Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

Pokud fotbalisté Slavie postoupí do 3. předkola Ligy mistrů přes Žilinu, čeká je Ajax Amsterdam! První utkání je na programu v úterý 14. či ve středu 15. srpna, odveta o čtrnáct dní později. Prohlédněte si tři fotky ze stadionu v článku.

Představovat tak slavný klub, jakým je Ajax, snad ani není potřeba. Takže jen ve stručnosti: Tento velkoklub byl založen v roce 1900. Od roku 1918 začal s větší či menší pravidelností vyhrávat domácí ligu a domácí poháry, celkem byl mistrem Nizozemí devětadvacetkrát, vítězem poháru osmnáctkrát. Čtyřikrát vyhrál Ligu mistrů, naposledy v roce 1995, třikrát Superpohár a jednou Pohár UEFA. Od roku 1996 hraje v Amsterdam Areně.

Tým vede kouč Henk ten Cate, asistenty mu dělají Hennie Spijkerman a Alfons Groenendijk. V kádru má řadu známých hráčů, jeden z nich, Edgar Davids, se ve 3. předkole určitě nepředstaví kvůli zlomené noze. Klub v létě opustili Perez a Babel, a také Zdeněk Grygera, naopak přišli Colin, Rommedahl a Urzaiz, další posílení je ještě možné. Loni Ajax do Ligy mistrů nepostoupil, vyřadil ho FC Kodaň, ve 3. kole Poháru UEFA pak podlehl Brémám.

V uplynulé sezóně skončil Ajax druhý za Eindhovenem jen o skóre, do té letošní vstoupí až 19. srpna zápasem proti De Graafschap, do přípravy vstoupil 14. července. V přípravě zatím odehrál utkání proti Atléticu Madrid (vyhrál 2:0) a remizoval s Glasgow Rangers 1:1. První přípravné utkání odehrál proti amatérům VVSB a vyhrál 4:0.

Odkaz na web klubu najdete zde.

Jestli chceme hrát proti Ajaxu, musíme nejdřív postoupit přes Žilinu. To si uvědomuje při hodnocení případného soupeře i trenér Karel Jarolím. "O losování jsem se vůbec nezajímal, soustředím se na středeční odvetný zápas. Ajax Amsterdam pro nás znamená další motivaci. Pokud odvetu zvládneme, čeká nás soupeř s velkou tradicí a slavným jménem, ale napřed musíme postoupit," řekl k losu.

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:22 |  
    0 0

    konecne zase první

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:26 |  
      0 0

      no docela dobrej los ne???
      CO říkáte týhle čtveřici??? to je divný ne??
      BATE Borisov/Hafnarfjördur - Steaua Bukurešť/Lubin

      kterej z těch týmů byl nasazenej?

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:28 |  
        0 0

        Steaua byla nasazená a kdyby nepostoupila tak by se jako nasazenej považoval Lubin.

  2. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:25 |  
    0 0

    No nevim moc se mi to nelibi. Silnej souper a ne moc financne zajimavej

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:27 |  
      0 0

      naopak při troše štěstí hratelný,a peněz za přenos taky dost...

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:28 |  
        0 0

        spíš pokud postoupíme by mě zajímala cena vstupu,když na žilinu 300-850 tak na Ajax 500-1500??? :o)

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:29 |  
          0 0

          vstup do kotle bude na ajax pochopitelne pouze v kravate a minimalne za 500,- Kc, na hlavni tribunu bude kazdy ve smokingu a minimalne za 3000,- :)

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:34 |  
            0 0

            na tribunu to bude jedině ve fraku.Ale ještě je tu ta Žilina.Mně přijde nebezpečnější než Holanďani.Ale rumuni mají zase kliku,protože Arsenal je bez Henryho a myslím,že odchází i Arsen Wenger.Už taky vyšla zpráva,že rumunská mafie chce unést Henryho dceru.

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:43 |  
            0 0

            AW zustava a i bez Henryho ikdyz je to strata obrovska , tak sme silni

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:30 |  
        0 0

        Ajax je podle mě finančně hodně zajímavej.Mají hafo fandů,jezdí s nima
        všude,ale myslím,že poslední dobou se dost prali.

  3. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    martin08     před 17 lety 03.08.2007 12:29 |  
    0 0

    Podle me celkem dobrej los! Vyhnuli jsem se velkoklubum typu Arsenalu a zaciname venku, a neni to daleko, podle me hratelnej los ale porad musime nejdriv postoupit pres Zilinu!

  4. zajímavej výjezd ne?

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:31 |  
    0 0

    Amster plnej cofee shopů ,slávie,no mohlo by vyrazit spousta lidu...

    • Re: zajímavej výjezd ne?

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 12:43 |  
      0 0

      katrin pojede urcite:-DDDD

      • Re: zajímavej výjezd ne?

        Katrin     před 17 lety 05.08.2007 12:51 |  
        0 0

        Nechci ti do toho kecat, ale Katrin určitě nepojede...

  5. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    poltergeist007     před 17 lety 03.08.2007 12:37 |  
    0 0

    S tímhle losem jsem spokojenej, rozhodně lepší než týmy: Arsenal, Benfica, Liverpool, Valencie. Je tu i určitá šance na postup

  6. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    KING25     před 17 lety 03.08.2007 12:46 |  
    0 0

    Los dobrej. Šance na postup tam je...atraktivný soupeř to je taky a jeho rozehranost bude menší než naše.

