"Pohledávku uznáváme, část jsme zaplatili, zbytek uhradíme v nejbližší možné době," uvedl k problému manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal na slavia.cz. Slavia opravdu celý závazek splní, tak jako v jiných případech v minulosti. Navíc Slavia registruje také výrazné pohledávky, ty ale samozřejmě nejsou mediálně tak atraktivní.
Zastavené přestupy však klub zatím tížit nemusí. Případné posily se mohou zapojit do přípravy, k faktickému přestupu stejně může dojít až 1. července, kdy se otevírají registrace. Přestupy tedy nadále můžeme dojednávat, jen k jejich uzavřením dojde, stejně jako u všech klubů, po 1.7. Namístě není tedy žádná panika.
Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
Slavia doposud neuhradila veškeré závazky vůči svému bývalému hráči Martinu Zbončákovi. Zbývající část však bude doplacena v brzké době. Zároveň má klub pozastavené přestupy.
Komentáře (23)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 16.06.2007 09:19 |Neverending story :(
Co ta UEFA, jiz je to jasnejsi? Nebo budeme pro smich vsem?
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 16.06.2007 09:45 |Situace se prece bude resit az nastane, ted bojujeme o Ligu Mistru :)
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 16.06.2007 13:15 |Bohuzel zase polovicata informace od Ondreje Zlamala, klub nevyrovnal sve zavazky ani Holenakovi, Zachariasovi a dalsim, solventnost Slavie je hodne diskutabilni a nektere pohledavky jsou v postate nevymahatelne. Mluvte jiz Ondreji prosim pravdu.Jiri
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
bojler před 17 lety 17.06.2007 10:28 |A v cem lhal? Co tak mel rict jinyho. Uz mne tema kecama opravdu seres.
Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 17.06.2007 11:48 |Vypadá to, že Jiri je jeden z těch, pro které je fotbal jen a jen balík peněz. Když dvacetiletý kluk s příjmem čtyři miliony ročně dostane čtvrt milionu opožděně, Jiri ječí na SN jako stará dorota, jak ten ubožáček trpí, že má málo peněz, že si chudáček nemůže kupovat nový mercedes třikrát ročně ale jen dvakrát.. Přemýšlím, jestli je Jiri skutečně takový úchyl, který vyznává sex nikoli s ženskými, ale s bankovkami, nebo jestli to není převlečený Vandas za vzdělance. Tomu bych se nedivil. Přiblblý, neschopný agent, který nedokáže prodat hráče jako Suchý ani za polovinu toho, zač slušný agent prodá neznámou brněnskou naději, je prostě idiot a tudiž je pochopitelně pořád bez peněz.
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 17.06.2007 16:39 |No já se zase Jiřího musím zastat, přestože jeho komentáře jsou často velice kritické. To co sem Jiří napíše se většinou několik dní nato dozvídáme od oficiálních zdrojů.Stálo by zato se podívat na všechny jeho komentáře a poté se přesvědčit zda lhal, nobo psal prvdu. Má asi velice dobré kontakty na lidi kteří jsou se Slávií spojení a proto si jeho komentáře vždy rád přečtu, protože mám Slávii rád a rád znám pravdu.Mám proto na Jiřího dvě otázky. 1: podaři se odblokovat pozastavené přestupy do klubu, nebo bude muset Vláďa Šmicer přijít jako amatér. 2: jak velky je v současné době veškerý dluh co Slávia má. díky a s pozdravem Dejva Ps. pro všechny pisatele do diskuze: prosím vyvarujte se jakýchkoli urážek k ostatním učastníkům, každý má přece právo na svůj názor:-))
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
Markus před 17 lety 17.06.2007 17:11 |Jiri se na rozdíl od tebe alespoň podepisuje a nestydí se tak za svou virtuální identitu tady. Kdo je tu déle, ví co má čekat. Pominu-li formu, jsou informace od Jiriho občas zajímavé, Jiri promine, ty informace jsou občas kvality co člověk zaslechne někde v hospodě ... jenže už se párkrát stalo že se konkrétní nepravděpodobná informace napsaná Jirim potvrdila. Prosím anonymy, alespoň se na konci příspěvku podepisujte když už se nechcete přihlašovat na web. Děkuju.
