Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Zítra nás čeká Sevilla

Po výhře nad Steaou Bukurešť sehraje zítra Slavia svůj druhý zápas v základní skupině Ligy mistrů. Na Ramón Sánchez Pizjuán nás přivítá FC Sevilla, poslední vítěz Poháru UEFA a zároveň i Superpoháru. Slavii čeká možná nejtěžší zápas v základní skupině. Prohlédněte si 11 fotografií z tréninku.

O víkendu se na Strahově udála málo vídaná bitva, Slavia zdolala Zlín 7:1. A mohlo být ještě lépe, už v 17. minutě vedla 4:0. O branky se podělilo šest střelců, Tijani Belaid si připsal dvě trefy. Slavia se sedmigólovou výhrou nad Zlínem dostala do pohody.

To se ovšem nedá říct o Seville. V lize vyhrála první dva domácí zápasy nad Getafe a Huelvem shodně 4:1, ale poté se jí přestalo dařit. Podlehla v Lize mistrů Arsenalu (0:3), a v Primera Division postupně venku Barceloně 1:2, doma Espaňolu 2:3 a o víkendu v Zaragoze 0:2. V domácí lize tak patří Seville nečekeně až třináctá příčka. Přehnaný optimismus však není na místě, Sevilla stále patří k top klubům a proti Slavii se bude chtít chytit.

"Víme, co asi můžeme očekávat od utkání, Sevilla čtyřikrát za sebou prohrála včetně úvodního utkání Ligy mistrů. Budou chtít tuto nepříjemnou sérii co nejdříve zlomit. Myslím si, že o Seville máme dostatek informací, momentálně neprožívá dobré období, protože se jim nedaří střelecky, přestože si vytvoří řadu příležitostí. Viděl jsem je mnohokrát, ale trenér se sestavou dost točil, pokaždé dochází k řadě změnám, což může být pro nás komplikované. Nemůžeme jim nechat ani trochu volného prostoru obzvlášť na naší polovině, ale musíme být i my nebezpeční směřem dopředu. Věřím, že podáme bojovný týmový výkon a uvidíme, co z toho bude. Víme o silných stránkách Sevilly, ale zároveň i o slabinách, čehož se pokusíme využít. V domácím prostředí bude bouřlivá atmosféra, ale věřím, že se s tím dokážeme vypořádat a podáme kvalitní výkon a navážeme na první utkání, kdy jsme porazili Steauu. Každý bod ve skupině bude cenný. Favoritem je Sevilla," rozpovídal se trenér Karel Jarolím na dnešní tiskové konferenci.

"Nálada je dobrá, bojovná, podařil se nám vstup do ligy i ve skupině a budeme chtít navázat na dobré výkony, které nás do Ligy mistrů dostaly. V silách našeho mužstva je si to rozdat jako rovný s rovným," konstatoval kapitán Stanislav Vlček.

FC Sevilla se do Ligy mistrů dostala na úkor AEK Atény, které vyřadila ve 3. předkole. Doma zvítězila 2:0, venku 4:1. Oporou v brance je gólman Palop, před ním hrají reprezentanti Boulahrouz a Escudé. Po pravé straně podniká nebezpečné výpady Brazilec Daniel Alvés, v záloze umí přitvrdit Dán Poulsen. O góly se pak starají Koné, Kanouté nebo Keržakov.

Více informací o Seville si můžete přečíst ve starším článku zde.

Pravděpodobná sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Suchý, Hubáček, Dřížďal - Šenkeřík, Kalivoda, Švec, Belaid, Pudil - Vlček.

Střetnutí vysílá od 20:45 ČT2.

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra nás čeká Sevilla

    (host)     před 17 lety 01.10.2007 23:36 |  
    0 0

    Janda kek ?

  2. Re: Zítra nás čeká Sevilla

    (host)     před 17 lety 01.10.2007 23:41 |  
    0 0

    Smicer zustal v praze? proc ? proc ? proc ?...ste meli rict bych mu to zaplatil sakra :( takhle se na to ani nemusim koukat ....kdyz nemate stesti tak to proste nejde :/

  3. Re: Zítra nás čeká Sevilla

    (host)     před 17 lety 02.10.2007 08:40 |  
    0 0

    Přeji dobrý den a snad i večer. Tak dnes večer uvidíme, jak umí naši kluci bojovat. Snad si uvědomí tu obrovskou šanci si zahrát ve své kariéře takové zápasy. Věřím, že K.J. pošle do hry jedenáct připravených a odhodlaných bojovníků a na lávce budou všichni dýchat s nimi. Ano, máme zraněné a chybí třeba E.Brabec a M.Tavaréz, V.Šmicer a D.Švento a M.Latka. Tak i za ně kluci bojujte a nechte na hřišti srdce a to bez bázně a hany. Každý z nás, co Vám fandíme určitě odceníme, pokud budete makat a bojovat a neprodáte kůži lacino. Jsem moc rád , že naším kapitánem je S.Vlček. Jeho skromnost, víra a slušnost jsou pro mně znamením, že se za Slavii budou bít jak se sluší a patří. Bez velkohubých keců a vyholených hlav. Je moc dobře, že nezapomenou ani na to, že fotbal není to nejdůležitější a položí kytičku na místa kde skonal Antonio Puerta. I za nás Stando.
    Tak se držte klucí, vždycky jsme s Vámi. Sokrates

    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

      (host)     před 17 lety 02.10.2007 09:40 |  
      0 0

      Sokrate, připomínáte mi svou "sokratovskou" kultivovaností fanouška z éry mužů v offsidu Karla Poláčka:-) Je dobře, že takoví fanoušci dnes ještě existují.

    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

      Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 10:21 |  
      0 0

      Souhlas... Když kluci podaj výkon na hranici svých možností, když budou jezdit po prdeli, když budou bedlivý a důslední v obraně a důrazní v útoku. tak máme na to uspět...

