Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Druhou posilou František Dřížďal

Slavia získala druhou posilu do svých řad. Novým hráčem se stává František Dřížďal, který přichází ze Sokolova. Ve Slavii podepsal smlouvu na dva roky. Přečtěte si rozhovor s novou posilou na stránkách Sokolova.

"František Dřížďal prokázal svými výkony, že má předpoklady prosadit se v lize, z řady nabídek z ligových klubů zvolil Slavii," uvedl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal.

František Dřížďal (8.8.1978) je pravým útočně laděným obráncem. Měl by se tedy pokusit prosadit právě na tomto postu, do zálohy by se tak opět mohl vrátit Matej Krajčík.

Dřížďal se tak stal letošní druhou posilou Slavie, tou první je Ladislav Volešák ze Sparty. Nadále se jedná o dřívějším příchodu Ondřeje Šourka z Jihlavy.

"Nabídka Slavie je pro mne splněným snem, udělám všechno pro to, abych se prosadil do sestavy," uvedl pro oficiální web Slavie Dřížďal po podpisu své smlouvy.

Z oficiálního webu Sokolova (www.fksokolov.cz):
Za měsíc devětadvacetiletý rychlík patřil mezi základní stavební kameny trenéra Martina Pulpita v uplynulé sezoně, ve které Baník skončil na šesté příčce druhé ligy. "Svou rychlostí a kondicí má na to, aby jednou kopal první ligu," říkal o něm v průběhu jara trenér Pulpit, který už je také v Gambrinus lize a vede Olomouc. Dřížďal do Sokolova přišel v létě 2005, kdy Baník postoupil do divize. Předtím měl odkopáno několik sezon v Karlových Varech, kde hrál ČFL za Buldoky, a také v německém FC Maxhütte, se kterým hrával bezirksligu. Na Baníku odehrál dvě sezony v divizi, pak Sokolov odkoupil práva od druholigových Pardubic a spolu s Jiráčkem se dostal do kádru trenéra Pulpita, ve kterém hrával stabilně pravý kraj obrany. Kromě toho prošel testy prvoligových celků Blšan a Viktorie Plzeň, ale do Gambrinus ligy se dostal až nyní. V létě o sokolovského hráče projevila zájem Olomouc a jednalo také Kladno.

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Druhou posilou František Dřížďal

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 12:23 |  
    0 0

    prý je mu 28... :-/ poprvé v lize v tomhle věku, ze sokolova, a rovnou do slávie??? no nechci ho podceňovat, ale čekal jsem zvučnější jména... RudáHvjezda

    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 12:28 |  
      0 0

      a za co asi, budme radi za tyto jmena, dluzime kam se podivame. Jmena jako Kladrubsky, Petrzela, Limbersky, Abrham jsou pro nas proste tabu, musime jit cestou levnejsich nakupu.Jiri

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        martin08     před 17 lety 03.07.2007 12:39 |  
        0 0

        Nj treba cestou Sventa :o)

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        (host)     před 17 lety 03.07.2007 13:34 |  
        0 0

        jasně, ale proč 28 let???? nebyl by lepší někdo neznámej do 23??? s perspektivou??? moc nevěřím tomu, že je někdo fakt dobrej a všimneme si ho až ve 28 letech.-.. :-/

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          martin08     před 17 lety 03.07.2007 14:30 |  
          0 0

          proc 28 proc 28... To jako neexitujou hraci okolo 30ti nebo co?! Se podivej na mateje Krajcika popr. Hubacek. A nevim co myslis perspektiva, kdyz si privedes "Sventa" a ukaze se jako ze je dobrej mas ho tady na rok na dva. Tady Franta se treba chyti a bude tady hrat treba 5let... Jasny ze ho klub asi uz neproda, ale ukaz me ve svete tym kde jsou samy 20lety - 23lety kluci.. Tyhle nazory me docela vytacej(:

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            (host)     před 17 lety 03.07.2007 16:44 |  
            0 0

