Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Alexandr Károlyi si vyžádal video!

Tak velká aféra, kterou vyvolala MF Dnes, se opravdu dostane k disciplinární komisi. Předseda Alexandr Károlyi si od MF Dnes vyžádal záznam, jehož autorem jsem já a beztrestně se šíří po velkých serverech! Některé weby to již stáhly po mém apelu. TV Nova dokonce odvysílala mé video bez mého souhlasu!

Aféra nabírá na obrátkách, po dnešku je jasné, že celou situací se bude zabývat disciplinární komse. Svaz vydal na svých stránkách následující prohlášení:
"Disciplinární komise ČMFS zahájila disciplinární šetření na základě článku "SMRT SPARTĚ! ŘVALI FOTBALISTÉ ZE SLAVIE" v MF DNES z 02. 11. 2006. DK ČMFS si vyžádá videozáznam od redakce MF DNES se záznamem z děkování hráčů Slavie směrem k fanouškům po utkání a dále stanovisko SK SLAVIA PRAHA - fotbal, a.s. k chování hráčů po utkání a sdělení případných jmen hráčů, kteří se měli skandování dopustit."

Člověk se jen diví, jak se to všechno zvrtlo. Místo aby novináři dělali vše proti korupci, snaží se najít senzaci proti hráčům. Filip Saiver je známý těmito skandály, proto využil další možnosti. Co je zarážející, že v novinovém vydání MF Dnes se objevili fotografie z videa bez souhlasu autora, to před půl rokem z jiného deníku, když chtěli fotografie z exklusivní záležitosti, tak chtěli povolení. A to tehdy si video mohl stáhnout kdokoliv. Video se objevilo i na iDnes a spartaforever.cz. Po apelu, že jsem k tomu nedal svolení a porušují autorský zákon, to ihned stáhli. Jsou však další servery, které vše ignorují. Co víc, TV Nova zveřejnila část zmíněného videa, neuvedla autora a navíc jsem jí k tomu nedal souhlas. Už zvažuji další kroky, ale kdyby se tu pohyboval právník znalý autorského zákona, budu rád za pomoc. Víte-li i jak postupovat, obraťte se prosím na email. Děkuji.

Jak dopadne disciplinární řízení, je těžké předjímat, ale tresty finanční či zakázání činnosti jsou docela aktuální. I proto jsem připraven, že případně založím sbírku a to, co by se vybralo, by se dalo hráčům. Rozhodne se tedy do čtvrtka. Snad se najde dosti fanoušků, kteří našim hráčům pomohou. Já budu ten první, kdo pomůže!

Každopádně vyzývám všechny fanoušky Slavie, aby přišli v neděli na utkání s Příbramí a dali najevo nespokojenost s tímto mediálním útokem.

Komentáře (148)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 20:54 |  
    0 0

    SMRT firme - pravnicke osobe, to je teda hanobeni jak prase................

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 13:05 |  
      0 0

      vy se tady hádáte jako malí kluci. v první řadě byste ale měli pořádně dospět a uvědomit si, že fotbal není všechno. jsem slávista celým srdcem, ale myslím si, že když někdo křičí "smrt Spartě" atd. taky by si měl být vědom také toho, že za to může nést následky. skutečně je to klukovina, ale právě takovéhle věci podporují nepřátelství mezi jednotlivými fotbalovými kluby. hlavně si všichni uvědomte, že fotbal je JEN a JEN sport, a do sportu patří fair-play. jestlipak vůbec někdo z vás ví, co znamenají barvy na dresu Slavie?! kdybyste to znali, tak se nechováte takhle. kdo seje vítr, sklidí bouři.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 13:13 |  
        0 0

        JOOOO JASNE..., TAK JA TEDA BUDU PODELANEJ ZE SVOBODY SLOVA A PROJEVU.., A NEBUDU RVAT SMRT SPARTE ALE SMRT CMFS A NEJVIC TOMU KOKOTOVI KOSTALOVI...
        WOE TYS ME TEDA VYTOCIL.. :((

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 03.11.2006 13:27 |  
          0 0

          Na co to tu reaguješ? Vždyť to je pravda.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 13:59 |  
        0 0

        právě jde o to, že skandovat smrt komukoliv je úplně o ničem, je to zbytečně urážlivý a negativistický. ten kdo takovýhle hesla provolává by se měl zamyslet sám nad sebou, proč vlastně na ten fotbal chodí. jestli u jde o ten sportovní zážitek, anebo mu jde jenom o pokřikování spostých slov a urážek na úkor někoho jiného. v žádné případě nejsem fanouškem sparty,ale tohle se mi nelíbí. To že to pokřikovali hráči v euforii po zápase, tak to dovedu pochopit jako projev maximálně vyhroceného účinku davové psychologie a k tomu ještě adrenalin atd. to pak člověk pořádně neví, co dělá. na hráče se zlobit nikdo nemůže, ale tohle má hlubší kořeny. "fanoušci" prvolávající smrt jiným fanouškům, natožpak klubu akorát zasívají nenávist. není v tom nic pozitivního, jen samá nenávist.

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 04.11.2006 14:15 |  
          0 0

          Sport je moderní náhrada gladiátorských her. Je to malá válka, je to ventil pro válkychtivé, pro agrese zdeděné po předcích. Bez agrese žít nelze. Vítězství znamená smrt nepřítele. Žvanit o milování se mezi rivaly svědčí o myšlenkové nedostatečnosti. A jenom osoba mimořádně mdlého rozumu může napsat, že smrt je urážlivá.
          Tantalos

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 05.11.2006 17:15 |  
          0 0

          tantale, tantale, gladiátorské zápasy byly projevem ubohosti římské říše. slaboduchost spíše vyjadřuje pokřikování urážlivých slov na někoho, kdo fandí jinému týmu, nebo přímo na účet tohoto týmu. jsem slávista, ale mám mnoho přátel mezi sparťany bohemáky, baníkovci atd... takováhle nenávist svědčí o duševní plochosti a vnitřní ubohosti.

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 05.11.2006 17:19 |  
          0 0

          "Sport je moderní náhrada gladiátorských her. Je to malá válka, je to ventil pro válkychtivé, pro agrese zdeděné po předcích." - ty asi aktivně nesportuješ, viď? sport je v přímém rozporu s válkou, když už jsi takovej historik, tak bys mohl vědět, že ve starém Řecku měli během olympijských her mír. pro mě je sport projevem vznešenosti lidského ducha a fotbal jedním z nejlepších sportů. Slavia byla vždy týmem intelektuálů a oproti fanouškům sparty lidem jaksi jemnějším. proto se nehodí, aby se její fanoušci snižovali k pokřikování hesel. a ještě něco k tomu ventilu pro válkychtivé - ventil je to pro ty, kteří jsou vnitřně ubožáci a silní jsou jen ve skupině.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 05.11.2006 11:24 |  
        0 0

        Jsou to panslovanské barvy, takže představují slovanstvo. Co to má společného se skandováním SMRT SPARTĚ? Jakub

  2. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 02.11.2006 21:01 |  
    0 0

    Navrhuji kontaktovat výrobce šál SMRT SPARTE a vyrobyt novou serii jejíž výtěžek by byl určen na eventuelní škody. Osobně jich pár odeberu a předám rumunům ve svém okolí.

    ----------------------------------------------------------
    CETERUM CENSEO LAKEDAIMON ESSE DELENDAM
    ----------------------------------------------------------

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Chris     před 18 lety 02.11.2006 21:34 |  
      0 0

      Pod tento návrh se podepisuji. Výtěžek by mohl být určen taky Richimu na vzniklé náklady...

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      bojler     před 18 lety 02.11.2006 23:29 |  
      0 0

      beru 5 kusu. SMRT SPARTE!!

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 09:40 |  
        0 0

        Vy ste teda pekny pice slavisticky jeste vic vypatlani nez ti Rumuni no proste Slaavie je je pica slavie...la la la :)..pockejte na derby..ale Standy mi je lito..pusinu bych mu dal!

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:32 |  
          0 0

          šálu chci a přispěju klidně i na fond. Co je ale nejdůležitější je to, že tohle celé nesmí v žádném případě ohrozit SN. To by bylo vítězství druhé strany. Nic nás nesrazí!

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:32 |  
      0 0

      jj já taky beru, minimálně 2, myslím že tak tisícovka by se jich určitě prodala a ty 3 stovky dá každej

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 14:06 |  
        0 0

        já chci taky jednu šálu - kdysi jsem si ji chtěl koupit, ale něják jsem zaváhal. Dneska bych ji bral všemi desetu a kdybych věděl, že výtěžek bude pro kluky za o skandování, tak bych za tu šálu i připlatil. McIntosh

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          BELL     před 18 lety 03.11.2006 15:26 |  
          0 0

          Také si jich pár zamlouvám, skvělý nápad.

          • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

            (host)     před 18 lety 03.11.2006 15:52 |  
            0 0

            Taky bych jí bral.

            • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

              Sidonio     před 18 lety 03.11.2006 15:54 |  
              0 0

              Sakra, zapomněl jsem se přihlásit.

  3. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:02 |  
    0 0

    S tim hanobením národy a rasy mě pan Károlyi celkem dostal. Richi, klid. Doležal jako norem znalý advokát hráčům poradí co a jak říkat. Na základě videa jim nelze dokázat, že to řikali. Já taky na hudebce dělal, že zpívám a přitom sem jen otevíral pusu. V americe by z toho advokát hráče vysekal v pohodě. Ale tam nesoudí Károlyi není liž pravda. Na Příbram jako na každý zápas Slavie za posledních deset let přijdu a rád podpořím chorál, který oslaví fair play Filipa Saivera a klidně přispěji na choreo s motivy Filipa Saivera, objektivního novináře.
    Autorská práva by sis měl Richi pohlídat. Pak by se ke komisi video nemohlo dostat. Dej Mladou Frontu a hlavně Saivera k soudu. A pro příště: Dvakrát měř a jednou řež. Nebylo štastné to dát na web, i když já bych si to taky neuvědomil, že se najde nějaký Saiver a....Slávie do toho a Pryč se Spartou. Já mám rasu i národ Slavie, rozhodně jsem na ní hrdější než na ČR.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:06 |  
      0 0

      Ja vim ... nemel jsem to sem davat no. Ale co oni si vsichni s mym videem udelali, to je hruza. A soud ... prave resim jak na to, jde i o Novu. Samozrejme by se vse resilo nejdrive mimosoudni cestou.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      psicosis     před 18 lety 03.11.2006 11:22 |  
      0 0

      saiver je chudak, nanana....
      -trochu slaby, ale ono se to do pribrami jiste vybrousi :-)))

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 11:50 |  
        0 0

        Se divim, že z toho na Nově Tittelbach neudělal videomontáž, jak naši hráči dělaj voodoo na sparťanský panence:) Rozhodně si nemyslim, že to tam Richi neměl dávat. Pro fanoušky je to super video. A jenom můj návrh - za co by měli naše hráče trestat, když nic neiniciovali, jen opakovali po fanoušcích??? Něco jinýho by bylo, kdyby Standa přišel ke kotli a sám by začal řvát "smrt Spartě". Ale tak to nebylo. Kolik dostal Besta za to, že před fanoučkama spálil rudou vlajku. Kolik dostala Sparta jako klub za to, že její fanoušci řvou jude Slavie, což je podle mýho hanobení národa??? Nic.

  4. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:12 |  
    0 0

    Richi:: Podívej se na stránky www.efotbal.cz a tam na diskuzi ohledně té oslavy....Reší se tam ty autorská práva,zákoník atak...A vypadá to,že je budeš moc žalot,..

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Richi (admin)     před 18 lety 02.11.2006 21:19 |  
      0 0

      Vim o tom, co se tam pise.

  5. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    Chris     před 18 lety 02.11.2006 21:12 |  
    0 0

    Richi, určitě doporučuju co nejdřív kontaktovat Mf DNES s tím, že pokud budou dále šířit tvé video (a porušovat tak tvé autorské právo) a předají jej oficiálně disciplinární komisi ČMFS, bude následovat adekvátní právní protiakce. Jinak to, jak jsou v celostátních médiích porušována tvá práva, je naprosto bezprecedentní vysmívání se českému právnímu řádu, které by mělo být potrestáno.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:16 |  
      0 0

      Nejdriv to potrebuji poresit s pravniky a presne se poradit, jak postupovat, abych nekde nenarazil a neudelal chybu. Ale Nova preci obvykle za takove reportaze plati ... ze by za video zaplatila MF? Tady je to jeste prukaznejsi, ze porusili zakon.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        Sidonio     před 18 lety 02.11.2006 21:20 |  
        0 0

        Určitě se za tyhle videa platí.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:15 |  
      0 0

      uz jsem zadal o stazeni, zatim bez uspechu. Poslal jsem dalsi email. Porusujou zakon.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        magorvkleci     před 18 lety 02.11.2006 21:35 |  
        0 0

        A jak to vidíš dál opravdu chceš podniknout nejaký právní kroky?

  6. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:15 |  
    0 0

    Ale prosím tě, no tak, dyť ty jsi rád, že to tvoje video odvysílali. Nic ve zlým. Pavel

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 22:12 |  
      0 0

      No to snad nemyslis vazne. Asi si neuvedomujes, ze pokud hraci dostanou tresty, tak SN konci. Jane

  7. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:28 |  
    0 0

    Richi nejsem právník,ale jelikož si vlastníkem toho videa a nedal si žádný souhlas k odvisílání a aby se to dál mohlo šířit.Tak teoreticky ani pan Károlyi nemůže použít toto video vůči hráčům Slávie,protože ho získal nezákoně a v tom případě kdyžby ho použil tak by šel proti zákonům Čr. No jo,ale ty si to video dal na tyhle stránky volně ke stáhnutí a to by taky mohlo vypadat jako tvůj souhlas...Tod otázka

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      PetCC     před 18 lety 02.11.2006 21:32 |  
      0 0

      Každej obrázek, fotka i video na webu, který si vytvořil, je pořád tvoje duševní vlasntictví a nikdo nemá právo bez tvého souhlasu ho nijak šířit.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        Chris     před 18 lety 02.11.2006 21:42 |  
        0 0

        Disciplinární komise si to video vyžádala od MF DNES, která jej šířila pro svůj prospěch (vyšší návštěvnost = vyšší obohacení) bez souhlasu autora. To je jednoznačné porušení zákona; pokud ho MF DNES předá ČMFS, tak k opět porušení dojde k porušení. Jediný, kdo by si to video mohl vyžádat v literách zákona, je policie či jiný příslušný státní orgán. Nikoliv tedy ČMFS, které je pouze občanským sdružením!!!!

  8. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:35 |  
    0 0

    Moje komunikace se Saiverem :

    Já :

    Vážený pane,

    děkuji Vám, že jste se rozhodl finančně přispět na výstavbu stadionu SK Slavia Praha.

    Vysouzené finanční prostředky za Vaše porušení autorských práv budou jistě významným příspěvkem na financování výstavby.

    Ještě jednou Vám moc děkuji.

    P.S. Prosím, nezapomeňte odnést záznam na DK ČMFS. Pak bude Váš příspěvek ještě vyšší.

    S přáním všeho dobrého

    Hajdušek


    Saiver :

    Dobrý den,
    Za články publikované na iDNESU nejsem zodpovědný, pracuji pro MF DNES. Video jsem iDNESu neposkytl já, navíc vše bylo konzultována s právničkou.
    Obracejte se, prosím, v této věci na jiná místa. Děkuji.
    S pozdravem
    Filip Saiver,
    redaktor MF DNES.


    Já:

    Dobrý večer,

    podle mého je za článek odpovědný ten, kdo je pod ním podepsán. A to jste byl Vy. Tam není iDNES, tam je MF DNES- Filip Saiver.

    Hajdušek


    Saiver :

    Jsem podepsán i pod videem? Nebo je jen u mého článku přilepen odkaz na video?
    Nejsem právník ani daňový poradce, přesto jsem, odpusťe, v klidu. Za mé peníze Slavia nepostaví ani toalety.

    Saiver

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:53 |  
      0 0

      ten odkaz tam byl at nekeca

      • saiver není čistý

        (host)     před 18 lety 02.11.2006 22:19 |  
        0 0

        Saiver se dopustil přinejmenším trestného činu pomluvy. Tvrdil ve článku, že tři fotbalisté křičeli Smrt Spartě. Ve skutečnosti to nejspíš vůbec nekřičeli, jen vyčerpaně otevírali ústa, to z únavy po tak těžkém utkání. Třeba Vlček si nixc takového nepamatuje, takže není vůbec jisté, co dělali. Saiver musí prokázat, že doopravdy křičeli, jak napsal, jinak je to zlovolná pomluva ve zištném úmyslu - ale pozor, chce to dobrého právníka, aby se MFD pořádně prOhnula a aby se dosáhlo propuštění pomlouvače na dlažbu.
        Tantalos

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      BELL     před 18 lety 03.11.2006 08:31 |  
      0 0

      Saiver je pěkně vylízanej, myslím si že by jsme mu to měly v neděli dát pěkně sežrat, pár transparentů proti němu, a to pak jsem zvědavej, jestli v pondělí toho budou také plné noviny, jako po pokřiku Smrk spartě..PS:Za jeho peníze sice toalety nepostavíme, ale na nápis do pisoáru TADY SAIVER-POCHČI MĚ-bude, a pak na něj můžeme močit jak bude libo a u toho si zpívat naší oblíbenou:SMRK SPARTĚ

  9. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:42 |  
    0 0

    Podle mého je to jasné:

    a) majitelem autorských práv k videu z Mladé Boleslavi je Richi

    b) bez jeho souhlasu toto video nemůže nikdo zveřejnit

    c) Idnes, efotbal a zejména NOVA porušily autorská práva

    d) Idnes nemá právo k nakládání s videem, pokud jej postoupí DK ČMFS, půjde o další nezákonný postup, nezákonně získaný důkaz a jako takový není tento důkaz použitelný.


