Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slovácko - Slavia 0:0

Slávisté si odvážejí ze hřiště Slovácka pouze bod. Vzhledem k tomu, že od 67. minuty hráli bez vyloučeného Dosoudila a čelili drtivému tlaku domácích, tak bod velmi šťastný.

Slovácko - Slavia (0:0)

Sestava Slavie: M. Vorel - J. Vorel, Dosoudil, Aračič, Hubáček - Kalivoda (70. Suchý), Jarolím, Hrdlička, Urbánek (54. Gaúcho) - Vlček (78. Dočkal), Švento

Lavička: Kozáčik, Costa, Reiter, Necid

Zápasová reportáž

Do utkání nemohl trenér Karel Jarolím počítat s vykartovaným Krajčíkem a stále zraněnými Jandou a Švecem, do zálohy se dostali Urbánek a Kalivoda, Švento pak operoval na postu podhrotu, nicméně často byl vysunutý úplně dopředu a mohl těžit ze své rychlosti při svých parádních průnicích podél levé lajny. Útočné akce Slavie pak spíše probíhaly po levé straně, kde se šance chopil velmi dobře Urbánek. Byl střídán pak především z taktických důvodů, ve vzduchu pro něj visela červená karta.

Úvodních deset minut patřilo jednoznačně Slavii, navázala na pěknou a rychlou kombinační hru z posledních dvou zápasů, ovládla hru a mohla si připadat jako doma. Švento však svou šanci neproměnil, na druhé straně se snažil Ivana reklamovat penaltu. Poté slávisté trochu polevili, na druhou stranu Slovácko dobře bránilo a taková hra Slavii příliš nesvědčí. Domácí se snažili zahrozit ze standardních situací a ze střel zpoza vápna.

Druhá půle navázala na méně pohledný fotbal ze závěru prvního poločasu, oba týmy si vytvořily pár šancí. Slávisté měli o něco víc navrch až do 67. minuty, kdy byl po zcela zbytečném faulu zezadu na polovině hřiště vyloučen Dosoudil. Závěrečná čtvrthodina pak plně patřila Slovácku, v podstatě se nehnulo z půlky Slavie, podnikalo jeden nájezd na bránu za druhým. Slávisté vděčí za bod jednak skvělému brankáři Michalu Vorlovi a také značné dávce štěstí. Opět se tak potvrdilo, že Slavia nezvládá zápasy s nejslabšími týmy. Vedle vyloučeného Dosoudila se v příštím zápase proti Plzni neobjeví ani Jan Vorel, který dnes dostal čtvrtou žlutou kartu.

Průběh zápasu

5. minuta: Aračič přihrál Šventovi, který se prohnal po levé straně, před Drobiszem však míč poslal vedle levé tyče.
6. minuta: pronikajícího Ivanu čistě ve vápně odzbrojil Dosoudil, diváci se dožadovali penalty.
25. minuta: po standardce Urbánka našla Hrdličkova hlavička náruč Drobisze.
35. minuta: Racko před vápnem přiťuknul míč Görnerovi, jeho střelu Vorel chytil.
39. minuta: Ivana vystřelil asi pět metrů za vápnem, tvrdou střelu Vorel jen vyrazil, jistil balón až napodruhé.
46. minuta: Vorel v pádu zlikvidoval Šturmovu střelu.
47. minuta: Kalivodův centr našel před bránou Urbánka, který přiťuknul lépe postavenému Šventovi, jeho nahrávku Vlček poslal zblízka do gólmana.
69. minuta: Racko si obhodil Jana Vorla, jeho střelu vyrazil Michal Vorel před sebe.
75. minuta: Ivanův pas našel Brožíka, Michal Vorel včas vyběhnul a balón vyrazil mimo hřiště.
75. minuta: Ineman tvrdě pálil pod břevno, Vorel vyškrábnul míč nad bránu.
82. minuta: M. Vorel chytil nebezpečný přímý kop Stýskaly.
84. minuta: M. Vorel vyrazil šťastně nohou střelu Brožíka, který byl před ním úplně sám.
94. minuta: Ivanovu standardní situaci k pravé tyči Vorel kryl.

