Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

Tento týden se Slavií trénuje Aleš Urbánek. Jak jistě víte, Slavia má o něho zájem, ale jeho příchod se zatím nepodařilo vyřešit. Jenže, byl by opravdovou posilou?

Urbánek do Slavie určitě nepřijde do nedělního utkání v Plzni, každopádně čas na kádrové změny je pouze do 30. září. Klub o jeho služby usiluje, ale má velice složitou vyjednávací pozici - není dostatek peněz vyplatit hráče ze Spartaku Moskva. Takže jediným řešením je hostování do konce sezony s případnou opcí.

Jenže si říkám, je takový hráč platný pro náš klub? Už delší dobu se výrazně neprosadil, v minulosti jeho morálka také nebyla nejlepší. A hráč, u něhož výkonnost už není na tak vysoké úrovni, nám přeci nemůže tolik pomoci. Ano, sice má zkušenosti, ale to není přeci vše.

Podle všeho ani v samotné Slavii nepanuje jednota, zda by Urbánek měl do Slavie přijít. Jenže Jarolím si prostě přál zkušeného hráče, takže právě on se nabízel jako možná varianta. Na internetu kolují informace, koho bychom měli přivést, koho si kdo přeje. Jenže, zkuste se zamyslet, Slavia nedá za hráče více než pár miliónů, navíc si hráč nesmí říct o přemrštěné finanční požadavky. Na to prostě v současné době nemáme. Spíše bych se smířil se současným kádrem a pokusil se bojovat o pohárové umístění, přinejhorším aspoň o Intertoto.

Komentáře (30)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    bojler     před 18 lety 22.09.2006 17:32 |  
    0 0

    obcí nebo opcí? jako, že by slavia musela živit nějakou ruskou obec? :-)

    • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

      Richi (admin)     před 18 lety 22.09.2006 17:34 |  
      0 0

      Ze tam nic takoveho nevidim, asi mas vidiny :-)

      • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

        bojler     před 18 lety 23.09.2006 11:54 |  
        0 0

        hele redakturku, neser :-) byla tam oBec jak Brno!

  2. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    Rottax (přítel SN)     před 18 lety 22.09.2006 17:37 |  
    0 0

    Souhlas! Urbánek není typ fotbalisty,který by Slavii spasil.

    • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

      mart     před 18 lety 22.09.2006 19:17 |  
      0 0

      Zdar Vlado ! No, nejspis mas asi pravdu. Vyslovene na spaseni teda asi neni :D. Ja osobne bych ho ale asi bral. Kazdej mame nejaky jiny priority, nekdo ma rad techniky jako byl Jarolim, nebo Pepa Jebavy, vubec tech bylo a je ve Slavii vetsina, na to aby se vyjmenovavali.... a nekdo ma rad dravce - no my jich teda az sas tolik nemeli :D, snad od doby Pisy.... jen Pavel Rehak a trochu pak Jarda Nemec co prisel z Bohemky, a ted rozhodne Standa Vlcek(mozna ne tak rozhodne:D)... jinak mame samy "slusnaky".... no nic, asi mas nejspis pravdu, ale Urbanek je typ "dravce"... no, a mozna by se hodil.zdravi mart

      • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

        AKI     před 18 lety 22.09.2006 19:58 |  
        0 0

        No to je dravec,počkej až vyrazej s Fořťákem na tah..... to budou šelmy....

      • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

        Rottax (přítel SN)     před 18 lety 22.09.2006 20:05 |  
        0 0

        Čau Martine! Já tedy preferuju techniky,ale souhlasím,že je třeba mít v týmu i nějaké "dravce". Otázka je, jestli zrovna Urbánek by jím byl. Poslední dobou toho moc nepředvedl (co ukázal ve Spartě mu přičítám k dobru) a mám obavy,aby to nebyl druhý Zbončák.Ale třeba by zrovna u nás prožil svůj vrchol,těžko předvídat! V sestavě by podle mého mohl nahradil snad jen Hrdličku. Trenér Jarolím mluvil i o posile do útoku. Tady bych ani nehledal. Na střelce,který by dával góly nemáme peníze a dával bych více šancí Necidovi!

        • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

          mart     před 18 lety 22.09.2006 23:53 |  
          0 0

          ....tak k tomu neni co dodat. Tak jako vetsina slavistu (skoro vsichni vcetne me:D ) preferujes "techniky", muj priklon k dravcum je spise otazkou neznameho, lakaveho a nepoznaneho :D..... Ze je Urbanek "loterie" v tom taky nelze nez souhlasit. Jestli si tu "loterii" muzeme dovolit - ja nevim, ale doufam, ze KJ vi... Hrdlicku mam rad, ale bohuzel neni o moc rychlejsi nez ja :(, (kdyby to tak slo vratit zpatky o par let.... ale jinak na zaklad opravdu nema). No a s tim utokem, tam snad musi souhlasit naprosto kazdy....., teda z tech co maj' hlavu.zdravi mart

  3. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    Kaka1     před 18 lety 22.09.2006 17:51 |  
    0 0

    Pokud to nevyjde, tak mě to vůbec mrzet nebude. Je sice pravda, že to začíná vypadat, že nejsme schopni přivést jedinou posilu, ale... Poslední dobou kupujem jen hráče za dva nebo za tři mega. Není lepší koupit posilu za osum mega jako třeba Šventíka jednou za rok, aby z toho něco bylo? Takhle akorát rozšiřujem kádr, platíme hráče, kteří hrajou za béčko místo toho, aby v béčku "vyrůstali" naši nadějní mladí hráči. To je můj názor - takže nekupovat za každou cenu. Chci kvalitu, ne kvantitu. Jo Richi! V nějakym článku jsi psal, že uděláš video s choreografií z utkání s Tottenhamem. Chtěl bych to video bez hymny, s origoš zvukem mako památku na ten mač. Bude to? Dík

    • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

      Richi (admin)     před 18 lety 23.09.2006 08:17 |  
      0 0

      Bude to video, ale hrozne me honite. Pravdepodobne se na to vse vrhnu po navratu z Anglie.

      • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

        Kaka1     před 18 lety 23.09.2006 21:31 |  
        0 0

        Jasná, to klíďo počkam...hlavně, že to bude. Dík

  4. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    (host)     před 18 lety 22.09.2006 19:46 |  
    0 0

    a co penize za televiz. práva

  5. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    (host)     před 18 lety 22.09.2006 20:38 |  
    0 0

    To je otázka je pro náš klub platný ? Samozřejmě, že je ještě o tom pochybujte !

  6. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    (host)     před 18 lety 22.09.2006 21:04 |  
    0 0

    nechápu tu poslední větu článku že se smíříme z bojem o poháry NEJHŮŘE O INTERTOTO to snad ne ,my se nejhůř musíme rvát o poháry cíl by měl bejt aspon to druhý nejhůř třetí místo jako vždycky

  7. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    Tommy     před 18 lety 22.09.2006 23:13 |  
    0 0

    My potřebujem zkušenýho, ale útočníka, ne záložníka a už vůbec ne Urbánka!

  8. Užil by se

    (host)     před 18 lety 22.09.2006 23:14 |  
    0 0

    Vidím Aleše Urbánka jako pracovitého levého záložníka. Kdyby přišel, jak doufám, zlepšila by se hra levé strany - Švento by se posunul do útoku, ostatně když letos lépe plní obranné úkoly, v ofenzíve mu to jde hůř. Z útoku do zálohy by se mohl stáhnout Standa Vlček, a tím by se snad vyřešil problém vpravo.
    Tantalos

  9. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    (host)     před 18 lety 23.09.2006 10:21 |  
    0 0

    Jeho pripadny prichod nevidim nijak dramaticky, nejde v soucasne dobe o nejakeho superfotbalistu, jde o stabilni posilu, ktera jak jsi dobre napsal spise zapada do koncepce Karla. Ohledne penez se zde jiz napsalo mnoho , pozitivem uz muze byt navrat obrance Vorla , ktery jiz trenuje, mozna bych spise uvazoval o vytazeni nejakeho hrace s druhe ligy a mozna i navratu nektereho hrace z hostovani. A protoze penez neni nazbyt mozna bych udelal trochu pruvan a nektere hrace bych poslal zase na hostovani treba zrovna hraci jako Nachtman, Studik by meli hrat vysse nez ve treti lize, myslim si ze i v pripade dobreho vysledku jenutny zasah a zmeny i proto ,ze nekteri hraci Dosoudil, Fort, maji dojem, ze jsou nenahraditelni.