    S pozdravem Ať žije Slavia a smrk Spartě (nejen k vánocům) !!!


    Jinak Richi bych navrhoval tento postup :

    a) podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podle § 152 trestního zákona

    b) podat žalobu k civilnímu soudu o náhradu škody

    Pokud chceš pomoc (nejsem sice z Prahy, ale mám právníka nebo seženu kontakt na pražského), tak se ozvi na 602427342.

    Drž se !

    Hajda

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 21:47 |  
      0 0

      tak to TLESKÁM!!! PRD Spartě!Smrt Partě! Jiri

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 02.11.2006 23:10 |  
      0 0

      d) je dobrá připomínka, já teda nejsem právník, ale myslím si, že na základě nezákoně získaného důkazu nelze nikoho trestat. I kdyby to chtěli učinit, může zkusit Slavie napadnout pravost toho videa.

      Na druhou stranu, jsme v Čechách, a v českém fotbale se hraje podle Košťálových notiček. Třeba Kubíček dostal od DK flastr, a nikomu nevadilo, že volené funkcionáře DK trestat nesmí.

  10. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    martin (přítel SN)     před 18 lety 02.11.2006 22:30 |  
    0 0

    Na eventuelní sbírku pro hráče milerád pošlu 3000,-. Zveřejni číslo účtu až to bude aktuální. Myslím si taky jako i ostatní, že pokud DK zn. Károliy použije Richie Tvoje video, že se bude jednat o zneužití Tvého duševního vlastnictví a tedy i o nezákonný důkaz.

  11. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    TomHajda     před 18 lety 02.11.2006 22:38 |  
    0 0

    DK pod vedením Karolyiho se úplně vymkla kontrole.

    KošŤál za pomoci Karolyiho zavedl v ČMFS horší poměry, než jsou v Bělorusku nebo v Severní Korei.

    Všimněte si, že do přípravy stavby národního stadionu Košťálovi nikdo z VV ČMFS nekecá, ani ta trapná figurka Mokrý.

    Karolyi je Košťálův kat, který kosí jeho oponenty. Za to mu košťál dává tučný žold.

    V podstatě je mi ale Karolyiho líto. Kdo neví, že slouží, slouží nejlépe.

  12. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 02.11.2006 23:08 |  
    0 0

    Jestli mate nekdo foto to Saviera, poslete ji Richimu a ten by ji mohl dat na titulni stranku - uplne bez komentare, vsichni si okolnosti domysli ;-) A treba si i pan Savier pro priste rozmysli, zda neco takovyho o Slavii psat... Brinki

  13. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    lucky-pilda     před 18 lety 03.11.2006 00:46 |  
    0 0

    "Předseda Alexandr Károlyi si od MF DNES vyžádal záznam ..." to ovsem je uz naprosta drzost bijici do oci. richi, poradil bych ti dat vsechny ty, co to bez tveho souhlasu sirili k soudu a myslim, ze nemuzes prohrat. rek bych, ze by ti pomohla klidne i Slavia. No a pak za vysouzene odskodne (ktere bude jiste dosahovat hezke castky) zaplatis tu pokutu. To je fer, ne? Navic tim usvedcis, jako jeden z mala, CMFS z nelegalniho jednani. Neboj, tohle proste MUSI dopadnout dobre!
    SMRK SPARTE!

  14. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 00:58 |  
    0 0

    tak sem se znova dival na to video - jediny, kdo ten pokrik poradne vyslovuje je dosoudil, vlcek tam jen neco neurcite mumla. btw. zkuste vyslovit "smrt sparte". kdyz se na to zamerite, tak to posledni pismenko ve slove "smrt" prakticky vubec nevyslovite, takze je nemozny (bez detailniho zaberu jazyku hracu) dokazat, jestli rikali smrt, smrk nebo jen smr ... to jen tak naokraj

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 01:25 |  
      0 0

      Třeba říkali Smrk Spartě! blíží se Vánoce, tak proč ne? Když jsou kapři, kapři, tak proč nemůže být smrk smrk :-)
      Ale scela seriozně: doufám, že se dá Richi dohromady se Slavií a dají to nějakému schopnému právníkovi. To, co udělal Saiver, musí každý soud smést ze stolu. Navíc bych šel tvrdě po vymáhání práv za autorské dílo. Ti novinářští blbečkové by si měli při honbě za senzací uvědomit, že svým počínáním můžou někomu zničit život. Toto se nedělá. Sešívaný

  15. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 03:23 |  
    0 0

    Apeluji na vsechny slavisty, aby zaslaly redakci MF DNES a iDnes ostrou kritiku jejich svevolneho zachazeni s cizim vytvorem! Muj mail zaslany na idnes@idnes.cz, mfdnes@mfdnes.cz a nazory@mfdnes.cz zni: ""Úcta" MF DNES k autorskému právu je nulová. Jak jinak si může človek vykládat, že stáhnuté video ze Slavistickych Novin klidně bez souhlasu autora dáte jiné, navíc těžce nedůvěryhodné, osobě ku prospěchu? A obrazy z tohoto videa si klidně bez souhlasu autora otisknete v MF DNES? Opravdu je pan Saiver myslící bytostí, když klidně předá třetí osobě cizí výtvor? Jak by se jemu líbilo, kdybych z jeho článku těžil já díky tomu, že mi ho někdo poslal?? Adam ,,SmSp" Čabla"

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 11:27 |  
      0 0

      Díky jdu psát něco podobného. Závislák
      Jinak, hráči se svezli s eufórií od fanoušků, naopak Sivok hlásá do novin o "ukopnutí hlav" Straka o tataráčku (který připomínají naši nezávislí sportovní redaktoři při každém derby) a spoustu dalších excesů vyprovokovávajících fanoušky.....
      A nakonec "celý jaro bylo cinklý" - taky to byla jen nadsázka a žádný uplácení.

  16. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    Petrik     před 18 lety 03.11.2006 07:44 |  
    0 0

    Ahoj,
    muj deda pravnik:
    to, co rikali, se bude vyvracet tezko. Ale zkusil bych to. Stejne tak pripadne zpochybneni, co ta Sparta opravdu je.
    Ovsem lepsi je mozna zkusit apelovat na opojeni hracu, nenavistnou atmosferu mezi kluby rozpoutanou jinymi hraci Sparty, na Sivokovo stitive drzeni slavistickych relikvii atp.
    Jinak richi, to autorske pravo samozrejme mas a z Novy by mely skoro jiste jit vytriskat penize. Stejne tak z MfDnes a podobnych.
    Bohuzel, deda ani jeden ze dvou pravniku v rodine se toho nehodla ucastnit.
    Jsem pro se spojit s klubem. Ci v diskusich najit nejakeho pravnika slavistu.

  17. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    adray (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 07:50 |  
    0 0

    Tak uz zkoumaji i video z konce predminule sezony a sraz u te pumpy a to slavny Fortovo "Zluta modra cervena ... " a Petrakovo "Vi to mama ...". Hele Richi, normalne napis na Novu, aby se Ti verejne omluvili za pouziti videa, stejne tak na Idnes, a muzes pozadovat i placeni ( http://www.fi.muni.cz/~smid/inf_pravo_autzak.html). Mohl bys napsat i na CMFS, protoze to nejsou policajti a nemaji pravo to vyuzit k vysetrovani. Ale pak to muzou predat policajtum. Ti si, myslim, nad tim mavnou rukou. Pak bych spustil kampan proti Sivokovi a Repkovi za ty kraviny, co porad rikaji na adresu Slavie a proti tomu, jak se rve "Jude Slavia" na stadionech a roky proti tomu nikdo nic nedela, zadnej tym nikdy pokutu neplatil.

  18. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    postovni (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 08:11 |  
    0 0

    tak dneska to dal rozmazavaj. takhle nenavistnyho a neprejiciho cloveka jako je Saiver, jsem uz dlouho nevidel. kazdopadne mu richi napis (pokud si to jeste neudelal, ze nesouhlasis s predanim svyho videa DK a tudiz je toto sireni nelegalni). totey bych napsal karolymu - ze jses autor videa a ze nesouhlasis s jeho predanim komisi jako dukaz. to video si dal na web pro soukromy pouziti a do toho podle me uziti jako dukaz pred komisi nespada. komise navic nejsou fizlove a hraci nespachali tresnej cin.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Dobi     před 18 lety 03.11.2006 08:22 |  
      0 0

      Komise nejsou fízlové?

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        AKI     před 18 lety 03.11.2006 10:13 |  
        0 0

        Jsou,ale jednaj jménem "čistého a objektivního ČMFS"...... AKI

  19. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 08:19 |  
    0 0

    Hele Richi napiš mi na 722900979 já sem hudebník a znám právníky co se v tom orientujou večer budu s jedním mluvit tak ti pak dám kontakt...

