Zápasový report:
S návratem zraněných Latky a Švece mohl Karel Jarolím postavit asi nejsilnější možnou sestavu. Zůstal u tradičního rozestavení 4-4-2 s útočnou dvojicí Vlček, Necid a třemi změnami v obraně. Že to byla dobrá volba, potvrdil vstup do utkání, který vyzněl jednoznačně ve prospěch Slavie. Hned od začátku začala aktivně, dostala se k zahrávání série rohových kopů, ale nic z nich nevytežila. Uklidnil ji však vstřelený gól, který padl po 505 minutách brankové impotence. Mladá Boleslav až překvapivě působila nevýrazným dojmem týmu, kterého bychom asi netipovali na třetí místo. Hráči jako by neměli o hru zájem, nebojovali, směrem dopředu byli hodně marní. V závěru první půle musel vystřídat Marek Suchý, který byl otřesen po souboji s Peckou a odjel do nemocnice s podezřením na zlomeninu jařmové kosti, které se bohužel potvrdilo. Místo něj šel na stopera Švec, kterého v záloze nahradil Hrdlička. Obrovskou šanci promarnil Vlček při svém sólovém úniku, kdy nešťastně podklouznul.
Do druhé půle nastoupili hosté jako vyměnění, vyrovnali hru a po jedné tutové šanci na obou stranách i skóre. Svou nešťastnou tečí k tomu pomohl i Necid. Hra ve druhém poločase pak byla vyrovnaná, obranu Slavie bohužel opustil už druhý hráč, Latku kvůli křečím střídal Kalivoda. Deset minut před koncem pak byl přísně vyloučen po faulu na Krajčíka Poláček, možná kompenzace za neodpískanou penaltu na Jandu v prvním poločase. I přes další dvě šance však Slavia z početní převahy víc nez bod nevytěžila. Dnešní utkání toho moc nevyřešilo, i když bylo znát zlepšení ve slávistické hře a zejména v nasazení. Jestli chce Slavie pomýšlet na Pohár UEFA, musí bezpodmínečně tři zbývající zápasy vyhrát.
V dalších utkáních to však Karel Jarolím nebude mít jednoduché se sestavou. Příští zápas si kvůli čtyřem žlutým kartám nezahraje Švento, dvě kola nebudou k dispozici kvůli reprezentačním povinnostem ani Necid s Dočkalem a Váchou.
Průběh utkání:
9. minuta - Krajčík nacentroval přesně na Necida, jeho rychlá rána byla zblokována
20. minuta - Necid ve vápně střílel vedle, míč se ale dostal k Vlčkovi a ten ho uklidil do sítě - 1:0
33. minuta - Janda vybojoval míč, řítil se do vápna, kde byl údajně čistě odzbrojen
45. minuta - obrovská šance Vlčka, běžel sám do vápna, ale těsně před střelbou uklouzl
49. minuta - Vorel kryl střelu Kysely
50. minuta - Necid vyzkoušel hostujícího gólmana zpoza vápna
51. minuta - Švento perfektně zatáhl míč do vápna, kde sám před gólmanem přestřelil. Kousek od něj úplně volný Vlček se jen zlobil.
52. minuta - stoprocentní šance Boleslavi, Hubáček tečoval na roh gólovou střelu Abraháma
57. minuta - Matějovský rozehrál standardku po zemi do vápna, kde Necid tečoval za záda vlastního gólmana - 1:1
64. minuta - Hrdlička nebezpečně hlavičkoval po rohovém kopu
72. minuta - Vlček se řítil do šance, ale místo střely jen špatně nahrál
75 minuta - Kalivoda našel Jarolíma, jehož nebezpečnou střelu z voleje gólman vyrazil
85. minuta - Krajčík nacentroval na Gaúcha, jehož hlavičku z malého vápna hostující gólman vyrazil
Ohlasy trenérů:
"S výsledkem nejsem spokojen. Pozitivně se do hry projevil návrat Švece a Latky. Pak jsme ale museli udělat změny v sestavě, Suchý odstoupil, zítra jde na operaci a bude minimálně dva měsíce chybět. Na Mladou Boleslav jsme byli dobře připraveni. Jenže za stavu 1:0 svou šanci trestuhodně zahodil Švento, zřejmě nás to pak stálo dva body. I když je pravda, že jsme tam měli další šance. Výkon, nasazení i přístup byl dobrý, jen možná u střídajících hráčů bych očekával větší touhu. Fotbal měl kvalitu i díky tomu, že obě mužstva chtěla hrát," řekl k zápasu trenér Karel Jarolím.
