Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Fanklub žádá pomoc!

Slávističtí fanoušci a členové Fanklubu, výbor Fanklubu Slavie se na vás obrací se dvěma žádostmi, jak byste nám a hlavně ostatním fanouškům mohli pomoci. Hledáme dopravce na výjezdy a schopné stewardy. Již se podařilo sehnat dopravce i stewardy, brzy zveřejníme informace o výjezdu!

Hledáme dopravce
Stala se nepříjemná situace, dopravce, se kterým jsme poslední dobou jezdili na venkovní zápasy po Česku, ukončil v lednu svou činnost na vnitrostátní cesty. Důvod? Zavedení mýtného, a proto nutnost zvýšit cenu a bohužel tím přišli o značnou část klientely.

Pro samotný Fanklub je to o to špatné, že nyní nemáme s kým jezdit na venkovní zápasy. A každý, kdo se kolem výjezdů pohybuje, tuší, jak velký problém je najít vhodného dopravce. Řada z nich nechce mít nic společného s fotbalem, bojí se poničení.

Výbor Fanklubu nyní hledá řešení, jak se dostat z této ošemetné situace. Chceme totiž uspořádat výjezd do Liberce, ale bez autobusu to není možné. Proto se ptáme, nevíte o vhodném dopravci, který by s námi jezdil na fotbalová utkání? Za přijatelnou cenu? Nesmí se zapomenout i na cenu za přistavení, což je mnohdy značná částka.

Víte-li o nějakém způsobu, jak tuto ošemetnou situaci vyřešit, či znáte přímo dopravce, který by nás za rozumnou cenu dopravoval na výjezdy, kontaktujte nás na email subrt@slavistickenoviny.cz.

Hledáme stewardy
Při organizování výjezdu s Fanklubem jsou velice důležití též stewardi, kteří zabezpečují poklidný průběh cesty. V současné době nás je však málo a mnohdy se stává, že někteří z nás kvůli práci nemohou se výjezdu účastnit. A to je i případ výjezdu do Liberce, kdy v tuto chvíli nemáme žádného stewarda.

Proto bychom rádi našli schopné a odpovědné fanoušky Slavie, kteří by byli ochotni přidat ruku k dílu a více se angažovat. Pokud máte zájem napomoci při výjezdech, tak se na nás obraťte na email subrt@slavistickenoviny.cz. Určitě uvítáme i autoritativní osobu, jež dokáže zabezpečit pořádek v autobuse.


Pokud vás zajímá, jak si Fanklub vedl finančně v zájezdech, podívejte se na web slavista.cz - ZDE. A zápis ze čtvrteční schůze Fanklubu si můžete přečíst ZDE.

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fanklub žádá pomoc!

    (host)     před 18 lety 09.02.2007 17:58 |  
    0 0

    Já bych na stewarda doporučil Kinga25.

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      (host)     před 18 lety 09.02.2007 18:33 |  
      0 0

      Já Kuku1

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      (host)     před 18 lety 09.02.2007 19:08 |  
      0 0

      Kingu vem to!!!

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      KING25     před 18 lety 10.02.2007 15:47 |  
      0 0

      By mě zajímalo, kdo se schovává za tím anonymem..:-)

  2. Re: Fanklub žádá pomoc!

    (host)     před 18 lety 09.02.2007 18:39 |  
    0 0

    richi prosimte, davej si na ten sloh trochu pozor.. je tu asi 10 nesmyslných slovních spojení. třeba: stala se nepříjemná situace, nebo ..bojí se poničení.

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Rottax (přítel SN)     před 18 lety 09.02.2007 19:01 |  
      0 0

      Ach jo! Richi tady nepíše slohové cvičení,ale články pro fanoušky!!!

  3. Re: Fanklub žádá pomoc!

    Python     před 18 lety 09.02.2007 19:23 |  
    0 0

    Moc to nechápu, když se zdraží ze jmenovaných důvodů služby této společnosti, tak u ostatních tomu přece nebude jinak, ne?!
    Ostatně, chci se především zeptat, o kolik se tak ty služby celkově můžou zdražit? Kolik bude stát to mýtné?

