Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Žilina - Slavia 0:0

Slávisté se na Slovensku ve druhém předkole Ligy mistrů se štěstím ubránili velkému tlaku a přivážejí nadějnou bezbrankovou remízu. Prohlédněte si 36 fotografií.

Slávisté nastoupili do utkání bez Vladimíra Šmicera, který se na hřiště dostal až v průběhu střetnutí. Jinak v sestavě nebylo výraznější překvapení, snad jen že od začátku opravdu dostal příležitost František Dřížďal.

Začátek utkání byl poměrně vyrovnaný a ani jeden tým se výrazně neprosadil. Pak však soupeř začal přebírat iniciativu a místy byl dost nebezpečný. Velké problémy jsme měli s kombinační hrou, ke které jsme se prakticky ani nedostali. Vše jsme řešili vysunutím Vlčka za obranu, což se moc nedařilo, až na výjimky. První poločas se mi ani moc nezamlouvala spolupráce Krajčíka s Dřížďalem, exsokolovský hráč mi přišel moc vyjukaný a špatně přebíral hráče, ale v dalším průběhu se zlepšil a pak si troufal i přejít přes dva hráče. Tragický byl Aračič, který při bránění neustále používal ruce. Velkou šanci měl soupeř ve 36. minutě, kdy z úhlu střílel Jež, ale jen lehce lízl tyč. Jediná slávistická šance přišla ve 41. minutě, kdy Kalivoda vybojoval míč, vysunul Vlčka, ten však v úniku pálil napříč vápnem mimo branku. Celkově byl soupeř nejvíce nebezpečný po centrech ze strany.

Do druhého poločasu přišel Švec a vyztužili jsme střed zálohy. Soupeř nás už tak tolik nepřehrával, přesto si vypracoval velké šance. Brabec vykopl míč z brankové čáry po střele Ježe či hlavička Porázika mířila těsně vedle branky. Jediným nebezpečím pro Žilinu byl Vlček, nejdříve šel sám na branku, ale tak dlouho váhal, až ho Pečálka čistě odzbrojil. A po dalším uvolnění za vápnem střílel metr od branky. V závěru se nechal vyloučit po druhé žluté kartě Aračič za úmyslné hraní rukou a dovršil svůj nepovedený výkon.

Sestava: M. Vaniak - F. Dřížďal, E. Brabec, O. Šourek, A. Aračič - M. Krajčík, D. Kalivoda (83. M. Suchý ), M. Tavares, P. Janda (61. V. Šmicer ) - S. Vlček, Z. Šenkeřík (46. M. Švec)
Lavička: J. Diviš, L. Volešák, R. Gaúcho, T. Necid

Reportáž slovenské televize TA3 o zápase naleznete zde.

Komentáře (74)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žilina - Slavia 0:0

    (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:10 |  
    0 0

    první

  2. Re: Žilina - Slavia 0:0

    (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:11 |  
    0 0

    Nevím proč nehrál Švec od začátku a z Ante jsem trnul i u onlajnu, ale zdá se, že je remíza zlatá... :-)))

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:12 |  
      0 0

      achjo, dneska jsem až třetí!!!:) jinak dobrý výsledek

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 17 lety 01.08.2007 22:13 |  
      0 0

      Svec asi nebyl fit. Snad bude za tyden a nejspis bude muset hrat leveho beka.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:17 |  
        0 0

        Taky jsem si říkal.. Snad už bude hrát Hubáček

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 20:17 |  
      0 0

      kdyby jsi byl přímo na stadionu, nemusel by jsi z Aračiče trnout. Samozřejmě, nechal se hloupě vyloučit, ale jinak nedělal kiksy ani jinak nezklamal. Třeba takový Dříďal byl díky špatné komunikaci s Krajčíkem, Vaniakem a Šourkem napomínám. Jeho výkon se mi směrem dozadu zdál určitě horší. mudrc

  3. Re: Žilina - Slavia 0:0

    (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:14 |  
    0 0

    Vypadá to, že totálně selhala ofenzivní činnost, hlavně střed hřiště. A to se zdálo, že střed máme dobrý.
    Tantalos

