Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia testuje dva Francouze

Slavia má v kádru na testech dva zahraniční fotbalisty - Michaela Tavarese, který pochází z francouzského druholigového FC Tours, a Tijaniho Belaida z PSV Eindhoven, kde byl na hostování, ale patří Interu Milán. Zájem má klub i o Ericha Brabce. Přečtěte si informace o obou hráčích.

Tijani Belaid (6.9.1987) patří Interu Milán, ale naposledy hrál na jaře v PSV Eindhoven. S fotbalem začal v FC Paris, blízko svého bydliště. V roce 2004 podepsal smlouvu s Interem Milán. Zaznamenal jediný start v italské sérii A. Na hostování v Eidhovenu se však neprosadil v prvním týmu, takže si v Nizozemí nepřipsal další starty. Jeho postem je záloha. Dvakrát reprezentoval Tunisko, ale dostal i pozvánku do francouzské U19. Měří 180 cm a váží 72 kg.

Michael Tavares (25.10.1982) pochází z druholigového francouzského FC Tours. Dříve působil i v béčku Nantes. Do Tours přišel v roce 2005. Je to také záložník. V poslední sezoně odehrál ve druhé lize pouze pět zápasů (jednou v základu, čtyřikrát jako střídající, celkem 154 minut), v předchozí sezoně to však bylo 22 utkání, ve kterých vstřelil čtyři branky. Dříve ve Francii působil v klubech Abbeville či Crétell. Dvě sezony působil v portugalském Alverca. Měří 185 cm a váží 73 kg.

Oba hráče přivedl trenér Karel Jarolím. Délka testování zatím není určena.

Slavia také potvrdila zájem o Ericha Brabce (24.2.1977). S týmem začal trénovat a o jeho dalším působení se bude jednat. Působil v Českých Budějovicích, ale zaujal hlavně v Drnovicích. Odtud v lednu 2002 přestoupil do Dynama Moskva, kde se neprosadil. Zkusil i angažmá v Rusku, Turecku či Rakousku. Naposledy hrál ve švýcarském Aarau. Jako obránce má solidní techniku a může nastoupit kdekoliv.

Foto z webu http://archivio.inter.it a www.lfp.fr (vlevo Belaid, vpravo Tavares)

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 18:43 |  
    0 0

    ten Tavares hraje na jakem postu ? dik baddy

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      mart     před 17 lety 03.07.2007 19:04 |  
      0 0

      Na oficialnich strankach kdosi pise (profik7), ze se jedna v prvem pripade o leveho zaloznika (Tunis) a ve druhem o Defenzivniho zaloznika.... jinak na stadion eden jsou ABSOLUTNE FANTASTICKY fotky ze stadionu +++. Jeste k nasim serverum - zase vyhrali SN - maj obrazky :).mart

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 21:46 |  
        0 0

        Marte dneska jsem měl kolem cestu a je to fakt zážitek.. uplně dojemný... na všechny posily jsem zapomněl a na chvíli si říkal, že to je vlastně jedno, jak třeba tedka dopadne tahle sezona, hlavne když se dostaví a na jejim konci bude připravenej...no ale tak jednodchý to zas neni, no.. ve slavii se udělala fakt dobrá práce s mladými a ted by to chtělo, abychom si je nejak pojistili, abychom je pravidelne platili a aby neodcházeli zadara třeba do budejic... pak ta práce přijde uplne vniveč a když slavie bude zadarmo ztrácet hráče jak suchý, latka, švento, švec a další, bude to rána na několik let, i když bude ten stadion.. no chtělo by to aspon tu uefu, z ní jsou taky nejaky prachyy, atraktivní zápasy... frantíci fajn, no, moc toho zas nenahráli, ale třeba proto že nedostali šanci, třeba s nimi Kj něco udělá... brabec by v rámci možností byl super, ale ja bych bral radka bejbla, prostě proto, aby slavie měla nejakej ksicht, aby tu byli hráči s nějakým vztahem ke klubu, aby to celý nejak drželo při sobě...zaměstnat pavla kuku, udržet šmícu, udržet mladý...

  2. Re: Slavia testuje dva Francouze

    Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 19:02 |  
    0 0

    ty vole inter milan reprezentant do 19 za frnacii to se asi poseru tak tohle je fakt husty , jinak Brabec jednou i reprezentoval skusenosti ma ten by byl dobrej dsot

  3. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 19:05 |  
    0 0

    Ríšo co myslíš máme šanci je koupit. Jsou alespon volný.

