Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Ladislav Volešák je slávistou!

Sparťanský odchovanec Ladislav Volešák dnes v půl jedné podepsal čtyřletý kontrakt se Slavií. Ještě dnes se vydá na soustředění a přidá se k novým spoluhráčům. Podařil se tak realizovat kvalitní přestup ze Sparty! Petr Doležal se vyjádřil k příchodu Volešáka i dalším přestupům. Přestupová částka byla také zveřejněna.

Volešák je bezesporu kvalitní fotbalista. Pod trenérem Jarolímem se určitě vrátí do skvělé podzimní formy, kdy byl postrachem soupeřů. Slavii se tak podařil super nákup, navíc od velkého rivala ze Sparty. Měl by se tak stát náhradou za Lukáše Jarolíma, takže před ním stojí velká výzva.

"Odešli dva středoví hráči Lukáš Jarolím a Tomáš Hrdlička, takže věříme, že budou vhodnou náhradou," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal pro SN. Přestupy mezi Slavií a Spartou nejsou obvyklé, v tomto případě navíc nebyly žádné komplikace. "Složité to moc nebylo. Volešáka jsme koupili za šest miliónů a k tomu jsou tam další procenta z prodeje. Sparta v tom tedy vidí obchod do budoucna, proto byla jednání seriózní," doplnil.

Slavii možná opustí Matúš Kozáčik, který podle deníku Sport uspěl na testech u týmu Valerenga Oslo. "Je to ve fázi jednání," prozradil Doležal. Jak to nakonec dopadne, si budeme muset ještě počkat. V případě přestupu se spekuluje o částce kolem deseti miliónů, uvedl to před deseti dny deník Sport.

Slavia nyní oficiálně jedná o pěti hráčích, jedná se o Petra Johanu, Vladimíra Šmicera, Miroslava Holeňáka, Ondřeje Šourka a Jaroslava Černého. Proto jsme se optali, kdo má nejblíže k přestupu do Slavie. "Podle mě asi Holeňák," řekl generální ředitel.

Klub má sice zastavené přestupy, ale to zatím nic nebrání příchodu hráčů. K technickému dořešení může dojít až po 1. červenci, kdy se otevírá přestupové okno. Navíc hráče můžeme zaregistrovat kdykoliv během termínu přestupů. "Věřím, že to vyřešíme v takovém čase, abychom z pohledu přestupů měli pohodu," dodal Doležal. Takže jen znova zopakuji, žádnou paniku!

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:00 |  
    0 0

    Nákup? Za kolik jsme ho koupili? :o))) Katrin

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:07 |  
      0 0

      Pošleme na Spartu na rozehrání Kratochvíla...:))) (ted vážně, nechtěj to říct..:) cukaj se..:) slaviator

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:47 |  
      0 0

      Koupili jsme ho za 6 milionů.

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:58 |  
        0 0

        Kdybych se neptala předtim, než to doplnili, taky bych machrovala... ;o)))

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:30 |  
          0 0

          Nemachruju. ale když ses ptala, tak to tady ještě nebylo. A jak mám vědět, že nečteš jen SN? :P

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 23.06.2007 12:58 |  
            0 0

            Protože já sem de facto nesmim vůbec, akorát drze porušuju dohody... ;o)) Mým domovem je slavia.cz - za to nemůžu, že je Richi většinou rychlejší než ofiko informace, a musim tu tak voxidovat... :o))

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 25.06.2007 13:53 |  
      0 0

      Mladoboleslavák Tomáš Hrdlička:
      „Nebylo nic příjemného vyklízet skříňku ve Slavii, ale takový je fotbalový život. Kluci se se mnou loučili slovy, ať na ně myslím každý měsíc patnáctého, když mně přijde výplata a jim ne.

      :o)

  2. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:01 |  
    0 0

    ty jo!! za 5 minut skoro 200 přečtení :-D

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:18 |  
      0 0

      diky za vymazani komentare v diskuzi, jedna vlastovka jaro nedela, je treba udelat co nejrychleji dalsi posily , aby pripravu s Budejicemi / 2 zapasy, 1 cervence mel vubec kdo odkopad, jinak doporucuji zaradit do A tymu celou juniorku, aby byl povet hracu alespon 20, delat posily tyden pred ligou je na h. jinak jsem netusil, ze tady Richi mas cenzuru a neprijemne prispevky mazes Jiri,

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        Richi (admin)     před 17 lety 22.06.2007 13:20 |  
        0 0

        Jaksi jsem to vydal dřív, než bylo zdrávo. Tak jsem si řekl, že všechno se smaže a basta :-). Tak proto .. komentáře můžeš napsat znova.

