Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V Příbrami o čest nebo o poháry?

Už jen shodou náhod by Slavia mohla dosáhnout na příčky zaručující pro příští sezonu účast v pohárové Evropě. V neděli od 20:15 nás na svém stadionu přivítá Marila Příbram. Domácí budou hrát o holé přežití v nejvyšší soutěži, to jen nahrává faktu, že se bude hrát otevřený a přímočarý fotbal. Zápas vysílá živě ČT4 Sport, přijďte povzbudit naše fotbalisty přímo do Příbrami.

Oko zarytého slávisty bylo ve čtvrtek potěšeno pohlednou hrou našeho týmu, leč na duši stále zůstávají šrámy. Šest zápasů čekáme na výhru, gól se nám ale už vsítit podařilo. Neskutečných 505 minut dělilo domácí trefy s Mostem a Boleslaví. První poločas proti Mladé Boleslavi byl velmi dobrý, hře pomohlo nasazení Latky a především Švece, který naprosto vymazal Matějovského. Nakonec se po Necidově polostřele trefil Standa Vlček. Na konci poločasu ale Pecka srazil hlavou Suchého, náš stoper se dnes podrobil úspěšné operaci a zotavuje se ze zranění. Nicméně si od fotbalu odpočine minimálně dva měsíce a unikne mu mistrovství světa dvacítek v Kanadě. Ve druhém poločase začala hrát i Boleslav, vrcholem jejího snažení byl nešťastný vlastní gól Necida. Pohárová Evropa zůstává ve hře, pokud předstihneme Mladou Boleslav nebo Sparta vyhraje ligu i domácí pohár.

Příbramské dělí pouhé dva body od čtrnáctého místa. Naposledy uhráli cenný bod na hřišti Sigmy Olomouc, kde ale vesměs postávali před vlastním pokutovým územím a bránili remízu. Ta jim ostatně dává naději na záchranu. Spekuluje se o velkém vlivu Příbrami v zákulisních tahanicích, podle mého názoru tomu tak ale není. Výsledky Středočechů a pohled na tabulku mi dávají za pravdu.

V historii novodobé české ligy sehrála Slavia s Příbramí dosud 17 utkání s aktivní bilancí 9-5-3 a skóre 29:15. Ze zápasů doma jsme uhráli šest výher a tři remízy, venku již tak úspěšní nejsme, dokázali jsme zde dvakrát remizovat, shodně třikrát jsme zde vyhráli i prohráli. Z posledního vzájemného utkání hosté vytěžili bod, po Vlčkově trefě vyrovnával Penner. Tímto zápasem skončila naše série čtyř domácích remíz v řadě.

"Předpokládám, že mužstvo ukáže stejné nasazení jako v zápase s Mladou Boleslaví. Jen je škoda, že jsme nedokázali zvítězit. Nemá cenu spekulovat o tom, jak dopadne soutěž. Cílem je pro nás získat v posledních třech utkáních devět bodů," řekl trenér Slavie Karel Jarolím.

Našemu trenérovi budou v zápase chybět Necid, Dočkal a Vácha, kteří odcestovali reprezentovat do Anglie. Marek Suchý se zotavuje z operace a Dušan Švento stojí kvůli kartám.

Pravděpodobná sestava podle autora článku:
Michal Vorel - Krajčík, Latka, Aračič, Hubáček - Janda, Jarolím, Švec, Kalivoda- Gaúcho, Vlček

Utkání o naději obou týmů odstartuje v neděli 13.5 ve 20:15. Vysílá ho živě ČT4 Sport. Přijďte pomoci týmu k co nejlepšímu umístění na konci ligy! Každá hlasivka pomůže!

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    mart     před 18 lety 12.05.2007 00:17 |  
    0 0

    TKutniku, prvni veta druheho odstavce !!! Takhle bych sve nalady nevistihnul ani ja sam. Dobra prace!!
    Jen snad jeste otazecka - neni nahodou Ante zranenej? Mozna Studik - pro nej by to mohl byt dobry reparat za to nastesti s Libercem!! .... a jeste by mohl dostat sanci Urbanek (napriklad misto Gaucha).zdravi mart

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      (host)     před 18 lety 12.05.2007 00:26 |  
      0 0

      Hráči na hostování mají zákaz hrát, aby jim klub nedlužil prémie až po sezóně odejdou zpět do svých klubů. Tak to prostě je.