"Bylo to pro nás těžké utkání. Slavia se na nás dobře připravila. Do utkání jsme vstoupili laxně, nechali jsme Slavii prostor ve středu hřiště. Druhý poločas jsme se zlepšili, zvýšili tlak. Jsme rádi, že jsme nakonec vybojovali bod, když jsme prohrávali. Utkání ovlivnilo vyloučení, když jsme se dostávali do hry. U červené karty nebyl téměř žádný kontakt, takže to byla zbytečná karta," uvedl Dušan Uhrin ml.
Audio rozhovory:
Rozhovor s Tomášem Necidem - Poslechněte si rozhovor po tiskové konferenci s
naším útočníkem, který byl velice rozmrzelý z vlastní branky a též z
nutnosti opustit tým v důležitých bojích. Délka je 6:27, kvalita 48
kbps. Velikost 2,22 MB. Stahujte ZDE.
Rozhovor s Michalem Švecem - Rozhovor s navrátilcem do sestavy Michalem
Švecem, který litoval svého kamaráda Marka Suchého. Ale je i šťastný za
návrat do sestavy, i když měl za sebou jen dva tréninky. Délka je 7:45,
kvalita 48 kbps. Velikost 2,66 MB. Stahujte ZDE.
Slavia - Mladá Boleslav 1:1 (1:0)
Slavia: Vorel - Krajčík, Latka (70. Kalivoda), Suchý (45. Hrdlička), Hubáček - Janda (78. Gaúcho), Jarolím, Švec, Švento - Vlček, Necid
Branky: 20. Vlček - 57. vlastní Necid
ČK: 79. Poláček (Mladá Boleslav)
Komentáře (28)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 10.05.2007 19:42 |Hoši, děkuju!! Byla to smůla, ale zabojovali sme a teď už snad všechno vyhrajem. Dva vlastní za čtyři dny, to fakt na h.. Ale ofenziva už byla dobrá, až na to proměnování, ale i to se zlepšilo. Místo Sucháče snad naskočí Aračič. V posledním kole si to Boleslav pokazí sama s Libercem a dostaneme se aspoň na UEFU.. SKS Forever!!!!
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
PetCC před 18 lety 10.05.2007 20:24 |Kluci tak trénovali zakončování, až začali dávat goly i do vlastní branky! :-)
Ve dvou posledních zápasech už jsme dali 3 góly, soupeř ani jeden a máme jeden bod, příště to už snad bude lepší.
P.S. Vlastní góly, to pro mě není nic neznámýho :-)
hodnocení
rudahvjezda před 18 lety 10.05.2007 19:43 |konečně fotbal! je mi líto, že jsme nevyhráli, ale jsem moc rád, že jsme zase ukázali, že fotbal hrát umíme!
jinak hodnocení asi takto: Vorel 6 - Krajčík 6, Latka 7 (70. Kalivoda 5), Suchý 7 (45. Hrdlička 5), Hubáček 4 - Janda 6 (78. Gaúcho 6), Jarolím 5, Švec 7, Švento 6 - Vlček 6, Necid 6
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 10.05.2007 19:58 |Dneska tam bylo nasazení, kluci hráli fotbal. Určitě bylo vidět zlepšení od posledních zápasů v obraně - dvojice Latka, Suchý je prostě v osučasné době nejlepší možná varianta, takže je velká škoda Markova dalšího zranění. Návrat Latky do sestavy moc pomohl.
Navíc v prvním poločase famózně Míša Švec, ve druhém poločasu na stoperu už to nebyl úplně on, ale i tak zahrál skvěle.
Navíc bylo vidět, že Matej patří do obrany - záloha s Jandou a Šventem na křídlech byla výborná. Už jen tak koncovka.