            Fotbal nehrajou jména ,ale fotbalisti.Podívej se na Letnou,co ty všechno nanakupovali a stejně pořád hrajou kulový.Já toho kluka taky neznám,ale čet jsem jeho rozhovor pro sokolovský noviny a jeho
            odpovědi jsou na úrovni,bude to přinejmenším srdcař.Údajně je rychlostní typ. Jinak se podívej na AC Milán,tam by jim ten Dřížďal chodil pro pivo,je všechno daleko přes třicet.A Franta Veselý?V padesáti utíkal
            dvacetiletým obráncům. Bongor

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              KING25     před 17 lety 03.07.2007 17:56 |  
              0 0

              Co stačí se podívat na AC MIlán..to je panečku věková skladba :-)

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                (host)     před 17 lety 04.07.2007 09:14 |  
                0 0

                Mysterius: njn v AC Milán jsou zkušení staří hráči, proto hrajou skoro furt finále LM

  2. Re: Druhou posilou František Dřížďal

    martin08     před 17 lety 03.07.2007 12:38 |  
    0 0

    No nejdriv jsem si taky myslel kdo to zase je,ale jak tak ctu na netu tak to vypada na kvalitniho hrace! Je videt ze prestupy maj nejakou tu myslenku, jeste kdyby se k tomu pridali penize. Ale toho bude asi dobrej kup! Jinak co ten Marek Suchy?!? Ja vim ze asi o tom nikdo nic nevi ale snad zustane..

    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 12:42 |  
      0 0

      zatim nepodepsal a pry se k tomu za soucasneho stavu jeho smlouvy ani nechysta, je ale nasim hracem a jeho prerazeni do b tymu , nebo individualni priprava je kravina. Jiri

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 12:46 |  
        0 0

        On se vyjádřil že podepsat chce, ale ne za současných podmínek. Doležal na to že má z mladých podmínky nejlepší.Tak nevim

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          (host)     před 17 lety 03.07.2007 12:52 |  
          0 0

          s tim Tomasi souhlas,doufam, ze to s nim dopadne. A kdyz ne , snad ho nenechaj vice nez rok vydusit, to by byla picovina Jiri.

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          martin08     před 17 lety 03.07.2007 12:53 |  
          0 0

          No udajne slo jen o tu vystupny castu 30mega, na totalsportu je o tom clanek, taky aby nebyl kdyz s tim prisli, a vypada rozumne, tezko rict o co tam jde.. Ja doufam ze se dohodnou.

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 12:55 |  
            0 0

            Proboha ty čteš tu TotalMrdku??? Podle mě Sucháč podepíše, to by byl blbej aby šel pryč...Ale zas Vandas je Vandas že...

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              (host)     před 17 lety 03.07.2007 12:58 |  
              0 0

              reknu ti jeste jeden scenar, Slavia slevi a Suchy se presune do nektereho zahranicnihio klubu/Bundesliga/, jenze pry tech moznosti je vic.Jiri

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                (host)     před 17 lety 03.07.2007 13:03 |  
                0 0

                A ty vis proc nechce podepsat co je konkretni problem?

                • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                  (host)     před 17 lety 03.07.2007 13:07 |  
                  0 0

                  oficialne nebo neoficialne.Jiri

                  • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                    (host)     před 17 lety 03.07.2007 13:10 |  
                    0 0

                    oboje

                    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                      (host)     před 17 lety 03.07.2007 13:24 |  
                      0 0

                      tak mára tvrdil, že to není o penězích!! tak at jde s prominutím do *****, vandas mu při podpisu ruku nedrží.

                  • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                    (host)     před 17 lety 03.07.2007 13:45 |  
                    0 0

                    No to predtim sem psal ja no a chtel bych vedet to co je hlavni pricinou. Aloha

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              martin08     před 17 lety 03.07.2007 13:30 |  
              0 0

              No ctu vsechno co se kde objevi o slavii i Blesk,Sip.. Porad tam jsou vety, kteri ti dotycni vyslovili a na vsem neco je. Si ten clanek na "Totalu" precti a uvidis sam..