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      Richi (admin)     před 17 lety 03.07.2007 19:08 |  
      0 0

      Tohle je preci strasne predcasny ... zatrenuji s nami, asi i odehraji zapas a pak se teprve zacne jednat. Predpokladam, ze by snad ani nemuseli bejt drahy, ale vic fakt nevim. Ale nemuzeme je jen tak angazovat, je treba o nich zjistit plno veci. Proste klasickej test, bud uspeji a bude se jednat, ci pojdou o dum dal.

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:06 |  
        0 0

        no jediny co z ty zpravy muzu vyvodit...kdyby byli drahy, na testy neprijdou :) takze jen doufat ze budou dobry, doufam ze je angazujeme :) sks foreva :) ..plex

  4. Re: Slavia testuje dva Francouze

    KING25     před 17 lety 03.07.2007 19:25 |  
    0 0

    Hm..zní to dobře...snad se nám předvedou ve čtvrtek.

  5. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 19:36 |  
    0 0

    Mám radost už z toho, že je testujeme. Doteď jsme pořád jenom paběrkovali mezi českejma hráčema, který nikdo nechtěl, výjimečně jsme sáhli na Slovensko. Musíme se konečně začít dívat v cizině, třeba objevíme nějakýho novýho Džeka:-) Tohle je dobrej první krok! Chválím KJ !

  6. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 19:42 |  
    0 0

    Já jsem hlavně rád, že si je přivedl sám KJ. Asi je má prověřený, ne další Nedzipi, Granovski a další hríči na náhodu...

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      Ravik     před 17 lety 03.07.2007 20:39 |  
      0 0

      taky by možná nebyl tak velký problém s adaptací díky francouštině KJ a Šmícy...

  7. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 20:08 |  
    0 0

    ja chcu oba

  8. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 20:35 |  
    0 0

    Richi, díky za smazání toho rasistickýho příspěvku. Bylo to pro ostudu. Zajímalo by mě - objevilo se tu už někdy něco podobnýho?

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 20:47 |  
      0 0

      Ten druhej mi trochu připomíná Ronaldniha, doufáž mi ho bude připomínat i hrou, jinak jsem hlavně zvědavej na toho Belaida. Doufám že Brabec zůstane a že Šenkeřík už je náš, jinak si myslím že Bejbla bysme mohli oslovit, navíc se dobře zná se Šmícou a hrál nedávno Ligu Mistrů. Slavia Forever

  9. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 21:49 |  
    0 0

    Hehe to je dobra kachna Belaida si pamatuju z pripravky Interu, nechapu co by delal ve slavii ?????????????????????

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:05 |  
      0 0

      nevím komu fandíš,ale tak nebo tak to není žádná kachna.Na to se připravte,že do tří let je Slavia zcela na vrcholu a takoví hráči budou u nás běžně.Jenom ten stadion je pro sponzory už předem veliký lákadlo
      ten Strahov z nás dělal outsidery a to přes slavnou minulost a výbornou úroveň trenérů.Teď nejvíc bude záležet na návštěvnosti,věřím že do Edenu bude minimum 10 tisíc na každým zápase,ale věřím že to dotáhneme i na patnáct.Bongor

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:13 |  
        0 0

        Přesně, vždit už je ted vidět jak po Šmicrovi jdou, natahá na sebe sponzory atd, kam se hrabe Řepka, ještě to chce aby se aspon jeden z těhlech poved a bude to, zvlášt ten Belaid by mohl bejt další hvězda. Ještě uvidíme.

  10. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:14 |  
    0 0

    Lidičky zlatý-ti francouzy co to asi musí být za kvalitu,když jsou v českým klubu na testech!Kdyby byly dobrý tak nejsou u nás ale v západní Evropě,ne?To je snad jasný.Bude to sotva náš ligový průměr.Druhá francouzská liga-no to bude kopyto!No je to prostě tak

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:52 |  
      0 0

      Kopyto jsi ty. Druhá francouzská liga má asi podobnou úroveň jako u nás Srarta

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:25 |  
        0 0

        No tak Ty tomu rozumíš jak koza petrželi!Sparta se do ligy mistrů dostala a porazila slavnější mužstva.2franc.liga nemá valnou úroveň-to jsi mimo,fakt.

