Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Slávisté výhru nepřeceňují

Slavia dokázala skoro nemožné, vyhrála na stadionu slavného Ajaxu. Jediný gól vstřelil záložník David Kalivoda z penalty. "Rozhodl jsem se už dopředu, jak to kopnu," líčil po utkání jeden z hlavních strůjců slávistického úspěchu.

Skoro to vypadalo, že penaltu půjde zahrávat spalovač šancí z minulých utkání a zároveň kapitán Stanislav Vlček. "Podával mi jenom balón," usmíval se David Kalivoda na otázku novinářů, jestli Vlčkovi neupřel možnost penaltu kopnout. Před penaltou pískal na Kalivodu celý stadión, ale nenechal se znervóznit. "Chtěl jsem ji proměnit za každou cenu, nekoukal jsem na pískot diváků," řekl.

V opačné roli hráče, který musel pokutovému kopu čelit, se ocitnul Martin Vaniak. Při chytnutí Huntelaarovy střely mu pomohl i déšť, který se spustil ve druhé půli. "Huntelaarovi trošku ujely nohy, tu penaltu tak dobře nekopl, měl jsem štěstí," popsal Vaniak. Podle našeho gólmana déšť v Ajax aréně, jejíž střecha zůstala tentokrát nezatažena, ovlivnil i hru. "První poločas jsme měli výbornou organizaci hry, vyskytlo se pár ošemetných situací, které jsme zvládli. Ve druhé půli tomu pomohl déšť, hra se zrychlila, bylo víc nepřesností."

Vaniak byl asi nejlepší ze slávistů, jeho výkon vyzdvihnul i trenér Karel Jarolím, který musel být s výsledkem i hrou velmi spokojený. "Věděli jsme, co nás čeká, byl jsem tu na utkání s Eidhovenem.Počítali jsme, že budou hrát na tři útočníky, proto jsme zvolili podobný způsob hry, abychom eliminovali převahu soupeře, který měl hráče vepředu navíc. Věděli jsme, že budeme muset být kompaktní v obranné činnosti, nedat Ajaxu moc prostoru, hlavně na naší polovině. Pochopitelně jsme nechtěli spoléhat jen na bránění, chtěli jsme být aktivní i dopředu, je nám jasné, že každá branka na hřišti soupeře má velkou hodnotu v odvetě. To vše se nám podařilo, udrželi jsme čisté konto. Dík patří celému mužstvu, dokázalo se vyrovnat s agresivní hrou, a zejména brankáři Vaniakovi, který čaroval."

Je jisté, že zápas na Strahově za čtrnáct dní bude vyprodaný, všichni diváci tajně doufají v postup. Na to, že ještě není nic rozhodnuto, však upozorňují hráči i trenér. "Jsme v poločase, o postupu se rozhodne v Praze," řekli všichni.

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 00:13 |  
    0 0

    I kdyby se nepostoupilo... Tak na tenhle zapas do smrti nezapomenu (stejne jako na zapas se Zilinou). HOSI DEKUJEM!

  2. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 00:14 |  
    0 0

    Kdy budou k mání lístky na odvetu na Strahově??? JPDeath

  3. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 00:18 |  
    0 0

    Nikdy jsem neinvestoval 33Eur tak dobre, jako dnes. Byla to jednim slovem parada, jsem moc rad, ze z Cech prijelo tolik lidi. Tady v Amsterdamu nikdo nechape, co se stalo :-))
    PeZa

  4. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 00:33 |  
    0 0

    hlavně nepouštět Sucháče před odvetou!!!! Leda za 200 mega a víc :o) Tak nám ty mladíky nikdo nevykoupí :((( neumím si představit, kdo by byl na stoperu místo Sucháče...

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 00:41 |  
      0 0

      latka, až se uzdravi, ale težko by to bylo už za 14 dnu :(.slimak

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 02:16 |  
        0 0

        latkovi konci v zime smlouva mam ten dojem

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          Haala (přítel SN)     před 17 lety 16.08.2007 07:56 |  
          0 0

          Smlouva mu končí "až" v létě 2008, ale de facto už v zimě, protože pokud nebude chtít podepsat novou smlouvu, tak zřejmě odejde...

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 16.08.2007 08:02 |  
            0 0

            Bude to ještě obrovská šichta.Martin nepustil gól už 6 zápasů,je to neuvěřitelný výkon od "důchodce",jak mu někteří naši znalci říkali při jeho nákupu.A divili se na co ho kupujeme.Tak teď už to všichni vidíme.
            Bongor

  5. Mohlo to být víc

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 09:05 |  
    0 0

    Velký šéf to zmršil. Kdyby postavil do brány Tomu, do obrany Eliáše, do zálohy Nečase, Valentu, Vrziho, oba Dejmky a další věrné slavisty, mohlo to být pět nula.

