Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

Zdá se, že příchod Rudolfa Otepky není příliš reálný, potvrdil nám to trenér Karel Jarolím. Vyjádřil se i ke svému případnému konci ve Slavii, o kterém se neustále spekuluje.

Dnes jsme vás již informovali o makedonském hráči Armendu Nedzipim. I samotný trenér Karel Jarolím potvrdil, že se rozhodne do konce týdne. "Zatím je s námi a trénuje. Uvidíme do konce týdne. Ale něco v něm je," uvedl. Takže nezbývá než počkat. Další info naleznete v předchozím článku - zde.

Dále se mluví neustále o příchodu Rudolfa Otepky. Před týdnem jsme psali, že údajně prohlásil, že chce zůstat v Příbrami. Dnes v médiích naopak zaznělo, že by to rád zkusil a byla to pro něho výzva (zde). Příbram však hráče nechce pustit a Kotrba si bez něho tým nedokáže představit. Takže situace není vůbec jednoduchá. Jarolím už zřejmě počítá, že ho v kádru Slavie nepřivítá. "Vidím to spíše tak, že nepřijde," potvrdil.

Jako první jsme také informovali o tajemném útočníkovi. Jméno sice stále nevíme, ale rozhodně jím není Nedzipi. "Je to někdo jiný," potvrdil Jarolím. I o tomto "tajemném" hráči by se mělo snad rozhodnout tento týden, jak sám kouč řekl. Ale jak víme, přestupy nejsou jednoduché, takže se to klidně může všechno protáhnout.

Poslední dobou se neustále spekuluje, že Jarolím Slavii opustí. Na otázku, jestli by se ke všemu mohl vyjádřit, odvětil: "Nevím, kde získáváte tyto informace, ale já o tom možná vím méně než vy. Uvidíme, jak to vše bude, ale doufám, že ve Slavii zůstanu."

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:06 |  
    0 0

    at žije náš Karel!!!!!!!

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      Blondak     před 18 lety 05.02.2007 16:22 |  
      0 0

      největší posilu budou ti co u nás zustanou a prodloužej.. a hlavně kárl

  2. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:09 |  
    0 0

    Karel Jarolím je jeden z nejlepších trenérů v ČR, ne-li nejlepší! Slavia ho MUSÍ udržet!

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:17 |  
      0 0

      nejvetsi posila roku !!!!

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:20 |  
      0 0

      Konkrétně jeden ze dvou nejlepších, ale ve Slavii jsou oba:) Kaaaaaarel Jarolím !!! Luboš Kozel !!! :) :)

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        adray (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:43 |  
        0 0

        Jeden ze tří. Triumvirát Jarolím, Kozel, Řehák

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          Tommy     před 18 lety 05.02.2007 18:58 |  
          0 0

          A ještě Cipro

          • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

            (host)     před 18 lety 05.02.2007 21:06 |  
            0 0

            a co paja vrabec :P

  3. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:18 |  
    0 0

    sakra ale ten tajemnej utocnik to sem fakt zvedavej vedeni teda vi jak napinat fanousky :D

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      matysks (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:34 |  
      0 0

      milan tajemny z hornich lostic- hrajou 1.b tridu- a kupujou ho za 20mega, meri 162cm, vaha 95kg 36let

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:40 |  
        0 0

        :D lol rofl

  4. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:19 |  
    0 0

    Pokud vím Richi tak si říkal že trenér do toho nemá co mluvit. Když Otepku budou chtít prodat, tak ho prodaj a Kotrby se na to nebudou ptát. Kuka1

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      jane (admin)     před 18 lety 05.02.2007 16:23 |  
      0 0

      Jestli prijde do Slavie Otepka, bude se muset zvednou cena listku, aby bylo na jeho plat. Preci jen vypit denne flasku whisky neco stoji :)

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:55 |  
        0 0

        To se vykompenzuje Fordem:) Ale jinak klidně mu přidám ke každýmu lístku eště dvacku za vítěznej doutník:))

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:23 |  
      0 0

      Jéé ty jsi naivka. Kdo jinej už do toho může mluvit, když ne pravá ruka Jardy - Kotrba. Ale přesto je naděje.. Třeba jim někoho pošlem na hostování a dohodnou se..

