Zápasový report:
Dalších devadesát utrápených minut je za námi a s tím i další tři body, slávistický sen čím dál tím jasněji uniká. Sešívaní nestačili dnes ani na Jablonec a upevnili si tak čtvrtou ligovou příčku. Standa Vlček si svůj dnešní svátek asi představoval jinak.
Sever Čech nebyl nikdy pro Slavii úspěšným místem pro vícebodové zisky, zvrátit to dnes měla pozměněná sestava s Dočkalem na místě Šventa v pětičlenné záloze. Tříbodový zisk v letošním závěru ligy byl nutnost. Prvních deset minut to vypadalo, že hostující mužstvo bude rovnocenným soupeřem, hrál se rychlý fotbal s jednou šancí na každé straně. To však bylo ze strany Jarolímova mužstva vše, otěže utkání převzal Jablonec, který zvláště po pravé straně rozjížděl akci za akcí. Slávistické pokusy o rozehrávku nevycházely, nikdo nedokázal přesně přihrát, a tak jsme viděli jen míče letící vzduchem, které s přehledem převzali domácí. Největší šancí k ohrožení branky tak byla standardní situace v nastaveném čase první půle, Dočkal však střílel těsně vedle.
V týdnu byli slávisté společně na divadelním představení, ale ani to nepomohlo k pořádnému boji o body ve druhé půli. Naskočila do ní stejná sestava, která se však po několika minutách rapidně měnila. To Ante Aračič vyhrál hlavičkový souboj nad dvojicí bránicích spoluhráčů a uklidil míč za záda Vorla. Trenér Jarolím okamžitě reagoval a poslal na hřiště Necida se Šventem. Chvíli předtím domácí zahodili další dvě obrovské šance po centrech ze stran, jednou zazvonilo i břevno. Na hřiště se brzy dostal i Janda, který nahradil zbytečného Dočkala a až on dokázal hru trošku rozhýbat. Překvapivé však bylo, že na hřišti stále zůstávala čtyřčlenná obrana včetně defenzivního záložníka Suchého a trenér se neodhodlal k většímu risku. Možná i proto se hostující hráči do pořádné šance nedostali a definitivní tečku udělal Dosoudil, který se v závěru během několika málo minut nechal nesmyslně vyloučit. Doufejme, že tohoto hráče na trávníku jen tak neuvidíme. Teď už jen s hrůzou můžeme koukat na čtvrtek, kdy na Strahov přijede Mladá Boleslav. Vedení by se mělo zamyslet, zda by ligu neměla dohrát slávistická rezerva, která se o víkendu ukázala ve velmi dobrém světle. Horší výkony by snad nepředváděla.
Jablonec - Slavia 1:0 (0:0)
Slavia: M. Vorel - J. Vorel , R. Dosoudil , A. Aračič , D. Hubáček - M. Krajčík (57. T. Necid ), L. Jarolím , M. Suchý , T. Hrdlička (57. D. Švento ), B. Dočkal (63. P. Janda ) - S. Vlček
Lavička: M. Kozáčik , M. Costa , D. Kalivoda , R. Gaúcho
Branka: 52. A. Aračič (vlastní)
Komentáře (75)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:09 |gratuluju Slavii ke vstřelení golu i když do vlastní branky. Tak kde máte ten titul? Zase tradičně druhý a to budete rádi!!!!!
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 07.05.2007 18:17 |Hele, optimista!
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:31 |:-D
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 09:00 |Takže je to venku. Slavia přestala v největší euforii platit s tim, že hráči to přejdou neb bojujou o titul a to je samo o sobě motivací. Vzkaz vedení: Běžte už do prdele vy neschopný blbci. ENIC ven. Zkuste dva měsíce nezaplatit žádnýmu hráči Tottenhamu a uvidíte, co se stane. Slavie do dvou let buď zkrachuje, nebo sestoupí do 2. ligy, nebo jí koupí jiný majitel a konečně postaví na nohy. Jiná varianta neexistuje.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
Markus před 18 lety 08.05.2007 09:55 |Když by to bylo jak píšeš, proč by Hubáček nebo trenér Jarolím podepisovali nové smlouvy? Uvažuj trošku než něco plácneš :) Nebo jen provokuješ?
