Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Šourek je hráčem Slavie

Jihlava se se Slavií dohodla na odstupném za obránce Ondřeje Šourka a hráč se může naplno zapojit do letní přípravy.

Smlouvu měl původně Šourek ve Slavii platnou až od 1. ledna 2008, kdy mu končil smluvní závazek v Jihlavě. To, jestli přijde již v létě, záleželo na dohodě obou klubů na odstupném. Jihlava původně požadovala 4 miliony, ale ze svých požadavků slevila a tak by se cena mohla pohybovat okolo 3 milionů. Kluby se dohodly, že přesnou částku nezveřejní. Šourek, který nastupoval za Slavii už v přípravných zápasech, má tedy platnou smlouvu od poloviny července.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šourek je hráčem Slavie

    Alibaba78 (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:23 |  
    0 0

    a to ho tak potřebujeme??? 3 mega je moc když byl v zimě volný. A následně pustíme Váchu do Jablonce, já to nechápu.

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:49 |  
      0 0

      V zime by prisel treba za 2 mil. Kc, zapominas na tabulkove odstupne. Richi

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        starr     před 17 lety 13.07.2007 15:15 |  
        0 0

        Myslim ze tolik by nestal, ma malo startu v prvni lize, videl bych to tak na milion.

  2. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:23 |  
    0 0

    No to je fajn, ale mě by spíš zajímaly informace o Váchovi. Myslim, že má momentálně lepší formu, neź Bořek Dočkal, Gecov...a další. Přijde mi nerozumné se ho zbavovat ještě před předkolem LM. V případě nepostupu do LM bych ho pak klidnĚ zapůjčil...Sice by nemohl pak hrát v UEFĚ za Jabkáć, ale oni se tam setejně z pŕedkola neprokopou.LordEdmund
    PS: Je něco nového s tim druhým Frantíkem?

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:29 |  
      0 0

      Vacha jede za Kozlikem, velky Karel pry uz pozehnal, zhatit by to mohla jen necekana indispozice, jde o prachy , oni preberou nejen smlouvu , ale i nam pridaj na cestu. Skoda, zrovna tento hoch mel zajem hrat fotbal a v priprave patril k tem malo co zajimal fotbal. Jiiri

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        Alibaba78 (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:35 |  
        0 0

        bohužel souhlas, aby ještě nechyběl, odejde Švento, Šmíca bude hrát levýho a doprava zbude jen Kalivoda nebo Dočkal.

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:35 |  
        0 0

        Trošku mě uklidňuje , že ten Luboš bude zárukou, že tam nebude stagnovat. Mě se na Váchovi líbí, že je to podobnej makač, jako Matej a pŕes svou drobnou postavu se nebojí jít do souboje. Hodné lidí ho v přípravě chválí. LE

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:46 |  
        0 0

        Ale Jiri, ty bys to Vašounovi neumožnil? U Kozla bude mít větší šanci prosadit se do áčka, pravidelnější, vyšší příjem, vyhraje se a za půl roku se nám vrátí, asi vyhranější a zkušenější než dnes. Tady nejde o prachy, ale o jeho budoucnost. Tantalos

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:51 |  
      0 0

      Vacha je chytrej kluk a slavista. Ve Slavii by si vsak tolik nezahral, je mladej, takze mu hostovani v Jablonci prospeje. Navic hrajou Pohar UEFA, takze kdyby zasahl do predkola LM, tak uz by v UEFE nemohl hrat. Navic bude pod Kozlem, ktery ho velmi dobre zna, takze Vachovi muze jen a jen pomoci. Jestli tedy opravdu nakonec pujde na hostovani na pul roku, tak to bude skvela volba pro vsechny.

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        jarmik     před 17 lety 13.07.2007 15:13 |  
        0 0

        Souhlasím. A Vácha je podle mě největší slávista a srdcař ze všech mladíků. Třeba u Dočkala mi někdy přijde, že se mu ani nechce pořádně makat a dřít pro Slavii.

  3. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:28 |  
    0 0

    Nevíte na jak dlouho k nám Šourek de ?
    Nesuďte Váchu jen podle posledního zápasu. Slávia se musí rozhodnout tak jak jí to vyhovuje ale je fakt že je to další mladík kterého chceme poslat někam do háje

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:31 |  
      0 0

      To mas teda pravdu ,v becku patril k nejhorsim, nebyl mladez, reprezentantem, je moc drahy a nema vstah ke Slavii, tak bys to rad/a slysela/a/. Jiri

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        jane (admin)     před 17 lety 13.07.2007 14:33 |  
        0 0

        Jo a muze hrat jenom na jednom postu, dalsi nevyhoda :)