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 13:31 |  
                0 0

                Link pls

                  • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                    TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 14:38 |  
                    0 0

                    Aha...Ten článek jsem četl už někdy nedávno, mě osobně přijde trošku blbý nechat vyjádřit jen Vandase...Po tom co udělal Slavii už se Doležalovi ani nedivim, i když je pravda že na Suchého tlačí asi zbytečně. Ale tohle je něco jako reklama na Vandase, to se na mě nezlob

    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:19 |  
      0 0

      Ten Sucháč bohužel vypadá špatně.Dával rozhovor i.dnes v Kanadě a
      řekl:"Se Slavií rozhodně neprodloužím"Je to evidentně práce toho kazišuka Vandase.Když oblbneš takhle mladý hráče řečma typu "tebe je pro Slavii škoda,kde už jsi mohl bejt"tak je jejich zblbnutí jen otázkou času.Toho Sucháče je mi líto jako nadějnýho fotbalisty a zdá se i slušnýho člověka.Takhle skončí někde v Rusku,v druhý německý lize nebo ve Spartě všechno nevábná vyhlídka a může být po talentu.

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        (host)     před 17 lety 03.07.2007 22:48 |  
        0 0

        kecáš kraviny vopičáku.Buď hoď link nebo zalez

  3. Re: Druhou posilou František Dřížďal

    Markus     před 17 lety 03.07.2007 13:37 |  
    0 0

    Je odvážné hodnotit hráče než přijde, suďme po půlce sezony a pak je správné ptát se proč byl takový Nedzipi či Reiter vůbec angažován. Třeba se prosadí, podívejte se na Hubáčka jak se dokázal prosadit, dnes je to naše opora! Přestaňte snít o tom že do Slavie přijde mladý hráč, vypracuje se na hvězdu a zůstane tu. Kdo v naší lize něco předvede, jde hned pryč. Mohl bych dokonce součásnou ubohou úroveň první ligy nazvat kartelovou dohodou, protože mám pocit že kvalita všech týmů šla rapidně dolů, před nějakými 5 lety tu byli v lize mnohem kvalitnější hráči než dnes! Někomu může připadat že máme fakt dobrou juniorku, ale není to tak úplně pravda. Daří se i mladým hráčům v Brně či Ostravě. Podívejte se na Liberec co dokázal s hráči které většinou ještě před pár lety nikdo neznal. Kupovat draze posily si nemůžeme dovolit, leda že byste někdo dali pár milionů a tu posilu Slavii koupili a ještě platili výplatu :) Už jsem se moc rozepsal, chtěl jsem jen říci že chápu proč tohle vedení dělá a že prachy nerostou na stromech. Co se týká LM, bude to o štěstí, třeba to vyjde, ale investovat do postupu se vážně nebude.

    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

      Ravik     před 17 lety 03.07.2007 13:56 |  
      0 0

      jako proč ne, ale zrovna na jeho post máme Mateje, mladýho Výách, který by už měl začít hrát, jinak i on někam odejde a případně Švícka... Ale na druhou stranu proč jej nezkusit, drahý asi nebyl.

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        mart     před 17 lety 03.07.2007 14:27 |  
        0 0

        Proboha !! Bez si podat ruku s Jane (sorry Jane:D). Vzdyt je prece jasny, ze Svec je jen naplast , a stejne jako Krajcik proste MUSI hrat jinde (stred/defenzivni zaloha a v pripade Krajcika jeden z pravych zalozniku - ty je treba tocit podle soupere). Pravyho beka jsme od doby Lukase Doska nemeli, a mladej Vacha se na pravyho beka taky nehodi, i kdyz neni pomalej, je zase prilis malej.
        Snad uz mi nikdo nebude tvrdit, ze Honza Vorel byl dostatecnej ( dobra, nebo lepsi znamka snad jen ve snu!!!).
        Pravej bek, rychlej pravej bek, za toho se pro Slavii modlim uz 3 roky!! Snad uz me ten nahore vyslisel.
        Jeste mala poznamka na toho Drizdala - Tak me kluku koukej NEZKLAMAT !!
        Jinak pro Ravika, docela 's me vytocil :D, to tady na tehle strankach jen tak nekdo nedokaze,mart :)