Hodnocení trenéra

"Utkání rozhodně ovlivnilo vyloučení Dosoudila, to je moment, kdy se zápas láme, pro soupeře vzniká víc prostoru. Museli jsme se hlavně soustředit na obranu a spoléhat se na brejky a standardní situace. Náznaky gólových příležitostí jsme předtím měli, ale bohužel bez efektu. Jít do vedení, tak by další vývoj zápasu byl určitě jiný," řekl k remízovému výsledku slávistický kouč Karel Jarolím.


Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 15.04.2007 22:24 |  
    0 0

    rycheljs nez ofiko web:)) Krax

  2. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 15.04.2007 22:31 |  
    0 0

    Kdo bude hrát v obraně? To by mě docela zjímalo. Vorel v prdeli, Dosoudila bych vyrazil (tohle je 10. nejlépe placenej hráč ligy?). Celkem se před derby daří nás oslabovat, očekávám, že Dosoudil dostane několik zápasů trest. Já osobně bych mu dal pokutu, protože tohle je neprofesionální. Ale dávat mu tu kartu taky nemusel. Jinak klasickej výkon jako doma s Jabloncem, Slováckem, Příbramí, Brnem - utrpení. Aspoň to mohli vidět ti, co nechoděj na Strahov. S Plzní to bude těžký, ale snad vyhrajem.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 15.04.2007 22:58 |  
      0 0

      kartu mu davat nemusel??? dyk ho uplne zbytecne a este k tomu na pulce zezadu sejmul !!!

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        (host)     před 18 lety 15.04.2007 23:42 |  
        0 0

        Myslel jsem červenou kartu. Za tohle se vylučuje jen na mezinárodní scéně, v gmbrinus lize za to často neni ani žlutá. Uvidíš ve středu na Strahově, nebos to mohl vidět loni v derby, že se tohle netrestá červenou kartou.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0

          (host)     před 18 lety 16.04.2007 00:08 |  
          0 0

          ty vole takovejhle zákrok je na červenou bez keců. Za prvý byl úplně zbytečnej protože byl na půlce hřiště a za druhý takovejhle zákrok ti neudělá ani žáček když ví že nehrozí bezprostřední nebezpečí.
          Prostě Červená čus.

          • Re: Slovácko - Slavia 0:0

            (host)     před 18 lety 16.04.2007 00:20 |  
            0 0

            Souhlasim, že je to na červenou, jen řikám, že se to tak obyčejně české lize netrestá. Ale neni to jediná výjimka tady v té naší lize - tady se třeba rozhodčí bojej mávat podle toho co viděj a mávaj to co jim ukáže hlavní rozhodčí. Myslím, že třeba sudí Adama by to nepotrestal a Řepka toto dělá každý zápas třikrát.

  3. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 15.04.2007 22:35 |  
    0 0

    Holt nemůžem pořád vyhrávat, zlatej bod... nedělal bych z toho tragédii, hlavně abychom vyhráli nad Plzní a pak neprohráli derby. Sestava proti Plzni: Vorel - Krajčík, Suchý, Aračič, Hubáček - Kalivoda, Jarolím, Hrdlička, Švento - Vlček, Janda (snad se dá do kupy)

  4. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 15.04.2007 22:39 |  
    0 0

    Gaúcho si podle mě pár zápasů nezahraje, protože byl úplně tragickej, ani nebyl ochotnej vyskočit v hlavičkovym souboji, jen tak se tam poflakoval. Přijdou chvíle Necida a třeba i Reitera.
    Ale hlavně aby se do derby uzdravil Laty!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      insk     před 18 lety 16.04.2007 12:23 |  
      0 0

      Ty jsi nekoukal na zápas? Jsi sledoval rudý kůže, ne? :-))) Sorry, ale Gaucho podle mýho hrál co moh, v deseti se útočníci moc neprojevujou, to bys mohl vědět. Neříkám, že Gaucho umí dobře hlavičkovat, ale na hřišti lítal jak kamzík do výšky, akorát jak je malej, tak mu to nešlo proti soupeři. Vždyť si skoro zvrtnul kotník při tom, jak tam skákal. Na naší straně jsem neviděl nikoho, kdo by šel do hlavičky dva metry od hráče, který zrovna hlavičkoval. Neříkám, že předved nějakou velikou slávu, to ne, ale snahu měl, a kvůli takovým zákrokům asi velikou.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        (host)     před 18 lety 16.04.2007 17:22 |  
        0 0