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 10:07 |Nebo mám jen kamaráda jednoho hráče... Asi tak. Proč prodlužovali smlouvy nevim, to je jejich věc. Jarolím je super, ale Hubáček hraje hrozně, takže se asi bál, že by nesehnal nic lepšího než tým ze středu tabulky.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:09 |Uz me to JEBE... chudak Karel tak je vypiplal aby hrali prim a smejdi to pak poserou ted uz to muze dohrat nase Becko!!!!!!!!skman
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:51 |Skvělý nápad. Alespoň se vykopou. A horší než ti naši třicítníci určitě nebudou.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:11 |tak a je to! když se nedaří, tak se nedaří. už mi to přijde trochu jako u brucknera, stále stejná sestava, která stále nic nepředvádí a trenér nedá šanci jinejm. synacka posadit, aracice, krajcika se sventem taky. mlade pusky bych nasadil, ti jedini totiz neco hrali, ci se alespon snazili...prohru beru sportovne,ale taky bych z ni vyvodil nejaky dusledky - uz je na case!jira
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mart před 18 lety 07.05.2007 18:21 |Hlavne klid. KJ sestavou micha jak umi. Ze to asi umi lepsi nez Ty i ja je dost jasny. Je treba videt i pozitiva :). Konecne sme dali gol. Janda vypadal docela zive. Lukas na place bejt musi. Jeden ze strednich obrancu hrat nemuze ( nevim ktery, i kdys urcitou predstavu mam, ale mohu se mylit). Tech negativ je prilis. Jen snad dve veci, kterym opravdu nerozumim. Prvni je hned otazkou na Jane - porad si myslis, ze mame vyresen post praveho obrance? Druha pak (a pouze recnicka - nebo-li otazka na KJ) Proc pro boha hraje Dockal ?? ( v souvislosti s nim me napada, Valenta, Elias a Necas museli odejit, no jestli je trener videl az za Dockalem,.... tak to bych asi sel taky....). Jinak posledne jsem byl "zadumcivy" nyni uz zodpovedne mohu prohlasit, ze jsem smutny :( mart
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:54 |ja myslim ze nevim, micha-micha? costa minule ozivil hru a dnesek cely prosedel...za to syn, mi minule prisel nedobry a dnes taktez. vlastne uz ani nevim, kdy mi prisel dobry. ale je asi nejakym zpusobem nezbytny - proste vuci osobnost, ktera si sjedna na hristi poradek...pche. jinak s tim pravym obrancem to vidim stejne, to neni fotbalista - to je pesak a jeho rozehravka je veskera zadna. a jinak zasadni proti, dockal byl jedinej, co nehral priposrane - snazil se prejit hrace a tak nejak hral ( spolecne s jandou). klidne bych ho nechal hrat misto krajcika. jiste je ze pesi zaloha hrdlicka a jarolim nevesti nic dobreho. a k necidovi, ten si tu vydobil pozici, o ktere znacne pochybuji. uz proti kladnu se mi zdal horsi nez gauco, kterej sice nedal lozenku,ale byla na nem videt snaha a i ( divim se) schopnost neco vymyslet. oproti tomu necid mi pripada velmi nevyrazny - jeho plusy? ??velka postava a solidni technika...hmmm a kdy naposledy se projevil? ostrava 2:1......hezka vzpominka.....proto priste do boje s costou a gauchem...jira
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 06:23 |Dockaluv prinos je minimalne v zahtravani standardek. Dokopne i na zadni tyc. Ale taky od nej cekam vic a vim, ze na to ma.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:56 |Chtít od Dočkala, aby potom, co půl roku stojí a na hřiště ho nikdo nepustí,, aby přišel a najednou všechno zachraňoval, není moudrá. Dočkal je podle povaýován za jednoho z mála českých fotbalistů, kteří by mohli nahradit Rosického. Zdá se, že ho KJ likviduje.
Tantalos
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mart před 18 lety 07.05.2007 19:48 |Vis vic nez ja,... a ja to respektuji. K Dockalovi muzu rict jen co jsem videl, ... a to bylo malo. Docela rad bych se plet. Ja se vubec casto pletu, kdyz sem poprve videl hrat Adebyora, tak sem si myslel, ze je taky pomalej.... a ted bych ho do Slavie klidne bral :DD.zdravi mart
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mitsu před 18 lety 08.05.2007 01:05 |mno..uprimne receno dockal ma do rosickeho opravdu,ale opravdu hodne daleko.v jeho letech uz byl nekde jinde
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 13:52 |Zrovna Dockalovi mozna trochu ublizila ta sestava si myslim ze si tam Jarolim,Hrdlicka a prave Dockal dost prekazeli. Podle me mel sedet Hrdlicka Dockal do stredu a Janda na kraj. No uvidime jak to bude s Bolkou snad uz budou ready Svec a Latka
Re: Jablonec - Slavia 1:0
edenian před 18 lety 08.05.2007 00:37 |Ty Marte,napadaj tě pěkný kraviny.Seš nějak zapomětlivej.
Nečase zblbli manažeři a vodtahli ho pryč.A Eliáš? Si zapoměl
že ten šmejd Jinoch nezaregistroval jeho smlouvu-že jako zapoměl-
a hned jak ho vyhodili ze Slavky tak Eliáše odved do Jablonce,za pár šupů.To je památnej zářez na pažbě.Dodnes to šéfové nedořešili
i když se tehdy kasali žalobou.A Dočkal bude OK.Čau a nezapomínej.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 10:51 |Jo, nedoresili, ale nedavno to resila arbitraz. 8. AK 01/07 FK Jablonec, a.s. - SK Slavia Praha-fotbal, a.s. : jednání se odročuje na neurčito.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 00:58 |ty vole mame uzkej kadr, pulku same hovna a ty by si nasazoval mlady pusky? koho: dockal videl si sam, necid- nema cenu hovorit, jandovi vyjde kazdej druhej- treti zapas, suchy kixuje, a zbytek? jasne na konci ligy tam da vachu, dejmky a jedeme si pro titul. Nejsme nejaky budejky, jim o nic nejde, nam ejste jo.
Jacko: super britky slovnik a kritika....:)))
Gordon
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:15 |A je vymalováno, 4.flek to jistí. Hrozný ale je, jakým způsobem prohráli. Nedá se na to koukat, Dosoudil je normální magor, obrana nejistá (při každý standardce to smrdí), záloha nevytvoří nic. Co tam má Vlček dělat, když jediný balóny, který na něj letěj, jsou ve dvou a půl metrech? Hergot, aspoň aby ten stadion byl....
Dictator
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 07.05.2007 18:16 |Tak je to jasný, padla na nás Hřebíkova deka! :-)
Dneska mi to příjde už jako sranda, takovouhle kolektivní depresi jsem viděl zatím jenom u Sparty, že to z nich po Kladnu nespadlo, to jsem nečekal.
Teď už jsem v klidu, lepší než 4 budeme těžko, takže můžeme už být naprosto v klidu a zbytečně se nebudem rozčilovat.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 07.05.2007 18:23 |Jenom chci ke svýmu komentáři doplnit, že ve čtvrtek na stadiónu budu, tak jako vždycky, protože mě ty poslední výsledky nerozhodí, já se přijít nebojím!