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          mart     před 17 lety 03.07.2007 14:28 |  
          0 0

          mozna me i vyslysel ( rumenec ve tvari, ale hlavne vinou Ravika:)

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            (host)     před 17 lety 03.07.2007 14:35 |  
            0 0

            K tomu Suchymu, oficilane se mluvi o rozdilech ve smlouve/tyka se to odstupneho v pripade jeho odchodu/, Slavia pak mluvi o problemu zvanem Vandas, neoficialne , Slavia chtela , aby se Janda a Suchy dolecili a pripravili na ligu mistru , oba hraci vsak za pomoci Vandase a repre useku prosadili svoje, proto ta ostra reakce Slavie ohledne nove smlouvy Sucheho/ do 30.6./.navic se hodne mluvi o tom, ze nabizene penize byly pro Marka male a nezohlednovali jeho kvalitu. Jiri

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              mart     před 17 lety 03.07.2007 14:49 |  
              0 0

              Zajimave, ... ale i celkem logicke ( ze strany Slavie, aspon jestli je to opravdu tak jak rikas, podle me naprosto spravny postup!). Jeste jsi Jiri rikal o tom Bekovi co ho Slavia drive chtela - a ted by mohl prijit..?? Byl to ten Brabec?zdravi mart

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              (host)     před 17 lety 03.07.2007 17:34 |  
              0 0

              Hm.. na mne to taky působilo tak, že vše vyhrotil jeho odjezd na MS, KJ i vedení byli logicky nervozní, že hráči jedou pryč, navíc ne zdraví, no a Suchý měl před sebou ještě podpis tý nešťastný smlouvy... stále doufám, že se ta smlouva dá nějak vyřešit, vždyt by to mělo být v zájmu obou stran...

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 18:21 |  
                0 0

                sorry to jsem byl ja, nejak me to odhlasilo...

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                (host)     před 17 lety 03.07.2007 18:24 |  
                0 0

                Je to mizerný, že Jandys a Sucháč nebudou mít natrénováno. Ale v v druhý polovině října nebo v listopadu už by zas mohli zase za áčko.

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          jane (admin)     před 17 lety 03.07.2007 15:39 |  
          0 0

          Nechci s tebou polemizovat o Vasounovi, protoze mne se libi jak v obrane, tak v zaloze. Nicmene kdyz mi jeho spoluhrac rekne, ze je to snad nejlepsi bek, se kterym kdy hral, tak to pro me jistou vypovidaci hodnotu ma. A Drizdal podle vseho muze hrat i na pravym stoperu, takze bych kategoricky netvrdila, ze pujde hned na kraj.

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            (host)     před 17 lety 03.07.2007 15:45 |  
            0 0

            ano Marte, byl. Jiri

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              jane (admin)     před 17 lety 03.07.2007 16:59 |  
              0 0

              Mohl by ses mi ozvat na icq 191818388? rada bych s tebou neco probrala, ale soukrome, pres web to nejde.

