Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Divočina kolem obránce Holeňáka

Slavia má zastavené přestupy kvůli dluhu vůči Miroslavu Holeňákovi. Případ je docela zamotaný, ale v dnešním vydání deníku Sport vyšel zajímavý článek, který některé věci objasňuje. Dostali jsme svolení vydat celý článek v plném znění.

Pořádně živo je kolem přestupu Miroslava Holeňáka z rakouského Mattersburgu do Slovanu Liberec. Slavia, z níž Holeňák do Rakouska odešel, dluží hráči téměř tři miliony korun a má kvůli tomu zablokované přestupy.

Holeňák se však při angažmá v české lize, dle české fotbalové legislativy, musí vrátit jedině do Slavie. Což původně slávistickému vedení slíbil. To jej může prodat dál. Ale jeho transferkartu může z Rakouska vyžádat jedině Slavia. Ta s tímto krokem vůbec nespěchá.

Co bude následovat? Válka Slavie s Holeňákem? Bitva mezi Libercem a Slavií? Skončí kauza u smírčí komise? Budoucnost ukáže.

Pohled Liberce"Holeňákovi jsme nabídli smlouvu a on její podmínky akceptoval. Podepsali jsme ji. Zároveň jsme požádali Slavii, aby si vyžádala jeho transferkartu. Jakmile to učiní, jsme připraveni se s ní dohodnout na spravedlivém odstupném. Jestli má hráč něco se Slavií, to my můžeme jedině vnímat. Ale nebudeme do toho vstupovat ani to komentovat," říká manažer Slovanu Josef Jinoch.

Pohled Slavie"Závazek vůči Holeňákovi uznáváme a zaplatíme. Vadí nám, že nás Holeňák opakovaně ujišťoval, že se do Čech vrátí jedině do Slavie. Smlouvu že ale podepíše, až vyrovnáme svůj závazek. Ve chvíli, kdy jsme byli připraveni to udělat, nám sdělil, že jde do Liberce. Porušil slovo, které dal klubu i trenérovi. Proto ani my nejsme příliš vstřícní. Vše je otázkou dalšího jednání. Čekáme na Holeňákovo vstřícné gesto," uvedl ředitel Slavie Petr Doležal.

Slavia musí svůj dluh vůči hráči vyrovnat tak, aby mohla co nejdříve zaregistrovat Vladimíra Šmicera. Nejpozději do 26. července, kdy je uzávěrka soupisek pro Ligu mistrů. O transferkartu pak může požádat prakticky kdykoliv. Okamžitě, či v polovině listopadu. Posledního srpna však končí přestupové okno.

Deník Sport dne 13.7.2007, autor Horst Strnad


A teď se sami můžete k celému případu vyjádřit. Je to rozhodně zamotané a jak to vypadá, Míra Holeňák také není úplně svatý. Snad se však vše dobře vyřeší tak, že Slavia uhradí dluh, navíc dostane od Liberce odstupné a všichni budou spokojeni.

Ohledně návratu hráčů z ciziny je to uvedeno přímo v registračním řadě, článek 6:
Jestliže hráč amatér, dosud registrovaný v ČMFS, přestoupí do zahraničí bez výslovného souhlasu mateřského klubu, jeho registrační záznam za mateřský klub se v ústřední registraci ponechá. Pokud se takový hráč navrátí do České republiky, vystaví se mu registrační průkaz za tento mateřský klub. Navrátí-li se hráč uvolněný s výslovným souhlasem mateřského klubu, může se nechat v České republice zaregistrovat za kterýkoli klub.
Holeňák před dvěma lety odešel ze Slavie po skončení smlouvy, tudíž jako amatér a bez výslovného souhlasu Slavie. Po návratu do ČR tedy patří Slavii. Liberec tedy s námi musí jednat.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:49 |  
    0 0

    diky za clanek , je zajimavy, ze Liberec s nim jeste vcera na vikend pocital.Jiri

  2. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:49 |  
    0 0

    Já bych si řek , aspon o 6 mega, 3 dostane Holenák, 3 Jihlava ... Zico

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      Richi (admin)     před 17 lety 13.07.2007 14:57 |  
      0 0

      To nejde, tipuij to na castku max 2 mil. Kc, musi to byt tabulkove. Kdyz s tim Liberec nebude souhlasit, urci castku smirci komise.