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 13:03 |  
      0 0

      No nase je zatim nula nula nic

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        KING25     před 17 lety 03.08.2007 13:23 |  
        0 0

        Hm..no ale pořád do té doby ještě odehrajeme 3 utkání, pokud teda postoupíme přes žilinu. Oni budou mít na konte jen přípraváky

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:04 |  
          0 0

          Hele asi takhle kdyz vyridime Zilinu tak dame i Ajax. jenze postup prez Zilinu je momentalne ve fazi vlhkych snu.

  7. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 13:33 |  
    0 0

    Tak predpokladam, ze spousta lidi se ted vyprdne na domaci zapas se Zilinou a radsi usetrene penize investuji na pripadny vyjezd na Ajax nebo na domaci zapas. Snad to vyjde.

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:05 |  
      0 0

      Tak to by udelal jen uplnej blbec bo Zilina nas posle z poharu pryc.

  8. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 13:39 |  
    0 0

    no spíš by mě zajímala ňáká předběžná cena lístku...aby to nebylo za 800 do kotle

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:08 |  
      0 0

      ses blazen za 800 do kotla to pritlac tak na 1500 :)))

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:14 |  
        0 0

        Ale kdyz si koupis listek na Zilinu, budes mit jistotu, ze si koupis listek i na Ajax :) Super ne.

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:41 |  
      0 0

      No to uz se vy ceny budou od 350-1200kc.Zdar Jiri.

  9. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:56 |  
    0 0

    Tak nase "inteligentni" vedeni rozhodlo, ze zapas nebude vysilat zadna televize fakt vyborny:-/

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 15:07 |  
      0 0

      Jsou to kreteni, jsem v zahranici, takze nemuzu prijit osobne na Strahov. Na TV bych se byl podival. Je to jako za Lezky.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 16:56 |  
        0 0

        pro dovolenkáře je to špatný. Ale jestli jsi pořádný slávista, tak to pochopíš, Slávie potřebuje peníze a ty za přenosy v barech nedostane. To jedno utkání oželíš, ne?

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:04 |  
          0 0

          Ziju v zahranici. Na zapasy do zapadni Evropy pojedu, ale ten den proste do Prahy nemuzu. Tohle je vydirani, takhle se do hlediste lidi nelakaj. Dolezal je kokot, pokud si mysli, ze prijde o hodne vic lidi. Maximalne 7 tisic a to budem radi. Navic na prenos muzou koukat i jini fanousci, nejenom Slavisti. Jsme na urovni Ziliny, misto abychom sli do poharove Evropy.

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:36 |  
            0 0

            to je mi tě samozřejmě líto, ale Slávie není klub miliardářů, ona ty peníze potřebuje víc, než aby na to koukal kdoví kdo v TV. Smiř se s tím. V rádiu to ale bude, neboj

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 15:21 |  
      0 0

      Aspoň přijde víc lidí na stadion - a to je důležitý. A pak jsou ještě jiný věci, který jsou důležitý, a to je podstatný!

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 15:44 |  
        0 0

        No hele ja chtel jit a vzit i pritelku, ale kdyz se k tem nehoraznym cenam listku prida jeste tohle sprosty vydirani tak na to kaslu. Samozrejme ze jsou listky za 300(ty jsem chtel koupit) to jeste jde, jenze jejich pocet neni nekonecny a dat 2x850 jako student tak na to opravdu nemam!

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:26 |  
          0 0

          a jak souvisi cena listku kterou uz znas dlouho, stim ze to neni v TV ? Ty komiku se prober, ty bys nesel ani zadarmo. Jen dobre ze takovy gaucerovy prizdisraci nic neuvidej.

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:22 |  
            0 0

            koukam, ze te pustili z fabriky ci z ucnaku o chvili driv

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:07 |  
              0 0

              No hlavne, ze ty si tam jeste pobudes ,nez ti ten vyucni list daj (mozna) :p

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:42 |  
            0 0

            Ty ses ale trotl. Nelibi se mi, ze oni nasadi takove nehorazne ceny(se vsadim ze ty mas ten listek za 300, ale 750 bys za nej nikdy nedal socko) a pak se divi, ze lidi nechteji jit a touhle taktikou se je tam snazi dostat! Jenze nejen ze se to asi mine ucinkem, protoze ten kdo ma tu moznost tak by urcite sel i bez toho a kdo holt nemuze tak stejne neprijde, ale navic to neuvidi ani ty slavisti co tam proste nemuzou. Dalsi bonus tohodle aktu bude, ze budem zase akorat zbytku republiky pro prdel. K tomu tvymu gaucerovy ja mam koupenou permici co ty?

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:10 |  
              0 0

              Ja permici mam noumo. A listky jsem dneska koupil dva na krytou hlavni. Prej za "750 bys nedal " nebud trapnej zebraku. 750 jsem si vydelal, za tu chvili nez jsem tohle napsal. Jsem rad, ze takovej prizdisrac jako ty nic neuvidi. Kkthxbaj

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:35 |  
                0 0

                No podle tvyho vyjadrovani o obojim tom dost pochybuju. sasku

                • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                  (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:20 |  
                  0 0

                  proc kazdej nemusi byt somrak jako ty !

                • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                  (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:30 |  
                  0 0

                  dobrej podpis

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:11 |  
              0 0

              Cry more. Cry river.

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:15 |  
              0 0

              Dobrej pokus, ale treba v Calciu se od obeda, prodalo 400listku!!! Lidi bude daleko vic nez kdyby to bylo v TV, to uz je ted jasny. No a o to jde. Takze hezky koukani na Horakovi :)

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:36 |  
                0 0

                Jo ale to bude spis tim, ze tam ty lidi co chteli jit tam rychle nabehli, aby meli ty listky za 300. Chleba se bude lamat az ty listky dojdou

                • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                  (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:19 |  
                  0 0

                  sklamu te v Calciu se listky za 350 neprodavali, jen na hlavni.

  10. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 15:39 |  
    0 0

    Kvůli televizi bych nešílel, stejně to chtěla vysílat jen na ČT4, takže víc než polovina slavistů by si kvůli tomu musela kupovat set-top-box a anténu, což znamená 2 - 2,5 K. Navíc není potřeba nabízet všem našim soupeřům perfektní videozáznam, na jehož základě by si mohli analyzovat naše silné stránky a slabiny. Samozřejmě je to otázka ceny, a jestli ČT nehodlala slušně zaplatit, levně bych se neprodával. Ostatně jednání ještě asi neskončilo a pokud se Strahov vyprodá, tak bych to nechal i televizi.
    Tantalos

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 16:00 |  
      0 0

      rakce ct Capoun : Slavia nás šokovala všechny,dnes nám oznámila,že si nepřeje přímý přenos a její argumentaci sami nerozumíme-my máme se Slavií smlouvu na vysílání a jsme připraveni ji naplnit-Slavia ovšem nechce.za 25 let v TV to zažívám poprvé.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 16:32 |  
        0 0

        No, priznam se, ze tomu taky nerozumim. Nazor Tantalose, o.k., ale jo to malinko z rise pohadek, a hodne z detektivky o vydirani.
        Sam ziju v cizine, a je dost nepravdepodobne, ze by se mi povedlo dojet na zapas v polovine tydne do Prahy. Vidim to jako druhy docela ostry tah proti fanouskum. Nejprve ty ceny, a ted tohle. Bud vedi hosi ve vedeni neco co ja nevim, nebo si zatracene zahravaji. Takhle (alspon podle meho nazoru) se fanouskove nejen neziskavaji, ale i ztraceji.
        Ucast v poharech je prilezitosti nejen k naplneni pokladny, ale i k ziskani novych fandu ( vzpomente napriklad Duklu, tech par fandu, pokud to nebyli lampasaci, byli vetsinou lidi, kterym se libilo vidat na Julisce silne zahranicni soupere).
        Ten dalsi tah , ohledne prednosti na pripadny, zatim neexistujici duel s Ajaxem je podle mne vrchol. Doufam, ze se pletu.zdravi mart(lehce vztekly)

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:08 |  
          0 0

          Presne. Chtel jsem si koupit pred 2 tydny original dres se Smicerem. Dopoledne jsem zajel na Strahov. Tam me vypoklonkovali, ze oteviraji az ve 12 - prijel jsem v 11.34. Takze - na dres jim seru a jdu si koupit dres Anderlechtu, tam nemusim ze sebe delat vola. Tohle neni zpusob, jak se chovat k fanouskum. 8 let jsem chodil na vsechny domaci zapasy, takze keci o tom, ze pravovernej slavista tohle pochopi proste neberu.

          supersonique

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            martin08     před 17 lety 03.08.2007 17:14 |  
            0 0

            nj neco podobnyho je i v MagazinuSport - ze jim volal typek ze chce 2permice asi za 4tis. ale po tom jednani se na ne vyprdnul.. Vubec co se tyce fan-shopu je to ve Slavii HODNE HODNE SPATNY! Koupit si dres s jakymkoliv cislem popr.jmenem, nebo jen obycejny tricko se znakem je neco nemoznyho!

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:34 |  
            0 0

            to vis ze jo ,hlavne si kup dres anderlechtu chudaku. Slavie potrebuje ve stredu toho 12. hrace jako nikdy predtim. At to stoji co to stoji, v pripade postupu se to vyplati. Kdo to nechape neni fanda (mozna ziliny). a stim dresem si me opravdu rozesmal.

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:13 |  
              0 0

              chudak ses sam, kdyz nedovedes pochopit, ze si Slavia kope cestu do pekel, ze to nechce pustit do televize

              Mam odchozeno asi vic zapasu nez ty a na ten zapas z pracovnich duvodu nemuzu. Nebudu ze sebe delat vola a ponizovat se pred nejakym primitivem z Fanzonu, aby mi laskave prodal dres se Smicerem. Asi nemaj zajem prodavat suvenyry, kdyz jich nabizej tak malo a nejsou tam ani chvili pred polednem. Omezenost.

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:21 |  
                0 0

                Jasne jeden zapas neni v TV a uz si kope hrob. Tak si hustej srab. Wake up!!! Jeden prenos nic neresi, postup uz muze. Ale proc to vysvetlovat gume ktera, kdyz nekam pride a je zavreno, si mysli, ze kvuli jejimu malymu pindiku, nekdo hned otevre.

                • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                  (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:45 |  
                  0 0

                  slavistickej dresu mam nekolik a svoje historky s prodejci jsem sem psal pred lety. tebe si hochu predstavuju s velkym penisem a malym mozeckem, z hlediska tveho vyjadrovani

                  • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                    (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:17 |  
                    0 0

                    Ty si predstavujes cizi penis ? Ach, tak tim se vse vysvetluje :p

                  • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                    (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:23 |  
                    0 0

                    Och ano ano pane s hodne dresama (tomu tak verim) , uz pro vas jdeme otevrit.....ze radsi nejdes orat brambor.

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:22 |  
              0 0

              Hele chytraku jedinej kdo si to o potrebe 12hrace neuvedomuje je nase vedeni vzhledem k jeho dosavadnim krokum

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:19 |  
                0 0

                haha ty ses vtipnej. Uz si skousel najid mozek ? asi ho mas v supliku.

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          martin08     před 17 lety 03.08.2007 17:10 |  
          0 0

          To udelali schvalne, i kdyz je to muze mit negativni ucinek. Dolezal rika ze prisly poslily, dobre i zvucne a tim si obhaji cenu listku (proti Ajaxu by asi ceny byli vicemene stejne) tim ze to nebude v TV "donuti" prijit dalsi lidi aby ten zapas vubec videli. Jenze pro me jako vernyho fanouska - studenta! to dobry neni, na domaci zapasy chodim v podstate pravidelne, a obcas zajedu i ven a jelikoz jsem chtel usetrit a jet az na 3predkolo (jasny taky zadny hrat nemusime..) a neuvidim nic..

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:12 |  
          0 0

          Já si myslím, že tomu rozumím. Slávisti by pro jednou měli překonat pohodlnost a šetrnost a přijít na utkání, ve kterém jde o strašně moc. Jestli SKS prohraje, nebude hrát žádné poháry, zůstane bez peněz a nezbyde jí nic jiného než prodávat hráče. Za normálních okolností, tj při TV přenosu a levnějším vstupném, by na Žilinu přišlo pět šest tisíc lidí, není to zrovna atraktivní soupeř. Takhle snad zvedne zadek víc lidí. Jejich fandění bude Slavie strašně potřebovat. Před poloprázdným Strahovem se nehraje dobře, ani když se hraje o život. Navíc to bude Šmícova obnovená premiéra doma v mistráku. Jen ať ho lidi přijdou přivítat, on taky přinesl finanční oběti, u Arabů nebo v Izraeli by se vydělával skoro desetkrát víc. Nicméně považuji za zlodějinu chtít 800 korun za lístek do krajních sektorů na západě, kdy divák sedí prakticky za brankovou čarou.
          Tantalos

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:29 |  
            0 0

            hele, je ja jsem absolutne pro aby prislo co nejvic lidi. Slavie si to zaslouzi, klub zacina zit. Ale zrusit primej prenos je proste blbost, vzdyt si tim udelaj spatnou reklamu. Navic si asi blbe propocitali cenu/zajem lidi, kteri by prisli. A ne vzdycky proste lidi, kteri by jinak sli, muzou prijit - muj pripad.

            Znam nekolik lidi s tezkym postizenim kteri bydli ve ctvrti, kteri se proste nemuzou sebrat a "jit" na Strahov a tech je mi lito. Navic Slavie o tolik penez vic nevydela. Neni to koncepcni a je to na urovni Zikovy, ikdyz ji mam rad.

            supersonique

          • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

            mart     před 17 lety 03.08.2007 18:38 |  
            0 0

            O.K. Ty tomu rozumis, ja ne. At tak nebo tak, tohle je skutecne velice tvrdy tah (nezvykly a trojnasobny!). Mozna bych byl ochoten akceptovat nezvykle i kdyz velmi tvrde kroky (podle me proti fanouskum), pokud by mi je nekdo vysvetlil. Tim nekym nemyslim "jen tak nekoho". Pokud vystoupi Dolezal (nebo nakonec Vlada Smicer, proc ne?) s jasnym zduvodnenim, budu o tom uvazovat. Takhle - info prostrednictvim webu, nebo dokonce denniho tisku - NE. Takhle se s fanousky nejedna. Tohle je skutecne NEOMLUVITELNA SPROSTOTA i projev ABSOLUTNIHO NEZAJMU. Doufam, ze se pletu, ale tohle by se Slavie (me Slavii) mohlo vymstit.mart

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              AKI     před 17 lety 03.08.2007 18:59 |  
              0 0

              Marte,jako vždy naprostý souhlas.... Taky tomu nerozumím a radši si počkám na nějaký vysvětlení,protože těch "zaručených zpráv bylo poslední dobou celkem dost. Otazkou je proč se pořád dějí.... Ale jestli jde SKS proti fanouškům=proti všem,tak to je sporsťárna!!! AKI

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:44 |  
                0 0

                My v Žiline sme zaplatili 500 Sk a videli sme Sláviu, ktorá toho veľa neukázala (aj keď uznávam, že ste uhrali dobrý výsledok). Nechápem prečo je pre vás 800 Kč veľa (pri vašich vyšších príjmoch), keď uvidíte dobrý futbal v podaní MŠK.

