Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

České Budějovice - Slavia 1:2

Na jihu Čech jsme prožili utkání dvou naprosto rozdílných poločasů a vracíme se s plným bodovým ziskem. Bohužel jsme přišli o obránce Dřížďala, který má zřejmě nalomený kotník. Prohlédněte si 19 fotografií.

České Budějovice - Slavia 1:2 (0:2)

Sestava: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal (22. Hubáček) - Kalivoda (64. Švec), Tavares, Janda, Šmicer (73. Volešák) - Vlček, Šenkeřík

Góly: 52. Vozábal - 5. Kalivoda, 9. Šenkeřík

Slávisté vyrazili v dalším ligovém kole do Českých Budějovic. Ani po náročném programu trenér Jarolím nikoho nešetřil a oproti utkání v Amsterdamu udělal jedinou změnu. Na lavičce zůstal Švec, jeho místo v záloze zaujal Šmicer.

Slavia prožila pohádkový první poločas. Již v deváté minutě vedla o dvě branky. Nejdříve se nádherně trefil do šibenice z dálky Kalivoda, po chvíli později našel Vlček ve vápně Šenkeříka, který se též trefil přesně, poté co mu přihrávku perfektně přenechal Šmicer. Ani v následujících minutách hosté soupeře k ničemu nepouštěli a byli jednoznačně lepším mužstvem. Pojistit vedení se však nepodařilo.

Druhá půle byla úplně o něčem jiném, domácí se probrali a brzy vstřelili kontaktní branku. Vaniak tak přišel o svou neprůstřelnost v sešívaném dresu. Slavia již nebyla jediným mužstvem na hřišti a musela o výsledek ještě pořádně zabojovat. I přes zvýšenou snahu soupeře měli slávisté několik slibných příležitostí ke skórování. Stav se však již neměnil, a tak si odvážíme velmi cenné tři body.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    Katrin     před 17 lety 19.08.2007 22:24 |  
    0 0

    Dost skvělej Kaličův gól...! Pastva pro oko... :o))

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

      (host)     před 17 lety 19.08.2007 22:40 |  
      0 0

      Lidsky brečím za Feryho Dřížďala a přeju brzké uzdravení! Hvězdný vzestup se pozastavil, jako bych to tušil!!! Ale 3 body za první půli zasloužené jsou super!!! Dobi

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

        (host)     před 17 lety 20.08.2007 08:20 |  
        0 0

        Zdravím Vás všechny,
        na tom zápasu jsem byl a prosím Vás neodsuzujte hráče za druhý poločas. Faul na F.Dřížďalu byl likvidační a sprostý, ještě teď mi v uších doznívá velká pochvala p.Vozábala svému spoluhráči, jak to bylo dobrý. Vůbec pan Vozábal měl trošku červeno před očima a to jak řval na našeho obránce Brabce, že filmuje (přitom šel evidentně vysoko nohou do stehna našeho obránce) jen dokazovalo jeho přemotivovanost. Moc oceňuji naprosto perfektní reakci V.Šmicera, který začal hráče nabádat,aby se nenechali vyprovokovat a byli v klidu. Snad to nebude s F.Dřížďalem tak špatné. Pevně věřím. Kdo byl opět výborný, tak to byl Tavarez. Neuvěřitelné spousty kilometrů, Suchý a Brabec také v pohodě, Hubáček naskakoval po pauze a do rozehraného zápasu a ještě musel poslouchat přihlouplé komentáře budějovičáků o malém pivu, Krajčík asi trochu problém. Velice dobrý byl také Šenkeřík, Vlček opět obrovský kus práce, Volešák taky dobrý. Ono to asi není vždycky o excelentním výkonu, ale i o tom, že to zmůžeme a udržíme. Vždyť oni toho budějovický měli taky dost a od 80. minuty jsme zase hráli a měli šanci a už jsme je k ničemu nepustili. Sami určitě víte jak televize dokáže zkreslit a ovlivnit názor, snad jsem byl objektivnější.Tak se mějte a všem slávistům přeji pěkný den. Sokrates