        • Re: Šourek je hráčem Slavie

          (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:39 |  
          0 0

          ano a je nesympatickej, teda fakt jako vobrance pruser , zaloha este horsi prodat , at mame na ,ja vlastne nevim na koho, Svento, kterej to je, jo to jen bodry chasnik , co uz ho rok prodavame, nechcete koupit za melouna , za kilo , je libo, ne vsem se Vam omlouvam ,ale u Lukase nemohu skryt urcite sympatie, sel vykonostne hodne nahoru a bude z nej dobry fotbalista, takze uz nam zbyva se zbavit jen Vrzala a bude to. Jiri

  4. Re: Šourek je hráčem Slavie

    Alibaba78 (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:39 |  
    0 0

    když je na Šourka tak by se zase mohlo zaplatit Holeňákovi a tím odblokovat přestupy,ne?? :-((

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:42 |  
      0 0

      Šourek je formou splátek, proč myslíš , že by se jednání tak dlouho protahovala, jinak už ty přestupy ve slavii stejně nechodí.

  5. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:40 |  
    0 0

    Je to docela dobrý tah vedení.Lukyn si v Jablonci zahraje podstatně víc, než ve slavii.A dostalo se ke mě, že další z mladíku Gecov, se chystá do Kladna.A nebude to poslední mladej hráč, kterej odejde Vrzal s Dočkalem sou také na dobré cestě, peníze potřebujem jako sůl aspon, že to vedení řeší prozatím jen hostováním... Zico

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      Alibaba78 (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:42 |  
      0 0

      a kdo bude v případě zranění hrát dorost???

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:47 |  
        0 0

        kez bys mel Zico pravdu i k nam se to dostalo,jak sem tady tento tyden psal.Ale proc Vacha , bohuzel ja tvuj nazor nesdilim, moc bych s jeho navratem uz nepocital. Ten Gecov , no nevim spis se uvazuje o necem natvrdo. Jiri

        • Re: Šourek je hráčem Slavie

          Richi (admin)     před 17 lety 13.07.2007 14:55 |  
          0 0

          Vacha se do Slavie vratim. Je to slavista a sam vi, ze je to pro neho dobra prilezitost, vykope se a pak se prosadi ve Slavii. Rozhodne se ho nezbavujeme.

        • Re: Šourek je hráčem Slavie

          (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:55 |  
          0 0

          Proč Vácha ? Protože si ho Kozel vybral, je možné že se mu tam zalíbí díky Lubošovi má základ skoro jistý, navíc bude včas pobírat výplatu.

        • Re: Šourek je hráčem Slavie

          (host)     před 17 lety 13.07.2007 14:56 |  
          0 0

          Aaa opet skepticky Jir. Uz me z tebe boli hlava chlape...nevim proc by se nemel vracet, kdyz pujde na pul roku na hostovacku. V Jablonci si pod trenerem, ktereho dobre zna okusi ligu, coz by se mu u nas nejspis nepovedlo. Zase o neco vyroste a v zime se muze zapojit do pripravy na jaro.

  6. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:07 |  
    0 0

    Já sem z Náchoda a když u nás hrálo Béčko Slávie tak sem se samozřejmě šel mrknout a musím říct že mě tam zaujal takovej malej mladej klučina.Když sem se pak kouknul na net zjistil sem že to byl Vácha. Byl strašně dobře technicky vybavenej pořád sem se na něj díval jak to umí s míčem a když pak hrál zápas taky to nebylo špatný. Od tý doby sem ho neviděl hrát tak nemůžu posuzovat jak na tom je teď. Ale o takovýhle tipy hráčů bysme neměli přicházet. :-)

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:19 |  
      0 0

      Myslím si, že hostování Váchy v Jablonci by bylo správným tahem. Pokud budeme skutečně realité, tak Vácha v současnosti nemá na to, se prosadit do základu ve Slavii, potřebuje nasbírat zkušenosti a to mu Jablonec může umožnit. Nesdílím obavy některý, že pokud se někdo zraní, tak že nebudeme mít náhradu, myslím si, že Šmicer, Dočkal, Costa, Tavares, možná Belaid, Švec, Volešák, Krajčík, Kalivoda a pokud neodejde tak i Švento jsou dostatečně širokou a konkurence schopnou základnou. Buldok

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:25 |  
      0 0

      Já sem taky z Náchodska a můžu říct to samý, taky mě zaujal, byli jsme oba na stejném zápase :o) Hele neznáme se vůbec? =D máš icq? Už delší dobu chcem s pár klukama založit něco jako odbočku tak at na tebe mám taky nějakej kontakt

  7. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:31 |  
    0 0

    No ja myslim, ze to je pro nej taky dobra prilezitost jak se vykopat. Hlavni ale je, aby to ty kluci i tak brali a nekdo z vedeni nebo i KJ jim to takhle vysvetlil aby si nemysleli ze jsou nechteny a na Slavii pak nezanevreli v tomhle si myslim mame jester porad dost rezervy.