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:15 |  
              0 0

              A nemaj Ti to třeba poslat poštou zlatým písmem, že to nebudou dávat v televizi? Myslím, že i v televizi se ta zpráva, že to nebude vysíláno objeví. A jak jinak než přes web či noviny se to chceš dozvědět? A naprosto nesouhlasím s tím, aby to vysvětloval Šmicer. Proč proboha on? Je to věcí vedení, jedinej kdo by se těma věcma měl zabývat je vedení a né tím zatěžovat už tak dost rozptylovanýho hráče.

              Ale jinak s Tebou naprosto souhlasím. Cena lístků je na Žilinu nehorázná, na Ajax by se taková cena dala pochopit a možná i vyšší. Záleží co si vedení vybere - víc fanoušků nebo zisk. Je jasné, jakou cestou naše vedení teď šlo. Zrušením přenosu udělali z fanoušků prakticky rukojmí a byla tu vypsána spousta důvodů, proč je to špatné řešení. Víc k tomu snad není co dodat...

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:16 |  
                0 0

                Omlouvám se, že jsem se nepodepsal. O.Ž.

                • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                  mart     před 17 lety 04.08.2007 10:27 |  
                  0 0

                  Dekuji za ironickou poznamku, ...lepsi nez zadna. Nepochopil's. Ostatne neni divu. Zaprve nejsi sam, a za druhe(dost mozna, tento faktor je za prve :) jsem mozna nebyl uplne presny.
                  Co jsem chtel, nebo spise, co jsem mel rici, je asi tolik : Pokud pripravuji nejake nezvykle, neocekavane, a zejmena pak nepopularni kroky, musim se na to pripravit. To je prace pro "oddeleni propagandy" v nasem pripade "marketing". Musim, ano musim mit dopredu promyslenou strategii, jak to lidem (v nasem pripade fanouskum) prodat.
                  To se nestalo ani v pripade cen listku, ani v pripade televize.
                  V obou pripadech mel marketink pripravit pro Dolezala prohlaseni, ktre by dukladne vysvetlilo situaci, a hlavne predbehlo pana Cernyho, ktrery tahkle uplne zbytecne vychazi jako vitez. (trosku levne, za ani ne pul milionu, nemyslis?). Tak to sem chtel rict. Tak tim sem chtel vysvetlit proc si myslim, ze takhle se s fanousky nejedna. Ze toto je NEOMLUVITELNE SPROSTOTA.Ze toto je projev ABSOLUTNIHO NEZAJMU. Stale si myslim, ze je dost dobre mozne, ze se tato arogance Slavii vymsti, a myslim si, ze uz to zacina. Stale doufam, ze se pletu. zdravi mart

                  • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                    (host)     před 17 lety 05.08.2007 22:40 |  
                    0 0

                    Původně jsem nepochopil, co máš přesně na mysli, ale po tomto příspěvku s Tebou musím souhlasit. Je fakt, že tak jak to bylo podané my vypadáme jak nějakej klub, co chce kazit lidem zábavu atd., o tom co říkaj sparťani snad nemá smysl ani mluvit, ale celkově jsme z toho vyšli dost špatně. Původní prohlášení bylo dost nedostatečný. Takže s Tebou souhlasím a tak trochu se i omlouvám za reakci.

                    O.Ž.

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:26 |  
                0 0

                desna zebrota co ? Za listek do Ostravy das 700 a ani nemrknes. Ale chapu slavista proste musi brecet. Konecne zapas bez tehle radoby fandu a polovicnich"manageru". Jak ja se tesim a hlavne vsichni tyhle smudlove neuvidej ani primak v TV. To bude svatek!

                • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                  (host)     před 17 lety 03.08.2007 22:21 |  
                  0 0

                  Taktéž nechápu. V Liberci se za Tbilisi platilo před x lety od 150 vejš, na UEFU to na slušný týmy bylo mnohem, mnohem víc. Chápu, že se to u nás příliš nenosí, ale Slavia má na Strahově velmi nízké ceny vstupenek po celý rok. Vedení se nezastávám, cena vstupenky začíná na adekvátní hranici za LM, ale končí pro lepší místa možná až moc vysoko. Možná by udělali lépe, kdyby za hlavní bylo nejvíc 600. Ale stalo se už. O. Ž.

                  • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                    (host)     před 17 lety 04.08.2007 01:25 |  
                    0 0

                    Jasne ale tady takovej nazor nikdo nebere, protoze kazdej ti tu rekne.
                    "ale ale podivejte na Spartu tam se chodi za pajzku, buu,vzlyk,brek"

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:27 |  
              0 0

              nemas nahodou taky nick Zico ?

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:28 |  
              0 0

              Cry , Cry , Cry ,Cry moooooore :DDDD

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:48 |  
              0 0

              ted jsem koukal na sportovni noviny a tam Slavii rozmazli. presne to, co jsem rikal, delaj ze Slavie debily. At se jde Zlamal s Dolezalem vycpat. Nakonec to dopadne tak, ze Slavie to nemuze ani ovlivnit, nebot prava na zahranicni prenosy nevlastni.

              supersonique

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 20:08 |  
                0 0

                Uz te vasi vyzvedli z druziny jo ?

            • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.08.2007 20:22 |  
              0 0

              marte cítím to přesně tak, tanhle přístup k fanouškům se může vymstít, arogance vůči fanouškům a mediím, to nevypadá, že by to slavie chytla od začátku za dobrý konec... i pro sponzory to asi není nic moc, když nebudou jejich loga v tv...

