Jednání o obou hráčích se vedla od včerejšího večera, nakonec vše dopadlo jak nejlépe mohlo. Zkušený obránce Erich Brabec podepsal smlouvu na dva roky, záložník Mickaël Tavares dvouletou smlouvu s jednoletou opcí. "Do Slavie přichází zkušený fotbalista do zadních řad, podařilo se nám také získat francouzského záložníka, který uspěl na testech, věřím, že oba budou velice platnými hráči," řekl po podpisu smluv generální ředitel Slavie Petr Doležal. Oba hráči byli volní a přicházejí zadarmo.
"Jsem rád, že napětí, které ve mně v posledních třech týdnech panovalo, končí a že budu hrát za Slavii. Těším se na českou ligu a boje v pohárové Evropě, doufám, že se dostaneme co nejdál," uvedl Erich Brabec po podpisu smlouvy pro oficiální web.
Náš rozhovor s Mickaëlem Tavaresem ze včerejška si můžete přečíst zde.
Erich Brabec (24. 2.1977) se ve Slavii připravoval od začátku července. Stihl se představit na turnaji v Čelákovicích a proti gruzínskému celku Ameri Tblisi. Prezentoval se dobrými výkony, i když určité rezervy by se tam našly. V naší situaci je to však kvalitní stoper, navíc zkušený, kterého v bojích o Ligu mistrů budeme potřebovat. Před dvěma lety jsme se navíc o Brabce zajímali. Odchovanec Slavoje Český Krumlov hrál dlouho dobu v Českých Budějovicích, ale zaujal hlavně v Drnovicích. Odtud v lednu 2002 přestoupil do Dynama Moskva, kde se neprosadil. Zkusil i angažmá v Turecku či Rakousku. Naposledy hrál ve švýcarském Aarau. Jako obránce má solidní techniku a může nastoupit kdekoliv v obraně.
Michael Tavares (25. 10. 1982) pochází z druholigového francouzského FC Tours. Dříve působil i v béčku Nantes. Do Tours přišel v roce 2005. Je to také záložník. V poslední sezoně odehrál ve druhé lize pouze pět zápasů (jednou v základu, čtyřikrát jako střídající, celkem 154 minut), v předchozí sezoně to však bylo 22 utkání, ve kterých vstřelil čtyři branky. Dříve ve Francii působil v klubech Abbeville či Crétell. Dvě sezony působil v portugalském Alverca. Měří 185 cm a váží 73 kg.
Slavia má zájem o angažmá dalšího Francouze, záložníka Tijaniho Belaida, jehož mateřským klubem je Inter Milán. S hráčem je klub domluvený, zbývá se dohodnout i na úrovni klubů. Belaida by chtěla Slavia na půlroční hostování.
Komentáře (99)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 17:49 |Paráda...
ARBITRÁŽ !!!
(host) před 17 lety 10.07.2007 09:54 |Hodně práce má generální ředitel Doležal. Klub sice doplatil dluh Zbončákovi, jenže téměř 2,5 miliónu korun dluží Holeňákovi, který místo do Slavie zamířil do Liberce. Hrozí, že arbitrážní komise Slavii zastaví přestupy, pokud se záležitost rychle neurovná. K tomu se ale v tuto chvíli nikdo nechce vyjádřit oficiálně.
.. novinky.cz
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 17:49 |Dobre, velice dobre! Gratuluji vedeni k ziskavani posil, ted jiz verim, ze se opravdsu jedna o posily! Ted jeste Smicer a jdeme na ne! Jarolim to snad da brzy dohromady a mancaft zase jedna mame na titul!
Vilem Hodr, Honduras
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:05 |Ty jo co děláš až tak daleko? :)
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:06 |Jiz jsem tady 15 let, o trochu vic, pracuji, zastupuji, raduji se zivota. Ale Slavistou jsem byl a budu do smrti smrtouci. Od roku 1959.....
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:22 |Aha tak to abych vám tykal :) A co tam děláte a jak jsme se tam vůbec dostal? a do ČR se tady někdy dostanete nebo jste tam nastálo? A utkání SKS je tam přes satelit k vidění?