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            mart     před 17 lety 03.07.2007 16:32 |  
            0 0

            :D ja vim, ze se mnou nechces polemizovat Jane. A k te vypovedi Vasounova spoluhrace pomerne jednoducha myslenka. Kdyz nehral s lepsim pravym bekem, tak nehral, ... to je fakt, ale na druhou stranu to rozhodne neznamena, ze Krajcik je nejlepsi pravej bek, dokonce to ani neznamena, ze Krajcik je nejlepsi na pravem beku ( ten gol co vyrobil po Lukasove nepresnym pasu - myslim, ze to byl Jablonec(?), se proste BEKOVI stat nemuze a nesmi). Nejsek Krajcikovo spoluhrac, ani sem s nim nikdy nehral :), ale presto si dovolim rici, ze proste neni bek. Na beku muze hrat jenom v nasi llize, a to jeste ne proti kazdemu.zdravi mart :)

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        Ravik     před 17 lety 03.07.2007 16:50 |  
        0 0

        Promin, nechtěl jsem Tě rozčílit :-) jen můj subjektivní pohled, který vychází hlavně z toho, proti komu Slavie v lize hraje, tedy spíš ona musí útočit a to v dnešním fotbale nejde bez bekl, kteří aspon trochu umí klopnout do míče. ad1) Krajčík - samozřejmě občas dozadu vyhoří, to je jasné, ale jeho přínos do ofeznizvy, práve z pozive falešného křídla je nesporný. Prakticky při každém útoku tam neunavně sprintuje, přečísluje a není líný se dozadu vrátit, centry taky nemá nejhorší. Na rozdíl třeba od Tebou vzpomínaného L.Doška. zejména v domácích zápasech tam Matěj patří. ad2) Vácha - viděl jsem ho hrát jen loni na ME talent, rychlost a techniku rozhodně má, na to místo je zvyklý. Že je malý? To u beka vůbec nevadí, naopak. Šanci by rozhodně dostat měl. ad3) Švec - psal jsem přinejhorším. Myslím si že jeho místo je uprostřed zálohy, kde zejména díky velké výbušnosti ukořistí spoustu míčů, ale třeba derby 2005 na podzim tam zvládnul výborně. Mě se prostě líbí řešení krajů co bylo třeba v loňské sezóně ve Slavii. Právý bek ofenzivní, rychlý, útočný (krajčík), Pravý half - tvořivý hráč kterého to táhne doprostřed a uvolňuje tak místo bekovi (Piták), Levý bek - výborný dozadu, se slušným nákopem (Hubáček), levý half - klasický jezdič, přímočarý rychlý hráč, který beka potřebuje jen tehdy aby za něj bránil (Švento)... Tak asi tak. P.S. Krajčík se z pravýho beka dostal do SVK repre

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          mart     před 17 lety 03.07.2007 17:10 |  
          0 0

          :), uz sem se zklidnil :DDD. Uplne chapu co's myslel priteli, Krajcik je vyborny na beku, ehm, kdyz se nemusi moc branit :) ( tedy jak spravne rikas v lize), jenze my letos jedeme vyhrat taky tu CL (a tam se - aspon obcas- branit musi). Stejne tak souhlas s Doskem, jeho centry byly skutecne paradni (:), ale dozadu byl hodne dobrej, a co si mnozi neuvedomuji - porad se tlacil dopredu, takze tech zkazenejch pokusu mel holt vic nez treba Honza Vorel, co se tezko kdy dostal za pulku. Taky rikas, ze se Ti libi lonsky system... de facto 3 obrancovy s Hubem jako krycim hracem (jedinej trochu rychlej). Me se nelibil. Jak Latka, tak Aracic ale nakonec i Suchy rychlostne nemaj na nejaky Blazky ale i horsi forwardy, kteri (kdyz uz nic jineho) dneska proste hrozne rychli jsou. Me pripadalo ze jsme pri tehle taktice hodne zranitelni vzadu. Proto jsem tak obzivl, kdyz slysim, ze by mel prijit do Slavie rychlik. Ja mu uz ted hrooozne drzim palce.zdravi mart

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            (host)     před 17 lety 03.07.2007 21:19 |  
            0 0