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

          (host)     před 17 lety 20.08.2007 09:30 |  
          0 0

          Přesně tak, já jsem čměl jak puk co ty komentátoři mleli. Od 80. min už jsme zase hráli my, ale oni kecali o drtivém tlaku Budějic. Bohužel tohle taky převzala většina médií.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

          mart     před 17 lety 20.08.2007 09:49 |  
          0 0

          Diky Sokrate, priznam, ze sem ani nemoh' kloudne spat. Zapas jsem sledoval pouze v TV, a mel jsem hodne smisene pocity. Na jednu stranu dulezite 3 body, hezke dva goly..., ale jaksi jsem postradal neco vic. Mozna par zablesku, ale prislo mi to malo. Snad mas pravdu, a bylo to tou televizi (?, :( ).
          Mel jsem trochu opacny pocit z Tavareze, a nejen z neho. Pripadlo mi, ze se nejen ve druhem polocase(kdy meli pry byt hraci unaveni (?)), ale i v prvem (kdy snad unaveni byt nemeli (?)), zkratka, ze se moc nebehalo. (Vyjimky - Vlcek, Senkerik, Drizdal a castecne Janda). Tavarez dal za prvni puli dve prihravky, z toho jedna byla nahodna, ostatek bud primo na kopacky hracu Budejovic, nebo prinejmensim "spek". Kalivoda dal sice hodne hezky gol, ale pak uz jsem ho videl jen kdyz odchazel na stridani.
          Nakonec - tech poslednich 14 minut (tedy od 80 minuty) , to Ti musim dat za pravdu, tentokrat, jsem se opravdu prilis nebal.
          Jo, a Volesak na me sice taky zapusobil positivne, ale pri trestnaku, kdyz je brankar 4 metry venku z brany bych si asi predstavoval jine reseni.
          Nakonec doufam, ze se bud pletu, a nebo, ze to bylo do znacne miry tou unavou po Ajaxu. zdravi mart

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

            (host)     před 17 lety 20.08.2007 10:16 |  
            0 0

            Mám stejný dojem z Tacvarese. Už na Ajaxu hrál bídně a včera to nebylo o moc lepší. Začátek sezóny mu vyšel parádně, teď je to horší.

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

              mart     před 17 lety 20.08.2007 13:51 |  
              0 0

              ... to s tim Ajaxem. Zajimave. Myslel jsem, ze to tak vidim jen ja. Cili, po te velke chvale jsem na Ajaxu ocekaval hvezdu jmenem Tavares, a byl jsem trochu zklaman..... myslel jsem si, ze je to moje vina, ale jestli to tak videli i dalsi (???). Pripada mi malo "vostrej", ... tim nemyslim, ze malo fauluje (:D), spis naopak. Hodne jeho faulu je ale proto, ze je tam zkratka pozde.... balon je uz pryc. Je jasny, ze to prehanim, a ze bych chtel z nej mit Patrika Vieru, ale malinko by snad jeste mohl pridat.
              Naopak se me, za tech par minut na hristi, dosti zamlouval Volesak..... chapu, ze mel asi trochu vice sil, ale ve vcerejsim zapase (krome klasiku Senkerik, Vlcek) nejvetsi "jezdic".
              (s tim trestnakem jsem mu (Volesakovi) vynadal uz jinde. Neboli kdybych to umel jako on a mel brankare takovej velkej kus z brany - asi bych to hral pres zed a pod klacek, ... fuf, nastesti to neumim:D).
              A Frantovi Drizdalu - at se brzy uzdravi.mart

              • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

                _Sedative_Youth_     před 17 lety 20.08.2007 16:43 |  
                0 0

                tavares je hrac, kteryho jsme presne potrebovali - do utoku ten, kdo to umi z jednoho dvou doteku rozdat zezadu do zavreny obrany, to byval vzdy velky problem, at hral jeho post kdokoliv; ale pravda je, ze hraje-li nekdo defenzivniho zaloznika (ja ho btw hraju taky), tak do toho musi cas od casu zajet po prdeli. vsadim se, ze tavaresovi kustod ani nemusel prat trenyrky. fotbalove ale dostal nadeleno nadmiru.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

          (host)     před 17 lety 20.08.2007 10:15 |  
          0 0

          Věřím Ti,že ten faul na Feryho byl záměrný."Mistři" z Budějovic nemohli přenést přes srdce,že nějakej "nýmand" z druhý ligy si dovolí je tam vodit jako malý parchanty.Pokud pan Vozábal svojeho soukmenovce Adamce za ten zákrok ještě chválil,tak by si měl uvědomit,že na něj platí to samý jako na Řepku proti Arsenalu.Každý prase má svojeho řezníka.Někdy lituju,že my jsme až moc slušný a nemáme nikoho,o kom by se vědělo,že takovouhle sviňárnu dokáže pořádně potrestat.
          Bongor

