Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia - Tottenham 0:1

Fotbalisté Slavie nestačili na anglický Tottenham a bez výrazných šancí prohráli 0:1. Jedinou branku dal v prvním poločase Jenas. Utkání by však spíše slušela remíza. Prohlédněte si 28 fotografií!

Zápasový report:

Dnes večer čekal všechny slávisty malý fotbalový svátek. Po delší době na Strahov přijelo kvalitní mužstvo a již při příchodu ke Strahovu bylo z dálky slyšet skvělou diváckou kulisu. Nakonec nebylo vyprodáno, ale i skoro patnáct tisíc je pro nás nadstandard.

Na hřiště vyběhla očekávaná sestava, jen chyběl nemocný Krajčík. V dresu soupeře nakonec chyběl kvůli zranění anglický reprezentant Lennon. I bez něj však hosté byli na začátku mírně nebezpečnějším mužstvem. Slávisté bojovali, ale do vyložené šance ne a ne se dostat. První rána přišla ve 27. minutě, kdy se při odkopu zranil gólman Vorel a do branky musel Kozáčik, který není zrovna v nejlepší formě. Tottenham se stačil v první půli ještě i gólově prosadit, když využil chybné rozehrávky Latky a z následného protiútoku skóroval Jenas.

Do druhé půle vyběhli slávisté asi v lepším rozpoložení, začali být mírně aktivnější. Celý stadion hnal slávisty dopředu a přál si vyrovnání, ale nebylo nám přáno. Zvláště mezi 60. až 80. minutou jsme soupeři míč moc nepučovali. Naštěstí ani na druhé straně se nedařilo naopak zvýšit náskok, Matúš nás několikrát skvěle podržel. Zápasu by určitě slušela remíza, ale přesto není nic ztraceno. Uvidíme za dva týdny v Londýně. Je otázkou, jestli dnešní výkon není maximem současného červenobílého týmu, Tottenham totiž to nejlepší určitě nepředvedl.

Komentář trenéra Slavie:
"První poločas jsme hráli příliš s velkým respektem a v podstatě ve všech činnostech jsme pozdě přistupovali k hráčům, ale zas vyložené šance neměli, kromě vstřelené branky, kdy jsme je pustili k rychlému protiútoku. Z naší strany to bylo hodně ustrašené, i směrem dopředu hodně chyb. Po poločase z nás nervozita spadla. Pak jsem věřil, že bychom mohli skóre srovnat, měli jsme dvě tři slibné šance, ale nakonec to bylo bez vstřelené branky. Věřili jsme na lepší výsledek do odvety, máme čtrnáct dní, abychom se pokusili o malý zázrak," zhodnotil utkání trenér Karel Jarolím.

Slavia - Tottenham 0:1 (0:1)
Sestava Slavie: Vorel (28. Kozáčik) - Švec, Latka, Suchý, Hubáček - Janda (72. Nečas), Jarolím, Hrdlička, Švento - Vlček, Gaúcho (62. Fořt)
Sestava Tottenhamu: Robinson - Chimbonda, Dawson, King, Ekotto - Jenas, Huddlestone (71. Davids), Zakora, Tainio - Defoe (78. Keane), Mido
Branky: 37. Nehas
Diváci: 14 869

Komentáře (23)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    (host)     před 18 lety 14.09.2006 23:06 |  
    0 0

    Sledoval jsem zápas v Británii, kde toho času pobývám, a komentátoři, stejně jako obyčejní diváci v hospodě, se shodli na tom, že vyhrál nepochybně lepší tým. Po Šachťoru/ Anderlechtu/ Palermu etc. jsem byl opravdu smutný, teď jsem zklamaný též, ale je třeba říci, že kde nic není, tam ani smrt nebere. Tottenham si v klidném tempu uhrál, co potřeboval. Rozhodně nesouhlasím s tím, že by zápasu slušela remíza. TheBigO

    • Re: Slavia - Tottenham 0:1

      JSat (přítel SN)     před 18 lety 14.09.2006 23:43 |  
      0 0

      taky sem to sledoval v Britanii a shodnu se s tebou, ze Tottenham byl rozhodne lepsi a ze skore asi odpovida, na druhou stranu co predvadeli ti komentari to byl hnus, kam se hrabe Tittelbach... Vse co udelal Tottenham bylo excelentni a rozplyvali se snad na kazdym z jejich hracu, ze chvilemi ani nekomentovali. Na petce sem videl fotbal poprve a moc doufam ze naposled...

