Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Sparta - Slavia 1:0

Slavia předvedla na Letné podprůměrný výkon, zaslouženě si neodváží ani bod a opouští první místo ligové tabulky. Prohlédněte si 28 fotografií ze zápasu - ZDE.

Zápasový report:
Pondělí mělo přinést radost všem slávistům, kteří i přes poslední zaváhání věřili v tříbodový zisk na hřišti trápící se Sparty. Všechno bohužel bylo úplně jinak.

Trenér Jarolím vyslal do boje nečekanou jedenáctku. Mimo hru zůstali zranění hráči Švec s Latkou, karty nepustily na hřiště kapitána Jarolíma a Dosoudila. Slávistický kouč tak jednoho z nejlepších ligových levých obránců Hubáčka poslal trápit se na pravou stranu obrany, střed zálohy měl nově tvořit dnešní kapitán Hrdlička s uzdraveným Jandou. Celé jaro Slavia nastupovala v podstatě s jedním útočníkem a dařilo se jí. Dnes na hřiště překvapivě vedle Vlčka vyběhl i Reiter.

Od začátku byla Sparta lepším týmem, Slavia se do své typické hry na hřištích soupeřů vůbec nedostávala. Nestačila soupeři ani v důrazu a nasazení, záloha neexistovala, útok byl odříznut. Možná i největší kritikové Lukáše Jarolíma zalitovali, že dnes nemůže bojovat na hřišti. Sešívané na hřišti i pořádně klouzali, ale nebylo to díky extrémnímu nasazení, ale jen kvůli špatnému obutí. Sparťané podobný problém neměli a několikrát nebezpečně zahrozili. Poločas jen se štěstím skončil bez branek.

Ve druhé půli se nic moc nezměnilo, jen nás opustilo štěstí a domácím se zaslouženě podařilo jít do vedení po hrubé chybě obrany. Trenér stáhl hru na tři obránce a snažil se tím o zvrat, ale ani tak se slávisté nedostali ani do jedné gólové šance. Sparta si vedení s přehledem pohlídala. Doufejme, že letos se již podobně hrozného výkonu od červenobílého mužstva nedočkáme. Dnes jsme tři body totiž pouze snadno bez boje odevzdali.

Průběh zápasu:
8. minuta - Matušovič sklepl míč na Horvátha, který nebezpečně protáhl Vorla technickou střelou
9. minuta - ke střele se dostal Kulič, Vorel byl na místě
12. minuta - Krajčík vyslal Vlčka za obranu, jeho centr srazila obrana na roh
32. minuta - další nebezpečná střela Horvátha skončila těsně vedle šibenice
44. minuta - Matušovič nádherně vyslal střelu z přímého kopu do horního rohu branky, Vorel skvěle vyrazil
57. minuta - Horváth se dostal ve vápně k míči, ale pálil nad
62. minuta - Suchý nezvládl souboj s Kuličem, následné střely Doška a Kuliče brankář Vorel ještě pokryl, ale na dorážku Horvátha již nestačil. Naši obránci byli za diváky - 1:0
75. minuta - Vorel na poslední chvíli vzal míč z hlavy Kuliče po centru Matušoviče

Hodnocení trenéra
"Když prohrajeme derby, tak nemůžu být rád, představoval jsem si náš způsob hry jinak, Sparta byla dopředu aktivnější, nám to vázlo, nedostali jsme se do pořádného zakončení, žádnou vyloženou šanci jsme si nevytvořili. Pozdě jsme přistupovali k soupeři, nechávali jsme mu dost prostoru. Chtěli jsme původně vyvinout větší tlak na obranu, aby neposílala přihrávky dopředu, ale bylo to jinak," řekl k zápasu trenér Karel Jarolím.

Sparta - Slavia 1:0 (0:0)
Sestava:
M.Vorel - Hubáček, Suchý, Aračič, Urbánek (72. Kalivoda) - Krajčík, Janda, Hrdlička, Švento - Vlček (65. Necid), Reiter (78. Gaúcho)
Gól: 63. Horváth
Lavička: Kozáčik, Jan Vorel, Costa, Dočkal

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Luke (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:18 |  
    0 0

    No coment...

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Luke (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:20 |  
      0 0

      Když jsem se dozvěděl, že to píská Franěk, říkám si, to by mohlo jít... Ale Řepka měl za první poločas dva fauly na žlutou, ani za jeden ji neviděl... Až poté ve durhým poločase... A chvíli na to řve zase na rozhodčího, uplně bez duvodně za to se jinak taky většinou dává žk... celkově mohl dostat čtyři žluté, dostal jen jednu... neměl to dohrát vubec...

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        Pat     před 18 lety 23.04.2007 19:27 |  
        0 0

        A to jak kulič přejel v první půli Urbánka? Za něco podobnýho šel Dosoudil na Slovácku hned ven. K Řepkovi se snad ani nemá cenu vyjadřovat, ten je úplně mimo...Jinak to všechno ale nic nemění na tom, že zahráli fakt příšerně, teda kromě Vorla.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Luke (host)     před 18 lety 23.04.2007 21:05 |  
          0 0

          Pravda, to jsem ale taky s tím Dosoudilem hned v onlinu zminoval, ted jsem na to zapomněl, sorka:)

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:30 |  
        0 0

        A že jsme hráli totálně mizerně, to ti nevadí???

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Pat     před 18 lety 23.04.2007 19:46 |  
          0 0

          Jestli to měla bejt reakce na mě,(já se v těch Re: Re: zas až tolik nevyznám...:-) tak myslim, že dnešní "výkon" Slavie nijak neobhajuju a netvrdim, že s tim co hráli mohli vyhrát.jasně, byla to hrůza bez pohybu, nasazení a tak dál. Samozřejmě že rozhodčí je taky člověk (většinou:-)), ale nevidět za půl hodiny tři zákroky na kartu...no nic, tak snad příště.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Luke (host)     před 18 lety 23.04.2007 21:07 |  
          0 0

          Já neříkám, že jsme hráli super. Ne. Hráli jsme špatně. Ale pravda je, že mužeš hrát to, co ti dovolí soupeř, rozhodčí a terén. Na oraništi nemůžeš hrát kdovíjaký pohledný fotbal, nemužeš ho hrát ani když tě řeže rozhodčí. Dneska hrála Sparta tak jako dlouho ne a je smula že jsme to schytali my a ne Budějky před tejdnem. Takže ano, hráli jsme mizerně. Já ale říkal, že rozhodčí byl pro mě zklamáním, protože dělal chyby na obě dvě strany. Protože i Hrdlička a Janda měli jít ven... Hrdlička na sto pro...

