Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

Slavia sehrála další přípravný zápas, ve kterém jsme porazili gruzínský celek FC Ameri 4:3. Kromě premiéry Vladimíra Šmicera jsme v akci mohli vidět znova testované hráče. Hodně se mluví o francouzských hráčích, zůstanou? "Budeme o tom diskutovat a uvidíme. Je pravděpodobné, že tady s námi zůstanou," řekl trenér Karel Jarolím.

jarolim_ameri.jpgJak hodnotíte dnešní utkání?
Dostali šanci všichni hráči, co se momentálně připravují. Je to ale stále v rámci přípravy. Jsem rád, že se konečně zapojil Vláďa Šmicer a je zdravotně v pořádku a že to hráči přežili ve zdraví, takže můžou pokračovat dál v práci.

Co říkáte na to, že to bylo už 1:3 a do poločasu jsme nakonec ještě vyrovnali?
Výsledky v této fázi nejsou tak důležité, ale do každého zápasu jdeme s tím, že chceme vyhrát. Bylo to nepříjemný, protože soupeř snad čtyřikrát vystřelil na bránu a byly z toho tři branky. Jsem rád, že jsme za takto nepříznivého stavu dokázali zareagovat a utkání ještě vyhrát.

Myslíte si, že se na Slavii může projevovat ještě nesehranost na rozdíl od Ameri, kterou čeká Pohár UEFA?
Objevuje se tu spousta nových hráčů, takže může trvat, než si na sebe zvyknou. Každý příchozí hráč ukázal, že by mohl být přínosem. Zvlášť když do sestavy najednou naskočí šest nových hráčů, takže to chvíli může trvat.

Fanoušci byli nadšeni, že se konečně představil Vladimír Šmicer, co říkáte jeho výkonu?
Na to, že hrál po dlouhé době, kromě pouťáků, které absolvoval v jiných mužstvech, tak ukázal, že může být velkým přínosem pro Slavii.

Do zápasu nenaskočil Lukáš Kopřiva, proč?
Má zdravotní problémy.

Dnes se měl představit Chorvat Ronald Šiklič, ale před utkáním se zranil. Jaký s ním máte záměry a jak byste ho mohl charakterizovat?
Je to hráč na levou stranu, spíše do obrany. Je celkem dynamický i důrazný, což jsou jeho přednosti.

A co se mu stalo?
Má něco s úponem od kotníku, vystřelovalo mu to do chodidla, takže to je nepříjemný pro pohyb, takže bude lepší, aby byl dva tři dny v klidu a pak se uvidí.

Má někde smlouvu?
Smlouvu nemá, přišel by tedy jako volný hráč. V Olomouci neuspěl i na základě toho, že byl pak zraněný. Uvidíme, jak se ukáže.

Testujete další hráče, např. Francouze, budete mít zájem o jejich angažování?
Budeme o tom diskutovat a uvidíme. Je pravděpodobné, že tady s námi zůstanou.

Jak to vypadá se zraněnými hráči, kdy by se mohli zapojit do přípravy?
S Latkou je to horší. Pojede na vyšetření do Regensburgu a uvidíme, jak to s ním bude dál. Ostatní se do toho dostávají, včetně Michala Švece, který se z mistrovství Evropy vrátil trochu zraněn, takže od příštího týdne budou moci naplno.

Takže se to týká Ante Aračice a Tomáše Necida?
Ano, ale budou mít samostatnou jednotku.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 08.07.2007 21:58 |  
    0 0

    Tavares do základu!!!

  2. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 08.07.2007 22:06 |  
    0 0

    Nemel sem zatim moznost posily videt osobne, ale ten Tavares se mi hodne pozdava. Spatne nevypada zrejme ani ten druhej frantik, zrejme lepe jak volesak. Ovsem v obrane by to chtelo lehce vyztuzit, Brabec ani Sourek nevypadaj, ze by nas meli spasit. Smerem dopredu to bude zrejme parada, ovsem zpatecka nam lehce chybi jak rikal i smica.

  3. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 08.07.2007 22:15 |  
    0 0

    Taky jsem ty Frantíky neviděl. Bral bych oba, ale hlavně toho dlouhána, ten dnešní gól po Šmícově rozehrávce, to byla paráda. Potřebujeme prostě vysokýho chlapa do základu. Laty je mimo a jak to vypadá, ještě dlouho bude:-((no a pak tam už žádnej dlouhán neni. No a taky to chce nutně stopera, aspoň splašit toho Brabce a usmířit se se Sucháćem....Jinak útok Vlček, Šenky...a v závěsu Šmíca, tak to bude top ligy :-) LordEdmund

  4. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 08.07.2007 22:20 |  
    0 0

    Richi myslíš, že by byly na ty francouze prachy , alespon na jednoho nb hostovačka podobná otázka, i na Brabce.Jo a někde jsem slyšel, že už je Šourek náš je to tak ? Děkuji za odpověd Josef Bača z Prahy 2

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 08.07.2007 23:02 |  
      0 0

      Josefe uvažuj.Proč bychom je jinak zkoušeli,kdybychom na ně neměli???A Šourek je opravdu již náš.Stačí se jen dohodnout s Jihlavou jestli přijde za odstupný už teď nebo zadarmo v zimě.