  4. Re: Žilina - Slavia 0:0

    (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:28 |  
    0 0

    Ono to s tou nerozehraností je asi vážnější, než jsme si připouštěli. Žilina nás hlavně v první půlce docela mlela. Doma budeme o moc lepší a upřímně, jsem docela rád, že si Ante odpočine...
    Vaniak nezklamal...LordEdmund

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:35 |  
      0 0

      Ještě že ta katra přišla na konci zápasu,jinak by to asi bylo hodně zlý.Aspoň teda na Strahově nebude Ante......ten zase podle on-linu předváděl pěkný kousky....tak na infarkt.SKS FOREVER Snack

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 01.08.2007 22:52 |  
        0 0

        from Cliff, doma od pocitace se to dobre kritizuje, co? Kdo cekal jasny prubeh zapasu a vysokou vyhru Slavie asi zjistil, ze nelze ocekavat zazraky pokud je v muzstvu tolik novych hracu a nebyl dostatek casu na sehrati (na rozdil od Ziliny, ktera drzi muzstvo pohromade); navic, je to docela prijemna facka pro vsechny hrace a budme za ni radi, BTW snad i fanousci budou chvilicku nohama na zemi. Pokud Slavie postoupi do hlavni souteze CHL, vybere si stesti na mnoho a mnoho let dopredu.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          poltergeist007     před 17 lety 01.08.2007 23:18 |  
          0 0

          Naprostej souhlas

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 01.08.2007 23:44 |  
        0 0

        Vybere si štěstí za několik let dozadu.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          (host)     před 17 lety 02.08.2007 06:35 |  
          0 0

          Naprostej souhlas :o)
          Urs

  5. Re: Žilina - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 01.08.2007 23:13 |  
    0 0

    Tak napůl dobrý, trochu jsem se obával, aby nevyhořela obrana, ale naštěstí to nejak zvládla, i když nejaky šance tam asi byly.. až na toho Anteho... Zrádnej výledek, ale zase první půli kluci ai sami nevěděli, co od sebe můžou čekat.. jo a taky je vidět, jak důležitej je Švec do středu zálohy. POdle onlinu asi hral dobře Kalivoda, tomu bych přál, aby se chytil. Vlčák bohužel začal zad zahazovat... no snad mu tam něco spadne v odvetě. Jsem zvědav na info od lidí, co tam byli.. jo a abych si rejpnul, fakt nechápu to pyro, co je to za slavistu, kterej to hodi na hřiště...

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 00:29 |  
      0 0

      Takový věci nedělá "normální fanoušek", ale lidi radikálně zaměřený ... ULTRAS, HOOL'S, tak jako, když tam rozmlátili dvě výlohy ve stánku na občerstvení, sebrali piva a prázdný plechovky naházeli do restaurace na stadionu ... tohle mě přijde jako větší p.... než to pyro, ale zase dobrej efekt, jen ta pokuta :-/

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 06:37 |  
      0 0

      K tomu pyru..., to nebyl opravickej slavista, pac tohle mohlo udelat jen vylizany pako..., mozna by se melo zamyslet jestli fandi spravnymu tymu... :(
      Urs

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 09:27 |  
        0 0

        ty ses zas chytrej az na pudu co?troubi

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 13:41 |  
        0 0

        Tak se nehádejte..prostě když je někdo blbej a dělá tam bordel a mysli si ,že timto bude fandit..tak je na omylu a měl ject do blazince...
        jinak si myslim,že sem včera mohli mit navic..aspon jeden gol sme mohli stelit

  6. Re: Žilina - Slavia 0:0

    KING25     před 17 lety 02.08.2007 06:37 |  
    0 0

    Uf...to byla zápas. Žilina byla lepší a opravdu jsem čekal, kdy nás to šteští opustí a začne nám to tam padat. V obrane zahrál solidne Brabec, ostatní se musí do odvety zlepšit, jinak se bojím, že ten gol tady na strahově dostaneme. Snad už od začátku bude moci nastoupit Hubáček a od začátku nastoupí Suchý...Šourek je úplne mimo a Dřížďal měl několik dobrých momentů, ale těch nahrávek co zkazil. Jinak škoda těch zahozeních golovek Vlčkem, by se dýchalo o mnoho líp.

