Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Videa ze zápasů s Libercem!

Připravili jsme pro vás několik videí z dnešní totální frašky z utkání s Libercem. Díky pane Járo! Na pěti videích naleznete vše podstatné, co se dnes na stadionu odehrálo. Kromě toho si můžete prohlédnout několik fotografií.

VIDEA:
1) První video odchodu hráčů do kabiny a vypískání rozhodčího Járy stahujte ZDE. Délka je 1:29. Velikost 4,4 MB.

2) Tentokrát se podívejte na detailní záběr údajného penaltového zákroku Krajčíka. Je tam zásah koncem kopačky. Délka 4 sekundy. Velikost 16,5 MB. Stahujte ZDE.

3) Při přerušení zápasu se velká část fanoušků přemístila k hlavní tribuně a vyjádřili své nespokojení před VIP vchodem. Několik záběrů se můžete shlédnout na tomto 1:43 dlouhém videu. Velikost 5 MB. Stahujte ZDE.

4) Na tiskové konferenci padl dotaz o pána z Českého rozhlasu a vyptával se, zda je vůbec možné, aby se v utkání pokračovalo, když slávisté odešli do kabin. Mimo jiné zaperlil tímto: "Rozhodčí s dresem Sparta Praha." Délka 1:04. Velikost 3,12 MB. Stahujte ZDE.

5) Zápasové video, pohled na oba kotle, na choreografie slávistů i liberečáků a pár záběrů na samotný zápas. Délka 3:10. Velikost 9,17 MB. Stahujte ZDE.

FOTKY
Prohlédněte si pár fotografií ze zápasu, fotky jsou na serveru www.slaviafoto.net - ZDE.

P.S.: Připravuji speciální vydání DVD se záběry z dnešního zápasu. Naleznete zde mnohem více než je zveřejněno na internetu. Rozhodně koupí nebudete litovat. Včas budeme informovat o možnosti koupě.

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 26.04.2006 23:25 |  
    0 0

    Ano, tohle je fraška!!! Klub, který prohrává 10 arbitráží ročně, neplatí platy svým hráčům ani po opakovaných urgencích, zaměstnává jako manažera člověka taktéž zapleteného do korupčního skandálu a nedokáže ochránit šatnu hostujícího týmu v předkole Ligy mistrů, si letos stěžuje na nepřízeň rozhodčích sice naprosto právem, jenže kvůli jeho pověsti typicky balkánského klubu, hodí páni z UEFy kazety z derby i tohoto zápasu rovnou do koše, aniž by se zdržovali jeho shlédnutím. Ano, jsme poškozeni! Ano, upozorňujeme na to právem! Ale naše pověst balkánského klubu těžko rozkýve nějakého "Deus ex machina UEFA" k zásahu. A tímhle rozkazem k naprosto bezprecendentnímu řešení, které se z logiky věci nedá řešit jinak než kontumací, soudruh Leška také ničemu nepomohl. Vlastně ano - podal tak přihlášku do příštího ročníku Balkán Cupu. Chudáci nějací Bulhaři z Levski Sofia (s třikrát větším rozpočtem než máme my), kteří do té naší necivilizované prdele pojedou příští rok hrát kopanou...

  2. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    PetCC     před 19 lety 26.04.2006 23:44 |  
    0 0

    Jenom mě mrzí to házení věcí na rozhodčí, násilný akce nám nepomůžou, jenom nás poškodí.

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 26.04.2006 23:49 |  
      0 0

      Neni uz to jedno? Nejak uz nemam chut do ceskeho fotbalu, vsechno je to na bliti .. at nas daj do druhe ligy a bude klid ...

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Richi (admin)     před 19 lety 26.04.2006 23:49 |  
        0 0

        to jsem psal ja ..

        • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

          PetCC     před 19 lety 27.04.2006 00:01 |  
          0 0

          Mě nejde o to, že by nás to poškozovalo před nějakýma sparťanama nebo svazem, ale že tím sami sebe snižujeme na jejich úroveň. A z násilných akcí nevzešlo nikdy nic dobrýho (ač antikomunista, velmi mi vadily komentáře na iDnes na zmlácení komunistickýho poslance).

          • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

            Richi (admin)     před 19 lety 27.04.2006 00:22 |  
            0 0

            Uvidis zejtra ty tresty proti nam, to bude zase vysmech .. a hovno se stane .. aspon se ozveme ...

            • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

              PetCC     před 19 lety 27.04.2006 00:37 |  
              0 0

              Mohli by nám zakázat diváky na další zápasy :-). Z rozhodnutí o trestu Dosoudila po červený na Spartě je ale jasný, že jsou tam jenom alibisti, který si to s nikým nechtějí přes míru rozházet. Jára to dneska předved taky, když si na konci zápasu vymejšlel fauly Liberce a nám prošel i faul na kartu.

              • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

                Richi (admin)     před 19 lety 27.04.2006 00:48 |  
                0 0

                Presne, i vylouceni Bilka byla komedie, ale to jaksi uz bylo pozde ...

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Markus     před 19 lety 27.04.2006 07:39 |  
        0 0

        Richi, tohle neříkej :( Jestli je někde třeba začít uklízet, je to přímo v klubu. Zbavit se současného vedení a majitele a začít znovu, od nuly, budovat novou Slávii. Je na čase aby už současné vedení přestalo špinit jméno Slavie.

  3. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    PetCC     před 19 lety 26.04.2006 23:54 |  
    0 0

    Richi, nemáte tam zanamenanej ten zákrok na Jarolíma , po kterým získal míč Liberec a následovala penalta? Rád bych to viděl, protože z mýho pohledu to byl faul.

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      Richi (admin)     před 19 lety 27.04.2006 00:23 |  
      0 0

      Bohuzel, zapas jsem nesnimal celej :-( .. a ja si toho ani nevsiml ..

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        PetCC     před 19 lety 27.04.2006 00:40 |  
        0 0

        Bylo to asi tak 10 sekund před tím penaltovým ákrokem, řek bych že tam Jarolíma vzal zezadu přes achilovky a on se tam potom vkleče jenom udiveně podíval po rozhodčím.

  4. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    slavistajiri     před 19 lety 27.04.2006 06:45 |  
    0 0

    by mě zajímalo jak pískal celkově? Jestli to bylo vážně tak vidět? Pač ty sporný zákroky jsou vidět až z detailního rozboru a to přece nemusí nic znamenat!!!

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 07:14 |  
      0 0

      Od dvacáté minuty jasně tlačil Lib. Systematicky vedl zápas tak, aby vytvářel tlak pro Lib. Důkazem toho může být mj. zákrok Jandy s míčem u nohy se pískl jako náš faul na druhé straně to samé se nepískalo. Problém nebyl v penaltě a ani v té červené pro Aračiče. Aračičovi před tím dal první žlutou, vůbec nikdo neví za co. A já jsem si říkal, ten si ho připravuje pro vyloučení. Před penaltou byl v půlce hřiště přes achilovky ze zadu faulován Jarolím, k míči se dostal Lib a následovala přihrávka na ten pen. zákrok. Ani mi v tu chvíli nevadila ta penalta a chápal jsem i červenou, protože to z dálky vypadalo dost děsně, ale silně mi vadil ten neodpískaný zákrok na Jarolím, který umožnil vzniknout celé situaci. V tom opět nezklamaly sd. prostředky. Hodnotit to, že Salvia odešla z důvodu penalty a žlutých karet je nesmysl. Ten zápas byl od dvacáté minuty veden naprosto nesmyslně.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Markus     před 19 lety 27.04.2006 07:27 |  
        0 0

        Takže teď budou hráči odcházet ze hřiště kdykoliv se jim nebude líbit jak rozhodčí řídi zápas? Doufám že za tohle dostaneme pořádný flastr, tohle bych viděl na podmíněný vyloučení z první ligy!

        • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

          Richi (admin)     před 19 lety 27.04.2006 07:59 |  
          0 0

          Jen at nas vylouci, bude klid

        • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

          (host)     před 19 lety 27.04.2006 12:08 |  
          0 0

          Za prokazanou korupci Slovacka ci Liberce tyhle tymy taky nesly ani na podminku a to je podle me daleko tezsi provineni...

          • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

            PetCC     před 19 lety 27.04.2006 13:08 |  
            0 0

            Těžší je jenom podle tebe :-). Pro svaz je nejvyšší provinění projevit nesouhlas.

        • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

          bojler     před 19 lety 27.04.2006 12:09 |  
          0 0

          uz aby nas vyhodili

  5. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    Markus     před 19 lety 27.04.2006 07:17 |  
    0 0

    Asi jsem slepej, ale na tom penaltovým zákroku nevidím že by se Krajčík míče dotkl, přijde mi že na něj vůbec nedošáhl a Liberečák přez něj pak přepadl což je sice diskutabilní, ale myslím si že by to většina rozhodčích pískla stejně. Mnohem zajímavější mi přišel údajný faul Aračiče, ten se totiž podle mě liberečáka ani nedotkl, zkoumal jsem video dost důkladně (z ČT).