      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

        (host)     před 17 lety 02.10.2007 10:59 |  
        0 0

        Sokrate neumim byt tak kultivovany i proto jsem rad , ze zde jsi, ale par otazniku ve mne hloda, peclive jsem prosel Spanelsky tisk, nase noviny i ty internetove a zastavim se u nekolika veci, Tavares, puvodne to vypadalo jen na svalova zraneni, ted uz je znamo , ze odcestovat mohl , ale KJ rekl ne, je verejnym tajemstvim, ze si Tavares zivot v Praze uziva veden predevsim svym Sraltanskym kamosem, treba nedavno sem dostal avizo o doprovodu hezke Cesky primo na stadionu a protoze oba Frantici maj dneska uz byty, je jasny , ze zijou naplno,nejedna prazska diskoteka by mohla vykladat, ale nechci tady delat bulvar, chi jen upozornit na mozny duvod Karlova rozhodnuti, u Ladi Smicra sam hrac veril, ze odleti , ale nakonec i zde KJ rekl , ze byto nemelo smysl. Lada by mohl treba na pul hodiny nastoupit hracu , ale pak by nemohl treba pul roku hrat, zapas v lize mistru znamena pro hrace nejaky prijem, i proto ten zajem Ladi jet, odmeny za ligu mistru se ve Slavii deli po porade starsich hracu s trenery, nejsou tedy stejne, rozhodujici slovo ma Karel Jarolim, kteremu hodne prospel navrat k jeho zene a vypada opet velmi dobre,Presto je jasne , ze i nominace do uzsiho kadru pro zapas je velmi motivujici a vetsina hracu o nej bojuje do posledni chvile. Ale zpet k deleni odmen, nejvetsi podil na baliku maji starsi hraci dle kvality vykonu , potom nasleduje skupina mladeznickych repre a nakonec ti , kteri toho tolik nenahraji, podil pro zabezpeceni tj lekare , kustody, masery je minimalni, spis zadny, podil treneru je rozdilny, Karluv treba na urovni nejlepsich hracu , ale to ovlivnuje i vedeni klubu..Jinak se ve Slavii berou vedle zakladniho platu premie za odehrane minuty, ruzne bonusy a samozrejme treba cilove premie za postupy atd. Mohu napsat , ze urovni platu patrime mezi nejlepsi tymy ligy a hlavne v poslednich dvou letech je kladen duraz na na to, aby hraci byli nuceni penize spise vydelat, postupy a pod, cili premie tvori asi 50 procent mzdy u novych hracu, k zklidneni situace ve Slavii prispelo i vyrovnani dluhu z minulosti a v neposledni rade prichod novych hracu, kteri zazivali ve svych klubech casto horsi veci/Senkerik, Brabec, Sourek a pod. Ale nemylme se nedavno jsem treba hovoril s pritelkyni jednoho utocnika Bohemky i ona potvdila , ze prijem hracui v techto klubech je minimalne 50 tisic mesicne, jsou jen problemy s terminy. Ale zpet ke Slavii , znamena to, ze v soucasne dobe si muze kvalitni fotbalista typu Vlcka prijit na zhruba 12-14 milionu rocne , tak proc spechat nekam ven , kde prijmy sice jsopu vyssi , ale vydaje tez. Zaroven , ale musim napsat , ze se sice stabilizovala situace soucasnych hracu Slavie, ale zatim cekaji ti , co z klubu odesli a ja verim, ze se situace vyresi i zde. Jiri

        • Re: Zítra nás čeká Sevilla

          Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:09 |  
          0 0

          Takže už nedlužíme, podle toho co říkáš i ty, když jsi dříve pořád dokola říkal, že dlužíme kam se podíváme...:) Třeba u Vlčka se mi zdá 12-14 mil až přehnaně hodně, když základ má cca 3, připočtěme třeba jednou tolik jako bonusy, to je 6 mil... Tak i postupem do LM se sotva možná dostane na deset... A co loni, předloni... Spíše i jde o to, že se mu nechce třeba stěhovat do rakouské ligy nebo někam do Turecka apod, když tady je doma, po herní stránce je to tu třeba i kvalitnější, zahraje si pravidelně, a peníze nemá taky špatné... Ale to je jen můj názor, i když je pravda, že říkal, že třeba do Salcburku by ho Karel Piták moc přemlpouvat nemusel..:))

          O Sylvesterovi-Tavaresovi... Divíš se? Já ne, znaj se deset let, etd jsou zase spolu, tohle kluci v jejich věku vyváděj často... Sylvestre bejvá zápas co zápas i na utkání Mostu, v doprovodu Gary Tavarse (s Tavaresem má podobné jen příjmení, ale ani to není uplně stejný, jinak vubec nejsou v příbuzenském vztahu...), takže to je takovej, jak to říct - společeneský člověk..:)) Nevím, já být na místě Karla Jarolíma, je mi jedno jak se chovaj fotbalisté v soukromí, jestli střídaj holky nebo ne, jestli chodí na diskotéky... Hlavní by bylo, jak by se chovali na tréninkách, jak by hráli, apod - a jejiích soukromej život je jejich soukromej život. Pravda, někteří fotbalisté potřebuju mít nad sebou bič, viz Pudilovi to ohromně prospělo, ale nemuže to jít až zase do takovýchto extrémů...