        Přesně,Gaucho nebyl špatnej,neřikám že nemá na víc,ale po vyloučení se asi změnila taktika.... Neboj te se,on fotbal hrát nezapoměl.!!!! Jenom bych rád upozornil,jak je naším "dobrým" zvykem,komu se něco nepovedea nedaří se,tak na něj házet špínu a nadávat(viz. oba Jarolímové,Fořt,v minulosti Došek atd. atd.....) AKI

  5. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    martin08     před 18 lety 15.04.2007 23:01 |  
    0 0

    Nakonec zlatejch 0:0. Nejprve jsem taky chtel psat "hromy blesky" ale Dosoudil to po*ral jinak by sel misto Suchyho utocnik a vubec v 11 by byla vetsi sance. Jinak zapas celkem se moc nepovedl ale aspon kluci trsoku spadnou na zem. Porad mame 2body (tzn.zapas) k dobru. Taky mi proslo ze jsme to trochu takticky prokaucovali (ne nejsem ten kdo kdyz se dari trener je buh a naopak) ale.. Osobne mi chytel Matej Krajcik - to je ten kdo bojuje, zkousi jeden na jednoho, chce a strhava ostatni. Dnes tam nikdo takovy nebyl. Rikam nedelejme z toho tregedii! porazme Plzen a hura na derby!

  6. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 15.04.2007 23:09 |  
    0 0

    jinak s tim Urbánkem souhlas nepodal špatnej výkon,ale byl i moc přemotivovanej

  7. Bez spermoňů to nejde

    (host)     před 18 lety 15.04.2007 23:42 |  
    0 0

    Souhlasím s názorem, že se na ztrátě bodů podepsal trener. Opět postavil vražedný střed zálohy Jarolím Hrdička. takže jsme fakticky hráli v devíti. Bez člověka, který je ochoten ve středu zálohy pohnout zadkem, i když ho má těžký, to nejde. Když není Švec, musí tam být Suchý, když není Suchý, tak Gecov, když ne Gecov, tak Studík. Když se k tomu připočte, že dva záložníci, kteří byli ochotni běhat, tedy Kalivoda a Urbánek, byli předčasně střídáni, hráli jsme prakticky bez zálohy. A tak není divu, že jsme nestačili ani na poslední tým tabulky. Prostor měl soupeř hlavně proto, že náš střed zálohy hlavně v druhé půli prakticky neexistoval. Mladochům prý říkají spermoni, ale se samými "machry" to prostě nejde
    Tantalos

    • Re: Bez spermoňů to nejde

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 01:01 |  
      0 0

      Urbánek rozhodně nebyl střídán předčasně. Naopak, červená pro něj hrozila už po 30 minutách, což poznali i TVkomenťáci. Proto musel ven, jinak bychom mohli hrát v 10 dřív než od 67.min. Rozhodčí byl výborný, karty dával naprosto správně a filmované penalty domácím nebaštil.

    • Re: Bez spermoňů to nejde

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 02:00 |  
      0 0

      proti Mostu hral Jarolim s Hrdlickou super, nevim proc by to mel trener v dalsi zapase menit. prekvapenim bylo, ze absence Jandy byla dost znat.

      • Re: Bez spermoňů to nejde

        PetCC     před 18 lety 16.04.2007 09:55 |  
        0 0

        Spousta lidí si toho zatím nevšimla, ale Janda dokáže skvěle načasovat přesnou přihrávku při protiútocích, o něm by se dalo opravdu říct, že má životní formu.

  8. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 16.04.2007 02:44 |  
    0 0

    Urbánek se velmi dobře chopil šance? No na stadionu mi to tak nepřišlo, hrál strnule, bez nápadu, kazil přihrávky...a nejsem sám kdo jím nebyl nadšen.......remíza nevadí, nebýt Míši, dostaneme snad bůra......vždycky sme s váma!