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 09.05.2007 10:37 |Tak to se tam uvidíme,ale už mi taky pár lidí řikalo,že se na to asi vybodne,což já nepovažuju za správný řešení.....!!! AKI
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:25 |Před časem jsem zde napsal, že 5 nevyhrajem a skončíme čtvrtí, bohužel mi to vyšlo a rozhodně mě to netěší. Na hráčích bylo když byli opěvováni znát, jak ze sebe dělaj hvězdy, hlavně Krajčík, Vlček a Švento. A zrovna tihle tři jsou od té doby tragičtí. Kdyby se vyhrálo na Slovácku, tak bysme teď byli o 7 bodů první, protože tohle by se nestalo. Dnes to bylo tak otřesné, že bych rozdal pokutu 2 miliony korun na tým a Dosoudilovi bych škrtnul čtvrt roku platu. Slavia - MB 0:4 (2. Matějovský, 6., 45+2, 46. Pecka (P) - ČK: 45+3 Krajčík, 46. Hubáček). Hráčům Slavie: Fotbal hrát umíte, ale posledních 5 zápasů ste odchodili. Jak si to vysvětlit? Nevím, nechápu to, je škoda, že je Slavia všem pro smích a Sparta bude vévodit lize a hrát ligu mistrů. Ale na to, jak pracuje vedení a jaké přivádí posily jsme ještě nahoře, neb Plzeň, Zlín, Marilla, Jablonec, Ostrava i Brno a tři první týmy tabulky dělají daleko dražší a lepší přestupy než Slavia. Dorostenecký tým bez hvězd na moderním stadionu pro 21 000? Nesmysl.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:29 |Hlavně že byli kluci v divadle a že tvrdili jak sou v pohodě. Kdyby to co oni předvedli herci v divadle, tak sou druhej den bez angažmá.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 18:49 |Kéž by se v létě vrátil Boris Korbel, aspon půlku Slaviea být prezidentem týmu, ale jinak nám chybí typicky koncovej útočník typu, pod nim by sme aspon mohli vybírat hráče podle toho jak hrajou a jak se nám hoděj, a ne kolik stojí a jakej maj plat, do toho útoku by byl tak Džeko s Teplic a ještě by to chtělo jednoho pořádnýho záložníka do středu. Jinak nevim.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 10.05.2007 09:55 |mno nekteri by se asi meli probrat... to jsi psal urcite ozralej :) kde jako by jsme asi tak vzali na Dzeka? Kdyz na nej nemela ani Sparta a zajimaji se o nej kluby z bundesligy???
Re: Jablonec - Slavia 1:0
Markus před 18 lety 07.05.2007 18:52 |Nerad něco píšu přímo proti jednomu jedinému hráči ale dnes musím. To co předvedl už poněkolikáté ten hloupej kašpar Dosoudil ho doufám bude stát lavičku do konce sezony a pak papá. Už ten zákrok na první žlutou byl naprosto zbytečnej. Navíc zavinil situaci ze které padnul ten nešťastnej vlastenec. Ono ale celá obrana hraje pěkný kulový, Aračič dnes taky neměl svůj den i kdyby nepřišel ten jeho vlastňák. Jablonec nás přehrál, měl spoustu dalších šancí. Jarolím junior neviditelný hráč. Suchému ta záloha nesvědčí, též neviditelný. Hrdličku komentovat ani nebudu. Pochválím Jandu, ten toho za těch pár minut předvedl dost. Několikrát byla dnes šance na střelu z dálky nebo odvážný průnik, ale nikdo nemá odvahu to zkusit, snažíme se stále jít s míčem až do míče a na místo střel má brankář soupeře práci jen s chytáním míče v pohodě do ruky. Hrůza.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 19:07 |Je to potíž. Jan Vorel, Dosoudil, Aračič ani Hubáček nejsou hráči dost kvalitní, aby patřili do týmu usilujícího o titul. Střed tabulky, to snad ano. Všimněte si, že asi jeden z nich nedokáže pořádně přihrát,potlačit akci dopředu, jenom Aračič si občas troufne. Na Hubáčka od podpisu nové smlouvy padla deka a je evidentně ještě horší než Dosoudil. Na druhé straně Vorel, Aračič i Hubáček přišli téměř zadarmo. je to na nich vidět, a obrana je vždy tak slabá jako její nejslabší hráč. Kdo chce na nich stavět. staví rovnou druholigový tým.
Průšvih Slavie vidím v těžkořitním středu zálohy a v neschopnosti obrany podpořit útok. Tantalos
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 10:11 |Kvuli Dosoudilovi jsme to ale skutecne neprohrali. Tu cervenou dostal dve minuty pred koncem. To jen KJ si na nem smlsne a hodi to cele na nej. Kdyby nevyhazoval Kolouska aby si mohl kde zahrat traged syn, tak jsme dneska jinde. Svyho casu Pavel Nedved dostal behem 4 zapasu taky 2 cerveny, a stejne ho nezatratili a on se dostal tam kde je.
Hrajou jako ponocny, nechapu, ze strida Krajcika a ze Janda nehral od zacatku.
supersonique
Je to potíž. Jan Vorel, Dosoudil, Aračič ani Hubáček nejsou hráči dost kvalitní, aby
(host) před 18 lety 08.05.2007 19:41 |...celej den sem nad tou vetou premyslel, a ... asi mas pravdu. Krome Vorla, kterej asi ani toereticky nema parametry na prvni ligu, si ale myslim, ze ostani zminovani za urcitych okolnosti prvni ligu hrat muzou, a dokonce ji muzou i vyhrat. Nejlepe bych je nazval "dvojkovymi" obranci. Nase liga je ovsem natolik slaba, ze kdybychom meli alespon jednoho "jednickoveho" obrance a jeste defenzivniho zaloznika, tak by pravdepodobne Dosoudil, Aracic i Hubacek hrat mohli. (snad jen Dosoudil ne s Aracicem soucasne :D)
Zase so vopakuju ale potrebovali by sme pravyho beka... zlatej Lukas Dosek.