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 17.06.2007 17:57 |On sepodepsal,byt neprimo jako DEJV a mimochodem s nim take souhlasim ohledne Jiriho
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 17.06.2007 18:17 |osophy
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 17.06.2007 18:43 |To, co tady píše Jiří se ví všobecně a je úplně zbytečné nad tím pořád pofňukávat. Jiří je ukázkový prototyp fanoušků, kvůli který se o Slavii říká, že je ubrečená. Už delší dobu celé vedení přiznává, že finanční situace Slávie není komfortní. Kromě Fořta se nikdo neprodal, rozpočet je kolem 80 milionů na rok, nelze čekat, že ze Slávie bude mávnutím kouzelného proutku druhá Chelsea. A už vůbec je nefér od Jiřího se navážet do Zlámala, který se mi v nové funkci opravdu hodně líbí. Dluhy jiným hráčům Slávie přiznala již dříve a určitě se hasí splátky tam, kde to nejvíc hoří. Je jeden typ slávistů, dejme tomu typ Jiří, kteří budou pořád brečet, fňukat, malovat čerty na zeď, a potom jiný typ, dejme tomu Karel Jarolím, který vezme to, co má a do posledního kola prohání Spartu a celou špičku ligy, skončí s týmem na druhém místě, vybojuje předkolo LM atd. Situace je bohužel taková, že za 18 let od listopadu žádný opravdu movitý zájemce o Slávii nestál (včetně Korbela, který toužil po Spartě a Slávie mu zbyla jaksi omylem a on po čase vycouval), přesto stále bojujeme o tituly, teď stavíme i vlastní stadion. Přestaňte se chovat jako baby a pokuste se aspoň trochu být na svůj klub hrdí. Umí to i fanoušci klubů, které jsou na tom oproti Slavii daleko hůře! Huzgi
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
Bejbl před 17 lety 17.06.2007 22:58 |Je pravda, že je Jiří hodně kritický, ale na druhou stranu se mi líbí, že se nenechává unést euforií, která tady občas panuje a pak hned následuje obrat, prostě styl "ode zdi ke zdi" (viz. KJ-při podpisu smlouvy tady označován za boha a za 14 dní je vyzván k odchodu...) Se závěrem názoru Huzgiho souhlas, hrdost nám chybí, ale ono těch impulzů na její posílení také nebylo v posledních letech mnoho.
Stadion nás ale nastartuje. Když jsem předminulý týden odcházel s davem lidí z lehkoatletického stadionu z Kabátů, říkal jsem si:"Tak za rok takto půjdu kousek vedle z našeho chrámu!":o)
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 18.06.2007 09:36 |hezky jsi to napsal, pod to se můžu klidně podespat. amon
ps: nese*te se do ondráše, dělá svou práci výborně a nikoho lepšího jsme si ani přát nemohli.
2 ufnukaný jiří NM
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 18.06.2007 10:38 |Vyrazy typu seru se do Ondreje, nebo jako Huzgi typicky ubreceny fanda Slavie, ne ne k Ondrovi, stacila jedina veticka od Ondry mame i dalsi zavazky po lhute splatnosti a ty budeme take resit, jenze ono pak poslouchat Vandase , jak krici , oni to neplni ani dalsim napr..........,Huzgi prozil jsem ze Slavii to zle a snad ted i roky, kdy je na vrcholu, kritika je namirena proti konkretnim jevum,hlavne proti nejruznejsim nedoplatkum ze kterych si delaji ruzni lide dobry kseft, samozrejme, ze me info je omezene, obcas i nepresne, ale proc treba Ondrej i vedeni nepusti treba info o Markovi komplexne a delaji z nej nepritele Slavie, kdyz ja treba vim, ze Marek se nikdy nepridal k zadne levarne, nikdy nesabotoval zapasy a starsi hraci o nem mluvi jako o charakternim klukovi. Chapu reakci proti Dosoudilovi, co provedl jsem dvakrat videl primo, ale Marek nikdy nevystoupil proti klubu, vzpomen si , kdyz Vandas mluvil o dluzich vuci hracum, Marek nevykrikoval nejake nesmysly a drzel pusu a to, ze chce reprezentovat musi pochopit kazdy fanda Slavie i pan Dolezal , s jehoz nazory na komplexni reseni ohledne uvolnovani do repre mladeze klidne podepisu. Neni prece mozne , aby hraci placeni klubem hlavne Necid, Svec, Suchy travili v klubu 2-3 tydny za pul ropku, nebo se v nem lecili ze zraneni v repre. Jiri
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
martyni (přítel SN) před 17 lety 18.06.2007 10:31 |huzgi tak to ale není, kritika není brečení. tady jde o to, jakou bude mít slavie budoucnost a většina lidí nechce slyšet, co všechno je špatně. Pokud třeba Jiří napíše, že hráči béčka nedostávají výplaty, tak to není brečení... pokud je to pravda, pak je to obrovskej problém, protože slavia musí stavět na mladejch a pokud jim třeba Jablonec nabízí lepší podmínky, tak to je velká chyba. Já samozřejmě nevím, jestli to tak je, ale vyloučit to nemůžu a jsem přesvědčen, že pokud je to pravda, tak je třeba to zveřejnit.
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
(host) před 17 lety 18.06.2007 10:49 |prehledl jdem ty otaszky, vseobecne panuje nazor, ze to bude jako kazdy rok, Slavie dostane prachy od sponzoru, splatky prestupu a prestupy budou odblokovany, ale pozor mohlo by se stat, ze se to nepovede a v tom pripade nemohou prestupovat ani zaci. Na konkretni sumu se neptej uvedenim castky bych odhalil jiste zdroje, ale i kdyby jsme postopupili do ligy mistru a pr dali Sventa za 60 milionu, tak by to nestacilo. Navic tu presnou castku zna opravdu par lidi a ja se opet sklonim pred hraci Jarolimem a Dolezalem, ze dosahli za tak vyhrocenych podminek takove vysledky. jiri
Re: Není ten Jiri převlečený Vandas?
martyni (přítel SN) před 17 lety 18.06.2007 11:47 |obávám se, že jsi uplně mimo, anonyme. Nevím, jak jsi např. přišel k tomu, že 20tiletý kluci ve slavii mají 4 mil. ročně. Podle mě je to hovadina. Nevím, jak dlouho bys vydržel pracovat tam, kde ti neposílají pravidelně plat. Takže si příště odpousť ty kecy a podepiš se.
