalu to asi nestihne :DD, ale na Spartu ( a Doska ) by mohlo stacit uz to, co se naucil do ted). (Vsiml jsem si, ze ma nejak ZAZITY vybihani proti hraci...., nevim jestli hrali v Jihlave ofsajd-system, nebo jestli to ma nejaky jiny duvod, ale to se da bud vyuzit, nebo odstranit. Dalsim, a asi nejdulezitejsim bodem nejspis bude, ze si nejak jeste moc neveri....ale to prijde. Ja mu verim)
        Docela bych si rad precetl Vas nazor (pripadne statistiky) k Matejovi. Muj nazor na nej je asi obecne znam, mam ho rad, ale nemyslim si ze by mel hrat krajniho obrance proti silnym tymum. V ceske lize ho hrat muze proti komukoliv, ... tedy pokud se dari, a pokud se vyvaruje velechyb jako na jare v Jablonci. V ceske lize nemusi prilis branit, coz si myslim, ze mu vyhovuje, .... neb branit jaksi neumi :D.
        zdravi mart(nejsem prihlasen, ale predpokladam, ze jsem pro Vas pomerne lehce rozpoznatelny:)

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.10.2007 14:08 |  
          0 0

          no jasně, marte, že jsem poznal, kdo píše:-)) ale tentokrát bych s tebou nesouhlasil ohledně Matěje... ačkoli nejdřív nebylo jasno, kterej post mu sedí líp, myslím že poslední rok už je jasný, že je to obrana, kde je mnohem zodpovědnější než dřív a dokáže dobře podporovat útok (i když jsem si všimnul, že už dopředu neběhá tak často a bezhlavě jako dřív). Jeho kvalitní výkony proti Ajaxu a Steaue jsou důkazem, že to vzadu umí. Naopak v záloze mu to podle mě moc nejde, ani v Seville první půli moc nezahral (teda vyjma tý luxusní golovy akce, i v jiných zápasech se mu tam moc nevedlo (třeba poslední dreby, snad se nepletu). Stopeři - no já nevím, esli všřit Šourkovi, vypadá sympaticky...je možný, že se z chyb poučí, doufejme...ale chyba byla hlavně ve špatný spolupráci, jeden vystavuje do ofsajdu, druhej běží dozadu...on Brabec neni žádnej rychlík a Kanoutému by taky nestačil, ale věřim tomu, že by zavelel a minimálně ve dvou z těch tří golovejch brejku by byl ofsajd. A Jiří, píšeš, o volných hotových stoperech, koho jsi tím myslel?

          • Re: Sevilla - Slavia 4:2

            mart     před 17 lety 04.10.2007 15:52 |  
            0 0

            Jj, to s tim Matejem je asi pravda. Mnohem lepsi proti Ajaxu a Steauva, nez proti Anderlechtu a Tottenhamu...... ale to asi nakonec vsichni. Presto si myslim, ze mu chybi dve dulezite vlastnosti. Krajni obrance musi mit celou svoji stranu i kdyz jde dopredu(to Matej nema v krvi), a i kdyz se (pravdepodobne) hodne zlepsil v obranne cinosti casto je videt, ze Matej ma prevazne utocne bunky, a tim mu obcas chybi takova rozhodnost/rezolutnost v reseni tezke situace.
            To ze mu to v zaloze tak nejde.... jde podle mne na vrub pravidelne pozici = v lize pravy bek. O co je na nem lepsi, o to je na kridle horsi. zdravi mart