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:23 |vykal teda =D
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 19:37 |Slávisti si mezi sebou tykají,protože jsme jedna velká červenobílá rodina.nehraje roli,jestli je Ti patnáct,nebo šedesát.Už jsi založil v Jižní Americe klub přátel Slavie?Bongor
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 19:53 |pokud vim tak tady bylo o tom clanek na SN jak se zije v Hondurasu pamatuju si ze tam bylo ze Kuka znamena spanelsky p**a a ten komentator rikal furt ze kuka ma koule:D
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 20:08 |joooooooo pamatuju :-D
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 10.07.2007 02:49 |Byl jsem cely den mimo internet a tak tedy jen potvrzuji, ze . slavisti si tykaj at je jim deset, dvacet, sto, nebo 55 jako mne!
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 17:53 |Ještě toho Šmícu a budou to nejlepší nákupy za posledních pár let! Šmicer, Šenkeřík, Brabec, Tavares - to už je veliká síla, všechno hráči do základní sestavy. A ještě by se mohl prosadit Belaid (jestli přijde), možná ten Šourek... Za posily tentokrát patří vedení veliká pochvala!!!
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 17:55 |S Belaidem se Slavia dohodla, ted se dohadujou s Interem Milán, mělo by se nejdřív jednat o půlroční hostování s následnou opcí.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 17:57 |Jenže to už takhle bylo u spousty hráčů, jenže pak se vždycky jako na potvoru ukázalo, že za ně ty kluby kupodivu chtěly peníze :-D Ten Belaid se včera nepředved, ale když si ho koupil Inter, tak něco umět musí, však on to z něj Jarolím dostane:-)
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:07 |A na Volešáka už se zapomíná?
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:13 |A jo:-) No, podle mě si tenhle půlrok nezahraje, nejdřív si ho Jarolím bude muset vycepovat, aby se po ztrátě míče automaticky vracel za balón, což mu zatím není moc po chuti...
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
Markus před 17 lety 09.07.2007 20:08 |Nebudu hodnotit nikoho dříve než po pár ostrých zápasech, ale papírově vypadají posily dobře a snad nám neodejde nikdo z klíčových hráčů.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:00 |Ještě mi tu chybí Jiří, aby nám napsal, jak se vše hroutí..
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:05 |Jo, já si taky žádám komentář od Jiřího!!! Jiří, osvětli nám, že nás tyhle hráči přivedou do záhuby! To je konec Slavie, nebo se pletu?
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 19:19 |tak pri pohledu na obranu to porad takova sranda neni, v tomhle souhlasim s jirim
Kubáska za Suchého a Jandu
(host) před 17 lety 09.07.2007 20:11 |Chtělo by to náhradu za Kozáčika a Michala Vorla. Třeba by Sokolov uvolnil Kubáska, kdybysme tam poslali na hostování Sucháče, Jandyse a Mácu Gecova. Ti by se v Sokolově alespoň mohli klidně připravovat na další utkání U-20 bez toho, aby je rušily nějaká CL, GL nebo poháry UEFA. Pak by ufrčitě dokázali porazit i San Marino
ARBITRÁŽ
(host) před 17 lety 10.07.2007 09:56 |Hodně práce má generální ředitel Doležal. Klub sice doplatil dluh Zbončákovi, jenže téměř 2,5 miliónu korun dluží Holeňákovi, který místo do Slavie zamířil do Liberce. Hrozí, že arbitrážní komise Slavii zastaví přestupy, pokud se záležitost rychle neurovná. K tomu se ale v tuto chvíli nikdo nechce vyjádřit oficiálně.
.. novinky.cz
Re: ARBITRÁŽ
(host) před 17 lety 10.07.2007 10:40 |Ale nejdřív až za měsíc, to už bude po přestupním období. Ostatně Holeňák porušil dohodu se Slavií o přestupu, a tak není vůbec jasné, jestli Slavia bude vůbec muset platit
Re: ARBITRÁŽ
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 10.07.2007 11:29 |To byla jen ústní dohoda. Na čest dneska lidi kašlou a právníci ze všech nejvíc.