            Taky sdi myslim, že Matej je platnější na beku. V lize zvládá suverénně. Sice občas až moc rukama, ale hlavně s obrovskym přehledem a je taky rychlej, VŽDYCKY zabere dozadu (taky často končí s křečí) a hraje na jistotu, nic nevymejšlí, z ničeho neuhne. Občas mu někdo utěče. . v Uefě se stane:), ale jinak to neni žádnej vykulenec, kterej by se t zoho po. . A jeho síla dopředu je ohromná. Rychlej, dravej průnik z druhý vlny, to je přesně jeho. Navíc s dovolí i kličku, dává super centr(3 z 5 dá) a když mu sedne střela, tak se taky dějou věci. Navíc jak on neustále povzbuzuje a žene kluky dopředu. Slávii už má pod kůží! Přesně takoví hráči rozhodujou ty betonový zápasy. A jestli bude Dřížďal stejnej janek, tak potěš čepec:)) Člověk Mateje prostě musí zbožňovat už jenom za ten nádhernej věšák v derby. ( I když k tomu by Vlčák taky řekl svoje:))) Kuuwa sem až trochu nekritickej, ale co mužu dělat. Já ho prostě žeru:))) Samozřejmě občas má taky zápas na pitchu.

  4. Re: Druhou posilou František Dřížďal

    ondrahora     před 17 lety 03.07.2007 14:50 |  
    0 0

    Já bych ho nehodnotil když jsme ho nikdo neviděl hrát. třeba na to má když ho chtěla i Olomouc. Přejme mu at se mu u nás daří.

    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 15:00 |  
      0 0

      Jassny lepsi posila nez Nachtman a spol. Jiri

      • Re: Druhou posilou František Dřížďal

        TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 03.07.2007 15:02 |  
        0 0

        Olomouc ho chtěla protože tam šel trénovat Pulpit kterej ho vedl v Sokolově

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          (host)     před 17 lety 03.07.2007 15:07 |  
          0 0

          podle meho ho Olomouc mozna chtela, ale privedla uz tolik hracu a navic na tomto miste dle mne slabinu nemaji, ale je nas zaplatbanbu, ted jeste alespon stopera a jednoho zaloznika. Jiri

        • Re: Druhou posilou František Dřížďal

          mart     před 17 lety 03.07.2007 15:07 |  
          0 0

          .... cili asi vedel proc ho chce. Nebo mas nejake jine vysvetleni :)?

          • Re: Druhou posilou František Dřížďal

            (host)     před 17 lety 03.07.2007 15:18 |  
            0 0

            Hoši, prosadí se. Takovej pravej bek v lize fakt není. Přihrál na spoustu gólů, na lajně je jak uragán. Pravá strana teď bude o dost silnější.Na Bohemce to předvedl, když od vlastního vápna spritoval až k vápnu klokanů, nacentroval a Baník Sokolov vyhrál 1:0.

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              mart     před 17 lety 03.07.2007 15:56 |  
              0 0

              Teoreticky ( jak jinak :DDD) mi taky vychazi, ze by se mel prosadit. Zejmena proti silnejsim tymum (vloni vlastne jen Tottenham a v prvnim ligovem zapase asi i Liberec) bylo videt, jak nam chybi pravy Bek a Brankar ( tedy brankar nam chybel az po Vorlove zraneni) . Andy Townsend (kteryho jinak moc nemusim :() na CH5 prirovnal Vorlova nahradnika (Matusu promin), ke kasparkovi. Priznam, ze kdyz clovek vidi Matusovo zvednute ruce (jako v hazene) pri kazdym rohu ..... , tak asi musi dat za pravdu i neoblibenemu komentatorovi a byvalemu hraci z jeste neoblibenejsiho tymu. Nota bene, kdyz ty zvednute ruce jsou jedine co pri tom rohu ten golman udela. V Cesku jsme holt bohuzel zvykli na knedliky, komunisty a na totalni protekci brankaru pri rozich a pri centrech. Pak neni divu, ze se tu rodej brankari, co sice chytnou vsechno na care, ale kdyz jde centrovany mic do vapne, tak se podelaj....:(. Nakonec mozna par jmen, vsechno vyborni brankari na care Cerny, Janos (Blazek), ale i drive Bobby Zlamal, Starek, Lojza Jonak... ale jedini dva golmani co meli vapno (a mozna vic) byli Breta Dolejsi se Stejskalem.
              Zpatky k pravemu bekovi - proti Liberci jsme zprava dostali oba goly a komedie ktere predvadeli proti Tottenhamu (a to jeste nebyli kohouti ani zdaleka v jarni forme) Krajcik se Svickem byly opravdu k popukani - bohuzel ne pro me. Je asi jasne ze jak Svec tak Krajcik jsou dobri fotbalisti, ale na beku je potreba neco uplne jinyho - treba to co ma Hub(?). Doufejme, ze prave to NECO bude mit FRANTA (od dobe Veseleho a Cipra my tohle krasne jmeno v Slavii nejak chybelo :) DRIZDAL. Takze jeste jednou:" Drizdale, at Ti to de, a hlavne zadny dalsi zraneni!"zdravi mart