K tomu tvrzeni, ze obrana je tak slaba jako jeji neslabsi hrac... to je sice pravda, ale oni Dosoudil, Aracic a Hubacek opravdu nejsou "petkovy" hraci... cili slabi hraci, jenom proste nejsou spicky. V jejich pripade bych veril, ze by se svezli s dobrymi spoluhraci nahoru, stejne tak jako se ted vezou dolu. U Vorla si tim uz tak jistej nejsem; porad jest smutny mart ( no aspon uz ted muzu jit domu..)
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 19:12 |Celou dobu co ante hraje rikam, ze je to nekop skoro jako ja a kdyz se dostane k mici , tak trpim. Kdyz dal jednou peknou prihravku, tak jsem nepochopenim kroutil hlavou. Dosoudil není technicky o moc lepší a navíc k tomu přidává "umění" bez míče.
Neproduktivita vepředu je tristní, ale s tím ted nic bez poradnyho baliku zbytecne se povalujicich penez Karel nevyresi. Kazdopadne big up to KJ, pac to ted musi mit fakt drsny a ja mu nezavidim. Pet zapasu se z mrtvol snazit vykresat gol...
Myslim, ze SPRAVNOU TAKTIKOU by bylo vzít celý team najednou do Edenu a nechat je si tam sednout na prdel. Kdo si tam chce zahrát, tak at vypusti na hristi kuzi.
Asi jedine proto me uvidite ve ctvrtek an Strahove, protoze to bude forma meho vypusteni kuze. Nic peknyho nas tam neceka. Diky vsem lidem, co prijdou do kotle.
Prahabrno
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 20:33 |At se vrátí pavel kuka a budem mít titul
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 20:44 |Hoši,to je v prdeli,před měsícem se tady slavil titul a teď tohle.Vízek měl fakt asi pravdu,vždycky si před tím posledním krokem naserem do gatí.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 07.05.2007 21:11 |Vízek ví leda h..no, poslední krok je pár kol před koncem a ne 8.
A pokud jde o slavení titulu, já ho teda neslavil, to se dá podle mých komentářů zjistit. Podvědomě jsem totiž problémy očekával, protože jsem cítil dost velký problémy ve hře - vyhrát ligu jenom rychlýma protiútokama a štěstím v závěrech zápasů zkrátka nejde. Doufal jsem, že Jarolím něco vymyslí, ale zranění hráčů a karty mu nedali moc velkou šanci. A když jsou 3-4 klíčoví hráči mimo formu, nemají ostatní dostatek zkušeností, aby to zvládli na dostatečný úrovni.
Dva body z pěti zápasů jsem ale neočekával, před každým zápasem věřím v dobrý výsledek.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
edenian před 18 lety 08.05.2007 00:24 |Čus Pet,souhlas!!!
Latka,Švec nejdou nahradit tim co je k dispozici.Trápit Suchyho
v záloze je sadismus,je strašný se každej tejden dívat jak má rozkaz jít dopředu a neni toho schopnej,vod žáků vymazlenej stoper a teď má zakládat útok?Hubáček Vlček Švento jsou mimo,to potká každýho
ale tyhle se teda sešli.
Lukáš NENI špílmachr,jistí to dozadu slušně,ale Pitáka nenahradí.Krajčík nám fest vyrost a neví co s tim.
A Dočkal bude dobrej.Ovšem Necid mě trochu znervozňuje.Nevim nevim.Zaplať pámbu za golmana žejo.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 01:16 |Nevím,co se stalo a nemysli si,že mně to neštve.Vždyť ti kluci přeci nemohli zapomenout hrát fotbal.Ten způsob,jak zametli s Olomoucí se jen tak neviděl,ale od té doby to stojí za vyliž prdel.Vem si Šventa,jak hrál před měsícem a jak hraje dneska.Před měsícem do Barcelony místo Ronaldinha,dneska ve Slávce ani do béčka na lavičku,to je přece výkonnostní výkyv jako kráva a to si jako profík nemůže dovolit.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
KING25 před 18 lety 07.05.2007 21:48 |NO pane jo. Ono je to snad horší a horší. Ty kluci by potřebovali tak na 4 dny totálne vypnout a ani minutu myslet v té době na fotbal. Tohle je opravdu ukázková fotbalová depka a Dosoudil je z ní zralej na měsícní pobyt u pana chocholouška. Můj oblíbenec Ante nasadil svým výkonům korunu a doufám, že se proti Plzni vrátíme ke stoperské dvojici Latka, Suchý. A Lukáš ani tu smlouvu nemusí podepisovat. Dočkal předvedl, že je na standartky velký talent a Lukáše v nich jasně předčí..takových hráčů jako je Jarolím běhá v naší lize mnoho a přeci jenom by se jeho odhodem mohlo pročištit trochu atmosféra.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 07.05.2007 22:16 |Bohužel, Suchý je absolutně mimo formu.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
edenian před 18 lety 08.05.2007 00:41 |Neni mimo formu.JE STOPER.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 08.05.2007 14:03 |Hráč, který kazí většinu přihrávek a míč se mu motá mezi nohama je mimo formu, ať hraje kdekoliv. U stopera je to ještě větší problém. Suchý to sice v záloze dokáže odbránit slušně, ale jeho rozehrávka je v posledních zápasech pro možnost rozvoje útoku skoro nulová. Upozorňuju, že hodnotímjenom jeho současnou formu, jinak je to výbornej fotbalista, jeno mu chybí dostatek zkušeností (tak jako většině kádru Slavie), aby dokázal krizi překonat.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
edenian před 18 lety 08.05.2007 00:28 |Dovedeš si představit že táta řekne že chce lepšího na místo syna? A kapitána? Já ne.Ale dokud se to nestane nic se nezmění.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mitsu před 18 lety 08.05.2007 00:59 |tvuj nesmyslnej komentar nestoji za komentar
Re: Jablonec - Slavia 1:0
edenian před 18 lety 08.05.2007 21:22 |?
