Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

Fotbalisté Slavie to dokázali, v prvním utkání Ligy mistrů dokázali na domácím hřišti porazit rumunský celek Steaua Bukurešť 2:1 a připsali si tři velice důležité body. O branky se postarali Šenkeřík s Belaidem. Nepříjemností je zranění Brabce a Latky! Prohlédněte si 35 fotek z plochy.

Zápasový report:
Fotbalisté Slavie úspěšně vstoupili do bojů v základní skupině Ligy mistrů. V sestavě se po zranění objevil Martin Latka, naopak chyběl Vladimír Šmicer. V základu byl také Belaid či Pudil.

Slavia začala první poločas lépe, hned od úvodních minut jsme si vytvořili převahu, která vyvrcholila rychlou první brankou. Ve 14. minutě dlouhý míč propadl obranou a Vlček se řítil do své první šance, tu mu však brankář Zapata vychytal, ale na dorážku Šenkeříka již neměl šanci. Na pár minut nám to dodalo další sebevědomí, ale postupně jsme přenechávali iniciativu soupeři. To se nám krutě vymstilo, Bukurešť využila své silné stránky a po rohu Nicolita všechny přehlavičkoval Goian a nedal Vaniakovi šanci. V závěru poločasu se v příležitosti objevil opět Vlček, tentokrát však byl zablokován.

Ke konci první půle musel pro zranění střídat Brabec, do druhého poločasu navíc nenastoupil ani Latka, vznikla tak nová stoperská dvojice Suchý - Hubáček. Hra byla dlouhou dobu vyrovnaná a oba týmy byly pozorné, aby neudělaly chybu. Jenže své umění ukázal obránce Dřížďal, unikl po levé straně, perfektní zpětnou přihrávkou nalezl ve vápně Belaida, který nekompromisní střelou k tyči překonal rumunského brankáře. Od té doby na Strahově zavládla radost, celý stadion poskakoval. Euforii mohl zvýšit Vlček, když se v 77. minutě řítil sám na brankáře, ale tvrdá střela skončila mimo branku.

Ohlas trenéra:
"Věděli jsme, že utkání bude těžké. Jsou dobře organizovaní, v jejich obraně se těžko hledají volné prostory. Do utkání šel od začátku Latka do středové řady, od čehož jsme si slibovali, že bude doplňovat naše hráče vepředu a bude chodit do pokutového území. Taky jsme chtěli eliminovat standardní situace, které má soupeř nepříjemné a naopak z našich standardních situací jsme chtěli něco využít, ale bohužel v průběhu prvního poločasu jsme nehráli to, co jsme chtěli, byli jsme pasivní, cítil jsem z našeho mužstva dost nervozity, spousty nevynucených chyb. Nebylo to ono, i když jsme se dostali do vedení, ale bohužel jsme po standardní situaci nechali soupeře vyrovnat. Vyplynulo to z toho, že jsme byli pasivní, pořád ustupovali a nechali soupeři dost prostoru na naší polovině, všechny odražené balony sbíral soupeř. Navíc se nám to zkomplikovalo zraněním Brabce a v poločase musel odstoupit i Martin Latka. Na to jsme museli zareagovat, na středního obránce šel hrát Hubáček a musím říct, že se s tím vypořádal nadmíru dobře a odehrál velmi dobrý zápas. Myslím si, že ve druhém poločase se náš způsob hry rapidně změnil a praktikovali jsme to, co jsme chtěli od začátku, tedy rychlou hru po zemi. Po takové situaci jsme se znova dostali do vedení, měli jsme tam i další slibné situace, kdy jsme mohli náskok zvýšit. I obranná činnost byla podstatně lepší, za druhý poločas se Steaua nedostala ke gólové situaci, v obraně jsme to odehráli dobře. Jen jsem měl v závěru obavy, protože Steaua vysunula do útoku vysoké hráče, takže by se něco mohlo stát, což by byla škoda přijít v závěru o vítězství. Do skupiny se nám podařilo vstoupit vítězstvím, takže určitě spokojenost. Jen to trochu kalí zranění," rozpovídal se trenér Karel Jarolím.

A co je konkrétně s Brabcem a Latkou? "Latkovi se asi vrátilo předešlé zranění, ale u Brabce to vypadá na dva tři týdny, podrobnější informace nemám," pronesl trenér nepříliš povzbudivou informaci.