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Richi (admin)     před 18 lety 03.11.2006 10:42 |  
      0 0

      zkousel jsem napsat, ale nejak to nejde .... kdyztak muj mail je subrt@slavistickenoviny.cz.

  20. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    Dobi     před 18 lety 03.11.2006 08:21 |  
    0 0

    Opět cituji Karla Kryla, v uších mi zní jeden z jeho zlidovělých popěvků: "Byl hrozný tento stát, když musel jsi se dívat, jak zakázali psát, jak zakázali zpívat! A bylo jim to málo, poručili dětem, modlit se, jak si přálo Veličenstvo Kat!" Atd.
    Karel je už skoro 13 let po smrti, jeho slova však jsou živá i dnes (i pro IDnes). Bratříčku, zavírej vrátka! Salieri přichází!

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      mart     před 18 lety 03.11.2006 08:57 |  
      0 0

      Zdravim Dobi. V usich mi ted taky zni vselicos :D. Hlavne se ptam, kam sme se to dostali? Ze je CMFS statem ve state je zjevne. Ze to bude policejni stat, jak tu nekdo trefne srovnava se Severni Koreou, to urcite neni ku prospechu veci. Premyslim o chudaku Saiverovi. Asi mel zprvu dobry napad , ted mu ale, pokud ma jakykoliv zbytek svedomi, musi byt teskno. Pripomina mi to situaci, trochu vic nez 10 let pred revoluci. Ocitl jsem se tehda diky jakemusi Saiverovi v Bartolomejske. Se mnou ( pochopitelne ne najednou) i par dalsich "maniku" z naseho Gymnasia. Byla to tenkrat uplna pitomost (ne nepodobna tem oslavam v Bolce), ale nejakej Saiver to holt udal, a StB tou dobou nemela co na praci, ... tak sme si "uzili", par horkych tydnu. Nakonec sme meli stesti, ze jim priplula nejaka "velka ryba" ... a cela ta story vysumela. Cela pointa meho prispevku je smutna. Vubec spousta veci okolo tehle afery je smutnych. Zrejme to je "novy trend". Od priste budem muset byt na fotbale sticha, ...a pochopitelne smutni. Uplne na zaver se zeptam: " Pane Saivere, neni vam ted take trochu smutno ?", no pokud ne, pak je to tedy velice smutne.zdravi mart

  21. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 08:40 |  
    0 0

    vyserte se na nákej SMRK spartě..
    my fans můžeme a taky budeme o to víc skandovat pořád SMRT SPARTĚ!! tak nevim vo co de
    jen hráči by neměli..ale my JO!! SKS forever

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Sidonio     před 18 lety 03.11.2006 09:41 |  
      0 0

      Tohle už je jako moc. Jsem tomu kreténovi napsal že proč teda podle něj v rámci šíření fair-play a objektivity nepsal taky o výrocích Sivoka v loňském derby, nebo na jaře. JSem zvědavej co odepíše. Tohle už mi fakt připomíná hon na čarodejnice,

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        mart     před 18 lety 03.11.2006 10:02 |  
        0 0

        ..tak, tak. Pred chvili mi ho bylo skoro lito. Chudak, zrejme zakomplexovanej....myslel jsem, ze mu asi bude smutno. Mnozi udavaci po svych cinech nesnesou tihu osamoceni, a konci sebevrazdou. Po precteni tohoto vyslovene bonzackeho clanku, popisujiciho interni udalosti pobliz jakesi benziky je mi ten ubozak uplne "kdesi". Pristi veta muze byt mylne vykladana jako schvalovani pripadneho trestneho cinu. Pro jistotu, v dnesni paranoidni dobe je toho treba, bych raad vysvetlil, ze zadny trestny cin neschvaluji ani nevyvolavam, ale presto se docela tesim az mu nekdo "rozbije hubu".zdravi mart.

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          AKI     před 18 lety 03.11.2006 10:26 |  
          0 0

          Já s tim taky NESOUHLASIM,ale jestli se nepletu,tak onen pan Savier nahrál a nebo podal podnět,že Řepka nazval jihlavského trenéra Večeřu "kreténem"..... Neni to tak??? To že se stalo co se stalo už nejde stejně změnit,tady se proti Savierimu a DK ČMFS rouzpoutává válka a já nevim co ještě..... Nechme vyhadřit DK a pak jim to případně můžeme vrátit i s úrokama. Jinak těšil jsme se na hory,lyžovačku,ale Forďákovi něco dám,alespoň to chlapsky přiznal a to mám rád.... AKI

          • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

            Sidonio     před 18 lety 03.11.2006 11:53 |  
            0 0

            Ano to s tím Řepkou máš pravdu. Ale to byl pouze jeden případ, na který on upozornil, kdežto v našem případě doslova pořádá hojn na čarodejnice. Jsem zvědavý, co vypátrá do zítřka.

            • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

              AKI     před 18 lety 03.11.2006 14:51 |  
              0 0

              To my všichni...... AKI

  22. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 08:45 |  
    0 0

    Dyť neudělali nic jiného než se zapojili do protikuřácké kampaně a použili nejznámější značku cigaret. Nic víc a nic míň. Dobrý právník to musí ustát. To co vysílali na Nově mělo tak nekvalitní zvuk, že se slova dala stěží odlišit. Navíc to byla součást privátní akce po ukončeném zápase. Žádná tiskovka anebo něco podobně oficiálního. Hlavně nepřipustit, že se jednalo o něco veřejného.

  23. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    KING25     před 18 lety 03.11.2006 09:01 |  
    0 0

    Tak jsem čekal v dnešních novinách hombu na slávistické hráče a velké titulky o skandálu roku, ale pro přečtení článků jsem byl docela překvapen. Kromě MF dnes, která vytáhla na svět i video s předminulé sezony a která jde teda po hráčích opravdu tvrdě a jí k tomu někdo napomáha, tak odstatní deníky jsou v téhle kauze celkem objektivní a berou to s nadhledem. Výborný komentář k téhle kauze se objevil v blesku, který tuhle kauzu porovnává s výrokem Sivoka " Já být na place, tak někomu ukopnu hlavu". Což podle mě se dá porovnat se situací v Boleslavi.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      KADE     před 18 lety 03.11.2006 09:27 |  
      0 0

      Tohle se opravdu porovnat nedá ...

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 09:40 |  
        0 0

        to se porovnat neda. Je rozdil si prat zanik nejakeho klubu a chtit nekoho zmrzacit!

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          KING25     před 18 lety 03.11.2006 09:44 |  
          0 0

          Máte pravdu. U Sivoka to bylo cílené přímo na lidy!

  24. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 09:10 |  
    0 0

    Tak k žalobě na zneužití autorských práv si Richi připiš radio Rockzone ve správách 9:00 byl puštěn záznam. Dosvědčím, mě nebudou rozčilovat s těma jejich s***** reklamama na s**** :)


    ----------------------------------------------------------
    CETERUM CENSEO LAKEDAIMON ESSE DELENDAM
    ----------------------------------------------------------

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 13:35 |  
      0 0

      Ceterum censeo vepřum esse delendam

  25. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    KADE     před 18 lety 03.11.2006 09:49 |  
    0 0

    Tak tohle mě pobavilo:

    fotbal.idnes.cz - PRÁVĚ SE STALO
    "08:29 - Fotbalový Bayern Mnichov pohrozil žalobou internetovém videoportálu YouTube za to, že vysílá pirátsky natočené záběry z jeho zápasů."

  26. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 09:51 |  
    0 0

    RICHI NÁPAD !!!!!
    Určitě máš ze svých zdrojů(bacha na autorský práva:-) někde předcházející derby, s nějakým tím "Jude Slávie" Buď tak zlatý a vlož to sem !!! Uvidíme, jestli jde p. Saiverovi o tu fair play, nebo jen o to poškodit Slavii. Je zřejmé , že celou tu aferu rozpoutal na žádost někoho ze Sparty. Rudí se v tom přímo nechtějí angažovat, aby se samozřejmé nezdiskreditovali...LordEdmund

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 09:58 |  
      0 0

      Na to bych se vybodl.Oplacet stejneou mirou?DAl bych nas nesouhlas jasne najevo v nedeli na Pribrami.Uz se pripravuje choreo k tomuto incidentu.A nezapomente rvat celej zapas Smrt Sparte!!! Tentokrat k tomu aspon bude duvod.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 10:06 |  
        0 0

        No myslim, že spíš odsunout to s tím Jude Slavie , spíše, než se na to vybodnout a počkat na to, jaký bude postih pro hráće..Je s podivem, že tohle nikdy Saiver nenahlásil, možná schvaluje rasismus
        :-(( nebo tam nebyl, neviděl, neslyšel a nebo ještě pravdépodobněji mu za to nikdo neslíbil víno, ani kapry...LordEdmund,Víno je víno, Kapr je kapr... :-)) samozřejmé.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:05 |  
      0 0

      ano a jak jim za to pan kapitan Sivok zatleskal tam hrozila obrovska rvacka at to bere pan Slizounsavier na vedomi

  27. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 10:38 |  
    0 0

    ja bych to trochu odlehcil... vyrobte na nedeli velikej transparent SMRK SPARTE s pekne vyvedenym vanocnim stromeckem; vsichni budou vedet, o co jde, a pri tom to bude koser a mozna i vtipny
    wether

  28. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 10:46 |  
    0 0

    Richi nejsem právník, ale vím že prokázet se musí úmysl něčeho. Navrhuju následujcíí. Upravit tvů klip vložením krabičky cigaret SPARTA s tím že jisi jen pochybil v naší kampani proti kouření a tu krabičku jsi tam původně nedal. Měl to být klip proti kouření do kterého se zapojují nejen fanoušci, ale i vrcholoví sportovci !!!!