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 01:11 |NO kingu jo. Jako ze dockal kope dobry standartky, tak hned muze zastoupit jarolima? nehrajeme americkej fotbal.... hrac musi umet i neco jineho a nic jineho nez standartky nepredvedl, cela jeho strana horela a dopredu vymyslel peknou picku. Aracic hral dobre, to ze dal vlastnaka je uplne ejdno. Jak rikal hrebik: bez komunikace. Nejlip to bylo videt pri tom goul a potom kdyz nakonci suchej zranil jarolima... By me zajimalo, co ty vis o atmosfre v klubu? jim delas psychologa, ze tak tady jmenujes ty kapacity a vis kam koho poslat? asi moc ctes blesk... Ja bejt dosoudilem na rhsiti tak to taky udelam, ono kdyz vidi ten vykon ostatnich, tak tam nebduu v desti a skocim do volnejch sprch at tam apk encekam dlouhove fronte.... Bez lukase by to bylo jeste horsi. Jmenuj tech spoustu hracu co jsou jako jarolim a slavie je muze mit?
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mart před 18 lety 08.05.2007 08:51 |Aha, a ja uz zacinal verit, ze sem koukal na neco jinyho. Jasne, neni mi do zpevu, priznam, ze jsem docela (njn) smutnej, ale kupodivu jsem jen uplne docela maloucko nasranej. V tom spatruju posun v mysleni stareho slavisty. Jinak zapas jsem videl podobne, a jak to vypada bez Lukase jsme videli na sparte.
Jeste dve veci - 1. k te komunikaci v druhe puli Ante cloni mic...... Michal Vorel si pro nej nejde....2 k panu Hrebikovi, rekl tam jednu dost dobrou vetu ( to nebyla jedina dobra veta, ale me se libila nejvic) : Kdyz to nejde, tak je nekdy tezky zjistit PROC, proto je potreba premyslet co stoji za tim, kdyz to JDE!
Re: Jablonec - Slavia 1:0
KING25 před 18 lety 08.05.2007 12:47 |No tak u Dočkala neber jen tenhle zápas. Třeba na podzim proti Teplicím exceloval pomalu ve všem. A i když se mu zápas nepovede, tak jeho standartky jsou pořád nebezpečnejší než jarolímovu při nejlepší formě. Vždyt už je to až trapné, jak je zahrává. Snad jedinej gol co padl z jeho standartek byl ten jeho haluz gol minulou sezonu v ostrave. Pak ještě gol proti Palermu, ale jinak je to bída a utrpení a standartky hrajou ve fotbale velkou roli a troufám si říct, že jarolím patří mezi nejhorší zahrávače standartek v lize! No Klidne bych místo Jarolíma vzal z Brna Polácha. NO tak se koukni..nedávno Jarolím poslal Lukáše z tréninku dřív do kabin a včera při zápasu bylo moc pěkne šlyšet, jak na nej řve při zápasu. Teda ostrýma slovama nešetřil. Nevím..mě prostě nepříjde Lukáš jako lidr mužstva, který by nebyl nahraditelný.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
martin08 před 18 lety 08.05.2007 10:16 |No kingu.. Zklamal si me ve 2 vecech - s tim ze Ante je tvuj oblibenec a ty reci na Jarolima Jr. :o)
Re: Jablonec - Slavia 1:0
KING25 před 18 lety 08.05.2007 12:55 |No já za to nemůžu, že mě popadá ta alergie..:-)
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 12:01 |Kingu, nehajem s plzni ale s boleslavi ;) Je opravda ze kdyby se tech par minulejch zapasu vymazalo a hralo odznova tak by to nebylo spatny, myslim ale ze to nehrozi :D
Re: Jablonec - Slavia 1:0
KING25 před 18 lety 08.05.2007 12:52 |No jo...to je vidět, že jsem byl včera hodne naštvanej tím naším výkonem. Bych radši ještě dnes sem psát neměl :-)
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 13:21 |Navrhuju pro kinga zakaz prispivani na SN do 24 hodin po zapase. k25o!
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 12:03 |krali 25, velmi si mě zklamal, svým postojem, Lukáš Jarolím je skvělým článkem naší sestavy, který spojuje obranu s ofenzivou, bohuzel je jako cely tym momentalne uplne z formy...tt
Re: Jablonec - Slavia 1:0
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 07.05.2007 22:05 |Já jsem tehdy po zápase s Mostem věřil minimálně ve třetí flek, teď už jen nevěřícně koukám :(
Vidím to asi takhle, poslední možnost jak nezahodit sezónu je ve čtvrtek. Pokud plně nazabodujem, tak na zbývající zápasy pozvat B tým a otestovat kdo z nich má na ligu. Jelikož pro příští rok přijdeme zcela určitě o Vlčka a Jarolíma a doufám i o Dosoudila. Po zkuženostech z posledních přestupových období stejně nikoho nekoupíme, páč na to nebudou peníze, tak se musíme začít poohlížet po náhradách zas nejprve doma a tohle je dobrá příležitost.