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      Richi (admin)     před 19 lety 27.04.2006 08:00 |  
      0 0

      Krajcik se mice dotkl, slabe ale dotkl. Vzdyt je videt, ja mic najednou trochu povyskoci. To proto, ze ho zasahol spunty na kopacce. Hlavne Krajcik dostal loktem do obliceje a ani to nebylo zastaveni ciste golove sance, protoze hrac by se dostal z uhlu. Cervena to navic tedy vubec nemohla byt.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Markus     před 19 lety 27.04.2006 09:03 |  
        0 0

        Máš pravdu, to video z netu je kvalitnější než jsem doma nahrál na VHSku a opravdu se toho míče dotkl. Nicméně se ho pouze dotkl, vůbec ho nedokázal odkopnout, hráč liberce by se dostal do jasné gólové šance a krajčík se mu tam připletl pod nohy. Myslím si že tuhle penaltu by většina rozhodčích pískla. Zákrok byl sice u hranice, ale už ve vápně.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        (host)     před 19 lety 27.04.2006 09:51 |  
        0 0

        Jenze to se neda okem postrehnout,na prvni pohled to vypada ze se ho nedotkl..a Jara nema misto oci dalekohled..

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        (host)     před 19 lety 27.04.2006 09:51 |  
        0 0

        Jenze to se neda okem postrehnout,na prvni pohled to vypada ze se ho nedotkl..a Jara nema misto oci dalekohled..

        • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

          PetCC     před 19 lety 27.04.2006 10:11 |  
          0 0

          Moje oči mají k dalekohledu taky daleko, ale změnu pohybu míče jsem viděl i z východní tribuny. Samozřejmě jsem si tím nebyl úplně jistej, ale ty videa mito potvrdily.

          • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

            Markus     před 19 lety 27.04.2006 10:18 |  
            0 0

            Prosimtě, nech toho. Vedle mě tady sedí skutečný fotbalista a navíc nezaujatý a když mi i on řekne na základě těch videí že by to písknul, věřím mu. OK, míče se dotkl ... ale neodkopl ho ... stejně to nic neřešilo a hráč liberce by byl ve vyložené gólové šanci ... konec diskuzí, tady není o čem ... řešte ten faul aračiče ... protože ten podle všeho vůbec nebyl, chyběl tam dotek ...

            • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

              (host)     před 19 lety 27.04.2006 12:10 |  
              0 0

              Copak ten dotek, ale loket, kterym Krajcika sejmul a pak pres nej spad...

            • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

              PetCC     před 19 lety 27.04.2006 13:17 |  
              0 0

              Problém je, že vy jste to viděli jenom z toho videa, já v reálu, z úplně jinýho úhlu a Krajčík (podrženej za rameno) tomu míči změnil směr od brány. To že ho soupeř přidržel, způsobilo, že odkop nebyl dost razantní, aby byl na videu jednoznačně vidět.

              • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

                (host)     před 19 lety 27.04.2006 15:35 |  
                0 0

                tAK TAK mRKUSI DI SI HO VYHONIT K TELEVIZI!

  6. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    Markus     před 19 lety 27.04.2006 07:24 |  
    0 0

    A teď se druhý komentář kde chci vyjádřit své znechucení nad chováním našeho vedení, našich funkcionářů. Tu ostudu co nám utrhli odvoláním hráčů ze hřiště nám hned tak někdo neodpáře, tohle se prostě nedělá i kdyby trakaře padaly, právem teď jsme ubrečená slávie, pískání rozhodčího se mělo posoudit až potom a tímhle děláme z fotbalu ještě většá holubník než naše rozhodčí. Dorazili to pak tím že neunesli riziko svého podnikání a poslali hráče zpět na hřiště, to je už fraška totální! Po angažování Pučka (navíc v době kdy Slavia vyšla jako jedna z mála klubu čistá z korupční aféry) a spoustě prohraných arbitráží je to další rána jménu a duchu Slavie. Teď je právem Slavie lidem pro smích. Tohle vedení musí pryč, i s neschopným majitelem !!!