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:31 |  
        0 0

        A pak se divíme že nám řikaj že sme uplakánci možná že někde chybu udělal ale přiznejme si:v jakém zápase neudělal sudí ani jednu chybu?? já vám to řeknu v žádnym rozhodčí sou taky lidi a taky se můžou splést a proto nemá smysl tady řvát jak nás zařízl sudí stejně se ten zápas hrát znova nebude a košťál neodstoupí tak proč se jeětě zesměšňovat???

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          steven     před 18 lety 23.04.2007 19:41 |  
          0 0

          Prosim vás, rozhodčí pískal celkem blbě, ale na vobě strany ale to je mi u prdele....mě štve, že dneska tam místo těch "odhodlanejch slávistů " jak se prezentovali před zápasem, hráli trosky. A tady to neni o tom, že by na to neměli, ale je to o přístupu k zápasu. A ten byl, řek bych, míň aktivní než člověk ve frontě na teplý pivo a studenou klobásu na strahově. Stevensks

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          Luke (host)     před 18 lety 23.04.2007 21:10 |  
          0 0

          neříkám, že zařízl nás. říkám, že udělal chyby na obě strany a nechápu moc, proč takovejhle rozhodčí píská. ano, už si vzpomínám... proto, že si české ligové týmy odhlasovaly na ligovém plénu, že to bude ískat Čech... a kdyby to pískal Jára nebo někdo podobnej, bude se mluvit o korupci.. Takže nehledám v tom umysl, chyby byly na obě strany, nevím na čí stranu větší. Ale co mi tenhle zápas ukázal, krom toho že jsme na Spartu neměli, je to, že potřebujeme vychovat lepší rozhodčí... Nebo jim dát instrukce, at neřeší vše domluvou, ale jsou přísnější...

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            (host)     před 18 lety 24.04.2007 09:02 |  
            0 0

            béééé, béééé už zase brečíme. Rozhodčí nám nepomáhal jako na Slovácku tak byl špatnej. Ale že jsme hráli jako nějaký průměrný mužstvo to si nepřiznáme, co. Nechte toho brečení a naučte se to.

            • Re: Sparta - Slavia 1:0

              (host)     před 18 lety 24.04.2007 17:51 |  
              0 0

              A kde říkám, že nás zaříz? Nebo neříkám že jsme nehráli špatně? Ř9kám akorát, že rozhodčí udělal na každou stranu dvě tři větší chyby, ale nikoho nezaříz, pískal dobře docela... A to, že jsme prohráli, je smůlua, protože Sparta celý jaro hraje tužku a zrovna na nás se chytne. Protože kdyby hrála to co celé jaro, tedy asi takovej výkon jako my včera plus pak nějakou světlou čtvrthodinku, tak je dáme... Holt se tak nestalo, holt jsme zahráli špatně, stane se. Musíme se vzpochopit, jsou před náma další zápasy... ;o) Anonyme.. :)

  2. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:20 |  
    0 0

    totalni zklamani...

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 15:34 |  
      0 0

      Jak by řekli slováci Čo dodat

  3. Re: Sparta - Slavia 1:0

    bojler     před 18 lety 23.04.2007 19:25 |  
    0 0

    Ukazalo se, ze ac na Jarolima lidi nadavaji, jak moc je dulezitej. Hrat u Rudochu na remizu je sebevrazda. To je chyba Jarolima, ale starsiho.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 25.04.2007 09:03 |  
      0 0

      omyl. nehrali na remizu, ale na prohru. Ja jsem tam nevidel ani naznak snahy. . .ubohost

  4. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:26 |  
    0 0

    Tak toto byla opravdu hrúza snad to v neděli vyhrajem a ta sparta s tim libercem PROHRAJOU !!!!!!!!!!!!

  5. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 19:30 |  
    0 0

    Neskutecne odevzdany zapas...

  6. velké zklamání

    rudahvjezda     před 18 lety 23.04.2007 19:39 |  
    0 0

    a to nejen výsledkově, ale především ustrašeným bezkrevným výkonem. solidní zápas odehrál jen vorel a suchý.
    vorel 7 - hubáček 4, aračič 6, suchý 7, urbánek 3 - krajčík 4, janda 3, hrdlička 3, švento 3 - reiter 3, vlček 3. střídající hráče nemá cenu hodnotit, snad jen že necid toho za těch pár minut předvedl víc, než reiter s vlčkem za celou dobu svého pobytu na hřišti dohromady.
    takhle připos*aně se o titul nehraje!