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:00 |  
        0 0

        Já vím příspěvek sem naspal s velkým nadhledem, však všichni víme jak je pan Karl vychcanej.

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:03 |  
      0 0

      jak hurvínek válku :D :D

  3. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:51 |  
    0 0

    sakra kdyz uz sme snim byly domluveny tak proc sel do Liberce ted by se nam sakra hodil. no je to skoda ale aspon za nej dostanem prachy

  4. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:56 |  
    0 0

    Jak by mělo vypadat vstřícné gesto ze strany hráče??

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      Richi (admin)     před 17 lety 13.07.2007 14:59 |  
      0 0

      Predpokladam, ze kdyz nesplnil slovo, ze by ted stahl tu arbitraz a domluvil se na splatkach. Slavia by ho pustila do Liberce, ze ziskanych penez by mu cast dluhu splatila. A on by mohl hrat, mel by cast penez a dalsi by mu Slavia zaplatila pozdeji. Treba takhle?

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:15 |  
      0 0

      kyvne na dalsi odklad vyplaty :)) ale kdyz je hold blbej a jeste k tomu lze. Nyrlem

  5. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:02 |  
    0 0

    není mi jasný,jak nám mohl svaz zablokovat přestupy,když jsme v právu,protože H měl přijít podle legislativy nazpět k nám.Podle mě dluží Liberec nám a to zřejmě tabulkové odstupné.My dlužíme Holeňákovi,údajně 2,5 mega.Tak pokud se s námi dohodnou a budou ho chtít hned ,tak si k tomu tabulkovýmu něco připlatěj a my to urychlíme. Vznikne vzájemný zápočet a my rozdíl,nebude to víc než meloun,doplatíme Holeňákovi.Vzít H do mužstva-to bych neradil.

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      jane (admin)     před 17 lety 13.07.2007 15:09 |  
      0 0

      Podle tebe jsme v pravu, kdyz dluzime byvalemu hraci po roce, co odesel, 2,5 milionu za premie? To asi ne, ze.

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      Richi (admin)     před 17 lety 13.07.2007 15:13 |  
      0 0

      Proc? Protoze dluh a to, ze Liberec nam pak ma neco dat, jsou dve odlisne veci.

  6. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:10 |  
    0 0

    Ten Doležal snad není normální!?Byli jsme připraveni to zaplatit....., ve Slávii všichni hráči těmhle jeho slovům už nevěří!Je to obyčejnej lhář.Možná ukecal TURKA, ale tady už ho každej zná.Horší bude, až na nás přijedou turci pro prachy za Šenkeříka, to bude jiný tóčo.
    Martin

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:19 |  
      0 0

      Holenak se do te pasti dostal sam, Dolezal dela co je v nejlepsim zajmu SKS. Na bratrickovani se v obchode moc nehraje. Smlouvu s Holenakem navic podepsal jeste Lezka a vsichni vime, ze byl hodne stedry. Nyrlem

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:28 |  
      0 0

      ze te huba nepali - nahodou Dolezal podle me jedna ferove! rekni me jedinou vec kterou si kdy vymyslel, kdy lhal..

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:03 |  
        0 0

        Přesně tak! Doležal jedná výborně. Nevidim důvod, proč teď chvátat a rychle žádat o transferkartu. Pokud s námi nebud Libe a Holeňák jednat, tak zaplatíme 2,5 mega a hotovo. O transferkartu zažádáme v prosinci a Holeňák bude půl roku jen trénovat. Tak třeba tak.

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 14.07.2007 09:20 |  
          0 0

          No nechci ti kazit radost, ale to bysme byli i my bez Šmíci, že? Protože musíme mít uvolněný přestupy, aby se mohl zaregistrovat!

          • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

            (host)     před 17 lety 14.07.2007 13:10 |  
            0 0

            jenže uvolněný budou když zaplatíme... o transferkartu Holenáka mužeme požádat Mattersburg klidně za rok, klidně v listopadu... Máme navrch... Otázkou je zda by to bylo dobré chovat se takto možná až ješitně... Já bych zaplatil Holenákovi... A o transferkartu požádal do konce přestupového období... Vždyt protoba jsme s Libercem nikdy neměly špatný vztahy! slaviator

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 20:33 |  
      0 0

      Ty musíš bejt opravdu důležitá osobnost.Znáš se se všema hráčema ve Slavii a víš komu věřej a komu ne.Slušně ti řeknu jdi se vycpat a nedělej ze sebe machýrka.To spíš by mě zajímalo,co Turci udělaj až
      jim dojde,že za Juna zaplatili nekřesťanský prachy a on je to hráč na úrovni divize.To vám pak Letná bude malá.

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 14.07.2007 00:08 |  
        0 0

        Nevim, proč by Turci měli platit křesťanský prachy:-D

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 20:43 |  
      0 0

      Právě,že do příchodu pana Doležala nebylo mnoho věcí v normálu. Plně souhlasím s kroky které dělá současné vedení a držím palce, aby se jejich jednání maximálně zúročilo.je mi smutno, že se najde fanda slavie, který může uvažovat jako ty!!!

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 20:45 |  
      0 0

      Právě,že do příchodu pana Doležala nebylo mnoho věcí v normálu. Plně souhlasím s kroky které dělá současné vedení a držím palce, aby se jejich jednání maximálně zúročilo.je mi smutno, že se najde fanda slavie, který může uvažovat jako ty!!!

  7. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:16 |  
    0 0

    Idealní by bylo, źe se Liberec domluví, že pŕevezme závazek Slávie a pak ať si to Liberečáci udělaj ,jak chtěj :-)) Na druhou stranu sice neni svatej, ale nedivim se mu, že chtěl mít prachy co mu tak dlouho dlužíme. No a Liberec moc vstřícnej nebude, když Míra odcházel k nám, tak taky ne zrovna v dobrym. LordEdmund

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      Condor     před 17 lety 13.07.2007 19:05 |  
      0 0

      Souhlasím. Pokud je to pravda tak mu dlužíme 2,5 mega a tabulkové odstupné by mohlo být podobné. Tak ať Liberec převezme od Slávie závazek a s hráčem se vyrovná sám.
      Chápu Holeňáka, že nás dal k arbitráži za to že mu dlužíme prachy. Nechápu proč, ale sliboval že se k nám vrátí a pak místo toho šel jinam. To taky není čestné jednání.

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 21:36 |  
        0 0

        Hele nevim co resite takhle Holenka jedna, taky jsme si snim v Libe uzili svy a ze se vraci vubec radost nemam :/

  8. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:24 |  
    0 0

    No vidím to tak, že Holeňák je v "pohodě "do koce srpna a Slavia do 26. července=tedy, že musíme zaplatit a pak se uvidí. eomer

  9. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:27 |  
    0 0

    No tak bud Holenak nam odpusti dluh a my ho za to nechame hrat v Liberci, nebo si nechame dat od Liberce odstupne a vyrovname mu dluh (to vyjde podle me plus minus na stejno, pochybuju ze Liberec za nej bude davat napr.10milonu..) Jen by me zajimalo kdyby jsme mu vyrovanali dluh (abysme mohli registrovat hrace) a neumoznilu mu hrat v Liberci..to znamena ze v zahranici by normalne hrat mohl ale v CT ne? A nejde to nahodou taky obejit amaterskou smlouvou?

  10. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:31 |  
    0 0

    Ten Doležal snad není normální!?Byli jsme připraveni to zaplatit....., ve Slávii všichni hráči těmhle jeho slovům už nevěří!Je to obyčejnej lhář.Možná ukecal TURKA, ale tady už ho každej zná.Horší bude, až na nás přijedou turci pro prachy za Šenkeříka, to bude jiný tóčo.
    Martin

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      bojler     před 17 lety 14.07.2007 10:59 |  
      0 0

      jednou by to nestacilo?