  7. Re: Žilina - Slavia 0:0

    Markus     před 17 lety 02.08.2007 07:20 |  
    0 0

    Obrana hrála dobře, hráči Žiliny se nedostávali ke střelám z menších vzdáleností, vždy to tam někdo z našich blokoval. Žilina měla problém se trefit do branky, naštěstí. Výrazně se zlepšil výkon naší obrany ve vzduchu, tam nám to v minulém ligovém ročníku nešlo. Nejvíc mě zaskočila nesehranost našich hráčů, tvorba ofenzivních akcí zcela selhala. Na rozdíl od minulého ročníku se nám nedařilo "krást" přihrávky soupeři, to se snad zlepší formou.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      KING25     před 17 lety 02.08.2007 07:24 |  
      0 0

      NO malá úprava...dost za obránce zachranoval Teverez a Krajčík..jinak co je platné, že obránci pěkne oberou útočníka o míč a hned to přihrajou zase soupeři na nohu??

  8. Re: Žilina - Slavia 0:0

    (host)     před 17 lety 02.08.2007 08:28 |  
    0 0

    Zápas děs, Na http://georgk.blogspot.com/ jsou ke shlédnutí fotografie z výjezdu do Žiliny GeorgK

  9. Re: Žilina - Slavia 0:0

    (host)     před 17 lety 02.08.2007 09:09 |  
    0 0

    Myst: doufám, že s tou Žilinou prohrajem, fakt nevim co tam chtěj ty naši lemplové dělat v té LM, to zase bude v Gambrinus lize ostuda :/

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 09:27 |  
      0 0

      Tak pratele a ted mne sudte, pri losu jsem to videl na ,50na 50 pri nasich zranenich jiz 40 ku 60 pro Zilinu, KJ podcenil souhru a misto i v priprave spatneho Anteho mel prijit Suchy, navic se nesmyslne zbavil Dejmku a dalsich hracu a vysledek je na svete, v obrane temer pri zraneni hracu neni alternativa a zaloha , nebo lepe hraci plnici defenzivni ukoly , to je to same.A tak nas Zilina valcovala, doslova nas prehrala ve vsech cinnostech a nezbyva nez verit, ze velkeho Karla osviti duch svaty a zacne konecne stavet hrace dle umu a ne podle jmen.Senkerik byl vymazan a solicka Vlcka nemohla mit sanci na uspech, fyzicky jsme toho take moc neukazali a nezbyva jen verit, ze se situace zlepsi. i kdyz jednu vec si neodpustim, za cely zapas jsme se ani jednou nestrefili do branky soupere a v prvni puli nekopali ani jeden roh. Co vlastne muze trener udelat , aby neco zmenil. pri mnoha zranenich i dalsich okolnostech mu toho moc nezbyva , snad vytahnout Necida a poslat Sucheho hned od zacatku/nelze se vymlouvat na mozny prestup/ a dale potom vyzkouset variantu s nekterym mladikem do zalohy/ tedy mam v tom pekny gulas, zbyva jeste nekdo treba Vrzal. Pokud nekoho mohu ocenit tak snad jen Vaniaka a korektne piskajici Svedy. Cervenou kartu jednoznacne obdrzi nase redakce sportu s milovnikem hokeje Otikem Cernych za alibisticky zajem o prenos , v podstate se ani nepokusili vyvinout tlak na STV a zajem pro jevili celkem pozde. Jiri

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        starr     před 17 lety 02.08.2007 09:47 |  
        0 0

        Jen jedna vec...Vrzal? Ten na Acko ted fakt nema.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        Haala (přítel SN)     před 17 lety 02.08.2007 09:48 |  
        0 0

        Já bych to neviděl zas až tak černě. Podle všech ohlasů jsme předvedli hodně podprůměrný výkon, zato Žilna se na domácím ihrisku kousla a zahrála skoro na maximum. Myslím, že už to může být jen lepší, uvidíme, zda to bude k postupu stačit, ten pověstný 12. hráč snad bude tentokrát na naší straně.
        A k naší milované sportovní redakci ČT opravdu nemám co dodat...