Re: ARBITRÁŽ
(host) před 17 lety 10.07.2007 10:40 |Ale nejdřív až za měsíc, to už bude po přestupním období. Ostatně Holeňák porušil dohodu se Slavií o přestupu, a tak není vůbec jasné, jestli Slavia bude vůbec muset platit
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:03 |Sestava, až se všichni uzdravěj:
Vorel - Krajčík, Latka, Brabec, Hubáček - Šmicer, Tavares, Švec, Švento - Vlček, Šenkeřík
Trošku líto mi je Kalivody, ale podle mě si letos moc nezahraje, i když je dobrej... leda že by hrál místo Švece, ale to mi přijde zase škoda.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:08 |On se zase Švec zraní .-(
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:14 |Nestraš... ale kdyžtak máme náhradníků dost v čele s tím Kaličem
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:27 |No tak samozřejmě sem to nemyslel špatně, ale ted bude mít KJ příjemnější povinnosti než třeba loni kdy se ta sestava mnohdy lepila fakt docela nouzově, ted bude kde brát a to je krása
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 20:02 |Kalivoda, olé! ;o)))
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 23:35 |Kalivodovy šance asi budou ještě menší než minulou sezónu, což je mi líto i kvůli Katrin :-D
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 10.07.2007 12:15 |A ty jsi kterej, že mě tak lituješ? ;o)) Kalivoda, olé! :o)))
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:05 |Nevíte někdo kolik měří ten Brabec ???
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:06 |má 187 cm a asi 80 kg
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
starr před 17 lety 09.07.2007 18:32 |a 18cm
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:38 |Chceš říct že má 205 cm nebo co ?
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:49 |to bylo asi primarne urceno fanynkam slavie ci spartanum...
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
starr před 17 lety 09.07.2007 19:21 |heh :) jj na spartany bych uplne zapomel
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 19:42 |Tak na ně klidně zapomínej dál,jestli ještě vyjde ten Belaid a hlavně Vláďa,tak se stejně všichni vzteky zadusej.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 20:53 |Je třeba dodat plnou míru - 18/7. To už je pořádnej brabec ze kterýho by měl i Řepka radost kdyby ho dostal do ruky...
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 19:18 |looooooooool
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 18:50 |Nechtel byste nekdo zjistit, proc ma Slavia letos tak hnusne dresy? Prilehave triko bez limce a jeste s plochou na reklamu. Co jsem komu co udelal, moje sesivane srdce boli koukat na Vladu Smicra v takovym neumetelskym triku...
supersonique
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 09.07.2007 19:11 |Finální verze třeba bude jiná. Taky bych uvítal límeček a veeeelkou hvězdu. Ale přiléhavý dresy teď docela frčej. . a maj tu výhodu, že si tě nemuže tak snadno podržet kdejakej nekopa z Horní Dolní..Letný..
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 19:21 |Ten predchozi prispevek jsem napsal drsneji, ale fakt je ten, ze rok od roku ty upravy dresu pusobi boleni oci. Na tech dresech neni treba nic menit, jsou krasne, nevim proc musim koukat na bily flek na reklamu.
supersonique
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 09.07.2007 21:11 |Je to pravda. . od začátku byly dokonalé. Kéž by si to vedení uvědomilo! Ale pořád se mi líbí víc ty od umbra, než ty poslední od adidasu..
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 21:45 |me se naopak moc libej! Jsou super! S limeckem jdi do haje, to je pro buziky
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 10.07.2007 11:28 |Sám seš buzik :) Límeček je tradiční.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 20:07 |19:59 - Záložník fotbalové Sparty Miroslav Matušovič se v neděli opil a se svými kamarády skončil na havířovské záchytce. Od klubu dostal pokutu.
:DDD
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 20:49 |nj stane se to a ten duvod mel...
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 23:39 |Já bych se mu nesmál, přestože to je sparťan. Umřel jim kamarád, tak se šli opít, to tak bejvá. Co s tím jinýho... A v opilosti se každej chová jinak, Matušovič to prostě nezvlád a nakonec mu k smrti kámoše přibyl ještě pořádnej problém. To nemá nic společnýho s tím, že je sparťan.