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:49 |  
                0 0

                Sponzoři, hlavně ti velcí, chtěj, aby byl tým co nejvíc v televizi. Fortunu pěkně nasrali.
                Doležal je debil a Zlámal je podržtaška- vůbec nevidí o krok dopředu. Hned na začátku sezony pokazili Slavii image. Kauza Suchý, superpředražený lístky, kuza přenos.... Přitom se dala po dlouhé době postavit rozsáhlá imageová komunikační kampaň na posilách, na Šmicrovi, na vicemistrech světa....
                Děte s Edenem někam. Cena na Kladno 500 korun, žádná propagace, zoufalej program... Kampak jinam by to taky neumětelové jako Tomasová nebo pan mluvčí a webmaster mohli dovést.... Kriste pane, Quo vadis Slavia? Už i na Kladně maj lepší merchandising, máme nejdražší vstupný, nejdražší dresy, nejhorší suvenýry, nejhorší občerstvení....Vedení Slavie, vzpamatujte se. Nasrali ste 90% Slávistů.

              • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

                (host)     před 17 lety 04.08.2007 19:28 |  
                0 0

                A co přístup fanoušků Slavie ke klubu?? Fanoušci se totiž na Slavii od doby, co hraje na Strahově totálně vysrali! Kdyby nás chodilo pravidelně 8 tisíc, tak máme právo si stěžovat, ale za této situace ne.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 20:45 |  
        0 0

        Capoune,zeptám se,nemusíš odpovídat.Kolik byste Slávce zaplatili za přenos?

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      martin08     před 17 lety 03.08.2007 20:09 |  
      0 0

      Treba plasej, a az bude vyprodano tak to ty TV dovolej(:

  11. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:31 |  
    0 0

    Pred Calciem bylo ve ctyri asi dvacet lidi. Vetsinou tam neni nikdo, asi uz to ma nakej efekt. Vypada to, ze lidi bude dost nakonec. Uvidime co se proda do pondelniho vecera.

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 17:40 |  
      0 0

      Tak to me neser, my se tam dostanem az v utery. Pavel J.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 18:06 |  
        0 0

        vzdyt tam byla dneska ta autogramiada vicemistru sveta u20

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          (host)     před 17 lety 03.08.2007 19:17 |  
          0 0

          Ta byla na Strahove! Na Karlaku je jen nakej fanshop, kde prodavaj i listky asi.

  12. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    Liuni     před 17 lety 03.08.2007 20:11 |  
    0 0

    trošku mě akorát děsí jestli postoupíme přes žilinu jaká bude cena vstupenek.Totálně nasranej jsem z toho , že se ani odveta vysílat nebude, asi je to poděkování všem fanouškům a snaha prodat předražené vtupenky.A další zarážející věc ti kteří zakoupí vstupenku na druhé předkolo budou mít přednostní právo na zakoupení vstupenky na Ajax? Já majitel permanentky asi budu mít smůlu.

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:38 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše. Mám permanentku a na Žilinu na protest nejdu, 850 korun je prostě hodnota, kterou odmítám v prostředí České republiky dát, ačkoli nouzí rozhodně netrpím. Ale důrazně protestuji.
      A jestli mi jako držiteli permanentky zruší blokaci na Ajax, tak u mě Slavia skončila...
      Slavia se chová k fanouškům a speciálně k těm nejvěrnějším vysloveně sprostě. Sparta, tam by se měli učit. To je rozdíl jako Český a Švýcarský dráhy. A propos, zkuste se projet po Švýcarsku vlakem....

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 01:22 |  
        0 0

        No za listkem na moravu u Ceskych drah das 600 a zadny ubohy protesty asi delat nebudes co ? Franz

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 19:30 |  
        0 0

        S permicí máš nárok na 10% slevu. Konrad

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      martin08     před 17 lety 03.08.2007 21:47 |  
      0 0

      podle me zustane cena vstupenek vicemene stejna, a jestli bude chtit Slavia prip.na Ajax za nejlevnejsi vstupenku vic nez 400sta! tak to moch Ivana pekne zustat na Slovacku..

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 04.08.2007 01:22 |  
      0 0

      Cena uz je vicemene znama. 350-1250kc. JIRI

  13. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 03.08.2007 20:13 |  
    0 0

    Začíná to být opravdu "hustý". Večer, než jsem vypadl, volal Štůla z CalciaCZ, že mají skoro vyprodáno, v pondělí jsi přijede pro další lístky.
    Dana Jónová

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 22:01 |  
      0 0

      Zdravím,
      já teda naprosto chápu, že když chtělí dávat slávku jen na čt4 tak asi dali málo peněz, a upřímně si myslím, že by každej měl znát svou cenu. Dyť je to prestižní zápas, proti slovákům, předkolo ligy mistrů...
      No já každopádně jdu, beru přítelkyni a chtěl sem se zeptat jakej sektor by ste doporučili teda spíš kde bude dobře vidět a nedostanem sedačkou do hlavy, šel bych do kotle, ale slečna je slečna:) navíc kotel bude asi plnej, takže hlavní???ale zase aby tam nebyli jen suchaři co nefanděj??? A co znamená to skoro vyprodáno a kam teda pro ty lístky jít???