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Luke (host)     před 18 lety 09.02.2007 19:53 |  
      0 0

      Třeba Student Agency naopak z Prahy do Ostravy zlevňuje:o) Obecně se ale dá říct, že ti poskytovatelé buď zdraží - nebo to nechají na stejné úrovni. A také někdo zdraží o plnou výši mýtného, někdo jen o jeho část...

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Richi (admin)     před 18 lety 09.02.2007 22:25 |  
      0 0

      Nevim co se resi, proste jsme bez dopravce. On musel zdrazit, prej treba jen do Brna je to za mytne pres 500 Kc, tam i zpet navic tedy vice jak 1000 kc, ono je to pak znat no.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        matysks (přítel SN)     před 18 lety 09.02.2007 22:42 |  
        0 0

        tak to je tak dwacka na kazdyho kdyz je plnej bus ne??to mi zas tak hrozny neprijde

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          Python     před 18 lety 10.02.2007 16:09 |  
          0 0

          No jo, ale aby se vždy totálně naplnil bus, tak to by se rovnalo zázraku:(.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        Python     před 18 lety 10.02.2007 16:21 |  
        0 0

        Hmm, to je dost:(. A jakých výjezdů se tohle mýtné týká? Přitom v poslední době výrazně zlevnili benzín, tak by to v tomhle případě taky mělo být znát, ne?

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      (host)     před 18 lety 09.02.2007 21:29 |  
      0 0

      ja jezdim vlakem...urs.aka. barbucha

      • Vlakem

        (host)     před 18 lety 10.02.2007 00:19 |  
        0 0

        jj přesně já bych taky jezdil vlakem sice to neni tak pohodlne že byste jen nasedli a vystoupili ale ve vlaku bývá sranda

        • Re: Vlakem

          (host)     před 18 lety 10.02.2007 09:10 |  
          0 0

          Skutecne i my jsme zjistovali cenu autobusu na tento vyjezd a neljlevnejsi nabidka sla od 7000 Kc., zkuste CSADstredni Cechy.

  4. Re: Fanklub žádá pomoc!

    (host)     před 18 lety 10.02.2007 09:25 |  
    0 0

    A co zkusit jezdit vlakem?pravda,do Liberce neni uplne nejlepsi spojeni.ALe jde hlavne o penize.Kdyz pojede treba 50 lidi vlakem tak uz je ta castka zajimava.TO nemluvim ani o tom,ze cestovani ve vlaku je pohodlnejsi.Ja takhle uz jezdim na vetsinu vyzjezdu,jede nas vzdy bvic na skupinovou jizdenku.Po trapasech,ktere se odehravaly pri ceste autobusem do Brna uz autobus nepreferujuu,a nejsem sam.

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      (host)     před 18 lety 10.02.2007 09:26 |  
      0 0

      Jo,omlouvam se za obcasne preklepy,ale snad to pri pochopeni meho prispevku nebude vadit.

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2007 10:12 |  
      0 0

      Bohuzel, fanklub k variante vlaku zrejme nikdy nepristoupi. Fanklub je od toho, aby dopravil fanousky primo ke stadion, aby nemuseli nekam cestovat, aby mohli hned po zapase cestovat domu ... to se vlakem neda zajistit. A taky by nesla zajistit tak bezpecnost.

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Python     před 18 lety 10.02.2007 16:08 |  
      0 0

      Vlakem do Liberce? Jsi upadl, ne? To už je lepší a rychlejší snad pěšky.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        (host)     před 18 lety 13.02.2007 15:17 |  
        0 0

        Tak třeba ne do Liberce, ale jinam je to vlakem dobrý. Myslím, že by mělo jezdit vlakem víc slavistů a nejen ultras