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        (host)     před 17 lety 08.07.2007 23:16 |  
        0 0

        No ono takhle na idnesu psali, že už je náš pro to se ptám Richiho ... Už pár takovejch tu bylo, který se osvědčili, ale peníze scházeli tehdá ten dán taky to byl kavalír jako tenhle mladej francouz ... Michálek no a i další

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      Richi (admin)     před 17 lety 09.07.2007 09:51 |  
      0 0

      Jestli by byly na Francouze prachy? To se uvidí. Vstoupí se s nimi do jednání a uvidí se, zda přijmou smlouvu. A pokud jsou volní, tak už je to v pohodě, pokud mají stále smlouvu v těch klubech, tak by to bylo horší. U Brabce je to snad jasný, je to volný hráč, pokud se nepletu. A Šourek? Je náš od 1.1.2008, pokud se však s Jihlavou domluvíme na odstupném, stane se našim hráčem od léta.

  5. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 08.07.2007 22:29 |  
    0 0

    Tavares je vybornej ,takovou gazelu potrebujeme jako sul a s Ladou to bude hodne kvalitni duo:-)

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 08.07.2007 22:50 |  
      0 0

      Na jakym postu přesně hraje Šmíca a Tavares

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 08.07.2007 22:50 |  
      0 0

      Na jakym postu přesně hraje Šmíca a Tavares

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        (host)     před 17 lety 08.07.2007 23:17 |  
        0 0

        Šmíca hrál pravýho záložníka, ale sbíhal si klidně i doprostřed a na levou stranu. Tavares je defenzivní záložník, ale umí hodně dobře i dopředu.

  6. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 08:55 |  
    0 0

    Tavares včera vynikající. Jistej s míčem, dobrá klička, rychlej. Krásným gólem jen korunoval svůj výkon. Druhý Francouz už se mi tolik nepozdával. Dál bych do základu viděl Váchu. Jasně nejlepší hráč včerejší druhé půle! Dobře zahrál i Zelinka, kterému se dařilo i v Čelákovicích - myslím, že by mohl být třetím útočníkem po Vlčkovi s Šenkeříkem. Poslední jmenovaný ukazuje svou přednost - střílení gólů!!! Tipuji ho na 14 gólů v sezóně! Další alternativy v útoku jsou Necid a Gaúcho - myslím, že tento post máme dobře obsazený. Záloha by mohla být také silná. Levá strana Švento, kterého může zastoupit Vácha nebo Jablonský, pravá strana (snad) Šmicer, dublovaný Kalivodou. Ve středu ofenzivní Volešák, možná i Tavares, defenzivní Švec. A ještě zbyl Gecov, Costa, Dočkal. V obraně nejlepší varianta Latka, Suchý, Hubáček, Krajčík. Na střídačce Aračič, Dřížďal, Brabec?, Šourek, Studík, testovaný Chorvat?. Nejvíc neznámého je v brance. Po zranění Vorla, jasné jedničky, to vidím spíš na Diviše než na Kozáčka a prý má přijít další talentovaný kluk. Ale ten asi začne v juniorce... Když koukám na sestavu, myslím, že dalších posil netřeba. Spíš aby se nám vyhnula další zranění. A mladé kluky, kteří se neprosadí do základu poslat na hostování, neprodávat! Bohemka, Kladno a další týmu budou rády!

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 09:06 |  
      0 0

      Mě by zajímalo, kdo tady zas šíří ty fámy, že na ty Francouze nemáme. Oba dva jsou volní hráči, tak proč bychom je měli brát na hostování? Jinak někdo tu říkal, že se mu Brabec moc nezdál, to by mě zajímalo co to je za experta, je to jednoznačně hráč do základu a pokud by se uzdravil Latka, tak máme nejlepší stoperskou dvojici v lize, Brabec je nejen výborný hráč, ale hlavně je to osobnost a vůdčí typ, přesně to co Slavia potřebuje. Buldok

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 09:12 |  
        0 0

        Ten Belaid prý má smlouvu v Interu a hostovačka bude za 100 000 Euro

        • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

          mart     před 17 lety 09.07.2007 09:51 |  
          0 0

          pravda, ale pokud si to (v)osetrej opci.. ( nebo jak se dneska s oblibou rika "Obci"), tak by nemel bejt problem. Vetsi problem bude ty hochy platit....(moje domnenka).mart

        • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

          (host)     před 17 lety 09.07.2007 10:33 |  
          0 0

          Mě Belaid zaujal - ale výrazně negativně!!! Moc nerozumím nadšení z jeho hry, které panuje na všech diskusích. Mně připadá pomalej, nevýraznej, alibistickej, nepřesnej... Jedinej světlej moment za dva zápasy, ve kterejch hrál, byl jeden roh proti Tbilisi, ale to bylo tak všechno. Myslim, že za 100 000 eur na hostování určitě nestojí. Možná by se časem vypracoval, je mladej, ale naši odchovanci jsou určo lepší.

          Naopak Tavares se mi hodně líbí. Vygumoval Matějovskýho a proti Tbilisi byl super. A jestli je volnej, tak není o čem.

          • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 10:45 |  
            0 0

            no asi mas pravdu,belaid se zatim moc neukazal celakovicich jsem ho teda nevidel ale proti ameri nic moc,navic do zalohy mame uz hodne variant a 100 000 ojro na to bych se asi vykaslal,jestli je tavarez volenj tak myslim ze neni o cem.

            • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

              (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:23 |  
              0 0

              PRO BULLDOCKA: Zajímalo by mě, jak může být někdo stejný typ jako Janda, Vácha a Vlček? Vlček je typově úplně jiný hráč než Vácha a Janda, tak mi to prosím vysvětli, jak jsi to myslel. Buldok

              • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 16:56 |  
                0 0

                Malý, rychlý, technický ofenzivní hráč do pole a do kombinace. Nepříliš důrazný a silový typ, v obraně slabší. Postačuje?

          • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 11:36 |  
            0 0

            Tan Balaid nebyl špatnej, ale jak jsem už psal. Je to podobnej typ hráče jako Janda, Vácha, Standa. . nehrál špatně, ale rozhodně mne tak nezauja jako Tavares. Kdyby nebyl za hubičku, tak bych ho neoplakával. . Tavarese brát všema dvaceti. Jestli je volnej, tak neni o čem.

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 09:21 |  
        0 0

        Belaid mě nezaujal...

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 10:57 |  
      0 0

      No kdyby přišel ten Tavers tak by zřejmě hrál štíta on a Švícko by se mohl posunout na stopera. Ravik

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:47 |  
      0 0

      Nějak Ti v tom výčtu vypadl Janda a přebývá Costa s Gauchem. Ti by se dle mého měli poroučet.

  7. Uvidime

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 10:18 |  
    0 0

    Belaid mel nekolik svetlejch momentu, je tvorivej a hodne pohyblivej.A ma potencial se zlepsovat, urcite bych ho bral, na lavku bude lepsi nez Costa. Tavares taky ok. Bral bych oba. A velmi se mi libil Vacha, to je takovej buldok. Ovsem velky zklamani byl pro me Sourek, hrozne nejistej, neduraznej. Dosoudil byl magor, ale proti Sourkovi pan Stoper.
    Jo a Zelinka bude urcite hodne golovej, ale zdalo se mi, ze by trochu potreboval pridat na fyzicce....
    Tom

    • Re: Uvidime

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 11:32 |  
      0 0

      Bohuzel oba Francouzi jsou sice kvalitni, ale chybi jim zatim vice souhry a predvidavosti, navic typove se blizi nekterym nasim hracum, co mne ale nici je nedostatekskutecnych defenzivnich hracu, stopery pocinaje . Brabec si sice umi zorganizovat obranu, ale pri reseni hernich situaci je pasivni a nema Latkovu predvidavost, Sourek vypada dobre, ale je videt rozdily mezi prvni a druhou ligou. Kdyz tady sleduju ty jasave prispevky, tak treba vykony Hubacka ale treba i Vlcka jsou zatim hodne tragicke. Senkerik potrebuje zhubnout aby se z nej stal skutecne brejkovy utocnik. Co mne zarazi nejvic je nas lazaret, jsme jedinym ligovym tymem , ktery ma dlouhodobe takovou marodku. Moc treba nechapu zraneni Necida,. nestalo za to ho nechat po nemoci doma a zatezovat postupne nez ho tahat do Krkonos. Latka , to je pro mne zahada, hrac v klidu odjede na dovolenou a po navratu a nastupu hracu nam oznami , ze bude nejmene mesic mimo, co celou dobu delal klub a jeho doktori. Svec , to je hodne podobne , hrac ma 14 dnu dovolenou, po ktere se zijsti , ze ma zraneni nohy, nepochopitelne, proc se hraci tedy misto dovolene nelecili a klub neudelal mozne i nemozne pro jejich uzdraveni. Mluvit o Aracicovi je temer ztrata casu, tento zdravy nemocny hrac o kterm jdou uz 2 mesice spekulace , ze by rad odesel je i podle Slavistickeho zakulisi pekny simulant. A Cerny, Slavia se k nemu chova skutecne velmi slusne, ale myslim ze i v tomto pripade uz musi padnout rozhodnuti od hrace jestli chce riskovat dalsi zdravotni problemy ci se venovat civilni kariere. Bohuzel se ukazuje , Vorel ma znacne opotrebeni vseho od pasu dolu a je nutno urcite najit dalsiho kvalitniho golmana, hlavne po tech Kozacikovych pogromech , kdy se nas snazi presvedcit o sve nekvalite a tak snizit svou cenu. Nejsou to dobre vyhlidky, tak snad je verit, ze Janda a Gecov se vrati v poradku a v herni pohode. Sucheho bych moc nepocital, protoze nic zatim nenapovida ustupkum z jeho strany a hlavne lze pochopit i vedeni Slavie, ze ze sebe nechce nechat delat vola platit hrace , ktery se nejprve nekolik mesicu leci a pak je zdrav jak rybicka. jiri

      • Re: Uvidime

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 11:36 |  
        0 0

        Di už doprdele Jiří, snažíš se být zajímavý a proto zde píšeš vždy jen negativně , takovej Brouk Pytlík vid ?