Kompliment za skvělý support zaslouží i naši báječní fandové. "Fanoušci byli skvělí, stejný to už bylo v kvalifikaci, teď to bylo opět fantastické," řekl trenér. "Budeme se je snažit udržet co nejdéle, jak fandí, to je nádhera," doplnil Zdeněk Šenkeřík.

Slavia - Steaua Bukurešť 2:1 (1:1)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Brabec (42. Janda), Suchý, Dřížďal - Belaid, Tavares, Latka (46. Hubáček), Pudil - Vlček, Šenkeřík
Branky: 14. Šenkeřík, 63. Belaid - 33. Goian

Tabulka skupiny H:
1. Arsenal - 1 - 1 - 0 - 0 - 3:0 - 3 body
2. Slavia - 1 - 1 - 0 - 0 - 2:1 - 3 body
3. Steaua - 1 - 0 - 0 - 1 - 1:2 - 0 bodů
4. Sevilla - 1 - 0 - 0 - 1 - 0:3 - 0 bodů

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    (host)     před 17 lety 19.09.2007 23:18 |  
    0 0

    Gratuluji, za vykon v druhem polocase jsme si to zaslouzili.

  2. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    supersonique     před 17 lety 19.09.2007 23:19 |  
    0 0

    vyborne!!! skvely vykon, skvely fotbal. skoda dvou zranenych obrancu. klobouk dolu, jak dokazali kluci improvizovat a menit sestavu. drizdal = nechapu, to je pan fotbalista jak vino
    sks4ever

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      (host)     před 17 lety 19.09.2007 23:55 |  
      0 0

      Ano, ve 2. poločase. V prvním to byl nejhorší hráč, který hořel jak papír politý benzínem, spolu se svým parťákem z levé strany Pudilem. Jasně nejlepší byli Jandys, Šenky a Hubáček.

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 07:41 |  
        0 0

        POCHVALIL BYCH TAVARESE,HUBACKA,JANDU A MILE ME PREKVAPIL SENKERIK!!!!kolis

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        _Sedative_Youth_     před 17 lety 20.09.2007 11:23 |  
        0 0

        souhlas s nejlepsimi hraci, jeste bych doplnil sucheho; jinak ten pudil se mi zatim nezda (krome te jeho levacky), myslel jsem, ze bude daleko rychlejsi, pripada mi taky dost nesikovny; latka ke konci pule na stoperu ukazal, kde je jeho misto

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          (host)     před 17 lety 20.09.2007 12:49 |  
          0 0

          a co MARTIN VANIAK

  3. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    PetCC     před 17 lety 19.09.2007 23:23 |  
    0 0

    Pokud bych chtěl nějak komentoval průběh zápasu, tak to nemá cenu. Karel Jarolím to popsal dokonale a komplexně. Jen dodám, že Steaua nehrála zas tak dobře, protože na ní stačil náš ne zcela 100% výkon. Další zápasy, už budou o dost těžší.
    A samozřejmě gratuluju k vítězství, na stadiónu jsem si to výborně užil.

  4. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    jiri     před 17 lety 19.09.2007 23:58 |  
    0 0

    já si myslel, že na druhý gól nahrával Pudil, ale ono je to vlastně jedno O:))

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      (host)     před 17 lety 20.09.2007 00:18 |  
      0 0

      Nejlepší hráči:
      1.Karel Jarolím
      2.Naši fandové,hlavně kotel
      3.Šenkeřík
      4.Tavares
      5.Všichni ostatní

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 01:00 |  
        0 0

        Karel Jarolím tou úvodní sestavou s Latkou v roli záložníka/útočníka :-o dost zklamal. Druhej poločas ovšem dojem vylepšil.

        Dr. fe1

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          (host)     před 17 lety 20.09.2007 08:58 |  
          0 0

          KJ to hlavně v 1 půli prokoučoval, dát do zálohy stopera, který půl roku nehrál, může udělat jen blázen (šílenec) taky to tak vypadalo- nepodrželi jsme balon, nepřihráli si, prostě úplná tragédie, naštěstí z první šance gol a pak zas 20min. běhání bez balonu. Tah s latkou do zálohy, když k tomu půl roku nehrál považuju za nej omyl KJ ve Slávii. Když přišel na plac Jandys, začla to být stará dobrá slávie a rumuni si pak už ani nečuchli!:o)

          • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

            (host)     před 17 lety 20.09.2007 09:25 |  
            0 0

            Vážení, teď jste chytří ohledně zařazení Latky, ale uvědomte si, kolik z vás tady již řadu měsíců zařazuje Latku do (pseudo)sestav, a to i v době, kdy byl ještě v rekonvalescenci a hrát nepřicházelo v úvahu. Psal jsem tady, že jeho návrat nebude jednoduchý a to se bohužel potvrdilo a bohužel se zdá, že bude zase na dost dlouho odložen. Rozhodně si ale vyhrazuji, abyste tady napadali KJ, že první poločas prokoučoval! Kolik z vás kritiků tady vítalo Vaniaka, Brabce, Dřížďala a volalo po různých Otepkách, Vidličkách, Rajnochách a nevím po kom ještě? Tak choďme po zemi, máme dnes ve Slavii manažerský a trenérský tým jaký jsem ještě neměli a výsledky o tom mluví. Tomáš

            • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

              (host)     před 17 lety 20.09.2007 09:44 |  
              0 0

              Mícháte tady hrušky s jabkama, po Latkovi v roli útočného záložníka tady asi nikdo nevolal, tomu nevěřím :-). To že KJ první poločas prokaučoval je nezpochybnitelný fakt, a uzná ho každý trochu soudný člověk, který sledoval včerejší zápas. Slavia vůbec nehrála v první půli svojí hru, na čemž mělo zařazení Latky velký podíl. Záloha jako by neexistovala. Já KJ uznávám, ale to neznamená že budu přehlížet jeho chyby, zkuste být taky trochu objektivnější. Latka se má vrátit na svůj post a nejlépe v nějákém lehčím zápase.

              Dr. Fe1

              • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                Jachym     před 17 lety 20.09.2007 10:09 |  
                0 0

                Souhlasím, Karla Jarolíma mimořádně uznávám, vážím si současného vedení, ale to neznamená, že musíme nekriticky souhlasit se vším, co dotyční konají. Pan jarolím učinil spoustu vynikajících rozhodnutí, ale tah s Latkou v záloze dobrý nebyl. Samozřejmě vím, že teď vypadám jako generál po bitvě. Přesto ale se mnou budete 100% všichni souhlasit, když řeknu, že záloha ve druhé půli mnohem lépe šlapala, ostatně jako celý tým.

                • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                  (host)     před 17 lety 20.09.2007 11:36 |  
                  0 0

                  Mě se víc líbil první poločas :-))

                • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                  (host)     před 17 lety 20.09.2007 11:37 |  
                  0 0

                  100%!:o) nahradit Jandu/Šmicra Latkou....? Naštěstí se nám to nevymstilo, ale já tento tah nikdy nepochopím. Zahrát ovšem první půli stejně proti Arsenalu/Seville, pravděpodobně tak už o 2 půli nebude o co hrát.a.

                  • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.09.2007 14:42 |  
                    0 0

                    Latka měl hrát něco jako LJ loni. . Černou práci. . dorážet obránce, sbírat balony a navíc těžit ze svojí vejšky. Byl to zajímavej tah, ale bohužel se nepovedl. Soudím, že hlavě kvůli jeho nerozehranosti, ale vůbec všem v první půli chyběla přesnost. Druhá půle už byla dobrá a od golu už přišla jasná dominance.

              • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                (host)     před 17 lety 20.09.2007 11:35 |  
                0 0

                My jsme v 1. puli horeli na leve strane, tam byla chyba hlavne v Pudilovi. Celkove za mdly vykon v prvni puli nemuze nejaky prokaucovani, ale nase slaba aktivita a mala agresivita. Kdybychom jezdili po prdeli tak jako ve druhe puli, nikdo si Latky ani nevsimne. Navic kdo vi, jak na tom byl zdravotne Jandys?

                • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                  (host)     před 17 lety 20.09.2007 14:40 |  
                  0 0

                  Rozhodně je to složitější, to je jasný. Taky nemáme informace, jak se hráči chovají v tréninku atd. každopádně naši hráči byli v první půli tak něják "chcíplí" a záloha skoro nefungovala. Těžko soudit jaká příčina na tom měla jaký podíl, každopádně bych ale sestavu s Latkou v záloze už nezkoušel :-)

                  Dr. Fe1

                • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                  (host)     před 17 lety 20.09.2007 15:22 |  
                  0 0

                  Tak to je blbost Ferry hral v prvni pulce taky nic moc takze bych to urcite nesvadel jen na Pudila, ktery hodne drel

            • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

              (host)     před 17 lety 20.09.2007 20:40 |  
              0 0

              zcela souhlasím.Kdo kritizuje KJ,musí být skutečně kapacita a v tom případě doporučuju přihlásit se Avramovičovi jako adept na trenéra Chelsea.Těch kritik bylo v létě až dost:Důchodce Vaniak,důchodce Šmicer,spalovač šancí Vlček,nekopa Dřížďal,
              vyhozený peníze:Pudil,Volešák.To by už snad mohlo stačit.
              Bongor

  5. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    KING25     před 17 lety 20.09.2007 00:13 |  
    0 0

    Červenobílá jízda pokračuje ve své jízdě. Po prvním poločase jsem se už smiřoval stím, že okusíme první porážku v téhle sezone, ale potvrdilo se, že druhé poločasy prostě máme lepší a hráči opět zabrali a gratuluji k vybojovaným bodům.