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:22 |  
          0 0

          hm , promin Jiri

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:31 |  
            0 0

            omlouvam se, hrajeme s Teplicemi v Modre. Jiri

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:36 |  
        0 0

        jiřiku, jak je možný, že jsme koupili volešáka, když furt omíláš, že máme zastavený přestupy..?

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:43 |  
          0 0

          My je máme ale pozastavené..:)

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          mart     před 17 lety 22.06.2007 13:44 |  
          0 0

          no, tak na to nepotrebujes Jiriho. To je pomerne jednoduche. Nemuzem ho zaregistrovat. Zaprve mame pozastavene prestupy, ... a za druhe je to mozne az po 01/07/07.
          Podekujes priste,zdravi mart

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:45 |  
          0 0

          koupit muzeme koho chceme, ale prestup bude platny nejdrive 1 cervence po jeho registraci na CMFS.Ten ho potvrdi az ve chvili kdy Slavia zaplati Zboncakovi a arbitrazni komise Slavii uvolni prestupy, je otazka na jak,dlouho, riti se nas totiz dalsi problemy a pokud se ptas na penize, predpokladam ze prijde plneni za prestupy, nebo si je zase budeme muset pujcit od soukromeho subjektu.Navic v pripade prestupu hrace Volesaka se spekuluje o 7 milionech a vyraznejsim podilu z prodeje ven,na drevo jsme museli zaplatit jen asi 30 procent/ to je jen odhad/ a zbytek pozdeji. Nase solventnost se ukaze zase v zari, doufam, ze si odpustime ruzne splatkove kalendare vuci nasim hracum/odmeny a premie/ , Jiri

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            mart     před 17 lety 22.06.2007 13:52 |  
            0 0

            mala otazecka K Volesakovi (neznam ale vubec). Mozna na Jiriho, mozna na kohokoliv (kdo ho trochu zna). Proslycha se o nem, ze ma rychlost houpaciho kone!? A jeho zrychleni, pry nema daleko k zapornym hodnotam :(((. Je to skutecne tak spatne jako Hrdlicka??dekuji predem za odpoved mart

            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

              (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:55 |  
              0 0

              Spíše řekněme jako Lukáš Jarolím..:)) Ale máme tu výhodu, že to za něj mužou odmakat rychlostí Dugo, Matej, Standa... :) slaviator

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:56 |  
                0 0

                Ovšem je tu ted vyšší šance že začneme dávat góly po standartkách..:)) slaviator

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                mart     před 17 lety 22.06.2007 14:02 |  
                0 0

                rikas jako Lukas....., hm ten byl urcite rychlejsi nez Hrdla, ale navic umel (a to umi malo kdo) dost slusne cist hru...... No tak uvidime. Prozatim diky,mart

                • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                  (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:08 |  
                  0 0

                  nevím, Lukáš byl docela dost komplexní fotbalista, na druhou stranu pokud by hrál střed zálohy Volešák-Švec, nebylo by to asi špatné... Uvidíme..:)) slaviator

                  • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                    (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:18 |  
                    0 0

                    vypadni uz ty parazite

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:51 |  
                0 0

                to slaviator: tak Jarolím nebyl nikdy vyloženej sprinter, jeho brejky byly asi tak nebezpečné jako Jarolímovy zahrávané rohy :)) .. Jarolíma není vůbec škoda a fakt mi nechybí, ještě že odešel, jediný co uměl tak občas krásně poslal míč na nabíhajícího útočníka a založil tak supr akci.. jinak z Volešáka mám radost, konečně hráč, který má zdravé sebevědomí, jen doufejme, aby nezůstalo jenom u jeho slov

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:14 |  
            0 0

            u volešáka se opravdu nedá o óbrrychlosti mluvit a zrovna dvakrát důraznej nejni ale kopací technika je skvělá myslim jestli bude nějakým výrazným posílením si nejsem jistej ale minimálně úrovně hrdličky dosáhne(letos sem ho viděl hrát asi 8krát) i když na jaře to bylo hrozný..ale to asi celý dynamo denydzl