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        (host)     před 17 lety 04.07.2007 12:11 |  
        0 0

        Rozhodne bych si netroufl rict, ze druha francouzska je horsi nez prvni ceska. Pamatuju, jak sme se kdysi v UEFe trapili s OGC Nice...druholigovym tymem a postoupili sme diky golu Labanta tesne pred koncem.

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 04.07.2007 08:26 |  
      0 0

      Mě by stačilo, kdyby byli kvalitativně na úrovni Mendyho v jeho nejlepších zápasech.LordEdmund

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 04.07.2007 09:13 |  
      0 0

      Za co kopeš ty, umělče? Veverák

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:22 |  
        0 0

        Jak to s tím souvisí-za co kopu.Přeci 2.franc.liga nemá moc valnou úroveň-to ví každý.Na to nemusím být prvoligový fotbalista, ty Veveráku.Se mi zdá že jsi spíš vejr než Veverák.

        • Re: Slavia testuje dva Francouze

          (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:36 |  
          0 0

          bohuzel v nasi lize budou bohate stacit jak z duhe francouzske tak z skoro z jakekoliv druhe ligy co si budem povidat nase liga porad prodava hvezdy pryc takze ji muze hrat kde kdo uroven se snizuje ti co by si za dob smicra poboraka kuky apod... ani nekopli jsou ted hvezdy nasi ligy

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:20 |  
      0 0

      No tak to si děláš srandu!Tak jsi vážně úplně mimo mísu,nic ve zlym.

  11. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:56 |  
    0 0

    Mysterius: je zajímavé, že Slavia projevuje jenom zájem o hráče, kteří se nikde neprosadili, maximálně v naší druhé lize nebo byli půl roku zranění ... ale je to jen o penězích, na co kupovat Pecku za 30 milionů, když můžeme za 12 milionů koupit dva hráče po nemoci.. :/ .. nevim no, s timhle mančaftem podle mě na Ligu Mistrů nemáme

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      mart     před 17 lety 03.07.2007 23:20 |  
      0 0

      Aaaah, panicek objevil Ameeeriku! Gratuluju Krystofe. Tady nejde o to jestli na CL mame, nebo nemame. Odpoved je jasna, a jak je videt, znas ji i Ty. To ze na to nemame, ale nemusi znamenat, ze si to obcas nemuzeme zkusit, nebo jo ? Skutecne vetsina z nas asi neplanuje byt rovnocennym souperem Chelsea, a mozna ani ManU, ... alespon ne v nejblizsich 2-3 letech. Za to si ale vsichni muzeme hezky dopredu myslet, jak to budeme valcit v kaprlize.. Tam sou vsichni slabi, tak proc bychom si nemohli naplanovat, jak to zas jednou vyhrajeme - a to treba s tema frantikam ?mart

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 04.07.2007 08:31 |  
        0 0

        ja to nechapu prece namame penize to je fact ktery si kazdy musi priznat ale stale sou fanousci kteri se jako divi ze neprisli "hvezdy" zdejis ligy videli jste nekdo toho hrace z 2 ligy ja ne , jestli nebude dobrej tak to vedeni budu zazlivat ze to nemelo smysl sem ho tahat ale muze bejt taky dobrej muze prekvapit jako treba Krajcik nebo Pecka tak drzte pec a cekejte az aspon kopne do mcie nez budete nadavat , me se letosni prestupova politika narame libi jeslti prijde jeste Senkerik tak sem spokojen

  12. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 23:29 |  
    0 0

    Na eurofotbal.cz se objevil před chvílí článek pod názvem SLAVIA POSILUJE KÁDR. První reakce čtenářů? Zde jsou, právě tak jako moje odpověď (alegre):

    Zavádějící titulek
    HOST*tomaso, 03.07.2007 22:18:01
    Nevím, jestli nákup druholigových obránců je "posilování pro LM"
    [reagovat]
    Re: Zavádějící titulek
    sterda, 03.07.2007 22:25:35
    Angažujeme hráče z Interu Milán, co by si chtěl víc?
    [reagovat]
    HOST*, 03.07.2007 22:20:17
    myslim ze na zilinu im to postaci
    [reagovat]
    HOST*, 03.07.2007 22:25:58
    to sou teda posily, koukam že slavie chce hrát o 2.místo
    [reagovat]

