Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

Tak už je to prakticky jisté, do Slavie nezamíří Zdeněk Šenkeřík. A příchod Rudolfa Otepky je zatím nejistý, Příbram požaduje vysoké odstupné. Klub má nyní v hledáčku nového útočníka!

Slavia v létě usilovala o útočníka Zdeňka Šenkeříka, ale tehdy se kluby nedohodly na odstupném, částka necelých deset miliónů byla pro náš klub vysoká. Po odchodu Pavla Fořta (peníze získáme postupně, nemáme je tedy všechny hned k dispozici) Slavia obnovila jednání s tureckým Malatyasporem. Bohužel, opět se vše zadrhlo na financích a též i ukončilo. "Jednání jsou již ukončena a můžeme říct, že tento hráč Slavii neposílí," uvedl tiskový mluvčí Jan Cícha. Možná že to je i dobře, bůh ví, v jakém stavu by Šenkeřík byl a zda by byl schopen být plnohodnotnou posilou. A zbytečné vyhazování peněz není moudré, každopádně posilu do útoku potřebujeme! "Po neúspěšném jednání o Šenkeříkovi máme v hledáčku jiného útočníka. Jméno však v této chvíli nebudeme zveřejňovat," doplnil. Že by to byl přeci jen třeba Radim Holub z Mladé Boleslavi? Těžko říct, to už je pouze spekulace.

Dalším hráčem, o kterém se hodně mluví, je Rudolf Otepka. I v tomto případě jsou problémem finance. Příbram údajně požaduje nesmyslných 8 mil. Kč, Slavia však podle všeho nabízela částku nad pět miliónů. Proto na přestup zřejmě zkušený záložník nepřijde. "Jednání ohledně příchodu Rudolfa Otepky stále probíhají. Pravděpodobnější variantou v daný moment je, že by Otepka přišel na hostování," uvedl Cícha.

Poslední dny se opět objevují spekulace o zájmu o Dušana Šventa ze strany bulharského klubu CSKA Sofia, nicméně v tuto chvíli žádná konkrétní nabídka pro Šventa na slávistickém stole neleží. Náš zdroj z Bulharska nám řekl, že požadované odstupné kolem 2,5 milionu euro je pro CSKA příliš vysoké.

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:20 |  
    0 0

    klasika

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 25.01.2007 17:52 |  
      0 0

      Klasika která pohladí. 10 milionů za Šenkeříka bych ještě pochopil, ale 8 za Otepku?? To je akt šílenství. Za půl roku jeho působení by měla vysolit Slavia maximálně tři miliony (plat+přestup, nebo hostovačka). Jelikož by byl nákup Otepky tak na rok, pak už bude v háji, tak je 8 mega plus nějakej plat úplnej nesmysl. Za takoý peníze si přitáhnu volného hráče ze západu, kterej dá navíc mužstvu o dost víc.

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 27.01.2007 15:48 |  
      0 0

      je pravda ze 8 milionu za otepku je teda sila...ale zas na druhou stranu pribram chapu...s odchodem otepky by asi definitivne ztratili sanci na zachranu, takze kdyz by uz o nej meli prijit tak aspon za poradny prachy aby se trochu vyrovnali s parchama

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 27.01.2007 22:15 |  
        0 0

        no jako je to vostry no, kord esi je pravda jak pisou ve Sportu ze Kulic sel k rudochum za 7 (newim to jiste, necet sem to cely ale neco takyho tam psali) kazdopadne Rudu za 8 nekupovat. . . :)

  2. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:20 |  
    0 0

    diky za info, ale nemas tam chybu? "částka pod deset miliónů byla pro náš klub vysoká" ...samozrejme to muze bejt spravne, jako ze neupresnena castka pod deset M byla moc...ale spis to asi ma byt nad deset milionu ne? neber to jako rejpani ;) plex

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      Richi (admin)     před 18 lety 25.01.2007 12:27 |  
      0 0

      je to mysleny tak, ze jako dejme tomu chtej 9 mil, takze to je pro nas moc ... mozna jsem mohl napsat kolem deseti milionu .. jsem nechtel zadavat presnou sumu ... cestina je svina :-)