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        KING25     před 17 lety 02.08.2007 09:50 |  
        0 0

        Pokud nekoho mohu ocenit tak snad jen Vaniaka a korektne piskajici Svedy = ty jsi na tom utkání nebyl že?..:-))

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          (host)     před 17 lety 02.08.2007 10:30 |  
          0 0

          Já jsem tam byl a moc naděje neživím, Žilina byla jasně lepší, rychlejší, důraznější a 0:0 je pro nás moc moc dobrý (je fakt že kdyby místo Vlčka šel 3 do brejku lepší hráč, tak 2 goly dá). Zlepšení na Strahově by muselo bejt enormní, abychom postoupili, to mi věř.
          martin

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            (host)     před 17 lety 02.08.2007 13:39 |  
            0 0

            Zilina je venku polovicni...

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            (host)     před 17 lety 02.08.2007 16:45 |  
            0 0

            ad. Nasazení
            Když sem uzřel soustředěný a nabuzený výraz žilinských hráčů v tunelu těsně před příchodem na plac, není se čemu divit. :(
            Takle nasupeně se tváří snad jen nadopovanej sralťan po tataráku...
            Urs

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        mart     před 17 lety 02.08.2007 09:57 |  
        0 0

        Jen takova poznamecka k te Televizi. Bylo to sice drama prvni puli na netu (a to mi ten sesivany net jeste pekne blbnul - takze to byl hlavne iDnes) a druhou on line Radiozurnal, ale vzhledem vysledku a hlavne predpokladanemu vykonu, je asi lepe, ze byl zapas "utajen" vetsine divaku. Alespon jeste stale muzeme zivit nadeji, ... tedy ja urcite. Slavie do toho.mart

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.08.2007 11:20 |  
        0 0

        Jiri nebud rozladenej, vzdyt si to tak nejak ocekaval, ne... ja cekal ze nejvic budou nadavat fanousci, kteri tu prohlasovali, jak zilinu prejedem 4:0 a podobny nesmysly. No je videt, ze to bylo tezky a jeste bude. Videl jsem ukazky na TA3, ty sance Ziliny nebyly az tak lozeny, takze bych si dovolil odhadnout, ze obrana nebyla az tak zla (i kdyz z kraju tam byly nebezpecny centry - Aracic?), jestli se vsude pise, jak nas prehravali, tak problem byl zrejme v zaloze, dokud nenastoupil Svec.. no prekvapive, vzdyt do zalohy slavie nakoupila tolik hracu..tak uvidime, jeszli jim to pujde, muze byt problem prevaha technickych hracu typu Belaid, Ivana, Senkerik, Kalivoda, Volešák, Costa.. chybi mi odolny behavy typy (no jo, Lukáše J. se mel rad a Svec - toho bychom potrebovali aspon 2x - na kraj obrany a do zalohy) .. ale co se jeste neda odhadnout, to je charakter tymu, jestli v tezkych chvilich ti novi kluci dokazou zabrat a neco vybojovat, takze to vse se teprve dozvime..

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 14:32 |  
        0 0

        na áčko nemáš asi ty, Vrzal je velkej talent,já bych ho začal stavět hned.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 10:02 |  
      0 0

      Vzdyt ty jsi na tom zapase nebyl,tak jak muzes takhle sotysfikovane hodnotit?!

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 10:03 |  
        0 0

        To bylo samozrejme na Jiriho Osophy

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 11:39 |  
        0 0

        Hlavne,ze pouzivam cizi slova,ktera pak neumim ani napsat:)Osophy

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:29 |  
      0 0

      ty vole, at si tam dostanou treba 6x za sebou 10:0, tech 100 mega nam uz nikdo nevezme a myslim, ze je celkem dost potrebujeme...........