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:44 |  
        0 0

        lidi co blbnete furt s tim poslat jim nekoho na hostovani to nekdo placl na ofic. webu a ted sou toho vsude plny diskuse,proste otepka nejspis neprijde senkerik na 100% ne a tajemnej utocnik jestli prijde tak to bude spis velky stesti ze tym jako slavia s dlouhodobou nalepkou "bez penez na platy" dokaze sehnat posilu :) hlavne ze nejspis prodlouzi KJ jeste tak kdyby prodlouzil vlcek a svento a bylo by to hotovy ;) kajda

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          martyni (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 18:06 |  
          0 0

          Přesně tak, myslím že pro kluky je kolikrát skoro lepší hrát v béčku než po hostováních, mám pocit že se tam naši hráči spíš zkazí než něco naučí, protože o ně v těch klubech pochopitelně nemaj zas moc velkej zájem, chtějí jen levně zalepit díry v sestavě a když hráči něco nevyjde, tak ho klidně příště posadí na lávku, páč je cizí. Jsou i výjimky, třeba Táborský, ale není jich moc. A připojuju se k podpoře KJ, doufám že zůstane a že se neděje nic dramatickýho. Jarolímové ke slavii patří:-))

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      adray (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:45 |  
      0 0

      Já bych ho nechtěl. Za rok a půl by šel stejně pryč a zadarmo. Nemylím si, že by to byl hráč, kterýho potřebujeme.

  5. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:21 |  
    0 0

    Nemáš ani tušení kdo to je ten tajemnej útočník.

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      jane (admin)     před 18 lety 05.02.2007 16:23 |  
      0 0

      No hlavne ze ty to vis, vid, Kuko 1.

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 19:05 |  
        0 0

        Nevím, jinak bych se neptal. Svůj typ samozřejmě mám a byl jsem zvědavej na ten Richiho, ale když ho nechce říct nevadí. Asi žádnej nemá. Kuka1 P.S. Jak víš že jsem to psal já? A neříkej že podle IP adresy. Na tuhle IP adresu jsou připojený tři počítače a jen jeden je můj.

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          jane (admin)     před 18 lety 05.02.2007 20:03 |  
          0 0

          pokud se ptas, je vhodne za vetu umistit otaznik, jinak to vyzni jako konstatovani. Aha, takze z tve IP adresy pisou tri lidi, Kuka 1, Kuka 2 a Kuka 3, uz chapu..

          • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

            Luke (host)     před 18 lety 05.02.2007 22:01 |  
            0 0

            :D:D

          • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

            (host)     před 18 lety 05.02.2007 23:01 |  
            0 0

            Tři ne, jen dva já a můj táta. A rozeznáš nás podle toho že já se vždycky podepisuju, zatímco můj táta píše anonymě. Já píšu ze svého notebuku(nevim jak se to píše,tak nevim jestli je to dobře) zatímco táta píše z normálního počítače a někdy ze svýho notebuku. Kuka1

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          (host)     před 18 lety 05.02.2007 21:08 |  
          0 0

          vis jak to zjistil nikdo nema tak dementni dotazy ktery furt opakuje tak jako ty

          • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

            (host)     před 18 lety 05.02.2007 23:05 |  
            0 0

            Takových tu je.

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      kmet     před 18 lety 06.02.2007 09:52 |  
      0 0

      Slyšel jsem, že by jím mohl být na hostování Tomáš Pekhard, nevím zda to není fáma, ale docela bych to přivítal.