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 07:46 |  
      0 0

      Vidíš Markusi, pamatuješ na naše diskuze. A to je nad námi další damoklův meč a tím je vyhlášení konkursu. Ať se na to dívám jak chci, ten zákon o konkursu a vyrovnání ve vazbě na živnostenský zákon jako ex lege specialis hovoří úplně jasně. A odvolávání hráčů ze hřiště to nezastře. Zdravím Tě. Sokrates

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Markus     před 19 lety 27.04.2006 07:51 |  
        0 0

        Já bych si ten konkurz už teď přál, je třeba začít od nuly a tohle by to umožnilo. Raději bych fandil chudé ale férové Slávii v třetí lize než tomuhle ... nevím jak to slušně nazvat.

        • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

          jane (admin)     před 19 lety 27.04.2006 14:19 |  
          0 0

          A ty si jako myslis, ze treti liga je cista nebo co? haha. zajdi se nekdy podivat na zapas slavistickeho becka, abys videl, jak nas rozhodci rezou i tam. Ne vzdy, ale velmi, velmi casto.

          • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

            Markus     před 19 lety 27.04.2006 15:39 |  
            0 0

            Jane, já mluvil o čistotě Slávie. Teď je špinavá jak prase. Neříkám že liga je čistá, říkám že bysme měli začít u sebe. Dokuď tu bude Leška, Puček a neschopný ENIC, nic se nezmění!

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      Richi (admin)     před 19 lety 27.04.2006 08:03 |  
      0 0

      Ja jsem rad za odchod hracu, stejne jako vetsina fanousku na stadionu. Kdo tam nebyl, asi nepochopi. Vzdyt to byl bezmar .. 1:2, my v deviti, copak to melo smysl dohravat? Akorat jsme byli za kaspary. Treba tento krok neco udela s ceskym fotbalem, vzdyt je to bida nad bidu.
      Jen tak pro zajimavost, ti co byli na miste vetsinou mluvi jinak, nez ti, co o tom jen ctou. Ty jsi tim prikladem. Kdyz jsi tam nebyl, nepochopis ...

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        PetCC     před 19 lety 27.04.2006 09:23 |  
        0 0

        Návíc, po tý penaltě bylo vidět i na hráčích Liberce, že jsou z toho nějak mimo a žádnej fotbal už nepokračoval. Během těch 8 minut do odvolání hráčů si vetšinu času obránci Liberce pokopávali míčem na vlastní půlce a ani se nesnažili dostat přes půlku. Zkrátka to vypadalo, jako když říkají "Tak tohle máme v kapse, tu zbylou půlhodinu tu nějak prostojíme". Vzpomínám, že při nějakým zápasu MS, když hráči nejevili zájem hrát (remíza vyhovovala oběma), rozhodčí přerušil zápas. Járovi to potíže nedělalo.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        vlada     před 19 lety 27.04.2006 11:59 |  
        0 0

        Souhlasím. Kdo to neviděl - nepochopí! Po vyloučení Krajčíka už to nebylo o fotbale, ale o tom jak se to dohraje. Těch pár minut, co se hrálo mi bylo hráčů hodně líto. Byla to naprostá bezmoc. A drtivá část hlediště odchod kluků z hřiště provázela potleskem.
        To, co se děje letos kolem zápasů Slavie nemá s fotbalem, co dělat. Dokud budou ale šéfovat našemu svazu Košťál, Mokrý atd. ,tak to lepší nebude. Slavia podporovala ve volbách Haška a teď se nám to vrací i s úroky.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Luke (host)     před 19 lety 27.04.2006 15:23 |  
        0 0

        Já tam taky byl, dorazil jsem před koncem poločasu, odvolání beru... Ale neberu to, že ty hráče tam poslali zpátky...

        Proč? Když už je odvolali, tak je měli nechat v šatnách... Nebo je neměli odvolávat... Trest přijde tak jako tak, ale takhle to má daleko menší váhu (ten odchod, jako forma protestu) než kdyby tam zustali... Škoda no...

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 08:36 |  
      0 0

      Leška se dávno zapsal do dějin Slávie víc než všechny fotbalové legendy, jen by mu už konečně někdo měl zabránit aby krutě škodil Slávii už toho snad bylo dost.Všude jinde by dávno vyletěl, jen tady u nás pořád škodí a škodí svým diletantsvím. Tolik Slávii miluji a tohle mě tak mrzí. Jarda

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 11:43 |  
      0 0

      Bohužel musím souhlasit....
      Harry

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      bojler     před 19 lety 27.04.2006 12:19 |  
      0 0

      hele, klid. kdybys ten zapas videl, tak budes mluvit jinak. takze zklidni. je jasny, ze pucek prisel, aby delal spinavou praci a uz nas nezarezavali. ze se to nepovedlo je bezesporu obrovskej pruser. co nas ale muze ted zlomit je to, pokud se zacnem hadat.

