Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Béčko remizovalo s Jabloncem

Slávistická juniorka odehrála první zápas v nové ligové sezóně doma. V brance poprvé po zranění nastoupil Michal Vorel.

Slavia B - Jablonec B 2:2 (0:0)

Branky: 68. Necid, 77. Klavík - 66. Vošáhlík z pen., 88. Huber

Sestava Slavie: Vorel - Held, Gabriel, Aračič, Švamberg - Kovařík (60. Zahálka), Costa (82. Kobler), Bayer, Jablonský - Necid, Klavík

V sestavě, kterou na trávník poslal kouč Daniel Šmejkal, se opět objevili hráči áčka Jablonský, Costa a Aračič, v útoku se přidal Necid a v bráně uzdravený Vorel. První poločas byl vyrovnaný, i když místy měli více ze hry hosté, zejména po necelé půlhodině hry si vytvořili tři šance, které kryl Vorel a jednou zaskakoval na brankové čáře Gabriel. Jablonečtí přitom gól vstřelili v 7. minutě, ale neplatil kvůli zjevnému ofsajdu. Největší šancí Slavie byla hlavička Jablonského po rohu ve 14. minutě, kterou z brankové čáry vyhlavičkoval Patka. Ke konci první půle získali slávisté převahu.

Ve druhém poločase byli domácí lepším týmem, ale v 64. minutě inkasovali z penalty nařízené za ruku Zahálky, která byla velmi přísná. Nicméně Vošáhlík se z pokutového kopu nemýlil. Slávisté na nepříznivý vývoj dokázali zareagovat, v 68. minutě se ze hry trefil Necid, v 76. zahrával Costa roh zleva a míč líznul před bránou do Bočkovy sítě Klavík. Zdálo se, že Jablonci, který hrál s vysokým nasazením, docházely síly, ale přesto dvě minuty před koncem řádné hrací doby využil Huber zaváhání slávistické obrany a upravil výsledek na konečných 2:2.

"Bezprostředně po zápase jsem zklamaný, prohrávali jsme 0:1, poté jsme otočili zápas na 2:1 a nedokázali jsme ten výsledek dohrát. První poločas si myslím že se hrál vyrovnaný fotbal se šancemi na obou stranách, v druhé půli jsme asi byli lepší, ale bohužel jsme vítězství nedokázali udržet," řekl k utkání trenér Daniel Šmejkal. O body v závěru utkání přišlo béčko nejen dnes, ale i minulý týden v Liberci. "V Liberci jsme prohráli chybou z nezkušenosti, dneska to byla spíše individuální chyba. Někteří hráči si musí uvědomit, co chtějí."

Po několikatýdenní pauze zaviněné zraněním kolena dnes poprvé nastoupil v bráně Michal Vorel a byl nejlepším hráčem z posil z áčka. Kapituloval jen při penaltě a poté v závěru zápasu. "Nemám sice přesně spočítáno, jak dlouho jsem nehrál, ale připadá mi to jako strašně dlouhá doba. Dneska z mé strany šlo o vyzkoušení, co snese koleno v zápasové zátěži, než o podaní nějakého výkonu. Teď už se můžu soustředit na výkony, koleno zátěž zvládlo dobře," řekl uzdravený gólman. Tým několikrát podržel, ale na penaltu nestačil. "To je loterie, chtěl jsem skočit na levou stranu, nakonec jsem se rozhodl jinak a Vošáhlík to tam dal." O tom, kdy uvidíme Vorla na lavičce áčka, asi ještě není zcela rozhodnuto. "Zatím nevím, jaké jsou se mnou plány, samozřejmě pokud bych neměl chytat za áčko a časově by to nekolidovalo, šel bych si rád zahrát za béčko, protože mi chybí herní praxe."

Komentáře (25)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

    coolair     před 17 lety 12.08.2007 13:09 |  
    0 0

    Hm, tak to si Necid proti Kladnu nezahraje:-( Ale aspoň má odehranej další celej zápas.

  2. Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

    (host)     před 17 lety 12.08.2007 13:23 |  
    0 0

    Prej to posral Ante ? A proč hrál Necka za béčko ? To tedy nebude s Kladnem ani na lávce. To jsou teda veletoče - nejdřív je proti Žilině první střídající útočník, pak není ani na lávce.

    • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

      (host)     před 17 lety 12.08.2007 13:27 |  
      0 0

      Proti Žilině nemohl hrát Ivana...Jinak KJ si počítá spíše s Gauchem a Ivanou coby střídajícími utočníky...

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        coolair     před 17 lety 12.08.2007 13:41 |  
        0 0

        To ti KJ řikal, jo? To mám rád, takovýhle chytráky...

        • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

          (host)     před 17 lety 12.08.2007 13:52 |  
          0 0

          jenze ma pravdu..

          • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

            coolair     před 17 lety 12.08.2007 14:34 |  
            0 0

            A z čeho tak usuzuješ?

            • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

              (host)     před 17 lety 12.08.2007 14:48 |  
              0 0

              Je to skoro jiste pravda, Necid bohuzel jiz neni tim hracem, ktereho jsme v nem videli loni na podzim. Snad se vzpamatuje, jinak jeho jmeno bude jen jedno z mnoha zapomenutych talentu. Na druhou stranu Gaucho na tom neni o moc lepe.

              • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

                starr     před 17 lety 12.08.2007 19:09 |  
                0 0

                Omg, proc ta panika? Je mu 17, nikdo prece necekal ze bude podavat porad vyrovnanej vykon.

            • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

              (host)     před 17 lety 12.08.2007 16:41 |  
              0 0

              z ceho tak usuzuju je to uplne jednoduchy, KJ ma dostatek hracu a Necid nema zkusenosti takze esi poslat na hriste Ivanu jako stridajiciho je pro nej jasna volba a Gacuho ma smulu snazi se ale nepada mu to tam... ja osobne bych poslal Necida hostovat protoze letos si za A tym zahraje jen sporadicky

              • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

                (host)     před 17 lety 13.08.2007 15:40 |  
                0 0

                no já doufám, že se mýlíš, včera ivana bída a Necid je jediný hlavičkář-ofenzivní hráč, co máme. Doufám, že to bude první střídající útočník. Prosazuje se i v juniorských repre a jednou ho budem moct prodat za majland. Rozhodně lepší i větší předpoklady než Ivana (160cm) o Gauchovi nemluvě, toho bych poslal na hostování hned...´ale nechtěli ho na bohemce ani na kladně..

        • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

          (host)     před 17 lety 12.08.2007 23:28 |  
          0 0

          Samozřejmě, že neříkal a nemám ani náznak pocitu, že bych tvrdil že jo to si lze logicky odvodit...Ivana je jeho oblíbenec o kterého usiloval od chvíle kdy přišel do Slavie totéž Šenkeřík a Gaucho to je také jím přivedený hráč tudíž ho musí podržet už jen kvůli tomu, aby měl při výběru posil důvěru vedení...tu zřejmě má (viz. příchody Tavarese, Belaida, Šourka a Šenkeříka) Jenže pak tu máme velmi nevýhodně koupeného Dosoudila, kterého si vyžádal on osobně totéž Kováč což je(byl) asi největší Jarolímův přehmat dále Nedzipi, Reiter, J.Vorel a hodně z minulosti velmi velký krach Marcel Lička....Všechny tyto hráče KJ velmi chtěl a někteří byli i dražší...Proto lze usoudit, že Necid bude spíše pátým útočníkem...nemluvně o tom, že ze všech uvedených Necid neabsolvoval celou přípravu protože byl zraněný a tudíž toho nejméně odehrál...

          Jinak já zas miluju zapškláky co se chodí na net jen hádat a napadat ostatní kvůli blbostem..

  3. Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

    (host)     před 17 lety 12.08.2007 16:42 |  
    0 0

    Tak Vrzal hned ve svém prvním zápasu za Plzeň vstřelil hattrick proti karlovým Varům,byl suveréně nejlepším hráčem na place,Plzeňáci se divili,jak jsme mohli takového střelce,navíc levonohého pustit za hubičku k nim,bohužel,není to první případ,kdy kvůli dluhům potřebujeme každou korunu,Dejmkové,Frejlach,Šmíd,Vrzal,Valenta,Nečas,Eliáš,Toma,to jsou hráči,které jsme vychovali a které konkurence získala za hubičku,důvod-dluhy.

    • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

      (host)     před 17 lety 12.08.2007 17:05 |  
      0 0

      A co chceš s těma hráčema dělat, všichni zůstat nemůžou...

