Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Jablonec - Slavia B 0:1

Béčko pokračuje ve své šňůře výher a přiváží tři body za porážku třinácté rezervy Jablonce.

Jablonec B - Slavia B 0:1 (0:0)

Slavia: Diviš - Bauer, Radek Dejmek, Dosoudil, Šmíd - Borovský, Bayer, Dubský, Kovařík (46. Jablonský) - Robin Dejmek (68. Vrzal), Zelinka (89. Kobler).

Branka: 78. Vrzal

V úvodu viděla asi stovka diváků vyrovnaný zápas, po úvodní čtvrthodině ale slávisté byli lepší a vytvořili si několik šancí zásluhou akcí Kovaříka a hlavičky Dosoudila po rohovém kopu. Vítězná branka padla až v 78. minutě, odražený balón po rohu poslal za záda jabloneckého gólmana s přispěním domácího obránce Vrzal.

"Nedostali jsme třikrát za sebou branku, třikrát jsme vyhráli, taková bilance potěší každého trenéra. Dnes jsme sehráli vyrovnaný zápas, soupeř hrál proti nám s respektem a toužil získat bod, na který ale nedosáhl. V náročném programu dostávají příležitost všichni hráči, navíc s únavou se při dobrých výsledcích vyrovnává mnohem snadněji," řekl k zápasu trenér Luboš Kozel.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec - Slavia B 0:1

    (host)     před 18 lety 15.05.2007 21:27 |  
    0 0

    Skoda, ze takhle nehrálo v Jablonci i nase acko.

    • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

      (host)     před 18 lety 16.05.2007 01:45 |  
      0 0

      :-(((( jo

      • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

        (host)     před 18 lety 16.05.2007 10:43 |  
        0 0

        znovu se ukazuje, ze je kam sahnout, ze proste mame hrace dobre urovne, ale je treba jim dat prostor i v A tymu, Jablonsky mnohymi oznacovany za novy objev se tedy vratil do b tymu, nebo si za nej jen zahral a bude nadale pokracovat v Acku, Richi prosba k tobe, kolem mne koluji dalsi zvesti o zpomaleni tempa stavby stadionu v souvislosti s financnimi problemy materske spolecnosti, mohl bys k tomu nekoho povolaneho oslovit, zaverem nez kupovat zajice v úpytli, tak radeji zaradte nase odchovance a kupte jednoho opravdu dobreho fotbalistu. Jiri

        • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

          (host)     před 18 lety 16.05.2007 10:48 |  
          0 0

          ty vole,tak mam pocit,ze Karel se prejmenoval na Jiriho.Nechapu jak se u kazdyho clanku,at uz o vyhre acka,becka,nebo o cemkoliv jinem se pod nim objevi komentar Jiriho,ze je vse v prdeli..troubi

  2. Re: Jablonec - Slavia B 0:1

    (host)     před 18 lety 16.05.2007 10:55 |  
    0 0

    Že je kam sáhnout je jasné už dávno. Podstatné však bude, jak dlouho. Zda totiž budou tyto naděje ochotny hrát za podmínek, které je schopno současné vedení klubu vytvořit. Anebo budou následovat vábení agentů a odejdou po vzoru Eliáše, Valenty nebo Nečase? Kdo nechodí na "béčko" je pochopitelně překvapen když vidí např. Jablonského. A bude překvapen až uvidí další výtečné fotbalisty: Dejmka, Šmída Zelinku, Vrzala. Je jich v našich mládežnických týmech opravdu hodně. Ale při současném trendu naší finanční a marketingové politiky na ně mít nebudeme. A to je hrozná škoda!!!!

    • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

      (host)     před 18 lety 16.05.2007 11:03 |  
      0 0

      no jo ale nemuzes vsechno poskladat do acka v B se kluci pripravuji na velkej fotbal. a ver tomu ze ti chytri a pilni se u nas prosadi

      • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

        (host)     před 18 lety 16.05.2007 11:59 |  
        0 0

        diky za vola , ano pisi rad a o Slavii dvojnasob, je pro mne srdecni zalezitost, v prdeli to samozrejme neni a zrejme ani nebude diky prodeji hracu a asi i Dolezalovi, kterej se snazi nastavit urcity poradek, na rozdil od jinych se podepisi a vubec ti netajim, ze s kamarady casto dost kriticky diskutujeme a nejeden z nich sem pise , takze treba i pod tou prezdivkou. Docela by mne zajimalo jestli na zapasy vubec jezdis, kdyz mas tady kecu plnou pusu, my ano , snazime se kluky podporit, jajk to jde a dotaz na stadion pokladam po pondelnim rozhovoru s jednim borce, kterej tvrdi ze vse se zpomaluje.A jeste zaverem ocenuji hrace becka , kteri jsou co se tyce penez na tom jeste hur nez jejich kolegove z A tymu, nevideli totiz vubec nic,ocenuji i treba Svece , Latku, Vorla, kteri dokazali svuj charakter/proc to asi vis/ a doufam, ze vedeni se podari ty veci doresit a ze budeme hrat minimalne uefu a ty zasrany a protezovany Sparte jeste ukazem. Jiri

        • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

          (host)     před 18 lety 16.05.2007 12:59 |  
          0 0

          Nepisu sem od dubna. Volal mi kamos, ze ti Troubi chybim.Nehodlam svinstvo o kterym sem tady psal podporovat.Navic mi hraci jasne rekli o dalsim pogromu.To se dovis za par tydnu. Na Slavii chodime dal. Sem na rozdil vod jinejch schopnej mozna nadavat, ale chodim. Zdravi Karel

          • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

            Ravik     před 18 lety 16.05.2007 13:14 |  
            0 0

            Ehm píšeš o "dalším pogromu". Můžeš mi prosím říct, kdy byl tedy ten první?

            • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

              (host)     před 18 lety 16.05.2007 13:20 |  
              0 0

              Nevyplaceni mezd za ctvrt roku,realne nebezpeci konkurzu a rozhodnuti hracske kabiny/ ocem to uz vis.

              • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                (host)     před 18 lety 16.05.2007 21:18 |  
                0 0

                Asi takhle: Slibovali, že permanentky do Edenu budou do konce tohoto ročníku. Jsou na to písemný důkazy. Stavba jde opravdu celkem pomalu, ale zas ne dramaticky. Hráči nedostali výplaty, pohádali se v kabině a nakonec se většina rozhodla, že Doležalovi ukáží, že když neplní své závazky on, tak nebudou ni hrát tak, aby vyhrávali. Pokud jim peníze nevyplatí znovu, tak to znamená konec Slavie v současné podobě. V létě uvidíme co přivedou za posily - nikoho a ještě spousta hráčů odejde. Kromě Moravy jezdim všude a musim říct, že jsem těma piklema a šméčkama vedení Slavie a vypuštěnými zápasy opravdu vytočen a mrzutý. Nemít Slavii opravdu tak rád, tak se na to vykašlu, akorát se na tom stadionu musim rozčilovat kreténama jako jsou Makovička, Racek nebo Jára či výkony vlastních hráčů jako například Radka Dosoudila, 10. nejlépe placeného hráče ligy.

        • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

          Ravik     před 18 lety 16.05.2007 13:20 |  
          0 0

          No nevim, jestli tady dělat zbytečný dusno po rozhovoru s "jednim borcem" je zrovna ok. Můj známý zase dělá u Ernst&Young (finanční auditoři Slavie i Hochtief) a ten zas tvrdí pravý opak. O kterém se koneckonců přesvědčuju každý den když jedu kolem Edenu. A nepřijde mi, že by se tempo výstavby snižovalo, spíše naopak. A doufám, že až v létě rozjedou předprodej pernamentek tak zájem slávistů o ně všem pochybovačům (tím nemyslim zrovna Tebe) zavře pusu. Jenom já sám znám asi 10 lidí, kteří si pernamentku koupit chtějí a na Strahov přitom skoro vůbec nechodí.

          • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

            (host)     před 18 lety 16.05.2007 16:02 |  
            0 0

            od Pietra Povedeny auditor, hospodarske vysledky jsou tragicke, trenerum mladeze nechteji proplacet ani toaletni papir do saten, ale vse je v poradku. Co by se jjeste muselo stat, aby nekteri Katrin,Richi vnimali nejake problemy. Skutecne mne napada jen ten konkurz a jeste mozna oficialni zastaveni stavby na ktere chybi to jedine delnici.Proto vam doporucim jedine , podivejte se na fotecky a pak srovnejte s dnesnim stavem , snad na rozdil od jinych pochopite.

            • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

              Ravik     před 18 lety 16.05.2007 16:35 |  
              0 0

              Nevim jak Ty ale já mam jen informace z medií (ještě se osobně znám s Honzou Vorlem, ale ten je ve Slavii krátce a když spolu mluvíme tak žádné tragické scénáře nenaznačuje) a tyhle informace o tom, že Slavie je před konkurzem a že nemá ani korunu se tam objevuje už tak 6 let a předpovídaný konec klubu je stále v nedohlednu. Poslední dobou je to díky stavbě stadionu (zřejmě si jediný kdo odmítá uznat realitu, že stadion roste, bezohledu na to kolik tam je dělníků. Nejsem stavař a ani neznám priority Hochtiefu kde jim končí termíny apod.) naopak. A vypadá to, že se začne blýskat na lepší časy. Přeci jenom vlastní stadion je základ pro marketingový růst klubu. Tím druhým základem je vlastní kvalitní mládež a tu má Slavie bezpochyby poslední dobou jednu z nejlepších v lize. Takže opravdu nevidím, že by byl někde problém. Prostě standartní problémy 90% lilgových klubů, že je občas rozpočet trochu napjatý.

              • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                (host)     před 18 lety 16.05.2007 16:48 |  
                0 0

                od Pietra Standartni problemy trvaji jiz 5 let, ty nestandartni zacly letos kvuli znacnemu poctu hracu, kteri u nas konci a nechteji dopadnout jako Holenak a spol. Realita vetsiny ceskych oddilu je trochu jina, dluhy maji , ale hrace zaplati vzdy podle dohody. Stadion se stavi a doufam , zei dostavi. Neni to lek na vsechno, marketinku to mozna pomuze, ale pozor ,treba Vrba radeji miri na Zizkov/i to muze znamenat odliv mensich sponzoru, ktere Jirka oddilu prihraval.Nepredvidam konec klubu, naopak jestli se povedou prodeje hracu muzeme si vyrazne pomoct.Drzme palce v pondeli proti Zlinu.

                • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                  Ravik     před 18 lety 16.05.2007 16:56 |  
                  0 0

                  Kteří hráči končí? Ti co mají vyšší smlouvu tak snad jen Vlček a Jarolím ne? Vrba už neni ve Slavii 1,5 roku takže by to na menší sponzory vliv mít nemělo. A máš pravdu v tom, že když bude nejhůř tak je určitě koho prodat. Nadějí je dost a všichni hrát nemůžou.

                • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                  jane (admin)     před 18 lety 16.05.2007 17:10 |  
                  0 0

                  Tak az ted jsem si vsimla, ze Slavii dal k arbitrazi i Radek Cerny, projednavalo se to v dubnu a dokazu si predstavit, ze dluzny castky jemu, Holenakovi a Zboncakovi pujdou do peknych par mega a muzou byt problemy s tim, kde je vzit.

                  • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                    Ravik     před 18 lety 16.05.2007 17:12 |  
                    0 0

                    Prodat hráče?

                    • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                      jane (admin)     před 18 lety 16.05.2007 17:30 |  
                      0 0

                      tak ty penize snad meli mit hraci na ucte vcera, takze bud je tam maji anebo se to zase bude resit pozastavenim prestupu.