      • Re: Uvidime

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 11:54 |  
        0 0

        Jiří, jiří. . ty chceš souhru po dvou zápasech? ˇže ty nechápeš zranění hráčů, za to my nemůžem. Třeba Laty může klidně jet na dovolenou a tam plavat v moři, ale zátěž na vrcholový úrovni je něco jiného. Znovu říkám, neřešme. Počkejme před ligou. Teď je pořád fáze, kdy se točí 25 hráčů a sestava na ligu a poháry se ještě netvoří. A proč by měl Šenkeřík zhubnout? Jestli mu ta váha sedí, tak proč ne? Ono se pak dá hrát s úplně jiným důrazem, když máš o deset killo víc.

      • Re: Uvidime

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 11:59 |  
        0 0

        tou civilní kariérou Černého máš na mysli co? Jinak jestli jsi viděl Taverse tak musíš uznat, že tak kvalitního hráče Slavie už dlouho nezkoušela. Tak trochu nechápu jakou nesouhru máš na mysli...

        • Re: Uvidime

          (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:00 |  
          0 0

          zapoměl jsem se podepsat... Ravik

          • Re: Uvidime

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:04 |  
            0 0

            byvalo dobrym zvykem , ze hraci jako Janda ci Svec hrajici v zaloze plnili defenzivni ukoly, konkretne vyplnovali prostor za utociciho Mateje a pokryvali ofenzivu soupere a to vcera ani v Celakovicich nebylo. Ano vyssi cernoch vypada dobre, ale do braneni se mu moc nechce. Jiri

            • Re: Uvidime

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 12:25 |  
              0 0

              bohužel jsem tam včera nebyl, ale říká se, že je to defenzivní záložník, takže by to měl mít v popisu práce.. každopádně Jarolím, ale i Hrdlička byli ochotní se vracet a bránit, takže bychom za ně do zálohy potřebovali takový hráče...u Volešáka, Kalivody nebo Costy tohle může bejt problém...

            • Re: Uvidime

              (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:38 |  
              0 0

              Tak to seš totálně mimo mísu. Buď jsi včera na tom zápase nebyl, nebo jsi místo na fotbal koukal po ženskejch. Tavares (jak říkáš - ,,vyšší černoch") se skoro pořád držel vzadu, až by si ho člověk mohl splést s předstoperem... A párkrát se vydal dopředu, z čehož byla vždycky paráda a jednou gól. Ale říct, že se mu do bránění nechce? Jiří, zamysli se nad sebou...

              • Re: Uvidime

                (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:17 |  
                0 0

                Tavarez hral velmi ofenzivne a vysledkem byli 3 branky v nasi siti , ktere sli hlavne pres Huba. Jiri

                • Re: Uvidime

                  (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:35 |  
                  0 0

                  Tys tam asi fakt nebyl. Jen na jednom gólu možná nese vinu Hubáček - to byla ta střela z dálky ze strany. Ale copak může Hubáček za nepokrytýho hlavičkujícího hráče ve vápně nebo za perfektně kopnutej přímák? A tvoje tvrzení, že hrál Tavarez ofenzivně, je mi k smíchu. Martin

                  • Re: Uvidime

                    (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:50 |  
                    0 0

                    To je tvuj nazor , ja videl prostupnou obranu , ktera casto podlehla precisleni, tragickeho Huba, /to uz v Celakovicich/ a v okamziku ofenzivni akce Krajcika a povedene rozehravky na jeden dotek i jasny chaos nasi obrany , nebo si snad myslis, ze tri branky jsou vysledkem dobre hry defenzivnich zalozniku ci stoperske dvojice. Jiri

                    • Re: Uvidime

                      (host)     před 17 lety 09.07.2007 16:04 |  
                      0 0

                      Jiří Jiří, ty si nedáš pokoj. Až doteď jsme se nebavili o stoperské dvojici, a ty ji tu najednou vytahuješ jako argument. Stopeři můžou za ten gól hlavou. Ale nechápu, jak to souvisí s naší debatou o Tavaresovi a Hubáčkovi. Meleš pátý přes devátý nebo kdovíkolikátý. Martin

      • Re: Uvidime

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:18 |  
        0 0

        Ale ,ale Jiri, již po 2 větách mi bylo jasný, źe je to zas jeden ze tvých pesimistických příspěvků. Chlape, hlavu vzhůru, nebo se z toho zblázníś:-))Podle mě vedení ví co dělá a jestli uzná KJ za vhodné angažovat Frantíky a jestli nebudou jejich poźadavky astronomického rázu, tak se neboj, źe by se za pár zápasů nesehráli.Podle komentářů naopak ten tmavej byl sehranej až,řekl bych komfortně. NAvíc k tomu Černýmu mi to od tebe pŕijde dost nefér. Ten kluk doufám udělá vše pro svůj návrat do velkýho fotbalu a nenechá se podobnými pŕíspévky otrávit. To je hráć na kterýho se vyplatí čekat.LordEdmund

      • Re: Uvidime

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:25 |  
        0 0

        vyplodil si jenom dalsi nesmyslnej text.komupak je podle tebe podobnej tavarez???