P.S.: Necid odehrál taky výborné utkání, škoda vlastního, ale to se prostě někdy stane. Na druhou stranu by bez něj nepadl ten první gól. DaBeckham
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
mart před 18 lety 11.05.2007 09:46 |...jiste, Matej je typickej obrance, proto zavinil situaci pred vyrovnavacim golem. Jako krajni bek si takovehle "haseni" nepresne prihravky(od Jarolima) proste nemuze dovolit. Matej je kraj obrany (ne krajni obrance) z nouze, protoze lepsiho nemame. Vorel je asi tak tak rychlej jako ja, a to uz nestaci ani na regionalni soutez. Tim netvrdim, ze Janda byl spatnej, spis naopak - dokonce i nepochopitelne komentujici Zelenka priznal, ze na nej byla penalta, a jeste dalsi zaktrok tesne pred vapnem, ktery ten "zazrak" v cernem nevidel. Kdyz uz jsem u rozhodciho (ktery dostaval od Zelenky i toho blabolila na CT2 jednu pochvalu za druhou) tak v prvni puli fauly Krajcika a 2x Pecky ve vyskoku be jakehokoliv umyslu hrat mic ( tedy pouze sestrelit protihrace v okamziku, kdy ma omezenou kontrolu nad vlastni stabilitou) to je treba trestat. Co se tyce vylouceni Polacka, tak to bylo dost prisne, ale i v jeho pripade je rozhoduji naprosty nezajem hrat mic. To jestli Krajcika trefil nebo ne je podle mne druhotne.
No a abych rekl taky neco pozitivniho, tak si myslim, ze hosi hrali dost dobre. Zejmena Janda, Svec a Jarolim(az na tu prihravku pred vyrovnanim :().zdravi mart
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
Urbie před 18 lety 11.05.2007 17:09 |je fakt, že kdyby tu přihrávku nechal, šla by do auto a pododa, takhle bohužel z toho byl gól..
jinak mně se taky moooc!!! líbil Švec, jeho bojovnost a nasazení nám hodně chyběla a to že zaskakoval i zajiný v odebírání míču, to už nebudu ani komentova..
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 10.05.2007 20:00 |Velice dobrý výkon, Švec hrál skvěle a Janda taky, remíze - co naděláme, holt jsme nedali víc gólů. Rozhodčí Makovička nás celý zápas řezal, především udělování karet mu moc nešlo spravedlivě. A Pecka 15 faulů kdy jde do hráče a ne do míče a ani jeden pískaný. Prostě je ten fotbal vlivem rozhodčích horší než by mohl být.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 10.05.2007 20:02 |Ještě jsem zapoměl dodat, že čerená byla udělena zřejmě nesprávně, ale mělo být daleko víc žlutých pro hráče Boleslavi.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
PetCC před 18 lety 10.05.2007 20:26 |Mě bylo jasný hned na stadiónu, že to Krajčík přihrál, jenže na tohohle rozhodčího platí jen divadlo.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 10.05.2007 20:33 |Je to škoda, ale makli, to je hlavní, výtečně hrál Krajčík a i Necid, škoda toho vlastního golu, ale aspon makal celý tým, doufám že v létě celá kostra týmu zůstane a Enic vydá něco na posily, doufám že se vrátí Šmíca knám a ne do Bohemky jak to nedávno tvrdil, ale jinak dobrý, Slavia forever
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
AKI před 18 lety 11.05.2007 13:05 |To je fakt,jestli ho jenom trochu líznul,tak to je hodně... Hodně přísná ČK,ale i takový je fotbal v ČR.....
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
KING25 před 18 lety 10.05.2007 20:41 |Ty vado...my si to tam vždy v tom vápne tak přihráváme a vymýšlíme jak to tam do branky dostat a při tom se na druhé strane přesvědčujeme, že tam stači šikovne stát a nebo trošku povyskočit a je to tam. No tak konec černého humoru. Dneska se mě výkon našich hráčů libíl..opravdu jezdili po zadku a tolik skluzů za zápas jsem snad ještě nikdy neviděl. Opravdu se mě ten výkon líbil a vrací se ta správná Slavie. Škoda že se zranil Suchý..konečne se dala naše nejlepší stoperská dvojice dohromady a hned příjde další zranení. Ta bolka si nezaslouží třetí místo a věřím, že se před ní ještě dostanem.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
martin08 před 18 lety 10.05.2007 21:33 |Presne tak.. Jen co se nam vratej "nasi" stoperi tak to jde, skoda jen tech zraneni. Ale tohle byla nase Slavie! bohuzel i s vysledkem :( a pred MB pujdem! Pane boze jen at titul neudela Sparta! na druhej flek to asi uz neda..
