Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

Těsně před uzávěrkou přestupního termínu získala Slavie posilu. Na roční hostování s opcí příchází Aleš Urbánek, klub naopak opouští Ivo Táborský a Tomáš Hašler.

Urbánek se se Slavií připravoval od minulého úterý. Kmenový hráč Spartaku Moskva, který hrál naposledy na jaře za Artmedii Bratislavu, nakonec přišel na roční hostování, v případě dalšího zájmu může Slavie využít opci. Urbánek může hrát v záloze nebo obraně, slabé místo Slavie je nyní zejména na pravém kraji zálohy.

Klub opouští dva hráči, podle předpokladů odchází Tomáš Hašler, kterého si vyhlídnul na půlroční hostování nový kouč Hradce Králové Luděk Klusáček, který zná našeho útočníka z působení na Xaverově. Zpátky do Českých Budějovic se vrací další útočník Ivo Táborský, bude v jihočeském klubu na hostování do příštího června. V létě měly Budějovice zájem o Táborského přestup, vše ale ztroskotalo na požadovaném odstupném.

Komentáře (25)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

    mart     před 18 lety 29.09.2006 19:26 |  
    0 0

    celkem dost odvazne tvrzeni. Jinak prichod Urbanka vitam (viz drivejsi komentare). Varianta hostovani s opci je v jeho pripade idealni. (vono jako ...no co kdyby, ze). K prave strane zalohy - pokud bude Jarolim hrat 4-5-1, tak pravou zalohu muze hrat Krajcik,...ale i Lukas Jarolim. Hlavni slabina je pravej bek - tam nemuze hrat ani Svec ani Krajic, bylo to dobre videt v obou zapasech s Tottenhamem - pokud by ale byl zdravej Jan Vorel...jo, to by pak byla jina:D zdravi mart

    • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

      (host)     před 18 lety 29.09.2006 19:35 |  
      0 0

      Co blbnes v prvnim zapase s Totenhamem byl Svec jasne nejlepsi na place z nasich. Ja vitam prichod Urbanka hlavne z pohledu zvyseni konkurence, treba takovymu Dusanovi to ted moc nekope tohle ho treba donuti trochu pridat, jinak bych ho ani moc nechtel. ad system 4-5-1 ten nesnasim radsi na dva utocniky, zkusil bych Gaucha s Fordakem. Prava zaloha by nemusela byt tak slaba, ale musi hrat Vorel pak tam muzem dat Krajcika nebo Vlcka, Janda jeste musi pridat. Spis by to chtelo nejakyho ofenzivniho zaloznika co umi dat koncovou prihravku, to je podle hlavni problem, protoze nase centry do vapna jsou tragicky. Aloha

      • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

        mart     před 18 lety 29.09.2006 20:19 |  
        0 0

        :Dmame strasne odlisny nahled. Zaprve Svec nebyl nejlepsi na place a v prvni puli (toho zapasu co tu jmenujes) byl primo prisernej. 4-5-1 se mi libi, stejne tak jako panu Mourinhovi a panu Wengerovi. Vlcek nemuze hrat praveho zaloznika. a tak dale......zdravi mart

        • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

          (host)     před 18 lety 29.09.2006 20:35 |  
          0 0

          A proč by Vlček nemohl hrát pravýho záložníka? V Sigmě v záloze nastupoval x let, navíc poslední dobou je v útoku naprosto tragickej, zlatej "palič" Ford.

          • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

            mart     před 18 lety 29.09.2006 21:35 |  
            0 0

            no tak jiste....Vlcek pravyho zaloznika teoreticky hrat muze, .....nebo v Olomouci, nebo kdekoliv jinde, ale ve Slavii si praveho zaloznika (od zacatku zapasu) nezahraje. Ale jinak si myslim, ze je zcela zbytecne se dohadovat - mas jiny nazor, respektuji ho, a nesouhlasim s nim(to ale neznamena, ze bych Te nutil, k jeho zmene.........pripadne k omluve, za to ze mas nazor:D).zdravi mart

            • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

              (host)     před 18 lety 29.09.2006 21:41 |  
              0 0

              To predtim ja nebyl:-) I kdyz mas jinak pravdu v nazoru na Svece a Vlcka se opravdu neschodneme;o) zdravi Aloha

              • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

                mart     před 18 lety 29.09.2006 21:48 |  
                0 0

                aha, tak to jo:D, vlastne Ty se podpisujes, i kdyz neoficialne:). Jinak muj nazor na Svece je ten, ze je potencialne nejlepsi defenzivni stit v tyhle lize, ale na pravym beku mu to proste nesedi, nesedi a nesedi...navic i tahle (jinak pomerne slaba) liga by na tom pravym beku mohla nabidnout nejmin 4 jmena, ktera budou(pouze na beku!!) mnohokrat lepsi nez Svec.

                • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

                  (host)     před 18 lety 30.09.2006 01:06 |  
                  0 0

                  nemohu jinak než souhlasit s martem, sám bych to nenapsal jinak:) assik

                • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

                  Pedro08     před 18 lety 30.09.2006 19:08 |  
                  0 0

                  Tak, jak to kopali v Plzni, to asi nebylo špatný, Jarolím ví co dělá. Přeju Fordovi ať mu derby vyjde.

    • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

      jane (admin)     před 18 lety 30.09.2006 10:46 |  
      0 0

      No ja jaksi vychazim z toho, co jsem zatim od praveho kraje zalohy videla v dosavadni sezone za vykony. Vy tady vsichni operujete slovy "kdyz budeme hrat neco, muze tam hrat, kdyz bude hrat Vorel na pravym beku, muze tam hrat Krajcik, pak Jarolim". proc tam teda Jarolim nehraje? Mozna bys mel trenerovi napsat a toto reseni mu navrhnout, asi ho to jeste nenapadlo. To jsou ale jenom samy kdyby, Vorel se zranil jen co prisel, odehral zapas, zase se zranil, takze pocitat s nim jako jistotou na pravej kraj obrany jaksi nejde.

      • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

        mart     před 18 lety 30.09.2006 18:28 |  
        0 0

        ....a tim, chces rici....??? De fakto mi tu vysvetlujes, ze problemem je pravej bek, pokud tedy nebude Vorel. Ale to ja prece davno vim:D. Jarolimovi, teda jako Karlovi, psat jiste nebudu, on to vi i beze me:DDD.zdravi mart

        • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

          (host)     před 18 lety 30.09.2006 19:26 |  
          0 0

          Tim ti vysvetluju, ze kdyz nebude hrat Vorel, tak je problemem prava zaloha, protoze Krajcik bude hrat v obrane. Jane

          • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

            mart     před 18 lety 30.09.2006 23:35 |  
            0 0

            o.k vzdavam se ... klasik pravi : "...nehledej u zeny logiku, pokud ji najdes, znamena to ze ses zblaznil." Takze zaverem prohlasuji, ze problem je prava zaloha (kde sice muze (a uspesne) hrat nekolik hracu) a ne prava obrana, kde muze hrat jedine Honza Vorel.(doufam, ze to mam spravne ??) Vyhrala's, panove prominou :D.zdravi mart

            • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

              jane (admin)     před 18 lety 01.10.2006 10:58 |  
              0 0

              No u zeny sice nemas hledat logiku ale u sebe bys ji taky moc nenasel. I v tomhle komentari pises slovo "muze", coz je vyhled do budoucnosti. Ja tento post posuzovala z dosavadniho prubehu letosni sezony, kde jsem problem videla, mam-li byt konkretni, tak v Jandovi, kterej nestihal. Janda je pravy zaloznik=problem na prave strane zalohy. Snad uz je to jasny, vubec jsem nechtela diksutovat o tom, ze tam muze hrat dalsich pet hracu, protoze tam temer neustale hral Janda.

              • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

                mart     před 18 lety 01.10.2006 12:31 |  
                0 0

                tak to je jina:D. Ale nazyvejme tedy veci pravymi jmeny. Problem je Janda...souhlas,... teda zatim souhlas , protoze jednou asi bude dost dobrej, ....a to je "asi" duvod proc ho tam KJ cpe. Dalsim duvodem je, ze alternativou je Necas, Krajicek, s hodne velkou davkou fantazie Jarolim, a za urcitych podminek i Vlcek - to tedy v situaci, kdy Jarolimovo 4-5-1 vypada spis jako 4-3-3. Proc tam nestavi Krajicka je nabiledni = musi s nim lepit ten pruserovej plac PRAVEHO BEKA!. Vyklad gramatiky je pak v Tvem pripade znacne nekompromisni (diktatorsky?:D), neb "muze " neni jaksi jen vyhled do budoucna, ale v dannem kontextu i alternativa, podminka , ale hlavne MOZNOST. Jinak mas ale pravdu, tedy vetsinou.... no chtel sem vlastne rici - pokud se nepletes :D. Jestli je mozno v mem rozboru najit logiku, bych ale ponechal nekomu jinemu.zdravi mart

                • Re: Slabe misto na prave strane zalohy........?

                  jane (admin)     před 18 lety 01.10.2006 19:10 |  
                  0 0

                  No dobre, uz bych v diskuzi nepokracovala, kazdej mame svoji pravdu. Ale ten hrac na pravym beku se jmenuje Krajcik :)

  2. Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

    japhy     před 18 lety 29.09.2006 23:12 |  
    0 0

    Pokud bude hrát pravýho halva Matěj, řekl bych, že problém nemáme, v obraně za ním může být Vorel, případně Švícko. Takže no problemo. Buď ho může zkusit jako tvořivějšího záložníka, útočnějšího levého obránce nebo jako konkurenci Šventíkovi. Takže se jako obvykle necháme překvapit.

  3. Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

    (host)     před 18 lety 30.09.2006 11:22 |  
    0 0

    Jane, nevíš jaký bude mít číslo na dresu? Mě by to docela zajímalo. Předem dík za odpověď Kuka

    • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

      jane (admin)     před 18 lety 30.09.2006 12:41 |  
      0 0

      Nevim, nech se prekvapit v pondeli :)

      • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

        (host)     před 18 lety 30.09.2006 15:49 |  
        0 0

        Richi, ty to taky nevíš?

        • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

          Richi (admin)     před 18 lety 30.09.2006 15:51 |  
          0 0

          nevim

          • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

            (host)     před 18 lety 30.09.2006 15:55 |  
            0 0

            Vždyť už musel dostat dres s číslem. Nebo ještě ne?

    • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

      (host)     před 18 lety 30.09.2006 15:50 |  
      0 0

      Já tipuju že bude mít č.14

      • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

        (host)     před 18 lety 30.09.2006 15:53 |  
        0 0

        Já tipuju č.2 nosil jí v Artmedii.

    • Re: Slavia získala na hostování Aleše Urbánka

      (host)     před 18 lety 30.09.2006 18:39 |  
      0 0

      Táhni vepři!