      Dík za každou radu.
      Luke

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 03.08.2007 23:40 |  
        0 0

        E. Chodim tam s manželkou několik let. Naprosto v pohodě až na zápas Slavia - Liberec řízený Járou, to tam lítalo kde co i s čestný.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 01:19 |  
        0 0

        Rada Vam odpovim, ale bohuzel nevim presne jaka je ted situace. Odpoledne se hodne prodavalo. No muzu Vam rict, ze treba tribuna E jak vam tu nekdo doporucuje je uz vyprodana, myslim ze ve dvanacty rade jeste byli naky mista, ale urcite uz ne vedle sebe. Hodne listku je taky do pondelniho vecera blokovana permanentkami. Takze se sektory F a D bych taky moc nepocitala.Kazdopadne v pondeli budem vedet vic a radi poradime.
        Dana Jónová

  14. Pro prispevatele, kteri se nepodepisuji, a evidentne nemaji nas klub radi...

    mart     před 17 lety 03.08.2007 20:26 |  
    0 0

    Dekujeme Vam, ze Slavisticke Noviny navstevujete. Prevazna vetsina nas slavistu, kteri tyto stranky navstevujeme pravidelne, vi kdo jste, co jste a take komu jste u ceho:).
    Presto, ze Vase ubohe prispevky obcas mohou byt na prekazku, je dobre, ze sem chodite, a chodte vic. Prispivate Vasim kliknutim kreditu stranek, a tim pochopitelne k jejich financni prosperite.
    I kdyz Vas nemame radi, dekujeme Vam za Vasi podporu.
    Asi Vam nemusim vysvetlovat (mozna musim), ze cast profitu stranek jde na choreo, a tam je penez potreba.zdravi mart

    • Re: Pro prispevatele, kteri se nepodepisuji, a evidentne nemaji nas klub radi...

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:00 |  
      0 0

      ahoj Marte,protože choreo podporuju dám malý příspěvek:nelíbí se mi,že si tady hoši nadávají kvůli odlišným názorům.Předpokládám,že jsme většinou Slávisti a ti se k sobě vždycky chovali slušně.Možná,že by bylo dobrý se k téhle tradici vrátit.Na nadávání máte rumuny.
      Bongor

    • Re: Pro prispevatele, kteri se nepodepisuji, a evidentne nemaji nas klub radi...

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 21:26 |  
      0 0

      Ts ts opet spatne marte. Google reklama se plati za klikani, ne za rating stranek nebo navstevnost. Tim ze sem nekdo prispeje nedostane choreo ani halir, ale jako dobrej pokus.Noname.

  15. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    martin08     před 17 lety 03.08.2007 21:41 |  
    0 0

    "Myslíme si, že ocenění televizních práv z tohoto souboje není adekvátní jménu Slavie. Peníze, které bychom utržili, jsou z našeho pohledu nedostatečné," řekl ředitel Slavie Petr Doležal.
    Ja myslel ze tyhle penize jsou jen do plusu! Bud prava neprodam a nedostanu nic a nebo je prodam a dostanu aspon neco! Porad nejako verim ze kdyz bude brzo plnej dum, prenos by jeste mohl bejt..

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 22:12 |  
      0 0

      ale to víte, že to nakonec v bedně bude. akorát je z toho ostuda. příště by se měl někdo zamyslet nad tím, proč potřebujou nalákat víc lidí na předražený vstupný. asi by měli vyvodit personální důsledky v případě, že se bude konat fraška v podobě zaplněné jižní a severní tribuny (což určitě bude) a velmi sporadicky zaplněného zbytku stadionu. Jak říká Ivánek, no to mi ho vyndej.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 01:13 |  
        0 0

        Prenos nebude, po nocnich jendani uz je to jisty. Hlavni tribuny jsou prodany (zatim) ze 40% priblizne.

  16. Je Slavia divácky slabá? ANO!!!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 01:26 |  
    0 0

    Po přečtení různých diskuzí jsem se rozhodl předložit fakta, které by částečně měli ospravedlnit krok vedení z nezařazením tv přenosu.
    Slavia kromě výsledkové mizérie v předkolech předvedla snad ještě hořší blamáž týkajících se jejich fanoušků. Až na vyjímku s RSC (vyprodáno) a slušnou návštěvou na řeky dosahovala velmi špatné návštěvnosti.
    Zářným příkladem budiž ukrajinský tým. V prvním zápase si Slavia vytvořila velmi dobou pozici na postup do LM. A jak to dopadlo? Slavia prohrála a změnila na dlouhou dobu historii. Minuta jí dělila o LM. Na zápas přišlo ubohých 8578 fanoušků. Možná kdyby tenkrát byl plný stadion, tak to Slavia dokázala.
    Slavistický fanoušek je věčně s něčím nespokojen....počasí, soupeř, cena vstupenky. V těchto vypjatých zápasech hraje podpora diváků ještě důležitějí roli než v jiných zápasech.
    Pocházím ze Slezska, velmi mě mrzí že Slavie nebude v tv, ale pokud to bude mít žádaný efekt a na Strahov příjde aspoň 15 000 tisíc, tak pochopím zoufalý krok vedení. Co si budeme povídat, klíčem k velké návštěvě nejsou přespolní, ale hlavně místní. Ti by měli pochopit, že tento zápas je důležitý i kvůli rozpočtu klubu. Pokud bude Slavia neúspěšná, bude muset nějáké hráče prodat a koncepčně budovaný tým opět dostané ránu.
    Vím že vstupenka není levná záležitost, ale naposledy Slavia hrála takový zápas před 2 roky, tak se to snad dá vydržet!
    Celkový průměr SKS na zápas o LM je necelých 9000 fanoušků, o průměru na 2. předkolo se snad nemá ani cenu bavit. Vím že to nejsou atraktivní soupeři, ale i to něco ukazuje o fans SKS....., a proto POUČME SE Z HISTORIE!
    III. předkolo