Jinak pár fotek z výjezdu na tu úděsnot je na http://georgk.blogspot.com/
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 07.05.2007 22:12 |Bude zase videjko z fandění,to vždycky stojí za to díky Richi
Re: Jablonec - Slavia 1:0
Richi (admin) před 18 lety 07.05.2007 22:39 |Jo uvidime ... dnes fakt nemam naladu ... stejne toho nemam moc natoceneho ... navic zejtra moc casu nebude .. no jak rikam, uvidim
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 03:26 |Dneska naposled.Ono rumuni stojej už léta za hovno,je to tak dobře a ať si tu hlínu užijou.Ale u nás je to jiný,zatímco rumun drží stabilně už léta laťku hodně nízko,my jeden zápas hrajeme stylem,že bychom i Real Madrid rozsekali na mraky,ale ten další bychom prohráli i s Kotěhůlkama a to je možná ještě horší.To je to na hovno a kdo ty hemzy má furt poslouchat,když podvědomě člověk cítí,že mají pravdu.Slavii nikdy neopustím,to dá rozum,ale tyhlety skoky nahoru dolů bychom si do budoucna fakt měli odpustit,do velkejch mančaftů máme zatím ještě na hony daleko.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 08:49 |Nikdy jsem se nepsal.Chodím pravidelně na každé domácí utkání tak s klidem můžu napsat že to co se ted stalo není nic překvapijícího.Sice jsme měli skvělí vstup do Jara a všichni psali jak krásný fotbal Slávie hraje,ale krom zápasu v Olomouci to bylo vše o štěstí.Výhra v Liberci náhoda,Liberec byl lepší.Vždy jsme se se štěstím prokopali k výhře a to díky bojovnostosti,která ted chybí.Obrazem naší té pohledné a krásné hry jak se psalo je tak akorát to že jsme už pět zápasů nedokázali vstřelit gol a hra je ubohá.Záloha je celá k výměně,nikdo nedá balooon.Aspon že jsme střelecky odšpuntovali a ted to tam bude padat.Jinak výhra nad Brnem štěstí,Plzen byla daleko lepší,štastný bod se Slováckem to znamená že jsme mohlimít ještě o 3 body méně a byl by klid.Něco schnilého je ve státě slávistickém a doho mi bohužel nevidíme.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
Pat před 18 lety 08.05.2007 12:06 |Se vším jasnej souhlas, až na to s tou Plzní. V čem byla daleko lepší? Jasně, dala gól, my ne, což je to hlavní, ale pak to odválela a odzdržovala až do konce a fRacek jim to žral. Když to HODNĚ přeženu, tak něco jako my v Liberci, s tím rozdílem, že tam jsme aspoň v první půli něco hráli.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 09.05.2007 11:54 |si děláš snad srandu. První půle s Plzní byla odchozených, ale 2 půle, byl nejlepší fotbal (vyjma prvních 15min v libe) to nej co jsme předvedli. Kdyby 2 půli plzen dostal 6 banánů, nemohl se nikdo divit, vlčák v 7min 2půle netrefí prázdnou bránu, pak jde 3x sám na bránu a místo na puntík si to vždycky hodil do strany a přihrával, břevno...atd. hádám, že na tomhle zápase, si prostě nebyl, bo jen 1 půli
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 09:32 |Sice je to smutný, ale u týmu, kde hraje většina dvacetiletí kluci, se to dalo čekat. Odevšad slyšeli, jak hrajou dobře... Beru to ovšem tak, že i tohle je určitá zkušenost pro ty mladý - všechno zlý je k něčemu dobrý. Hlavní bude, aby právě ti mladí neodcházeli do jiných týmů nebo do zahraničí - když vydrží tři čtyři pět let, tak věřím, že to bude nejlepší slávistický tým od roku 1996.
I kdyby jsme spadli třeba až na šesté místo, tak věřím panu Jarolímovi, že svojí koncepční prací dovede Slavii v příštích letech nahoru. A přestože vím, že právě on vždy poskládá nejlepší sestavu, jakou může, jen tak napíšu, jak bych to poskládal já tady od počítače: M. Vorel - Krajčík, Latka, Suchý, Hubáček - Janda, Dočkal, Jarolím, Švec, Švento - Vlček/Necid. Všichni tu třeba v zimě opěvovali Aračiče, ale ten prostě na Slavii nemá! A to, co v poslední době předvádí Dosoudil, to je k pláči. Jediný hráči, kteří včera snesli přísnější měřítko, byli M. Vorel, Huby a Janda (ten byl nejlepší!). Krajčík se mi tak tragickej nezdál, rozhodně tam bylo víc hráčů, kteří mohli jít dolů místo něj. Šventík v poslední době není ve své kůži:-( Vlček nedostal dobrou příhrávku... A Necid dostává málo šancí.
Teda, to jsem se rozepsal... DaBeckham
Re: Jablonec - Slavia 1:0
PetCC před 18 lety 08.05.2007 14:16 |Vzhledem k tomu, že jsou do konce 4 kola a za náma je 10 bodů díra, tak hůř než 4 bejt asi ani nemůžeme :-)
Pokud jde o sestavu, tak dokud nebudeme mít kvalitně připravený hráče na 4-4-2, tak nemáme na nejvyšší místa šanci.
Janda - v něm vidím v budoucnu skvělýho ofenzivního záložníka, on má ale v lize odehranej první rok, takže zákonitě mu nějakej zápas naprosto nevyjde.
Sudety nejsou Cechy
(host) před 18 lety 08.05.2007 10:20 |Muze mi nekdo vysvetlit toto heslo?
Stepan
Ante Aračič
(host) před 18 lety 08.05.2007 13:02 |Vlastní gól si dá občas snad každý hráč. Ante do toho šel naplno a blbě se to odrazilo. Třeba takovej Hrdlička včera vlastní gól dát ani nemohl, protože do balónů před vlastní brankou nešel. Ještě by si ublížil. První moje reakce po zápase byla ten tragik Ante. S odstupem času to vidím jinak. Hráč, který nevypustí souboj a udělá chybu je mnohem lepší, než ten, který do souboje ani nejde.