P.S. Jinak ovšem SMRT SPARTĚ!!!
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 22:50 |Ty jo...dobře nakupujeme hráče...se mě nechce věřit, že jsme saný dlouh..:-) To bude v sezone jízda!
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 22:59 |Posily super. Jinak me zaujalo, ze pri predstavovani hracu pouzili triko s logem Smartwings, ze by nakonec pokracovali jako nas sponzor?
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 23:21 |Zřejmě nějakej erární dres ještě z min. roku.-) podle mě SW už letos nebude, protože je kupujou nějaký jiný aerolinky a nevim esli maj v umyslu nás sponzorovat
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 09.07.2007 23:27 |Ve Sportu pry psali ze jeste neni rozhonuto, ktera firma noveho sponzora bude na trikach a ze by mohli byt ruzne varianty na GL a na evropsky pohary coz by odpovidalo. Na GL nechat Smartwings a na evropu jmeno tech islandskych aerolinek co je koupili jmeno si ted nepamatuju
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 03:45 |Mam z posilovani pred letosni sezonou super pocit.To zde jeste nebylo snad od dob kdy zacal v prvni sezone Boris Korbel.Nyni se mi to zda jeste daleko vice smysluplnejsi a systematictejsi.Jen tak dale.Vzkaz pro slavistu z Hondurasu: ja ziji v New Yorku , Brooklyn. Sleduji vsechny fotbalove prenosy jakekoliv ceske ci slovesnke tv.Jestli mas zajem muzes to stejne jako ja videt pres internet, zaregistruj se na www.onlinetv1.com.Ja platim 20$ za mesic a vidim vse, dokonce i zaznamy a soty etc.Dale se muzes divat na http://fotbalzive.ct24.cz/.
Pavel Lacman;New York ,Brooklyn.
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 09:59 |2. LIGA, 2. LIGA, 2. FRANC. LIGA, ŠVÝCARSKO, TURECKO... HRÁČI CO JINDE NECHTĚJÍ
...
A TODLE JAKO CHCEŠ SROVNÁVAT S BORISEM KORBELEM JO?
Tsssss!!!
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 10:28 |Přesně tak Korbel, už se nikdy opakovat nebude, kdyby si ho Leška a jiní tehdejší mrdky, co seděli v našem vedení jinak vážily, byly by sme někde úplně jinde :((.Ale tam už se nikdy nedostanem, ani když bude Eden, ani když bude Šmicer je to stracený.Mladej Poborský si už do míče nekopne, tím mám na mysli Mínu černýho ten nás moch dostat hodně vysoko, ani Vácha kterej má taky talent jako hrom se mu nevyrovná, je to škoda.A v posledních 10 letech se slávii lepí smůla na paty , jak jen může.Bohužel...Zico
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 10:38 |Vy ste tu nadšený s posil jako Dríždal , Brabec , Šourek (na kterýho vlastně ani nemáme), ale koukněte, že Sparta je pořád někde jinde. Kam se na Koštála , Kladrubského hrabe Dríždal s Brabcem.Kdo je Volešák proti Limberskýmu ?Kdyby někdo měl kecy tipu , že sem spartan, tak mu předem říkám , že sem pouze realista a nekoukám na velice špatnou situaci slavie přes růžové brýle ... Zico
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 10:46 |Co budeš psát za půl roku, hloupý rumune? Že Limberský je levák a Srapta ho musí prodat třeba do Plzně, že Kladrubský se nechytil a že Košťál může hrát nanejvýš za béčko. Takhle to u rumunů chodí. Koupěj za velký peníze velikou naději a za chvíli z ní udělají velký ho....