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 14.07.2007 19:14 |  
        0 0

        martin je pouze méně bystrý a k tomu neskutečně "moudrý"

  11. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:35 |  
    0 0

    Jestli hráč něco slíbí a nedodrží, nemůže se divit, že mu druhá strana dělá potíže. Samozřejmě jediným rozumným řešením je schůzka všech tří stran, kdy každá strana přijde s nějakým ústupkem.

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 14.07.2007 13:28 |  
      0 0

      o čem to mluvíš, ty bys šel klidně zpátky tam kde ti dluží a neplatí?

  12. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:38 |  
    0 0

    Hele Doležal zas není takovej neřád, jak píšeš.Sice se učí dělat fotbal za slávistický prachy, protože Jílový co dělal předtím i s ním spadlo a na svazu měl teplé místečko, ale tad je to o férovém jednání s kluby a hráči a to se učí.On se to naučí!Petře ukaž jim!

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:56 |  
      0 0

      Ty ses solidni vypatlanec, ten tady ma sicevic starosti, ale taky dvojnasobnej plat.

  13. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    slavistajiri     před 17 lety 13.07.2007 15:59 |  
    0 0

    jen ho trochu hošánka potahat :) At si nevyskakuje!!!

  14. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:14 |  
    0 0

    Doležal je normální vyděrač!Hráčovi dluží Slávie peníze ještě po roce, což je ostuda.On nás mohl dát k arbitráži už dávno, ale věřím tomu že to bylo až to poslední řešení, že nás tam dal až ted! Drzost vůbec je, že ho Doležal oslovil, na to musí mít hroší kůži.A když někdo slibuje-zaplatíme příští týden a zase týden a zase a najednou to trvá přez rok? Dovede si to někdo představit?Věřím, že nejste jen zaslepenci , kteří jsou jak stádo bez vlastního názoru.Holeňák

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      slavistajiri     před 17 lety 13.07.2007 16:25 |  
      0 0

      jen tě trošku potahat :) Máme nějaký trumfy v ruce a nejsou vůbec slabý

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:38 |  
        0 0

        Tajk ja to nechtel komentovat, ale chodite do prace , kde vas pul roku neplati, pak odejdete za lepsim po radnem ukonceni smlouvy/ a kdyz se vratite do stejne zeme ,tak Vam zamestnavatel ten byvaly sdeli si nasim hracem, ciste ababsurdum, co byste rekli ,kdyby Holenak nevahal, zazaloval, Slavii a vymahal zpusobenou skodu, ktera jiste nebude mala. A k tomu pridam maly dovetek, mohu overit tvrzeni p. Dolezala, stejne jako mohu overit tvrzeni hrace, ze Slavie mu slibila splaceni castky do urciteho data, ktere pro zmenu nedodrzela. Nevim, ale co vim tutove , zadnejch 5 milonu do nasi kasy se za nej konat nebude , maximalne 2-2.5 milionu a mozna hodne prehanim. jedno je jiste , kdyz mi budeme delat naschvaly Liberci, oni nam to vrati a to hodne brzo, s tim tedy muzete pocitat. Jiri

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:19 |  
          0 0

          Myslím, že už by se Slavia opravdu měla s Holeňákem vyrovnat a na celou tu aféru zvanou liberecký tunel pomalu zapomenout, i když vím, že v situaci, kdy manažera Liberci dělá Pepa jinoch, to není úplně snadné.
          Tantalos

          • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

            (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:24 |  
            0 0

            no prave a ten i s ti Mysliveckem maj pekne dlouhy prsty, hlavne smerem k nasim pratelum rozhodcim , co uz piskaj nestrane i k dalsim klubum, nevidim to zrovna jako dobrej postup. a hlavne v postate musim souhlasit s jednim prispivatelem, jemu o nic nejde. Jiri

          • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

            (host)     před 17 lety 13.07.2007 21:41 |  
            0 0

            Ty si hroznej posera.