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      (host)     před 17 lety 20.09.2007 00:19 |  
      0 0

      2.poločasy,to jsou ty Karlovy hory

  6. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    Jacobs     před 17 lety 20.09.2007 08:01 |  
    0 0

    Krasna atmosfera na stadionu, krasny fotbal, skvely vykon a hlavne vitezstvi. Proste ten zapas se nam povedl a ukazali jsme ze v poharove Evrope mame sve misto

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      pupekd     před 17 lety 20.09.2007 09:46 |  
      0 0

      Naprosto s tebou souhlasím a ještě se zeptám bude i video ze zápasu?

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 10:02 |  
        0 0

        Nemůžu video zveřejnit, protože by Slavia dostala giga pokutu! A když někdo na netu zveřejní video z plochy, může tím dost poškodit vlastní klub.
        Richi

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          Ravik     před 17 lety 20.09.2007 10:12 |  
          0 0

          Tak to je ale smutná zpráva :-( Po videu z Ajaxu jsem se na to dost těšil... A nepujde to treba uverenit pozdeji na sezonnim DVD až vše utichne? ;-) A neviš jak jsou na tom Brabec s Latkou? Dík.

          • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

            Richi (admin)     před 17 lety 20.09.2007 10:16 |  
            0 0

            No tak já oficiálně nemám nic natočeného, protože se to ani nesmí :-). Ale .... DVD je jednou z variant, jak se k tomu později dostat ... uvidíme :-).

            • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

              (host)     před 17 lety 20.09.2007 11:31 |  
              0 0

              DVD bych moc nedoporučoval... stejně to pak někdo může dát na net.

              • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

                Richi (admin)     před 17 lety 20.09.2007 11:40 |  
                0 0

                nebudem to hrotit ... stejne se z plochy video objevi od nekoho jineho ...

  7. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    skskuca     před 17 lety 20.09.2007 08:41 |  
    0 0

    Zápas bomba!!! Jen mě mrzí zranění Latky, to už je trochu smolíček!! :o( Jinak Šenkeřík odehrál super zápas... Rumuni pápá :o))

  8. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    hammarby     před 17 lety 20.09.2007 09:51 |  
    0 0

    Pěkný mač,výborná atmosféra,jenom ta hymna Ligy mistrů mohla hrát déle,byla hrozně kratoučká.Ale gratuluji hochům k vítězství!Kéž by byla taková návštěva i na Zlín,to zase půjde ke 3000!!

  9. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    (host)     před 17 lety 20.09.2007 10:12 |  
    0 0

    HELE CO ZNAMENAL TEN NAPIS NA TOM CHOREU?????

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      (host)     před 17 lety 20.09.2007 11:18 |  
      0 0

      ULTRAS PROTI MODERNÍMU FOTBALU

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 12:56 |  
        0 0

        to je trapnej slogan.lepsi by bylo¨treba: vy cikáni nečumte :-)

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          (host)     před 17 lety 20.09.2007 19:49 |  
          0 0

          Není to jen heslo, vychází to z manifestu italských ultras, kteří se jím staví proti komercializaci fotbalu. Kdysi jsem si ho pročítal a se spoustou požadavků se dalo souhlasit. Konrad

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          (host)     před 17 lety 20.09.2007 20:45 |  
          0 0

          To by se ti teda povedlo,
          za to by taky moh bejt zavřenej stadion.

  10. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    vikingzlipy (přítel SN)     před 17 lety 20.09.2007 12:30 |  
    0 0

    Super zápas, my z Lípy jsme vi to velmi užili, dobrá byla cesta na stadion, akvělý byl pobyt na stadioně a ještě lepší byla jízda noční Prahou zpět do ČL :-) Škoda, že takovéhle návštěvy nejsou na ligu, tým by si to jistě zašloužil, kdy jindy, když ne teď... Jedeme dál!