    Slavia
    alegre, 03.07.2007 22:57:31
    Jak se tak koukám, pokračují rádoby vtipné komentáře zavilých nepřátel Slavie. Snad bych měl napsat něco o tom, že kdo se směje poslední...., atd. Ale raději ne, protože musím uznat, že v posledních 11 letech se vždy smáli ti druzí. Slavia, ale vlastně vůbec nikdo v celé GB, není Realem, Barcou, Chelsea... Nemůže tedy hledat posily v prvoligových klubech Španělska, Itálie nebo Anglie, dokonce ani přitáhnout nejlepší hráče z Argentiny, Brazílie. Ale co si takhle všimnout, kolik mladých hráčů, většinou odchovanců, Slavia má v sestavě, na soupisce? A kolik jich letos, ale také v posledních letech, odešlo na hostování, přestoupilo? Může se tím samým pochlubit klub, kterému fandí většina ze zdejších posměváčků? Tak si pište sve výplody, uvidíme kdo vlastně do té Slavie přestoupí, kdo se tam chytne a kdo třeba jen s druholigovou zkušeností bude hrát lépe, než ony 'hvězdy' z Letné. A hlavně nechá na hříšti duši a bude bojovat 'srdíčkem', jak rád zdůrazňoval jeden z 99 trenérů, (olivově olejový tataráček) které Sparta v posledních pár letech měla.A jinak, jen tak mezi námi: ona ta jména sparťanských posil taky nepatři na výsluní evropského fotbalu! A jest-li Slavia postoupí přes Žilinu, narazí na stejné soupeře jako Sparta! A nevěřím, že Liverpool, Sevilla, Valencia, Arsenal, budou pro tento tým jen takovou zábavou před zápasy ve skupině... Myslím si, že plakat budeme všichni... Bohužel!
    [reagovat]

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 04.07.2007 13:00 |  
      0 0

      maly problem, skoro nasi mladi odchovanci odesli gratis. Jiri

  13. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 04.07.2007 10:11 |  
    0 0

    Tak pánové, proč nám vedení tají, že muselo prodat DEJMKY, žačíná to jako za Lešky.Vzal si je k sobě Jinoch do Jablonce!!!Výprodej Slavie, výprodej mladejch hráčů!!!Pane Doležale, začněte už něco dělat.Brabec je vyšeptanej, Volešák je možná talent, ale v tomhle věku už jsou naši hráči dál.Ze Sokolova 28let, hráč pozdějc už neprodejnej.Šmíca potřebuje někde trénovat,tak nás lakuje, ale já mu to nezazlívám.Kdy už konečně přijde posila???Takhle to s pohárem můžeme zabalit.

    • Re: Slavia testuje dva Francouze

      (host)     před 17 lety 04.07.2007 10:28 |  
      0 0

      Jiří?

      • Re: Slavia testuje dva Francouze

        (host)     před 17 lety 04.07.2007 10:35 |  
        0 0

        Klid pánové tento anonym je čurák a lhář. Moc ti to lhaní nejde páč Jinoch už dělá v Liberci a ne v Jablonci ha ha ha

        • Re: Slavia testuje dva Francouze

          (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:04 |  
          0 0

          Bohuzel to , ze Dejmkove opusti Slavii je realne, zatim nevim kam , ale jejich nezerazeni do pripravy A tymu mnohe naznacuje.Faktem je , ze ofice web neinformoval ani o Smidovi, Balka jsme si v podstate vynutili,Francouzi jsou prijemnym spestrenim, ale spicka to zrejme nebude,presto je jasne , ze fanousci berou vse , jak spravne dneska konstatuje sport, velke ambice si delat nemuzeme, ale asi je opravdu nutny pockat na to jestli podepisi ti nejlepsi Smicer, Senkerik, Brabec, je mi hodne smutno, snad jen Bolka/ale za velke prachy /zatim rozpousti mancaft jako my, jsem zvedav na zitrek v celakovicich , to naznaci vice, momentalne vidim nase ambice tak na 6 misto v lize a konec ucinkovani v Evrope v 2 kole. Jiri

          • Re: Slavia testuje dva Francouze

            (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:12 |  
            0 0

            chápu, že si Slavie nemůže nechat všechny naděje. Ale doufám, že mají Dejmkové smlouvy a neodejdou zdarma, to už by byl opravdu výsměch. No zřejme je na čase, aby Suchý, Švec či Janda odešli a uvolnili tak místo dalším. Jinak co ten Milan Černý? Snad bude fit. Mluvilo se o něm jako velkém talentu...Ravik