            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

              (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:26 |  
              0 0

              mě stačí, že na rozdíl od Hrdličky komunikuje s novináři i po telefonu, už tím má u mě velké plus..:)))) slaviator

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:32 |  
                0 0

                toho novinare nemyslis asi sebe. Jiri

                • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                  (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:40 |  
                  0 0

                  To bych si nedovolil, já si s nima jen vždycky popovídám.:)) slaviator

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:13 |  
            0 0

            kdyby jsme snad nebyli solventní, tak by nám sralta asi ...... stejne se mi nejak nezda, ze sralta nam pusti mladeho, talentovaneho plejera..

            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

              (host)     před 17 lety 22.06.2007 18:41 |  
              0 0

              Prodali nám ho, protože ty rudý svině myslej na budoucnost - vědí, že ve Slavii se Volešák ukáže Evropě a Sparta vydělá na jeho prodeji ze Slavie do ciziny (viz článek). V Budějovicích by ho taky mohli nechávat až do pětatřiceti a nemít z něj nic.

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 22.06.2007 22:16 |  
            0 0

            Vidšl jsem ho hrát za Budějky jeden celý zápas.Myslím,že je rychlejší než Hrdla.Má opravdu mimořádnou kopací techniku,kopal asi deset
            rohů a trestňáků,pokud si pamatuju všechno nyly polovysoký prudký centry,točený k brance.

            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

              mart     před 17 lety 22.06.2007 23:08 |  
              0 0

              dobry, diky. Rychlost se sice jeste trochu da vylepsit i ve 23 letech,....ale de to hodne tezko. O duraz nemam strach - pamatujete na Vladu Smicra,kdyz prijel s L'poolem do Liberce :))) cesti novinari vubec nechapali, ktera bije, a dokonce dostal i zlutou.... a to se mu ve Slavii moc nestavalo. Cili, co tim chci rici, duraz se da naucit,a s KJ za zadkem, si myslim, ze to pujde pomerne lehko. Tak ho teda berem, no...... :).zdravi mart

  3. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 13:55 |  
    0 0

    středový hráči... Ješiš...! :o)))

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:00 |  
      0 0

      Super! ;o))

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:01 |  
      0 0

      Marte, nevim videl jsem ho loni je dvakrat, nedokazu to posoudit, prinos je asi ty standartky a rozsireni kadru.Jinak te zdravim .Jiri

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        mart     před 17 lety 22.06.2007 14:03 |  
        0 0

        dik!m

  4. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    KING25     před 17 lety 22.06.2007 14:06 |  
    0 0

    Super. Vypadá to, že situace slávie se každým přestupným obdobím jasně lepší. Jen tak dál!!

  5. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    bojler     před 17 lety 22.06.2007 14:32 |  
    0 0

    Richarde, si delas prdel ne:) Kdo tady psal o rozpadu muzstva? :-)

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:34 |  
      0 0

      moc bych si to pral, ale zatim pomer odchodu ci vyrazeni je 8 ku 1. Jiri

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:52 |  
        0 0

        spocitej i pomer hracu zakladni sestavy, diky...( i kdyz je tezky dopredu vedet, kdo z posil bude hrat v zakladu ) .Nicmene tvrdim ze jestli prijde Holenak, Smicer + Sourek a nejaky levny utocnik (zadny z techto transferu nas nebude stat moc ), tak sme posilili...plex

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.06.2007 19:07 |  
        0 0

        Já byhc řekl asi tak.. pokud přijdou 2 hráči jako Volešák místo Lukáše, tak jsme posílili. A jestli přijde Šmíca, tak jsme supersupersuperposílili:)