  7. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    (host)     před 19 lety 27.04.2006 10:58 |  
    0 0

    Jen tak na okraj. Ten chlapík s dotazem z tiskové konference je herec a novinář Michal Pavlata.

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 12:42 |  
      0 0

      jj to by si Richi mel vedet :-) Taxi

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 12:58 |  
      0 0

      je to velkej Slavista.
      jirkku

  8. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    Dobi     před 19 lety 27.04.2006 12:06 |  
    0 0

    Nikdo ještě nezmínil jednu další smutnou osobu, která až příliš často dělá delegáta na našich utkáních - RNDr.Evžen Amler. Byl jím i v vzápase s Libercem, jsem upřímně zvědav, co z něj "vypadne". Ale Járovi určitě oči nevyklove... Rozhodně člověk inteligentní a sečtělý, který jezdí po odborném světě. Ale taky namočený v řadě afér, byť "osvobozen". Mám ještě schované fotky z let kolem 1975, kdy byl věrným a vášnivým vlajkonošem Slavie, jak se tehdy nazýval kotel. Už tehdy začínal (od 15 let) jako rozhodčí, byť na fotbal zrovna šikovný nebyl, takže chyběl cit, ale na pomezí byl dobrý. Stydím se za to, že jsem jej považoval za přítele, že jsem mu trochu jako starší kamarád pomáhal i se školou před maturitou (žil jen s matkou....). Omlouvám se všem věrným slávistům, že jsem kdy na prsou hřál hada.....

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 12:41 |  
      0 0

      Neomlouvej se, že si mu pomohl je jen tobě ke cti a jemu k hanbě. Je důležitý dělat správně věci, i když ti za ně pak někdo třeba plivne do tváře. Dobro zůstává dobrem. Já věřím na spravedlnost.
      Koneckonců i ten odchod byla správná věc. Aspoň jsme ze sebe nenechali dělat kašpary, můžeme se podívat do zrcadla. I když si z nás budou dělat hlupáci legraci a urážet nás. My víme proč se to stalo a že to za to stálo.
      A to dělá ze Slavie Slavii. My jsme tady, jsme Slavie a budeme tady navždy. Přeze vše.

      Taxi

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Luke (host)     před 19 lety 27.04.2006 15:27 |  
        0 0

        líp už se to ani snad říct nedá...

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 18:05 |  
      0 0

      Škoda že tě nekousl byl by tady od tebe klid.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Dobi     před 19 lety 28.04.2006 09:33 |  
        0 0

        Ale od něj taky! A od Tebe tuplem - nezapomeň jít v pondělí na průvod, abys u soudruhů neměl černý puntík!

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      japhy     před 19 lety 27.04.2006 18:13 |  
      0 0

      Pokud vím, tak Járův výkon ohodnotil jako neuspokojivý.

      • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

        Dobi     před 19 lety 28.04.2006 09:35 |  
        0 0

        Bohužel to je jen hra se slovíčky. Škála je 5 až 10 a neuspokojivý znamená 7 až 7,4. Tedy slabší průměr. Trojka na vysvědčení!!

  9. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    Urbie     před 19 lety 27.04.2006 15:33 |  
    0 0

    No co se týče tý penalty, asi se toho míče dotkl, ale nezaujatý člověk by si toho ani nevšim, navíc nemůžeme chtít po člověku aby tohle viděl, spíš podle toho stylu jakým šel Krajčík do souboje, bych mu nedával červenou. Ani to nebyl faul ze zadu. A hlavně, jak už jsem někde psal, celou situaci ovlivnilo vyloučení Aračiče, kterej za to, za co dostal červenou měl dostat maximálně tu první žlutou. Pak tam Jára kompenzoval kartama pro Bílka. Kdyby Slávia nechtěla vypadat tak ubrečeně, měla by upozornit i ty karty pro Liberec. Ale kdyby tam ten Aračič byl, možná byk žádné takové penaltové situaci nedošlo.

    Takže závěrem, penalta ano, ale ani jedna červená...

    • Re: Videa ze zápasů s Libercem!

      (host)     před 19 lety 27.04.2006 17:44 |  
      0 0

      Prave ze ty karty nastaly v situaci totalni frasky po navratu hracu, vyslovene pro to, aby byla nejaka kompenzace...

  10. Re: Videa ze zápasů s Libercem!

    (host)     před 18 lety 08.06.2006 12:54 |  
    0 0