  7. Re: Sparta - Slavia 1:0

    _Sedative_Youth_     před 18 lety 23.04.2007 19:39 |  
    0 0

    Panove, to ste me teda nasrali.. Kuwa: kdyz uz se nedari, tak jim aspon nakopu prdel, ne? Pritom ta Sparta, to je ansambl, kterej kazdej prumernej tym roznese na kopytech.. Jezis ja jsem nasranej!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Markus     před 18 lety 23.04.2007 19:59 |  
      0 0

      Tak utíkej na záchod, ať nepraskneš :) Poslední dobou se nám nedaří, pár hráčů je z formy a hned je to znát, náhradu za ně nemáme. Hrdlička s Jandou dnes zbyteční hráči. Od Reitera jsem čekal více. Je na čase si sundat ty růžové brýle a začít zase pečlivě makat bez očekávání že to půjde samo.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        _Sedative_Youth_     před 18 lety 23.04.2007 22:01 |  
        0 0

        no nevim, jestli mi zachod pomuze, leda snad ze bych do nej strcil hlavu a splachnul. nerad se vyjadruju k jednotlivcum, ale hrdlicka byl dnes (a bohuzel nejen dnes, ale skoro pokazde, kdyz o neco slo) hrozny - pomaly, mekky, neohrabany, fotbalove celkem zrucny (avsak myslici si, ze je daleko zrucnejsi, coz neni a nikdy nebude; mrzi me to, osobnostne ho mam docela rad); s jandou nesouhlasim, kdyz nic jineho, tak se aspon snazil; na jednu stranu se asi projevuje to, ze z levneho se da vychovat vyborny jen ztezi, na druhou stranu me stve to, ze to alespon nezkusili vuli, kdyz fotbalem to dnes neslo.. jedine pozitivum je snad velmi dobry vykon aracice, mohl by z nej byt kvalitni stoper (udrzi-li si formu); s vorlem to byli jedini dva, kteri odevzdali alespon prumer, na zbytek byl velmi smutny pohled. vubec vsak nechci, aby to vyznelo, ze nad hochy lamu hul, mam je porad stejne rad, ale tohle byla hruza hruz.

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:38 |  
          0 0

          Vorel a Aracic souhlas,ale nezapoměl jsi na Marka Suchýho??? Jednu chybu sice udělal,ale jinak si s Kuličem dělal co chtěl.... AKI

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            _Sedative_Youth_     před 18 lety 24.04.2007 12:54 |  
            0 0

            kdyz jsem to psal, rikal jsem si, zda ho napsat nebo ne, ale pred tim golem totalne zachrapal, coz si stoper v takovem zapase nemuze proste dovolit; jinak jsem doufal, ze ke konci pujde do zalohy, coz se bohuzel nestalo; je to ale dle meho nazoru pro pristi zapasy jasna volba vedle jarolima (krome svece, ktery je ale v soucasnosti mimo), protoze se neboji, ma na to fyzicky a hlavne: da balon na 3 metry, coz je - bohuzel - mimoradna kvalita v porovnani s ostatnimi adepty na stred.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        _Sedative_Youth_     před 18 lety 23.04.2007 22:06 |  
        0 0

        jinak ja si ruzove bryle sundavat nebudu, anzto jsem si je ani nenandaval, staci se podivat do historie boju o titul - nastvany jsem proto, ze takhle se derby proste nehraje!

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        Katrin     před 18 lety 24.04.2007 03:03 |  
        0 0

        Markus, bohužel se mi zdá, že ten Janda je zbytečnej co zápas... Ani to simulování mu sudí nežerou, vyklusává si tam jak na joggingu v parku s Billem Clintonem, a tak vůbec... Může to bejt subjektivní pocit a nefundovaný pohled přírodní blondýny, ale mě se Janda prostě nelíbí (a nejen proto, že je blonďatej! ;o))

  8. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Liuni     před 18 lety 23.04.2007 20:05 |  
    0 0

    Rozhodčí určitě dneska pískal rovinu.Bez střel na bránu nemůžeme vyhrávat.Musíme být soudný.Dneska jsme si vyhrát vůbec nezasloužili,SLAVIA FOREVER

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      martin08     před 18 lety 23.04.2007 21:11 |  
      0 0

      "Rovinu bez karet.."

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      Katrin     před 18 lety 24.04.2007 03:25 |  
      0 0

      Tak... Našla bych zákroky, co bych asi jako sudí ocenila trochu jinak (Lobotomíka Řepku bych vyhodila za nesportovní chování ihned, například!), rovina to tak úplně nebyla, ale to neni alibi pro střeleckou impotenci našich šutérů a špatný pohyb toho zbytku. Přece jen - Jára to opravdu nepískal a Košťál se nebavil...

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 14:30 |  
        0 0

        a proto to nepiska pica jako ty....

  9. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 20:34 |  
    0 0

    Ubohý výkon ze kterého se vymkl pouze Janda, Necid a Suchý. Jinak to bylo zoufalý. Očekávám, že prohrajem v Jablonci, Příbrami, s Boleslaví a remizujem v budějkách pokud hoši nezačnou hrát tak jak se má a pokud nezačne Karel víc využívat Necida, který si umí jako jediný pokrýt balon.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 23.04.2007 22:59 |  
      0 0

      nebul

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 25.04.2007 09:05 |  
        0 0

        a ty jdi do pici

  10. Re: Sparta - Slavia 1:0, ....pozitiva!!!

    mart     před 18 lety 23.04.2007 20:43 |  
    0 0

    ... tezko se me hledala, ale par jich bylo. Tak za prve, na prvni misto ztracime pouze jedem a pul bodu. Druhe je u me stejne. 2. Ante nehral spatne, a ani Suchy nebyl zlej ( az na ten gol). 3 Vorel byl dobrej. 4. Prekvapive po golu ( pro me neuveritelne) se to trochu zlepsilo ( komentar ze horsi to bejt nemohlo pripoustim). 5. Po preskupeni - Janda na na pravo a za nej Krajcik, a Hub na levo, to zacalo vypadat alespon trochu nadejne.... nakonec i spartani si musej priznat, ze i s tak zoufalym tymem, jakym sme byli my, meli v poslednich 18ti minutach "boby". 6. Gaucho asi uz definitivne prokazal, ze to asi jaksi nepujde. 7. velka cast fandu chtela v zaloze Costu, ... na jednu stranu jsem rad, ze ho KJ nepostavil, ale na druhou stranu, bylo by to horsi ?
    K memu zadumcivemu komentari z polocasu prveho ( vice zde - Re: Dnes derby (Hodnocení: 1)
    Od: mart - Pondělí, 23.04. 2007 - 18:08:47
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    pochopitelne tu neni clanek k dnesnimu derby... Po dlouhem pobytu v zahranici, jsem se d Prahy nedostal, tak snad jen 4 pozorovani z prvniho polocasu. 1. je mi lito Urbanka, den blbec je den blbec, takhle hroznej den sem mel jednou taky 2 Sparta je nejferovejsi tym ligy. Ptate se proc? Dva fauly (myslim odpiskane) za polocas je perfektni. 3. Janda opravdu hraje. 4. Na hristi je take Reiter. No snad se to nejak zmeni. je pochopitelne, ze na Matusovice numuze hrat nekdo s rychlosti Honzy Vorla. Ale mozna bych ty krajni beky do druhy pule prohodil. Urbanek snad horsi bej nemuze. Pardon 5te pozorovani - Matej Krajcik nema nabrousene brusle - 5x uklouznout je skoro tak nevidane jako 2 fauly Sparty. Zdravi mart ) jeste jedno znacne "blbe" zjisteni.... bohuzel je asi pravda, ze Standa je totalne z formy. No to by mi uz dneska stacilo... takze dobrou panove mart(zadumcivy)