  29. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 10:56 |  
    0 0

    Ty joudo, kdybys tam to video nedaval, tak zadna afera neni.
    Pripomina mi to hazeni delobuchu ve chvili, kdy za to UEFA dava obrovsky flastry...................
    Michal

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      BELL     před 18 lety 03.11.2006 15:17 |  
      0 0

      Nemyslím si že nadávat je v tomto případě na místě, vem si co všechno Richi pro nás dělá, kolik krásných videí připravil a plně chápu že si ani neuvědomi že na tmto videu je zrovna něco, co vyvolá takovou vlnu ohlasů a mediální kolotoč.V té euforii po takovém zápasu je to snad pochopitelný.Stát se to může každému, ale to ty si nechápeš, tak raději hned napáváš.Richi jsme s Tebou.

  30. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 11:16 |  
    0 0

    Dobře vám tak slávistický hovada

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 11:30 |  
      0 0

      myslim, ze by bylo vhodne aby ses dal nevyjadroval, podobne inteligentni prispevky tady v te diskuzi opravdu nechybi...jdi si radsi resit svoje komplexy na stranky svyho tymu...

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      BELL     před 18 lety 03.11.2006 15:08 |  
      0 0

      Jseš kokot, včera moc povedenej zápas..Sparta je ostuda českého fotbalu.Řepka a Sivok jsou ostudy českého národa.

  31. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 11:49 |  
    0 0

    U L T R A S doufám že nás tato situace sjednotí a pořádně zafandíme na jihu

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      BELL     před 18 lety 03.11.2006 15:06 |  
      0 0

      Těšim se na neděli, doufám že se to tam pěkně vyřve, ať má mladofronták o čem psát...Smrt spartě-kouření škodí zdraví

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        PetCC     před 18 lety 03.11.2006 17:02 |  
        0 0

        Že by nový pozdrav - "Smrt cigaretám a Spartě zvlášt!"

  32. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:01 |  
    0 0

    Smrk sparťe, by byla pěkná choreografie, hlavně kdyby byl stromeček obvěšen zvonečky, pro cinkání, jablky a nesmí chybět taky vánoční kapr.LordEdmund

  33. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:02 |  
    0 0

    Richi držím Vám palce. Držte se. A hlavně z toho nedělejte zase takovou kovbojku. Na ty pokuty se myslím fanoušci rádi složí. Navíc část můžeš zaplatit z mimosoudního vyrovnání za ty autorská práva. Bylo by to fajn, kdyby pokutu nakonec zprostředkovaně zaplatila MF Dnes a Nova. :-)

    Takže klid, nedramatizujme to zbytečně. Já se docela skvěle bavím. Je to skvělá reklama, jak poro slivistickenoviny.cz, tak pro všechny ANTISPARŤANY. Ať každý ví, že tu Spartu nemáme rádi.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      BELL     před 18 lety 03.11.2006 13:23 |  
      0 0

      RICHI-Udělal jsi dobře, že jsi se s námi jako vždy podělil o hezké video, tak to neřeš, alespoň se ukázalo že se vždycky najde nějakej zakomplexovanej houmlesák který si myslí jak skvělou reportáž napsal, ten frajer asi brzo od někoho dostane na budku, a chce špinit Slávii- to mu jen tak neprojde.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      BELL     před 18 lety 03.11.2006 13:23 |  
      0 0

      RICHI-Udělal jsi dobře, že jsi se s námi jako vždy podělil o hezké video, tak to neřeš, alespoň se ukázalo že se vždycky najde nějakej zakomplexovanej houmlesák který si myslí jak skvělou reportáž napsal, ten frajer asi brzo od někoho dostane na budku, a chce špinit Slávii- to mu jen tak neprojde.

  34. <em><b>Pro Richiho!!!</b></em>

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:30 |  
    0 0

    Hele, vim, že neprožíváš moc dobrý chvíle života, ale ber totak, že hlavně na tý TV NOVA můžeš vysoudit pěknej balík €€€ nebo $$$

    SKS 4ever!


    Vždycky jsme s váma

  35. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 12:35 |  
    0 0

    tu zpí*enou Novu zažaluj okamžitě, už za to kurvení fotbalu vloni a chce to z nich něco vymlátit aby dali pokoj a aspon bude na choreo a tak:) chytaly se mě pěkný záchvaty agrese když jsem včera na to o sportovních novinách koukal

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      lucky-pilda     před 18 lety 03.11.2006 13:23 |  
      0 0

      Ja se jen divim, ze se jeste muzes divat na tak podradne "sportovni" spravodajstvi na tak podradnem kanalu (myslim to ve vyznamu "stoka") jako tv nova. staci se jen zamyslet nad tim, kdy naposledy jejich "sportovni noviny" mely alespon minimalni kvalitu ...

  36. Napiště Saiverovi-kokotovi

    BELL     před 18 lety 03.11.2006 13:06 |  
    0 0

    Filip.Saiver@mfdnes.cz


    Napiště největšímu prdeloĺízači letenskýmu, zasr.....co si o něm myslíte..

  37. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    vikingzlipy (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 13:23 |  
    0 0

    Ať jdou do prdele všichni...

  38. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    Python     před 18 lety 03.11.2006 13:27 |  
    0 0

    No jo, fotbalista - nejsprostější tvoj na světě. Jednou něco zařvou, kde není vulgární slovo a zase je to špatně. Přece nemohou být celý živoz zticha, ne!? :)

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Python     před 18 lety 03.11.2006 13:28 |  
      0 0

      Mělo tam být:
      *tvor
      *život
      Jak vidno, dějí se horší věci:).

  39. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 13:42 |  
    0 0

    Nejsem právník, ale podle mého názoru
    a) MF zatím neporušila autorský zákon, protože s videem nijak nenakládala (komentář veřejně přístupného díla, ani odkaz na ně samy o sobě nejsou nakládáním s dílem, pokud nejsou součástí komentáře ukázky, tam už je to sporné, důležité je, o jaký druh díla se jedná, příp. o rozsah ukázky);
    b) efotbal+Nova porušily autor.zákon (efotbal nadále porušuje);
    c) pokud MF předá video, poruší dle mého názoru zákon,
    ledaže autor v době, kdy video bylo na netu k dispozici, současně uváděl, že je volně ke stažení a neomezil další nakládání s ním.
    Jinak s každou "choulostivou" informací o Slavii je třeba dle toho zacházet (tj. opatrně zveřejňovat), protože český fotbal je prorostlý "sparťanofilstvím", které se nejvíc ze všeho podobá mafii. Má to naprosto shodné rysy. Přeloženo=není odvolání, všechny údy ČMFS pracují (jak říkají právníci) "ve shodě".

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 14:01 |  
      0 0

      Bohužel, musím Tě také zklamat RICHI, ikdyž velmi nerad, ale ust. § 34 autorského zákona č. 398/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů jasně deklaruje, že do autorského zákona nevstupuje ten, kdo užije v oddůvodněné míře dílo na základě zákona pro účely veřejné bezpečnosti, pro soudní nebo správní řízení nebo k jinému úřednímu účelu ............. . Je mi to líto jsem slávistou také a už mě určitě znáte, mám s tímto zákonem i dlouholetou zkušenost a k poslední úpravě zákona jsem posílal i některé připomínky. Myslím si, že pan Saiver moc dobře věděl co dělá a pan Karolyi to ví také. Pokud mohu poradit Richi, prokonzultuj to s naším nejvyšším šéfem p.Doležalem, je to výborný právník a jak ho znám určitě už maká na plný pecky, aby našel právně schůdné a vyvážené stanovisko k celému případu.
      Jen mě mrzí, že se opět neměří všem stejně, ale to Tě asi moc neutěší. Jinak některé nápady tady jsou opravdu srandovní a to o těch cigaretách není až tak špatný nápad (pokud se týká zjištování skutkové podstaty správního deliktu a to s ohledem na příslušná ustanovení disciplinárního řádu ČMFS a jeho možného úmyslu). Pokud mohu doporučit, radši bych projevil upřímnou lítost a omlouval bych to euforií z vítězství a ne chutí někomu určitému přát smrt. Nemusíte se mnou souhlasit, ale to je tak asi všechno co s tím jde v tuto chvíli udělat.
      Neobviňuj se Richi, jak říká Ovidius Publius Naso, "Každý dobrý skutek bývá po zásluze potrestán", jen piš dál a věř, že jen hlupák bude slintat nad tím, jak byl trestem pro jiného ukojen. Přeju pěkný den Sokrates

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        Richi (admin)     před 18 lety 03.11.2006 14:28 |  
        0 0

        Bohužel asi máte právo ... ale neměli uvést autora? Třeba na té Nově?