          • Re: Zítra nás čeká Sevilla

            (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:23 |  
            0 0

            Vis ty sumy , ktere klub pusti ofiko nejsou a v pripade Vlcka rozhodne jeho jedinym prijmem, takovi hraci maji nastaveny svuj vlastni bonusovy program a dostavaji i jine verejne nespecikovane vyhody / auto, dovolena, bydleni a dalsi/. O vyssi prijmu hracu pak svedci treba 3 milionove dluhy Holenakovi, ktere meli byt za neceleho pul roku, takze opravdu je to trochu jinak, Salcburk, tak to je v Rakousku fenomen, jenze pozor hraci maji velmi solidni zaklady treba na nase okolo 30 milionu rocne, ale i zde majitel klubu uz rekl dost a vaze to dost na vykony, takze treba Pitak by si mohl vydelat treba i jednou tolik , ale letos uz to nebude. A hlavne majiteli klubu jiz dochazi s nekterymi hraci trpeliost a Cesi jsou mezi nimi na celnem miste a tak se v lete vesele odvijeli spekulace o navratu Pitaka do ligy , coz je prozatim spis fantasmagorie a k tem dluhum, ja rikam, ze hraci, kteri ted hraji za Slavii maji temer vse vyrovnano chybi snad nejake bonusy, to ostatni se maze prubezne, ale je pravdu , ze celkove zadluzeni slo hohodne dolu, k Tavaresovi a spol. , vis , ze KJ je na veci ohledne zivotospravy a chovani hracu dost citlivy, nelze proto u Tavarese vyloucit vychovnou lekci uz druhou. Jiri

            • Re: Zítra nás čeká Sevilla

              Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:35 |  
              0 0

              a) jj, to už by bylo lepší s tím Vlčkem..:) Pokud myslíš "celkově se vším všudy", předtím to vyznělo, že myslíš pouze plat... Proto jsem říkal, že to je hodně...
              b) Holenák byl ale zase v době éry těch velkejch platu, vysokejch základů, takže pokud by měl třeba sedm milionu základ na rok, nebyly by to nemožný aby během roku to s uroky vzrostlo na tři miliony ten dlu za pul roku, stejně jako předtím z Zbončáka to byly miliony dva...
              c) Hlavně v Salzburgu není majitel spokojen s trenérem a s tím, jak tým hraje. Ale jak je vidět, potrvzuje se, že prachy nejsou vše a kvalitní hráči titul nevykopou, respektive kvalitní hráči v sestavě neznamejají, že se bude hrát atraktivní fotbal... O tom může povídat už kolik klubů - loni o titul přišly Bayern Mnichov, Real sice po letech titul vyhrál, ovšem s jaký štěstím a už ne za ery Zidana a spol... A je to vidět i v Česku, kde nejpohlednější hru rozhodně nehraje nejbohatší Sparta... :)))

              d) Nevím, jestli Piták do ligy je fantasmagorie, ale Sparta ho chtěla, de facto ho vlastně chce už pěknejch pár let, ještě předtím než šel k nám... Ale jemu se tam, přinejmenším zatím, nechce... A ty ostatní kluby, které by si ho mohly dovolit, jako Ostrava, Boleslav, Brno nebo my, ho taky nějak nechcem, nepotřebujem... Možná Liberci by se teď docela šiknul, ale tam to jde od desíti k pěti a jsou rádi, že jsou rádi...

              e) hlavně, aby se ty dluhy jednou dovymazaly a my jeli načisto hezky v krááásnejch černejch číslech..:) (i když někdy je někdo vykazuje jako čísla zelená, budiž - prostě ať nemáme už žádné dluhy)

              f) jojo... Karel taky nesnes, že o svíčkové řekl Tavares, že je to "Maso, džem a chleba" :)))

              Jinak koukám, tak Holeňák teď dokonce trénuje v Liberci dorost... To si polepšil, mohl hrát za Slavii LM, když se domluvil i ústně na přestupu, místo toho teď v patnáctém týmu ligové tabulky nehraje a trénuje dorost...

            • Re: Zítra nás čeká Sevilla

              (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:45 |  
              0 0

              No chtit muze, ale verim, ze na rozdil od jinych velkohubych hracu /Poborsky , Horvat/ by do Sparty nesel , jak sam rekl. Navic by byl navratem sam proti sobe, neni zatim ve veku , aby to melo smysl a podobne angazma , jako Salzburk sezene , treba Videnske kluby meli zajem a nenech se opet mylit vyjadrenim vedeni Slavie, zase o tolik ty zaklady dolu nesly , jinak by treba Ivana, Brabec , ale treba i Suchy tezko opet kyvli, kdyby meli jit do vyrazne mensiho zakladu. Jiir

              • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:49 |  
                0 0

                a) taky věřím, že nepůjde... Ale mě je jedno, zda jde někdo do SParty a předtím hrál ve Slavii, jen nesmí pak dělat nějaký voloviny jako Poborský, nějaký velkohubý kecy potom mít... Třeba Blažek byl v tomhletom zlatej, nebo ted Kozáčik je taky bez problémů...

                b) jsem optimista a naiva a věřím, že Suchý nezůstal ve Slavii kvůli penězům, ale kvůli tomu, aby si mohl zahrát LM a vykopat se pořádně, lepší první liga v Česku než rezevní týmy nebo hostování po třetích, čtvrtých ligách v Anglii...

          • Re: Zítra nás čeká Sevilla

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.10.2007 11:24 |  
            0 0

            No s Tavaresem je to teda zajimavy, ale jestli to se zabavou skutecne prehani, je dobre, ze Jarolim dela vsechno proto, aby ho umravnil.. ten kluk hral druhou francouzskou, najednou je v lize mistru, to s clovekem zamava, navic v krasny praze s nejhezcima holkama na svete, ze:-)). Takze nelze vyloucit, ze ten bic nad sebou potrebuje... Jedna vec je, ze nas vsechny na zacatku sezony okouzlil, nelze ale nevidet, ze jeho vykony v poslednim mesici trochu poklesly - byt byly porad kvalitni, uz to nebylo jak nazacatku, uz s Ajaxem venku trochu nestihal, v lize to nebylo ono a se Steaou mel celkem slabou prvni puli.. kazdopadne v nem jiste neco je a zalezi na nem, jak se k tomu postavi, pokud ho KJ skutecne kvuli tomu nechal doma, tak je fakt strelec... Jak rika Luke, Pudil tu prisnost potrebuje a prospiva mu, vzpomenme na jeho prvni zapas s Ostravou, jak se plouzil po hristi a nasledne nasazeni proti Bukuresti, hadam ze dostal od Karla peknou sodu:-))