  8. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 15:40 |  
    0 0

    Slavia ze je bez penez? Volesak 8mega, Sourek 3mega, Drizdal ?(nevim, ale tak 1-2mega?) Senkeryk 10,5mega (350tis eur) to jsme na 20milionech! jasny ze to jsou asi splatky a ze napr.odesel Dosoudil atak ale stejne..(:

  9. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:03 |  
    0 0

    Zas tak jistej základ mít nebude protože do Jablonce pude zřejmě Šimák ... Zico

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:27 |  
      0 0

      No,mily Zico, prichod Simaka do Jablonce neni vubec hotovou veci, byt si ho Kretimsky za jeho nevstah ke Sparte chce pekne vychutnat, K Vachovi , tento hrac uz se skutecne nepotrebuje vykopavat, jak tady nekteri naznacuji, vykopat ho moho vedeni Slavie nechat na jare , kdyz ho Jarolim i pri velke marodce ignoroval,hrac i dalsi stravili cele jaro v becku, presto ,ze o nej konkretne byl zajem,vyhodne prodat . to uz tady slysim nekolik let, nebo novy hit mame silny kadr, tak si t ochlapci napred alespon spocitejte a od tech magickych 32 hracu si odectete 4 hrace v Kanade, 3 hrace na marodce dlouhodobe, muzete klidne odecist nedotazeme prestupy, ci planovane odchody a zastavite se na 23 hracich a to vubec nepocitam, ze se nekdo dalsi zrani, ze nam asi bude nekdo stat kvuli kartam na zacatku sezony. navic tento univerzal je v podstate jedinym snad vyjma Svece, kdo je bezne vyuzivan v obrane i v zaloze. Zaverem vam skepticky Jiri dekuje a dovoli si jen malou poznamku, kdyz odectu rodinne prislusniky hracu, novinare a poradatele jsem rad, ze mame tolik navstevniku b tymu, ktere jsem, ale nikdy na utkanich tymu nevidel. A jeste poznamecku, jiste fotbal je hlavne byznys,treneri, skauti, manazeri klubu z toho zijou, ale vseho s mirou, a ne likvidovat mlade nadejne hrace , aby se sli vykopat , vulgarne receno vypadli. A propo maly specialek pro Tantalose, ti mladi frajeri jsou veritele Slavie, kterou dotuji ze svych jiz nekolik mesicu nevyplacenych casti platu. jiri

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:59 |  
        0 0

        ty jseš ale chytrej Jiri

        • Re: Šourek je hráčem Slavie

          (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:03 |  
          0 0

          diky......

          • Re: Šourek je hráčem Slavie

            (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:23 |  
            0 0

            strašnej magor...je mi to až divný co to je za člověka

            • Re: Šourek je hráčem Slavie

              (host)     před 17 lety 13.07.2007 17:33 |  
              0 0

              fakt si mne potesil, sem divny clovek a Slavista, to je vostuda, ne ja dnes poprve proste nemuzu ty stupidnosti, ktery tady ctu prenest pres srdce, kdyz tady camca kazdej a vacu ani nikdy nevidel. Jiri

            • Re: Šourek je hráčem Slavie

              starr     před 17 lety 13.07.2007 17:56 |  
              0 0

              Myslim ze neni na miste Jiriho urazet. Neni to zadnej idiot, nejaky informace taky ma. Jen mi vadi jeho permanentni pesimistickej ton. Vim ze mi napise ze je realista, ale pro me je to pesimista a hotovo.

  10. Re: Šourek je hráčem Slavie

    (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:19 |  
    0 0

    Vácha může hrát fotbal jen na úrovni ČR. Ve světě může hrát sport, v boji ve vysoký trávě.Tam nebude vidět.KJ moc dobře ví co dělá, je to dobrej do budoucna možná druholigovej fotbalista, ale nic víc.Je to ale sympaták, určitě se holkám líbí...Jiří

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 13.07.2007 16:28 |  
      0 0

      a jmenovec ,alespon se pobavim. jiri

      • Re: Šourek je hráčem Slavie

        (host)     před 17 lety 13.07.2007 19:11 |  
        0 0

        Ahoj Jiří,
        tvým názorům rozumím.Zaujaly mě.Pokračuj, fandím ti.Omlouvám se za použití tvého pracovního jména...

    • Re: Šourek je hráčem Slavie

      (host)     před 17 lety 14.07.2007 00:44 |  
      0 0

      vacha je zasranej sampon a do pice na druhou ligu mrda ti asi ne? je to uz ted prvoligovej hrac kterej by byl v zakladu napr. na kladne nebo ve zline