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 03.11.2006 14:42 |  
          0 0

          Ano, to měli protože odst. d zmíněného ust. § 34 autorského zákona v dikci takovou povinnost uvádí. Nelze však z toho dovodit přímé porušení této právní povinnosti, protože TV Nova vycházela v té chvíli z toho, že takové dílo nebylo Vámi zapovězeno, protože v tu chvíli bylo na slavistických novinách ke stažení. Opravdu si z toho Richi nic nedělej. Jak to tak sleduji a porovnávám s dalšími možnými případy, došlo by zřejmě k takovému právnímu precedentu, že si to disciplinární komise uvědomí. Tady nešlo o rozněcování vášní s cílem jinému způsobit újmu (jakoukoliv), to by muselo být skutečně prokázáno s tím úmyslem, navíc by to museli vyvolat naši fotbalisté a to se nestalo. Sokrates

          • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

            Richi (admin)     před 18 lety 03.11.2006 15:38 |  
            0 0

            Da se tedy neco delat, ze neuvedli autora? I kdyz bylo volne stazitelne, tak i u toho videa, kde se stahuje, tak byl uveden autor.

          • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

            lucky-pilda     před 18 lety 03.11.2006 17:06 |  
            0 0

            tak v tom se trochu ztracim: vzpominam si, ze jsme snad o pravu brali, ze s dilem nekoho jineho se muze volne zachazet bez vyslovneho souhlasu autora POUZE za predpokladu, ze ho uziva jen pro svou osobni potrebu a hlavne NENI urcen k VLASTNIMU obohaceni! V tomto pripade tvNova, e-fotbal a idnes jednoznacne zakon porusily, protoze se tim svevolne obohatily, tzn. si zvysily sledovanost, a tim i zisk! Na druhou stranu server spartaforever (nebo jak se to jmenuje) jakozto nevydelecna organizace (internetova stranka) zakon neporusil. Je to tak, nebo se mylim?

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 17:27 |  
        0 0

        Rozhodne ti musim oponovat, protoze ,,pro účely veřejné bezpečnosti, pro soudní nebo správní řízení nebo k jinému úřednímu účelu......" nedava pravo uzit ,,v oddůvodněné míře" toto video CMFS. Verejnou bezpecnost zajistuje u nas policie, soudni rizeni ridi soudy, spravni rizeni ridi organy zemske a mistni samospravy a jine uredni ucely tezko zahrnuji ukony vykonavane CMFS a jejimi slozkami, nebot neni zadnym uradem, ale pouze soukromou spolecnosti.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 18:30 |  
        0 0

        Milý Sokrate, obávám se, že vrdloužeš. Neboť použití na komerčních stránkách vybavených reklamou nelze v žádném případě označit za v "odůvodněné míře dílo na základě zákona pro účely veřejné bezpečnosti, pro soudní nebo správní řízení nebo k jinému úřednímu účelu ...." Jistě, pokud by chtěla něco takového vyšetřovat policie a podobné orgány činné atd, měly by právo takový materiál použít. MfD ovšem jistě nepatří ani mezi soudy, ba ani mezi správní úřady.
        K samu meritu věci, nejde o věc veřejné bezpečnosti, ostatně Sparta již zanikla před pár tisíciletími, alespoň jsem ji při svých cestách do Řecka nikde nenašel. Volání Smrt Spartě je tedy pouhopouhým konstatováním existujícího stavu - (netvrdím ovšem, že něco takového volali hráči - pro to neexistuje sebemenší důkaz. Pokud by se - zřejmě za pár desetiletí, až vyspěje technika - , podařilo něco takového hlasovou analýzou dokázat, nic by to tedy neznamenalo.)
        Jakkoli mám výhrady k tvrzení, že Česká republika je právní stát, nepopiratelně existuje i u nás řada možností, jak duchovní vlastnictví, jímž bezpochyby Richiho šot je, ochránit lze. Komsomolská Molodaja Gvardia na mezinárodní úmluvy a zákony vždy kašlala a zřejmě na ně kašle i její nové převtělení. Samozřejmě plně souhlasím s tím, že by se měl Richi poradit s p. Doležalem a najít nejefektivnější řešení problému, ale bylo by zbabělé a on by se zřejmě do konce života odepsal sám před sebou, kdyby stáhl ocas a pokorně se kál. Za pochybné považuji tvé tvrzení, že Karolyi ví, co dělá - označit tento případ za hanobení národa a rasy je výkřikem zoufalce. A ostatně Saiver taky rychle vycouval a vytáhl honem z kapsy nějaké prastaré a nevinné rýmovačky.
        Za důležité ovšem považuji, aby Slavia našla pro Richiho prvotřídního advokáta. Osobnost formátu pana Sokola (byť zrovna on by nejvhodnější asi nebyl), by snadno donutila MaFru a přes ni i její německé majitele, platit a platit. A nemysli si, že těmhle pánům záleží snad na něčem jiném.
        Tantalos

        • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

          (host)     před 18 lety 06.11.2006 07:00 |  
          0 0

          Tantalosi, to je na delší debatu. Když si ten zákon prostuduješ, tak nemůžeš takhle vytrhnout jednu větu. To nemá pak vůbec logiku. Navíc už jsem s Richim mluvil a ještě jsem se od něho dozvěděl další podrobnosti. Takže asi tak. A tou upřímnou lítostí a omluvou jsem myslel na ty hráče co to také křičeli. Richi nikam stahovat "ocas"nemusí. A už jsme se i domluvili na dalším postupu už vzhledem k tomu, že Richi je v syndikátu novinářů a tak i pan Seviver "bude mít pořádné máslo na hlavě" . Sokrates

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 14:57 |  
      0 0

      vas pravni vyklad nesdilim. K zadnemu trestnemu cinu ani ohrozeni kohokoliv nedoslo. Podle vaseho vykladu by mohl kdokoliv ukrast cokoliv a ohanet se tim co pisete vyse.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 15:21 |  
        0 0

        Takový výklad jsem opravdu nenabízel, prosím nejdříve pozorně čtěte. A já nejsem anonym. Sokrates

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 03.11.2006 15:21 |  
        0 0

        Takový výklad jsem opravdu nenabízel, prosím nejdříve pozorně čtěte. A já nejsem anonym. Sokrates

  40. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    carfi-sks (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 13:42 |  
    0 0

    V dnesni MF nas ten blb Saiver zase. da se rict udal, je to nejvetsi podlezac a udavac v cechach! SKS 4ever, vzdycky sme s Vama!

  41. v Reflexu

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 14:01 |  
    0 0

    ktery vysel dnes je obsahly rozhovor s Vladimirem Leskou. zdravi dejf

  42. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    martin (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 14:11 |  
    0 0

    RICHIE,
    když stříháš to video, tak to děláš v nějaký střižně - například Pinnacle nebo Ulead nebo tak podobně. Tam přece můžeš stáhnout originální zvuk na nulu a přidat tam zvuk jiný nebo hudbu. Nestalo se Ti třeba to, že si tam dal ten zpěv chorálu z nějaký úplně jiný akce aby to bylo působivější? Originální mini DV pásku máš jenom Ty a jeno Ty víš, co tam bylo. Každej si na video může přidat jakýkoliv zvuk chce, kromě teda toho Tvýho na té pásce. Takovej nějakej WMV nebo mpg soubor není žádný důkaz a kdyžtak vůbec nemusí být pravý.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Richi (admin)     před 18 lety 03.11.2006 14:28 |  
      0 0

      Tyto názory směřujte na pana Doležala, který se celým případem kolem DK bude zabývat.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      martin (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 14:29 |  
      0 0

      Jednoznačně ten zvuk tam dodal Richie až doma když video stříhal z nějaké úplně jiné akce. Něco jako v tele tele když zam mluví třeba Paroubek s Grebeníčkem a Suchánek s Genzerem je dabujou. Jakýkoliv klip tady není originálním záznamem a DK ČMFS s ním nemůže pracovat, protže neví, zda nebyl nějak upraven!!!!§ Originál má jenom Richie a toho nikdo nevyzval, aby ho DK poskytl a kdyby vyzval, tak záleží jen na něm.