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 19.06.2007 23:23 |Kdyby jsme měli víc takových "slávistů"jako se deklaruje ten Jiří,tak
to můžeme zabalit.Jenom pomluvy a nahrávání přátelům Slavie jako je týpek Vandas.Vedení řeklo jasně komu dluží a já nemám důvod si myslet,že dluží ještě půlce Prahy.Že nejsou peníze,to víme a taky víme proč.Spočítej si"slávisto"Jiří,kolikrát za posledních deset let přišla Slávka o titul "zázračným" jarem Sparty,pod taktovkou Horníka a jeho
následovníků.A tím přišla i o možnost hrát LM a vydělat stamiliony.
Ty prachy teď chyběj.
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 18.06.2007 11:11 |Tak jsem si tedka precetl vsechno co tady je napsane a musim se smat. Kazdej dela chytreho a pritom vubec ntusi jak to ve Slavii je. Ze dvacetiletej kluk nema na mercedes atd takove keci. Podivejte se jaka auta maji kluci v Acku proste normalni zadne vystrelky az na Svicka kterej ma ale auta jako hobby takze tmu se neda co divit. Jinak kazdej asi zije v jinech relacich protoze to jake jsou platy ve Slavii se ve svetovem meritku nic. Vsichni to berte podle sveta jak slysite a nebo ctete astronomicke castky za prestupy a platy tak si vsechno vydelte stem a a nechte misto v eurech v ceskejch a jeste ani nejste u toho co je tady v CR. A ze slavie nema penize to je znama vec a ze neplati to taky. Takze vsichni chytrolini kteri mate tyhle keci zjistetesi si radsi pravdu nez pisete tyhle hovadiny
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 18.06.2007 11:50 |Tihle mladí kluci si samozřejmě tady vydělávají míň než v Chelsea nebo Arsenalu. Na druhé straně tady hrají na velmi slušné úrovni (narozdíl třeba od Pekharta, Svěrkoše, Papadopoulose a jiných mnohem líp placených "uhaslých hvězdiček" v cizině) a jsou prakticky každý týden v televizi. Když odejdou do Jablonce, kde jim dají třeba o pět tisíc měsíčně víc, tak je tam neuvidí těch osm deset skautů z ciziny, co jezdí na každou ligu Strahov. Vlastně by jejich manažeři měli platit Slavii za to, že nechává ty mladíčky hrát a ukazovat se. Když takový Dočkal nebo Jablonský nastoupí párkrát za sezónu za áčko, zná ho hned celá republika a ví se o něm v Německu, Rakousku apod, zatímco mladíci z provinčních měst se musejí pořádně prosazovat, aby si jich někdo vůbec všiml. Tím nechci říct, že by se neměl zavézt pořádek do odměňování. Ale určitě nemůžu souhlasit s těmi, kdo tady tvrdí, že ti kluci jsou nějací chudáci. Kdo myslí dřív na peníze než na to, jak bude hrát, se stejně odpisuje sám.
Tantalos
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 18.06.2007 12:05 |ja osobne hodnotim uspesnou praci s mladymi ze dvou hledisek, kolik jich hraje v repre a kolik se jich proda a za kolik, jina hkediska jsou na h........., snad jeste kdyz kopou za acko.
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 18.06.2007 13:05 |Tak si hraj fotbal na počítači. Fotbal není zdaleka jen o tom, kolik kdo vydělá. Fotbal je taky o radosti z toho, že patříš ke skvělému mančaftu. Málokdo může říct: já jsem hrál ligu za Slavii nebo za Spartu. A když jednou povíš, já jsem válel za Drnovice nebo Blšany, za čas ti lidi řeknou: a co je to za vesnici? Kdo se o fotbal opravdu zajímá v Anglii nebo v Německu, určitě už slyšel o pražských S, ale o nějakém Jablonci nebo o repre týmu do pěti a půl roku ví kulový. Tantalos
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
Markus před 17 lety 18.06.2007 14:20 |Tohle tak trošku znám a věř mi že po pár letech z naprosté většiny lidí tento pocit vyprchá. Navíc to často pokazí sama organizace které jsi takto věřil tím že tě tolikrát s prominutím na*ere že procitneš. To co bylo dříve zábavou a ctí začnou brát jako běžnou práci a podle toho se chovají. To co píšeš o skautingu ze zahraničí platilo možná dříve, ale už neplatí dnes. Dnes se u nás za velké peníze odchází i z jiných než tradičních velkoklubů.
Re: Slavia přiznává dluh vůči Zbončákovi
(host) před 17 lety 18.06.2007 13:53 |Tak Pekharta bych rozhodne neoznacil za uhaslou hvezdicku...plex