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        (host)     před 18 lety 12.05.2007 10:00 |  
        0 0

        To s těmi hráči na hostování myslíš vážně? A kdo vůbec hostuje? Jen Urbánek s Reiterem ne? Ale jestli to je pravda tak ať se nad s sebou vedení zamyslí. Chudák KJ. Urbánek by se v neděli hodil. Ravic

        • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

          mart     před 18 lety 12.05.2007 10:05 |  
          0 0

          Tak pan doktor Dolezal tvrdi, ze sice dluzime, ......ale malo, ........a dokonce KDYBY nam platily jine subjekty, problem by nebyl, .... jinymi slovy - jsme vlastne mistry ( teda az na to, ze nam neplatej JINE subjekty - cimz bych se teda ja jako manazer asi nechlubil...).mart

          • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

            AKI     před 18 lety 12.05.2007 11:43 |  
            0 0

            Marte,k tomu tvýmu článku nahoře,mě se Gaucho líbí... Připomíná mi trochu svym stylem hry Forďáka = nemusí se dařit,ale odjezdim to!!! Je veliká škoda,že to ve čtvrtek netrefil líp,hezky si ukázal,od Matěje dostal super balon,pěkně si počkal... a trefil golmana... Jsem zvědavej jestli bude hrát v neděli v základu,na benonarku Příbram by se hodil. JInak s Urbánkem souhlas,měl by hrát,ale jak to poskládat.... A to mlžení Doležela se mi už taky přestává zamlouvat,asi se ho dojedu dneska zeptat do Jílovýho,jak to teda je. AKI

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        (host)     před 18 lety 13.05.2007 19:28 |  
        0 0

        Ano, myslím to vážně. Tuto informaci mám od jednoho z hráčů. Situace prý opravdu není dobrá, hráči jsou celkem nervózní. Doufejme, že se to dá do léta do pořádku. Bylo by prostě moc drahé, kdyby Urbánek s Reiterem hráli, proto to vedení zakázalo. Jak jsem z kabiny nakoupil, tak prodávám. Urbánka je podle mě velká škoda.

  2. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 12.05.2007 01:38 |  
    0 0

    Trochu jsem zkoumal "nejhorší" variantu pro případ postupu jen do Intertota a z této možnosti nejsem nadšen. Gruzie, Kazachstan a Řecko a pak stejně jen druhé předkolo UEFy. viz http://georgk.blogspot.com/ Otázkou jen je, zda jsem vůbec přihlášení a je zájem Intertoto hrát.

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      PetCC     před 18 lety 12.05.2007 09:36 |  
      0 0

      Intertoto sice nemá žádný skvělý vylosování, ale určitě hratelný. Já ale myslím, že je ještě šance být před Boleslaví, máme s ní lepší bilanci a nikdo v naší lize se nevyhne překvapivé ztrátě.

  3. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    (host)     před 18 lety 12.05.2007 08:25 |  
    0 0

    Nevíte zda sme přihlášeni do Intertoto Cupu ? A co by nás v něm čekalo, kolik zápasů a s kým ?

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      PetCC     před 18 lety 12.05.2007 09:39 |  
      0 0

      2.kolo - s postupujícím Gruzie/Kazachstán
      3.kolo - 6.tým z Řecka.
      Před posledním kolem
      5.PAOK Thessaloniki 29 12 6 11 31-29 42
      6.Neos Panionios Athinai 29 11 9 9 30-30 42
      7.OFI Heraklion 29 12 6 11 41-44 42

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 12.05.2007 11:27 |  
        0 0

        U té Gruzie tam je Tbilisi:) viz výše

        • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

          PetCC     před 18 lety 12.05.2007 15:24 |  
          0 0

          Z Gruzie i Kazachstánu jdou do Intertota třetí týmy ligy,
          tabulka Gruzie 3 kola před koncem
          1.Olimpi Rustavi 23 17 5 1 52- 7 56
          2.Dinamo Tbilisi 23 17 2 4 47-17 53
          3.Ameri Tbilisi 23 15 5 3 44-14 50
          4.FC Zestafoni 23 14 8 1 46-10 50

          takže Tbilisi jo, ale Dinamo nejspíš ne.