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      (host)     před 17 lety 20.09.2007 12:59 |  
      0 0

      tak jezdete na ligu a reknete to vsem co byly na lize jmistru a bude plno i na zlin

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      (host)     před 17 lety 20.09.2007 13:03 |  
      0 0

      Tak jen par vet.Karel Jarolim nemel vubec lehkou pozici, presto ze jejich zarazeni do sestavy bylo v podstate vyloucene, vzal na soustredeni do hotelu Holidai in i Smicra/bude to na delsi dobu i Jandu , jehoz start byl velkym rizikem.Naopak poslal sest zcela zdravych borcu na zapas becka.Komentovat zapas je zbytecne, pro mne je muzem zapasu Senkerik, takhle lehkonoheho a pri chuti hrajiciho jsem ho nevidel. Ale jedeme dal, budeme hrat na malem hristi Bohemky , listky az na 200 ks. do kotele/ ma je prodavat Strahov/ jiz nejsou a proto musime rychle nabrat sily a poresit marody/ je jich jiz7/. Bylo by dobre privest jednoho universala s defenzivnimi sklony , protoze s utokem se blyska na lepsi casy. Co mne prekvapilo, ze na stadionu nebyly osobni prohlidky , ci byly hodne odbyte a tak muzem cekat dalsi pokutu za pyro u Rumunu. Jinak je mi sympaticky jejich trener, tak skromneho cloveka jsem uz dlouho nevidel, jinak perlicku nakonec, v utery pri ofice treninku Rumunu zacala najednou fungovat zavlaha a tak nekteri hraci to brali jako provokaci a utekli ze hriste, vse pry zavinil zamestnanec stadionu Spartan telem i dusi. Jiri

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 13:29 |  
        0 0

        tak myslím, že byla velká chyba dát nerozehranýho Latyho do zálohy. Toho mohl dát rovnou do útoku, že to hrál kdysi v čb neberu. První půli jsme si de facto ani nekopli, až když nastoupil Jandys, tak to začalo být ono. S tím škodícím spartanem mě to sice pobavilo, ale moc tomu nevěřím, spartan tělem i duší nebude stříhat trávník slávii:o)) Co se týče bezpečnostni, měli být v jejich sektoru na ochozu policajti a střelhbitěl zakročit. amon

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          (host)     před 17 lety 20.09.2007 17:58 |  
          0 0

          serezat je vsechny za ty dymy do krve vid?a vodni delo!!a slzaky!!sooooc amone.troubi

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 20.09.2007 13:55 |  
        0 0

        Co tim myslis, Jiri, ze s utokem se blyska na lepsi casy? Formu Senkerika a lepsiciho se gaucha nebo prichod nekoho dalsiho? I ja jsem Senkerika vcera obdivoval, jeho nasazeni a chut do hry, ale stejne tak Jandu, kterej vcera predvedl, ze je nasim nejlepsim zaloznikem. Libi se mi, ze kazdy zapas muze byt hvezdou nekdo jiny, neni to jen Vlcek, Vaniak, ale je tu vic hracu, ktery kdyz maj den, tak to stoji za to. Jinak se potvrdilo, ze slavie musi hrat po zemi a kombinacne, nakopavani v prvni puli znamenalo pokazde ztratu mice. Vsiml jsem si, ze na strahove se stava casto, ze kluci zacnou poradne hrat az druhou puli. Tentokrat byla druha pule vystavni a rekl bych, ze Janda k tomu prispel hodne, snad jeho koleno vydrzi... Vyzdvihl bych taky vykon Hubacka, zvladnul to prekvapive skvele, otazka je, jestli muze i v dalsich zapasech Brabce zastoupit, preci jen, meli bychom snad nejmensi stopery na svete... snad treba Svec by mohl hrat stopera. No a samozrejme Franta Drizdal, ze:-)), Suchy, Krajčík, frantíkum to myslim moc neslo, hlavne v první puli, u Belaida mi projde, ze je jeste zajic a nekdy dela blbosti, ale rozhodl zapas. Pudil vcera docela bojoval, no neni to zadny rychlik, ale snazil se. Jinak musim rict, ze mne posledni leta ani nenapadlo, ze zaziju na slavii tolik radosti...takze diky vsem, jen aby to kluci vydrzeli, myslim hlavne zdravotne

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.09.2007 14:16 |  
          0 0