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 06.02.2007 16:40 |  
        0 0

        picovina, pekhart by nas teda moc nevytrhl si myslim

  6. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    gary     před 18 lety 05.02.2007 16:30 |  
    0 0

    K odchodu Karla Jarolíma ......Vždy jsem si Karla vážil a musím přiznat ,že mne nové informace také zarazily, samozřejmně ,že se jedná o jeho soukromé problémy a klub musí jen doufat ,že pošramocené vztahy nebudou mít negativní vliv na náladu v kabině.

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:32 |  
      0 0

      me asi neco minulo jaky osobni problemy?? Ross

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:32 |  
        0 0

        oprava: soukrome problemy

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:35 |  
          0 0

          Mohu naznačit, že ta hlavní příčina je spor s Lukášem ... Zico

          • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

            gary     před 18 lety 05.02.2007 16:37 |  
            0 0

            Neměli bychom to zde moc komentovat .Protože ty šmejdi novinářský se toho chytnou a ještě Slávii rozhodí .

            • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

              (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:48 |  
              0 0

              Richi, tak to rači vymaž, něž si toho "někdo" všimne...

              • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

                (host)     před 18 lety 05.02.2007 17:34 |  
                0 0

                ...jako treba Sajrajtvér nebo Konečník? :-DDD

            • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

              Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 17:01 |  
              0 0

              To je fakt..Víme jak se někteří pisálci probírají články na SN a dělají pak kauzy ze smrků:)

              • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

                (host)     před 18 lety 05.02.2007 17:16 |  
                0 0

                přesně, jestli sem najede ten čůrák Saiver tak sme v prdeli....sorry za tu sprostotu, ale je to upřímnost

          • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

            (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:46 |  
            0 0

            hmm tak to spis uz pude Lukas jak KJ si myslim :X

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:47 |  
          0 0

          celkem pochybuju ze by kvuli jejich nake hadce mel skoncit Jarolim, mi prijde trochu uhozeny na hlavu. Zas naka kachna ne

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:35 |  
      0 0

      Gary řekni nám k tomu víc, prosím!!!!!!!!!!!!

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      adray (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:47 |  
      0 0

      Odcházívá problémovej hráč, ne trenér. A navíc si myslím, že to jsou fámy

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 20:09 |  
        0 0

        Lukáš je na Karla naštvanej kvůli vztahu svýho táty a mámy. Nepitvejte se v tom, oba jsou srdcaři, tak jim dejte pokoj. Ať u nás zůstanou oba a je to. Karel je pro mě pro Slavii jediný dobrý řešení do budoucna. Na jeho místě si nedokážu njikho jinýho představit.

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 22:55 |  
      0 0

      Pánové nedělějte tu z toho bulvár. Stačí, že to na nás vytáhnou před začátkem ligy. A to i když to nebude pravda. Celý thread by měl Richi smazat.

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 06.02.2007 01:16 |  
        0 0

        On totiž má Lukáš odejít, protože má přijít jeho brácha. Ale to je zatím tajný, tak to nedávejte do novin.

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          (host)     před 18 lety 06.02.2007 12:13 |  
          0 0

          no tak ty to už taky nehul :)) to jsou zas bláboly... L.

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          (host)     před 18 lety 06.02.2007 14:21 |  
          0 0

          jj prijde david a jeste za rok se do pripravi zapoji se slavii jejich segra :D

  7. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:34 |  
    0 0

    Supr, Richi díky za ty dva aktuální články o posilách. Určitě si mnoho slavistů udělal moudřejšími a potěšil si je .... Opět se budu opakovat ale musím jen smeknout že i do toho minima volného času jsi ochoten udělat si čas pro slavii. Si frajer ;) ...

  8. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 16:38 |  
    0 0

    Nééééééééééééé Karle zůůůstan!!!

  9. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    Rottax (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 16:38 |  
    0 0

    Tak největší radost mám z poslední věty, z níž je patrné, že Karel ze Slavie odejít nechce.
    To,že Otepka by rád do Slavie šel (pokud je pravda,co Idnes napsal),tak by mohlo k jeho přestupu pomoct. V Příbrami toho odvedl už dost a přece jenom je to jeho možná poslední šance se dostat výše v jeho kariéře. Jeho plat by ale byl asi problém.
    Tajemný útočník bude "tajemný" už jen maximálně 11 dní a to se dá vydržet.