  9. žádná sláva, ale neva

    rudahvjezda     před 18 lety 16.04.2007 08:17 |  
    0 0

    sledoval jsem to na netu, ale kombinace nepohledného fotbalu a dementního trhání přenosu mne donutila to po dosoudilově zkratu vypnout a jít radši spát. líbil se mi michal vorel, celkem i urbánek - ale ten jeho zkrat s hozením míče by mu měl dát trenér pořádně sežrat -, celkem ještě aračič a to je asi tak všechno.
    tragickej byl gaucho, ale viděl jsem ho jen krátce, a pak hlavně jan vorel. tenhle nákup já fakt nechápu. dopředu nepředvede vůbec nic, dozadu nejistej, stokrát radši bych tam viděl třeba nezkušenýho váchu, ať sbírá zkušenosti a vyhraje se, to co vorel tam ukope taky. ale třeba se do toho ještě dostane, nezbývá než karlovi věřit. hubáčkovi trvalo taky skoro rok, než začal něco hrát...
    Slavii zdar, těším se na plzeň!

    • Re: žádná sláva, ale neva

      _Sedative_Youth_     před 18 lety 16.04.2007 12:35 |  
      0 0

      Honza Vorel byl v Blsanech stoper nebo pravej bek jak vino. Myslim si, ze pujde v Hubovych stopach.

      • Re: žádná sláva, ale neva

        Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 16.04.2007 13:22 |  
        0 0

        kuaaa od Gaucha se dalo cekat ze bude tragickej proc nezkusi Reitiera horsi by to stejne nebylo

  10. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    KING25     před 18 lety 16.04.2007 08:54 |  
    0 0

    No tak se potvrdilo to, čeho jsem se obával a to, že prostě bez krajních třídel švento, Krajčík je náš tým poloviční. Když jsem viděl na začátku šventa běhat v útoku, tak jsem se celkem zhrozil, že trenér zaexperimentoval a tuhle naši obrovskou sílu zničil. Prostě a jednoduše. Mistrovský titul = švento, krajčík na krajích zálohy, jarolím musí papat víc kaše, aby to při tom rohu aspon na desítku dokopl.

  11. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    malenfant     před 18 lety 16.04.2007 09:17 |  
    0 0

    Já jsem s tím bodem spokojenej, páč to bylo krizový utkání (v hlavě derby, vyhrávat se nedá furt, ošemetný soupeř co je poslední atd.) ale hlavně mě vytočil ten dement s šálou walbrzychu, kua to jsem byl vytočenej...

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 21:15 |  
      0 0

      co ti vadi?...tt

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        (host)     před 18 lety 16.04.2007 22:21 |  
        0 0

        Normálně jsem se zeptal na to proč má modrobílou šálu, ale nemyslel jsem to nijak zle (říkal jsem to v pohodě, o družbě s Górnikem vím a nijak mě to nečílí), ale odpovědí byly arogantní kecy že jsem nějakej místní (což mě nevadí, páč nemohl vědět že jsem z Prahy) a jestli chci přes držku a bla bla družba (což jak jsem řekl beru, ale proč nemá slávistickou?) No, a něco jsem měl vlastně taky upito, takže možná mě to vytočilo víc než bylo bezpodmínečně nutné. A okej, dementa beru zpět, neznám ho a vlastně vůbec nevim proč to řešim:-))

  12. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 16.04.2007 09:30 |  
    0 0

    Ahoj přátelé. Mám o tři lístky na Spartu navíc, sektor A16. Prodám je jen všechny tři najednou. Předání na Strahově ve středu cca v 17:45 u západní tribuny u vchodu co je nejblíž stanici tramvaje Malovanka, nebo někdy v průběhu mače třeba u klobás na hlavní tribuně. Kdyby měl nějakej slávista (to je důležitý) zájem, tak napište na 724 775 675. Petr.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 10:01 |  
      0 0

      Zarezervováno a ve středu bude prodáno. Díky za zájem. S pozdravem Petr.

      P.S. Doufám, že tam bude aspoň 7 tisíc slávistů a ukradnem jim ten pokřik fandí celá letná (jedna tribuna řve sparta, druhá navazuje Praha - stačí když překřičíme to sparta hezčím SLÁVIE a bude to paráda, budem v domácím prostředí i v košťál areně).