          Druhou půli hrajem líp, protože hrajem proti kotli, pitomové:)) Včera jsem byl bohužel na severu a tam nebylo TAK živo, ale přesto se lidi snažili. Párkrát jsem si i hezky zaskákali. . Co se týče chorea. . tak největší úspěch podle mě mělo Kdo neskáče fandí Spartě. . vizuálně velmi efektivní:) a pak skandovanej potlesk. . jednoduchej a moc hezky to zní. . Nekefektnější jsou chorea spojený s pohybem. . zvuky a nějaký popěvky totiž slyší jenom kotel a na jíný tribuny ani nedojdou. . Když tu teď pořád debatujem o chorálu, tak vidim docela problém. . Koordinovat se s kotlem přes celej stadion je docela náročný. Jednoznačně tam musí bejt buben, kterej drží rytmus. . megafon vůbec neni slyšet.

          • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

            (host)     před 17 lety 20.09.2007 14:56 |  
            0 0

            klukuu pitomá sen neříká:o) je fakt, že vloni jsme vyhráli první půli snad jen proti Mostu...himbajs, máme doma na každýho vlítnout, dát jim tam dva fíky a pak si s nima dát bago

            • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.09.2007 16:54 |  
              0 0

              To bysme to na jižní neviděli:) Jen ať padaj góly ve druhý půli:)))

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 17:55 |  
        0 0

        s tou pokutou nevim, za dymovnici v Ziline a v Bruselu jsme platili taky my,takze asi tak. troubi

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          (host)     před 17 lety 20.09.2007 18:17 |  
          0 0

          Taky myslim že by za to měli být potrestaný Rumuni. I když možná něco dostaneme i mi že to nezvládli pořadatelé... ale nevim to bych kecal. Bubu

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 20.09.2007 19:15 |  
        0 0

        Nvm, ale podle posledních regulí UEFA,zodpovídá za vlastní fanoušky klub,a to i na hřišti soupeřů. Takže jako jsme platili mi za Žilinu,tak rumuni budou platit za své, Pokuta Rumuny nemine !!

  11. Kartičky fanklubu

    (host)     před 17 lety 20.09.2007 17:28 |  
    0 0

    Jak je to s nima? Mně furt ete nic nepřišlo jako :o((((((

    • Re: Kartičky fanklubu

      (host)     před 17 lety 20.09.2007 19:39 |  
      0 0

      dotaz na STRASAKA.či RICHIHO,!jak je to s bohemkou,koupily naky listky ultras aby je neměli jen čumilové.a vůbec jak to bude s prodejem lístků

  12. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    Strasak_1892     před 17 lety 20.09.2007 20:59 |  
    0 0

    Lístky na Bohemku- Dáme (doufejme) co nejdřív vědět, jak to s nimi bude. To samé předpokládám, že udělá Slávia, takže pokud nějaké lístky budou, určitě se to "včas" dozvíte. Zatím není nic jistého.

    Jinak jen upozorním, že Richi dělá pro Ultras hodně, poskytuje materiály, místo na internetu, přispívá velkou měrou finančně, ale k Ultras NEPATŘÍ, takže otázky ohledně Ultras na něj jsou zcela zbytečné! ;-)

    • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

      Richi (admin)     před 17 lety 20.09.2007 21:08 |  
      0 0

      Tak nějak :-) ... já a ultras, to nejde k sobě, hehe :-)).

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 21.09.2007 00:39 |  
        0 0

        jen se nedelej ty radikale:DD
        troubi

        • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

          Ravik     před 17 lety 21.09.2007 11:46 |  
          0 0

          Richi neslo by aspon video se zaverecne dekovacky? Z toho se preci nemusi poznat, ze je ze zapasu s Ajaxem :-) Nebo to hodit na Youtube, pak se tezko dopatra kdo to tam dal.:-)

          • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

            Richi (admin)     před 17 lety 21.09.2007 11:51 |  
            0 0

            No ale na Slavii to vedi, kdo by to tam dal ...

            • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

              Ravik     před 17 lety 21.09.2007 12:58 |  
              0 0

              jo já vim, že po určitých zkušenost jsi opatrnejsi... ale prislo mi to škoda, protože ta dekovačka se fakt povedla. Tak snad časem na DVD.

      • Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

        (host)     před 17 lety 21.09.2007 12:02 |  
        0 0

        richi neboj my nic policajtům na tebe neřknem.spartany mlátěj přece vsichni:-)

  13. Re: Slavia - Steaua Bukurešť 2:1

    (host)     před 17 lety 20.09.2007 21:51 |  
    0 0

    podívej se na fotky na www.bene2.unas.cz