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:19 |  
      0 0

      lol, teds to rozsek :-D

  6. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 14:52 |  
    0 0

    a já doufal, že o tom holeňákovi to je jen takový to "kdyby čistě náhodou zbyly peníze"... vim, že mě za to budete kritizivat, ale mě by tento hráč připadal spíš jako zbytečné oslabení rozpočtu než posila kádru. kdysi to sice byl fakt dobrej fotbalista, i začátky ve slavii nebyly špatný, ale když odešel, spadnul mi kámen ze srdce, páč, dle mého úhlu pohledu, dlouhodobě kazil, co mohl a hrál podprůměrně. johana je něco podobného, akorát má v sobě víc "řepkovitosti" (a to nemyslím jako pochvalu). takže jsem plánovanými přestupy celkem zklamán, ale třeba mě tito hráči při jejich případném zízkání přesvědčí o opaku. kdyby vyšel ale šmíca, tak ať nakoupí třeba oba a k nim 10 řepků a kratochvílů a bude mi to jedno. protože ten, i kdyby měl sedět na tribuně, by nám měl přinést štěstí ...
    jinak odchod matuše by příliš nebolel, protože dobrých brankářů máme pořád habakuk ...
    lucky-pilda

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 22.06.2007 15:03 |  
      0 0

      Holeňák hrál podle mě dobře, navíc může hrát jak na stoperu tak i jako def. záložník. Oproti Johanovi je to kvalita, Johana půl roku nehrál, kdo ví co nahrál předtim v Turecku. Jenom vzpomínám na zápasy kde jsem ho viděl, co zápas to jedna až dvě žákovský chyby, vždycky čekám na kiks. Jestli přijde tak budu na Strahově koukat rovnou z tý sanitky co je tam postavená. Holeňák dal už jednou přednost Slavii před Sraltou. Moje přání je Holeňák, Šmicer + kvalitní útočník. Ale asi to nedopadne. Skvělá posila by byl Abraham ale to je sci-fi. Jinak Matůš si zaslouží šanci ve Valerenze, za 10 míčů + procenta z dalšího prodeje bych ho pustil hned

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:11 |  
        0 0

        prave ze to taky scifi zase neni...Holenak, Smicer a utocnik...jeste bych pridal Sourka..kdyz prestoupi Kozacik, myslim ze by to mohlo vyjit..ale je fakt ze sem spis optimista.

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:25 |  
          0 0

          Taborsky jde do MB

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 22.06.2007 15:34 |  
            0 0

            Ta Bolka mě už začíná srát. "V mistrovském ročníku 2007/08 bude střílet góly za Mladou Boleslav." - to mě vážně pobavilo...Ten nestřílel góly ještě nikde..Tim sci-fi jsem myslel Abrahama

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:46 |  
      0 0

      Lucky-Pilda: souhlasím s tebou

  7. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 15:43 |  
    0 0

    Mysterius: Holeňáka nebrat! je to chybař a nedůraznej, fakt ne, už nikdy.. a nevím proč se ho Slávia zbavovala, když ho teďka zase chce zpátky, to sou teda kšefty.. vedení by mělo nabrat nějaké ekonomy do týmu, aby uměli vydělávat na přestupech .

    a Johana? to je dřevo, který si dovede dávat akorát vlastňáky .. nechápu proč Slavia neprojevila zájem třeba o Zelenku, což je podle mě hráč jakého potřebujeme .


    Vorel-Krajčík, Suchý, Latka, Hubáček-Kalivoda, Volešák, Šmicer (Švec), Švento-Vlček, Zelenka

    to by šlo, ne? :)

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 22.06.2007 15:50 |  
      0 0

      no obávám se že zálohu, kde by hráli dohromady Kalivoda, Volešák a Šmicer každej uběhá nebo přetlačí...jo, umět s míčem ve stoje je pěkný, ale bez rychlosti a důrazu to dneska nejde... takže Volešák dobrý, snad ho ale KJ pěkně vycvičí, abychom nám nechyběla bojovnost a pracovitost Lukáše...

  8. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 16:10 |  
    0 0

    tak taborak je v BOLCE

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 16:40 |  
      0 0

      Doufám že od ní dostanem víc než od Jablonce, jinak Volešáka vítám, bude se chtít ukázat a to je jenom dobře, ještě Šmíca a Holenák a bude to dobrý. Sestava Vorel-Krajčík-Holenák-Latka-Hubáček-Kalivoda-Volešák-Šmicer-Švento-Vlček-Necid. možná jen kromě Hubáčka Švec. SKS Forever

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        Richi (admin)     před 17 lety 22.06.2007 16:43 |  
        0 0

        Slavia prodala Taborskeho do Jablonce jako kompenzace za Dosoudila. Jablonec nakonec toto pravo predala Mlade Boleslavi, takze pripadne penize vyinkasuje prave Jablonec, my v teto transakci uz nehrajeme zadnou roli.