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

            (host)     před 17 lety 20.08.2007 11:11 |  
            0 0

            Ne, nejsem žádný soudce a nevím, zda ten faul byl záměrný a úmyslný. Byl sprostý a zákeřný. S tím Tavarezem, to je složitý, když on oběhal spoustu prostoru, vykrýval a pokrýval a napadal spoustu hráčů, kterým pak nebylo možno přihrát, taky zkazil, ale hodně míčů vytahl na půlku a jen co si já pamatuju tak hlavně v první půli si to dával se Šmicerem, který se mu šikovně ukazoval a Kalivoda taky a i Šenkeřík. Ale stejně Vám řeknu, byl jsem na kluky pyšnej. Prostě makali a i když se nedařilo a něco se nepovedlo, tak si pomáhali. Když třeba Matějovi nevyšel ten jeden odkop a byl po něm závar, tak si tam Matěj nadával sám sobě a Vaniak k němu přiběhl a povzbuzoval ho a to i po zápase. To jsou momenty, kdy je vidět, že bojujou za naší Slávii a záleží jim, aby podali co nejlepší výkon. A Vozábal? Jak to asi vypadá , když tohle udělá kapitán týmu. Jakej rozdíl proti např. Nezmarovi, že.
            Tak pěkný den Vám všem Sokrates

  2. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 19.08.2007 22:25 |  
    0 0

    Góly nádherný, první půle bezvadná! Ale druhá půle hrůza, tohle by se nám nemělo stávat, vůbec jsme neudrželi balón... Ale stejně patří klukům gratulace a velikej dík za další tři body! Coolair

  3. Vyhráli nad únavou

    (host)     před 17 lety 19.08.2007 22:34 |  
    0 0

    Bylo vidět, že Vlček, Jandys, Krajčík a další už sotva pletou nohama, evidentně toho měli po Ajaxu plné zuby. Proto si moc jejich výkonu v druhý půli vážím, stejně si vytvořili víc šancí než opticky lepší Budějovice. Strašně těžký a důležitý tři body, jenom škoda Františka Dřížďala. A možná dobře že Vaňous dostal gól, horší by bylo, kdyby mu to tam začalo padat 29.srpna. Tantalos

    • Re: Vyhráli nad únavou

      (host)     před 17 lety 19.08.2007 22:44 |  
      0 0

      Kvůli tý únavě čekám proti Brnu trochu pozměněnou sestavu, ale škoda, že si nemůže odpočinout Krajčík, na jeho místo nikoho nemáme:-(

      • Re: Vyhráli nad únavou

        (host)     před 17 lety 19.08.2007 22:51 |  
        0 0

        no mame Vachu,ale v Jablonci

        • Re: Vyhráli nad únavou

          (host)     před 17 lety 19.08.2007 23:08 |  
          0 0

          Nebo by mohl alternovat Šourek ne?

          • Re: Vyhráli nad únavou

            (host)     před 17 lety 20.08.2007 07:22 |  
            0 0

            co bylo s Ivanou, že nebyl ani na lavici?

            • Re: Vyhráli nad únavou

              (host)     před 17 lety 20.08.2007 10:18 |  
              0 0

              To zajímá hromadu Slávistů.Nejdřív takovej porod a potom náhle úplně vymizí.Co proved?

      • Re: Vyhráli nad únavou

        (host)     před 17 lety 20.08.2007 19:35 |  
        0 0

        Na jeho místě může hrát Brabec (ve středu by byl Šourek), Švec nebo Dřížďal (pokud bude po zdravotní stránce v pořádku).

  4. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 20.08.2007 10:25 |  
    0 0

    no po zraneni Dříždala potrebujem nutne nejakyho univerzalniho beka co muze hrat na pravo i na levo protoze jeslti se zrani nekdo z dvojice Krajcik Hubacek tezko by se to lepilo vidim to na nejakou hostovačku

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

      (host)     před 17 lety 20.08.2007 11:47 |  
      0 0

      Kdo na těch postech hraje v béčku? Třeba tam je někdo kvalitní, kdo by mohl případně zaskočit.

  5. Re: Slavia Ajax

    (host)     před 17 lety 20.08.2007 10:32 |  
    0 0

    Budou vi sílat slavi na čt4 nebo na 2 dik za odpověd

  6. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 20.08.2007 11:44 |  
    0 0

    Ivana se ztratil

  7. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 20.08.2007 12:11 |  
    0 0

    vysledek je dobry, ostatne jakkakoliv vyhra se pocitat, pochvalil bych hlavne jandu za par luxusnich prihravek a frusciho !