                      • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                        AKI     před 18 lety 16.05.2007 18:06 |  
                        0 0

                        A to když jsem se minul na Příbrami s Doležalem,Leškou a Rosenem,tak po sobě skákali a radovali se ze 3 bodů jak malý kluci. Ještě jsem jim poblahopřál k výsledku a oni šli asi do kabiny. Ale vypadali velice šťastně... Jediný co jsem nestih,jim vynadat za nepořádek v penězích,jak vidim,veliká škoda,že jsem to neudělal.... Tohle už je na palici!! AKI

                        • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                          (host)     před 18 lety 16.05.2007 21:30 |  
                          0 0

                          Vypadá to, že Slavia špatně skončí. Aspoň dostanem šanci si založit vlastní Slavii jako Bohemáci a bude euforie. Jestli nás dal k arbitráži i Černý a jestli je pravda, že odejde spousta hráčů a zastaví se stavba stadionu, tak pozastavuji prodloužení našich 2 permanentek a radši budu chodit jenom do Sazky, tam aspoň nemám pod sedačkou bordel, dokonce jsem tam na Kladnu položil 10 korun a na Boleslavi tam furt byly. Pane Doležale, jestli to neumíte, tak jděte, pane Leško, jestli nebude stadion, tak by pravděpodobně muž ve vašem postavení v 19. století volil jeden z tehdejších způsobů řešení toho, že zklamal tisíce lidí.... Jó, tenkrát ještě hrdost něco znamenala. Ať si myslim co chci, tak racionálně je dnešní Sparta fantastický klub (marketing, služby fanouškům, komunikace klubu, merchandising, kvalita kádru, akvizice hráčů, zázemí pro mládež, sponzoři). A neřikejte mi, že sem sparťan, to bych těžko vylezl Matterhorn v dresu Slavie...

                          • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                            Bejbl     před 18 lety 16.05.2007 22:52 |  
                            0 0

                            Ze Sparty bych tak posranej nebyl, on se jim marketing atd. dělá, když mají od komunistů a Macha stadion a donedávna příjmy z LM... Naopak to podle mě dělají špatně, jinak by celou naší ligu museli jasně převyšovat a ne se bát o titul do posledního kola. Nechápu, jak můžeš po pár poplašných zprávách a článku na fotbal.sport.cz tak zásadně uvažovat o zrušení permice apod. Drž se zdravého rozumu, firma jako Hochtief by těžko šla do takové akce bez záruk. Dluhy vůči hráčům budou podle mě vyrovnány, myslím, že je nyní ve Slavii trochu jiná finanční situace, než v minulosti. I když růžové to asi není.
                            Tak nenech prchlivost cloumat svým majestátem, permici klidně prodluž a v případě psychických problémů vzhůru na Matterhorn!:o)

  3. Kdo chce zajet do Slavie

    (host)     před 18 lety 17.05.2007 08:29 |  
    0 0

    Ačkoli se zajímám o média, co píše nějaký Totalsport má asi stejnou hodnotu jako psí výkal. Je to evidentně pokus zkomplikovat situaci ve Slavii. Ta je určitě těžká, ale pořád patříme Angličanům, kteří mohou krizi řešit, budou-li chtít. Nebudou-li chtít, a to bych se jim nedivil, oni totiž vidí, jak minulý management kupoval a prodával Kolouška a spol. a jak se vyhazovaly peníze oknem, Slavii prodají a bude lépe.
    Dnes šířit výmysly mohou lidé, kteří mají zájem na destabilizaci Slavie. Jelikož to převzaly internetové stránky Rudého práva, které má tradičně blízké styky s Košťálem, (a pozor, nikdo slušný se k přetištění nesnížil) je prvním podezřelým ze snahy poškodit Slavíi on a jeho vepřín.
    Jenže ono může jít i o snahu donutit Slavii k prodejům pod cenou, a tady bych podezíral hráčské agenty. Všimněte si,. jak se často píše o Eliášovi, Valentovi ap. Je škoda, že odešli, ale ve Slavii by stejně nehráli. Tam je podezřelý Vandas, který je evidentně ve Slavii velice nevítaný, a lidé mu blízcí. Třeba Šeterle, který manažuáje Boleslav, konkutrenta v boji o UEFU.
    Jenže povídá se, že jsou potíže i s některými nadějemi, které už mají místo v áčku, že jim jeden manažer namlouvá, jak veliké hvězdy jsou, a že on - nebýt Slavie - by pro ně měl flek málem v základní sestavě Realu Madrid. Tihle mladím kluci často lhářům a podvodníkům naletí, člověk rád věří dobrým zprávám, i když nejsou pravdivé.
    Obávám se, že se tihle manažeři pokusili Slavii rozhodiít ještě před utkáním se Slováckem, aby se nedostala do pohárů, a oni mohli snáz kšeftovat s dušičkami. Že se v Realu a možná ani v blbém Rakousku moc nechytnou, to je vedlejší, alespoň budou na prodej znovu a znovu budou provize.
    Tantalos