  10. Plzen - Slavia

    mart     před 18 lety 23.09.2006 11:04 |  
    0 0

    Tak sem se prave na idnesu dozvedel, ze Standa Levy by klidne mohl teda pri trose snazeni a mozna trochu intenzivnim doucovani) diskutovat o fotbale i tady s nama na SN. Jeho nazory se zdaji nesmirne "objevitelske" a vskutku az mozna trochu revolucni - posudte sami - citace z iD : Trenér Stanislav Levý ale míní, že duel nebude jednoduchý."Pozor! Výsledky Slavie neodpovídají její hře. Viděl jsem slavisty proti Slovácku, vytvořili si šest, sedm jasných šancí," varuje Stanislav Levý. "Tři body nám přinese jen nasazení na hranici našich možností. Slavia je silnější, než vypadá." tak Stando to je vazne hezky!! Co hlaska, to objev!!Jen tak dal!! Mozna za par let objevis i tu Ameriku :D.zdravi mart

    • Re: Plzen - Slavia

      mart     před 18 lety 24.09.2006 16:55 |  
      0 0

      Aaaa ......hlavne sestava. Tak KJ opet prokazal, ze tomu rozumi vic nez ja :DD. Zaprve Svec konecne neni na beku hura, za HLAVNI(druhe) pokousi se vyuzit pomaleho, ale strelecky disponovaneho Hrdlu, v pozici, kde by mu melo stacit uhnout jednomu hraci a mel by bejt na gol. " defenzivni zaloznici Jarolim a Svec - to je snad sen. Dekuji KJ - tohle fungovat proste musi. verim,mart

      • Re: Plzen - Slavia.....

        mart     před 18 lety 24.09.2006 17:16 |  
        0 0

        no.....tak zatim to vypada, ze sem se spis spletl i ja i KJ. :((mart

        • Re: Plzen - Slavia.....

          mart     před 18 lety 24.09.2006 18:55 |  
          0 0

          to "spletnuti".... to bylo po asi 10ti minutach, kdy sme se nedostali za pulku :D, jinak 4:0... slusny!zdravi mart

        • Re: Plzen - Slavia.....

          mart     před 18 lety 24.09.2006 18:55 |  
          0 0

          to "spletnuti".... to bylo po asi 10ti minutach, kdy sme se nedostali za pulku :D, jinak 4:0... slusny!zdravi mart

  11. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    (host)     před 18 lety 23.09.2006 12:00 |  
    0 0

    Nejsem si jistý, zda-li tento tým může o pohárové příčky ve stávajícím složení bojovat Buldok

    • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

      martin08     před 18 lety 23.09.2006 13:07 |  
      0 0

      no hrajeme dobre a stale jeste neni konec ale tak nejako se pomalu smiruju za letos tzn.pristi rok bude bez poharu! ale to zase postavime stadion a kdyz udrzime tenhle mladej tym - mam PERSPEKTIVU! Obrana je vyresena, potrebujeme 1-2 zkuseny zalozniky popr. utocnika! A taky potrebujeme CAS!

  12. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    martin08     před 18 lety 23.09.2006 13:05 |  
    0 0

    me se Urbanek nelibi! nerikam ze by se treba prosadil ale ne! my potrebujem zkusenost na PRAVO! jak kdysi nekdo psal PITAK NENI NAHRAZEN!

  13. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    repan     před 18 lety 23.09.2006 14:34 |  
    0 0

    Takovej menší dotaz. Proč už je jasný, že v neděli určitě nenastoupí. To se nestíhá vyřešit přestup?

    • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

      Richi (admin)     před 18 lety 23.09.2006 17:49 |  
      0 0

      Takova mensi odpoved ... registrace je pouze do ctyr hodin v patek, o vikendu se neregistruje.

      • Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

        repan     před 18 lety 23.09.2006 17:52 |  
        0 0

        Aha, tak to jsem netušil. Dík za odpověď.

  14. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    Socrates (přítel SN)     před 18 lety 24.09.2006 11:58 |  
    0 0

    Urbánka ne! Nezmara ano! Je taky zkušenej a navíc potřebnější, co se postu týče......

  15. Re: Kolem Aleše Urbánka stále nic nového

    honzah (přítel SN)     před 18 lety 26.09.2006 14:31 |  
    0 0

    Jsme Slávie, tak jakej pohár Intertoto? Dyť větší rozpočet má akorát Sparta a Boleslav, stejnej Liberec. Takže musíme bojovat o titul a někdy ho také opravdu vyhrát a nevymlouvat se na nedostatek peněz. A jestli trenérovi nějakej typ hráče chybí, tak ho snad seženeme, protože nejsme bábovky!!!