  10. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    bubazx     před 18 lety 05.02.2007 17:00 |  
    0 0

    už sakra Karlu Jarolímovi prodlužte tu smlouvu, ale né na nějakej jeden rok. Dejte mu smlouvu minimálně na tři rok,doufám že to bude českej Fergusson.

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 22:50 |  
      0 0

      Ne Fergusson, ale druhý Madden!

  11. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 17:01 |  
    0 0

    Karel zůstane. Je to takový Slávista, že by určitě neodešel teď, před dokončením stadionu, na který se leta letoucí čeká. Jak tady někdo plácl - spor s Lukášem, tak to si myslím, že je nesmysl. A kdyby to přeci jen byla pravda, odešel by přeci Lukáš, nikoli trenér. Co se týče posil, ten Nedzipe bych si troufl tipnout, že přijde, "tajemný útočník" podle toho kdo by to byl, ale pokud by skutečně přišel Nedzipe, tak nikdo další už nepřijde. Ale jsou to jen moje doměnky, tak se toho hned nechytejte.

  12. Tajemný útočník.

    Mac     před 18 lety 05.02.2007 17:08 |  
    0 0

    Napadlo mě ještě jedno jméno, které by mohlo být tím tajemným útočníkem - Pavel Verbíř. :-) Je starší, zkušený a v minulosti už měl několikrát údajně našlápnuto do Slavie. Neříkám, že bych ho chtěl, ale možná lepší než Holub. A navíc Teplice omlazují.

    • Re: Tajemný útočník.

      Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 17:15 |  
      0 0

      A s Matějem jsou jedna ruka:)))) Jako vtip dobrý, ale nemyslim si..

      • Re: Tajemný útočník.

        Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 17:26 |  
        0 0

        no to by byl horor to fakt ne

    • Re: Tajemný útočník.

      Richi (admin)     před 18 lety 05.02.2007 22:53 |  
      0 0

      Ano, naslapnuto sem Verbir mel, ale myslim jen za pomoci jednoho bulvarniho slavistickeho webu.

      • Re: Tajemný útočník.

        (host)     před 18 lety 06.02.2007 14:21 |  
        0 0

        n1 richi :))

      • :-)

        Mac     před 18 lety 06.02.2007 16:43 |  
        0 0

        Já vím, proto jsem taky použil slovo "údajně". ;-) Škoda že nám Tottenham nepůjčí na půl roku zpátky Pekharta, ten by se hodil.

  13. Přijde zřejmě Matějovský

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 17:31 |  
    0 0

    Slyšel jsem. že Bolka je v ři.ti. Ještě nikoho nekoupila jen Nečase a Kopice, a ty dostala zadara. Prý jsou na prodej ty její nejdražší hráči - Matějovský, Abrahám a Rajnoch. Proč to dělá, je nejasný,zřejmě to má něco společného s Němci ve Wolfsburgu. VW má hrozný strach, aby si nezkazili pověst nějakým praním špinavejch peněz - to by byl pro ně hroznej průšvih, tak nóbl podnik si nemůže žádný aféry dovolit. Ty tři by šli jenom do Sparty nebo Slávie, jenže Křetínský je taky v loji, Sparta. říkali v televizi, má 300 melounů dluhu, a miliardu, co jim slíbil Paroub nedostanou. Slováci kupovali Spartu, aby si na Letný postavili obchodní středisko a hotely, jenže to jim proflákla Nova, a tak budou chtít peníze zpátky. A tak Křetínský taky kvílií - na kuliče sice něco sehnal , ale snad jen na splátky. Takže Matějovský, Abrahám a Rajnoch můžou k nám, ale my si můžem dovolit jen jednoho z nich.
    Mirek