        • Re: Sevilla - Slavia 4:2

          (host)     před 17 lety 04.10.2007 14:25 |  
          0 0

          Marte zdravim, jsem rad , ze jste tu , Matej ma nizsi hodnoceni v mediiich pokud nastupuje na miste zaloznika a daleko vyssi pokud hraje klasickeho obrance, konkretni cisla mluvi az o 20 procentnim rozdilu. Sourek to je zajimave zacinal v roce 2005 v Jihlave ve stoperske dvojici tusim s Kadlecem/ 31 let/ , pak delsi dobu nehral, loni na jare hral krajniho beka a az na konci ligy se na par zapasu vratil do stoperske dvojice,tobylo predloni v lize a loni uz ve 2 lize hral pravidelne ve stoperske dvojici s Kadlecem a na kraji hral Gebrselasie ale podotykam veden zkusenym Kadlecem, Marte znam Vasi slabost na tyto hrace, Drizhal, Sourek, ale je potreba vedet, ze Kadlec byl v Jihlave zkusenym hracem, ktery si Sourka dokazal servat a to bohuzel Markovi chybi, tuto roli ostatne Marek neplni ani v 21 , tam jde o velmi ofenzivniho predstopera s krasnymi pasy na ofenzivni hrace. Ale neco pozitivniho pro Vas mam, v pondeli bude k dispozici ze 75 procent Tavares i Brabec, ktery trenoval s kondicnim kaucem a zapoji se do treninku. Jinak verim , ze budete i na Arsenalu, uvazujeme momentalne o ceste po sve ose/zajezd Richiho je vyprodan/ a myslim, ze to co jsem cet ukazuje, ze i Sevilla byla vasi zastavkou, neboli , ze jste tam byl. Osobne si proste myslim , ze mohl prijit jeste 1 zkuseny stoper, treba jen na hostovani na pul roku. Jiri

          • Re: Sevilla - Slavia 4:2

            mart     před 17 lety 04.10.2007 15:44 |  
            0 0

            Diky Jiri (ted uz jsem prihlasen, neb doma na obede:).
            To dava smysl(komentar i statistiky). Matej v cesku bude zarit na krajnim beku, protoze ho tam nikdo poradne neproveri, a protoze si tam bude v celku dost verit. Pak ale nastanou trable, kdyz bude hrat proti slusnymu souperi. Hlavne se to ukazalo na Tottenhamu( tam musel taky (asi za trest) hrat pravyho beka chvili Svicko... coz je jeste horsi!!), a taky na Anderlechtu. Nebo prijde stress, a Matej ukaze instinkty... viz Jaro, Jablonec, Jarolimuv pas do strany, kterej nejde zachytit ( bylo to videt na 600 mil), a Matej presto bezi dopredu,.. uvolnuje pravou stranu pro kontr...gol (do nasi site).
            :DD Chapu taky jak to myslite s tim Drizdalem a i se Sourkem. Drizdal je dvojite poteseni, jednak je to krasna story - "Kuchar v CL" a jednak jsem byl pochopitelne nadsen, ze by sme mohli mit po dlouhe dobe KRAJNIHO obrance! Ja jsem vyslovene proti, aby tam hral Matej. Proti dobrejm tymum na to nema, a tak se tam v lize kazi( i kdyz chapu, ze ted asi nahrada na pravym halvu je..). Jestli pamatujete, ja jsem se radoval, i kdyz prisel Honza Vorel..(teda jen kratce, ... vlastne, vice mene jen nez jsem ho videl poprve "hrat", a hlavne "behat") a dokonce i kdyz prisel Kovac! ( u toho jsem to vydrzel docela dlouho, ... no priznavam, ze asi az moc dlouho :D).
            Jenze ja chodim na Slavii od 64tyho a proto proste trpim na pozici pravyho beka. Nemuzu za to! Ale, Smolik, Biros, Paurik, Simunek st. .... no a pak uz se to vezlo :D.
            Jinak s tim Sourkem to ma smysl, asi by byl o hodne lepsi, kdyby mu nekdo "rikal" ( nebo spis zarval), nez sam o sobe.
            V Seville jsem nebyl, ale na Arsenal jedu na oba zapasy ( londynsky listek jeste nemam, ale snad by mel jit koupit i pred zapasem, ... pro jistotu jeste napisu Richimu), ... naopak prazsky listek uz se zajistuje.
            Jeste jednou dik,, mart

            • Re: Sevilla - Slavia 4:2

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.10.2007 17:47 |  
              0 0

              od 64tyho? zrovna nedavno jsem si o tom nechal od mamy znovu vypravet:-)) jen tedka nevim, byl to ten rok jak se postoupilo z 2. ligy nebo ten utok na titul rok po postupu? No jo, ale kdo nema problemy se silnějšími soupeři... když musí bránit nějakýho rychlýho technickýho španěla nebo černocha... Hubáček i v nejlepší formě taky nestíhá..no a Krajčík, nakonec třeba proti Ajaxu (že to furt opakuju:-)) si s tim suarezem nakonec docela poradil, i když toho mel plny kecky. Ale samozřejmě Franta Dřížďal je taky muj favorit a oproti těmhle dvěma má výhodu, že je rychlejší. A v Seville mi ho bylo líto, zdálo se mi, že nemůže, že kotník bolí, běhal tam jak střelenej jelen...