          • Re: Slavia testuje dva Francouze

            (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:14 |  
            0 0

            A už sem zamotáváš , před chvílí to byla jasná věc že odejdou ze slavie ted už je to jen reálné ... Příště si vymysli něco jiného jinak se zbytkem toho komentáře s tebou souhlasím ... Johny Mahony

            • Re: Slavia testuje dva Francouze

              (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:21 |  
              0 0

              nova taktika, ne ten prispevek jsem nepsal radeji se pod ty sve narozdil od jinych podepisuji a hlavne to. ze Jinoch dela pro Liberec jsem tady psal treba vcera/staci si jen projet prispevek o Bejblovi/. Ovsem je verejnym tajemstvim , ze Lubos treba o Vrzala stal a snazil se ..........

          • Re: Slavia testuje dva Francouze

            (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:42 |  
            0 0

            to víš, 10 skončíme a celou sezonu budeme hrát o sestup. ty woe ty jsi uplakánek to se nevidí. sundej ty černý brejle, nebo se odpoj, furt je ti smutno, všechno je *****, rozprodej, žilina favorit, to se nedá číst. myslím, že tě v těch čelákovicích poznám, budeš furt vzdychat a nadávat. amon

            • Re: Slavia testuje dva Francouze

              (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:55 |  
              0 0

              Ale on má bohužel Jiří se vším pravdu, a ty si ten kdo by měl sundat brýle, ale růžové ... Ani ten Šmicer k nám nechce, jen si tu pěkně nabere kondičku zahraje proti solidním soupeřům, a pak se nám vytratí někam do Evropy. A fanouškům bude říkat že mu to je líto, že nepodepsal a nalhávat ty kalsický sračky. Je mi z toho všeho co se děje okolo slavie zle, vedení se nástupem Doležala, ani trochu nezměnilo ... Všechno tu hnije Brabec, stejná pohádka jako se Šmicrem , Šenkeřík na něj prostě nemáme jinak už by tu dávno byl ... A kdo to je prosím Šourek ? Dríždal ? A já věřil, že aspon tu Žilinu uděláme, ale začínám mýti velké obavy.Testujeme dva francouze jsou tu dvě varianty:Francouzi se prosadí, ale alespon 1 mu z nich se nebude zdát smlouva , nebo se ani jeden neprosadí a vrátí se odkud přišli, ale tahle varianta je málo pravděpodobná ... Nb dopadnou jako Krol minulý rok, nb jednou ten dán v zimě, když už jsou dobří a mají dobré jméno, tak se na ně nemáme, tak už to ve slavii bejvá ... Navíc blízko je taky Šventův odchod, který je dohodnutý s vedením,že pokud se slavia nedostane do LM, tak má povolení odejít .... Bohužel s naší slávkou to nevypadá dobře bohužel ... Zico:(

            • Re: Slavia testuje dva Francouze

              (host)     před 17 lety 04.07.2007 11:58 |  
              0 0

              ne,ne Amone , ja vim, ze jsi optimista plakat nebudu, bohuzel za posledni leta moc radosti nebylo, ale uvidime , treba jak uspeje Dolezal v Turecku, jak se ukazi Francouzi, nebo treba jestli prece jen Jihlava slevi a my uvitame Sourka. Urcite z toho , ze Zilina treba uhraje slusny vysledek proti Borusii Monchengladbachu /prohrala 3 ku 4/ a je v priprave dal/stabilizace sestavy apod./ a my zatim ani nevime kdo zitra bude hrat v Celakovicich nadsen nejsem. Jiri