Re: Ante Aračič
(host) před 18 lety 08.05.2007 17:13 |Stejne to vsechno hodej na Dosoudila, jako kdyby mohl za to ,ze nedavaji goly.
supersonique
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 16:54 |Je pravda že trenér má milenku a kvůli tomu nechce hrát Lukáš jestli to někdo ví tak at mi odpoví.dík
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 17:10 |Ani, Karel má milenku. Často jsou spolu k vidění v restauracích na Smíchově. Jestli kvůli tomu nechce Lukáš hrát, tak to by měl říct někdo z týmu.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 08.05.2007 22:51 |nejcasteji jsou videt v mekaci a kfc, on prodava za pultem a ona cisti akvarko
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 09.05.2007 17:38 |2 x jsem je viděl v Hombre del Mundo ty idiote.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
LukySKS před 18 lety 08.05.2007 19:13 |My slávisti jsme toho už tolik zkusili, že mě stávající situace nechává v klidu. Jen je mi líto Karla...Může za to Slovácko-vsadim boty! A taky Dosoudil, který to začal a včera doufám ukončil!!Hau
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 09.05.2007 17:32 |No tak jsem shlédl další ligové utkání naší milované Slávie. Výkonem, herně i nasazením zcela zklamali. Budu je hodnotit hráče jednotlivě a pak i celkovej dojem. Michal Vorel chytal svůj vysoký standard a za gól nemohl, protože po tom míči ani skočit nemohl, protože mu bránil jeden z jabloneckých. Jan Vorel hrál velmi spolehlivě dozadu, směrem dozadu mu chybí přímočarost rychlost a dynamická reakce na vývoj hry, jeho podpora útoku byla taková alibistická, aby se neřeklo, že směrem dopředu nic nevymyslí, tak se snažil dostat za půlku a tam odtuď "pomoci v ofenzivě". Radek Dosoudil je případ sám pro sebe, dostat červenou za takou klukovinu v závěru, kdy bylo jasný, že z Jablonce si odvezeme jen ostudu, je největší hovadina co mohl udělat. Ante Aračič si dal sice vlastního góla, ale podle mně byl nejlepší hráč z obrany, on totiž vyhrával míče, jen se musím pozastavit nad jeho rozehrávkou. Styl nákopu míče dopředu je nanic, pokud tam máme jen jednoho útočníka, který nemůže vyhrát hlavičkové souboje a pak si za tím míčem ještě sám běžet. David Hubáček, když získá míč, tak místo aby s ním vypsrintoval po čáře třicet metrů tak ho rozehrává buď na kolegy stopery nebo již tradičním a neotřelým bum bum nákopem dopředu odkud to někdo možná vybojuje. Matěl Krajčík dával srdce do toho zápasu a nechápu proč byl střídán. Lukáš Jarolím když dostal míč tak mu to trvalo dobrou hodinu než ho rozehrál a tím dovolil jabloneckým se vrátit.Jeho přihrávky do stran či pokus o narážečku byl dobrou parodií na fotbal, když si s někým narazím tak se musím jít nabídnout do volného prostoru, což jsem u něj ani jednou pořádně nepostřehl, navíc bych ho ani nenechal rohy rozehrávat, protože dlouhodobě ukazuje, že má sílu míč nakopnout jen na přední tyč, nebo se vzmuží a překopne pro jistotu celé vápno, ale že by dal pořádný ostrý míč mezi malé vápno a penaltu tak to jsem opět neviděl. Tomáš Hrdlička umí úžasnou kličku posune si míč z levé na pravou a jednouduchou kličkou se dostane za hráče, jo to tady v Čechách stačí a v zahraničí by to stačilo tak na max. 4. anglickou ligu, ale to by musel ještě tu kličku zrychlit. Má čarovnou levačku a proto si na ni musí každý míč doslova "štelovat" protože tou pravou nohou neumí ani pořádně přihrát, jo a co se týče těch jeho kliček. Nedělá se klička náhodou tak abychom s míčem postupovali dopředu, Hrdlička dělá kličku na středu hřiště doprostřed a pak nepřijde ta přihrávka včas, protože kličku udělá levou nohou a pak si musí míč prostě nějak přeštelovat zase na ni. Mimochodem střední záložník se má nabízet pro míče na rozherávku obráncům nebo druhému střednímu záložníkovi, Hrdlička se vždy schoval za útok a když se míč odrážel k němu tak o něj ani nebojoval. Marek Suchý hrál standard defenzivního záložníka, ale řekl bych, že mu více sedí pozice stopera. Bořek Dočkal se dočkal své šance, kterou zpackal i díky výkonu týmu, nebyl moc vidět, ale když byl na hřišti tak měl Jarolíma odstrčit od rozehrávání standardních situací, protože Beřek aspoň když do toho míče kopne tak míří a míč mu neletí o 10 metrů vedle než si představoval. Standa Vlček se jen trápil, ono když má vyhrávat hlavičkové souboje s Fukalem tak má asi smůlu, a když se naše hra rozhodne nakopnout balon a podaří se jim jednou z tisíce ten míč dát přesně a Standa ho získá, ejhle nemá komu dopředu přihrát, protože ho nikdo nedoplňuje a tak se míč poslušně vrací dozadu na opětovný nákop, který už tentokrát nikdo nevyhraje a my tím ten míč tedy odevzdáme, když se rohodne pro kličku tak si udělá jednoho, a tím to končí protože přes následující dva stopery nepřejde, protože je to jen Standa Vlček a ne Ronaldinho, a právě tady chybí to doplnění od spoluhráčů. Petr Janda rozhíbal zkostnatělou hru a ukázal jak se má hrát: přímočaře, bez respektu v rychlosti. Dušan Švento je po viróze a bylo to taky vidět. Tomáš Necid má smůlu, jak má prokázat svůj střelecký potenciál když mu spoluhráči nevypracují žádnou šanci a čekat od něj zázraky v 17 asi nemá cenu.