  10. Re: Žilina - Slavia 0:0

    el_moscardon     před 17 lety 02.08.2007 10:42 |  
    0 0

    Mi už vubec nepřijde jako Slavie :-( Dyt na to dresu neni vubec vidět ani náznak červený barvy :-( Tam běhá dá se říct čistě bílá jedenáctka :-(

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 11:53 |  
      0 0

      To asi proto, ze na tech fotkach vidis jen mikiny na rozcviceni a ne dresy;-)

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      el_moscardon     před 17 lety 02.08.2007 15:17 |  
      0 0

      No já koukal na reportáž v TV víš :-(

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 12:14 |  
      0 0

      Mozna mas pravdu, na zapase jsem nebyl, ale pozorne sledoval internetovy i rozhlasovy prenos, dnes rano hovoril s par lidmi , co tam byli, vsichni se shodli na tom, ze Karel mel stridst driv a Suchy i Svec by byli lepsi variantou nez jejich predchudci, co dal, maximalni podpora fanousku Ziliny, to bude i v Praze , kam se chysta asi tisicovka jejich fandu,zatimco nasi kvuli cenam asi budou hodne absentovat,co mne dojalo byla i diskuze na Zilinskem i nasem foru, kde nejaky blbci i Spartansky psali o Slaviij ako bezdomovcich, to v situace kdy Sparta mozna cast podzimu odehraje na Strahove a bude za to hodne rada, protoze se jim stadak na Letny zacina diky vystavbe tunelu propadat a Metrostav je v pohotovosti a kazdy den meri hodnoty.Ale jeste k utkani ,ono ani v te zaloze movc variant neni protoze Belaida nejaky tupec zapomel napsat na soupisku a Ivana nesmi proti Ziline diky tomu , ze ji podepsal profi smlouvu nastoupit.Vrzal na ligu i na pohary ma stejne jako dalsi hraci , treba Gecov, jen jim dat sanci. Jiri

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 12:22 |  
        0 0

        necid nás pošle do dalšího kola, suchy+svec musi byt oba v zakladu. svec ma na ty urazy posledni dobu peska. je ale diletantismus připravovat se na LM a kupovat a zapracovavat posily tyden před

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 13:12 |  
        0 0

        To snad nemysli vazne ze tam neni zapsanej Belaid:-o? Jinak Jiri jak si rikal, ze by Slavie mohla v pripade postupu do zakladni skupiny poharu UEFA vydelat az 50mega to jsou nejaky prijmy od sponzoru nebo jen kalkulujes v pripade dobrych souperu? Aloha

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          (host)     před 17 lety 02.08.2007 13:23 |  
          0 0

          Neoasi vis o Fortune a ta navysuje premie za postupy , to je prvni prijem, pak samozrejme bonusy od sponzoru a v neposledni rade zisk z minimalne dalsich 2 odehranych utkani a reklamy, jde o minimalni castky, treba v pripade Ziliny se mluvi zhruba o 10 az 12 tisicich divacich a celkovem zisku vcetne reklam a tel. prav/v predkole jsou jeste klubu, my je davame Ct/ az 15 mil. korun a to i v pripade vypadnuti. Jiri

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            (host)     před 17 lety 02.08.2007 13:29 |  
            0 0

            Diky za odpoved. Tak to je hodne slusny tak to by nasi kluci meli zabrat jestli chteji dostavat vyplaty;-) Ale ten Belaid me teda nastval.

            btw. nevis jak to vypada s tim pojistenim za Sventa, jestli se nebude pojistovna cukat? Aloha