    • Re: Mohlo to být víc

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 10:30 |  
      0 0

      Ftipálku, ještě Kozáčika do brány! Ale ve své podstatě reaguješ na leckteré nesmyslné příspěvky, které uvolnění těchto hráčů kritizovaly jako velikááánskou strategickou chybu vedení Slavie. Kolik jich nevítalo Vaniaka, Brabce, Dřížďala a požadovalo různé Vidličky a Otepky.
      Apropó Latka: Osobně mu věřím, že bude platný, ale nedělejte z něj okamžitého spasitele - mnozí tady navrhuje setavu stoperů Suchý-Latka, tedy odstavit Brabce - po půlročním zranění bude těžko schopen okamžitě naskočit a hrát v plné formě, to si uvědomte!

      • Re: Mohlo to být víc

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 12:20 |  
        0 0

        Navíc, zatím pořád nemůžu přijít na to, v čem je Brabec horší, než Laty.

        • Re: Mohlo to být víc

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 12:46 |  
          0 0

          pokud se suchý teď neprodá, tak stejně není důvod měnit obranu. Brabec hraje dobře a navíc je klidnej a jistej.

  6. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 11:52 |  
    0 0

    Nemáte nědo zápas nahraný na DVD?

    Viděl jsem to ve sportbaru a chtěl bych se na to kouknout v klidu doma ještě jednou. Nechci to zadarmo, zaplatim předem na účet. Díky. pište na e-mail: azlk@centrum.cz
    Moskal

  7. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 12:24 |  
    0 0

    Už jak Vaniak do Slávky přišel,jsem si říkal,že tohle je největší posila.Teď vidím,že společně s Tavarezem.Při vší úctě,Vorel s Kozáčikem jsou jen solidní průměr Kapr ligy a i když Vorel,když se Slávce na jaře nedařilo,ji párkrát solidně podržel,s průměrným gólmanem nemůžeš hrát o Ligu mistrů.Kluci uměli občas pěkně zalapat,jenže na druhou stranu měli taky zákroky,že si člověk hned musel měřit tep a to na jistotě obráncům taky dvakrát nepřidá.Jinak Tavarez ve Slavii dlouho nebude,vůbec se divím,že tam je.

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 12:53 |  
      0 0

      Prave po navratu usedam k pocitaci a nestacim se divit, ja jsem posilal posily do becka, tj pekna kravina, ale i kdyz jsme meli moc fain zazitek, nezbavuji se dojmu, ze Ajakx byl jasne lepsi a jen jeho nemohoucnost a vytecny Vaniak byly prekazkou.Famozni vykon podal rozhodne Suchy a Janda. Moc nechapu nasazeni Senkerika, to snad radeji do zalohy Ivanu. Panove, nic neni rozhodnuto , tedy az na Markuv odchod, tam se jiz piluji podminky a odstupne, ktere rozhodne nebude 200mil. korun, mozna po celkovem plneni /tj.treba za starty v LM a pod./Ajax muze klidne dat 2 fiky a jedeme...............Docela jsem take zvedav na postoj Otika, zdali to bude jen avizovany zaznam .Jinak pokud tady nekdo psal vo tech fotacich, pronesli jsme i kameru. Snad jeste douska k nasim vyletnikum, vyzvya priznivce k masove navsteve Strahova /mluvim o Ziline/, s tim, ze klub nutne potrebuje finance a pak usporadat vylet pro mrtve a prebytecne je docela trapny i kdyz naklady zakladnimu kadru hradi UEFFA. Jde hlavne o princip a lze jen doufat, ze se podobne voloviny nebudou opakovat.Jinak samozejme planovanou premii tj, asi tretinu vydelku z postupu do ligy mistru30 az 40 melounu , klukum preji. Jiri

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 13:19 |  
        0 0

        Kritizovat výlet pro "mrtvé a přebytečné" je pěkná blbost! Náklady - 1 nocleh a zhruba jednodenní strava - letecký speciál je za stejnou cenu bez ohledu na obsazení (200 Euro x 6?) cca 35.000 Kč. Měl by sis uvědomit, že v mužstvu také existují faktory jako týmový duch, posílení sebevědomí apod. KJ ví přesně proč to dělá, osobně to schvaluji. Ponech laskavě managementu je kompetence a odpovědnost. Zatím to přináší výsledky.