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 13.07.2007 20:55 |  
          0 0

          Á zase pan Jiří.Ty jsi další děd vševěd.Jsi typickej pan opatrný.Hlavně si nikde neudělat zle a problémy.Třeba i za cenu že ze sebe uděláme pitomečky.Třeba se na nás bude zlobit pan Karl,co si potom ježiš marjá počneme?Uvědom si laskavě,že jednání Holeňáka i Libe má pěkně daleko k férovosti.Nehledě k tomu,že tím že podepsal Liberci bez souhlasu Slavie porušil legislativu svazu.Vrátil se z Rakouska,kam jsme ho pustili po skončení smlouvy a tím se podle stanov opět stal automaticky objektem Slávie.Slavia ho pustí,ale zájemce s ní musí jednat .Musí za něj zaplatit jeho tabulkovou hodnotu,nebo cenu,kterou určí arbitrážní komise.Navíc Holeňák rukoudáním slíbil našemu vedení,že zůstane ve Slavii.Nevím z jakého důvodu mu Slavie při jeho odchodu nezaplatila.
          Ty víš ,jestli ve smlouvě o transferu do Rakouska nebyla nějaká klauzule o blokaci té dlužné částky?No ty to určitě víš,že nebyla,tobě určitě dávají všechny smlouvy ke kontrole.
          Platit hráčům se má v první řadě to se nedá oddiskutovat.Už proto,aby v mužstvu byla pohoda a klid.Ale nikdo přesně nevíme jak to bylo.Tak raděi piš já myslím a ne já vím.Protože nevíš vůbec nic konkrétního.Bongor

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 21:48 |  
      0 0

      Dekujeme za pobaveni Miro :p

  15. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:01 |  
    0 0

    Nechtěl jsem původně reagovat, ale musím. Nechápu, jak může Doležal čekat na vstřícné gesto od Holeňáka. Dlužíme mu peníze a ještě ho budeme vydírat? To je hrozná ostuda. Okamžitě zaplatit dluh a pak se může čekat na vstřícné gesto!!!
    Už mě to s*re tohle neustálé neplacení dluhů a výplat. Jak to pak vypadá!! Dělá to jen ostudu naší milované Slávii. Sakra.
    Ještě že mi ten Šmíca udělal takovou radost.

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 21:43 |  
      0 0

      Jsem pro zaplatit a transferkartu predat na novy rok, zm*dovi.

  16. RICHI: Jak je to s Kratochvílem???

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:08 |  
    0 0

    Je pravda, že odešel do nějaký Astany??? Moh bys k tomu něco zjistit a napsat nějaký info, popř. kolik jsme za něj dostali?

    • Re: RICHI: Jak je to s Kratochvílem???

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:21 |  
      0 0

      Zaplatbambu, toho meli poslat vykopat a ne ho nekolik let drzet v Acku kvuli fotrovi, kterej prej mazal Slavii naky prachy, snad tam bude mit i vic sportovniho stesti. Jiri

  17. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 19:07 |  
    0 0

    Já žasnu,jak si Doležal něco dokazuje.Nemá prachy a snaží se někoho dusit svojí ješitností.Bohužel se nám všechno dvojnásob vrátí a brzy to pocítíme.Je to stejný jako s tím přestupem DEJMKOVIC kluků.To je následnej příklad oblbování slávistické veřejnosti.Vidím to ,jak nám je Liberec nabízí přednostně zpátky! Pane Doležal, my doopravdy nejsme úplní hlupáci....Ale jako tah je to dobrý....

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 21:45 |  
      0 0

      Cece nejdriv to chce mentalne dospet a pak skusit neco napsat. Zatim je to kybl ho*en.