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 11:11 |Kladrubskýho těžko zkazí, informoval sem na ssc o něm už když hrál druhou ligu.Všichni se mi posmívali a ted ho chtěl Porsmouth a Sparta ho nakonec získala, já toho kluka viděl tisíckrát hrát na vlastní oči, a česká liga mu bude brzo malá.Je to talent ... Zico
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 11:12 |Nicméně kdyby na tom byla Slavia jako Sparta, tak by mohla do svých řad získávat hráče z 21 jako Rajtoral či Fillo. Dnešní posílení jsou spíše nouzovým řešením, s výjimkou Šmicra, s tím, že vedení samozřejmě prokázalo zlepšení oproti letům předchozím. Doba kdy sme kupovali již skoro hotové hráče typu Piták, Ulich, Skácel, Vachoušek se možná vrátí, zatím nám je ale daleko. V současnosti tímto způsobem nakupuje pouze Sparta a Mladá Boleslav. Jejich ostudou je, že s nimi drží Slavie stále krok - to je zásluha především trenéra Jarolíma a tvrdé práce několika hráčů pro které je zatím Slavia prioritou. Petr
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 11:51 |Me se libi ten Kudela, co ho podepsali. co jsem ho videl v TV na U-20, muze to bzt do budoucna dobry hrac. Skoda, ze Slavia nejde take podobnou cestou, tahat talenty k nam.
supersonique
Re: pro slavistu z Hondurasu
starr před 17 lety 10.07.2007 11:55 |Jde o to, ze mame svych talentu dost. Je zbytecny, koupit hrace za 20 milionu, aby se pral o sestavu se stejne talentovanejma odchovancema.
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 13:28 |Aha, nevedel jsem, ze stal 20...
supersonique
Re: pro slavistu z Hondurasu
starr před 17 lety 10.07.2007 13:49 |To byl priklad, stal treba jen 12 - 15 mega, ale to je v podstate jedno.
Re: pro slavistu z Hondurasu
Ravik před 17 lety 10.07.2007 11:58 |Co máte pořád s tim, že Milan Černý končí s fotbalem?
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 18:54 |co je tohle za blábol?Nesplet sis níhodou web?Sparta taky začíná na S.
Bongor
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 19:04 |upřesňuji:tohle patřilo k nesmyslné kritice nákupů a blábol je,že nakupujeme hráče,které nikde nechtějí.Ještě dodám,že KJ udělá
i z průměrných hráčů výborné mužstvo.Vy,který tak obdivujete spartu
uvidíte,že se nám budou dívat na zadek.Bongor
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 11:25 |Diky, zdravim...
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 12:11 |A opět vás nepotěším, Slavia má na stole konkrétní nabídky na Dušana ,a já se obávám nejhoršího ... Zico
Re: pro slavistu z Hondurasu
starr před 17 lety 10.07.2007 12:49 |No a co? Konkretnich nabidek uz par imho bylo. Jestli pujde za 60, nadsenej nebudu, ale co se da delat. Jestli pujde za 90, bude to ok. Jestli zustane, budu rad.
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 13:00 |A jestli odjde za rok zadarmo budeš nadávat, prtože je sice pravda, že má opci, ale nevim jak to s ní je ....
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 13:03 |Tak když nevíš, jak to s ní je, tak buď zticha a svý pofňukávání si nech pro sebe. Huzgi
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 13:31 |Posily jsou docela typove slusne vybrane, ale osobne mne treba Brabec prilis zatim neuspokojil, do Latky i Dosoudila ma hodne daleko.Oba Francouzi vypadaji slusne Tavares asi o neco lepe, jde ovsem o to jak budou reagovat na nase pomery/vyplaty jednou za 3 mesice a pod./Volesak je sice efektni nakup, ale tim to konci.Drizhal bude potrebovat jeste par mesicu . Nejlipmi z toho vychazi Senkerik, ktery musi zapracovat na fyzickych parametrech. Jinak zatim neni podepsan nikdo a tak si myslim, ze z toho vychazime zatim oslabeni, protoze zatim jsme nenahradili ani Jarolima, Hrdlicku, ale pripadne ani Sucheho.V sobotu jsem mel moznost videt Dosoudila, nepredvedl oslnivy vykon, ale byl o hodne lepsi nez Brabec. Strasit tady dalsimi arbitrazemi nebudu, ale vypada to, ze Holenak by mohl na nejaky cas zabranit doplnovani mladeze a podle vyjadreni Dosoudila jej budou nekteri hraci nasledovat. Vedeni