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 17:09 |  
          0 0

          a nemuze hrac za jeden rok prostridat amx 2 kluby??

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 22.06.2007 17:12 |  
            0 0

            Podle me muze kolik chce, ale nastoupit muze jen za dva..

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            Richi (admin)     před 17 lety 22.06.2007 17:15 |  
            0 0

            Tak on prestupuje pro novou sezonu a pak je to tak, ze za celou sezonu muze nastoupit za dva tymy, coz je zde bezpredmetne, kdyz ani nezacala nova sezona.

            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.06.2007 19:19 |  
              0 0

              No škoda. Já měl Táboráka docela rád. Líbilo se mi i jak hrál. Styl měl dobrej, jenom dost kazil, ale to by se třeba zvedl. Nicméně je na odchodu, co se dá dělat.

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:03 |  
                0 0

                Prý ten útočník s kterým jednáme je Pacanda.

                • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                  (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:20 |  
                  0 0

                  Doufám, že to je vtip.

  9. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:18 |  
    0 0

    chudák..:)) do Krkonoš dorazil v pořádku, kluci ho přijali v poho, ještě neví co bude mít za číslo dresu... Ale na spánek se těší jak malé děcko..:)) Toto pěkně začíná... Holt starej Jarolím..:))) slaviator

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 22.06.2007 21:37 |  
      0 0

      Hele a kde ty bereš takový info???

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:37 |  
        0 0

        Třeba ted večer jsem s ním kecal na ajsku ještě.. :)))

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:42 |  
          0 0

          Vlastně na tom je vidět, když byl hodku na ajsku, že to s ním zase tak hrozné nebylo, to je fakt.. :)) Uvidíme po týdnu galejí pod KeyJeyem:)) slaviator

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            (host)     před 17 lety 23.06.2007 16:37 |  
            0 0

            dej me jeho icq:D nebo ho aspon ukecavej za me at de do slavky :DD

  10. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:45 |  
    0 0

    Tak prej budem s partou jeste menit, prej k nim pude Suchač a k nam údajně Pacanda nebo Slepička. No fuj to bych neřekl do Sucháče.. že zdrhne k rudochum

    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

      (host)     před 17 lety 22.06.2007 21:56 |  
      0 0

      spekulace..:) Zvlášt když Suchý má hodnotu 30 mil... a Pacanda se Slepičkou dohromady možná dvacet..:) slaviator

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 22:49 |  
        0 0

        Já nevim, ale neříkal náhodou KJ, že má v hledáčku jednoho mladýho útočníka? Nemyslim si, že by tak mluvil o Pacandovi nebo o Slepičkovi... Kovix

      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

        (host)     před 17 lety 22.06.2007 22:52 |  
        0 0

        Ježiš fuj, Pacandu se Slepičkou bych nebral ani zadarmo. To by bylo oslabení a hlavně finanční. To jako ani náhodou a ještě za Suchýho, jednoho z momentálně nej hráčů do budoucna co v týmu máme.

        Když sháníme obránce - co Adam Petrouš, který má nakročeno do Liberce? Ve Spartě vnitřní rozvrat dělal dobře, tak si myslím, že by se mohl vrátit.

        Jak koukám na fotky Šmicra - evidentně dost zestárl...

        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

          TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 10:55 |  
          0 0

          Petrouš se vyjádřil ve Sportu ve smyslu že na něj nemáme. Prej stojí 4,5 milionu

          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 12:40 |  
            0 0

            Já to vidim tak, že on nemá na Slavii. Myslim, žádná škoda.

            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

              TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 13:04 |  
              0 0

              Rozhodně lepší Petrouš než celej Johana

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 14:18 |  
                0 0

                Jestli má v pohodě koleno, tak už ne. Je pravda, že Petrouš byjval..kdysi..elegantnější, ale Johana zas důraznější. Dolu šli oba, ale Petrouš si myslim curwa dolu. Holeňák prej hrál stabilně a v Mattersburgu byl velkou oporou. Ale to snad i Bejbl v Rapidu, přestože u nás už nestíhal, tak nevim jakou má ta rak. liga úroveň.