            • Re: Zítra nás čeká Sevilla

              (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:34 |  
              0 0

              Pudil , sam jsem se nedavno zajimal o jeho dalsi fotbalovy osud, pokud Slavia postoupi do jarnich poharovych duelu asi zustane a uplatnime opci , pokud ne odejde zpet, vis Pudil asi pochopil, ze jde o mozna jednu z poslednich sanci a navic se tim pro Slavii vyresila kauza Holenak financne, ostatne jeho hostovani prislo zhruba 2 miliony . Jinak jiste v tom bude hrat roli uzdravovani Dusana , ktere bude trvat asi pul roku a i herni forma hrace, jinak , co vim s nim KJ nema nejmensi problem. jiri

              • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:40 |  
                0 0

                Hlavně Pudil se zachoval rozumně, je vidět, že se skutečně chce zlepšit, napravit, že pochopil, že takhle to dál nepůjde... Řekl bych, že 90% fotbalistů kdyby se ožralo, nasedlo do auta a chytli je policajti, státní zástupce by to odložil jako v případě Pudil, že 90% fotbalistů - možná i dokonce více - by neudělalo pak to, co udělal Pudil; tedy to, že prodal auto do bazaru a sám si předsevzal od sebe, že prostě takhle to nepůjde a zlepší se. To je nejlepší cesta k nápravě, když si to ten člověk uvědomí sám. Jak mě Pudil zklamal tím, že když ho hlídka chytla tak přelézal na zadní sedačku a řek, že to řídila jeho přítelkyně, jak mě pak naštvalo že takovej fotbalista jde do Slavie, tak u mě zase obrovsky stoupnul na ceně tím, co udělal s tím autem potom, sám od sebe, i když nemusel a mohl jezdit...

                Btw my máme na Pudila opci? Já myslel, že na oficiálních stránkách bylo, že je tu jen na půl roku, o opci tam nebylo ani slovo...

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.10.2007 11:45 |  
                  0 0

                  az na tu malickost, ze zpusob, jakym s tim nalozil statni zastupce, zanechava mirne rozpaky, zvlast kdyz se Dan nechal zastupovat Kramaricem

                  • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                    Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:50 |  
                    0 0

                    To není problém hráče, který samozřejmě se chtěl nechat obhajovat co nejlépe... Ale systému, který tohle umožňuje...

                    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                      martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.10.2007 11:59 |  
                      0 0

                      častečně máš pravdu, ale Kramaric je preci jen trochu spojen s fotbalovou mafii, s Jardou a spol., a to prosim nechci nijak nikomu odpirat pravo na obhajobu ani nechci v zadnym pripade tvrdit, ze je nemoralni obhajovat mafiany (bez obhajce by nemohli byt stihani a odsouzeni, jak vime), spis jde o jeho povest, skandalni vystupovani v mediich, apod... proste kdyz si ho vybere jako obhajce, trosku se k tomu prihlasuje... ale ted uz to vem cert, hlavne ze maka ve Slavii, snad se poucil a uz podobnou hovadinu neudela.

                      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                        Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:02 |  
                        0 0

                        On si ho hlavně vybral kvuli tomu, že jako hráčského agenta má Ondru Chovance (btw. v Teplicích maj Chovance rádi jako my Pavla Vandase) a Kramerius s Chovancem spolupracuje v Chovanec Sport, či jak se ta agentura jmenuje...

                        • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                          Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:10 |  
                          0 0

                          teda, Kramaric :D Kramerius, hehe... se mi povedlo:))

              • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.10.2007 11:41 |  
                0 0

                jo jo, jsem zvedav, jestli k podobnemu zjisteni prijde taky Ivana, sice neupad na hubu tak tvrde jako pudil, ale jeho situace je - podle me - podobna, snazil se nekam prestoupit jako relativne "top" hrac, ale nic nevyslo, pomalu zapadal do prumeru a jestli se nechytne ve slavii, ceka ho zrejme prumerna kariera typu Pacanda (kdo si jeste vzpomene, jakej to byl talent). Od nej jsem zatim to spravny nasazeni nevidel.

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:44 |  
                  0 0

                  Tak třeba proti Steau nezahrál vůbec špatně...

            • Re: Zítra nás čeká Sevilla

              Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:43 |  
              0 0

              Není pravda, že nejhezčí holky jsou v Praze... Už Tesaříkové zpívaj v Rybitví, že "nejlepší holky jsou, v okolí Solopysk"..:)) I když, je fakt, jako okolí Solopysk se dá brát i Praha... :) Ale je to tak na hraně, záleží na tom, kdo jak bere definici pojmu "okolí" :)) I když co my víme, třeba si Tavares našel holku ze Solopysk a ta za ním dojíždí do Prahy, třeba mu ji vozí bývalý rozhodčí Čuřín, který má v Solopyskách chatu - i když mi na jaře říkal, že žádný pěkný holky tam neviděl a neví, o čem to Teseříkové zpívaj. Čert to vem! :)

              • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:49 |  
                0 0

                Koukam, ze mas Luky dnes nejakou chut, v Moste mate asi mimoradny prazdniny, nebo ses hodil marod , any te nejakej nefotbalovej profesor nerozhodil pred fotbalem, ale jak uz jsem to nejednou napsal dobry cteni , dobry info, jen mam obcas pocit , ale i treba tvoje konkurence s efotbalu , ze nejses casto nad veci, ale tady super pocteni. Jiri

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:51 |  
                  0 0

                  :)) Jsem marod už od minulého čtvrtka..:) Díky, akorát s tou konkurencí z efotbalu jsem to moc nepochopil - chtěl jsi tím říci, že i oni nejsou často nad věcí?:)

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:55 |  
                  0 0