  8. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 20.08.2007 13:07 |  
    0 0

    úvod zápasu pohádkovej, první dva góly jsem neviděl (cestoval jsem z centra Prahy), takže sem byl nas*ranej, když jsem v hospodě uviděl jen jeden gól - do naší sítě - a zase nervy až do konce :o( .. to si rfakt naši hráči mysleli, že dva góly stačej a že už to do konce zápasu nějak ,,odkopem"? a naštval mě Šmicer, když řekl, že v druhé půli docházeli Slávii síly .. pochopil bych, kdyby prostě přiznal, že druhou půli byli lepší Budějice, a že nás herně přehráli, zejména ze začátku druhé půle ... naopak se mi líbilo, jak se naši hráči s tlakem soupeře dokázali vyrovnat a vše řešili s klidem a bravurou..

    co lze vytknout? no především špatné přihrávky a špatné zpracování balonu, viz Vlček, míč mu odletí dva metry od těla a tudíž aby míč doběhl a znovu zpracoval,musí zrychlit a vynaložit veškeré své úsilí, aby míč vybojoval před dobíhajícím hráčem soupeřova týmu.. občas profesorská hra, nikdo z našich nechtěl přijít o balon, proto se nikdo z našich nepouštěl do kliček, spíš jsme museli více kombinovat a přihrávat si na jeden dotek.. jo a v první půli cca 30 minuta a vejš jsme se do útoku necpali, míč si posílali záložníci na obránce, ti zase záložníkům (jakoby se našim hráčům již útočit nechtělo), přitom několikrát stačilo záložníkem vyslat pas za obranu kam by si naběhl Vlček a pak už by to měl jednoduchý (teda snad, známe Vlčka, že? :D )


    ty dva goly jsem viděl ze záznamu a fakt nádhera, to byla pastva pro oči .. kdybych to utkání neviděl celé, tak bysme možná vyhráli 8:1 (jako Ajax), asi nosím Slávii smůlu :) - Mysterius

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

      (host)     před 17 lety 20.08.2007 18:22 |  
      0 0

      tak na ajax se prosimte nedivej ja bych byl rad kdyby sme postoupili :D

  9. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    coogee     před 17 lety 20.08.2007 13:17 |  
    0 0

    Franta Dřížďal nemá, naštěstí nic zlomeného. Je to na webu Slavie.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

      (host)     před 17 lety 20.08.2007 13:49 |  
      0 0

      To je moc dobře, a jak říkal mart, na každou svini se voda uvaří.
      Teď je třeba se připravit na Brno a přijít nás co nejvíc, teď je to důležité nejen před Ajaxem, ale i v dalším ligovém mači, každý bod se počítá a v tom má K.J. pravdu. Moc se mi líbí i potvrzená filosofie p.Doležala, který neustoupil české televizi a výsledkem je 4,5 mil. čistého ze zápasu se Žilinou. Ať si pan Otakar strčí těch svých 1.000 za klobouk. A jak jsme na tom dál, jen tak, že televize nebude vysílat zřejmě ani reprezentaci s Rakouskem ve středu. Za to může asi taky Slávie. Ostudu si úřízl Otakar a moc dobře to ví. A ty jeho keci při přenosu Sparta - Liberec, trapné.....To jen, aby věděli Ti co tak plakali, jaký že jsme mi slávisti blbý. Já chápu spoustu těch, kteří na ten fotbal přijet nemohli. Jenomže remcali hlavně Ti, kteří mohli přijeti. Tak ať je nás na Brno zase pořádná kopa a pojdmě klukům fandit. Přeju F.Dřížďalovi brzké uzdravení a hodně zdraví všem slávistům přeje Sokrates.

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

        (host)     před 17 lety 20.08.2007 14:25 |  
        0 0

        přesně, nejvíc buleli oni "televizní fanoušci" a nejhorší, že na ofiko webu knučeli neustále dokola. Každý slávista si cestu na strahov najde a když ne, tak pochopí, že důležitý jsou fanoušci na stadionu, kteří ženou naše kluky a taky penízky. smutný je, že těch pár blbců s tím zaneřádilo tolik místa. Brno bude těžký oříšek, na jaře jsme tekli celej zápas 1:0 a v samotným závěru to otočili (costa) hlavní budou 3b