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                Bejbl     před 17 lety 03.07.2007 17:01 |  
                0 0

                Jo, proč ne. 28 let není problém. Problém na beku je rychlost (proto ne proboha Krajčík) a tu posila prý má.

            • Re: Druhou posilou František Dřížďal

              (host)     před 17 lety 03.07.2007 16:24 |  
              0 0

              zajmavý jen nesouhlasim s tim blažkem!! podle mě je celkem levej ale v jediný věci je vynikající a řek bych že lepší než čech, a to v akci jeden na jednoho když jde někdo sám na brankáře,ví v který moment vyběhnout a gol z toho nedostane!!

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                mart     před 17 lety 03.07.2007 16:35 |  
                0 0

                .:D.... to je fakt na to je dobrej. Zas sem ale slysel, ze od prestupu do spraty je jedinym brankarem na svete (!!!) kterymu muze balon proklouznout nejen mezi rukama a nohama, ale taky mezi prednima zubama :D, ve Slavii by se mu to nestalo, tam si moc hubu nevotviral.mart

              • Re: Druhou posilou František Dřížďal

                (host)     před 17 lety 03.07.2007 21:27 |  
                0 0

                Jo, tohle je ale síla hodně českejch gólmanů. Vzpomínám když Ráďu Černýho každej zápas v Uefě dvakrát třikrát nechali vyniknout proti sólu. . Ale Blažeky byl dobrej taky. Hlavně měl rychlý nohy. . sejně mu ale Ševčenko da školu jako kráva. .

  5. Re: Druhou posilou František Dřížďal

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 18:07 |  
    0 0

    Zatim je to docela v pohodě ... Lukáše má nahradit Volešák to by možná i šlo .... Dríždal Honzu Vorla nevím, nevím frantu neznám .... Šourek-Dosoudil to by šlo ... Bonus Šenkeřík, Černý, Šmicer pak si může povědět o 3 předkole lm

  6. Re: Druhou posilou František Dřížďal

    (host)     před 17 lety 03.07.2007 18:12 |  
    0 0

    Franta bude dobrej. V rozhovoru na mě udělal velikej dojem. Je to poctivej skromnej kluk, kterej dle toho co jsem četl, maká v každym zápase na 100%. Může to být podobej dříč ,jako Matej a takový hráće uznávám a ve Slavii jich neni nikdy dost. LordEdmund

    • Re: Druhou posilou František Dřížďal

      (host)     před 17 lety 03.07.2007 21:31 |  
      0 0

      Tak mě pobavilo, že píšeš mladej, skromnej kluk:) Kolik je ti let mimochodem? Nic ve zlým. . já si to taky leckdy neuvědomím. . napíšu třeba mladek nezkušenej kluk a on je o 2 roky starší jak já:))) Zdar Zmijáku:)) Nebo to nemáš podle Blackaddera?