      • Re: Uvidime

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:39 |  
        0 0

        Jiří, ty jsi vůl. Mezi všemi nesmysly, co tu píšeš, obzvlášť vyčnívají ty tvoje ,,pogromy." Co kdyby ses podíval do slovníku cizích slov, a pak nám tady zkusil vysvětlit, jak jsi to myslel? Jestli to dokážeš tak, abys nebyl za blba, veřejně ti tu vyjádřím uznání. Martin

        • Re: Uvidime

          (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:59 |  
          0 0

          mily Martine pisu sve nazory, svymi slovy, opravdu si nemyslim, ze bych ti ny tyto provokace musel odpovidat, navic mi dovol malou poznamku, nikdy jsem na tomto webu neposuzoval cloveka podle jeho vyjadrovani , ale spis podle nazoru, chyby jsem nikdy nikomu nepocital. Jiri

          • Re: Uvidime

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 16:08 |  
            0 0

            Milý Jiří, bylo by mi jedno, kdybys tam nasekal třeba sto chyb. Já taky - stejně jako ty - nikomu chyby nepočítám. Ale až se podíváš do toho slovníku cizích slov, snad pochopíš, že použití slova ,,pogrom" tady bylo 1) nesmyslné a 2) pro některé lidi urážlivé. Martin

          • Re: Uvidime

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 19:40 |  
            0 0

            tak uz radsi nic nepis jiriku...meles jenom sr....

  8. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 11:38 |  
    0 0

    Pro Josefa:Co já vim tak Doležal říkal, že pokud je KJ bude chtít nebude problém.Co se týče Ericha Brabce, tak by se mělo rozhodovat dneska nabídku od slavie dostal jestli ji přijme je zatím ve hvězdách. Zico

  9. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 11:44 |  
    0 0

    Myslim, že Vidlička by byl v tuto chvíli spásou, je vyhranej, už se sice trochu zakopal, ale hraje v klidu. Na stoperu potřebujeme posílit, jinak je se Šmícou a Tavarezem, pokud vyjdou, sestava nabytá. Chtělo by to opravdu někoho dozadu, Šimůnka nám Sparta si nedá, ale pár kvalitních stoperů na trhu je, byť asi drahých. Vedle Vidličky by se dalo přemýšlet o Lysoňkovi ze Slovácka, Kaufman z Teplic je asi nad naše možnosti, Horejš by to možná ustál v lize, ale na mezinárodním fóru asi ne, škoda, že sme propásli Petrouše i Holeňáka. Věřím, že to KJ vyřeší a že obrana bez Latky a Suchého nebude hořet jako loni.
    Věřim, že se Latka uzdraví a Suchý podepíše (přihlášku do strany i novou smlouvu) - dyť je to Slávista jak poleno, kam by chtěl chodit. A nedivil bych se, kdyby byl tak chytrej a sáhl po změně agenta, protože pan Vandas je evidentně v hajzlu a dělá zoufalý kroky.
    Moc se mi líbil Vácha, který může být alternativou na víc postů, ale pravý bek by byl velice dobrý, jenom škoda, že neni o 10 cm vyšší. Je to bojovník. Tavares je přínos jako hrom, o Šmicrovi nemá cenu debatovat, Brabec je podle mě kvalitní šéf obrany, takže s už podespanými posilami se podle mne vedení letos činilo opravdu velice dobře, nevíc teď bude asi novým sponzorem jedna internetová sázková kancelář.
    Překvapilo mě, že Slávistické noviny nepsaly o tom, že ENIC se pravděpodobně stává 100% vlastníkem Spurs. Neměl jsem čas číst regule UEFA, ale obávám se, že ve chvíli, kdy máme nižší koeficient než Spurs a byli bysme v 1. kole UEFY bychom byli z pohárové Evropy vyloučeni. Tao situace by proto měla být nějakým způsobem vyřešena, ale možná se v tom již mnohé udělalo a třeba představí brzy změnu ve vlastnické struktuře Slavie, uvidíme. Určitě nejsou ve vední Slavie hloupí lidé, dobré by bylo získat ještě Kuku, nebo pana Fouska, či Ivana Haška, kteří by klubu byli schopni pomoci různými způsoby - mají konexe, jsou uznávaní a jsou to inteligentní lidé, kteří mají po sportovní i komerční stránce klubu co dát.
    Košťálova moc slábne, trochu mi to připomíná Hitlera, snad za sebou nebude chtít zanechat spálenou zemi v podobě zářezů rozhodčích a machinací na svazu. Ale když pan Košťál v dohledné době padne, tak by to mohlo být konečně čisté. K tomu přispěl i Křetínský, který se distancoval od praktik Pelty a Košťála, bohužel někteří rozhodčí mají stále ze Sparty respekt a pomáhají jí - to je ale lidské, oni si to ani neuvědomí a já to chápu - bylo by divné, kdyby se mezi 20 chlapy neobjevilo 5, kteří jako kluci fandili Spartě. Já být rozhodčí, tak taky budu připískávat Slavii. Je věc Macely, aby do sboru bral pouze ty, kteří jsou zcela nestraní a nepískají jako Racek nebo Jára. A taky by měl být jednotný metr. V derby se skoro lámou nohy a Dosoudila si troufám říct dvakrát vyhodili za zákroky, za které někdy neudělí ani žlutou, ačkoli nechci tohoto hráče, který je kvalitní, ale nemá to srovnané v hlavě, omlouvat ani říkat, že si ty karty nezasloužil. Ale kouknete li se na 30 zápasů ligy, tak vidíte, že za jeho zákrok dají sudí 5x červenou, 10x žlutou a 15x nic, jenom písknou faul.