  13. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 16.04.2007 09:38 |  
    0 0

    Bylo vidět, jak Matěj strasně scházel.Pochvalu zaslouźí jen Michal Vorel.Standard odehrál Hubáćek a Hrdla. Ostatní dost podprůměrné výkony. To co nedal Duśan, nebo Standa, to je prostě trestuhodné a trest -2 body se zákonitě dostavil. Gaučo, mě už ani nepřekvapil, ale to, źe Dočkal , jako čerstvej hráć neni ochotnej běhat, to mě docela zamrzelo a Kalič by si měl šance hrát v základu taky považovat víc a zabejčit se. DOsoudil je jelito.Co se týká Urbiče, tak je škoda, źe byl tak pŕemotivovanej, protože když hrál, tak se mi líbil. Slovácko mě "nemile" překvapilo, hralo hlavné proti 10 hodně dobře a bojovalo, jak o život.LordEdmund

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 11:16 |  
      0 0

      voni nehráli jak o život, ale o život!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 12:25 |  
      0 0

      Dočkal má totiž bohatého tatínka a proto musí hrát........

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        (host)     před 18 lety 16.04.2007 12:33 |  
        0 0

        ze by dalsi Kratochvil nebo Dubsky

  14. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    Markus     před 18 lety 16.04.2007 10:50 |  
    0 0

    Zápas s výborným začátkem bohužel bez gólového efektu, pak se naše rychlá nápaditá hra kterou pomalí obránci nezvládali vytratila. Slovácko se probudilo, zjistilo že nám dokáže být vyrovnaným soupeřem a velice snadno odrovnalo psychicky labilního Urbánka. Šventovi role zataženého útočníka neseděla, často mu chyběl v útoku hráč kterému by mohl přihrát. Vlček je sice rychlý, ale nemůže jak magor běhat celý zápas aby všechno zařídil sám ... to bylo vidět hlavně po chybě Jarolíma kdy nahrál soupeři a chudák Vlček si dal sprint přes celé hřiště aby pomohl bránit naše pokutové území. Jako vždy jsem nespokojený s výkon zálohy, pokud se vůbec o nějaké záloze dá mluvit. Potěšil mě Suchý, jednoznačně nejlepší obránce na hřišti, jen nevím proč nehrál od začátku. Absolutorium si zaslouží brankář Vorel, bod vezeme jen díky jemu. Slovácko jsme vlastními chybami dohnali k pěknému výkonu. Souhlasím s naším trenérem že kdyby dal na začátku zápasu třeba Švento gól, bylo by to o něčem jiném a zřejmě bysme v pohodě vyhráli. Jenže tentokrát si za rámeček nemůžeme dát nejen výsledek, ale i hru co jsme předváděli,

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 11:57 |  
      0 0

      tak se asi budu opet odlisovat a okusim se veci pojmenovat trochu jinak, vsem tady unika, ze zacina opet fungovat rezie ligy´v rukou delegatu a rozhodcich a spratelenych klubu, Teplice odevzdali body na Letne/ prekvapive trefne to komentuje dnesni sport vyrazy jako hraci TEPLIC USTUPOVALI, UHYBALI PRED MICEM A POD./ Patak v Pribrami nepustil Zlin za pulku a ta penalta v 90 min. Adamek mozna nebastil fauly, ale zlikvidoval nam posledniho stopera/ o tom jak na tom bude Latka herne jen spekulovat/.Uprimne mne dost prekvapila nemohoucnost nekterych nasich hracu Vlcka, Huba, Jarolima , Hrdlicky/ jeden drb rika, ze v cervnu miri na Spartu/, docela jsem si vzpomnel jak to bylo loni.Proste mam neprijemny pocit, ze se naplnuji slova jednoho naseho pesimisty ,ze to zase Pelta zaridi.......Ale presto vsechno prijdte na Plzen, jde o sprateleny klub Sparty, to vsichni vime a navic hrajou fakt dobre, bude na co se diva ta to nejen na hristi. Lukul

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        (host)     před 18 lety 16.04.2007 12:36 |  
        0 0