    • Re: Přijde zřejmě Matějovský

      (host)     před 18 lety 05.02.2007 17:39 |  
      0 0

      Moc nerozumim tomu co pises...ale prijde mi to jako strasne prehnana spekulace :) ..plex

    • Re: Přijde zřejmě Matějovský

      Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 17:39 |  
      0 0

      mno ac je to ode me hnusny tak to by byla teda prdel sakra to bych se nasmal ale pochybuju ze se to zaklada na pravde

    • Re: Přijde zřejmě Matějovský

      Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 17:40 |  
      0 0

      Aha... :)))))))

      • Re: Přijde zřejmě Matějovský

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 17:42 |  
        0 0

        no jasně, přečtěte si Aha

    • Re: Přijde zřejmě Matějovský

      martyni (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 18:18 |  
      0 0

      No tak tohle vypadá na nějaký spiklenecký fámy. Ale pozor, ono se furt mluvilo o slavii, jak je na tom finančně zle, ale jiný kluby maj jistě taky problémy a jestli někdo 2 - 3 roky utrácí hodně peněz, aniž by měl nějaký zásadní příjmy z prodeje hráčů nebo z ligy mistrů, může to mít následky. Žádnej vlastník klubu nebude donekonečna utrácet prachy, aniž by se mu to vrátilo, ani Enic ani rudí slováci. Sparta ale zatím furt dobře prodává, Sivok za 70 mega...nebo Liberec se chová hodně ekonomicky, dost hráčů prodal a šikovně je nahradil, Bolka problémy mít může...i když nevěřim že by se zoufale snažila prodat 3 nejlepší hráče...jo a ještě za 6 - 7 mega nebo kolik to máme na posilu, to už je sci-fi...jinak pokud bychom byli v tom sci-fi, vybral bych si Rajnocha..:-))

      • Re: Přijde zřejmě Matějovský

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 18:55 |  
        0 0

        Jasně, ale podívej se na Spartu i na Bolku - obě jen prodávali a Sparta má jenom Mareše zadarmo a Kuliče asi za šest melounů, co dostala an Sivoka, šlo zřejmě na dluhy. Bolka taky brala jenom ty za který nemusela nic platit.

        • Re: Přijde zřejmě Matějovský

          martyni (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 23:01 |  
          0 0

          No každopádně ten přestup Kuliče je divnej, zatímco Lafata šel ven za 40 mega, jeho novej "kámoš" z repre útoku přestoupil za 7. Vůbec nechápu, proč ho Bolka za takovej peníz pouštěla. I kdyby mu končila smlouva, tak to takhle finančně "zajištěnej" klub nemá zapotřebí...když si vzpomenu, že nedávno za Poláčka dala Spartě skoro 20... trochu podivný kšefty.

          • Re: Přijde zřejmě Matějovský

            (host)     před 18 lety 07.02.2007 00:19 |  
            0 0

            no a kdyz mel byt v lete bez smlouvy a jinou by jim nepodepsal??

            • Re: Přijde zřejmě Matějovský

              martyni (přítel SN)     před 18 lety 07.02.2007 12:05 |  
              0 0

              nikde jsem nečet, že by mu v létě končila smlouva, ale i kdyby, spíš bych čekal od Bolky, že obětuje 7 mega a bude s Kuličem bojovat o titul. Vem si, že my jsme v takový situaci se Standou...

  14. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    KING25     před 18 lety 05.02.2007 18:40 |  
    0 0

    Karlos nám zůstane. Docela Slavii chápu, že nechce moc rychle s Karlem podepisovat smlouvu. Se ponaučila s panem Beránkem. U trenérů je to celkem obvyklé, že se smlouva prodlužuje až pomalu před vypršením staré smlouvy, takže věřím, že Karel zůstane, pokud se mu vyvede jaro, jako podzim.