    • Re: Kdo chce zajet do Slavie

      Bejbl     před 18 lety 17.05.2007 09:33 |  
      0 0

      Souhlas. Totalsport jako nový časopis potřebuje zaujmout a finační problémy Slavie budou vždy vděčné téma.
      A manažeři hráčů? Veksláci v novém kabátě. A protože fotbalový svaz je slaboučký (nebo spíže velice dobře zainteresovaný...), výsledek je jasný...

    • Re: Kdo chce zajet do Slavie

      jane (admin)     před 18 lety 17.05.2007 16:23 |  
      0 0

      Tak i kdyz zastavam nazor, ze mediim se neda verit sni slovo, tak pod clankem na sport.cz je signatura CTK, coz je podle myho zaruka zpravy, ktera neni jen tak nejaky nesmysl bezhlave prevzaty.

      • Re: Kdo chce zajet do Slavie

        (host)     před 18 lety 18.05.2007 00:54 |  
        0 0

        Opravdu seriozně otázku zpracoval třeba deník Sport. CTK sama může napsat třeba větu - Země je placatá, říká anonymní zdroj -. To může být pravda v tom smyslu, že to skutečně tvrdí tčeba nějaký opilec. Ve skutečnosti to pravda samozřejmě není. Na podobné bázi vydávají česká media, včetně Četky, denně desítky zavádějících zpráv. T

  4. Re: Jablonec - Slavia B 0:1

    martin (přítel SN)     před 18 lety 17.05.2007 09:57 |  
    0 0

    Vážení,
    když to tady tak čtu, je mi smutno, divím se, že vůbec máme balony, toaletní papír va šatně, pořadatelskou službu, že nás vůbec nechávají hrát na Strahově, že jezdí autobus a hráči chodí na tréninky. Nevím jestli na webkameře se nestaví jen jakási maketa stadionu v měřítku 1:2000 (autíčka, jeřábky, panáčci ve vestách ze hračkárny). Hráči vyhrají jen když mají peníze, jinak schválně prohrávají, aby naštvali Doležala, Jarolím si vyrval poslední vlas že prodloužil o další 3 roky smlouvu, Hubáček spad z Marsu na hlavu, všichni chtěj pryč a nikdo k nám, i všichni dorostenci se na nás vykašlou, vedení nic nedělá, jen vesele utrácí za své vlastní požitky. Při tom všem jsme celý 4 body za super multi bohatým a sqělým týmem Sparta! Nevim nevim, nejlepší bude asi použít návod pana Matternhorna na chlapské řešení z 19. století a po ztrátě cti a naděje si prohnat kulku palicí....

    • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

      (host)     před 18 lety 17.05.2007 10:54 |  
      0 0

      Obdivuji ty, kteri to vidi jako ty,ale opravdu nevim proc musime kazdy rok cist v mediich a to Lukasi ve vsech o financni situaci Slavie, proc ne Liberec, Boleslav, Brno . Jinak o stadionu pise dnes i Sport/doporucuji precist/. Smyslem meho vcerejsiho prispevku nebylo destabilizovat situaci, ale zeptat se na me pochyby.Jeste u jedne veci si dovolim zastavit, argument proc prodlouzil Hub a Karel je k pousmani, v praci ti nabidnou smlouvu na tri roky, s tim ze kdyz te vyhodi, zaplati ti 70 procent platu za tuto dobu a to formou odstupneho do kratke doby dejme tomu jeden mesic.Jeste k Vrbvi, mozna oficialne on ani Pucek u nas nejsou, ale oba se na projektech naseho klubu podili, to vim tutove. Jinak s tebou souhlasim, ze je to zazrak to ctvrte misto a verim, ze snad by mohla vyjit i vyssi pricka, takze v pondeli na Strahov.

      • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

        martin (přítel SN)     před 18 lety 17.05.2007 11:48 |  
        0 0

        Ten argument s prodloužením KJ a Huba není k pousmání, kdyby Ti už dneska zaměstnavatel neplatil, co má, je příslib odstupného a jeho splatnosti fikce ve smyslu slíbit se dá všechno. Já vím, že asi není všechno O.K., ale nevidím to tak dramaticky, pokud se dobře prodá Švento (což bude škoda, někdy se na něj hezky dívá jak hraje, ale asi i nutnost), budeme v plusu a ještě možná na nějakou posilu slušnou posilu zbude.
        Ke stadionu - ten stadion se staví a čím víc bude rozestavěný, tím je větší šance, že se dokončí a já tomu pevně věřím. Financování je taky celkem jasné - něco je ekvita ENICU, něco jsou obligace E-side (nevím, kolik se už jich prodalo), ale pokud je tam hodnocení auditora - investiční příležitost, tak se asi prodají. Takže dostavit se to asi dostaví, ale splatit ty obligace (dluhopisy), to už bude složitější..

  5. Re: Jablonec - Slavia B 0:1

    (host)     před 18 lety 17.05.2007 11:21 |  
    0 0

    kde je nějaká tabulka soutěže kde hraje naše béčko? kdyžtak pošlete link díky..... SKS FOREVER!

  6. Re: Jablonec - Slavia B 0:1

    (host)     před 18 lety 17.05.2007 15:44 |  
    0 0

    píšete tady samý lejna, uvědomte si jednu věc, hochtief by nešel nikdy do byznysu za 1miliardu, kdyby to neměl garantovaný. co ocenění, obligace...vyližte mi všichni mrdel. večer budu v edenu a zas se přesvědčim, že roste jak z vody. vy si čtěte totalsporty, bo jakýkoliv srajdy. jsem rád, že neni spousty peněz na drahý nákupy a šanci dostávaj mladý bambitky. Jdu na zlín, budějky nevím jestli dám a vám doporučuji čekat na dlaší číslo totalsrajdy a stresujte se
    AMON rulez

    • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

      TKutnik (přítel SN)     před 18 lety 17.05.2007 19:02 |  
      0 0

      To je sice pěkný, ale příště to zkus slušně...

      • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

        (host)     před 18 lety 18.05.2007 00:57 |  
        0 0

        Možná že "Amon" použil přesně ta slova, jaká si autoři desinformací zaslouží. Tantalos

        • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

          TKutnik (přítel SN)     před 18 lety 18.05.2007 10:08 |  
          0 0

          Jistě, ale autoři desinformací jsou lidi z Totalsport apod., ale takové spekulace kolem Slavie budou vždycky, já osobně se už ani nerozčiluju...

          • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

            (host)     před 18 lety 18.05.2007 11:18 |  
            0 0

            ty dezinformace o kterych tady pisete jsou potvrzene reditelem Slavie i firmou , ktera stavi stadion, to ostatni si najdi treba na zapisech z arbitrazi nebo s tebou o tom radi pohovori hraci, kteri Slavii opousti, nebudou totiz vazani smluvnim mlcenim. Ne kazdy kdo kritizuje je nepritelem, o jine zbrane totiz nez to psani jsme prisli moznost ovlivnit deni v klubu, hlas. pravo a pod Jiri

            • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

              TKutnik (přítel SN)     před 18 lety 18.05.2007 11:23 |  
              0 0

              Jo máš pravdu, ale tady se probírá stadion a ne bývalí hráči kteří nás dávají k arbitráži. A ten stadion zatím roste podle plánu, takže v tomhle směru není co řešit. Jinak s tebou ale v principu souhlasím

              • Re: Jablonec - Slavia B 0:1

                (host)     před 18 lety 18.05.2007 11:59 |  
                0 0

                Ke stadionu jsem psal stokrat, shrnu to do jedine vety, az bude stat uverim, maket , slavnostnich zahajeni, kopani do maket nespokojenym trenerem jsem zazil jiz nekolikrat.Hlavne at kluci v pondeli vyhraji.Jiri