  43. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 14:39 |  
    0 0

    Do ceskych kin prichazi 2.pokracovani uspesneho ceskeho filmu "je treba zabit Sekala!", tentokrat nesouci nazev "Je treba zabit Saivera!":)

    • Panove jste otresni

      (host)     před 18 lety 03.11.2006 15:16 |  
      0 0

      Ano to je dnesni Slavia ubrecena, vecne ublizena a pronasledovana, moc se nedivim, ze si do Vas kazdej kopne, Filip napsal jen to co videl, nechapu jaK MUZE NEKDO VYVOLAVAT TYTO ZRUDNOSTI A VYHROZOVAT NEKOMU, KDO O TOM NAPISE.Ste propste Slavisti, ktery neumej priznat chybu stejne jako ten umelec Jarolim po utkani s Jabloncem, fakt nechapu na co ste si vlastne stezovali asi na vlastni blbost, uz tam neni Leska tak ho musej Dolezal A SPOL DOHONIT

  44. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 16:19 |  
    0 0

    Neviděl bych to tak černě. JUDr. Karolyi má sice v poslední době na Slavii pifku, ale on si zakládá na tom, že je právník a rady novinářů přehlíží. Navíc pokřik: "Smrt Spartě", tedy akciové společnosti, lze srovnat dle mého názoru s pokřikem: "Zrušte Spartu", a to přece nic není. Žijeme snad v demokratickém státě. Právnickou osobu nelze přece usmrtit. Zajímalo by mě ale, který dobráček dodal do MFD další videonahrávku se staršími výroky Fořta a kustoda Petráka od nějaké benzinky (viz dnešní článek v MFD).

  45. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 17:33 |  
    0 0

    Richi kdybys nebyl posedlej slávou, nic takovýho by se nestalo. Tady ti sice spousta lidí vyjadřuje podporu, ale kdo tě zná, ten ví dobře, co za tím je.
    BTW do eFotbalu se nenavážejte, děláme jen svou práci. DDS

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      martin (přítel SN)     před 18 lety 03.11.2006 18:07 |  
      0 0

      To snad nemyslíte vážně obvinit Richieho, že je osedlej slávou. Ostatně kvalita SN a superslavie je nesrovnatelná.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Luke (host)     před 18 lety 03.11.2006 19:14 |  
      0 0

      Mno nevím. Kdo zná aspoň trochu mě, tak ví, že Richiho teda moc nemusím je to vzájemné. Ale v tomhle za ním stojím né na 100, ale na 105%. Byl to prostě přehmat, za kterej pyká už jen tím co se mu (velmi pravděpodobně) odehrává v hlavě... Myslím, že největší trest pro něj je to, že se to vůbec stalo. A příště si dá pozor.

      Btw jedna taková malá perlička. V unoru jsem se do něho trochu obul, pod článkem ode mě bylo na CyberSlavii přes 80 komentářů od Richiho, ttajpeka a spol a to kvuli tomu, že jsem de facto nazval Richiho zkázou Slavie. Bohužel, ono to tak nakonec trochu i k tomu dospělo. :-/

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      jane (admin)     před 18 lety 03.11.2006 20:14 |  
      0 0

      Richiho znám dobře a nevím, co za tím je, můžeš mi to vysvětlit? To, že nás těší, že je náš web hodně navštěvovanej je sice pravda, ale videa se prostě dělají pro lidi, kteří na zápase nebyli, nebo prostě pro potěchu čtenářů, tak nevím, co to má co společnýho se slávou. Chápu ale, že tobě se celá situace hodí, ale děsí mě přdstava, že by tu třeba jednou byl jen oficiální web Slavie a jako jediná alternativa k němu SSC.

  46. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    Markus     před 18 lety 03.11.2006 18:57 |  
    0 0

    Také vyjádřím svůj názor. Nechápu proč by tohle měl řešit svaz. Pokud se Sparta cítí poškozená a chce rozjet ve fotbale precedenc že se na sebe budou všichni usmívat a nevypustí na adresu druhého křivého slova, ať hráče, fanoušky, chlapy v hospodě i děti ve škole žaluje pokaždé když pronesou něco nevhodného na vrub Sparty. Zároveň mě ale mrzí co se stalo. Vím že teď narazím (dotyční, hoďte si kamenem) ale způsob fandění který předvádí někteří fanoušci Slavie a ke kterému se bohužel na videu přidali i hráči mi nesedí. Mluvím tu o urážkách soupeře i jeho fanoušků. Takové urážky mi připadají hloupé, stejně jako různé pokřiky mimopražských vůči pražákům. Na Slavii jsem chodil i proto že na staré tribuně panovala vždy slušná atmosféra. Pokud se někdo neumí chovat, musí počítat s tím že druhá strana bude reagovat. Tak ať Sparta provinilce žaluje nebo ať na Slavii nadávají také (což víme všichni že se děje a to i ze strany hráčů jako Sivok). Ono to teď vypadá že kanály by měli chodit jak někteří slávisté, tak někteří sparťani. Richi, ty si popel na hlavu sypat nemusíš, kdyby tuhle akci nevyprovokovalo tvé video, objevilo by se někdy jiné.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      Luke (host)     před 18 lety 03.11.2006 19:18 |  
      0 0

      pod toto se musím jen a jen podepsat!

  47. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 19:22 |  
    0 0

    Souhlasim že je třeba na utkání s Příbramí dát najevo nespokojenost... vyvaroval bych se ale pokřiku Smrt Spartě protože ty m*dky mediální sou schopný napsat že nás hráči k tomu vyburcovali a disciplinární komise by k tomu určitě přihlídla - náramě by se jim to hodilo do krámu... no nic, můžeme jen doufat že Károlyi sebere poslední zbytky rozumu, co mu ještě zbyli, do hrsti a vynese nějaký malý nebo ještě lépé žádný tresty(i když poslední případ Tomáše Zápotočného tomu příliš nensvědčuje.... SKS 4EVER!!! Nic nás nezlomí!!!!!

  48. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 19:29 |  
    0 0

    myslím že tyhle stránky jsou nejlepší fanouškovský web co znám a teď rozhodně nepřeháním nebo nezveličuju , vzpomeňte na dobu temna na oficiálním webu kdy se daly informace sehnat pouze zde.

    Proto přeju Richimu aby získal na provoz ještě nevyčíslenou dotaci od budoucích štědrých i když nechtěných sponzorů MF Dnes a TV Nova :-)

    A protože je nám to všem jasné, tak víme ČEMU přejeme v případě Sparty a toho co zosobňuje smrt. Slušný fotbalový národ by nám za to měl poděkovat ! ;-)tomahu

  49. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 20:13 |  
    0 0

    kurvy sesivany vyhodit vas za to z Ligy...AC SPARTA OLE!!!

  50. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 20:43 |  
    0 0

    vy ste vsichni ichtylové slávistický já se vám směju....udat vlastní tým....to se vám povedlo...to že zvuk neni originální to si strčte třeba do vašich sešitejch zadků...odezírat ze rtů dneska umí každej debilní slávista...od:sparťan forever

  51. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 03.11.2006 20:58 |  
    0 0

    Richu i DDS jsou jedna velká pakáž

  52. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 00:08 |  
    0 0

    Chtěl bych napsat tomu chytrákovi(asi Richi), který uveřejnil to video? A jinak si normální? Možná že máš na to video autorská práva, ale co je to platný, když ten záznam vystavíš na veřejně přístupný server. I když nejsem právník, tak je mi jasný, že nevysoudíš ani korunu. Akorát si svojí hloupostí poškodil kluky a celý tým, kterýmu to konečně začalo šlapat. Musíš být asi úplně blbej, když obhajuješ svoji hloupost tím, že něco vysoudíš a dáš to pak na stadion. Samozřejmě, že se jedná o mediální útok, ale copak ti nedochází, že na jakoukoli naší chybu se čeká? A ty jim ještě sám nabídneš video ke stažení... Podle mě si obr kr..én, který neumí domyslet důsledky svýho chování. To bych se mohl vzteknout, že takovýhle lidi jako ty, chodí na stadion. Tu pokutu za kluky, kterou určitě vyfasujou, by si měl hezky zamáznout, aby sis pamatoval, že svý soukromý videa si máš umisťovat jen na privátní servery. Jinak ho totiž můžeš rovnou poslat na disciplinárku... Takže prodej kamerku nebo mobil a prachy hezky pošli klukům. Slavii Zdar, Spartě zmar a Tobě novej mozek.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      TomHajda     před 18 lety 04.11.2006 00:13 |  
      0 0

      Jak se tak koukám na čas, kdy jsi psal svůj slovní průjem, musel si asi mít hodně piv.

      Na hrubý pytel hrubá záplata : Jsi kretéén nejvyššího řádu !!