              • Re: Slavia testuje dva Francouze

                (host)     před 17 lety 04.07.2007 12:55 |  
                0 0

                a já ti říkám, že žilinu sfouknem, jsme jasný favoriti, máme lepší mančaft, o tom bez diskuzí. tuhle sezonu zas budem válet na špici a bez problémů uděláme evropu po 18x za sebou! btw. jsem rád, že nepřišel holeňák, ale šury+fery chlapy, pro něž je čest kopat v červenobílém a budou bojovat, jak o život.
                Pro tebe opakuji, postoupíme do 3 předkola a budem se prohánět na špici.
                poslední léta, tak já ti něco povím, každý týden jsem v edenu a kochám se naším novým svatostánkem (furt tomu nemůžu věřit, když tam stojím a neskutečně se raduju) ad2) vloni nás každý pasoval na střed tabulky a my dlouho bojovali o titul a k tomu předváděli krásný útočný fotbal a to vše "bratru" za mín než třetinový rozpočet sralty. ad3) podepsali jsme vlčáka, necida posily oproti lonským sezonám lepší. sečteno, podtrženo= yeaaah:o)
                ještě bych mohl dodat, že doležal se prezentuje mnohem líp než vládík, tiskový mluvčí je ondra, kovaný slávista a sympaťák atd.atd. zítra se třeba dočkám šmíci v červenobílém a když ne, stejně si to budu užívat.
                růžovobrýlí amon

            • Re: Slavia testuje dva Francouze

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.07.2007 12:07 |  
              0 0

              nejsi trochu mimo realitu? Nevidíš jak se liga vyrovnává a jak týmy jako Boleslav, Liberec, Teplice, nebo i Brno kupujou hráče na který nemáme? Nevidíš, že za týhle situace se zatím držíme ve špičce jen díky několika šikovným mladým hráčům a několika dobrým nákupům z minula (Švento, Krajčík, Vlček)? Navíc se nám ted 2 roky dařilo udržovat kádr, což tedka v léte už nevyšlo.. posily? chybí zatím obránci a střed zálohy, kde je po odchodu lukáše díra, otázka zda ho dokáže Volešák nahradit, klíčovej záložník pro střed Švec je věčně zranenej (ted už zas podle ofic.webu)

              • Re: Slavia testuje dva Francouze

                (host)     před 17 lety 04.07.2007 12:13 |  
                0 0

                Svec normalne trenuje/tyden , 10 dnu a bude v pohode/, ja si prave myslim , ze jsem kolikrat v realite az moc, kdybych napsal pulku veci, tak jak skutecne jsou/mam pocit , ze redakceSN je v realu/ , tak nebudu pro mnohe jen blbecek ale mohl bych pozadat Krejcire o pomoc pri uteku do JAR. Jiri

                • Re: Slavia testuje dva Francouze

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.07.2007 12:24 |  
                  0 0

                  Jiří, samozřejmě to s tou realitou to nebylo na tebe, ale na amona, naopak tvoje příspěvky stojí za to číst...

                  • Re: Slavia testuje dva Francouze

                    (host)     před 17 lety 04.07.2007 12:27 |  
                    0 0

                    promin.Jiri

                    • Re: Slavia testuje dva Francouze

                      (host)     před 17 lety 04.07.2007 12:59 |  
                      0 0

                      Sice si taky myslím, že Tvoje příspěvky mají hlavu a patu, ale pořád nechápu Tvé obavy o budoucnost Slavie. Staví se stadion a máme dostatek mladých talentů. Sice někteří odchází, což mě mrzí, ale všichni asi zůstat nemohou. Jinak mě osobně je jedno, že nepřijde Černý nebo Holeňák. Tak holt na jejich místech budou hrát Zelinka nebo Studík a rozhodně si nemyslím, že díky tomu budeme slabší. Z loňské ideální sestavy odešel vlastně jen Lukáš (sice dost kritizovaný, ale IMHO on byl klíčový hráč¨) snad ho Volešák nahradí. Ostatní klíčový hráči zůstali, zájemci zřejmě nejsou, jinak by se jednalo. A když zůstane Šmíca budeme možná ještě silnější. Ono stačí aby byli ok Laty se Švíckem, na jaře moc chyběli. Ravik