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:44 |  
        0 0

        Ja sem si nejdriv myslel ze to musis mit spatne, ale pak sem pochopil i tu druhou moznost...jen sem se chtel ujistit. plex

  3. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:21 |  
    0 0

    Cože???!!! Do Bulharska? Doufám, že to je blbej vtip. To by si fakt pomohl...Japhy

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:51 |  
      0 0

      vzhledem k tomu, jak je dusan inteligentni a sebevedomej, doufam ze si pocka na lepsi nabidku. plex

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:10 |  
      0 0

      No tak, kdyz mu daji 2 milose mesicne a Slavii 75 milionu, to je pak tezky. Ostatne, Bulharsko uz je v EU :-DDDDD.

  4. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:37 |  
    0 0

    Vedeni Slavie zdedilo po panu LLeskovi radu darecku, jednim z nich byly napriklad nevyhodne uzavrene smlouvy, ktere klubu braly mnoho financnich prostredku, to co jiz zhruba rok prozivame je ocistna kura , ktera je velmi neprijemna a drasticka, skoro zadne posily, kdyz tak jen volni hraci, nove smlouvy, ktere nechteji akceptovat ani zacinajici hvezdicky naseho tymu a hlavne doplnovani tymu v zavislosti na aktualni situaci, presto se lze stotoznit s obecnym nazorem, ze novi hraci by pri trosce sikovnosti nasich sibru prijit meli, kde tedy hledat kdyz i B tym zacal pripravu na jaro s dvema posilami s nejblizsiho okoli, napadaji mne jen 2 moznosti cizinci a a nizsi souteze, jiz se proslycha i mezi informovanymi ucastniky tohoto webu , ze snad jiz tento vikend prijdou na zkousku nejaci cizinci z Jugosky a ponich se snad objevi tolik vytouzeny Otepka, ale jen na pul roku na tzv. vypomoc, pokud je mi znamo snad by jsme meli vyzkouset i par talentovanych fotbalistu ze 3 ligy, jenze clovek mini a fotbal meni, jiz v lete nase vedeni vsadilo na Michalka a na to, ze nikdo o nej nebude mit zajem ale opak byl pravdou, rozzureny manazer ho nakonec strelil a od te doby nam nemuze prijit na jmeno.Proste shrnuto a podtrzeno posily budou to je jasne, ale hrace drazsi jako Ivana nebo Lafata to necekejme. Karel

  5. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:46 |  
    0 0

    Richi ty víš o kterýho útočníka se jedná nebo to neřekli ani tobě? Já osobně bych zkusil přivést Mendyho, je to dobrej útočník a nebyl by určitě drahej. Tihle útočníci by taky nebyli špatní (Blažek,Pecka,Sedláček,Ivana,L.Zelenka,Krbeček,Veleba) co řikáš? Kuka

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      Richi (admin)     před 18 lety 25.01.2007 12:52 |  
      0 0

      Zkus se vratit nohama na zem ... a mozna si i precti komentar Karla zde. Jmena, co jsi vyjmenoval, jsou v drtive mire nesmyslna, uz jen kvuli velkym castkam, kolik by za ne kluby chteli!

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 13:02 |  
        0 0

        Ivanovi končí smlouva pokud vím, tak že by drahej nebyl. Mimochodem neodpověděl jsimi na otazku jestli víš kdo je ten útočník kterýho máme v hledáčku, jestli to řekli aspoň tobě. Jestli to říct nechceš nebo nemůžeš tak alespoň něco naznač, třeba z jakýho je klubu, jestli je čech nebo slovák a tak. Kuka

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:26 |  
        0 0

        Richi, tobě to určitě řekli. Tak něco naznač, aspoň z jakýho je klubu. Prosím. Clif

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          Richi (admin)     před 18 lety 25.01.2007 15:45 |  
          0 0

          Kdyby mi to rekli, to bych to mel dobry ... samozrejme ze mi takove veci nerikaj, kdyz se k nejakym info dostanem, tak vzdy oblikou, ne primo od vedeni