      • Re: Slavia - Tottenham 0:1

        (host)     před 18 lety 14.09.2006 23:55 |  
        0 0

        Souhlasím. Ch5 je na fotbal nejslabší z britských kanálů. Na druhou stranu, oni sledují anglické týmy, cizí jsou jim jedno, zvlášť, když toho ve vápně předvedou tak málo, jako Slavia dnes. TBO

  2. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    Petrik     před 18 lety 14.09.2006 23:25 |  
    0 0

    Taky mi přišlo, že jsme prohráli zaslouženě. Ale užil jsem si to, jen houšť podobným zápasům... Skláním se před anglickými fans. Paráda.

  3. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    Jacobs     před 18 lety 15.09.2006 06:00 |  
    0 0

    Měli jsme prostě smůlu- zápasu by slušela temiza

    • Re: Slavia - Tottenham 0:1

      (host)     před 18 lety 15.09.2006 12:05 |  
      0 0

      Smulu? Jakou smulu prosim te,kdyz za 90 minut jsme si vytvorili jednu vaznou sanci, a to jeste z trestneho kopu!! Kohouti hrali na pul plynu, stacilo kdyby trochu pritlacili a meli bysme tam tri fiky jako nic!! Stred pole jakztakz neco zahral, v utoku jsme byli naprosto bezradny. Skoda no:o((

  4. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    Markus     před 18 lety 15.09.2006 07:51 |  
    0 0

    Pěkný zápas, pár hráčů mi udělalo velkou radost, zejména Švec který byl v obraně jistotou. Pokud jsem dříve tvrdil že Švec je z formy, tak včera tomu tak už nebylo, kéž by mu to vydrželo. Bylo hodně těžké se přes obranu Tottenhamu dostat, málokdy jsme se dostali do pozice ze které bylo možné vystřelit. Jen bych se chtěl zeptat co mělo znamenat ten výpadek u toho našeho gólu? Útočíme, narazíme na beton, začneme bezradně dávat zpátky k naší brance, smrdí to a taky že jo, přihrajeme soupeři a už z toho nájezdu bylo vidět že tohle musí být gólovka. Ale celkově si myslím že Slavie vyšla z toho zápasu se ctí, Tottenham nás může doma podcenit, přemotivuje se a když udržíme do druhé půle bezbrankový stav, můžeme ještě překvapit.

    • Re: Slavia - Tottenham 0:1

      mart     před 18 lety 15.09.2006 08:31 |  
      0 0

      Ahoj Markus. Svec se Ti libil? Jestli mas moznost, pust si to jeste jednou.... mozna se Ti bude libit mene. 1. na krajniho beka je pomalej - v prvni puli mu dvakrat "uletl" Mido, kterej neni zrovna rychlik na 5ti metrech z mista!!Ve dvou pripadech ( jednou v prvni a jednou v druhy puli) se nechal zatlcit (a nevim proc, asi ze to bylo u cary) a zbytecne "namazal" souperi... nebylo to sice tak hrozny jako Latkova parada - "do ulicky" na Zokoru( -- sprint, prihra Jenas, goool, za to by mel Laty dosta bod za asistenci..) Ale bylo to hrozny. Svec bojoval, ale na krajniho obrance nema, a nikdy mit nebude! pripoustim, ze si to asi sam nevymyslel tam hrat)..... no, tak uz sem klidnejsi :),zdravi mart

  5. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    Bejbl     před 18 lety 15.09.2006 08:13 |  
    0 0

    Soupeř byl hlavně pohybově někde jinde, hráč s míčem byl rychlejší než náš bez něho. Zbytečně jsme spoustu míčů jen nakopávali a to ty jejich gazely vzadu vše uskákali. Ale to souviselo s naším velkým respektem. V druhé půli jsme už byli odvážnější, ale nebylo to pravé pohárové nasazení, ale soupeř nám moc nedovolil. Zdálo se mi, že ani v hledišti nebyl ten rachot jako jindy při pohárech. Ale kotel na jihu byl výborněj, ti nezklamali.