      A jestli fandíš Slavii (záměrně nepíšu, jestli jsi Slávista, protže to nejsi), tak prosímtě přestaň. Přestaň, o takový blby nestojíme.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 04.11.2006 01:21 |  
        0 0

        Chtěl bych ti jen napsat, že jsem úplně střízlivý, to za prvé. A za druhé, Ty rozhodně nejsi ten, kdo určuje, kdo je a kdo není slávista. Možná, že jsem větší slávista než si myslíš. Možná, že jsem menší akcionář a taky možná, že slávii podporuju i finančně. A tohle tvoje video nás bude stát akorát peníze. Založ si nějakej soukromej web, přístup na něj dej jenom prověřeným osobám a na něm si pouštěj svoje filmy. Pokud nepochopíš, že v dnešní době je fotbal nejen o fandění, ale hlavně o penězích, kterých není nikdy nazbyt, tak bude klub a hráči na fanoušky tvého typu pořád doplácet. Neříkám zda je to dobře nebo špatně, ale je to bohužel tak. Až si to s odstupem času necháš znovu projít hlavou, tak mi dáš za pravdu. Co se stalo, stalo se, ale prosím tě, příště trochu rozvahy. Toč si a skanduj co chceš, ale když to pak zveřejňuješ, mysli nejen na sebe, ale taky na důsledky jaké to může mít. Dobrou noc.

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 04.11.2006 02:21 |  
      0 0

      "že svý soukromý videa si máš umisťovat jen na privátní servery." Tak to se ti opravdu povedlo, ty chytraku. copak jsou SN neco jineho nez privatnim serverem Richieho? Ty jsi fakt vymech inteligenci a pravu...

  53. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 00:35 |  
    0 0

    Vzkaz pro toho dovedu (asi Richi), který natočil a hlavně uveřejnil na veřejném serveru to video. Nejenom že si poškodil kluky a celou Slavii, ale vůbec si nedomyslel, že se toho můžou chytit média. Samozřejmě, že se jedná o mediální útok, o to víc bychom si měli dávat pozor, když po nás pořád jdou. A ty jim poskytneš takový důkaz. Ty musíš být opravdu chytrák. Měl bys prodat kamerku nebo mobil a utržené peníze poslat klukům na tu mastnou pokutu, kterou určitě vyfásnou... To je hrozný, že ti to nedošlo...Uveřejňuj si svý soukromý videa na soukromým webu a pak mluv o autorských právech. Takhle to příště rovnou pošli na disciplinárku a nemusí to jít přes toho dovedu v MF Dnes. Zviditelnil si jeho a sebe a Slavii poškodil a kluky poškodil...Slavii Zdar a Tobě nový mozek...

  54. richi

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 02:57 |  
    0 0

    i kdyz je tvoje prevzdivka jak z matersky skolky, i kdyz pises jednu hrubku za druhou, i kdyz jses misty trapnej a patetickej, nevzdavej to! ja tady pisu teprve druhej komentar, ale SN ctu kazdej den! A takovejch lidi je hodne a jsou radi ze neco publikujes. Diky za vsechny, nenech se znechutit! Byla by to skoda. Bob

  55. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 09:15 |  
    0 0

    Když si tak čtu ty komentáře, tak mi tu chybí jeden názor, kterej mám a spolu se mnou hodně lidí, se kterými jsem zatím mluvil , a to , proč takový pokřik, resp. heslo je vůbec součástí nějakého chorálu. To samo o sobě vyjadřuje "inteligenci" těch, kdo to vymysleli a skandují. To je totiž ta hlavní příčina problému a nic, zdůrazňuji nic jiného. Samozřejmě že když se někdo ještě ukájí tím, že tuhle debilitu natáčí, tak na to už snad nejsou ani slova

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      PetCC     před 18 lety 04.11.2006 12:17 |  
      0 0

      Zřejmě si nečetl dost pozorně, protože hned na začátku jsem napsal, že jsem při fandění nikdy podobný věci nevolal, nelíbí se mi připomínat (pro mě bezvýznamnou) Spartu při slávistickém fandění, v chorálu se mi nelíbí ani "nenávidíme všechny". Přesto chorál podle mě nevybočuje z norem fotbalového prostředí a neobsahuje nic trestného, protože fráze "smrt spartě" je jenom básnický obrat, nenabádající k násilí proti Spartě, je to pouze vyjádření pocitů. Jak jsem už napsal, mě se to nelíbí, jenže z dalších stran jsou slyšet daleko horší věci, hraničící se zákonem a nikomu to moc nevadilo. Vzhledem k ostatním věcem, dějících se okolo fotbalu, je snažení pana Saivera pouhým pokrytectvím.

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        (host)     před 18 lety 05.11.2006 09:34 |  
        0 0

        Abychom si rozuměli, tak já Spartu nemůžu a nesnáším, a před lety jsem jako mladej chodíval i na zápasy Sparty a fandil proti nim téměř komukoliv, a to bylo někdy až dost nebezpečný, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že jde o nějaký "básnický" obrat. To, že Spartu nesnáším, musí být jasný z toho, komu fandím a jaký zastávám názory, ale NIKDY nemůžu takovýhle nenávistnosti, který jenom dokazujou naší vlastní ubohost, mít jako součást toho chorálu. Je na tom vidět jen ta nenávist, ale žádný vtipný nápad. A právě proto, že podobný pokřiky řve i někdo jinej, tak bych chtěl, abychom se od toho odlišovali. Protože jediný, co má určitě šanci na úspěch, je to, vymyslet hesla, který budou bez problémů skandovat všichni na stadionu a ne jenom tahle část.

  56. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 11:50 |  
    0 0

    Já si myslím že je to nafouklá bublina.Prostě se někdo snaží Slávku zničit . Sivok veřejně prohlásí že kdyby hrál derby tak někomu ukopne hlavu , pak v rukavicích drží naši vlajku a to našemu ČMFS nevadí to je vpořádku. jÁ SI MYSLÍM ŽE POKUD BUDE VE VEDENÍ KOŠTÁL TAK SE BUDOU TADY DÍT TAKOVÉ VĚCI.

  57. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 04.11.2006 15:59 |  
    0 0

    Poslal jsem dnes na svazovou adresu Karolyimu fotku toho dobytka Sivoka jak drží naši milovanou vlajku v gumové rukavici. Je na IDnes tak jsen to stahnul , pošlete jí Karolyimu taky ,ať má dostatek podkladů na jednání komise. StandaBn

    • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

      (host)     před 18 lety 04.11.2006 17:38 |  
      0 0

      Já napsal zase Saiverovi a jsem zvědav jestli mi odpoví. Zaměřil jsem se na to, kolik je sprostých urážek slyšet během každého utkání mezi hráči a tak mě zaráží , že si vybral jen výseč z jedné bojové písně. Taky jsem mu připomněl že tu byla korupce a to nevykazoval téměř žádnou činnost, no a staré známé Jude Slávie, je slyšet vždy a jen jednou za to dostal Bolševik pokutu. Uvidíme, ale na dost mě vlastně odpověděl v tom dnešním článku na IDNESU a zároveň na nic, tak snad bude v emailui konkrétnější.Mrzí mě, že jsem zapomněl na to Sivokovo ukopávání hlav.PETR

      • Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

        Luke (host)     před 18 lety 04.11.2006 19:03 |  
        0 0

        Já mu psal dneska podobný mail... Nehledě k tomu že i Saiver slovo smrt použil ve svých článcích pákrát - a co teprve Jaromír Bosák! Chudák, ted ho za to vyhodí z televize, z ČTK a nebude si moct už ani zakopat divizi za Vyšehrad. O co je totiž jiného, když to řekne jako jeden z mnoha konkrétní hráč - nebo když to napíše žurnalista?

  58. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    edenian     před 18 lety 04.11.2006 17:57 |  
    0 0

    No,jestli budou lítat nějaké ROZSUDKY tak je to dost ujetý.Je to
    skoro stejný jako když na někoho zařveš že ho zabiješ.To se přece
    požívá docela často.Smtr Sp... je prostě FOLKLÓR.
    A tady Ty mravokárci me dost ontěžujou.Právě Ti to posouvaj
    někamkde to vůbec neni.Možná by mi někdo mohl vysvětlit jak
    se to jako dělá zabít Spartu,aby teda fakt umřela.
    A jestli mi to někdo řekne,UDĚLAM TO,chachacháááááááá

  59. Re: Alexandr Károlyi si vyžádal video!

    (host)     před 18 lety 08.11.2006 15:53 |  
    0 0

    Richi---na co si tady hraješ ty nulo...jediný co se stalo,tak že si natočil hráče klubu,kterému fadíš,jak dělaj co by dělat neměli...a to potvrdil jeden z těch nýmandů v tý trapný debatě na čt4.Jedinej blb ,kterej za tuhle kauzu může jseš ty.Ty si to zveřejnil a nemůžeš se divit že po tom media skočili,takže tady přestaň předhazovat autorský práva...Kdybys nebyl takovej dement tak si to video ošetříš tak že stáhnout nepůjde...tos neudělal.Jediný cos udělal,tak to, žes to zavařil 3hráčům a doufám i jednomu poskokovi....Bavím se,stejně jako většina sparťanů...sešívka znemožnila sešívku...doufám že jim to pořádně osolej,a vy zas budete brečet jaký jste chudinky,jak po vás všichni jdou...Arnie SPARTA FOREVER