          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

            (host)     před 18 lety 25.01.2007 16:50 |  
            0 0

            A ty si osobně myslíš co? Máš nějakej svůj osobní typ? Jestli jo tak mi ho prosím napiš, chci vědět jestli uvažujem stejně. Můj typ je Mendy nebo Ivana, ale spíš Mendy. Kuka

            • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

              jane (admin)     před 18 lety 25.01.2007 18:34 |  
              0 0

              Mysleli jsme si s Richim, ze prijde Baros, ale bohuzel no :(

              • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                (host)     před 18 lety 25.01.2007 18:54 |  
                0 0

                Tak řekni Richimu ať se zeptá toho svýho kámoše co mu poradil ty čtyři jména(Ivana,Otepka,Metelka,Jendruščák) ať si zkusí tipnout on, když tomu tak rozumí. Baroše bych nechtěl, protože potřebujem střelce a ne spalovače. Kuka

                • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                  (host)     před 18 lety 25.01.2007 20:53 |  
                  0 0

                  prijde mendy, na 100%

                  • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                    (host)     před 18 lety 25.01.2007 21:45 |  
                    0 0

                    Kámoš řikal, že má přijít taky Zelenka z Turecka a že se má vrátit Pešír z Mostu. A Mendyho nechci, ten je moc exotickej. Kuka

                    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                      (host)     před 18 lety 25.01.2007 21:46 |  
                      0 0

                      Proč se za mě vydává nějakej anonym? Založ si vlastní nick a nepoužívej můj. Kuka

                      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                        (host)     před 18 lety 25.01.2007 21:56 |  
                        0 0

                        Nepoužívejte moji přezdívku laskavě. Kuka

                        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                          (host)     před 18 lety 25.01.2007 22:15 |  
                          0 0

                          Tak hele panáčku, nevím jestli si tu ze mě děláte prdel nebo co jako, ale prosím Tě , zatím slušně, nepoužívejte můj nick. Jestli se musíš za někoho schovávat tak to zkus za mámu a ne za mě.

                          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                            (host)     před 18 lety 25.01.2007 22:16 |  
                            0 0

                            KUKA!!!

                          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                            (host)     před 18 lety 25.01.2007 23:12 |  
                            0 0

                            Jakej tvuj nick, prober se. To je moje přezdívka. Kuka

                            • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                              (host)     před 18 lety 26.01.2007 00:49 |  
                              0 0

                              Na co si tu hraješ? Mysliš, že tím, že se za mě budeš vydávat něco získáš? Vymysli si svou přezdívku ty anonyme. Kuka

                              • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                                (host)     před 18 lety 26.01.2007 08:43 |  
                                0 0

                                Kuka je moje přezdívka a používám jí už dlouho. To že se tobě líbí neznamená že ti ji přenechám. Vymysli si svojí, Kuka jsem já a Kukou zůstanu ať se ti to líbí nebo ne. Kuka

                                • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                                  (host)     před 18 lety 26.01.2007 09:16 |  
                                  0 0

                                  oba toho nechte..jedinej pravej Kuka sem tu ja...Kuka

                                  • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                                    Socrates (přítel SN)     před 18 lety 26.01.2007 11:40 |  
                                    0 0

                                    Hmmmm, tak já bejt Kukou, tak jsem nasranej, pěkně !!!!!!!!!...... :-))

                                    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                                      jane (admin)     před 18 lety 26.01.2007 11:45 |  
                                      0 0

                                      Jo, chudak Pavlik, takovejch jmenovcu ma :)

  6. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    Rottax (přítel SN)     před 18 lety 25.01.2007 12:47 |  
    0 0

    Šenkeřík mě celkem mrzí. Pokud si ho Jarolím přál,tak pochybuju,že o něm neměl info, jak na tom Šenkeřík po fotbalové stránce v současné době je. 8miliónů je za Otepku nesmyslných,ale na druhou stranu Příbram chápu. Je to pro ně klíčový hráč a tak když mají o něj přijít,tak aspoň za slušné peníze. Takže i pochybuju,že by přišel na hostování. Tím spíš že bojujou o záchranu. Zrovna tak jsem skeptik co se týče příchodu Holuba. Kulič zřejmě z M.B. odejde a Holub by ho měl nahradit v zákl.sestavě a taky si nemyslím,že by Šeterle a spol. chtěli posilovat všechny konkurenty v boji o poháry. A co se týče Dušana? Jak sám říká,jeho snem je dostat se na západ!