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 13:27 |  
          0 0

          Nelze fanouskum vzkazovat, jak dulezite je jejich financni podpora a pak vyvazet hrace, kteri spise potrebuji individualni peci na vylet. Co se tyce utuzeni kadru, uz probehlo, Studik by ti treba mohl vypravet a priste se hrdino alespon zvecni.Jiri

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 16.08.2007 13:55 |  
            0 0

            no a zase se neshodnem, pro ty kluky, hlavně ty mladý je to výborná motivace do dalšího tréninku/práce a tým co já vím, tak je taky perfektní. Ano, ajax byl lepší, měl 3mega šance, pencli, ale herně nijak neoslnil. Z našich nestíhal jen ferry, tam by měl jít huby, pokud to půjde. Šenky se mi moc líbil, je to bojovník, dříč, nevypustí žádný balon, odvedl spousty práce.Mám radost, protože Ajax byl namyšlený a neví nic o pokoře před soupeřem. Na Strahově to bude bitva do poslední chvíle, ale věřím, že budeme úspěšní. Myslím, že 2-3 dny "osobní péče" se nedá srovnat s bitvou amstru a tým to jednoznačně ztuží, o tom žádná. btw. závidím ti ten výjezd, arénu tam maj nádhernou..amon (předchozí příspěvek nebyl ode mne)

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              (host)     před 17 lety 16.08.2007 14:09 |  
              0 0

              Amone tobyl po dlouhy dobe a na dlouhou dobu asi posledni vylet, kdyz nepocitam ligu, nazory muzou byt ruzne, ale v nedeli budu , alespon doufam v Budejkach a za 14 dnu snad oslavime postup. Jiri

              • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

                (host)     před 17 lety 16.08.2007 14:21 |  
                0 0

                kéž by jsi byl prorokem! budějky mi snad vyjdou, brno a ajax doma je povinnost. a.

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 16.08.2007 15:13 |  
            0 0

            jestli ti to nedoslo, tak ten hotel se platil prave z listku se zilinou...bojler

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 14:43 |  
        0 0

        S vecmi kolem zapasu souhlasim zbytek je zas blbost a vyjezd mrtvych?, ale prosimte delam v cestaku a ver ze je uplenj burt jestli tech lidi bylo 30 nebo 35, to uz je za hubicku.Alex

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 15:26 |  
          0 0

          Ale, ale nemel by se misto vyletu hracum Slavie spis organizovat poradny predprodej listku na Ajax ci dalsi akce a konecne treba zaplatit p. Kukovi za jeho pujcku klubu.Z moralniho hlediska nelze souhlasit, platit vylet hracu a tvrdit, ze nutne potrebuji penize je minimalne nefer vuci fanouskum at to stalo 5 nebo 100 tisic. Jiri

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 16.08.2007 15:46 |  
            0 0

            jakou půjčku?

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 17:26 |  
              0 0

              Pavla Kuky Slavii na přestup Vládi Šmicra, Ládi Volešáka a Milana Ivany... Celkem asi deset milionů.

              • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

                (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:07 |  
                0 0

                Na tuhle informaci jsme taky naleteli , ale nastesti jsme ji nezverejnili. rfi

                • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

                  Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:38 |  
                  0 0

                  :)))

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 17:27 |  
              0 0

              Pavla Kuky Slavii na přestup Vládi Šmicra, Ládi Volešáka a Milana Ivany... Celkem asi deset milionů.

              • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

                (host)     před 17 lety 17.08.2007 03:10 |  
                0 0

                Jo Volesak to je ten co sel na dluh a zaplatil to nakonec KOzacik prestupem ? Jo nebo Smica ten byl vlastne drahej :p

                • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

                  Luke (host)     před 17 lety 17.08.2007 10:06 |  
                  0 0

                  Ono všechno šlo na sekeru asi podle Jiřího... A ted když se zranil Švento, tak musíme podle Jiřího určitě prodat Suchara stůj co stůj... Protože nemáme kádr na to postoupit přes Ajax, na Strahově určitě dostaneme bůra... :))))

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              (host)     před 17 lety 16.08.2007 17:28 |  
              0 0

              Nesouhlasim, tohle bylo důležitý pro posílení týmovýho ducha a soudržnosti, je to naprosto běžná věc i ve světě. Teď těch 35 000 myslim nikoho nebolí, předtim se počítala každá koruna, protože nebylo vůbec jasný jestly se přes tu Žilinu postoupí. Jinak byl jsem tam taky, a souhlasim s tim, že sme vyhrály díky Vaniakovy a spoustě štěstí, ale taky dobrýmu týmovýmu výkonu. Kryštof

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 20:22 |  
          0 0

          Jiří, chlapče.Většina tvých názorů se mi zdála až do dneška normální, věcná a profesionální.Dnes z tebe promluvila zášt a ukřivděnost.Jsi člověk zklamanej Slávií, mám dojem, že tě z ní vyhodili.tento tvůj nesmysl co jsi napsal mi to dokazuje.Je dost dobře možné, že máš rád Pavla Kuku, ale takovouhle lacinou reklamu mu dělat nemusíš.Měj se hezky a raději se drž hodnocení fotbalových věcí a nepouštěj se do nesmyslů...Martin

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:07 |  
        0 0

        Kolik podle tvých informacích bude činit odstupné? Bard

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:09 |  
        0 0

        Jiří nelži. Tvrdil si tady, že Suchý a Janda budou hrát za béčko. Najdu ti 5 takových příspěvků. Aspoň tohle přiznej.