Slavie , hlavne Petr Dolezal odvadi v teto dobe velmi kvalitni praci, proto mi treba dnesni odjezd 9 hracu na fyzicku do Krkonos s navratem temer 14 dnu pred ligou mistru a 2 dny pred hernim soustredenim prijde dost neefektivni. O dost horsi praci predvadi p. Tomasova marketinkova manazerka, protoze o prodeji permic vedi opravdu jen skalni priznivci , to opravdu neni mozne jit do spoluprace a zacit propagaci v centru treba i s prodejem permic.Dnes bych rad reagoval jeste na jednu vec, tou je navsteva Rady na nasem nedelnim zapase. Opet se projevilo, ze tam nebyl nahodou, dnes uvadi ve sportu, hledam tvoriveho zaloznika a utocnika...........Jiri
Re: pro slavistu z Hondurasu
Ravik před 17 lety 10.07.2007 13:44 |Myslím, že za všechny potencionální reakce stačí zmínit naší případnou základní sestavu. Vorel - Krajčík, Brabec, Švec,Hubáček - Šmicer,Volešák, Tavares, Švento - Šenkeřík,Vlček. Myslím, že naposled takto kvalitní sestava byla za Beránka a její tehdejší platové nároky byly asi také jinde. Takže vedení má můj obdiv. Asi netřeba zmiňovat neuvěřitelně kvalitní lavičku. P.S.Zelinku, Vrzala a Costu bych třeba do Teplic na hostovačku klidně poslal. Ravik
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 13:55 |Raviku , kvalitu nelze posuzovat pripravnymi zapasy, kde nekteri hraci nehraji naplno, jen sezona ukaze,Docela mne prekvapil nazor, pustit Gecova, Jandu a Sucheho na hostovani, to je opravdu paskvil a neni jediny. Sestava podle jmen vypada dobre, ale na place, Vorlik je zraneny,Brabec mne zatim nezaujal a Volesak hraje pod psa. Navic o Dusana je opravdu zajem, tak nevim, co vim , tak zajem je hlavne o hostovani Vachy,Vrzala. Ale je mozne , ze jeste nekoho prodame, spis je to na beton, protoze prachy budou urcite treba. Jiri
Re: pro slavistu z Hondurasu
starr před 17 lety 10.07.2007 14:09 |Vacha, Vrzal kam? Vrzala bych na hostovani poslal hned, ten si v acku asi moc nezahraje, moc v priprave nezaril. Je fakt ze to muze byt tim, ze jako ofensivni hrac musel hrat leveho beka. Toho Vachu mozna taky, hral dost dobre, sice by se jako nahradnik hodil, ale zase pro nej by bylo lepsi kdyby treba pulku sezony hral jinde v zakladu.
Re: pro slavistu z Hondurasu
Ravik před 17 lety 10.07.2007 14:16 |Jiří nesouhlasim s Tebou, že budeme slabší než minulou sezónu. Jestli odejde Suchý a Dušan tak svůj názor přehodnotim. Z těch co odešli bude opravdu chybět jen Jarolím. Na jeho místo přišli Tavares a Volešák, kteří jsou minimálně perspektivnější. To že Suchý s Dušanem možná odejdou je asi logické, i když bych raději, kdyby zůstali ještě na podzim, ukázali se doufejme v pohárech a v zimě odešli za více peněz (je zdesamozřejmě problém končících smluv příští léto, ale to je na Doležalovi, jestli by se s nimi domluvil, na prodloužení za příslibime odchodu v zimě). Jestli odejdou už teď, tak snad aspoň za sumu blížící se za oba 130-140 mil. Když vídím, že ze Sparty možná odejde Kadlec za 100 tak bych fakt brečel. Jinak Šventa může nahradit Šmicer nebo Jablonský a Sucháče Švec a doufejme uzdravený Latka. O tolik nás jejich odchod neoslabí. P.S. Když jsem viděl Dušanovu ruku v sádře tak dost pocyhbuju, že hoteď někdo koupí :-) Jinak částečný souhlas s tím, že posílat Jandu na hostování je blbost. Gecova klidně. V neděli jsem stál vedle Šilhavého a ten říkal, že ho chce ještě do Kladna. Ravik
Ravikovi
(host) před 17 lety 10.07.2007 14:36 |Dovedeš si představit, v jakém stavu Janda a Gecov přijedou? Úplně bez letní přípravy a bez tréninku? S nestráveným časovým posunem a hlavou plnou představ o přestupu někam? Ti jsou minimálně do půlky října nepoužitelní. Už teď v Kanadě zvořou, co můžou. Janda zaviní penaltu s Korejci, Gecov gól od Panamy. Jandys dokáže udělat pár kliček, pár filmovaček a konec. Neříkám, že je Slavia nepotřebuje, to ne, oba mají pespektivu, ale když nejsou schopni hrát za Slavii naplno, tak je lepší je na čas nějak zpeněžit. Slavia není dost bohatá, aby jim financovala příjemné výlety s kamarády z Mokré čtvrti za moře.