  6. Slavia - Tottenham 0:1, malá, neznámá země!

    Dobi     před 18 lety 15.09.2006 09:16 |  
    0 0

    Takže shrnu pár dojmů. Kdybych bodoval krasobruslařsky, měl by Tottenham třeba 5,4 Slavia tak 5,2. Ty bodíky navíc dávám za cílevědomost a zkušenost. Sudí byli možná o malililinko na nás přísnější, ale v mezích normy, Fans z Anglie super! To, co u nás dokáže většinou jižní kotel (při vší úctě zlomeček toho anglického), někdy východ a k tomu pí Ziková, tak to bylo vidět třítisícehlavý dav. Pohoda v jejich řadách. Jsou někde jinde, je to traďyce, ale nejen ona. Jelo se mnou směr Bílá Hora asi 8 fandů, oblekem možná tak něco mezi lepším bezdomovcem a ukrajinským dělníkem na nedělní vycházce, ale pohoda. Bylo vidět, že se přijeli BAVIT fotbalem. Prostě to, co tady chybí. Až na nasazení se Slavia asi blížila současnému maximu, no, bude někdy lépe! Ale co mě mrzí, to jsou diváci! Dík za vše těm cca 10 000 Čechů/slávistů, kteří přišli. Ale kde byli ti ostatní??? Kdy, když ne teď? Teplý zářijový večer, atraktivní soupeř? Má vůbec cenu stavět stadión pro 21 tiscíc lidí? Nestačilo by zvětšit Xaverov nebo upravit atletický stadión v Edenu? Nadávat umíme, ale v rozhodující chvíli???Chápu, že na Azery či Gruzíny to moc neláká. Ale v Liberci přišlo na Crvenu Zvezdu přes 7000 lidí! A Letná bude plná, o Bolce nemluvě! Proč? Proč? Proč?
    Faktem ale je, že pro řadu Anglánů jsme stále jen jakýsi kousíček východní (!!!) Evropy, kdesi u Bělehradu... Projevilo se to v roce 1938, kousíček z toho byl i na tiskovce, kam jsem mohl zavítat. Po oficiálním úvodu z toho byl monolog jakéhosi mana s TV kamerou s trenérem. S otázkami, které snad zajímaly jen jeho....
    No jo, jen pár dojmů.... Ale musí být lépe!

    • DŮVOD K OSLAVĚ!

      (host)     před 18 lety 15.09.2006 09:55 |  
      0 0

      Slavia Praha - Tottenham Hotspur Diváci: 14.869.
      ***
      Sparta – Kladno Diváci: 14.805

      • Re: DŮVOD K OSLAVĚ!

        (host)     před 18 lety 15.09.2006 11:58 |  
        0 0

        Velmi mi vadi podobne apely na fanousky, ktere tu ci jinak vysilaji nekteri jedinciKolik by jste asi chteli divaku , kdyz hrajeme , tak hr, navic nejsme v Edenu , smesne je i vyzvedavani vcerejsiho vykonu, byla to slabota

        • Re: DŮVOD K OSLAVĚ!

          Pepino     před 18 lety 15.09.2006 12:19 |  
          0 0

          Tvrdá realita! Nečekal sem žádné zázraky. Rozdíl je daný. Ale zaostávali jsme opravdu ve všem. Jejich nejpomalejší hráč byl i s balónem rychlejší než nejrychlejší z našich (Standa, Dušan). Vzal sem s sebou svý dva kluky, aby se podívali na pořádný fotbal, ale nějak je to nezaujalo a jejich nevětší zážitek byla vlaštovka, která dolétla v první poločase z B východní tribuny až na velké vápno. Opravdu tolik zkažených přihrávek na 3-5 metrů, které skončili v autu nebo šli do "špeku", a to i přesto, že nás soupeř neatakoval, to se nevidí ani v žákách. Nemluvě o pokažených autech (zvednutá noha), nakopávaných balónech, což je styl, který Slavia nikdy neuměla a umět nebude. Bohužel krajníobránci musí v současné době hrát dopředu a vytvořit nějaké přečíslení. Nestačí jen dojít na půlku a pak to nakopnout vzduchem dopředu. Po pravdě naši krajní obránci na to nemají (snad kromě Krajčíka). Hubáček se zlepšil ve hře dozadu, ale to je málo. Švecovo místo je podle mě spíše ve středu zálohy. Nepřesvědčil mě ani Janda, ale to není zdaleka poprvé. Ano jsou to mladí hráči, ale dle mého názoru je třeba technické nedostatky nahradit bojovností a zápas odjezdit. Ten ustrašený a mdlý výkon mě mrzí, ale asi je to realita dneška. Hráči si nevěří, bojí se něco udělat s míčem a především je to bez pohybu (viz. naše auty, atd.). Doufám, v lepší výkony, ale bude to běh na dlouhou trať.

    • Re: Slavia - Tottenham 0:1, malá, neznámá země!

      Bejbl     před 18 lety 15.09.2006 13:00 |  
      0 0

      Pane Dobiáši,
      odpověď je alespoň pro mě jasná: Cena lístku. I když to spousta lidí nechápe, dát 600,- za lístek, k tomu další peníze za dopravu, něco k jídlu a pití, to už si vysloveně neskalní příznivec rozmyslí. Pokud má chlap rodinu s dětmi a přijde za manželkou, že pojede na fotbal a dá za to tiskara, to ho moc nepochválí...

      • Re: Slavia - Tottenham 0:1, malá, neznámá země!