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:23 |  
          0 0

          S ním se nemá cenu bavit, to ještě nevíš? Nepřizná nic, zase jenom bude blbě kecat a dělat chytrýho. Jako vždy. Ještě v životě nenapsal příspěvek, kterej by tomuhle pravidlu neodpovídal. Coolair

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 21:22 |  
        0 0

        To se na mě nezlob milý Jiří,ale nazývat Šmicera,Latku,Šventa a další
        mrtvými a přebytečnými mi teda připadá morbidní.Šéf rozhodnul,že je chce sebou do Amsterdamu a tobě nepřísluší do všeho kecat a ještě k tomu blbě.Pomalu mi začíná připadat,že jsi sem nasazenej.
        Bongor

  8. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:35 |  
    0 0

    Richi, Jane: Nešla by vyšťourat informace o tom, jak se to má s prodlužováním smluv u hráčů Šventa a Latky?

    Jinak přátelé, všimli ste si, jak válí zatim Radim Nečas? Ve Slavii dostával příležitost a teď si nekopne. Doufejme, že mu to vydrží a skončí někde v divizních Jirnech.

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:39 |  
      0 0

      Bylo by zajímavé srovnat jak hráli Nečas, Valenta, Eliáš atd ve Slavii a jak hrajou ted..:) Jedinej snad Valenta hrává tak nějak pravidelně...

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:45 |  
        0 0

        Ba ne, to se pleteš. Eliáš se vypracoval na poměrně kvalitního stopera a hraje celkem slušně. Valenta paběrkuje, Nečas nehraje, Mikolanda nehraje, Toma nehraje.... Prostě se to klukům vysloveně vyplatilo.

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:59 |  
          0 0

          Jo, sorry, Eliáš, jsem si je splet...:)) S Mikolandou jsem si ted v tejdnu psal, plánuju s ním na příští tejden rozhovor, každopádně u něho je to zašmodrhacný dooost... D9ky tomu že se nevrátil do Žižkova, ale šel do Bolky.. :) Hottek ve druhý skotský, tam info ted nemám moc... :) Každopádně na druhou stranu je pravda že nyní by ve Slavii taky nehráli asi moc, nemůže tu hrát dvacet dorostencu a Suchý, Janda nebo Švec jen tak asi ze sestavy nevypadnou, stejně tak ted bude sbíraz zkušenosti Necid a až se vyléčí Milan Černý... ! :)) Dobře je i že Bořek Dočkal s Lukášem Váchou šli na hostovakču, Vácha by měl dneska hrát za Jablonec ve Vídni v základu.. :)

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:04 |  
            0 0

            Návrat Váchy si přeju. Je to skvělej pravej bek alá ten borec ze Sevilly. Doufám, že budoucnost Váchy je ve Slavii.

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:14 |  
              0 0

              Mno, spíše z Chelsea, Alvés ted v tejdnu přestoupil... :) Já bych ve Slavii chtěl i Dočkala, co jsem ho viděl má dost dobré standartky..:) Ake je to zase ono, nemužeme mít v základu osm mladíků, na to jsme třeba loni i asi dojeli, že nebyl krom Jarolíma s Vlčákem nikdo zkušenej... Ted je Brabec, Vaniak, Šenkeřík, Vlčák, další vyspěli o rok a jsou zase zkušenější o nějaký těžší zápasy, škoda že třeba ten Suchý dost pravděpodobně odejde.. Je to škoda, těšil jsem se jak v lize tu budou aspon do zimy pobíhat Šimůnek, Fenin, Suchý, Janda a další opory dvacítky z Kanady... A on nakonec zbude jen Janda a to ještě jen jestli... :)

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      jane (admin)     před 17 lety 16.08.2007 21:01 |  
      0 0

      O prodlouzeni Sventovy smlouvy se bude jednat az se uzdravi, ted by to bylo predcasne. U Latyho nevim.