    • Re: Sparta - Slavia 1:0, ....pozitiva!!!

      Luke (host)     před 18 lety 23.04.2007 21:14 |  
      0 0

      Zdravím marte, docela výstižné s těma bodama. Překvapila mě základní sestava, nečekal jsme v ní Jandu, Reitera i Vlčka. Když jsem to zjsitil, tak jsem si říkal, wooow, jsme tak odvážní, chceme hrát na tři záložníky, dva podhroty a jednoho hrota... A on skutek utek... Dneska prostě Sparta zaslouženě vyhrála, stane se, hraje ještě s Libercem, tam se zase oni pak poberou navzájem o body... Hlavně se ted neposrat z toho že se nepovedly výsledkově tři zápasy za sebou!!!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0, ....pozitiva!!!

      Katrin     před 18 lety 24.04.2007 03:28 |  
      0 0

      5. Po přeskupení - Janda do B týmu... ;o)))))

      • Re: Sparta - Slavia 1:0, ....pozitiva!!!

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:51 |  
        0 0

        A je to zase tady,někomu se něco nepovede,a hned na něj házíte(š) špínu..... Mě se Janda na to jak je mladej,líbí,jediný mu chybí střela,střela,střela!!!!! AKI

        • Re: Sparta - Slavia 1:0, ....pozitiva!!!

          (host)     před 18 lety 24.04.2007 12:20 |  
          0 0

          Trošku se ti v tom hodnocení objevila trhlinka. Sparta férovějí, jen dva fauly. Jo odpískané. A co ty ostatní?

  11. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 21:35 |  
    0 0

    Díval jsem se teď ještě na záznam a připadá mi to jako horror. Horvy naprosto nebráněný dává gól a Hrdlička a Hubáček, kteří by na něho měli hrát, jen z dálky netečně čumí. Nemůžou být všichni rychlí, ale když i ten Horvy uteče na dvaceti metrech Hrdličkovi o pět metrů, je to otřes. Zřejmě má KJ vlastní finanční zájem na prodeji Hrdličky - třeba by o něj stál nějaký albánský ženský tým nebo šestá sanmarinská liga - jinak nemůžu pochopit, proč ho furt staví. Po Mostu je na hřišti furt a od té doby jsme nedali gól.
    Hra na dva levé obránce je taky pěkná hovadina. Od té doby, co nalevo nehraje Hubáček, nedostává Švento balony. Reiter prý dneska hrál. Já nevím, já ho neviděl. Ani si nekop. A místo toho, aby ho KJ vystřídal ve druhé minutě, odvolal Vlčka. Asi proto, že umí hrát fotbal. Už dřív se ukázalo, že Janda je mnohem užitečnější jako útočník než jako záložník. Proto ho dnes stavěl KJ do zálohy. Janda se alespoň snažil. Jak mívám k Bosákovi výhrady, dnes vystihli neexistenci Hrdličky a Reitera na hřišti přesně. Když chce KJ vyvíjet tlak na protihráče, musí stavět na předstopera hráče, kteří nejsou líní hnout zadkem. Studík, Šmíd, Gecov možná i Bayer by tam byli mnohem užitečnější. Suchý to nemohl zachránit, hrál příliš vzadu. Líbili se mi jen mlaďoši (a samozřejmě Michal Vorel,) ale zdá se, že je KJ na ně alergický a nestaví je, snad abychom nevyhráli.
    Tantalos

  12. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 21:46 |  
    0 0

    Mrkněte se prosím na Efezuv.blog.cz
    Najdete tam můj objektivní, ale emotivní komentář k dnešnímu derby.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 23.04.2007 22:07 |  
      0 0

      Rozhodčí byl podle mě v pohodě. Prostě jako kdyby dával žlutý karty tak bysme vyhráli? Asi ne. Myslím že celkem dobrej článek až na tu zmínku o rozhodčím

  13. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 22:30 |  
    0 0

    Opět jako každý rok nám ujíždí vlak do Ligi mitru.Nechapu to.

  14. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 22:45 |  
    0 0

    tak nejak sem si myslel ze prohrajem uz pred derby takze me to tolik nemrzi zapasu je dost ale ten vykon ten me teda hodne sklamal to je desny nas rozhodujici zapas bude Kladno jeslti ho prijedem muzem bejt porad prvni jestli snim zavahame tak uz je jasny ze je neco spatne

  15. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 23.04.2007 22:53 |  
    0 0