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              (host)     před 17 lety 02.08.2007 13:40 |  
              0 0

              tady ti poslouzim asi ofiko infem, hrac byl pojisten u jedne britske pojistovny, ale plneni ve vyssi ceny prodeje 60mil. nelze cekat, spis pujde o castky nejvice nekolika milionu, ale je to na dlouhe lokte a reseni cele veci lze cekat az po uplnem doleceni hrace, jina vec je soukroma pojistka hrace zajistovana agentem, ta existuje pro pripad jeho nemoznosti hrat fotbal a tady se plneni zalohove muze dockat jiz v relativne kratsi dobe, nutno zduraznit , ze v tomto pripade jde o prijem hrace a ne klubu a vyse zalezi na dobe a cene dohodnute pojistky. Jiri

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                (host)     před 17 lety 02.08.2007 14:16 |  
                0 0

                jeste jednou se omlouvam, ale dostala se ke mne zprava , ze prenos z odvety bude vysilan jen na Ct4 Sport, ktery dodnes nekteri ani nemuzou prijimat, tak to uz je fakt vrchol. Jiri

                • Re: Žilina - Slavia 0:0

                  (host)     před 17 lety 02.08.2007 14:25 |  
                  0 0

                  vždyt je to jedno, všichni slávisti stejně budou na strahově (čt4 maj i v poslední dědině v hospě). hlavně, když za to dostanem pořádně zapleceno, od nás i čobolů

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                (host)     před 17 lety 02.08.2007 14:25 |  
                0 0

                no, ale asi každý si může zajít do nějaké hospody a tam se na to dívat. tohle myslím problém není.fanda

                • Re: Žilina - Slavia 0:0

                  (host)     před 17 lety 02.08.2007 14:29 |  
                  0 0

                  Jo , ja myslim, ze je ,ne kazdy Slavista muze prijet a sedet v hospode, ale jde o princip , sledovat misto toho Sumny mesta , to je teda sluzba verejnosti. Jiri

                  • Re: Žilina - Slavia 0:0

                    (host)     před 17 lety 02.08.2007 15:02 |  
                    0 0

                    ...kdy davaj Sumny mesto, potreboval bych to ale vedet presne, abych si to moh' nahrat :DD.
                    Jinak dik za to info ohledne te Televize (je to obcas problem zjistit dopredu program, a ja mam rad jasno predem, takze dobry), jo a taky to info ohledne Sventova pojisteni.zdravi mart(dik:)

                    • Re: Žilina - Slavia 0:0

                      (host)     před 17 lety 02.08.2007 15:18 |  
                      0 0

                      jenom ohledne toho, ze belaid nebyl zapsan na soupisku, tak nebyl zapsan jenom pro ten zapas v ziline (ale jen tam a skoncil na tribune), nebo nebyl napsan na soupisku pro cele druhe predkolo ?

                      • Re: Žilina - Slavia 0:0

                        Haala (přítel SN)     před 17 lety 02.08.2007 16:38 |  
                        0 0

                        Soupiska se nepíše pouze pro jeden zápas. My ji budeme v ideálním případě psát ještě dvakrát - na 3. předkolo a pak zase na hlavní soutěž (nebo UEFU)

                  • Re: Žilina - Slavia 0:0

                    (host)     před 17 lety 02.08.2007 16:59 |  
                    0 0

                    A vite co ja na to seru a du fandit Sparte, ct4 nechytam. Jiří

                    • Re: Žilina - Slavia 0:0

                      mart     před 17 lety 02.08.2007 18:01 |  
                      0 0

                      Klid. Z hluboka dychat, a klid. Kazdej nekdy ujedem, ja vcera vzteky malem rozkrajel tchyni:)zdravi mart

                    • Re: Žilina - Slavia 0:0

                      (host)     před 17 lety 02.08.2007 19:11 |  
                      0 0

                      tak to je nejvic... kurva rad bych jel do prahy ale jak pak do brna po zapase mate nekdo napad???