                  Tak Kramaric je skutecne zcela ojkedinelou figurou a kdyz lici Starku jako dobraka od kosti, tak jsem se jednou zeptal lidi z mestky policie v Pribrami , ci te pritelkyne toho Bohemackeho utocnika drive....., zbytek vite sami, on ma opravdu vyborny kontakty napric justici a proto je vyhledavanym advokatem vevsech moznych kauzach a levny rozhodne neni, je ale schopny , i proto Vam doporucuji chcete li treba neco zaridit a to nejen ve fotbale , ale verdikt zastupce zase tak prekvapivy nebyl a myslim, ze nachystanou past na Pudila ani jinak resit nemohl. Jiri

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  (host)     před 17 lety 02.10.2007 11:59 |  
                  0 0

                  Tak se brzo uzdrav, tvuj fotbal portal te potrebuje, ne nedavno jsem hodil rec jednim z lidi z efotbalu o Slavii a skoncili jsme na tobe a to , ze neco v tobe asi bude , ale ze casto pri svem psani o Slavii proste nad veci nejsi a projevujes se spis jako fanda. Jinak s tim Tavaresem je to pravda, ted uz i potvrzena. Jiiri

                  • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                    Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:07 |  
                    0 0

                    Díky, díky...
                    Ale jako já třeba vůbec nechápu, všichni ví kdo jsem.. :D Minule si se mnou tykal na zápase Jarda Šafránek ze Sportu, na četce ví, kdo jsem... To jsem tak profláklej?:)) Na eFotbalu mě dokonce v létě chtěli na plnej úvazek... Panebože:))

                    Jasný, já vím, že často u Slavie nejsem nad věcí, ale tak zase na druhou stranu, není mi třicet a nejsem profi novinář, na rozdíl od pobných srovnatelných bych řekl, že jsem na tom ještě dobře..:)

                    A víš aspon, jak vypadá ta Tavaresova vyvolená? Jestli aspoň tak, jako Volešákovo sestra, tak má hoodně dobrej vkus:)) I když ta to asi nebude, když chodí s Kučerou (Sparta->Bruggy)

                  • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                    (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:19 |  
                    0 0

                    Ona neni muj typ rozhodne, ale v sobe neco ma , ale pozor ta parta je sirsi , takze nelze mluvit o jedne a uz vubec ne v jeho pripade, on si uziva ve vsem treba i v jidle, jak tady uz nekdo i napsal, ale tim z nej nedelam playboje, ve Francii jde o klasicky zivotni styl , jenze Karel to zrovna nemusi a to vis, ze se to dovi , tim spi , ze Tavi to ani neskryva a navic nema ridicak, takze.........Jiri

                    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                      Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:22 |  
                      0 0

                      .... takže jako v Mostě Webster, kterému to ale prochází..:)) Teda, respektive, ten má jednu stálou přítelkyni a často je vídán ještě se dvěma Angličankama, jedna z nich je podle břicha těhotná, druhá jen hezká černovláska. Viděl sem je spolu několikrát, všechny čtyři... Když sem se ptal, zda to jsou kamarádky, neodpověděl:)) Ale jiný kraj, jiný mrav.. :)

                    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                      (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:34 |  
                      0 0

                      V tom Moste to vubec musi bejt sranda, tolik hracu, dokonce i ve starsim dorostu hrajou 2 Brazilci , hele sou vubec spokojeny , ale zensky treba na Kanadana i Mendyho asi leti nebo se pletu, vubec by mne zajimalo , jak Kabicek ten babylon zvlada a co se bude dit s klubem dal. Jiri

                      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                        Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:42 |  
                        0 0

                        Tak jestli letí na Andrého, to jim může bejt jedno...:) André už má dlouhou dobu přítelkyni Catrine, na tu zase asi by jinak letěli kluci, francouzská Kanaďanka, bruneta, pěkná, chytrá... Co víc si přát?:)) V dorostu jen dva Brazilci? Jsem měl pocit, že jich tam bude víc... Každopádně to je přesně ono, v loňské sezoně měl Most pod smlouvou asi 15 cizincu, včetně Slováků Gašparíka, Suchýho, Beláně... A včetně hráčů v juniorce a na hostovačce v Blšanech (Andrei, ...). Letos těch hráčů je podle mých skromných odhadů minimálně 40. Cizinců! A to dobrá polovina těch z loňska odešla. To je docela síla... Pak se neje podle mě divit, že Most je v tabulce tam, kde je - problém by byl vystavět tým jen z českejch hráčů, kteří ale spolu nikdy nehráli. A to by trvalo, než si to "sedne", co teprv když každej mluví jinak, ten portugalsky, ten francouzsky, ten anglicky... Chybí mi tu snad nějakej Asiat, jinak jsou tu hráči ze všech kontinentů: Severní Amerika - Hainault, Philipakos, Jižní Amerika - Andrei, Ezequiel, Afrika - Oboya, Austrálie - Acevski. Také mi přijde divné, že jedničkou byl před sezonou určen snad nejmenší hráč v týmu - Lupce Acevski. Jak je vidět, ted když začal chytat Svoboda, se hra v defenzivě přece jen o něco zlepšila... Dovolím si tvrdit, že být v Budějovicích v základu Oboya s Toleskim, tak se tam už konečně vyhrálo. Acevski není špatnej brankář, ale když má někdo 170 cm, tak prostě když stojí uprosřed brány a střela jde k tyči, tak mu těch 30 cm do výšky třeba právě Svoboda (mimochodem, odchovanec Slavie:)) chybí, bylo to vidět při gólu Teplic na 2:3, bylo to vidět při penclích v Chomutově v Poháru... Prostě Acevski potvrzuje nechtěně, že brankář nemůže mít 170 cm, ale musí mít dva metry...