  15. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 05.02.2007 18:54 |  
    0 0

    Richi, co takhle udělat oslavu Standovi jako to bylo v případě třebas Slezáka vícr na fc-bohemians.cz ..... Znáš spoustu fanoušků ... No možná by si to s tou smlouvo rozmyslel ...

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 05.02.2007 18:59 |  
      0 0

      To je ale výbornej nápad.. při generálce na ligu 3. 3. třeba..

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      (host)     před 18 lety 05.02.2007 19:04 |  
      0 0

      to není vůbec blbej nápad!!!!

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        (host)     před 18 lety 05.02.2007 20:04 |  
        0 0

        Standa je má 26.2.

        • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

          (host)     před 18 lety 05.02.2007 21:15 |  
          0 0

          to je jasny standa si to zaslouzi a videl by ze mi fanousci o neho stojime a je pro nas ikona

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      (host)     před 18 lety 05.02.2007 22:10 |  
      0 0

      ROZHODNĚ!!! Ujměte se toho...někdo zkušenej:-) My ostatní se rádi přidáme, ale někdo by to měl vést.

  16. Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

    (host)     před 18 lety 06.02.2007 14:32 |  
    0 0

    proboha uz si tady pripadam jak kdyz ctu blesk - co to je za blaboly ? nejdriv clanek, jak Otepka tvrdi ze do slavie nechce, pritom ted vyjde rozhovor, kde je napsano, ze slavie je pro nej vyzva a ze k nam chce. no a myslim, ze vrchol tohodle clanku je ze se spekuluje o odchodu Jarolime... prober se uz? nez takovyhle cinty to radsi nepis nic

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      Richi (admin)     před 18 lety 06.02.2007 14:38 |  
      0 0

      To ze Otepka tvrdil, ze do Slavie nechce, to jsem proste nekde cetl, bohuzel k me chybe uz nevim kde. I me pak prekvapilo, kdyz tu vyslo, ze najednou sem chce jit. Buh vi, zda to neni umyslne vyvinutej tlak na Slavii, aby vyplatila tucne odstupne. A o odchodu Jarolima se mluvi na vsech frontach, kdo se kolem Slavie pohybuje, tak to proste potvrdi.

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        martyni (přítel SN)     před 18 lety 06.02.2007 15:35 |  
        0 0

        S tím Otepkou to tak klidně může bejt, je moc zajímavý, že ačkoli už se slavie o něj oficiálně zajímá docela dlouho, tak v médiích typu idnes, sport nebo efotbal se o tom začínají objevovat články až ted, v době kdy je jasný, že jednání dost váznou. Nedělejme si iluze, jak novináři (myslim "profesionálové") pracujou, nekdo z Příbrami jim třeba zavolá, že by potřebovali, aby se to trochu pohlo a at napíšou nejakej článek, že Otepka po slavii moc touží, at si to na Slavii přečtou, aby pochopili, že by stál za útratu. Nedávno byly na efotbalu články o tom, jak Příbram sehnala dva hráče do zálohy...každý at si to sám zhodnotí...

      • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

        Rottax (přítel SN)     před 18 lety 06.02.2007 18:26 |  
        0 0

        No... já bych spíš řekl,že je to tlak na Příbram. Otepka toho odvedl pro Příbram už moc a Starka si to určitě uvědomuje a zřejmě mu nebude chtít bránit v posunu v kariéře. Mají spolu nadstandardtní vztah a to by mohlo Slavii pomoct.

    • Re: Otepka? Zřejmě opravdu nepřijde

      (host)     před 18 lety 06.02.2007 18:26 |  
      0 0

      Jarolim ve slavii neskonci, mozna tak mladej, ale starej ne - takovyho trenera sme meli naposled v Ciprovi, takze kazdej si rozmysli se Karla zbavovat a Otepka prijde, je za dobre se Starkou a ten mu v tyhle jeho posledni sanci branit nebude.. akorat budou chvilku sroubovat cenu, ale myslim, ze se to sfoukne par penezma plus nejakou hostovackou mladejch od nas v pribrami