Re: Ravikovi
(host) před 17 lety 10.07.2007 20:55 |No ty musíš bejt vůl. Reprezentace je podle tebe výlet s kamarády z mokrý čtvrti? Tak to teda čumim. Takový, jako seš ty, bych předkládal Řepkovi jako předkrm.
Re: Ravikovi
(host) před 17 lety 10.07.2007 23:25 |Opravdu si myslíš, že Soukup není kamarád Mokrého?
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 14:00 |Marketingová ředitelka Tomasová je pěkná a podle mě ne moc schopná pipka. Berte to jako zprávu od člověka, který je (skrze firmu) jedním malým sponzorem Slavie. Doufám, že opět nebudou nějaké arbitráže, to mě jako sponzora taky dost odrazuje. Nechcem porporovat černou díru. To už by potom bylo lepší živit divizní klub, což je ovšem také černá díra. Aspoň do toho ale může člověk víc kecat.
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 14:18 |jiří, vždyt si protiřečíš! říkáš, že šenkeřík nemá fyzičku a o pár řádek dál uvedeš, že je blbost posílat tedka hrace do krkonoš, a kdy myslíš, že jindy by tu fyzičku mohli nabrat? v sezone? asi tezko,vid...jinak, zmínka o permanentkách visí na webu už dost dlouho, myslím že kdo si ji chce koupit(a kdo jiný než skalní fanoušek), tak ví..což ale samozřejmě neznamená, že by to nemohlo být lepší(třeba otevírací doba)..slimák
Re: pro slavistu z Hondurasu
starr před 17 lety 10.07.2007 13:49 |Doufam, ze ses pri reagovani preklikl a melo to bejt na prispevek nademnou. Jinak nechapu, proc to pises zrovna me.
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 14:23 |Ještě k těm francouzům, po turnaji v Čelákovicích se o ně začala zajímat Bolka, takže asi kvalitu mají a to jsem rád.A také sem koukal, že Brabec je frajer, měl dvě nabídky nás a nějakej Irán vysral se na prachy a šel bojovat o LM a toho si cením.Jirka má s tim Vrzalem pravdu to je téměř jisté , že so do kádru neprosadí u Lukáše by to byla velká škoda.Navíc už dnes nás dá holenák k arbitráži a to by asi zkomlikovalo přestupy, Šmicra, Kubáska, Belaida :( ... Zico
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 14:31 |No a jeste sem zapomel že o Brabce stál také Debrecen dva Švýcarské kluby a náká nabídka z Teheránu
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 14:52 |Zico, je fakt, ze hlavne fanouskum a i nekterym mensim sponzorum se odchod Pecky a Abrhama nelibi, ale never vsemu , co napise Sport, nase vztahy s Bolkou jsou celkem korektni a mohu jen napsat, ze i tady plati jista nepsana pravidla, navic Bolka ma vyhlednutou vetsi rybu a je otazkou jestli to dotahne. Brabec je celkem vsude vniman jako prizpusobivy fotbalista , jazykove vybaveny, ma schopneho manazera i dobre kontakty, ale i tady je treba napsat , jake , ze ty podminky , co mu to nabizeli nebyly celkem lepsi nez ta nase. Navic, podobny volny hrac na trhu momentalne snad s vyjimkou Zlinskych neni. Ano s temi prestupy narychlo to je pravda, myslim, ze je Petrovi delala narychlo nejaka ta svazova dobra duse, kterou zna s drivejska. No a kondicka se da honit a taky se bezne honi za Karla hlavne ve Hvezde/obora v Praze/, spis si myslim , ze mohlo jit o reakci realizacniho