    1996 - Slavia - Grasshoppers Curych 0 : 1 - 3.021
    2000 - Slavia - FK Šachťor Doněck 0 : 2 - 8.578
    2001 - Slavia - Panathinaikos AO 1 : 2 - 14.707
    2003 - SK Slavia Praha - Real Club Celta de Vigo 2:0 - 8091
    2005 - SK Slavia Praha - RSC Anderlecht 0:2 - 17216

    průměr: 10 323

    II. předkolo
    2000 - Slavia - FK Sämkir 1:0 - 2.819
    2003 - SK Slavia Praha Leotar Trebinje 2 : 0 - 6141

    průměr: 4480

    celkový průměr: 8644

    zdeněk

    • Re: Je Slavia divácky slabá? ANO!!!

      alegre     před 17 lety 04.08.2007 01:59 |  
      0 0

      Já teda televizním přenosům moc nerozumím, ale tady v Hondurasu to řeší následujícím způsobem: vysílání je zablokováno pro město kde se hraje, nebo pro určitou oblast. A začnou vysílat jen když se stadión zaplní. Jde-li to, tak ať zablokují Prahu a Střední Čechy a pustí to do zbytku republiky. Jinak si myslím, že kdyby Slavia za přenos dostala půl miliónu, cena vstupenky je v průměru 600,-, tak má peníze jako za 833 diváků. Tak si ji snad vyplatí nevysílat. Ale jen finančně! Podle mého názoru se jedná o neúctu k divákovi, k fanouškovi, ke sponzorům. Chybný krok, který se může vymstít...

      • Re: Je Slavia divácky slabá? ANO!!!

        Haala (přítel SN)     před 17 lety 04.08.2007 12:58 |  
        0 0

        To teda zírám - naprosto geniální řešení. Bohužel asi těžko proveditelné, ale nebylo by na škodu to zkusit. Spokojeny by pak mohly být téměř všechny strany.
        Já pořád doufám, že to je jen finta našeho vedení - počkají, až se prodá nějakých 12 tisíc lupenů a pak řeknou :"No dobře, my to teda do tý televize pustíme, když jsou všichni tak nespokojený"...

  17. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 02:17 |  
    0 0

    CERNY NABIDL 500.000kc ZA PRENOS, TO JE NEHORAZNY , TO JE ZLODEJNA , AT SI JDE PAN CERNY I ZE SVOU CT BODNOUT.

    • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

      (host)     před 17 lety 04.08.2007 02:55 |  
      0 0

      Bohuzel ta castka je jeste nizsi :( Lidi pochopte, ze nam nabidl sumu jako za Kazachstanskeho vicemistra v druhem predkole uefy pred dvema lety. Tohle je opravdu uz trochu moc. Staci asi 500lidi navic a ty penize jsou zpatky. Tak neblbnete a pridte vsichni.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 05:27 |  
        0 0

        Bohužel si myslím, že televizní přenos není to, co u mě rozhoduje zda půjdu nebo nepůjdu na Slavii. Buďto jsem Slávistou a mám zájem své mužstvo podpořit nebo tam prostě nepůjdu. Druhým faktorem samozřejmě je, zda na to mám. Ale přemýšlet, teď mi zakázali přenos tak rychle na Strahov je dost scestné. Takhle lidé nepřemýšlí. To spíše bych se bál, že se to moc nebude líbit sponzorům. Podle mě je to pro ně dost velká ztráta. Může nás to do budoucna stát víc, než si dnes dovedeme představit.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 10:09 |  
        0 0

        No nejhorší je, že to chtěli za ty peníze ještě vysílat na ČT4, kterou příliš lidí nemá. Takže se ani nedivím našemu vedení. Na druhou stranu - pořád na to doplatí slávističtí fanoušci, kteří zápas nemohou z nějakého důvodu vidět na stadionu..
        0.Ž.

      • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 10:09 |  
        0 0

        No nejhorší je, že to chtěli za ty peníze ještě vysílat na ČT4, kterou příliš lidí nemá. Takže se ani nedivím našemu vedení. Na druhou stranu - pořád na to doplatí slávističtí fanoušci, kteří zápas nemohou z nějakého důvodu vidět na stadionu..
        0.Ž.

        • Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

          PetCC     před 17 lety 04.08.2007 14:58 |  
          0 0

          Vzduchem v současnosti asi 4 miliony obyvatel + kabelovky.

  18. Re: Ve třetím předkole Ajax Amsterdam

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 14:07 |  
    0 0

    Co na tom sejde, nehledam v tom podraz.
    Slavia je moje laska, touha, zal i odvaz.
    Co je teda pravda a co je teda lez?
    Ne dik, nemam zajem!
    Chci jen videt zilinsky brek.