                      • Re: Slavia testuje dva Francouze

                        (host)     před 17 lety 04.07.2007 13:15 |  
                        0 0

                        No a to je zasadni rozdil v tom pohledu na situaci. mladi odchovanci stejne jako zkuseni fotbaliste jdou ze Slavie zasadne zadarmo, je to uz zabehly folklor a ti novi je nasleduji/viz Svento proste nepodepisou smlouvu/. Dalsi problem je stadion, co vlastne ,je nas a jake jsou dohody ohledne zisku za stadion i vstupne. Doplneni, pamatuji lonsky rok utek Michalka do Plocku, nebo treba letos, ja si na rozdil od tebe myslim, ze treba Hrdlicka, Dosoudil, Suchy, Vorel patrili mezi uzsi kadr/nejakych16 fotbalistu/. A nejlepsi osdchovanci, tak treba Vrzal , za pul roku uz tady nemusi byt, Smid tajny utek do Budejic, Dejmkove ,mlzeni a ticho po pesine, Balek, Taborsky, o tom snad radeji nebudu ani psat, tak ti to vyjde, ze za par let uz nebude koho prodat /nevyhodne/ a uz nebude nikdo utikat. plusy, snad jedine, to ze drzime spicku, ale nemyl se nebyt dobre zakulisni prace jednoho byvaleho manazera A tymu se kterym jsme oficialne ukoncili spolupraci, i to druhe misto by byl problem a ve fotbale se deli veci i letos na konci ligy, at Macela tvrdi , ze vse bylo ciste a pruzracne a Cerny rika redaktorum Sportu , ze sou to debilni........A tak i letos muzeme hrat o vrchol , ale je otazka , jak dlouho pri soustavnem pousteni zilou. Jiri

                        • Re: Slavia testuje dva Francouze

                          (host)     před 17 lety 04.07.2007 13:32 |  
                          0 0

                          tak a máme Šenkeříka. Tak se trochu usměj taky a těš se na sezonu :-) Ravik

                          • Re: Slavia testuje dva Francouze

                            martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.07.2007 14:08 |  
                            0 0

                            jasně, je super že jsme získali posilu, ale pokud chceš hledet dál do budoucna, není možný to dělat tak, že odejdou hráči (byť třeba průměrní) zadara a nakoupí se jiní (třeba taky průměrní) za 5 - 10 mega... tím se prostě roztáčí kolotoč finančních problémů, není na výpaty hráčům, o slavii se pak z úst hráčů dozvídáme, že raděj jdou do klubů s lepší platební morálkou, na frak dostává jméno slavie... atd...

                        • Re: Slavia testuje dva Francouze

                          (host)     před 17 lety 04.07.2007 13:38 |  
                          0 0

                          budem hrát o vrchol furt. legenda jménem slávie 1892
                          ne že by se nedali dělat některý věci lépe, ale příchod doležala a tu dobu co u nás pracuje se mi zamlouvá

                          • Re: Slavia testuje dva Francouze

                            (host)     před 17 lety 04.07.2007 14:16 |  
                            0 0

                            Ano , ale i on se v soukromi vajdruje o stavu Slavie jako o kazdodenim boji o preziti a Strahov CMFS oznacuje za teple mistecko. Jiri

  14. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 04.07.2007 13:11 |  
    0 0

    Ja uprimne receno moc nechapu pesimismus nekterych lidi. Jiriho si vazim za to, ze dokaze slusne formulovat svuj nazor, ale proste s nim nemuzu souhlasit. Neni pravda, ze rozpoustime tym, vzdyt z hracu, kteri se prosazovali, odesel klicovy Lukas Jarolim, mene klicovy Hrdlicka a nahraditelny Jan Vorel. Ostatni, co odchazeji, jsou hraci z becka a hraci, kteri se neprosadili (Urbanek, Reiter, Nedzipi, atd.). To prece neni rozpousteni tymu. Co by mely rikat ty ostatni zminene tymy, kdyz Sparte odejde Kucera, Blazek, mozna Kadlec - to jsou tri lidi, co hrali v zakladni sestave. My jsme ze zakladu pustili jen jednoho.
    S Zilinou to bude vyrovnany zapas, to se zda jasne, ale nevidim duvod, proc propadat nejake skepsi, jim taky odesli kvalitni hraci. Jedine, co neni zrovna potesitelne je to, ze nekteri klicovi hraci jsou s repre v Kanade, takze proto doufam, ze reprezentace vypadne co nejdriv, at se nam Suchy s Jandou a Gecovem vrati a muzou byt par tydnu s tymem.
    Zatim to vypada, ze kupujeme hrace s rozmyslem, coz se mi libi. Kdybychom meli vic penez, tak jiste nektere prichody budou rychlejsi, ale realita je proste takova, ze financne jsme na tom momentalne nedobre. Tym se zatim v zasade udrzel pohromade a tak nevidim duvod, proc bychom nemeli hrat stejne dobre jako minulou sezonu.
    quelhar

  15. Re: Slavia testuje dva Francouze

    (host)     před 17 lety 04.07.2007 15:19 |  
    0 0

    Tak už je to potvrzené!!!!
    DEJMKOVÉ do LIBERCE!!!!HOTOVO.Doležal si to skásnul.....