    Věřím v úspěšnou sezonu Slavie, byť konkurence také nespí a dá se čekat, že pokud neuteče Sparta, tak dostih Bolky, SLA-SPA, Liberce bude pokračovat.

    Sorry za dlouhý příspěvek, který jsem pojal jako takové předsezonní pojednání o všem, co by mohlo podle výrazně ovlivnit úspěšnost Slavia.

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 11:59 |  
      0 0

      Ne ne , kazdy proste myslime jinak, ja to vidim tak a nekdo jiny je zase pozitivni, ale jedno si neodpustim, Enik snad bude Slavii podporovat jednorazovym prispevkem na posily protoze splnila vykonostni cil, tak snad s temi nakupy to nebude tak zle a prijdou i nekteri zkouseni hraci . jiri

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 12:16 |  
        0 0

        no to už mě taky napadlo, že Enic tentokrát něco přihodí, páč už teď jsme za léto nepochybně v mínusu, třeba to někdo z vás spočítá, ale podle mě se víc investovalo než utržilo. Dost mě překvapil nákup Šenkeříka, myslel jsem, že na to mít nebudeme. Samo může přijít prodej Dušana, Suchýho nebo ještě někoho... každopádně podle mě je třeba i takhle uvažovat, někomu se to možná nelíbí, spousta fandů chce nový hráče a nechtějí prodeje, ale je taky otázka, jak si na to klub vydělá, jestli to ustojí a bude mít na výplaty, aby pak každej hráč co odchází ze slavie si neulevoval, že dostane konečně včas peníze apod..

        • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

          (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:29 |  
          0 0

          No ono zase s tim Senkerikem nebylo slozity, oni se ho celkem radi zbavili a ta cena byla rozhodne o dost nizsi nez puvodne pozadovanych 12 milionu, tim nesnizuju Dolezala, jenz mi konecne po letech pripada jako clovek na svem miste a docela se bojim uvazovane valne hromady, protoze Fousek by si ho k sobe zase vytahl na svaz. Jiri

          • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:42 |  
            0 0

            Senkerik stal 8,5 mil. Kc. A zatim je stav prodeju a prichodu da se rict vyrovnany.

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:04 |  
      0 0

      hodne podobny nazory. Jiri

  10. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:32 |  
    0 0

    ideální sestava podle mě:
    ...................................vorel............................................
    krajčík...........latka...................suchý...........hubáček.....
    šmíca........................tavares.......................švento....
    ..............................belaid(volešák)............................
    ...............šenkeřík..............................vlček.................

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:36 |  
      0 0

      To je sice fajn, ale Vorel s Latkou jsou dlouhodobe zraneni a Svento s tim zlomenym prstem je taky otazka, jestli bude na zacatek ligy k dispozici. Takze moje idealni sestava na zacatek ligy a predkolo s Zilinou:
      Kozacik - Vacha, Brabec, Svec, Hubacek - Krajcik, Smicer, Tavares, Svento (Jablonsky nebo Vrzal) - Vlcek, Senkerik.
      quelhar

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:44 |  
        0 0

        Kozáčik-Krajčík-Brabec-Suchý(Šourek)-Hubáček-Šmicer-Tavares-Švec-
        Švento-Vlček-Šenekřík- Dušan má jen naštíplou kost to je za tejden v pohodě

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:45 |  
        0 0

        Tak nevim Kozacik po tech jeho vykonech, to uz radeji Divis nebo Vaniak, no nevin, misto Brabce snad radeji nekdo jiny, Vacha v obrane , to neni dobry napad snad zaloha a prolinani s Matejem, jinak po Vachovi jdou treba Teplicky, zaloha asi spis Vrzal , jinak souhlas , Volesak mne zatim taky moc nezaujal, mozna ti tam chybi Janda, to je klasicky rozbijec.Jiri

        • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

          (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:49 |  
          0 0

          Uznavam, ze Kozacik me taky moc nepresvedcuje, ale porad doufam, ze se nejak chytne. Vacha s Matejem si muzou menit mista a Jandu jsem nepocital, protoze se z Kanady dost mozna vrati tyden pred predkolem LM a za tyden se urcite neda do kupy, aby hral v zakladu.
          quelhar

          • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:01 |  
            0 0

            Vrzal včera hodně vodový výkon, to už spíš ten Jablonský, ale doufám že tam podzim odehraje Dušan. Pro Jiřího: Vácha nedávno podepsal asi 4letou smlouvu, šanci v přípravě dostává, tak nevim proč by odcházel do Teplic. A nevim proč by nemohl hrát pravýho beka?

            • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

              (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:03 |  
              0 0

              jo a jinak souhlasim s Tebou Jiří ohledně golmana. Raději Diviš než Matúš, ten mi přidje čím dál horší. Ravik

              • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:07 |  
                0 0

                o te smlouve vim, ale pristi tyden dojde k suzovani kadru a znas Karlovo uvazovani, bude chtit hrace na celou sezonu a ne reprezentanty co bude mit k dispozici treba mesic a program mladeznickych repre je opet hodne bohaty a navic se s Vachou pocita, je to borec jeho mysleni i prehled i postava mi hodne pripomina jednu nasi legendu hadejte koho, moc sem ho nezazil , ale prej byl uzasnej. jiri

                • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                  (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:11 |  
                  0 0

                  nevím koho myslíš... jinak kádr se zúžit musí to je jasné, ale zrovna Vácha by měl zůstat. Už kvůli své univerzálnosti. No jsem zvědav koho KJ pustí na hsotování z mladých. Viděl bych to na Gecova, Vrzala a Zelinku (ten vypadá oparvdu dobře).

                  • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                    (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:19 |  
                    0 0

                    hm doufam, ze tentokrat budes mit pravdu ty , pripomina mi Frantu Veselehoi kdyz to bylo klasicky kridlo/ alespon podle taty/, ale zpusob uvolnovani i mysleni je hodne podobny, navic kluk ma fotbal na prvnim miste na rozdil od jinych. Jiri

                  • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                    (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:19 |  
                    0 0

                    Celkem nechápu proč Šourka a Dřížďala pořádně nevyzkoušeli v zápasech než jim nabídli smlouvu. Oba mi přijdou, že na Slavii nemají. Ve srovnání s jejich konkurenty z řad odchovanců (Studí, Vácha) jsou určitě slabší. Ravik

                    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                      starr     před 17 lety 09.07.2007 13:28 |  
                      0 0

                      No Studik byl vcera urcite lepsi jak Sourek, ten byl hroznej nejistej.

                  • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 17:30 |  
                    0 0

                    Na hostování bych viděl Vrzala a Dočkala, možná i Váchu a snad i Costu, protože vůbec netušim, co s nim má KJ v plánu. Ti tři se potřebujou hlavně vykopat. Dočkal se mi teď v přípravě líbil, ale jestliže měl tak mizerný jaro, tak bude lepší, když někde bude nastupovat pravidelně, aby se zbavil těch výkyvů. Vrzal ukazoval spíš bojovnost. . taky by potřeboval vyzrát. . Vácha je určitě talent, ale pravá strana je hodně nabitá, v obraně mi přišel slabší a taky by bylo dobrý, aby pravidelně hrál. Gecov šel teď hodně nahoru. Na MS se mi moc líbil. Nicméně Tavares je určitě lepší. Jako náhradník by byl dobrej, teď dokonce hrál pravý křídlo. Švícko bejvá hodně zraněnej a je taky možnost, že bude muset hrát jinej post. V tý záloze bude největší přetlak. . Švento(Jablonský, Vrzal) Šmicer (Volešák, Costa- Belaid) Tavares (Švec, Gecov, Dočkal) Kalič ( Matej, Vácha, Janda ) Možná to dopadne tak( už to naznačil i KJ, že jestli nevyjde Brabec se šourkem, že budem hrát 3-5-2, nebo 3-4-1-2. .

  11. Trosku offtopic k permanentkam

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 12:53 |  
    0 0

    Chci si koupit permici na pristi sezonu a proto take vstoupit do fanklubu. Jenze na strankach fanklubu pisou, ze karticky pro nove cleny na pristi sezonu se budou distribuovat v prubehu srpna a to uz se hraje liga. Takze abych mohl vyuzit 10% slevu na permici, tak musim pockat do srpna a pripadne na jeden domaci zapas si koupit obycejny listek? Nebo to funguje nejak jinak a permici se slevou si budu moci koupit i driv bez karticky? Mate s tim nekdo nejakou zkusenost? Dik za odpovedi.
    quelhar

    • Re: Trosku offtopic k permanentkam

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:46 |  
      0 0

      Takze pokud jsi zaplatil clenstvi na novou sezonu a mas doklad o zaplaceni, sleva ti bude poskytnuta. Dale Filip Nemec v predprodeji ma databazi, takze ma informace, kdo je clenem a kdo neni. Pripadne se telefonicky spoji s ustrednou fanklubu :-).

      • Re: Trosku offtopic k permanentkam

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 15:09 |  
        0 0

        Diky moc :o)
        quelhar

  12. Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:18 |  
    0 0

    Na Tavarese se lidi budou rádi chodit dívat. Je to lákadlo na diváky, hráč, kterého je pořád vidět, mohl by se stát ikonou. Doufám, že ten Belaid taky. I když mi někdo možná namítne, že Suchý nebo Janda jsou potřebnější, obávám se, že kvůli nim se nikdo na Strahov nepotáhne. A pro získání sponzorských peněz je třeba získat diváky. Nefackujte mě, ale myslím, že novou ikonou by se mohl stát František Dřížďal. Někdo o něm napsal, že je to fotbalový Forrest Gump a mně se to přirovnání zdá být skvělé. Není to zrovna typ fotbalového umělce, ale na zimních terénech, kde jde všechna technika stranou a rozhoduje síla a vůle, by mohl být nedocenitelný, Rád bych ho viděl v nároďáku a myslím, že bychom měli zahájit propagační kampaň, aby ho povolal Brückner. Zase o tolik horší, než někteří ti leváci, které pořád povolává, Ferry není. A charakter je určitě bojovnější a motivaci by měl jistě o mnohem větší než ty přestárlé hvězdy z velkoklubů.
    Tantalos

    • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:24 |  
      0 0

      :-))
      Videl jsi ho hrát? Ravik

      • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:37 |  
        0 0

        Tantalosi, má Bruckner povolat Dřížďala? To snad ani kdyby to byl Košťálův syn, takových beků je v lize minimálně 64.
        Ale neříkám, že se nemůže vykopat. Jestlis myslel, že Bruckner by měl povolat Tavarese, tak to souhlas, stejně jako by měl povolat Šventa a Krajčíka. Bylo by totiž super, kdyby pan Bruckner skončil a trénoval Francii nebo Slovensko. Možná bych zase fandil naší repre, kdyby spolu s Košťálem odtáhli do ciziny.

    • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:30 |  
      0 0

      No jo , ale musi dostat sanci Drizdal je zatim v podstate na cekane a nevypada to na zakladni sestavu, navic uz mu tolik let kariery nezbyva a KJ sazi na stabilitu, vis Raviku u Sourka slo asi o zakon nabidky a poptavky, je jasne , ze mel vic nabidek, navic pokud vim, tak ho nasi sledovali dost dlouho, verim ze tento hrac ma budoucnost, zvlast v situaci kdy Suchy , ale treba i Svec chteji na zahranicni angazma, no a ten Drizhal, no nekupto za ty prachy , byl hodne levny a podlre mne to byl rychly kauft, protoze ba sebe upozornil vlastne jen jarem. Ja ho hlavne vnimam jako pojistku.Jiri

      • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:37 |  
        0 0

        No tak nezbývá než doufat, že se Šourek bude lepšit až z něj spadne nervozita. Parametry špatný nemá, ale těch kiksů bylo na jeden zápas až moc. Asi by potřeboval mít ve dvojici vůdčí typ který ho bude usměrňovat. A jestli bude Latka zraněn celý podzim tak ať určitě udělají toho Brabce. Ten k tomu předpoklady má. Ravik

    • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

      starr     před 17 lety 09.07.2007 13:31 |  
      0 0

      von je to vazne takovej forrest :)) jednou se nejak zasekl u lajny, nevedel co ma delat, tak na nej divaci zacali kricet at bezi dopredu a von se sebral, prebehl pres cely hriste, presel se stestim pres par hracu a vybojoval roh...Forrest bez! :))

      • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:36 |  
        0 0

        zajimavy, ze v souvislosti s nim hodne lidi vzpominalo na Vorla vcera a porovnavali jejich podobne primocare fotbalove mysleni. jiri

      • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 19:43 |  
        0 0

        forreste bez!!! a forrest bezel:-)))))
        tohle je nejlepsi film a tyhle slova jsou nezapomenutelny:D

    • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 13:55 |  
      0 0

      Mas prvniho spojence! Pro Ravika - ne, ja jsem ho hrat nevidel, ale mam zpravu od cloveka, ktery ma velmi podobne videni fotbalu jako ja. Dej Frantovi jeste sanci Raviku - dve mozna tri zapasy - a pak pudes s nama! Franta Drizdal - jedeeeem.mart
      Jeste sem zapomnel - jeste Pepu Kubaska -- Franta, Pepa jedeeem

      • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:00 |  
        0 0

        :-)
        Já mu klidně šanci dám, ale přišlo by mi to jako pohádka kdyby se v 28 letech vynořil z nižší soutěže reprezentant. Takový Forestovský :-)
        A Kubáska bych bral taky po rozhovoru v červnovým Hattricku :-)

      • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 14:01 |  
        0 0

        Kubasek moc nevypada, hrac by chtel, Slavia chce, ale pry klub i jeho manazer Lacina vedi o lepsim zpusobu zpenezeni a prestup mu nedoporucuji, navic by za nej Sokolov asi chtel mnohem vic nez za Drizhala. Jiri

        • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

          (host)     před 17 lety 09.07.2007 15:47 |  
          0 0

          podepsali jsme BRABCE, no uvidime jaky to bude prinos. Jiri

          • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 15:49 |  
            0 0

            a vypada to i na Smicu, prej zbejvaj detaily, to je dobra zprava Jiri

          • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

            mart     před 17 lety 09.07.2007 16:13 |  
            0 0

            Brabec ? ... u me dobra, dik :).mart

            • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 09.07.2007 16:29 |  
              0 0

              že by brabec v hrsti?:-)) ale jo, LM se blíží a Laty asi nestíhá, mám v něj zatím větší důvěru než v šourka a studíka, takže u mě taky dobrá:-))

          • Re: Potřebujeme Francouze a Ferryho do nároďáku

            (host)     před 17 lety 09.07.2007 16:25 |  
            0 0

            tak z toho zatím strach nemám...to by bylo hned na ofic. webu

  13. Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

    (host)     před 17 lety 09.07.2007 16:09 |  
    0 0

    Richi dej pozor! S-rank superslavie stoupnul o dalsi stupinek na 75! Jeste chvili a zacne dychat SN na zada takze bacha!

    • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

      (host)     před 17 lety 09.07.2007 16:18 |  
      0 0

      Ale my mame 82, takze porad peknej naskok :-)

      • Re: K. Jarolím: Francouzi asi zůstanou

        (host)     před 17 lety 09.07.2007 17:48 |  
        0 0

        Co je S-rank?