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 18:55 |na druhej flek to být může ale musela by sparta porazit liberec a ještě boleslav taky vyhrát nad libercem, pak bolka blichtit s Baníkem a jsme tam na vzájemnej zápas s boleslaví. Ale musíme vše vyhrát!!!!
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
KING25 před 18 lety 11.05.2007 21:02 |No to je právě prekérka..:-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
AKI před 18 lety 11.05.2007 13:02 |I mě se zamlouval dnešní výkon,zase jsem měli možnost vidět starou dobrou Slavii. Latku nema ani cenu komentovat,ta zkusenost a prehled v jeho letech,to je parada,Švec super výkon,ten se o to triko fakt pral a hlavně první půle na předstoperu nebo co to hrál výborná(i drouhou,to je snad jasný)!!! Celý zápas se mě vůbec líbil,škoda toho golu,nemůžu si pomoct,ale začalo to u Matěje na půlce,jak hrál nešikovně ten balon od Lukáše Jarolíma - taky mu Karel za to pěkně vynadal.... A pro ty,co si myslí,že Lukáš Jarolím do Slavie nepatří,myslim,že jim dneska ukázal,že patří.... Ještě jedna věc,pozorně jsem pak sledoval Hrdlu a to fakt neni sprinter... :-( AKI
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 11:06 |O 3 příspěvky níže jsem zde psal o tom, že nebyly vyplaceny peníze hráčům, nečež si ze mně mnozí dělali srandu, že jsou to zaručené informace atd. Ano, byly, byly to informace z kabiny. A dnes je to už i ve Sportu a na Idnes. Titul prohrálo vedení, kdyby hráčům platili co mají, tak ligu bez potíží vyhráli. Skoro už lituju, že fandím klubu, který jen a jen nedodržuje to, k čemu se zavázal. Ja mi z vedení Slavie na blití, když není schopno zajistit dostatek finančních prostředků na klub jakým by měla Slavia být. ENIC ven, Doležal ven... Peníze za Fořta, Pitáka a Pekharta musely být vynaloženy na nějaké podivné věci mimo Slavii, jinak tomu nerozumím., protože z těchto peněz se dala odehrát celá sezona. Hlavně neříkjte, že stavíme stadion, od začátku totiž ESIDE říká, že financování stadionu nemá se Slavií nic společného, že jsou to úplně oddělené nádoby. Finančák na Slavii, věřitele na Slavii ať se to konečně vyčistí. V létě posily 0, když neumíme zaplatit ani ty co máme. Nechte Slavii spadnout do konkurzu, fanoušci se o ní milerádi postaraj a nebudou dávat peníze do podivuhodných míst, třeba do staveb vil v Černošicích.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 13:15 |To jak fanouskum na Slavii zalezi davaji najevo uz sestym rokem treba jenom navstevama 2000/zapas. Za dalsi - pochybuju, ze penize za Forta a Pekharta prisly hotove. A za Pitaka moc nebylo.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
bojler před 18 lety 11.05.2007 13:17 |to sem psal ja
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 13:27 |Ano, máš pravdu, i já jsem napsal o svých pochybách stran pravdivosti Tvého příspěvku. A uznávám, že být 2 měsíce bez výplaty je ... hodně nepříjemné. A uznávám, že výplaty by se měly vyplácet včas a v plné výši.
Ale neříkej (o 3 příspěvky níž), že by to kteréhokoliv našeho hráče mělo ohrozit po stránce existenční. Neznám výši platů našich hráčů, ale snad nežijí od výplaty k výplatě, z ruky do úst, od jedné leasingové splátky ke druhé, od jedné splátky hypotéky ke splátce druhé.... Snad na účtu každý má pár statisíců, pár milionů (bez závisti).