    Hub na levym beku je nesmysl nesmyslů. Trošku by mě zajímalo, co všechno namektal Krajčíkovi vypatlanec Matušovič, provokoval ho dost slušně. Bohužel si naši hráči řekli o návštěvu 2 324 platících, protože jejich výkon v posledních 270 minutách jejich práce stál za velký hovno. Zaplatil bych jim po 60 korunách za hodinu, což dělá 390 korun na hlavu z poslední dva týdny - ono by se jim v hlavě hned rozsvítilo. Ty metody ve Spartě maj něco do sebe. My jsme je bohužel vysadili na koně, jako vždy, že ano. Teď už pojedou a obávám se, že tlak Liberce a Boleslavi je taky dost silnej. Následující 2 zápasy 6 bodů - jenže Kladno se potřebuje chytit a Jablonec taky o k tomu maj naši kluci pochopení. Hlavně pokoru kluci, s tou to daleko dotáhnete. Vedení klubu by také mělo být pokorné, zejména v kauze získání Ivany, Vidličky nebo dalších relativně dostupných hráčů. Pokora znamená nechat ty hráče třeba Jablonci, jako Valentu, kterej tam teď exceluje. Pokora taky znamená zbavit se Kuky a nevynakládat úsilí na návrat Šmicra... Tohle derby ukázalo rozdíl mezi kádry i kluby. My jsme pokorně připosraní, oni se nebojí a metodama čistejma i nečistejma dou za svym i když to skřípe. Jestli to bude s Kladnem zase hrůza, tak na poslední kola nechte Kozla a jeho bojs hrát ligu, horší už to asi nebude.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 23.04.2007 22:55 |  
      0 0

      Oprava: Hub na pravym beku. Na levym je po Kadlecovi nejlepší v lize.

  16. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 00:24 |  
    0 0

    Hledá se dobrý psycholog pro slávisty. Značka: Spěchá!

  17. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Katrin     před 18 lety 24.04.2007 02:37 |  
    0 0

    No jo, no... Se nedá nic dělat. Bohužel Sparta nepředvedla žádnej krásnej fotbal, ale i tak měla víc ze hry než my. To se potom těžko může chtít vyhrát, žejo :-( Na rozhodčího bych se nevymlouvala - je sice fakt, že na Řepku byl dost shovívavý a milosrdný, je fakt, že se mi zdálo, že nějaký fauly vyloženě otočil (ale kdo ví, jak to bylo) ale berme to takhle - pískal asi něco tak velkýho poprvé, a když tam všichni řvali jen "Sparta", tak si sem tam střík strachy do textilu, a než aby Řeponě (nebo Kisela - ten taky exceloval) vykartil, trošku to nezvlád, no... Jinak nám taky odpustil pár lehčích zákroků. Prohráli jsme si to sami, a nikdo jinej... Sparta nebyla tak dobrá - my jsme byli tak špatní... :-((

  18. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Katrin     před 18 lety 24.04.2007 02:54 |  
    0 0

    Luku, NEBREČ!!! Ať byl rozhodčí jakej byl (a že jsem viděla horší) - kdybysme hráli jako Slavia, nemuseli jsme to tu vůbec řešit. Já bych spíš směřovala svou kritiku na to, že útočníci neútočej, záloha si nejde pro míč a nepřesně přihrává, nikdo se nenabízí, jedinej Hubáček tam lítá jak cvok a klade odpor soupeři, Standa nepředeběhne Lobotomíka Řepků, atd. Já bych se ptala spíš proč se technická ofenzivní Slavia herně Spartě vyrovnala, a bojovností jí ani nedosahovala, než "kolik to Spartu stálo"... Zase budem za ufňukánky! Vždycky nejdřív hledej chybu v sobě - a já jí u nás vidim... Proč hledat dál nějaký výmluvy a fňukat?

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:57 |  
      0 0

      Velmi výstižné a objektivní milá Katrin!!!! Naprostý souhlas!!!! Včera mi to připadalo,že Slavia hraje sama proti sobě..... A že rozhodčí něco obrátil,taky jsem si zanadával,ale hrát svůj fotbal,rychle balon z první,tak jim dáme 3 fíky a šli jsme domu.... AKI

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 18:06 |  
      0 0

      Počkej, počkej, jsi nepochopila..:)) Prohráli jsme si to sami, to ano... Ale až tak bych neházel vinu na hráče, jako na Spartany..:)) Prostě můžeš hrát to, co ti dovolí soupeř..:)) Taky rozhodčí a terén..:)) Terén byl dobrej, rozhodčí na pár výroků taky (sice jak říkám mohl dát více karet, ale není to chyba, holt by se dohrávalo v devíti na obou stranách... Možná by nám to vyhovovalo, možná ne... I když, jelikož by na naší straně vypad Hrdlička - pomalej.. a Janda - simulant... a u Sparty Kadlec a Řepka - hlavně Řepka včra fakt zahrál dobře... Tak by nám to asi pomohlo, ale což..:)), každopádně hlavně to byl podle mého prokaučovanej zápas... Nevím proč nehrál Vorel (Honza), je to škoda, osobně bych tu sestavu poskládal trochu jinak, rozhodně bych dal v této situaci do středu pole Suchýho a vedle něho Kalivodu, Dočkala nebo i Costu (ač ten nestíhá bránit) a na hrot vedle Vlčka Jandu (v obraně vedle Aračiče na stoperu právě Vorel), a proč vůbec hrát připosraně? Klidně i zariskovat a hrát 3-4-3, dostat Spartu do tlaku... Takhle ale jsme hráli úplně bez středu zálohy a pak stačilo Spartanum si pohlídat Krajčíka a Šventa, což pro ně nebyl zase až takovej problém... Takže vymázli zálohu... Reiter v utoku jalovej... a Vlčák sám taky nic nezmuže... I když zase, ono kdyby měl Řepka už v páté minutě žlutou jako že ji asi mít měl, hrál by pak jinak a Vlček by se asi dostal do více šancí... Ale já třeba nepochopil z naší strany to, proč hrál Janda v záloze, navíc ve středu. Podle hráčů v základu jsem se prvotně radoval že to bude 4-3-3 s podhrotáky Vlčkem a Reiterem, aspon něco... A my nakonec hráli de facto 4-2-0... Panebože... :( Ale co, nelámat nad tím hul, chce to co nejdřív zapomenout a začít se PŘIPRAVOVAT na zápas s Kladnem, se kterým musíme vyhrát... Však ona to Sparta bude mít ještě těžké, hraje v Ově, hraje s Libercem... A v těchle dvou zápasech ztratí minimálně dva body... Zatím to vychází tak jak jsem před sezonou počítal, kalkuloval jsem s výhrou Sparty v derby... Nepočítal jsem pravda ale se začátkem jara jaký jsme měli (předkopikádal jsme třeba remízy s Libercem a Brnem) a přesto mi vyšlo, že vyhrajem před Spartou a Libercem ligu o tři body... Ted má Sparta podle těch kalkulací pořád ztrátu bodu a my náskok dvou, tak uvidíme... Nic není ztracené... Každopádně musíme vyhrávat, dát do toho srdce - když to nepujde fotbalově, musí to jít zarputilostí... Fotbal není jen o kráse, není o otm hrát akce do prázdné brány...