  4. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    (host)     před 18 lety 12.05.2007 10:02 |  
    0 0

    Píšeš "Pohárová Evropa zůstává ve hře, pokud předstihneme Mladou Boleslav nebo Sparta vyhraje ligu i domácí pohár." To myslíš jak? To se změnily pravidla? Dříve to snad bylo tak, že do pohárové Evropy šel poražený finalista v případě, že vítěz měl právo na LM. Nebo ne? Ravic

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      (host)     před 18 lety 12.05.2007 10:34 |  
      0 0

      jj,,,tohle sem taky nepochopil, jestli se neco zmenilo tak sem to nezaregistroval :). czross

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      (host)     před 18 lety 12.05.2007 11:06 |  
      0 0

      souhlas... do Evropy pujde z poháru když ho vyhraje Sparta poraženej finalista, tzn Jablonec nebo Budějky... My bychom šli ze čtvrtého místa pokud by v poháru hrál ve finále i třeba Liberec nebo Bolka, které by se kvalifikovali do pohárů i z ligy..

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        PetCC     před 18 lety 12.05.2007 15:04 |  
        0 0

        Poraženej finalista, jen pokud Sparta vyhraje pohár a bude 1-2 v lize. Pokud bude 3. a pohár vyhraje, tak jde do Poháru UEFA 4. z ligy.

        • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

          TKutnik (přítel SN)     před 18 lety 12.05.2007 17:45 |  
          0 0

          Za tohle se omlouvám, blbě jsem to zformuloval...

  5. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    Urbie     před 18 lety 12.05.2007 11:00 |  
    0 0

    pošlete Příbram tam kam patří...

  6. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    (host)     před 18 lety 12.05.2007 13:18 |  
    0 0

    To je hustý kafe,ještě před měsícem jasný kandidát na titul a teď se klepeme o Intertoto a výlet do Gruzie.Nemůžu si zvyknout,že jsem slávista=loser.Už jenom doufám,že za rok ten stadion budeme mít(ani tomu ještě zcela nevěřím,protože zklamání už bylo tolik), a pak,že se něco prolomí a že nebudeme hrát jenom do 25.kola.Jestli ligu vyhrají bolševíci z Trabant arény,tak skočím z okna.No jo,když já bydlím v přízemí,to je život posraný...:-((

  7. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    Bejbl     před 18 lety 12.05.2007 13:53 |  
    0 0

    Tak snad se projeví naše kvalita a pošleme Příbram do 2. ligy. Po tom, co provedli se Zlínem, si to zaslouží.
    Dnes ve Sportu pan Doležal:" K mužstvu a realizačnímu týmu jsme přímo nemluvili. Naše prohlášení mělo sloužit jako motivace"
    No nevím. Jestli jsme projeli titul, tak zase vlastní nedůsledností a neprofesionalitou (pokolikáté už od roku 1989?)
    My prohrajeme x zápasů a vedení s týmem nepromluví, vydá motivující prohlášení...
    Kopyta z Letný měli krizi a něco s tím rázně udělali. Netvrdím, že nucení hráčů být od rána do večera na stadiónu je ideální, ale zabralo to.
    Přitom to jsou opravdu kopyta, naši hráči mají lepší kvalitu, ale my to nedokážeme využít....

  8. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    KING25     před 18 lety 12.05.2007 14:49 |  
    0 0

    První věta mě hned vyrazila dech a to "Už jen shodou náhod by Slavia mohla dosáhnout na příčky zaručující pro příští sezonu účast v pohárové Evropě" Co to je za náhodu se ve zbylých třech kolech dostat před tým, který má jen dva body náskok a horší vzájemnou bilanci a i skore?? Když se podívám na los posledních tří kol, tak šance na třetí místo je celkem dost reálná a tu shodu náhod bych nechal na předkolo LM. Když vyhrajeme v Příbrami a rudoši vyhrají nad Libercem, tak na druhé místo budeme ztrácet 2 body a v posledním kole hraje Bolka s Libercem proti sobě, takže někdo ztratí. Prostě třetí místo ještě není o náhodě, ale je schopna si ho Slavie vybojovat sama. Když získá všech 9 bodů, tak myslím, že UEFA je jistá a shodou náhod můžeme být druhý. Těd je ale právě ta prekérka, jestli si máme přát, aby nám byla štěštěna nakloněná, ponevaž v tom případě by šel titul k rudochům.