Titul neprohrálo vedení a Doležal. Jestli by si hráči neuvědomovali různé souvislosti se ziskem titulu spojené, museli by být úplně nemyslící bytosti.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 13:29 |sorry, zapomněl jsem podpis: (knl66)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
bojler před 18 lety 11.05.2007 14:23 |souhlasim s tebou. na druhou stranu se desim toho, ze mozna nemyslici sou. vcera po zapase zaril dosoudil i aracic jako slunicko a chechtali se na cely kolo...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 16:20 |Kamarád mi říkal, že i po Jablonci, když šli z kabin a porůznu rozdávali podpisy, tak vypadali jak je to "hrozně mrzí"...zvláštní... Známej totiž dělá v realizačním týmu SKS a před Bolkou říkal, že je ten tým vážně úplně v rozkladu psychicky...tak nevim čemu se křeněj...:) A taky říkal, že už je pro Jarolíma připravená výpověď, pokud se nepovede ten zápas s MB...no tak snad nic takového nehrozí, byla by to fakt škoda...i když náhrada v podobě Luboše Kozla je taky dobrá, ale takový konec by si Karel nezasloužil...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
Markus před 18 lety 11.05.2007 17:34 |Pardon, i já si myslel že plašíš aniž bys znal pravdu. Bohužel Slavie opravdu dluží hráčům výplaty za březen (a co duben, tu bude dlužit taky? zřejmě jo ale nikde jsem nenašel potvrzení). Teď dostávají věci úplně jiné obrysy, nepříjemně se to kryje s obdobím které se začalo psát 15.dubna kdy jsme pouze remizovali na slovácku. Nevěřím že by hráči úmyslně kazili hru, ale umím si představit jak dokáže takový dluh a nejistota zahýbat morálku hráčů. Jestli si někdo ty problémy zaslouží, je to vedení a majitel Slavie. Nejsem fanatický příznivce trenéra Jarolíma, ale myslím že bysme ho měli znovu podpořit, protože on za ty výplaty a dluhy vážně nemůže.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 17:41 |Hráči jsou bohužel krátkozrací. Ty peníze je ale opravdu rozhodily a nejde o existenční problémy. Jde o to, že i když si miliardář a někdo ti nepošle milion za nějaký služby, tak to stejně vymáháš a stejně z toho nejsi šťastnej a příště už pro takového klienta tolik neodvedeš. Dokud budou ve Slavii podobné problémy, tak nemůže bohužel na titul myslet a dále jí budou utíkat hráči. Děsim se toho, aby neutekl třeba Suchý, Švec, Latka a podobní talenti, kteří už teď patří k absolutní ligové špičce. Jarolíma nesměj vyhodit, za poslední výpadky totiž můžou ty peníze a nejistota hráčů. Jarolím by si zasloužil vyhazova za prokaučované mače typu Blšany či Plzeň loni a Kladno, Slovácko, Příbram a jim podobné letos. Nedokázal totiž mužstvo vhodně sestavit a přijít s nátlakovou taktikou od začátku. Nejhorší byl loňský zápas s Blšany, kdy hráče šetřil před Monakem, přičemž k tomu absolutně nebyl důvod. Krajčíka a Šventa tam stejně na druhou půli poslal, ale to už bylo marné dobývání.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1
(host) před 18 lety 11.05.2007 17:54 |Ty peníze za prodané hráče končí v Anglii, v ENICu. Pokud to nechápeš, už raději nepiš Ty kontrolore.
..Polacek za cervenou pykat nebude, je to spravne?
mart před 18 lety 11.05.2007 21:37 |... neni, Suchy pykal v Plzni za "nefaul" dvakrat - penalta a vylouceni, Krajcikovu "nepenaltu" proti Hradci - pardon Liberci(podobna vesnice) taky nikdo nezrusil. Rozhodnuti rozhodciho na hristi je konecne (nekdy, pokud se to hodi), at uz je sebeblbejsi - ......no malem bych byval rekl ze pan Karolyi je peknej curak, ale nakonec to nereknu protoze jsem slusny clovek. Co si ale budu myslet, je uplne a pouze moje vec.
Ale zpatky k panu Polackovi, je skutecne rozhodujici, zda Krajcika trefi, trefil malo, zlomil mu nohu, netrefil vubec? Neni nahodou v takovem to pripade treba posoudit, zda je tu umysl hrat mic, zastavit nedovolene protiutok, nebo zmrzacit protihrace? No, ja nevim, nastesti disciplinarni komise viiiiiiii!mart
Re: ..Polacek za cervenou pykat nebude, je to spravne?
(host) před 18 lety 12.05.2007 00:25 |Máš pravdu. Utkání s Brnem, kde vyloučili Máru Suchého bych taky připoměl. Pískal sudí Paták. Mára Suchý je prostě smolař.