  5. Re: Fanklub žádá pomoc!

    Dobi     před 18 lety 10.02.2007 11:07 |  
    0 0

    Hlásím se také s troškou do mlýna,pár zájezdů jsem také odstevardoval a snad (kromě své snahy představit trochu i místopis) jsem nezklamal.Chci i touto cestou poděkovat VŠEM,kdo byli 2005 v Liberci,kdy jsem byl na oba busy sám a nikdo nezavdal jediný podnět ke stížnosti.Mýtné je dalším hřebíkem do rakve našich snah-cesta busem je určitým komfortem pro fanoušky,chceme ve výboru, aby jel každý,kdo má Slavii rád, i když zde jde někdy o symbiózu mladších a starších.Ale berme, že jsme všichni slávisti a hledejme cestu k sobě i na zájezdech!Na UEFu to funguje!!!A pak časy začástků v ČTV.To snad nemohl vymyslet ani idiot!?!Pondělí je pro nás zaměstnané nejhektičtějším dnem!Z Olomouce 1.4.(20:15) vidím svůj pelíšek někdy kolem 3:00, utrhnout se v pondělí do Liberce může být na hranici pracovní sebevraždy!I proto Richiho úpěnlivá prosba!Nevím, jak to řešit!Pochopte nás a pomožte nám!Soukromě rád jezdím vlakem, ale ty fanouškovské trasy mají své specifikum.A čeká se na výstřelky!A někam se vlakem rozumně dojet nedá (Blšany, návrat z Liberce).Vyvolejme diskusi a SPOLEČNĚ hledejme řešení.KAŽDÝ slávista na půdě soupeře je cenný!!!

  6. Re: Fanklub žádá pomoc!

    (host)     před 18 lety 10.02.2007 13:28 |  
    0 0

    jestli pojede bus do liberce jel bych taky ale nastoupil bych u 4 kamenu v kolik se pojede?

  7. Re: Fanklub žádá pomoc!

    Socrates (přítel SN)     před 18 lety 10.02.2007 13:53 |  
    0 0

    Bohužel je to o penězích no, řada fanoušků by nedala za zájezd třeba o kilo víc, já osobně bych bral zájezd do tří kil, to už by se snad dala nějaká autodoprava sehnat, nerad bych o ty busový výjezdy přišel, je to dobrá věc ....!!

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Python     před 18 lety 10.02.2007 16:27 |  
      0 0

      Jenže cena hraje u mnoha lidí nemalou roli. A když je zájezd za malou respektive dobrou cenu, tak to je vlastně i dobrá reklama pro to, aby lidé jezdili se svým klubem mimo Prahu častěji.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        Socrates (přítel SN)     před 18 lety 10.02.2007 16:37 |  
        0 0

        No ale zase na druhou stranu, snad jsem fanoušek a něco pro klub obětuju ne ? Tři stovky nejsou žádný peníze! Ještě ke všemu jednou za čtrnáct dní.......:-(

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          Python     před 18 lety 10.02.2007 18:15 |  
          0 0

          Já to vidím stejně, ale najde se prostě dost lidí, kteří se rozhodují i dle toho, jestli to stojí 150 Kč nebo 300 Kč. Jiné kluby třeba autobusy zčásti dotovaly a hned to bylo na účasti znát.

          • Re: Fanklub žádá pomoc!

            Socrates (přítel SN)     před 18 lety 11.02.2007 02:31 |  
            0 0

            Ty lidi lituju............:-( Klidně dva tři zasponzoruju :-))

  8. Re: Fanklub žádá pomoc!

    KING25     před 18 lety 10.02.2007 17:49 |  
    0 0

    Tak by to chtělo upřesnit, za jakou cenu je fanklub ten zájezd uspořádat. Pokud za cenu, jako třeba byla cena busu do Jablonce. Tak autobus za 10500 by se podle mě měl sehnat v klidu. Pokud ta cena má být třeba nejvíc za 7000, tak to je pak řeknema případ pro speciální jednotku. Je jen otázkou, jestli je správné, že fanklub nechce na zájezdech prodělávat. Podle všecho Slavie vůbec svůj fanklub nebere jako maktetingoví objekt a prakticky ho nechává, at si dělá co chce. Mě příjde celkem na hlavu, že hlavní cíl fanklubu je zisk a když to prostě prodělává, tak to dělat nebudeme. Vždyt i týmy z okresních přeborů pořádají autobusové zájezdy pro své fanoušky a pochybuji, že to dělají kůli zisku. Další věc, co mě zaráží je, že klub na každý zápas rozdá dost volnásků a na choreo občas přispěje. A řekneme, že při tom tratí na zápas 3000. To teda nemůže nějak podobne investovat peníze do zájezdů? Hned by ta ztráta byla minimální a fanklub by o žádnou pomoc nepotřeboval volat. Jinak za tu vyšší částku mám tip na společnost Interbus Praha.