                      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                        (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:56 |  
                        0 0

                        Ja Kabickovi moc fandim a verim, ze financni , jine problemy prekona a ty kluky postupne zpenezi a Mopst zustanewv lize , skvely pokus a budu mu drzet palce , aby mu vysel i kdyz mam pocit , ze tam moc penez neni a pres nakup podilu mestem se toho moc nezmeni. Je skoda , ze treba Slavie nema podobny program pro mlade hrace dejme tomu od 12 do 18 let, ve chvili kdy ubytovani i vzdelavani techto hracu neni problem a vse ve Slavii i diky p. Jirovi a Buresovi docela funguje. Pak by bylůo mozno odchytavat schopne hrace typu taviho i Belaida daleko driv. Jiri

                        • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                          Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:01 |  
                          0 0

                          Je třeba spíše škoda, že nám sem nepošle přes pana Říčku Chelsea na rozehrání někoho, třeba Ševčenka... :))) Nebo Ballacka, když máme ty problémy ve středové řadě:)

              • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.10.2007 11:52 |  
                0 0

                :-)) v solopyskach jsem nebyl, nemuzu soudit:-)) myslel jsem to spis tak, ze oproti francii se u nas muze citit jak v raji:-))

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:02 |  
                  0 0

                  Jeste pro fandy Slavie, listky do ktle pry jeste jsou , tak muzete napric ceduli vyprodano zkusit stesti u kasy jedna na Letne . jiri

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:04 |  
                  0 0

                  Já tam taky nebyl, ale jednu holku ze Solopysk znám :) A jako, řekl bych, že Teseříkové mají pravdu, i když jestli je tam Čuřín ty holky neviděl, tak nevím nevím... Nebo to nechtěl říkat, aby manželka nežárlila a on tam mohl na chatu jezdit i nadále, či proto, že se nechtěl "podělit".))

        • Re: Zítra nás čeká Sevilla

          (host)     před 17 lety 02.10.2007 23:31 |  
          0 0

          Dne spři telefonickém rozhovoru, Smicer prohlásil, že na hřiště se nejspíše vrátí až po repre přestávce a dost naštvaně. NEzdá se mi že v takové stavu byť jen přemýšlel o dnešním stratu. GeorgK

  4. Re: Zítra nás čeká Sevilla

    (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:35 |  
    0 0

    Přeju všem hezké poledne. Být slušný, poslouchat a hlavně slyšet názory ostatních je snad (nebo by mělo být z hlediska etiky a morálních vlastností ) normální. To by neměla být zas až tak velká přednost. Položil jste pár otázek pane Jiří a celkem jste na ně i odpověděl. Víte, já nemám asi tolik známích "offiko" z kruhu lidí, pohybujících se okolo Slávie. Dokonce se přiznám, že mi je jedno kolik kdo z nich bere, jak kdo se má a kam a kdy kdo s kým chodí. Pokud jsem měl možnost, zeptal jsem se přímo p.Rosena a dostal jsem velice konkrétní odpověď a otázky se týkaly pouze provozu mužstva, výstavby stadionu a některých dluhů a to i vymahaných naopak Slávií. Dostal jsem vcelku vyčerpávající odpovědi, měli logiku a řešily skutkovou podstatu problému. Nemám tedy důvod se domnívat, a teď poznávám i z Vašeho příspěvku, že se i Váš názor odklání od toho velkého pesimismu spíše k malému pesimismu a to navíc i s vírou, že se nám všem slávistům podaří vybudovat skutečně klub se stabilní ekonomikou a vcelku slušným kádrem hráčů, schopným hrát pohárové soutěže. Pokud mi čas dovolí, čtu SN pravidelně a přispívám se svým názorem. Vím, že se mnou občas nesouhlasíte, ale respektuji to. To, co se teď děje ve Slávii , je doufám předzvěstí časů dobrých. Všechno má svůj čas a i M.Tavaréz a další mladí hráči pochopí, o čem je sportovní život a jak může být krátký. K.Jarolím si určitě najde cestu a způsob jak tyto kluky nasměrovat, aby pochopili svou úlohu ve fotbalovém mančaftu. Vždyť já jsem taky hned nejásal nad některými kroky K.J. v začátku jeho působení a musím dnes uznat, že jsem se mýlil a K.J. mně přesvědčil o tom, že to se Slavií myslí zrovna tak dobře jako mi všichni, pro které je Slavia víc než jen fotbal. Že je pro nás synonymem naší víry v pohledu na minulost plnou ústrků a nespravedlností (zatrpklost v tom nehledejte) a v pohledu na budoucnost o tom, že kdo je poctivý a pokorný, dojde k odměně (přikázání z nového evangelia: " kdo se povyšuje bývá ponížen a kdo je ponižován, bude povýšen"). Přiznám se, že jsem dnes už srdcem i myšlenkou s klukama, budu čučet na "bednu" a moc držet palce. Ale na tom budeme asi všichni stejně což je důstojné a spravedlivé. Prostě mám nervy v "kýblu", vždycky mám v sobě kousek obavy, abychom nedostali nějaký ostudný nátěr a pořád se přesvědčuju, že když budou kluci makat, tak to půjde. No to jsem se rozepsal. Omlouvám se, že to musíte všechno číst. Sokrates

    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

      (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:50 |  
      0 0

      Sokrate, vy dobre vite , ze Rosena si vazim , protoze on znamenal obrat v tezkych casech , kdy se na Slavii stavely baraky , kdy mizely penize a kdy vedeni klubu jednalo casto spise pod tlakem ruznych manazeru nez z pozice vlastnika tak skveleho produktu , jakym Slavie je, ano dnesni diskluze jsme pojali vicemene volne a vzdy je tato diskuze s Martynim i Lukym z me strany vnimana jako oddechova , s tim, ze hlavne Lukas mne vzdy obohati o nove veci a hlavne si utvrdim i svuj vztah k nasi Slavii, ne nejde o zadne kontakty , ale proste dnes ve svete byznysu plati, ze i prijmy hracu plati skoro neco jako verejno, ze porovnavame a hledame odpovedi na otazky , proc treba jeden z nejvetsich talentu soucasne Slavie nejel s tymem . Ano vybudovat klub s transparentnim ekonomicky silnym zazemim , dobudovat areal v Edenu/tj treba i premistit mladeznicka hriste/, navazat na sportovni uspechy minulosti a to nejen v A tymu , ale treba i lepsaim umistenim B tymu/15 misto ci A dorostu/ posledni misto/, vychovat nove hrace pro Slavii , to musi byt nas cil a kratkodobe tam zahrnuji i ligu mistru, vydelat nejake penize a umoznit nakup novych talentu, ktere u nas budeme rozvijet a to bez ohledu na vysledek dnesniho zapasu. Jiir