              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                (host)     před 17 lety 23.06.2007 14:28 |  
                0 0

                Petrous se Slavii vubec nepocital, info na pripadne angazma u nas od Karla Jarolima bylo vic nez formalni,v Liberci ma brat 5 mil. rocne a dalsi bonusy, chci zduraznit , ze ho tam hlavne lakal nas byvaly manazer Pepa Jinoch, u Taborskeho to bylo popdobne, oddily se dohodly , problem byl opet ve vyplate hrace, nakonec se do hry pridala Bolka a nabidla Jablonci financni kompenzaci o neco vice nez byl nas dluh vuci Jablonci a hrace udelala, je to jen potvrzeni kvality tohoto hrace a sleposti nasich byvalych i soucasnych treneru. Kdyz jsem si zaspekuloval o moznem odchodu Sucheho byl to pry absurdni nesmysl, pokud mam dobre info tak ta vymena ci prestup je rozehran na vice stranach, ceka se na jeho vykony na mistrovstvi sveta a pak se rozhodne, Marek je , ale stale zklaman z jednani Slavie a podle svych spoluhracu z repre smlouvu v teto podobe podepise tezko, ale ma byt jeste nejake jednani s Vandasem a pak se uvidi.Dost mi treba prekvapil Lukas se svymi nazory na Hrdlicku, bylo verejne tajemstvi, ze mu nabidli v listopadu novou smlouvu, ktera pro nej byla mene vyhodna nez ta predchozi, proto reagoval tak , ze rekl pockame, od te doby az do zacatku cervna uz ho nikdo nekontaktoval, pak sice neco probehlo , ale vylepseni smlouvy se jako Standa na zaklade o zhruba 1.5mil. korun nedockal.Osobne si myslim ,ze tu Bolku mel dohodlou predem, vede mne k tomu treba nektere jeho vykony, ale ve Slavii neco odvedl, novinari mu i uskodili, kdyz pustili ven info o nevyplacenych penezich, ktere jim rekl soukrome.Jeho vyjadreni nawebu Bolky je drsne , ale pravdive a mam pocit , ze oznacovat ho za zmrda , zradce je prehnane.Jiri

                • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 15:09 |  
                  0 0

                  Hrdla a jeho smlouva? Já ji neznám, ale pokud bymu třeba zkrouhil plat a dali mu větší bonusy. Chápal bych to a plně souhlasil od vedení( protže jeho výkony jsou pořád kolísavé a jistej neni. Zároveň bych pochopili Hrdlu, že na to nekývnul. Navíc je pravda, že jakákoli změna prostředí je asi jediná možnost pro něj. Myslim, že chtěl říct něco vtipnýho na úvod pro fandy, ale moc to nedomyslel. Novináři to převzali z webu Bolky. Je psanej dost tendenčně( stejně jako Sparťanskej). To, že pude Suchý do Sparty je podle mě jenom výplodem okurkové sezóny. I kdyby ho Slavia vážně pouštěla, pochybuju, že v český lize. A je jedno za jaký peníze. Stejně bych to ale považoval za velkou chybu. Obecně se mi teď zdá smluvní politika Slavie na dobré cestě. Jenom si myslím, že by se měli věci řešit na rovinu a bez emocí. Sednout si s Hrdlou a říct mu na rovinu. Uvědomujeme si, že si za nás něco odkopal a měl jsi povedený zápasy( např odveta se Celtou). Ale na druhou stranu si nemyslíme, že bys pro nás byl nepostradatelný a proto ti dáme jinou smlouvu a ty nám musíš dokázat, že se mýlíme( tzn jak jsem psal=bonusy) a nebo se domluvíme s tvým manažerem, aby ti našel angažmá jinde ku prospěchu obou stran. Je to sice trochu drsný, a chápu, že by se ho to mohlo dost dotknout, ale na druhý straně férový a myslim, že s odstupem času by to ocenil. Například LJ sám uznal, že v době, kdy odcházel ze Slavie tu byl moc velká konkurence a on ještě neměl na to, aby pravidelně hrál.