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 21:16 |  
      0 0

      Jak se říká:Každý svého štěstí strůjcem.A průšvihů taky.A člověk je z podstaty tvor nepřející akorát ty průšvihy přeje.Nečase,Nečase tys tomu teda vytřel pr***

  9. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:50 |  
    0 0

    Neco od Jiriho:-)
    7.6. - rcite bych preferoval navrat Balka, Zachariase/ nevim jak herne vypada/ a posun Vrzala/sledujes Jane/ , Zelinky a Dejmku do A tymu vcetene prichodu Vachy i Gecova.
    7.6. - nasi mladi hraci se asi neucastni MS v Kanade do 19 let
    12.6. - Z 90 procent nelze cekat ani Ivanu ,ani Holenaka,
    12.6. - necekejme hrace nejvyssi urovne, ale spise nadejne a zkusene hrace s moznosti rust ci dustojne zakoncit karieru
    13.6. - Ackem by se meli pripravovat i hraci b tymu jako Smid, Vacha, Jablonsky Studik , Vrzal,
    15.6. - Kazdopadne Marka po navratu z MS ceka rok v becku, snad mohu jen verit, ze se najde onen zajemce a 30 melounu zaplati
    15.6. - proto musime pochopit , ze treba Janda a spol. hrat na zacatku sezony nebudou.
    22.6. - jinak doporucuji zaradit do A tymu celou juniorku, aby byl povet hracu alespon 20, delat posily tyden pred ligou je na h.
    23.6. - Kdyz jsem si zaspekuloval o moznem odchodu Sucheho byl to pry absurdni nesmysl, pokud mam dobre info tak ta vymena ci prestup je rozehran na vice stranach, ceka se na jeho vykony na mistrovstvi sveta a pak se rozhodne, Marek je , ale stale zklaman z jednani Slavie a podle svych spoluhracu z repre smlouvu v teto podobe podepise tezko, ale ma byt jeste nejake jednani s Vandasem a pak se uvidi
    27.6. - ze kdyz jsem tady na jare kricel neco o hracich b tymu, vetsina byla proti, dnes je to realita,
    4.7. - Francouzi jsou prijemnym spestrenim, ale spicka to zrejme nebude
    4.7. - momentalne vidim nase ambice tak na 6 misto v lize a konec ucinkovani v Evrope v 2 kole
    9.7. - Bohuzel oba Francouzi jsou sice kvalitni, ale chybi jim zatim vice souhry a predvidavosti,
    10.7. - osobne mne treba Brabec prilis zatim neuspokojil, do Latky i Dosoudila ma hodne daleko.Oba Francouzi vypadaji slusne Tavares asi o neco lepe,... zatim jsme nenahradili ani Jarolima, Hrdlicku
    18.7. - avic Smicer, Brabec toho zatim prilis nepredvedli a Sourek i Drizdal budou potrebovat hodne casu na zapracovani a adaptaci,
    19.7. - AAle on ho zrejme Otik vysilat zrejme bude, ma totiz vsechna prava na vysilani techto utkani a byl by blb kdyby to nevyuzil, nebo myslis, ze jako chce Slavia prijit cirka o nekolik melounku za reklamu na tato utkani
    26.7. - Smicer prisel zrejme skutecne do Slavie na leceni, ktere mu zrejme budeme po dobu jednoho roku platit.
    26.7. - .Rozhodne hlavne hra obranych rad, tu mame my i oni momentalne na hov.,
    1.8. - ta obrana, to sem tady psal celou pripravu, snad by to i ted chtelo jeste Johanu, mel by byt v zari fit a je volny

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 18:56 |  
      0 0

      Jiří, podle tohoto si lhář. Jak ti můžu věřit? Zklamal si mě, tohle bych od tebe nečekal. A přitom ti to ve sparťanský šále na letný tak sluší.

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:02 |  
        0 0

        :))))) na nějaký ty výroky si vzpomínám.. :))

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:14 |  
      0 0

      Děkujeme :-D Myslím, že Jiří - pokud má pud sebezáchovy - sem už nebude lízt. Nebo bude, a každej se mu bude vysmívat ještě víc než doteď :-D

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:15 |  
        0 0

        Nejlepší je že mu to někteří žerou... :)

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:17 |  
          0 0

          Já mu už tolikrát napsal, že je vůl, a on si to pořád nechce připustit. Přitom by se mu ulevilo, když by se s tím smířil.

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:26 |  
            0 0

            "Blbec nikdy nezjistí že je blbec, i když mu to ostatní řeknou" :) Zrovna včera to bylo v Hospodě, a pak že se nevyplatí ji mít puštěnou jako zvukovou kulisu..:)

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              (host)     před 17 lety 16.08.2007 20:18 |  
              0 0

              Pokud je to zvuková kulisa k vykonání velké potřeby... :-)

              • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

                Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 20:45 |  
                0 0

                Jen ke psaní článků a kecání na ajsku... :))) Aby tu nebylo hrobové ticho.. :)) Co mě totižštve je, když slyším jen tukání kláves na klávesnici... :))

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:16 |  
      0 0

      Ano, Jiří, hlavně ta obrana, ta opravdu stojí za h..., chtělo by to Johanu. Nebo Řepku.