      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

        (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:35 |  
        0 0

        Já myslím, že tentokrát nejsme v rozporu. Já už jsem se také přesvědčil, že jste slávista opravdový a ne jen ten "rejpavej", což jsem se zprvu domníval. Každý jsme nějakým člověkem a tak rozdíly v našich názorech vždycky nějaké budou. To je normální. Věřte mi, že život přinese vždycky něco překvapivého, nenormálního a úplně jiného, než jsme čekali. I u těch mládežnických týmů se to napraví, věřím, že tohle si Slávia ohlídá, protože vychovávat mladé hráče se prostě vyplatí. Možná, že Vás pane Jiří, trošku pohání možnost těch všech spekulativních otázek a nejasností. Třeba za tím jsou úplně prozaické a naprosto normální důvody. Jinak Vás zdravím a všechny ostatní taky.
        Sokrates

    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

      (host)     před 17 lety 02.10.2007 12:59 |  
      0 0

      Ne to snad ne , nejak ji nemuzu zapomenout to letite poskozovani naseho klubu mozna i diky jejimu vstahu s p. Bebrem, Macela samozrejme poresil i toto, on soucasneho predsedu komise rozhodcich pro Cechy nemusi, ale jeji navrat do ligy si moc nepreji i presto , ze MS zen asi zvladla na jednicku . Jiri

      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

        Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:02 |  
        0 0

        Tu pomohla tomu, tu onomu... Paradoxní je, že si taky myslím že poškodila hlavně nás, přitom skončila pískat po zápase Teplice-Slavia, kde prý více pomohla nám, než domácím. Nebo právě proto?:) Proti Slavii se smí beztrestně, ale běda pokud se pomůže?:))

        • Re: Zítra nás čeká Sevilla

          (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:09 |  
          0 0

          Ale ne Pucek hodne prace udelal, nedelejme z nas chudaky , ale ony ty Teplice byla jen zaminka, aby se ji mohli zbavit, i lidi ze svazu treba Krula snad to pisi spravne rikaji , ze Bebr nedokazal prijmout nastup Macely a Kostalovi to ma dodnes zazle, ten post chtel pro sebe , nebo alespon udrzet Krondla, coz byli zaseky jak svine, oni jsou i dnes , ale uz ne tak vokate i kdyz treba pad Svancary vcera nebyl nafilmovany ale presto vidis, ze Jech zase pracuje tentokrat pro Banicek a jeho ambice a pri derby jsem na to docela zvedav. Jiri

          • Re: Zítra nás čeká Sevilla

            Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:16 |  
            0 0

            Však jo, ale z tohohle se nedá dělat nic jinýho než sranda, brát to vážně, tak se jeden z toho zblázní... Když vzpomenu za co dostal jednou třeba Piták červenou před derby, když soupeř od něj odbíhal a spadnul nas zem, Piták se ho přitom nedotk... A na popud asistenta rozhodčího - tedy teda vlastně pomezního rozhodčího - dostal červenou kartu z fleku, tak to bylo docela okaté no... Nebo když si vzpomenu jak Blažek v pověstném derby řízeném Milánkem Šedivým rozpáral málem Jandovi břicho, nebo v závěru myslím že dostal červenou Aračić... Jojooo, to byla doba jiná než je dneska, dneska by se tohle nestalo. S tím, co se stalo včera Švancarovi, se nedivím. Hřebík má pravdu: kdyby to Švancara nepřifilmoval teatrálně tím, že nespadnul přesně na druhou stranu než měl podle zákonů fyziky spadnout, pokud by byl staženej... Tak by to rozhodčí musel odpískat. Za tohle bych dal Švacanrovi taky žlutou, protože simulování to bylo a kdo ví, zda se ten hráč ho nedotk jen rukou lehce? Kdyby Švancara nechtěl, tak nespadne. Ale tohle není jen jeho zlozvyk..

            • Re: Zítra nás čeká Sevilla

              (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:25 |  
              0 0

              Tak mam jinej nazor, ale budis, hlavne aby nas v derby nepiskal vynikajici rozhodci FIFA Jara, ci jiny podobny klenot, myslim, ze jde opravdu o hodne , naznacuji to i Sraltani, chteji si polecit svy koplexy zvany liga mistru a Repka a ja jen doufam , ze jim ten jejich smutek a zal prodlouzime minimalne o tyden, coz by pro mne byl asi nejhezci darek a pro vsechny Slavisty taky, duofam, ze nas bude na ty zasrany Letny , kde ted deaj furt podperovy prace alespon 10 tisic, to je asi polovina volne kapacity stadionu, proste , ze dnes v Seville dopadnem dobre a v pondeli superdobre. Jiri

              • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:33 |  
                0 0