  19. Re: Sparta - Slavia 1:0

    KING25     před 18 lety 24.04.2007 08:21 |  
    0 0

    Nemá cenu se vymlouvat na rozhodčího. Naši hráči se prostě včera "posrali". Si nedokázali kloudne přihrát a ke hře, která nás zdobí jsme se vůbec nedostali. Od té doby co začal dostávat příležitost Urbánek, tak to jde s námi s kopce. Ten je úplně neštaštnej. Těd je potřeba aby jsme udělali 3 body proti Kladnu a Dušan s Matějem se zpátky dostali do formy a ten titul ještě není ztracenej!!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 09:15 |  
      0 0

      Moje rec Krali, musime se chytit a sance porad zije, a proto k25o!!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 09:30 |  
      0 0

      Ahoj všichni,
      asi jsi to vystih KINGU úplně přesně. Naši se včera normálně báli. Spíš mě štve, že Sparta nehrála "bůh ví co" a přesto byla prostě lepší. Snad právě proto se taky přimlouvám za to, abychom místo "zdrcující kritiky" teď pomohli i tím, že na Kladnou přijdeme a prostě naše hráče podpoříme. Vzpomeňme si na naše postavení po 6 kole na podzim a jak se tvrdá dřina vyplácí. O ničem jiném to nebude. To je to, co mi včera od našich hráčů chybělo. Po těch letech diskuzí na těchto novinách, si troufnu říct, že od Markuse, přes Bejbla, Kinga, Tantalose, Richiho , Jane a prostě Vás , dalších spousty věrných slávistů až třeba i po Jiřího, určitě našim klukům půjdem zase fandit a držet jim palce. Každý den není posvícení a KJ určitě ví jak je dát zase dohromady. Ještě je 6 kol před námi a nikdo nemá nic jistýho. Tak Vám všem přeju pěkný den, usmějte se na svět a pojdme zafandit v neděli, uvidíte, že bude líp. Zdravím všechny Sokrates

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:51 |  
      0 0

      kral je ziv,at zije kral. kral 25 olleeee

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 13:43 |  
        0 0

        ještě že byl včera král poblíž toho vola co začal řvát při minutě ticha a naložil mu,jinak by to byla ještě větší ostuda.k25o!

  20. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 09:47 |  
    0 0

    VOLIM CUNKA! Po vcerejsku...

  21. Smradlavá řepka

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:19 |  
    0 0

    A nejhorší an včerejším dnu bylo,že celou dálnici PRaha -Plzeň lemují ty odporně smradlavý pole s nejhnusnější plodinou dovezenou z rumunska s ŘEPKOU,hnus fialovej,vlastně žlutej.
    Navrhuju choreo s textem ŘEPKA SMRDÍ!!!! :o)

    lemurek80

    • Re: Smradlavá řepka

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 11:15 |  
      0 0

      kdyby jenom praha-plzen,on ten plevel roste i praha-kolin a dal.........fuj

      • Re: Smradlavá řepka

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 17:19 |  
        0 0

        až do pardubic... :)

        • Re: Smradlavá řepka

          (host)     před 18 lety 24.04.2007 19:20 |  
          0 0

          na odbočcee kolín - čáslav taky!!!!

  22. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:32 |  
    0 0

    a nejvic na picu je, ze my co se tahame skoro na kazdej zapas nesezenem listky, a pak somrujem okolo letny jak nejaky povl.a taky by me zajimalo kolik z tech lidi co sehnali listky od ultras na staromaku chodi nekdy na strahov,ja sem podle ksichtu neznal vubec nikoho.jinak zapas uplne na hovno se wsim vsudy,doufam ze se to na kladnu uz konecne zlomi

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 10:57 |  
      0 0

      Slavie prohrála a to mne mrzí.Dobre zahrál Vorel,Suchý,snažil se Hrdlička ale v poli jediný skutečný fotbalista je mladý Janda.Má techniku,udelá podarenou kličku a rychle a presne prihrává.Svento a Krajcik se začínají bát o nohy,asi mají nejaké atraktivní nabídky na prestup.Ješte se mi líbil Hubáček.Ten aspoň trochu podporoval útok a dobre bránil.Grobián Repka je moderním hrdinou spartanské mládeže.Když to tak pújde dál,vznikne rugbyfotbal.Proč se ho bojí vylučovat?Jsem zvedavý kdy se fotbal odnaučí hrát i Janda.Všimnete si,že naši treneri všechny talentované hráče pod záminkou rúzných sverovaných úloh je postupne fotbal hrát odnaučují.Ješte štestí,že nezlikvidovali Rosického.Jarolím také delá častéa zásadní chyby.Je to hrúza.Pražák.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 12:28 |  
        0 0

        hráli jsme hrozně, jen pár jedinců něco zkoušelo, ale porážka s Plzní mě mrzí víc, musí me se na Kladnu zvednout, halvně at už hrajou Jarolím,Dosoudil a Vorel a doufám že už začne pomalu hrát Latka at máme jistou stoperskou dvojku a Vlčák musí dát gol na uklidnění, musíme jim věřit a bejt pořád s nima, at žije SLAVIE

  23. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 12:30 |  
    0 0

    Nebylo to jen zasloužené, bylo to i spravedlivé. Hrdlička měl dostat červenou asi 3x, Janda červenou a přes tlamu. Takhle se fotbal nehraje, kašpaři