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 19:25 |  
        0 0

        Já bych vzal Vlado Labanta, prej dělá trenéra B týmu Žiliny... :)) Ten by byl za hubičku...

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 16.08.2007 20:28 |  
          0 0

          Ale jedině že bysme si pořídili i Gabriela, to je prej sehraná dvojka nebezpečná na všechny strany :-)

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 20:46 |  
            0 0

            Na všechny strany...:))) To jsi mě dostal.. :)) =THUMBS UP=

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              (host)     před 17 lety 16.08.2007 21:23 |  
              0 0

              Dík:-) Coolair

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 20:35 |  
      0 0

      Jiří, jsi ukřivděnej chudák, kterej se nás snaží voblbovat.Zkus to znovu a pod jiným jménem, třeba ti to zase chvilku budeme žrát!Jediný pozitivní do jisté míry je, že se tady snažíš prosazovat Pavla Kuku.Ale ještě jednou napiš něco o tom, že on Slávii půjčuje peníze, tak tě budu mít za úplnýho vola...

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 16.08.2007 21:11 |  
      0 0

      Dal sis práci se sumarizací těchto odborných postřehů a řeknu Ti,to je síla.Co názor,to canc.Málo kdy se někomu podaří posoudit všechno úplně obráceně,jako tomuto expertovi.Snad kdyby si hodil kostkou,tak by to dopadlo alespoň 50 na 50.Takže Jiří,už nás přestaň oblbovat a sebe asi taky.Bongor

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        Luke (host)     před 17 lety 16.08.2007 21:17 |  
        0 0

        Na kostce máš 6 možností, takže by to bylo 1:5 (celkem 6)... Ale i to je vyšší pravděpodobnost že to tak dopadne... A kdyby si hodil mincí... :)))

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      Markus     před 17 lety 16.08.2007 21:36 |  
      0 0

      Dobrá práce. Cool! :)

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 16.08.2007 22:59 |  
        0 0

        proc se do jiriho navazite? je to proste jinej nazor. ocividne kdyz jezdi na vyjezdy, tak je to vernej fanda i kdyz si treba o nekterych vecech v klubu mysli neco jineho. ale od toho je prece takovahle vymena nazoru - kdyby vsichni akorat psali anebo rikali pouze to , co chce druhy slyset, anebo si jenom notovali, jak je slavie nejlepsi, tak by to bylo zbytecny. me osobne prijde fajn, ze jako clovek, kterej se vsechno o slavii dozvi pouze z tisku, nikoliv z osobnich kontaktu jako nekteri z vas, si muzu udelat urcity obrazek o deni v klubu, ktery je memu srdci nejblizsi. jinak si myslim, ze jedine bych jirimu vytknul jeho pesimismus. osobne si myslim, ze skutecne se slavistum uz zacalo blyskat na lepsi casy, ze minula sezona byla tou povestnou vlastovkou a chybelo snad jen lepsi zazemi a sirsi kadr. s pozdravem a sluncem v dusi:) fanda.

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 00:56 |  
          0 0

          Uprimne jsem si s tim dal praci, protoze me zajimalo, kolik ze tech katastrofickych vizi Jiriho se NEuskutecnilo. V nekterych vecech, ktere jsem nevypsal, mel pravdu. Spoustu veci neumim overit, napr. jak je to s vyplatama a dluhama vuci ruznym osobam. Nektere ty zpravy jsou o nazoru, byt ten o hracich z becka jako posilach pro A-tym mi prijde ujety. Slo mi o to ukazat, ze informace ze zakulisi nemaji nijak valnou vypovidaci hodnotu.
          Sam to znam, kamos delal tri roky trenera ve Sparte a castokrat na me vyrukoval s nejakou zarucenou bombou ze zakulisi a vetsinou to nakonec nevyslo a tise vysumelo.
          Proc tomu tak je by vsem melo byt jasne; mame tady 16 ligovych celku, ktere se snazi uspet v soutezi a k tomu patri ruzne zbrane, vcetne pomluv a oslabovani souperu ruznymi zarucenymi zpravami sirenymi v zakulisi. Hraje se poker a nektera ucha, promin mi to jiri, neumi rozeznat blaf a nepozna, co je za kamennymi ksichty. To potom uverejnuji vsechno, co slysi, jak kdyby to bylo slovo Svate.