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 16:48 |  
        0 0

        Sucháč, Švec a Necid na plac!!!
        Urs

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 17:17 |  
        0 0

        Ty strasne rad srazis KJ,nebo se o to alespon snazis uz treba jen tim privlastkem velky...To,ze nehral Suchy se Svecem od zacatku KJ zduvodnoval obavou o jejich nulove nesehranosti a v druhem pripade zranenim,to ze byli lepsi nez predchudci nemohl KJ vedet dopredu,jednodusse nema kristalovou kouli a dost dobre se jejich vykony mohli zdat lepsi i jen diky zmene taktiky(na zapase jsem nebyl,tak spekuluju).Belaid na soupisce UEFA neni coz take nechapu,ale jestli jde o selhani jedince mel by byt samozrejme potrestan.Pises o Gecovovi jako o jasnem hraci do A-tymu,tak mi prosim prozrad ktereho jineho zaloznika by jsi vyradil z tymu,protoze je preci jasne,ze je hloupost jich mit na soupisce dvacet zalozniku.Pro mladeho hrace je jiste lepsi bojovat o misto v sestave nejakeho prvoligoveho tymu nez sedet na lavicce A-tymu popripade hrat za B-tym,ono by to nedelalo ani dobrotu v kabine.To ze KJ neni dokonaly je logicky to proste neni nikdo,ale zatim za nej mluvi vysledky,takze to vecne kritizovani ze zalohy neni az tak fer,zvlast kdyz se vecne stylizujes do role "mluvciho kabiny popripade managmentu".Jestli na to mas koule,tak napises svoji pravou identitu a das treba i typ na lepsiho trenera...ps:Tve prispevky si casto ctu rad.ale ceho je moc,toho je jednodusse prilis,mam proste pocit,ze se uz nechavas unest svou virtualni "velikosti". Osophy

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          (host)     před 17 lety 02.08.2007 18:01 |  
          0 0

          Richi bude nějaký video?

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          (host)     před 17 lety 02.08.2007 22:46 |  
          0 0

          No nevim kazdopadne Kaja , at ho uznavam za pristup k tymu, me jako trener moc nepresvedcil a tu jarni tragickou snura si na svym triku taky dost nese. Ma svuj hura utocnej styl ale jinak nic moc. Ve stredu na Stahove, muze ukazat, ze to tak neni a neco na Zilinu vymyslet, ale ja tomu uz moc neverim. Matej P.

  11. Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

    mart     před 17 lety 02.08.2007 19:13 |  
    0 0

    Ano, asi se pletu. V Ziline sem nebyl, ale prolezl jsem(jako obvykle) vsechny mozne(a par nemoznych) fotky.
    Hriste pod Dubnom mi pripada takove male (neco jako Bohemka). Jak rikam, muze to byt zdani, ale pokud ne, castecne by to vysvetlilo, proc se nam tam nedarilo, protoze, jsme se tam proste "nevesli". Pokud ta velikost byla normalni tak se omlouvam, ale me vychazi sirka hriste (odhadem) na mene nez 60 metru. A na sedesat metru se pochopitelne takovy velky tym jak sme MY nevejde :).zdravi mart

    • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

      (host)     před 17 lety 02.08.2007 22:20 |  
      0 0

      Opet diky za tuSpartu,ty srace nemuzu ani citit, opet mne nekdo podepsal, ale at si poslouzi,snad jen drobna reakce na Jarolima, uznavam jeho kvality jako trenera, ale pokud ho mam posuzovat komplexne, tak mi to tak idilicke neprijde, treba zpusob zbaveni se Vachy do Jablonce, ci akce s pritelem NEDZIPIM NEDAVAJI KARLOVI PRILIS DOBROU VIZITKU,JINAK SNAD JEN JESTE JEDEN DRB O Smicovi,jeho zraneni je dlouhodobou zalezitosti, ktera mu umozni jen omezene zapasove vytizeni, takze anonyme za toho Smicu omluva, stejne jako Vam vsem za moje dnesni vecerni psani s mobilniho diare meho znameho.JIRI

      • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

        (host)     před 17 lety 02.08.2007 22:34 |  
        0 0

        Tak jen dousku, velky se necitim, rad si prectu treba Marta ci Buldocka,i proti nazory a dokazu je respektovat, ale treba HRAC JAKOGecov nam dnes viditelne chybi, co se tyce Karla bud klidny, mam overeno , ze tyto stranky ani jine necte, tospis Zlamal, ale uz nema moc casu, Richiho i Jane si Vazim treba za opatrovani prachu pro choreo, nebo organizaci vyjezdu, Richi co takhle zorganizovat vyjezd za hrackami Slavie.Jiri

        • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

          (host)     před 17 lety 02.08.2007 22:50 |  
          0 0

          Dik. A vyjezd za hrackami? To by lidi museli jet.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

            (host)     před 17 lety 02.08.2007 22:57 |  
            0 0

            mozna bychom se divili, jak by to popularizovalo divci fotbal, ted v ty pauze my znamy je profik fotograf ukazoval fakt pekny kusy, jinak napiste az bude cas neco vo ZILINE a vasi ceste.Jiri

            • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

              (host)     před 17 lety 02.08.2007 23:02 |  
              0 0

              tak az budou chodit na domaci zapas, tak pak muzem delat i vyjezd.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.08.2007 23:54 |  
          0 0

          ja myslim jiri ze nemusis reagovat na "vtipalky" co predstiraj ze si napsal jejich, kdo se tu aspon trochu orientuje tak je mu jasny, jak se veci maji, mozna by registrace nebyla od veci, i kdyz obavam se ze nick jiri uz si udelal nejakej "anonym", tak je to asi burt.. ke Karlovi - mne osobne docela prekvapil, nejdriv jsem myslel ze to neni dobra volba, ale vysledky ma, treba minulou sezonu se par zapasu hral fakt atraktivni fotbal, za kterej byla slavie uznavana, a na tom trener musel mit nejakou zasluhu. Jakej je unitr tymu fakt netusim, ale navenek dokaze promluvit celkem rozumne, jasne ze ma jako kazdej svy oblibeny hrace a hrace, kterym neveri, nekdy s nim clovek nesouhalsi, ale je to proste jeho odpovednost a nemyslim, ze by to prerostlo nejakou unosnou mez jako napr. u Brucknera, kterej ma sveho Plasila apod. Co se Gecova tyce, za Kladno jsem ho bohuzel nevidel, becko nestiham sledovat, na MS pekne bojoval, to se mi libilo, hodne toho nabehal, ale prislo mi, ze s balonem si moc neveri, rychle se ho zbavoval... no je to taky o duvere trenera, jestli na kladne dostane sebevedomi, bude to platnej hrac pro slavii

          • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

            (host)     před 17 lety 03.08.2007 01:23 |  
            0 0

            No Martyni v necem mas pavdu, jenze Jarolim neni sam, co treba Pucek, ktery pro Slavii byt dnes zakulisne dela, nebo Ricka, nebo treba nasi skauti, nebo Lubos Kozel, to je jmeno pro tebe mily Ozophy a pokud de o Karla, jeho kult jsem nevybudoval ja, ale on sam, svoji naprostou ignoraci nasich odchovancu v posledni dobe, nebo svym chovanim vuci svym spolupracovnikum,ja mu prezdivku pan Strahova nedal,jinak jeste k te sestave, pokud bych vzal tvuj argument ohledne sestavy, tak ten princip nesehranosti plati uplne pro vsechny a tak je opravdu jedno jestli by Mara ci Svecik hrali od zacatku, to proste KJ vycitam stejne i vyber posil nebyl ani v minulosti nedavne zrovna dobry, tolik o jeho genialite,jinak snad jednu perlicku na zaver , sleduju hodne prispevky jednoho mladase Zica a musim se s nim stotoznit, ze proste nekteri fandove nebyli v pripade Ziliny soudni a nejde o zadne blby .Jiri

            • Re: Žilina - Slavia 0:0, takovy maly postreh....

              (host)     před 17 lety 03.08.2007 14:06 |  
              0 0

              tak jestli se ztotoznujes se Zicem,tak to uz opravdu potom chapu co ty asi jses za cloveka..a co se tyce jarolima a odchovancu,to si delas legraci ne?troubi