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 25.01.2007 12:53 |  
      0 0

      S Holubem už Boleslav nepočítá, takže šance tu je. Kuka

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 14:18 |  
        0 0

        Otázka jestli se to nezměnilo, když teď asi prodají Kuliče rybářům a nějaká náhrada se u nás moc sehnat nedá. I Kulič bez gólový formy strčí většinu útočníků v lize do kapsy a my jim Vlčka rozhodně nepustíme.

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          Mori     před 18 lety 25.01.2007 14:30 |  
          0 0

          ted na jare urcite ne, ale az mu v lete vyprsi smlouva bude to jiz jen na standove rozhodnuti, pak uz mu do toho slavie tezko bude moct mluvit .. verim ze vidina stadionu a jarni boj o titul ho ale primeje preci jen podepsat novou smlouvu

  7. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 13:41 |  
    0 0

    Nedělal bych vědu z toho co řekne náš tiskový mluvčí...Stejně většinou kecá...

  8. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    KING25     před 18 lety 25.01.2007 14:03 |  
    0 0

    Vedení má rozum. šemkřík za 10 mega je teda dost síla, když si vezmu, že v turecku se fotbalisti jen ničí a Oteka za 8 mega..no to by byl vrchol trapnosti. Já bych tipnul, že se rozroste naše slovenská kolonie.

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      Knajpar (přítel SN)     před 18 lety 25.01.2007 14:16 |  
      0 0

      sem pro Bratja zo Slovenska, nejlepe Bakose!!! Senky mel stejne kliku ze dal 7 a zmizel za turkem, stejne neni typ co potrebujem...

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        KING25     před 18 lety 25.01.2007 14:53 |  
        0 0

        Bakoše nebrat. To je rozmazlenej fracek a jde jen po penezích.

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        wector     před 18 lety 25.01.2007 14:56 |  
        0 0

        Bakoš je v Jaroslavli, sice teď spadli, ale stejně ho asi neprodaj. Navíc jsme na něj neměli dost když byl v Půchově, takže teď je to ještě méně pravděpodobné.

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          Knajpar (přítel SN)     před 18 lety 25.01.2007 15:26 |  
          0 0

          no do hlavy mu nevidim, ale kdyz mel asi chlapec na stole hafec nabidek a mysim ze budete souhlasit ze podminky mu slafka nabidla dle me asi nejhorsi...tak asi sel, vem te si ze i stanley by sel hned do nemecka....

          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

            KING25     před 18 lety 25.01.2007 16:08 |  
            0 0

            No takhle Slavie už byla s Puchovem dohodnuta na přestupu a i oba dva týmy souhlasili s přestupný částkou, ale byl problém v tom, že Bakoš si myslel, že u nás bude snad nejlíp placenej hráč. Jeho sebevědomná slova na slovensku typu, pokud o mě opravdu tak touží, tak at si mě taky dobře zaplatí nikdy nezapomenu. At si chlapec užije druhou ruskou ligu :-)

            • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

              mitsu     před 18 lety 25.01.2007 23:17 |  
              0 0

              bakos je pomatenec ale meli jsme taky zajem o jendriska???
              co se stalo s nim???ten byl jeste nadejnejsi nezli bakos

              • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                Rottax (přítel SN)     před 18 lety 26.01.2007 08:09 |  
                0 0

                Co vím,tak šel na hostování do Německa.

                • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                  Knajpar (přítel SN)     před 18 lety 26.01.2007 11:59 |  
                  0 0

                  Jedreisek je v Hannoveru a v priprave dal v 2 zapasech 2 goly, hmmm, takze si ho asi trena vsimne a mame smulu

                  • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                    mitsu     před 18 lety 27.01.2007 01:34 |  
                    0 0

                    skoda...ten byl hodne nadejnej....ale uz sme ho meli mit v lete...dycky nam ty talenty pak nekdo vyfoukne,,,:(

  9. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 14:10 |  
    0 0

    Tak doufejme v to že přijde ten Rudolfek, alespon na hostování ... Co se týče holoubka tak by to byl grandiozní tah ze strany vedení skvěle by zapadl ke Standovi ...Cena myslím, že víc jak 5-6 chtít nebudou, lae v tomhle se nevyznám takéí sem si myslel že příbram dá Otepku za 3 a voni si kreténi řeknou vo 8 :/ ... Kéž by oba zkušení Borci přišly ... :o

  10. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 14:32 |  
    0 0

    takze kdyby prisel Otepka na hostovani a my knim jako docasnou nahradu na hsotovacku poslali treba Dockala ci Vachu kterej by mel moznost tam hrat zaklad povazoval bych to za genialni tah naseho vedeni ,co se tyce Senkerika ani me to nejak moc nemrzi ze neprijde jinak Holuba sam K.Jarolim rekl ze uz nehce a ma pravdu hrac kterej si pred nama vybral Ml Boleslav a ted by se sem hrnul at tahne do hajzlu myslim ze nas s utocnikem vedeni nejak pekne prekvapi :)

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      Urbie     před 18 lety 25.01.2007 15:25 |  
      0 0

      No doufám, že to nebude překvapení typu Pešír...

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        carfi-sks (přítel SN)     před 18 lety 25.01.2007 15:46 |  
        0 0

        No jo Pešíř, kde vůbec teď hraje nevíte někdo(ne že bych ho chtěl zpět!!!)?

        • PESIR

          (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:58 |  
          0 0

          v mostu

          • Re: PESIR

            (host)     před 18 lety 25.01.2007 19:44 |  
            0 0

            A za celej podzimn nedal gól, a to hrál 16 zápasů...

            • Re: PESIR

              Luke (host)     před 18 lety 26.01.2007 15:51 |  
              0 0

              Gola nedal ani Kulič v 17ti... ;) Ale Pešír dost napadá obranu, párkrát hrál i v záloze, má akorát smulu že mu to tam ne a ne padnout...

  11. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 14:33 |  
    0 0

    Je to o penězích, a ty Slavia prostě nemá.Abych byl přesný tak Enic
    prostě necpe do Slavie příliš peněz.Myslím,že Otepka by se nám hodil.Je to špílmachr a umí trestňáky.Šenkeříka až tak neznám-hrál v Bohemce a pak se mu povedl podzim v Jablonci a vyhlídnuly si ho Turci.Útočníka potřebujeme-máme jen tři,a to Gaucho není žádnej zázrak.Převeliká škoda,že to před rokem krachlo a nestalo se vlastníkem PPF!!!

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      wector     před 18 lety 25.01.2007 14:58 |  
      0 0

      A kdyby bylo majitelem PPF tak co? ENIC staví stadion, s PPF by bylo leda velký prd, než by připravili projekt, tak by to zase trvalo nějakej ten rok ( minimálně )

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:20 |  
        0 0

        Vždyť projekt byl hotovej dávno!Kotík s atelieru Omicron-K čekal jen na povel,resp.na finance.Copak projekt dělali lidi s Enicu?

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:24 |  
          0 0

          Enic staví stadion-Enic vydal dluhopisy (financování našeho stadionu je obdobné jako financování sazka Areny) ale nestaví nic.Stadion staví Hochtief CZ.

          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

            wector     před 18 lety 25.01.2007 20:03 |  
            0 0

            Jde o ty prachy. Nikdo nevytáhne z kapsy stovky milionů na nákup klubu, miliardu na stadion + sto mega na posily a neřekne "na". Kolega je asi velký naivka... Asi by to netrvalo tak dlouho jako s ENICem, ale minimálně rok, spíš dva by to trvalo.

            • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

              PAJAS     před 18 lety 26.01.2007 09:07 |  
              0 0

              Ale jo jasně-samozřejmě že by PPF nenacpalo do Slavie fůru peněz,to je jasný,ale musíte lidičky uznat že Slavie řízená Enicem chřadne.

              • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

                wector     před 18 lety 26.01.2007 11:36 |  
                0 0

                Já bych naopak řekl, že Slavie řízená ENICem v posledních 2 letech stoupá z bahna. Stavíme stadion, nejsme pořád před arbitráží kvůli penězům, jsme na čele tabulky, hrajeme nejkrášnější fotbal a v létě můžeme jít na titul. To není málo.

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:20 |  
        0 0

        S PPF by byla jedna věc a tota absolutně nejdůležitější. A to PRACHY=Hráči, stadion ... atd, atd.

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:25 |  
          0 0

          No jistěéé

  12. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    carfi-sks (přítel SN)     před 18 lety 25.01.2007 15:42 |  
    0 0

    Richi, zajímalo by mě jaký zdroj máte v Bulharsku, že by něco jako slaviapraguenews.bu:)))!?

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      jane (admin)     před 18 lety 25.01.2007 16:15 |  
      0 0

      Jednoho bulharskeho novinare.

  13. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 15:47 |  
    0 0

    Holub asi těžko přijde-to by muselo Šeterlemu přeskočit,aby pustil Kuliče i Holuba.Ronaldo taky ne-ten dnes podepsal AC Milán :-)
    Možná vůbec nikdo.

  14. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    cindy     před 18 lety 25.01.2007 16:23 |  
    0 0

    Poznámka k výši odstupného za Dušana Šventa...
    Ta částka 2.5 milionu Euro je míněna vážně???
    Je to reprezentant a podle mého mínění kvalitní,velmi kvalitní a navíc
    rychlostně velmi dobře vybavený hráč...
    Za takové se ve fotbalovém světě žádají v průměru částky kolem 5-8 milionů Euro...
    Není vedení a management Slavie v tomto případě poněkud skromný???
    Domnívám se,že to zrovna v případě Dušana není na místě...
    Navíc jako slávista bych rád viděl Dušana v našem dresu co nejdéle... Cindy z výhodní

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      Richi (admin)     před 18 lety 25.01.2007 16:28 |  
      0 0

      Hehe, chtit 5-8 mil Eur, to je jak z pohadky :-). Nad tim se musim pousmat. Budeme radi, kdyz ho prodame za 80 mil. Hraci za moc neodchazi a hlavne, nehrajeme ligu mistru, to je problem.

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 19:22 |  
        0 0

        souhlasim kdyby nas netlacili finance tak bychom je za tak mizerny penize nepousteli ale ja verim v obrat, oni u nas koupi za par eur jejich pokladna to ani nepostrehne ze ubylo a pak je streli jinam za vyssi castky!

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          (host)     před 18 lety 25.01.2007 21:10 |  
          0 0

          A koho takhle od nas nekdo preprodal?

  15. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    Luke (host)     před 18 lety 25.01.2007 17:17 |  
    0 0