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Python     před 18 lety 10.02.2007 18:19 |  
      0 0

      Autobus do Jablonce za skoro 11000 Kč? Neblázni, ještě nedávno se jezdilo zhruba za polovinu! A do JBC snad mýtné platit nechtějí, ne?
      Jinak souhlas - jako rozumím, že nikdo nechce velké ztráty, ale účel fan-clubu opravdu nechápu. Fanouškům mají něco nabídnout, ne? Je to směšné. Každý se chce řídit tím, co se děje v zahraničí, ale tam fan-club dává a nesnaží se být na nule či dokonce vydělávat:(.
      Mimochodem, netuším, kdy dal klub nějaké peníze na choreo.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        KING25     před 18 lety 10.02.2007 18:34 |  
        0 0

        Jaro 2006 - Jablonec – vybráno 4.200,- Kč – doprava 10.799,- Kč – ztráta 6.599,- Kč. Fanklub to píše jasně. Taky je to pro mě cena dost vysoká, ale prostě to tak je. No já si skoro na každém zápasu kupuji od Ultras lístek ( v plné výšši vstupu na jih) a ty je dostali od koho?

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2007 22:10 |  
          0 0

          Klub dává ultras pár lístků, takže příspěvek na choreo.

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          Python     před 18 lety 11.02.2007 23:20 |  
          0 0

          To v tom buse ale ještě byli striptérky a řidiče dělal Míša Schumacher, ne?
          Ano, lístky jsou od klubu, ale já se bavil o penězích na choreo! To, že ultras lístky prodávají je jen jejich dobrá vůle. Za svojí práci by si je klidně s čistým svědomím mohli nechat...

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2007 22:09 |  
        0 0

        Ad zajezd do Jablonce ... castka byla premrstena, to jsme jeli s Eurolines a oni nas nejak podvedli, neslo uz s tim neco delat. I proto po tomto incidentu jsme prestali s Eurolines jezdit.

        Ad mýtné - to se platí vše, když se jede po dálnici, takže i do Jablonce.

        Fanklub chce nabídnout fanouškům zájezdy, ale musí taky hospodařit, má omezený rozpočet, který se odvíjí od počtu příspěvků. Z těchto příspěvků se platí poštovné, náklady na bankovní účet, výroba plakátů, výroba kartiček či třeba příspěvky na chore. Když jsem viděl rok 2006, tak tyto různé náklady prakticky téměř polovinu z příspěvků sežraly.

        A pak logicky není možné všechno profustrovat na výjezdech. Pokud je to jen možné, tak zadotujeme, jenže stanovení cen je komplikované, protože nevíme, kolik lidí pojede. A pokud se nenaplní bus, což je málokdy, tak s tímto musíme i počítat. Ne vždy to však vyjde a jsou z toho nepříjemné ztráty. A vyrazit s busem s velkými ztráty, tak prostě pak by došly peníze a je konec.

        Na choreo dával fanklub, v roce 2006 určitě více jak 10000 kč.

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          Python     před 18 lety 11.02.2007 23:27 |  
          0 0

          Můj pohled - osobně bych se snažil fanouškům poskytnout a co nejlépe zrealizovat cestu za svým klubem mimo Prahu! Není větší ztotožnění fanouška s klubem, než při výjezdě. Ať už do Kladna či Ostravy. Je to vlastně i součást obchodu - čím větší identifikace s klubem, tím větší ochota něco obětovat (investovat). Tohle by i dle mého měla být hlavní náplň fan-clubu. Ne plákáty, nebo kartičky...

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2007 22:15 |  
      0 0

      Já to tak vidím, že cena do Liberce by měla být za 6-7 tisíc (ale těžko soudit, za kolik se teď jezdí že - a pak taky kdo by s námi chtěl jet). Při těchto nákladech to vychází na 160 Kč na osobu při zaplněném busu, pak se musí rozlišit členi a nečleni a počítat s tím, že nemusí se bus naplnit, ono při každém člověku co nejede se dostáváme do problémů.