                V tomhletom mám úplně jinej názor... :) Pro mě není derby se Spartou něčím extra vyjímečným, prostě já Spartu než že bych ji neměl rád lituju... Mrzáka na ulici nebo psychopata zavřeného v blázinci taky budeš litovat... Pro mě je přední zápas v Seville a LM obecně, tam když uspějem dneska, tak mi pak je "nějaké" derby jedno. Je to možná i tím, že prostě co se dělo dřív, to nemá obdoby v jiných zápasech. A začalo to už prvním utkáním v historii na Císařské louce... Prostě pro mě je derby se Spartou "jen" jedním zápasem ze třiceti ligovejch. Respektive jedním z patnácti, když se hrajou dvě derby za sezonu. Pro mě je daleko třeba prestižnější zápas s Bohemians, s Ostravou, ... než se Spartou. A to, prosím, z otcovo strany mám v rodině jen sparťany. Děd je sparťan, strejda jezdil na výjezdy, se Spartou byl na Moravě, v Itálii na začátku devadesátých let, chodil do kotle... Ale jako neberu ten zápas přesto vubec vyhroceně, protože jak říkám, Spartu spíše lituju než že bych ji neměl rád. Však co oni maj? Tituly jen díky rozhodčím, vlastní hrou se na ně nezmohli... Nejlepší fotbal nehrajou... Maj možná nejvyšší rozpočet, nejlepší hráče v české lize (i když to bych se možná se sparťanem i hádal, protože Tavares, Suchý, Vlček patří ke hvezdám ligy, být zdravej Šmicer, Latka, Švento, tak ten samej případ... A u nich jen výkony Řepka, chováním však patří někam do toho výchovně-nápravného zařízení). Jediný, čeho maj dost, jsou plný huby keců, nenávisti... Apod. Do mrzáka na ulici taky nekopneš... :)

                • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                  (host)     před 17 lety 02.10.2007 13:58 |  
                  0 0

                  NO SEVILA I LIGA MISTRU JE NA PRVNIM MISTE, ALE TO NEZNAMENA , ZE MUZEME LIGU VYUSTIT, O TOM SE PRESVEDCILI I JINE TYMY NEZ MY A VER MY , ZE DERBY MA PRO NAS PRAZAKY OBROVSKY NABOJ, ZE VIME ZE BUDOU SOUPERIT TREBA I NASI ULTTRAS, ZE MOZNA NAS ZASE RIZNOU , ALE PROSTE DERBY JE NECO NEOPAKOVATELNEHO, JE TO CHVILE KDY TREBA NAS PRUVOD NECITA JEN 200 HLAV , ALE 800I 1000, KDY ATMOSFERA JE NAPROSTO JINA NEZ V DERBY S BOHEMKOU, PROTOZE SNESU KAMOSE ZE SPARTY , ALE S JEJICH SPARTANSTVIM MAM PROBLEMY, PROTOZE JE TUPE A NEMYSLICI, PROTOZE NASE SLAVIA PO LETECH HRAJE PRIM A NE TA NAPROSTO NEDEFINOVATELNA , NAMYSLENA A ZAKOMPLEXOVANA LEJNA A TO MUSI ZAKONITE VSECHNY CHYTNOUT A TIM RADIM ZAPAS , CHCES LI DERBY NAD VSECHNY PODOBNE . a rEPKA , SRDCAR JEDEN Z MALA NA LETNY, MA SMULU , ZE SE NEDOKAZE OVLADAT, SPISE MI VADI NEPOTRESTANE HULVATSTVI ABRHAMA, 4 ZAPASY ZA VERBALNI VYHROZOVANI SMRTI ROZHODCIM JE OPRAVDU SMESNY TREST. jIRI

                  • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                    Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 14:05 |  
                    0 0

                    Směšný trest to byl i pro pana Řepku, za co jiného by měl dostat půl roku? Kdyby toho kameramana uškrtil? Abrahám mohl dostat oproti Řepkovi až dokonce 9 měsíců a odůvodnění Károlyiho, že se netrestá za to, co se mohlo stát, ale za to, co se stalo je taky pěkně výmluvné o celé situaci. Kdyby na Abrahámovi nevisel Pospěch a ještě jeden a mezi nima a rozhodčím nebyl pořadatel, tak ABrahám by verbální vyhrožování proměnil ve skutečnost...
                    Liga mistrů je na prvním místě, ale neříkám, že můžeme vypustit ligu. Ne. Pro mě ale derby zápas jako každý jiný ligový... Musíme do něho jít s pokorou k soupeři, se skromností sobě vlastní a s tím, že na hřišti vypustíme duši. Tak to má být v každým zápase. Ale derby je pro sparťany příležitostí každý půlrok, co se strefovat do Slavie... Zatím mi přijde tak trochu zvláštní, že zatím se nic neděje... Ale asi maj až moc velký problémy letos sami se sebou, navíc není tam ani Poborský, ani Sivok, Řepka s Abrahámem maj ted vážně jiný starosti... Tak je ticho po pěšině...

                    Každopádně bylo by zajímavé, kdyby byl vypsán kurz na možnost že se letos derby nedohraje kvůli rasistickému bučení fanoušků Sparty na hráče tmavé pleti v dresu Slavie, pamatuju loni co bučeli na Gaucha, letos to asi nezkousnou vubec... Jejich problém, naše plus...

                    • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                      (host)     před 17 lety 02.10.2007 14:19 |  
                      0 0

                      Ale, co mam zpravy chystaj se jak certi , treba bezpecnostni opatreni na urovni repre, tedy nejvyssi mozna , co se tyce hracu jsou na tom lip, nic nehrajou, myslim, ze dokonce vypsali naky bonusy za toto utkasani, jista je oficialni predzapasova tiskovka a pokud se nemylim, tak vedeni Sparty pro svy fanousky nechalo i velmi dobry ceny na vstupnym tj. jiz od 50 Kc za listek , jen nas sektor stoji 150 Kc, a je v podstate naplnen. jiri

                      • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                        Luke (host)     před 17 lety 02.10.2007 14:22 |  
                        0 0

                        Na minulé předzápasové tiskovce dávali novinářům nějaký hrníčky a dárkové balíčky, jenže prušvih byl, že přišlo více novinářu než bylo balíčků... :))) To jen taková perlička.. :)

                        • Re: Zítra nás čeká Sevilla

                          (host)     před 17 lety 02.10.2007 14:35 |  
                          0 0

                          Takze Lukasi dik za den u naseho webu, asi tedy v pondeli budes na Letny jako novinar, ja tam budu taky,ale mezi nasimi , jinak se loucim, ceka mne cesta domu pro veci a 2 dny v Liberci pracovne, takze se vsichni mejte a dnes vecer budu pobliz lLberce v male hospudce sledovat platno stejne jako vy ostatni. Jiri