  24. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 12:33 |  
    0 0

    Stalo se no. Ted se musíme hlavně otřepat a jít dál. Dyk je to vo jedinej bod a zajíci se počítají až po honu. Nic bych předem nevzdával, navíc kterej mačaft má v hymně "jdeme dál, a nic nás nesrazí...!" ?! ;)

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 12:46 |  
      0 0

      Musime jít dál, Sparta třikrát prohrála a je první, musíme se víc snažit, nejhorší to bude asi v Jablonci, ale dá se to, hlavně musíme bejt co nejvíc kompletní, Slavie forever

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 13:23 |  
        0 0

        tak ja vidim problem skoro vsude, pres naplno nehrajici hrace, dale nesmyslne postavene muzsto az po spatnou zakulisni diplomaciji, ktera posychruje Krtetinskeho napad s Ceskymi rozhodcimi a do toho vseho jeste ty zraneni , karty a pod. Taky moc nechapeme, proc nerekneme, ze rozhodci opet nemeril stejnym metrem a radsi drzime hubu, byt ubreceni je asi spatne, ale nebyt v lize mistru je horsi.Bohuzel muzu souhlasit s nazorem, ze jiz vsechno ve svych rukach nemame a ze zakulisni Sparta je daleko silnejsi nez my/ ten nazor my potvrdili i nasi hraci/. K muzstvu proc probuh nedostanou sanci mladi perspektivni kluci , kteri Jarolimovi vzdy pomohli, tragedi jako Urbanek, Reiter a dalsi to bohuzel jen kurvi. A tak lze jen doufat, ze sevse v dobre otoci a zazrak jmenem Slavie stane s mrtvych. Lukul

  25. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 14:33 |  
    0 0

    Tak nevím, jestli bude můj názor k něčemu, ale nedá mi to nenapsat, i když to normálně nedělám. Včerejšek mě utvrdil v tom, že ze Sparty máme komplex. Před derby máme velké řeči, ale na hřišti to neumíme prodat. Na začátku Řepka do někoho zajede a my se začneme bát. Tak proč někdo z našich nezajede do Řepky??? Třeba i za cenu žluté karty. Ať ho někdo vezme zezadu přes nohy, ať ho zraní, ale ať ukáže, že se nebojíme. Jinak to prostě nejde. Nechci třeba Dušana nijak hanit nebo kritizovat, ale od té doby, co začal v médiích prohlašovat, že jsem favoriti na titul, jde jeho forma dolů. Teď jsme třetí, tak doufám, že se zvedneme a zkusíme něco urvat. Na druhou stranu po podzimu jsme na první místo stáhli jeden bod, třeba i ten bude na konci důležitý. PK

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 14:50 |  
      0 0

      vis asi by to dopadlo jako na Slovacku, ten hrac by sel ven , ono ve fotbalovem prostredi to funguje trochu jinak, to Slovacko mohlo byt varovani, nebo chces li jen cilenou likvidaci. A pajk je tady jeste jedna vec, docela chapu Kubicka, shani sponzory a pak mu je rozhodci jednim hvizdem dokazou otravit, tak ze se priste na fotbal vyserou. A to je cely problem ceskeho fotbalu, musimj se pak smat , kdyz se Macela dusuje, ze vse je ciste.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 15:08 |  
        0 0

        Jasně, máš pravdu, taky se to mohlo stát na konci, protože my bychom gól nedali asi ani do dnešního rána. Mohl to říct třeba Gaúchovi, ten by nechyběl v sestavě a na dlaší debry bychom si i my mohli říct že se Sparty nebojíme. Takhle na podzim zase Řepka na začátku do někoho zajede a budeme se bát.
        A to s českým fotbalem ti dávám za pravdu, ale bohužel v dohledné době to nikdo nechce řešit.

  26. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Bejbl     před 18 lety 24.04.2007 14:56 |  
    0 0

    Přidám svůj názor: Sparta chtěla víc, proto vyhrála. Na druhou stranu mě uklidňuje "forma" Matušoviče, Kisela a dalších rudých kopyt, v Ostravě nevyhrajou. Bohužel na nás to stačilo. Souhlasím s názorem ohledně Řepky, proč toho ku..a naši nevyužili, měl žlutou, stačilo ho trochu vyprovokovat, menší strkanice, žluté na obě strany a mazal ven. A v Ostravě by jim dost chyběl... Ale to jsem teď chytrej:o)
    Fotbal umíme, chybí nám trochu drzosti a osobní statečnosti, prostě jít "do toho" a i toho Řepu pokopat. Mladí jsou nadějní, ale sami taková utkání nezvládají. Lukáš J. moc chyběl. Ač si myslíme o Horváthovi své, včera to zvládl velice dobře.
    Škoda, že jsme neudrželi déle 0:0, Spartě viditelně docházeli síly, musela by útočit a my z brejků mohli na konci rozhodnout. Takto za stavu 1:0 už mohla jen bránit. Ale to jsou kdyby...
    Prohráli jsme bitvu, ne válku. Zajíci se počítají až po honě. Nezatracujme naše bohy, před 14 dny jsme je vyzdvihovali do nebe... Derby je pryč, hrr na Kladno!