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

          (host)     před 17 lety 20.08.2007 14:38 |  
          0 0

          Taky si to pamatuju, tehdy nám dal branku ten Okleštěk a mi se třepali až do konce. To je právě to, vyhrát i když se nedaří, když se trápíme a spálíme deset příležitostí. A Brno, na to neumíme zahrát už několik let. Jsem zvědav kolik příjde těch co chtěli, aby se hrálo v sobotu večer, tak teď mají všichni možnost. Hraje se asi od 20:30? A Sparta se Žižkovem od 18:00. Napadá mě úplně hříšná myšlenka, když ale na Spartě mají klobásy typu "to je hnus velebnosti". Sokrates

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

            quelhar (admin)     před 17 lety 20.08.2007 15:15 |  
            0 0

            No hraje se na Zizkove a ne na Sparte. A jinak ten zapas s Brnem byla docela hruza, Strestik hral tenkrat neskutecne divadlo a ted je z nej skorohvezda. Snad to v sobotu bude lepsi a pocetne publikum dozene nas tym k dalsim trem bodum. Hlavne si ted poradne odpocinout.

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

            jane (admin)     před 17 lety 20.08.2007 15:50 |  
            0 0

            A tobe jako klobasy na Strahove chutnaji? Dala sem si na priprave s Bohemkou, byl to takovej hnus, pripominalo to konzistenci spis prejt, od ty doby mi pohled na klobasu nedela dobre a to sem si fakt predtim dala rada...

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

              (host)     před 17 lety 20.08.2007 16:40 |  
              0 0

              hele, ouplně stejný jako na václaváku, vzhledově i chuťově dobrý, ale....prostě aby byl v dosahu WC nejpozději do 30min:o) dal jsem si ted, jak jsme hráli s kladnem, pošmák jsem si, ale výsledek byl stejný...osobně soboty nemám moc rád, jakožto spousta lidí chatařů...v neděli si ten fotbal není problém prosadit, ale ta sobota je hnědá..ovšem tuhle sobotu tam budu tak jako tak. chci vidět vlčáka, jak střílí gol, ten kluk mi až nebezpečně připomíná Kuku... ale ten min. těch 12-15 kousků za sezonu dal

              • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

                jane (admin)     před 17 lety 20.08.2007 16:48 |  
                0 0

                Tak je znamo, ze Vlcak se s Kukou hodne kamaradi, asi ho nas exkanonyr nakazil :)

              • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

                (host)     před 17 lety 20.08.2007 18:24 |  
                0 0

                Souhlas dal sem si klobasu na Ziline a uz nikdy vic.-/

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

              (host)     před 17 lety 20.08.2007 21:09 |  
              0 0

              Přesně!!! Prejt! Jenže světlej, najemno namletej, nedržící pohromadě a hlavně hnusnej. Klobásu jsem si dal na Slavii jen jednou, a to zrovna - jako Jane - při generálce s Bohemkou, a fakt never more :-/

              • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

                (host)     před 17 lety 21.08.2007 06:43 |  
                0 0

                Tak dobře,
                já to vím taky , že na Strahově jsou ty klobásy úplně stejně hrozný jako na Václaváku nebo v AXA areně, to měl být pokus o vtip klucí. Jinak se omlouvám, ale díky za opravu. Jo, hraje se to na "Žižkaparku". Jsem zvědav, jestli K.J. proti Brnu nechá někoho odpočinout a protože se nechci dopouštět nějakých kontroverzních úvah počkám si na sobotu. Když jsem včera shlédl tu kopanou na Bohemce a hlavně ten konec, fotbal je někdy tak divnej, co??? Jinak přeju hezký den všem slávistům a Dušanovi Šventovi ať to dobře dopadne. Sokrates

  10. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 20.08.2007 14:42 |  
    0 0

    Co fotečky, budou? Petr

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

      (host)     před 17 lety 20.08.2007 15:50 |  
      0 0

      Ne, Richi si je tentokrát nechá sám pro sebe :-P

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:2

        (host)     před 17 lety 20.08.2007 16:22 |  
        0 0

        Njn..:-) sem se nemoh dočkat. Petr

  11. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    Pietro     před 17 lety 20.08.2007 22:56 |  
    0 0

    Ahoj Richi, bude video z posledních zápasů. Kladno, Ajax a Budějovice.

  12. Re: České Budějovice - Slavia 1:2

    (host)     před 17 lety 22.08.2007 13:17 |  
    0 0

    Dneska jsem si byl koupit listky na Ajax a kdyz jsem odchazel, zrovna se Franta vracel z vyjizdky na kole - takze to myslim s tim kotnikem vypada hodne nadejne...