      Cílem fanklubu není zisk, ale jak už jsem řekl Pythonovi, máme určitý rozpočet a finance, s kterými musíme vyjít. Když se dostaneme na nulu, tak jsme pak v prdeli že ... Proto není možné extra dotovat, ale když doplatíme za výjezd třeba částku 1000 pří blízké vzdálenosti či í vice při delší, tak se to dá přežít.

      Slavia fanklubu pomáhá třeba slevy na vstupenkách apod, ale rozhodně od a.s. nemůžeme čekat finance.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        (host)     před 18 lety 12.02.2007 09:40 |  
        0 0

        a proč ne?! já myslim, že by je nezabilo, ani kdyby každý výjezd zaplatili celej jeden bus. i když sme v "nekomfortní situaci", tak by a. s. tato částka rozhodně nezabila. a ono by stačilo, aby nám dotovali půlku ceny. při tom rozpočtu je to jako kdybych já, nevýdělečně činný a chudý student, dával každý měsíc kilo (a možná ani to ne), což bych dal bez problémů a též by mě to nezabilo ...

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          (host)     před 18 lety 12.02.2007 09:41 |  
          0 0

          lucky-pilda

          • Re: Fanklub žádá pomoc!

            (host)     před 18 lety 12.02.2007 10:09 |  
            0 0

            Richi mate uz neco, prosim napis to sem ,kdyz tak , abychom vedeli jak vypada situace.

            • Re: Fanklub žádá pomoc!

              Richi (admin)     před 18 lety 12.02.2007 23:09 |  
              0 0

              Zatim ne, lidi mi poslali nejake kontakty, ale zatim jen zjistujeme. Ale stewardi se uz nekteri objevili pro Liberec.

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          (host)     před 18 lety 12.02.2007 11:39 |  
          0 0

          Jde o to, že fanoušci by měli financovat klub a ne naopak...

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      (host)     před 18 lety 13.02.2007 18:24 |  
      0 0

      pozn. Hlavním cílem fanklubu je ZISK.., ale tří bodů.., a to z každého utkání!!! :-))))

  9. Re: Fanklub žádá pomoc!

    Hrubesh     před 18 lety 12.02.2007 13:07 |  
    0 0

    Jak to dělají u "sousedů"? I když jde jen o zimní přípravu a druholigové mužstvo? Takhle: Vedení fotbalového klubu Bohemians 1905 připravilo pro fanoušky Bohemians jedinečnou akci - buďte součástí kolony autobusů a automobilů, která se vydá do Rakouska na přípravný zápas. Vedení Bohemians objednává deset autobusů pro fanoušky Bohemians. Cena jízdenky do Salzburgu a zpět je nevídaná - 200 korun. Během dvou dnů se přihlásilo dvěstě fanoušků a již jsou plní pátý autobus. Pojeďte za Bohemkou s celou rodinou, s kamarády nebo jen sami. Každý si najde ten svůj zájezd.

    http://www.fc-bohemians.cz/clanek.aspx?kod=6446&lng=CZ

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Richi (admin)     před 18 lety 12.02.2007 13:19 |  
      0 0

      no bylo by to krasny, ale ...

      Ale Slavia ty penize nikdy neda a Fanklub nema tolik prostredku, aby si mohl dovolit neco podobneho jako Bohemka :-(((((.

      A ale taky je problem, ze nejsou lidi na organizovani, zatim se tedy neozval na nasi vyzvu zadny clovek, ktery by s nami organizoval vyjezdy, slavisti jsou silene lidi. V Bohemce je vice aktivnich lidi. Lidi ve Slavii jen chtej neco dostavat, ale pro klub neudelaji nic. Nemluvim o lidech, co delaji choreo, to je jina kapitola.

      • Re: Fanklub žádá pomoc!