  27. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 15:38 |  
    0 0

    Dostali jsme facku ,ale jede se dál musíme na to zapomenout tohle mužstvo má na to sílu aby se zvedlo spadli jsme na pr¨¨del,ale hraje se pořád o titul. Na letný se smáli rudí, byl bych moc rád aby se po třicatém kole smálo jiný mužstvo a jiní fanoušci.
    Slavia forever

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 16:03 |  
      0 0

      skvely nazor, nelze nez nesohlasit, snad s dodatkem skutecne vsichni, ale hlavne hraci Lukul

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 16:51 |  
        0 0

        nejhorší je že jsme nedokázali pořádně kombinovat, to co nám jde snad nejlíp, bud je to tím jak říkali že nám chyběl Lukáš, nebo sme moc báli, ale to nevím čeho, my jsme měli jít do derby jako ti co si jedou pro body, snad to ted bude už lepší

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          (host)     před 18 lety 24.04.2007 16:55 |  
          0 0

          covece vidis a ja mu Lukasovi tolikrat nemoh prjit ma meno/kvuli nedohravani souboju, ale kdyz se na to podivam , tak mas pravdu. Lukul

          • Re: Sparta - Slavia 1:0

            Bejbl     před 18 lety 24.04.2007 17:49 |  
            0 0

            Zkušenost je v těchto zápasech hrozně znát, Lukáš si dokáže pořád říkat o balóny, ať je průběh zápasu jakýkoliv (že pak občas zkazí nebo zpomalí hru je věc jiná). Včera měl světlé chvilky Janda, Hrdla se postupně vytratil a tak si musel pro balóny chodit Necid a chyběl vepředu.
            Ještě poznámka k Reiterovi: Je tady dost kritizovaný, ale on dokázal vyhrát spoustu hlaviček, bohužel Standa to nevyužíval, startoval pozdě.
            Více prostoru by měl dostávat Necid, nastoupil, nebál se hrát, má na to. Naopak Kalivoda zapadl hned do průměru.
            Taky jsme nevyužili Dušana na lajně. První slušný balón do tahu dostal někdy kolem 30.minuty, Urbánek mu to dával dost špatně nebo vůbec. Když se Hub vrátil na své místo, už to bylo lepší.
            Vůbec hodně hráčů nehrálo na svých typických postech, bylo to znát. Kádr nemáme tak široký a kvalitní, ale hold se s tím musíme poprat, titul je pořád hodně blízko!

  28. Re: Sparta - Slavia 1:0

    Bejbl     před 18 lety 24.04.2007 17:55 |  
    0 0

    Ještě pozn. k našemu sektoru: Seděl jsem naproti vedle kotle Kopyt (ten červenej hadr jejich chorea na úvod jsme samozřejmě nezvedli:o)) a pohled na náš sektor v úvodu zápasu byl úchvatnej. První poločas byl kotel dost slyšet, po gólu to bylo už horší.

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 18:28 |  
      0 0

      ted už to nemá ale cenu moc rozebírat, škoda že v létě nepřišel Otepka, ten by určitě zase něco proti Spartě vymyslel a byl by lídrem střední zálohy, ale na derby nesmíme moc myslet, ted halvně Kladno a tak dál

  29. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 24.04.2007 20:26 |  
    0 0

    Spartani se nam smejou...ale pockejte vy mrchy..., VY MATE KOSTALA, MY MAME KINGA! k25o!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 20:30 |  
      0 0

      myslis krale 25??? ja jsem se bal, ze dnesek nepreziju, jak mi vsichni budou volat a smat se mi,ale uvedomil jsem si, ze existujou i dulezitejsi veci nez je naky derby. Napriklad pratelstvi. A pratelstvi s kralem 25 by mi nevynahradilo ani tisic vyhranejch derby za sebou a dozivotni cervena pro repku.

      • Re: Sparta - Slavia 1:0

        (host)     před 18 lety 24.04.2007 20:46 |  
        0 0

        Vysledek na hristi skutecne nebyl dobry... Nastesti vysledek z hlediste dopadl o nekolik trid lepe. Kotel bouril jak mel, za coz je take treba podekovat nosnym hlasum, vcetne hlasu samotneho krale k25o. I choreo se povedlo, hvezdy byly krasne, zvlaste ta hvezda kterou zvedal k25o byla ze vsech hvezd nejhvezdnatejsi. I proto mi dovolte zakoncit muj prispevek parafrazi napisu na plachte:
        2007 - rok hvezd a kinga25! k25o!

        • Re: Sparta - Slavia 1:0

          (host)     před 18 lety 24.04.2007 21:03 |  
          0 0

          V rudémkotli oslavovali andreje kvasnaka - K71o
          No a v nasem sesivanem mame k25o

          Je az k smíchu, ze chteji porovnavat naseho K25o a toho jejich k71o

          Vite, nekdo ma lassie, my mame K25o- nejlepsi pritel cloveka

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 24.04.2007 21:56 |  
      0 0

      Já se vám musím pochlubit, včera se na mě podíval samotný k25o!!!! Jsemrád, že mě někdo tak velký také zaregistroval, potkal sme sice spoustu celebrit, ale někoho jako je k25o nikdo nikdy nenahradí.

      k25o proti všem!!!

  30. Re: Sparta - Slavia 1:0

    (host)     před 18 lety 25.04.2007 09:01 |  
    0 0

    Proc jste sakra aspon nebojovali? Proc jste odchodili zapas roku? Spoustu kecu pred zapasem jak chcete vyhrat pro fanousky a pak to odflaknete? At se na me nikdo nezlobi, ale byl to odflaknutej zapsa, nevidel jsem zadnou snahu, zadny pot, zadne sprinty, NIC! To nam snad delaji schvalne. . .tohle si predvadejte kdekoliv jinde ale ne KURWA NA SPARTE!!! Jestli makali na 60% tak je to hodne. Jsem silene zklaman jejich vzkonem, ale hlavne NASAZENIM! Prohrat se muze kdekoliv, ale pouze kdyz se MAKA! Ztrapnili jste sebe a nas, sve fanousky pred celym fotbalovym narodem. Takove ponizeni :( prohrat na sparte po odevzdanem vykonu - nic horsiho neni!

    • Re: Sparta - Slavia 1:0

      (host)     před 18 lety 25.04.2007 11:21 |  
      0 0

      urcite mas pravdu , co se tyce vykonu vetsiny hracu, souhlasim, ze problemy v praci asi mame kazdy i diky projevu Dusana o titulu a pod, zase na druhou stranu je to jen a jen fotbal byt ruzne pokriveny, nespravedlivy, ale jen fotbal, takze s tim pratelstvim to asi kluci mate pravdu a nejen s tim , ja sice toho vaseho.......... neznam, ale znam treba jednu paradni osmnactku...... aa pod. Lukul