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 01:13 |  
          0 0

          jo myslim ze Jiří ma nekdy i v necem pravdu i kdyz tohle stim vyjezdem zranenejch hracu bylo uplne mimo mísu a myslim ze se to ani neslusí , ja knim mam uctu a preju jim to bylo by hnusny nechat je sedet doma oni pro to taky dost udelali aby sme v tom amstrdamu mohli vubec hrat

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          Markus     před 17 lety 17.08.2007 07:57 |  
          0 0

          To asi nebyla reakce na můj příspěvek, že? Protože do Jiriho se nenavážím, už jsem tu kdysi psal že mi přinesl několik zajímavých informací dříve než se dostala do médií. Všichni ale dobře víme že Jiri je velký pesimista, možná z něj mluví až zapšklost vůči klubu. Proto oceňuji vypracování seznamu jiriho omylů, pobavilo mě to, to je vše :)

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          Luke (host)     před 17 lety 17.08.2007 10:09 |  
          0 0

          I když je někdo pesimista, tak může občas říct "to byl dobrej zápas" nebo "super výsledek" ... :) A to jsem od něho ještě nikdy neviděl... :)

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 18.08.2007 16:46 |  
            0 0

            Jiři, ty blázne jeden.ten Zachariáš nepatří do Slávie.Tohle je přímo z Kladna.Ty dva moulové dvojčata, co kolem nich skákala maminka, ty si v klidu kopou 3.ligu a jsou rádi...měj se

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      (host)     před 17 lety 17.08.2007 10:38 |  
      0 0

      Tak si to rozeberem bod po bodu, Balek hraje v zakl. sestave Bohemky,Zacharias na Kladne to same, Vrzal prestoupil do Plzne,jeden z Dejmku je v zakladu Liberce, Vacha strida v Jablonci, Gecov zakladu Kladna v cem byla lez,mladi hraci Janda , Suchy si vynutili ucast na MS- zdroje treba denik sSport a jine, reakce Slavie u Marka, Dolezal , v cem byla lez , ze si to vedeni Slavie nepralo aDolezal kvuli tomu byl na svazu, nebo v cem byla lez , ze k nam Vaniak, Smicer, Brabec prisli dustojne zakoncit karieru a ze Volesak , Tavarez jsou nadejni hraci, nebo, se ti vyjmenovani hraci jako Studik a spol. se s A tymem nepripravovali, treba Jablonsky je v nem doted,nebo nemel snad Ivana podepsanou profi smlouvu v Ziline a proto se musela Zilina odskodnit, Holenak nehraje dodnes, prestoze uz to bylo 3 x dohodnuto s Libercem, nebo kdyby Markovi nezvysili vyplatu a nerysovala se moznost lutraktivniho odchodu , tak by podepsal,nebo Janda by hral kdyby se nezranil Svento a to , ze hrat nebudou rekl K. Jarolim, nebo na zapas s Teplicemi neodjelo 13 hracu vcetne Nachtmana, ktery uz se Slavii nemel nic spolecneho, neboSuchy neni rozehran na vice stranach, viz info Vandase o zajmu o naseho hrace, nebo nebyla realita, ze na kondicnim soustrtedeni bylo hraci vcetne osmi z b tymu, nebo Zilina byla o kolo zpet, ci rozhodla jedina penalta, nebo Tvares i Belaid jsou Francouzka spicka, byt Tavares je fakt dobry, nebo Otik nema dnes prava na nase zapasy, nebo Smicer skutecne nehral ze zapasu jen cast a sam rika, ze ma velkle zdravotni problemy, nebo Drizdal nebyl ted nejhure hodnocenym hracem Slavie a Sourek nesedi na stridacce, nebo impotentni vykon obou utoku se Zilinou proveril nase obrance, nebo snad Ajax nemel stopro pet sanci,Brabec a to si myslim dodnes neni idealnim stoperem , ale tady klidne uznam omyl, ale v cem jsem tedy lhal, co se tedy nenaplnilo, vyjma toho , ze nektere veci majivyvoj, snad jen pro ty osly co tady psali o Pavlove pujcce na hrace, ne jde o pujcku na dopravu, konkretnejsi byt nemohu, takze co dokazuji ty vybrane prispevky , podle mne se snazi autor jen zkonpromitovat mou osobu , sam by mel spise premyslet o tom, jestli se tyto noviny nestavaji obcasnikem vedeni Slavie a ne nezavislymi novinami. Jiir