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      PetCC     před 18 lety 12.05.2007 15:08 |  
      0 0

      Tak tohle je správnej přístup. Já sice počítám s možností 4. místa, ale samozřejmě věřím v lepší umístění!

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        (host)     před 18 lety 12.05.2007 17:52 |  
        0 0

        Stále je teoretická naděje, ale uznávám že jen teoretická i na 1místo.
        Když Sparta vše prohraje (to je blbost - rozhočí jí tam nějak dotlačí)
        Liberec vyhraje jen na Spartě (to je tak 30% šance, ale určitě všechna tři utkání nevyhraje)
        Boleslav prozměnu porazí Libe a jednou remizuje - ta remíza je reálná hned s ostravou, ale myslím že Libe v takové sistuaci nedaj
        Takže spíš to vidím s trochou štěstí na tří flek - když bůh dá můžem bojovat o druhý
        Jo a samo, že Slavia musí udělat tři body což by bylo super, ale ......... já prostě věřím minimálně na třetí flek

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      TKutnik (přítel SN)     před 18 lety 12.05.2007 17:46 |  
      0 0

      Kingu, to jsem myslel v souvislosti s naší aktuální formou i když s Bolkou přišlo zlepšení. Za posledních šest kol jsme získali nejméně bodů z celé ligy

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        (host)     před 18 lety 12.05.2007 18:38 |  
        0 0

        Liberec hraje se Spartou a Bolkou, myslim, ze tam nekdo musi zarucene body ztratit. Kdyz vyhrajeme posledni 3 zapasy tak uefa nebo i pripadne lm nas neminou!

        • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

          (host)     před 18 lety 12.05.2007 20:02 |  
          0 0

          Ty jsi optimista. S tím výkonem, co předvádíte, budete rádi za čtvrté místo

      • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

        KING25     před 18 lety 12.05.2007 19:29 |  
        0 0

        Jasný...taky mě ty porážky co přišli říkají, že 4 klidne můžeme být na konci ligy. Ale tak taky nikdo nečekal, že po výhrách příjdou takové hrozné výkony. Tak tím samým způsobem se to může opět otočit a zase můžeme všechno vyhrát.

        • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

          TKutnik (přítel SN)     před 18 lety 12.05.2007 20:29 |  
          0 0

          To doufáme všichni...Jinak jestli to tímhle přivoláš tak ti vlastníma rukama postavím pomník :-)))

          • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

            KING25     před 18 lety 13.05.2007 12:05 |  
            0 0

            Znamenám si..:-)

  9. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    (host)     před 18 lety 13.05.2007 10:51 |  
    0 0

    Míííša Švec 4ever !!! :-*

    • Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

      (host)     před 18 lety 13.05.2007 12:11 |  
      0 0

      Misa Svec a Martin Latka strasne zvedli kvalitu celyho tymu. Bylo to strasne videt. Svec byl ve stredu zalohy excelentni, naprosto vymazal matejovskyho, vodjezdil to po zadku.... a Laty bude vzdycky trochu nedocenenej, je to holt stoper a je min videt nez ofenzivni plejeri, ale byl absolutne bezchybnej, mel vsechny hlavy, hecoval to..... Podle myho je Laty nejlepsi fotbalista kaprligy. Nechci bejt zlej, ale Aracic je silne nahodovej a Dosoudil (kdyz vynecham to ze si nechal dat zbytecny dve cerveny) taky dela dost chyb. Proste s Latym a Suchacem byla ta vobrana vo sto procent jistejsi.... Veverak

  10. Re: V Příbrami o čest nebo o poháry?

    (host)     před 18 lety 13.05.2007 17:33 |  
    0 0

    Fandit Slavii je utrpení, které zažívám již 18 let. Do Liberce a Boleslavi je přitom tak blízko. Letos jsem byl na 23 zápasech a teď váhám, mám sednout za volant ject do Příbrami na klokbásu nebo ne? Asi nepojedu, lituju už toho Jablonce. Bohemáci maj aspoň radost ze života, my se musíme jenom třást, aby vedení zas něco neposralo a nebyl průšvih. Nevim, táhne se to nějak dlouho a už je mi z toho smutno. Už by se to mohlo stabilizovat ne? Jsem zvědav, jak dlouho to ještě potáhnem, jestli se konečně něco změní, nebo jestli nám ujede vlak. Fandit Spartě je snadné, fandit Slavii je kumšt a sebemrskačství. Mám ject nebo ne?