                  • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                    (host)     před 17 lety 23.06.2007 15:25 |  
                    0 0

                    Ano pokud se budou z 50 procent realizovat prestupy avizovane vedenim SmicerSourek, Johana, Cerny, Holenak a treba 1 utocnik souhlasim s tim ,ze po nekolika letech by slo o posileni, je tady jeste Dosoudil, ktery ma snad jiz neco domluvene, ale je nutne mene mluvit a vice delat, materska skolka v Krkonosich to nevytrhne a dnes mas jiz temet jiz jen 1 mesic do poharu, kde nas letos necekaji lehky souperi. Jiri

                    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 15:37 |  
                      0 0

                      Pochopitelně. Ale já vycházím z toho, co se dozvím jen jako běžný fanda. Neznám finanční situaci, detaily jednání o přestupech atd. Přestup může bát hotový za dopoledne, ale může se taky táhnout týdny, měsíce, nebo roky( Jako už onehdá Bican a to se s tim rozhodně nedělaly takový štrachy.) Z tohoto pohledu se mi vytipované posily jeví velmi racionálně.

                      • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                        (host)     před 17 lety 23.06.2007 15:41 |  
                        0 0

                        urcite, s tim souhlasim, jsou to bud hraci volni Johana, Smicer, Holenak, nebo cenove unosni , ale jde treba o to ,ze Smica sam rika, rozhodnus e tak do 14 dnu dle nabidek zvenku a to je podle mne pozde kdyz,31. cervence zaciname. A mozna to bude i naka supermnam prestupka , ale to v zavislosti na odchodech. Jiri

                        • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.06.2007 15:48 |  
                          0 0

                          No tak se shodneme. Čím dřív tím líp. Ale jsou prostě objektivní důvody, proč to nejde. Nějaké jednání nevyjde, jedná se s náhradním hráčem atd. A zorvna Šmíca podle mě neni dobrej příklad, protože ten to udělal dokonale. Připravuje se s týmem, aby obě strany o nic nepřišly a bude u nás plynule pokračovat ( druhá možnost je tak nereálná, že ji ani netřeba vypisovat:)))

                          • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                            (host)     před 17 lety 23.06.2007 15:50 |  
                            0 0

                            me info hovori o opaku, manazer pracuje na plne obratky,kez bys mel pravdu

                            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                              (host)     před 17 lety 23.06.2007 16:38 |  
                              0 0

                              nase vedeni ma nove zajem o ziskani utocnika Adama Varadiho z Ostravy(soucasti dohody dy mela byt castecna vymena nekoho z sirsiho kadru nebo hostovani jednoho z nasich mladych) je to potvrzena informace Dolezal by se mel pr

                            • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                              (host)     před 17 lety 23.06.2007 16:38 |  
                              0 0

                              nase vedeni ma nove zajem o ziskani utocnika Adama Varadiho z Ostravy(soucasti dohody dy mela byt castecna vymena nekoho z sirsiho kadru nebo hostovani jednoho z nasich mladych) je to potvrzena informace Dolezal by se mel pristi tyden sejit s Kahounem a projednat to

                              • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                                (host)     před 17 lety 23.06.2007 16:57 |  
                                0 0

                                dobra zprava . Jiri

                                • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                                  (host)     před 17 lety 23.06.2007 17:56 |  
                                  0 0

                                  No ja nevim, je Varadi o tolik lepsi jako Vrzal nebo Zelinka (pripadne Balek)? plex

                                  • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                                    (host)     před 17 lety 23.06.2007 18:04 |  
                                    0 0

                                    jenze znas Karla, temto hracum jaksi zatim nedal odpovidajici sanci, chce proste opet noveho hrace, proc , to se zeptej jeho, jinak kazde takoveto info beru s rezervou.Jiir

                                    • Re: Ladislav Volešák je slávistou!

                                      (host)     před 17 lety 23.06.2007 18:08 |  
                                      0 0

                                      varadi dal 6 golu to je vic jak taborak myslim ze by byl platnej a pod kj se muze vypracovat kajda

  11. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    martin08     před 17 lety 24.06.2007 18:23 |  
    0 0

    tak jsem to konecne nasel.. prej 30% z dalsiho prodeje! no to jsem zvedavej za kolik ho jednou prodame(:

  12. Re: Ladislav Volešák je slávistou!

    (host)     před 17 lety 24.06.2007 18:59 |  
    0 0

    At chcipne!!!