        Hrubesh     před 18 lety 12.02.2007 20:12 |  
        0 0

        V podstatě máš pravdu. Slávia peníze nedá, pokud se jí nevrátí zpátky. A to se, myslím, právě daří Bohemce. Diváci dělají marketingově celý klub a vedení (sponzorům) se jejich podpora vrátí. Otázku je, kdo by měl začít u nás. Vedení s podporou akcí a čekat , zda se diváci zapojí? Nebo začnou fanoušci "svépomocí" a přesvedčí vedení, že se mu vynaložené prostředky vrátí? Slávistů bych se zastal, možná jen nevíme jak a kudy svoji pomoc nabídnout. A napoprvé si vzít na starost samostaný výjezd je sousto, na které si málokdo troufne. Ještě chvíli vydrž a vychovej si tým spolupracovníků. Zřejmě teď je pravý čas na takovou změnu. Slávia hraje atraktivní fotbal, bojuje o čelo tabulky a za rok otevírá nový stadion. Kdy jindy začít fanoušky probouzet a lákat je do ochozů!!! S choreem se nedávno začínalo také od nuly.

        P.S.: Neznám dobře historii vzniku SN a vztah s oficiálním webem, ale tam v Diskusi je rubrika Fan club a tato výzva zde možná chybí.

        • Bohuzel fanklub dela jako obvykle nic.............

          (host)     před 18 lety 13.02.2007 11:58 |  
          0 0

          Zhruba pred mesicem tady probehla diskuze o vyjezdu do Liberce, pak se mesic nic nedelo a kdyz vedeni fanklubu zjistilo, ze mladi fanousci se snazi sehnat si Bus se najednou probudili a stvorili tuto oslavnou vyzvu, V cem je teda problem, hlavne v tom, ze vedeni Slavie chape fanklub jen jakousi nutnost a nevytvari mu podminky k praci, je to o to horsi ze tam sedi i panove Kliment a a Cicha,kdyz si vezmu jen cenu vstupenek, akce pro fanousky,obcerstveni, tak je s podivem , ze jeste mame lidi ochotne na Strahov prijit. Snad by opravdu pomohlo tvrde oddeleni fanklubu od fotbaloveho oddilu jednoty a prichod vsech slozek fandu bez jakekoliv predpojatosti ze strany vedeni stavajicich fanklubu. Bohuzel tady jasne plati ,klub ma takove fanousky, jake je chce mit. Jiri

        • Bohuzel fanklub dela jako obvykle nic.............

          (host)     před 18 lety 13.02.2007 11:58 |  
          0 0

          Zhruba pred mesicem tady probehla diskuze o vyjezdu do Liberce, pak se mesic nic nedelo a kdyz vedeni fanklubu zjistilo, ze mladi fanousci se snazi sehnat si Bus se najednou probudili a stvorili tuto oslavnou vyzvu, V cem je teda problem, hlavne v tom, ze vedeni Slavie chape fanklub jen jakousi nutnost a nevytvari mu podminky k praci, je to o to horsi ze tam sedi i panove Kliment a a Cicha,kdyz si vezmu jen cenu vstupenek, akce pro fanousky,obcerstveni, tak je s podivem , ze jeste mame lidi ochotne na Strahov prijit. Snad by opravdu pomohlo tvrde oddeleni fanklubu od fotbaloveho oddilu jednoty a prichod vsech slozek fandu bez jakekoliv predpojatosti ze strany vedeni stavajicich fanklubu. Bohuzel tady jasne plati ,klub ma takove fanousky, jake je chce mit. Jiri

        • Re: Fanklub žádá pomoc!

          Hrubesh     před 18 lety 14.02.2007 08:07 |  
          0 0

          Omlouvám se, výzva na oficiálním webu je, už jsem ji našel. Tam, kde jsem měl hledat nejdříve, v sekci Fanklub je už od 9.2. Jdu se stydět...

    • Re: Fanklub žádá pomoc!

      Python     před 18 lety 13.02.2007 16:35 |  
      0 0

      A můžu říct, že takhle Bohemka vytápí své fanoušky už mnoho let, tudíž i v době, kdy tam nechodilo ani 1000 lidí... To mi neříkejte, že když se na tohle najdou peníze ve zchátralé Bohemce, tak se nenajdou i ve Slavii?