        Dobi     před 18 lety 15.09.2006 15:59 |  
        0 0

        Někdo tu srovnával Sparta-Kladno a Slavia-Tottenham. Významem i cenou lístků rozdílné. Já jsem fanda jako každý jiný, takže cenu nemohu ani teoreticky ze svých pozic a dobrovolných funkcí ovlivnit a je to na psychologa, kam nastavit laťku. A rodinný vstup - cena x 3-4 osoby, to už je na dovolenou do pěkného místa na last minute. Na druhou stranu ale, kdy sem přijede takový soupeř? Ale že bychom měli jen 10 000 skalních? Musím dát v něčem za pravdu, prostě v tom se lišíme. Prostě přijede 3000 Anglánů za vyšší náklady, a to i ve vztahu ke kupní síle. Pravda, ušetří za jídlo, propijí tady asi stejně jako doma, ale tady v násobném množství! Prostě tady asi je nejvíce znát celý ten marast od roku 1938 (bohužel k němu paradoxně prispěla i GB, pan Čembrlejn zradou v Mnichově, čímž skončil 10.nejvyspělejší stát na světě (podle tvrzení z pramenů). A to se vše točí dokola - špatná ekonomika - špatná vláda, špatné zákony atd. Prostě hlavní dojem ze všeho je u mne určitý smutek. A v tom snad se mnou mnozí souhlasí, ne?

  7. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    (host)     před 18 lety 15.09.2006 12:12 |  
    0 0

    Chce to jednoho chladnokrevneho zakoncovatele, jednoho tvoriveho zaloznika a jednoho zkuseneho obrance na post stopera, pak to teprv poslape!!! Nemuzu klukum uplne vykon vycitat, proste chybi kvalita a zkusenost nic vic nic min. Srdicko tam bylo, ale to na takovej tym jako je Tottenham proste nestaci!! SKS 4EVER

  8. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    (host)     před 18 lety 15.09.2006 14:08 |  
    0 0

    To jsem byl asi na jinem zapase. Zaznamenal jsem jen jeden vyborny zakrok, a to ke konci zlikvidovani sance 1 na 1. Jinak to byl nas stary Matus, podbihal mice atd. Jedine stesti, ze se Spurs prizpusobili tragicke hre Slavie a hrali jen to, co potrebovali, takze Kozacika nechali v klidu.

  9. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    Liuni     před 18 lety 15.09.2006 14:50 |  
    0 0

    Vyloženě zklamaní byla hra naší pravé strany obrany jak Švece ,který nedokáže vhodit aut,a to hned dvakrát a výkon Jandy a zejména pak Latky,jeden z nejhorších hráčů na place

    • Re: Slavia - Tottenham 0:1

      Richi (admin)     před 18 lety 15.09.2006 14:52 |  
      0 0

      Asi neumis sledovat hru, ale ten aut nevhodil dvakrat Necas.

      • Re: Slavia - Tottenham 0:1

        mart     před 18 lety 15.09.2006 18:17 |  
        0 0

        ..ale jinak ma zcasti pravdu. Svec opravdu nemuze hrat pravyho beka, protoze je zaprve pomalej a za druhy ho ta cara omezuje - musi hrat v prostredku!(chapu, ze to neni jeho chyba, ze tam musi hrat:(). Janda jeste neni tak zkusenej aby mohl hrat proti Tottenhamu - aspon ne kazdej den.... jindy to muze byt lepsi - treba hned v odvete. Latku snad radeji nehodnotim, priste proste musi byt lepsi. Nakonec, ruku na srdce - z deseti zapasu proti Tottenhamu, by sme tak mohli vyhrat jeden ci dva (a to uz sem hodne optimistickej).zdravi mart.

  10. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    (host)     před 18 lety 15.09.2006 15:40 |  
    0 0

    Ze stadionu jsem i přes prohru neodcházel zklamaný. Přišlo mi že klukum se nedá moc vyčítat, bojovali ale tottenham byl proste lepsi a hral co potreboval. Videt a slyset anglicke fans byl fakt zazitek.... Ze Slavie me potesil vykon Jarolima( hlavne v prvni puli) a tady hodne kritizovaneho Latky. A videt pri praci Kinga bylo neco uzasnyho

  11. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    vikingzlipy (přítel SN)     před 18 lety 15.09.2006 17:37 |  
    0 0

    Pár fotek na www.vikingovezlipy.ic.cz

  12. Re: Slavia - Tottenham 0:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 18 lety 15.09.2006 20:33 |  
    0 0

    Vcera to bylo super, paradni atmosfera, celkem dobra hra i od SLAVIE, jen skoda toho vysledku:( do Londyna ale jedu! Jinak sem si zakoupil od nejakyho anglana tu spolecnou salu SKS a Tottenhamu za 300KC, se divim, ze nezdrazil:)))