tymu na nektere nase , zdrave nemocne........A navic by to nemusela i hracska kabina nest libe. Myslim, ze posilat hrace 14 dnu pred koncem herni pripravy na hory se proste muze vymstit u nas tolik znamymi svalovymi zranenimi. Jinak Holenak zrejme nebude sam, k arbitrazi se obrati i dalsi nasi nedavni hraci, ale jsou tam urcite postupy/vyzva k zaplaceni atd...,. a ma to vsechno svuj presne definovany prubeh. Jinak Zico mas celkem velmi dobry infa i. je videt , ze Slavii zijes, byl si ted na Strahove , jak se ti libila defenziva. Jiri
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 15:07 |Bohužel mi to ušlo, tudíž nemůžu posuzovat.Vím že dalším kdo nás dá k arbitráži je Dosoudil, který měl ve slávii jednu z nejvyšších smluv, a i to byl prý důvod jeho odchodu... Zico
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 15:17 |Ano , uvazuji o tom i jini hraci, hlavne ti mladi , kteri nekolik mesicu v becku nevideli prachy, ale je to zatim nepodstatny, spis u toho Holenaka hrali velkou roli dve veci , chovani ekonom . reditele Slavie a potom prohlaseni Petra Dolezala aby si zatim polibil pr........, coz lidsky chapu, ale v tomhle uzavrenym svete , to bylo hodne netakticky.
Re: pro slavistu z Hondurasu
(host) před 17 lety 10.07.2007 16:19 |TAK NA TU CERNOTU V DUSI OHLEDNE GECOVA A JANDY MUSIM I JA ZAREAGOVAT, OBA HRACI PATRI K TOMU LEPSIMU CO MAME , MAJI POTREBNE MORALNI I HRACSKE VLASTNOSTI, BYLI S NAMI V DOBREM I ZLEM A NEMYSLIM, ZE ZVAZUJI ODCHOD Z KLUBU A MOC BYCH DOPORUCOVAL SI TENTO KOMENTAR PRECIST TAK ZA MESIC JjIRI
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
martin08 před 17 lety 10.07.2007 15:13 |Sorry ze s tim votravuju ale ta priprava zejtra s Kladnem na Stahove je primo na Starhove nebo na tom mensim jak tam hrali s Tbilisi? No jde me o to jak se tam clovek dostane, jako kde to je.. thx!
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 10.07.2007 15:59 |Je to na Strahově od 17:00. Jihočech
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
starr před 17 lety 10.07.2007 16:01 |Nevim jestli je to na stadionu evzena rosickeho ( "primo na strahove" jak pises ty ) nebo na stadionu pratelstvi, kde sme hrali s tbilisi. Ale ty stadiony sou HNED vedle sebe, oddeluje je jen jedna ulice, takze bych to asi ani neresil.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 10.07.2007 18:38 |Slavie testuje nějakého nového hráče slováka - obránce. Nevíte někdo něco více ? Dík baddy
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
starr před 17 lety 10.07.2007 18:40 |Nevim, taky sem to cetl, kvuli nemu se pujdu asi podivat zitra na strahov.
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 10.07.2007 18:42 |hmm sem na něj zvědavej, kdyby se tak Jarolímovi povedl obránce ala Švento zas, to by byl pak mazec..
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
starr před 17 lety 10.07.2007 19:02 |No nevim jestli by obrance s takovou konstituci byl zrovna terno ;)
Re: Slavia získala E. Brabce a M. Tavarese!
(host) před 17 lety 10.07.2007 18:42 |Je mu 19 let,je to střední obránce z Duslo Šala