    Hehe, Mendyho?:o) Tak ten by byl ještě dražší, lol... :o) Vždyt Mendyho sledujou bundesligový týmy a další kluby ze zahraničí, ten do Mostu přijde asi těžko:o)) Ivanovi sice končí smlouva, ale má ve Slovácku ještě na rok a půl opci a klub ji využije, navíc Řezník si ho cení na víc jak 10 mil a když jsou poslední, tak ho určitě nepustí, bude se ho snažit udržet, pokud se chce zachránit. Pešír v Mostě nehrál špatně, akorát nedal gol. Když to vezmu ale, góla nedal ani Kulič;-) Takže tragedii bych z toho nedělal. Pokud by měl přijít nějakej dobrej Jugoslávec, jen dobře. V Mostě na to taky tak jdou, na podzim 8 hráčů z ciziny na soupisce, nyní dalšího Francouze, beka Tavarse, poslali do Blšan, dva nevzali (přičemž ten anglickej útočník Campbell byl dobrej, myslel jsme si že zůstane, toho bych třeba i zkusil ve Slávce!), zkouší ted australskýho gólmana, bulharskýho útočníka... A jak je vidět, vyplácí se mu to. Stoper Kanaďan Hainault, záložník Gašpařík, útočník Mendy. Velký talenti záložníci z Brazílie a Argentiny... Bere ve velkým a taky ti hráči něco odvedou. Kde je pak chyba ve Slavii, že z neslovenských cizinců se prosadil v poslední době výrazně jen Adauto a možná i Aračič? Proč se neprosadili Granovskyj, Jefferson, Victorino a další a další? Každopádně by se to mělo s nima zkoušet dál. Zkusit i ted do toho utoku Jugoslávce, Bulhary, klidně nějakýho Keňana, Kambodžana nebo Mexičana. Je jedno odkud je. Pokud nestojí moc a je dobrej...

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 25.01.2007 17:45 |  
      0 0

      presne madary chorvaty srby ukrajince bulhary slovaky slovnice africany pro nas je nejlepsi ten vychod protoze se hraci nemusi tolik aklimatizovat treba kdyz hral Debrecen v sazka arene tak tam hral utocnik o ktrerem rekli ze ho vzali z olympique marseile zadara pac ho tam nechteli neco takovyho bych taky zkusil

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        Luke (host)     před 18 lety 25.01.2007 17:58 |  
        0 0

        Jojo, ten se mi taky líbil! Pokud myslíš toho černouška.. :o)

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          KING25     před 18 lety 25.01.2007 21:06 |  
          0 0

          NO já nevím, ale přeci jenom prosadit se v Mostu a ve Slavii je trošku rozdíl ne?..:-))

          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

            Luke (host)     před 18 lety 26.01.2007 15:53 |  
            0 0

            Jo, je to rozdíl. V Mostě je to snažší, nepopírám. Na druhou stranu, proč to ve Slavii takřka pro cizince nejde? Nemůžeme být jen z dorostenců a česká liga je vybrakovaná, proto bych fakt zkusil klidně tři čtyři Keňany (například je...) najednou, jeden z nich kdyby se prosadil, tak by se to pořád hodně vyplatilo...

  16. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 25.01.2007 20:47 |  
    0 0

    from Cliff, tak jsem koukal, kdo jeste nema zadnou posilu, Slavia a Slovacko,... jak blizke si jsou tyto kluby. Jinak, Ivana na testech v Norsku, tohle je opravdu sila,...

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 25.01.2007 22:57 |  
      0 0

      Od maséra Mostu jsem slyšel, že Pilař možná pude do Slavie. Já ho nechco paně bože, je to kopyto.

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 25.01.2007 23:30 |  
        0 0

        Já bych ho bral, hráč je to dobrej. Právě jsem se divil že jsme o něj neprojevily zájem když s ním v Mostě nepočítaj. Pokud vím tak jsme o něj jednou zájem měli. Kuka

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          (host)     před 18 lety 25.01.2007 23:34 |  
          0 0

          from Cliff, souhlas, konkurence je potreba. Kolik talentu prislo do Slavie a naprosadili se? Proc by se nemohl prosadit prumerny hrac? Ja bych nikoho predem nezatracovat. Libi se mi pristup nekterych klubu, na zkousku naberou deset hracu a pak,... no maximalne je poslou vsechny domu:)) viz Olomouc Jen osobni poznamka, s mladyma klukama uhrajeme ligu, ale pripadne predkolo neni o mladistvem elanu, ale o zkusenostech a chladne hlave a to nam bude chybet, hlavni ze bude stadion,...

        • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

          Luke (host)     před 18 lety 26.01.2007 15:58 |  
          0 0

          Pilař sám řekl, že se už teď na druhou ligu necítí a během hara že by si potřeboval od ní odpoinout, že se cítí opotřebovanej. Jinak proč ho Most nechce: nepohodl se s trenérem Sčasným (snad že se zastal Novotného) a poroučí se, navíc to neměl lehké ani u diváků, kteří ho i vypískávali neboť né vše se mu dařilo. Zpočátku ho trenér nechával hrát, poté už seděl na lavičce a jeho fukci kapitána získal Pikl. Sčasný navíc chce Most omladit, neboť má jeden z nejvyšších průměrných věků v ČR. (30tníci Vaniak, Zbončák, Novotný, Pikl, Suchý, Prášil, Pilař, Čížek - ti všichni patří do základu...). SLavia o něho měla zájem když Most postoupil do první ligy, ovšem byl tu pořád Pikl a pak se chytil i Krajčík...

          • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

            Luke (host)     před 18 lety 26.01.2007 15:58 |  
            0 0

            teda, byl tu pořád Piták:o)))

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        Luke (host)     před 18 lety 26.01.2007 15:54 |  
        0 0

        Zájem o něho mají Budějovice a Příbram, dále Blšany. Btw od jakého maséra jsi to slyšel, proboha?:o))

  17. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    martin08     před 18 lety 26.01.2007 08:51 |  
    0 0

    Senkeryka skoda! kdyz ho chtel Jarolim tak je to bez debat. Opepku bych uvital rad - nn jedna se - uvidime. No a co se tyce Sventa zejam mit muzou ale to je tak vsechno. Ja rikam ze SVENTO bude (musi bejt) prvni hrac prodanej nad 100mega! coz je pres 3mega euro jestli se nepletu :o)

  18. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 26.01.2007 09:54 |  
    0 0

    mozna by stalo za to oslovit smicu uz je dloho pryc ?to je srdcar ,tak by se mohl vratit a neco aspon slavii vratit ale nevim jak je ted na tom po zraneni ?to by bylo super penize ma urcite vydelany tak by asi tolik nechtel a zahral by na novem stadionu to by ho mozna oslovilo ale kolik by chtelo bordo treba nic anebo malo

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      Bulldock (přítel SN)     před 18 lety 26.01.2007 10:17 |  
      0 0

      No..tak ten si asi minimálně počká na stadion:) Jinak Holub žádná sláva.. navíc podobnej typ je Gaúcho. Nevidim důvod.. Dobrej kauf by mohl bejt ten Ordoš. osobně by se mi zdál Zbyněk Pospěch z Liberce, ale je to jen úlet (no co fšichni tu plkáte, tak se taky přidám:).. sice tam s nim "údajně" maj problémy, ale za hubičku nám ho asi nepustěj.. v létě za něj dali snad 20 mega..

  19. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    (host)     před 18 lety 26.01.2007 10:18 |  
    0 0

    Ani mě to nemrzí. Proti Viktorce se ukázal další talentovaný útočník z vlastního odchovu, raděj sáhnout do vlastních řad než utrácet přepálené částky. Pokud by byl někdo levný (Otepka, Holub) pak klidně, ale cena by neměla přesáhnout 5 mio. Pokud investovat víc, musí to být kvalitní hráč. Napadá mne jediný a to často zmiňovaný Ivana. Ten své kvality již prokázal. Pokud cizinec, tak jen Slovák. Ti nemají problém s jazykem a aklimatizací a když se na to podívám měřítkem kvality, máme ve Slavii 3 - Kozáčik, Krajčík a Švento. Všichni patří mezi nejlepší a takřka nepostradatelné. Takže tak....

    • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

      (host)     před 18 lety 26.01.2007 13:03 |  
      0 0

      a vsichni maj blizko narodaku

      • Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

        (host)     před 18 lety 26.01.2007 16:01 |  
        0 0

        Matúš a Dušan už tam jsou - utkání proti Polsku (dnes oznámeno)

  20. Re: Zdeněk Šenkeřík Slavii neposílí

    marcocruz (přítel SN)     před 18 lety 26.01.2007 22:18 |  
    0 0

    Statistiky Šenkeříka v této sezoně v Turecku:
    v lize 10zápasů 1gól....
    v poháru 2zápasy 1 gól

    celkem 12zápasů,2góly z celkových možných 22zápasů