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 10:49 |  
        0 0

        A jeste maliou poznamku, nejsem vyhozen ze Slavie, nejsem ani Spartanem i kdyz ti nepopru , ze jsem v posledni dobe mel moznost pozna treba system prace vedeni Sparty a i presto, ze si Dolezala vazim , tak mi proti nim jedeme rychlosti Trabanta. Treba jen ten system prace s divaky, vernostni programy, prace s fankluby ti jsou opravdu jinde, bohuzel,Jeste k jednomu naivnimu nazoru, Suchy mozna prinese nejake penize , ale ty budeme muset zcasti odevzdat Eniku , za pomoc co se tyce nasich vyplat , v letech minulych. Jiri

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 11:27 |  
        0 0

        Mily jiriku,ty se tu kompromitujes jen a pouze sam.Jsem rad,ze uz to vidi skoro vsichni,ne jen ten ubozak troubi.troubi

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 11:32 |  
          0 0

          Mily Troubi tobe mohu vzkazat jedine, snaz se videt objektivne, i ten Repka je jen clovek a kdyz ted ctu , vo tom, ze je dobre , ze ho zmrzacili , hned si vzpomenu na tvy prispevky v nichz nas posilas nekam, ktere nemaji hlavu ani patu. Ano pokud prejete Repkovi to nejhorsi , tak jste chudaci a hodne velky. Repka je dobytek, nenavidim jeho zakroky , ale zdravi ma jen jedno. Jiri

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 11:43 |  
        0 0

        Opět typický Jiří - tajemnej jak Sfinga a chytrej jak rádio. ,,Konkrétnější být nemohu" :-D Jiří, prosimtě, tobě dělá dobře být za šaška?

        • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

          (host)     před 17 lety 17.08.2007 11:57 |  
          0 0

          Dobre Kuka pujcil Slavii v minulosti nekolikrat, mimo jine i na dopravu na utkani poharu, jde o dluh stary nekolik let, staci. Jiri, nejde o tajemnost , vysvetlim ti to, Kazda tato zprava ci drb , jak chces ma cloveka, ktery ti to poskyttne, ale ne vzdy je srozumen s tim , ze to pustis dal, mne se neco takovyho konkretne povedlo kdyz sem tady napsal o te reakci hracu na zakaz hrat na MS do 20 let, kam stejne odjeli a reakce zdroje, to je sotva napsatelne, protoze dodnes ma ve Slavii sve zajmy a to to potvrdil o par hodin pozdeji i ofice zdroj. Jiri

          • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

            (host)     před 17 lety 17.08.2007 17:47 |  
            0 0

            Jiří, já ti fandim! akorát bys mohl být občas veselejší:) těch co ti nadávaj si nevšímej, debata je otevřená. kurva fandim:)

            • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

              (host)     před 17 lety 17.08.2007 18:18 |  
              0 0

              Jiří si skvělej. Já ti fandim a doufám, že nám budeš přinášet negativní zprávy ze Slavie ještě dlouho.
              Celkem si tě i dovedu představit. Buď si nějakej padesátník, kterej má umaštěný vlasy a hnusný hadry a slintá 2 hodiny před výkopem na západní tribuně, nebo seš nějakej teenager co mu dělá dobře, že mu to lidi baštěj.
              Až řekneš kdo opravdu seš, tak ti třeba začnu věřit. Fotku, jméno a bavme se na rovinu.

              Tomáš Buriánek

      • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

        (host)     před 17 lety 17.08.2007 19:47 |  
        0 0

        Jak ze to bylo s tim Suchym a rokem zarucene stravenym v becku?:-)
        A samozrejme mas pravdu, ze nasi hraci nejeli do Kanady na MS do 19 let. Jely na to do 20:-)
        A spicka u Francouzu, nevykrucujes se z toho, co jsi rekl? Copak jsi nemel na mysli spicku v ramci Slavie potazmo ceske ligy? Urcite ne...
        A priste vice v klidu, trosku by bylo lepsi to strukturovat bod po bodu a nechrlit tady zaplavu...
        Jo, jasne, nektere veci maji vyvoj a je videt, ze jsi ho castokrat vubec neumel odhadnout, v tom jsou tve "zarucene" zpravy tak smesne:-)

    • Re: Slávisté výhru nepřeceňují

      poltergeist007     před 17 lety 17.08.2007 22:02 |  
      0 0

      heh po přečtení jsem se smál ještě hodně dlouho, takový výplody napíše fakt jen jiri.... obrana prej stojí za prd ha ha.. A vůbec nevím kam na ty bláboly chodí

  10. Re: Slávisté výhru nepřeceňují

    (host)     před 17 lety 26.08.2007 11:27 |  
    0 0

    Fotbal je vlastně jednoduchá hra, Slavii přeji jen dobré časy, ale je to jen sport, když nepostoupí, svět se nezboří, vše půjde dál... SLAVIA je věčná...