Zcela jsme tímto výkonem degradovali naši hru a pozásluze prohráli, když se nikdo nenabídne aby mu mohl spoluhráč přihrát tak je to smutný. Navíc když všichni mluví o tom, že jejich snem je Anglie nebo jiná cizina, tak je chci upozornit, že v zahraničí když hráč simuluje tak ho vypíská i vlastní publikum, všichni chtějí hrát v Anglii, ale tam když někdo někoho sejme, tak si zařve otřepe se a jde dál, protože to že bude sedět na lavičce mu sníží prachy, proto tam spoustu hráčů nastupuje i s bolýstkami, navíc oni do toho zápasu dají srdce a ten zápas odjezdí po zadní části těla ať jedná o přátelák nebo utkání LM, pokud budeme takhle brečet tak západní Evropu ve Fotbale asi těžko doženeme, nehledě na to, že tento nudný obranný, a bez nasazení fotbal lidi nebaví a proto nechodí na fotbal, jestli se tomu fotbal dá říkat, protože v Čechách se hraje kopaná (nakopni to dopředu a utíkej za tím). Do přístího zápasu bych místo Hrdličky postavil Costu, ten sice rychlostí moc neoplívá, ale umí hrát dopředu přímočaře, umí obejít hráče a vystřelit, to že neumí bránit jedno, protože když bude vepředu tak se s ním stáhne i adekvátní počet hráčů a tím se ofenziva hostí oslabí - NEJLEPŠÍ OBRANA JE ÚTOK.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mart před 18 lety 10.05.2007 09:56 |dost slusnej rozbor....... bohuzel tady jde asi o neco jineho. Napr i clanek pana Luhoveho na iDnesu(on tam sice predstira, ze nic nevi) jasne poukazuje, ze proste neni mozne aby z muzstva, ktery hraje misty (skoro) jako Arsenal, tedy rychle od nohy hru plnou tempa a narazecek najednou zbyla skupinka neurotickych, nesoustredenych, krecovitych a utrapenych borcu, kteri nemaji ani na Becko Jablonce....... je mi (stale) smutno.mart
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 10.05.2007 10:50 |Už jsem o tom nekolikrát psal,že trener Jarolím si nepočíná správne.Stále volí špatnou taktiku a nechápu,že nestaví hráče,kterí mají ambice hrát technický a konstruktivní football.Nepostavil opet Jandu,který je nyní nejlepším naším hráčem.Svento i Krajčík jsou i pri slabší nynejší výkonosti stále platnými hráči.Dobrý je Vorel,Hubáček,Suchý i brankár Vorel.Je na čem stavet.Trochu se zlepšil i Jarolím.Jarolím nedokáže postavit optimální sestavu a volit platnou taktiku hry.Je hloupost hrát najednoho útočníka a nakopávat dlouhé míče,které nikdo neumí rádne spracovat.Slávii sedi kombinační hra.Vážím si pana Vlčka,ten však nyní do sestavy nepatrí.Jsou nutné i korekce v obrane.Možná,že to je nejdúležitejší.Je nutné zmenit i taktiku bránení.Myslení trenéra je nepochopitelné.Podle mého názoru je vinný za nynejší úpadek hry Slavie.I když je nutné objektivne priznat,že i forma mnohých hráčú je nyní oproti minulosti slabší.Viď Krajčík a Švento.Pražák.
Re: Jablonec - Slavia 1:0
mart před 18 lety 10.05.2007 15:18 |jj... i na to je dost pravdy.... Mnohem horsi je, ze za upadkem formy PRAVDEPODOBNE stoji neco jineho, neco co je az na prvnim miste, neco, cemu se u nas doma rika proste penize. Uprimne receno, i kdyz jsem asi dost hodne slavista, kdyz bych nedostal zaplaceno (myslim opakovane), nevim, jak bych se soustredil, a jak by to na me celkove pusobilo(a to ani nemluvim o tech zenatych, tam by to mohlo byt horsi). Navic v takovehle situaci je to otazka ne jednoho hrace, ale celeho tymu - cili kazdy se k tomu muze postavit jinak(nekteri by mozna i hrali za sliby ??), a to asi vytvari pomerne hustou atmosferu. Fotbal je tymovy sport, a pokud neni dobra vnitrni nalada v muzstvu, nebo dokonce pokud je neduvera ci dokonce hadky....., njn zas asi budeme muset vsichni cekat. Hraci na penize, a my fandove na titul.mart
Re: Jablonec - Slavia 1:0
(host) před 18 lety 10.05.2007 10:51 |Už jsem o tom nekolikrát psal,že trener Jarolím si nepočíná správne.Stále volí špatnou taktiku a nechápu,že nestaví hráče,kterí mají ambice hrát technický a konstruktivní football.Nepostavil opet Jandu,který je nyní nejlepším naším hráčem.Svento i Krajčík jsou i pri slabší nynejší výkonosti stále platnými hráči.Dobrý je Vorel,Hubáček,Suchý i brankár Vorel.Je na čem stavet.Trochu se zlepšil i Jarolím.Jarolím nedokáže postavit optimální sestavu a volit platnou taktiku hry.Je hloupost hrát najednoho útočníka a nakopávat dlouhé míče,které nikdo neumí rádne spracovat.Slávii sedi kombinační hra.Vážím si pana Vlčka,ten však nyní do sestavy nepatrí.Jsou nutné i korekce v obrane.Možná,že to je nejdúležitejší.Je nutné zmenit i taktiku bránení.Myslení trenéra je nepochopitelné.Podle mého názoru je vinný za nynejší úpadek hry Slavie.I když je nutné objektivne priznat,že i forma mnohých hráčú je nyní oproti minulosti slabší.Viď Krajčík a Švento.Pražák.