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        (host)     před 17 lety 12.08.2007 17:23 |  
        0 0

        presne tak ale Vrziho je me lito hodne

    • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

      (host)     před 17 lety 12.08.2007 17:42 |  
      0 0

      a) pokud by měli o hodně vyšší cenu tak by se o ně při údajně nízké ceně ostatní kluby popraly, představa že má hráč hodnotu např. 2 miliony a my ho prodáme za 1 milion kvůli dluhům, špatnýmu vedení, dříve kvůli Leškovi apod., je nesmyslná. Když se někdy někomu zdá cena příliš nízká, může to být v řádu procent, určitě ne desítek procent. Na fotbalovém trhu jsou desítky domácích i zahraničních subjektů, které neustále hledají fotbalisty všeho druhu. Pak je to jenom o nejvyšší nabídce. Nechte toho nadávání, věřím že Doležal a Rosen prodávají za maximum. Jediné co bychom po nich mohli chtít, mít při nízkých, vesměs statisicových cenách za B-hráče podíl na budoucích prodejích, pokud se jeden třeba z pěti či deseti chytne a přestoupí do zahraničí.

      b) vyjmenoval jsi 9 hráčů - každému musí být jasné, že tolik lidí se nemůže nikdy prosadit do A-týmu, takže je to lepší i pro ně. Stejně tak, kdyby měli stagnovat v 3.lize, dostali bychom za ně v budoucnu stejně nebo míň.

      c) kdyby byl důvod dluhy, tak by se prodávali dražší hráči z A týmu než tito, to jsou opravdu nemyslné názory.

      d) věřme Jarolímovi, že si z Béčka vybírá jen ty opravdu nejlepší.

      Frolek

    • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

      starr     před 17 lety 12.08.2007 19:10 |  
      0 0

      Jakej Freljlach?? Starsi za nas nikdy nehral, hraje ted za Libe a mladsi je v dorostu.

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        (host)     před 17 lety 12.08.2007 19:13 |  
        0 0

        Mladší už je ve Spartě,bohužel nám ho vyfoukla-Plíšek

  4. Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

    (host)     před 17 lety 12.08.2007 19:55 |  
    0 0

    Co tam dela Klavik?
    dyk je hroznej

    • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

      (host)     před 17 lety 12.08.2007 21:12 |  
      0 0

      kun trenera Šmejkala

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        (host)     před 17 lety 12.08.2007 23:36 |  
        0 0

        O Šmejkalovi se toho hodně nakecá..o tom, že protěžuje Koblera, Čmovše, Klavíka.....Jenže...Čmovš a Klavík se občas objeví i v repre...Kobler má ideálný fyz. předpoklady...Navíc béčko opět omlazuje tak jak vždy po dvou letech...a Klavík to je něco mezi Fořtem a Kukou má ránu má schopnosti, ale nechce se mu arbeint nach 100 % a i při střelbě se soustředí spíše na nechytatelnost střely nežli na směr...Ani Petr Čech nechytí míč na tribuně....Naštestí stejně jako Fořt nebo Kuka i Klavíkovi to tam občas padne a umí rozhodnout zápas..

        • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

          (host)     před 17 lety 15.08.2007 12:57 |  
          0 0

          z písku

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        (host)     před 17 lety 14.08.2007 19:36 |  
        0 0

        Odkud je ten Klavík?

        • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

          (host)     před 17 lety 15.08.2007 13:02 |  
          0 0

          to máš pravdu. většina těch vyhulenejch a vypitejch talentů od pánaboha je ozdobou evropských ligových trávníků. Ti co jsou na tom fyzicky dobře nemaj šanci. Dobrá logika, ale tak třicet let stará.

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        (host)     před 17 lety 14.08.2007 22:12 |  
        0 0

        ideální fyzický předpoklady jsou dobrý argument u atleta.....fotbalista by měl především umět hrát fotbal!

      • Re: Béčko remizovalo s Jabloncem

        (host)     před 17 lety 15.08.2007 13:09 |  
        0 0

        Ještě kůň Bokši, vzal ho do U 18, takže to asi nebude jenom nadupanej atlet, i když souhlasím, že to není extra technik. Ale doba je prostě na tenhle typ fotbalistů příznivá. A vypadá, že ještě dlouho bude. Myslím, že všichni trenéři repre si podali inzerát: sháníme Kollera. A ten Klavík .... no, možná jo.