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 23:59 |  
        0 0

        Pánové zaráží mě,jak se někteří vyjadřujete k vedení Slavie,přesto že se jedním dechem dušujete jak Slavii milujete.Slavii dělají sportovci,manažment,statisíce fanoušků a taky vedení.Tohle vedení je podle mě za dlouhá léta nejlepší co jsme měli.Kolikrát musí řešit i problémy ,který vznikly bez jejich přičinění.Pořád naříkáte,že nemáme peníze.A kolik z vás si kupuje permici,Kolik vás chodí na fotbal i když třeba hrajeme o první flek?Myslíte,že se peníze vylíhnou u Doležala v šuplíku?Například zrovna vedení zdědilo horentní smlouvu Holeňáka,tak s ním už za těch podmínek nechtělo prodloužit a on za míň nechtěl.
        Platit hráčům se musí a to přesně,to víme všichni.Ale poplašný zprávy jak každýmu dlužíme a podobný nesmysly,to sem snad pouštěj naši rumunský kamarádi.Na oficiálním WEBU někteří dokonce už použili naše jména ke psaní lží a pomluv,že se třeba malan nestačil divit,co to napsal za příspěvek.Jsem pro:Zaplatit Holeňákovi ,jestli mu něco dlužíme a potom ho nechat vykysnout v Rakousku do Vánoc.Protože dneska v týhle džungli kdo je hodnej,tak ho ostatní sežerou.
        Bongor

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 14.07.2007 00:50 |  
          0 0

          Jasnej souhlas , dluzime, zaplatime ok, ale za ten podraz bych ho nechal poradne vycukat , jestli teda Libe naposle par milosu. Isac

          • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

            (host)     před 17 lety 14.07.2007 09:05 |  
            0 0

            Konečně někdo, kdo mi hovoří z duše. Už jsem měl pocit, že tu píše více těch, kteří nefandí Slavii. Nesouhlasím sice s dluhy, neboť závazky se mají plnit. Přesto být hráčem, spíše bych se styděl požadovat tak nekřesťanský peníze za hru, kterou tehdejší mužstvo předvádělo. Vždyť návštěvnost v té době klesla na minimum. A pořád se jedná především o prémie. Peníze, které dnešní hráči za svojí produkci požadují, jsou neskutečné a neodpovídají realitě. A neříkejte, že jinde berou víc. Pořád jsme v Čechách a v našich podmínkách. Bohužel, dříve jsme hráli za teplou vodu a suchý ručník, neboť jsme fotbal milovali. Dnes hráč hrát nemusí ( sedí na lavičce nebo v hledišti), ale hlavně, že to sype. Jaký to obrat. Je až zázrak, kolik miliónů neustále musí sehnat vedení Slavie pro hráče, kterým tak slavný klub nestojí ani za poděkování, že dostali příležitost si zde zahrát. A co ten hráč udělal pro to, aby aspoň nějaké peníze klubu zajistil? A jsme znovu u charakteru dnešních hráčů a manažerů. Pobrat peníze a zmizet, pokud možno bez odstupného, po skončení smlouvy. Svět a charaktery lidí se prostě mění. Kam to až povede? Vašek

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 14.07.2007 09:49 |  
          0 0

          Bohuzel to, ze odchazejicim hracum dluzime, nejsou zadne poplasne zpravy, Holenak neni zadnou vyjimkou a projevi se to u dalsich jednani arbitrazni komise. To, ze vedeni ma problemy s penezmi je sice pochopitelny, ale kdyz hraci nevidi ctvrt roku vyplatu, co si o tom ma clovek myslet a jak se pak ma divit nekterym hracum, jak se ke Slavii chovaji. Doufam, ze se to vsechno vyresi, protoze tohle je Slavie opravdu nedustojne.

          • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

            (host)     před 17 lety 14.07.2007 10:03 |  
            0 0

            samozřejmě je nedůstojné Slavie neplatit hráčům:Ale tady je potřeba jasně odlišit co je pravda a co pomluvy.Ne aby si každej napsal co ho zrovna napadne a nebo opsal co někam napíše nějakej škrabálek,kterej se ani nepodepíše a utíral si o Slávku boty.
            Že má klub dlouhodobě finanční potíže,to všichni tušíme,ale taky se to snaží vždycky vyrovnat.Proč jsme několikrát různými triky přišli o titul a nemohli hrát LM to víme přece taky.A to bylo v době,kdy vítěz ligy ještě nemusel hrát kvalifikaci.A ono třeba takových 200 mega mít nebo nemít je taky rozdíl.

  18. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 14.07.2007 10:04 |  
    0 0

    Předešlý příspěvek napsal Bongor.

  19. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 14.07.2007 11:39 |  
    0 0

    Taky bych nebyl svatý kdyby mi 2 roky nekdo dluzil miliony korun, ze strani slavie je to vuci tem vsem hracum svinstvo! Proc je podepisuji kdyz na ne nejsou prachy a pak to konci u arbitraze? JE TO OSTUDA!!!!!

  20. Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

    (host)     před 17 lety 14.07.2007 13:35 |  
    0 0

    Já se pořád nestačím divit. Tady neustále rozebíráme jak je špatné dlužit hráčům až mám pocit, že umírají hladem. Peníze, které hráči dostávají, nejsou klasické výplaty jako průměrný občan. Proto dochází k dohodám o splátkových kalendářích. A není to jen ve Slavii, ale i v jiných týmech. Především v těch, kde se jedná o větší obnosy peněz. Kdo se v tomto státě zajímá, že odevzdáte zakázku a firma Vám ji zaplatí za 120, 150 nebo více dní (to je víc než čtvrt roku) a vy přitom musíte zaplatit DPH, které vám nikdo nedá. To se pak těžko žije. A že se nikdo nezajímá, že stejně tak má pohledávky i Slavia. Slavia své závazky vždy dodržela. Mít v Čechách kvalitní tým má někdy i svá úskalí. A ukažte mi u nás tým, který si stadion platí z vlastních zdrojů. Přemýšlejte někdy proč se většinou přetřásá jen Slavia. Nemá to někdy něco společného i s kvalitou fotbalového svazu? Vašek

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 14.07.2007 13:44 |  
      0 0

      O tom, ze Slavia sve zavazky vzdy dodrzela, se da polemizovat. Zeptej se treba Tomase Kuchare, kolik mu dluzi a ty penize uz nedostane, nemuze je vymahat pres arbitraz.

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        starr     před 17 lety 14.07.2007 14:18 |  
        0 0

        proc je nemuze vymahat pres arbitraz?

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 14.07.2007 14:34 |  
          0 0

          Rikal neco v tom smyslu, ze to u drive uzavrenych smluv, jako mel on, proste nejde, nevim, jaka je legislativa v tehlech pripadech a jak to je.

    • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

      (host)     před 17 lety 14.07.2007 15:05 |  
      0 0

      To Vašku nesouvisí s kvalitou svazu,ale s jeho zaujatostí,která by se
      vůči Slavii dala nazvat spíš posedlostí.Zkrátka Slavia ležela bolševikovi vždycky v žaludku a ten se roztahuje prakticky všude.Rovněž některé příspěvky typu Slavia nezaplatila Kuchařovi,jsou z oblasti jedna paní povídala.Když budeš chtít od autorů důkazy,tak ti řeknou,že mu to říkala babička jeho tchýně,ale ta už umřela,tak už to nemůže tady potvrdit.Já teďka klidně tady můžu napsat třeba:Sparta nezaplatila xy a dosadit kterýkoliv jméno a pak se smát jak se deset lidí hádá na netu o takový blbosti.

      • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

        (host)     před 17 lety 14.07.2007 19:45 |  
        0 0

        No vidis, a mne to rikal Kuchar v utery. Bohuzel dukaz o tom ti poskytnout nemuzu, nahrany na diktafon to nemam.

        • Re: Divočina kolem obránce Holeňáka

          (host)     před 17 lety 14.07.2007 23:06 |  
          0 0

          Sklamu Vas, ale Slavia mi nic nedluzi. Tomas Kuchar