        Adámek pískal relativně dobře a kromě toho, že odpustil domácím žlutou za jasné držení za dres , nic nepokazil, neovlivnil. Ta červená byla naprosto v pořádku a spíś nám pomohl, když nenapomenul Urbánka za nesportovní chování, byla by to jeho druhá.To v tom Zlíně bylo asi trošku néco jiného. LordEdmiund.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        (host)     před 18 lety 16.04.2007 12:49 |  
        0 0

        Tak Hrdlicku bych poslal na Letnou okamzite, ten by tam akorat mezi ty jelita zapad. To by byl takovy rozklad soupere zevnitr;o)

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0

        Markus     před 18 lety 16.04.2007 13:16 |  
        0 0

        Zase teorie spiknutí? :) Mě se pískání Adámka líbilo, vzledem k našim dvěma sporným obranným zákrokům mohl klidně penaltu, co bys psal pak? Červená pro Dosoudila byla plně zasloužená, věřím že za tohle by dostal červenou kartu i Řepka v domácím prostředí. Drbu o čtveřici mířící na Letnou nevěřím a ani jsem o něm ještě neslyšel, kde jsi to slyšel ty? Kdepak, Slavie si za výsledek může sama, stačilo by abychom se naučili hlavičkovat a hned to bude o něčem jiném. Ještě jsem si vzpoměl, na začátku jsme několikrát vystrašili brankáře soupeře střelou z dálky, nechápu proč to hráči nezkoušeli i dál, prostor pro střelbu tam byl. Těžko očekávat že se dokážeme s míčem prokličkovat proti betonujícímu soupeři až do branky.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0

          Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 16.04.2007 13:25 |  
          0 0

          sakra zadnej Pelta pak se divite ze nam nadavaj do uplakanku co to meles kdyby neudelal Dosoudil ten zakrok tak si tezko nekdo nejakou kartu vymysli navic to na cervenou bylo kdyby to udelal souper byl bys prvni kdo by kricel at mu ji da porste se to jednou nepodarilo to se stane kazdymu nato kasle pes porad mame vsechno ve vlastnich rukou tak hlavne klid

          • Re: Slovácko - Slavia 0:0

            Markus     před 18 lety 16.04.2007 16:54 |  
            0 0

            Hej ty co píšeš bez čárek a teček, to asi nebylo na mě, že? :)

  15. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    Bejbl     před 18 lety 16.04.2007 12:39 |  
    0 0

    Cesta k titulu je dlouhá a nemůžeme jen vyhrávat a hrát skvěle. Ten bod může být nakonec rozhodující. Vzhůru na Plzeň, další těžké utkání!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0

      (host)     před 18 lety 16.04.2007 12:50 |  
      0 0

      tak to se s vama ztotoznuju, nevim Adamek konec jasne pripiskl faul nefaul proti nam z 20 metru, to vylouceni, kdyz ho porovnam s lonskym skluzem Repky za ktery nedostal ani zlutou, to je sila. Jinak, ale souhlas, ze musime jit dal nevymlouvat se a chyby hledat hlavne u nasich hracu a bohuzel i treneru viz nenasazeni Necida ci Costy. Takze doufam znova, ze na Plzen nas bude 10000.

  16. ohodnocení

    Luke (host)     před 18 lety 16.04.2007 13:12 |  
    0 0

    Vorel 9 - Vorel 5, Aračić 6, Dosoudil 3, Hubáček 6 - Kalivoda 2, Jarolím 3, Hrdlička 4, Urbánek 4, Švento 4 - Vlček 5 (Gaucho 1) - není duvod nebýt přísný. Za průměrný výkon dávám 5, 2 je katastrofa, 1 co na tom hřišti dělá? 4 hráč má na víc, 6 zahrál solidně, 9 výborný, jen tak dál!

  17. Re: Slovácko - Slavia 0:0

    (host)     před 18 lety 16.04.2007 15:34 |  
    0 0

    lidi co jste tam byli, jedna otázečka: kolik se tam nakonec ceelkem sjelo slávistů? v TV to vypadalo na slušnej počet

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0

          (host)     před 18 lety 17.04.2007 16:47 |  
          0 0

          Markusi , jede a to Hrdlicka tam miri, tak tomu alespon rozumim