Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Mladá Boleslav - Slavia 4:1

Fotbalisté Slavie předvedli trapné představení na hřišti ambiciózní Mladé Boleslavi a domů odjíždí po debaklu 4:1. O jediný čestný zásah se postaral v závěru Stanislav Vlček.

Zápasový report:
Slávisté se dnes vydali na sever, kde je čekalo mužstvo bojující o pohárovou Evropu. Bohužel sešívané mužstvo si neuvědomovalo, že o to samé bojuje taktéž, a tak většina hráčů pojala pondělní odpoledne jako pěkný výlet. V Mladé Boleslavi je čekal vyprodaný stadion, tamní fanoušci ukázali, že ani pondělní televizní utkání rozhodně není překážkou k návštěvě stadionu.
 
Trenér Jarolím musel pozměnit sestavu, Dosoudila neměl kvůli zranění k dispozici, a tak naskočil do stoperské dvojice Kratochvíl. Od začátku utkání bylo jasné, že sobotní nuda s Příbramí se rozhodně opakovat nebude. Hrálo se nadprůměrné ligové utkání plné útočných akcí. Nebezpečnější byli domácí, ale brankář Vorel opět čaroval a zachraňoval hrubky naší obrany, která nájezdy ofenzivně laděného mužstva Boleslavi nezvládala. I proto asi trenér stáhl hru na jednoho útočníka. Několikrát však zahrozilo i naše mužstvo, přesto první poločas skončil bezbrankovou remízou.
 
Druhá půle začala pro Slavii tragicky. Do hry naskočil místo Krajčíka Švec, ale po několika minutách musel kvůli otřesu mozku střídat. Navíc při následném rohu vyprchalo kouzlo brankáře Vorla a domácí šli do vedení. Slávisté najednou odpadli a než se rozkoukali, tak prohrávali již o tři branky, domácí byli na koni, diváci se bavili. Bylo jen otázkou času, kdy přijde další gól. Naštěstí zůstalo již jen u jednoho, na druhé straně zmírnil debakl Vlček, když hosté začali v posledních patnácti minutách hrát. To však na boj o příčky nejvyšší nestačí, a tak jsme jeli domů smutní.

Průběh zápasu:
2. minuta – Po rohu Kuliče se do zakončení hlavou dostal Švejdík, ale slávistickou branku naštěstí minul.
3. minuta – Po následné brejkové situaci se řítil Stanislav Vlček sám na bránu, ale při střele z úhlu trefil pouze nohy brankáře Kučery.
7. minuta – Po chybě Hubáčka se k míči dostal Kysela, který se dostával do velké příležitosti, ale Vorel skvělým skokem pod nohy mu zmařil příležitost.
8. minuta – Odražený míč se dostal na hranici vápna ke Krajčíkovi, který z první vypálil prudce na branku, ale skvělým zákrokem Kučera šanci zneškodnil.
13. minuta – Krajčík váhal s odkopem, čehož využil Pecka, zmocnil se míče, z levé strany přihrával do vápna na Kuliče, který těsně před Vorlem tečoval, ale naštěstí jen do nohou a slávistický brankář tak zneškodnil další velkou příležitost domácích.
25. minuta – Slávisté udělali další chybu v rozehrávce, kterou vystihl Matějovský a ihned poslal kolmou přihrávkou do brejku Kyselu, který se řítil sám na brankáře Vorla, ten však opět skvěle vyběhl a zneškodnil pokus soupeře.
35. minuta – Další příležitost Slavie. Kalivoda prodloužil přihrávku na Vlčka, který se už dostával do zakončení, ale v poslední chvíli mu míč vypíchl Brezina.
47. minuta – Kolmá přihrávka za obranu se dostala ke Kuličovi, ten se zbavil také Kratochvíla a z úhlu nebezpečně pálil na Vorla, ten opět skvěle vyrazil nohou.
49. minuta – Po rohovém kopu vracel před bránu Švejdík a ke střele se dostal Sevinský, jehož pokus kryl Vorel, ale míč neudržel a k dorážce se dostal Pecka a míč propadl do sítě. 1:0.
53. minuta – Dušan Švento před vápnem hlavou sklepl k Vlčkovi, který z otočky ihned pálil z voleje, bohužel těsně vedle.
53. minuta – Marek Kulič si naběhl mezi slávistické obránce a svou rychlostí jim utekl, dostal se před brankáře, kterému nasadil jesle a zvýšil na rozdíl dvou branek. 2:0.
60. minuta – Kulič byl opět v šanci, pokoušel se dostat míč do prázdné brány, ale v poslední chvíli odvrátil z brankové čáry Kratochvíl.
60. minuta – Po rohovém kopu se podruhé v zápase prosadil Pecka, tentokrát hlavou. 3:0.
68. minuta – Po centru z levé strany se do šance dostával Holeňák, ale nedokázal ideálně zpracovat míč a šanci ke střele pak prováhal.
75. minuta – Marek Kulič z levé strany poslal přímý kop na bránu, na který naběhlo plno hráčů, ale nikdo se míče nedotkl, čímž byl zaskočen Vorel a míč tak skončil u vzdálenější tyči. 4:0.
80. minuta – Tak přeci jen se nám podařilo snížit. Vlček převzal kolmou přihrávku a šel sám na brankáře a tentokrát se nemýlil. Bohužel svou šanci proměnil v momentě, kdy už o nic nešlo. 4:1.
81. minuta – Zápas jsme mohli přeci jenom trochu zdramatizovat. Holeňák využil chybu domácích, přešel před dva hráče a ocitl se tváří v tvář brankáři Kučerovi, ten však jeho pokus levou nohou zneškodnil.

Fanklub zaplnil autobus
Poprvé od fungování fanklubu Slavie se podařilo vypravit autobus i ve všední den. Zájem o zájezd byl opravdu velký a během neděle se dokonce muselo odmítat. Cena byla velice příznivá, ale největší překvapení čekalo účastníky zájezdu při srazu na Černém mosté. Tam se totiž většina dozvěděla, že každý v autobuse dostane lístek zdarma do slávistického kotle! A to už je co říct, když vstupenka stála 120 Kč. Za to patří dík Jiřímu Vrbovi, který se o to postaral. Jak vidíte, cestování s fanklubem má své výhody.

Kotel? Paráda
Policie označila toto utkání jako rizikové a většina z nás se teď může ptát, z jakého důvodu. Slávistický kotel byl hodně zaplněn, fanoušci byli i v okolí. Po celou dobu se povzbuzovalo a i když jsme prohrávali o čtyři branky, tak jsme nepřestali. To se asi jen tak nevidí, navíc po skončení jsme hráčům tleskali a skandovali: "Vždycky jsme s vámi." Bohužel poděkovat přišli jen čtyři hráči - Piták, Holeňák, Fořt a Vorel. Během celého zápasu nedošlo v kotli k žádnému indidentu a po skončení utkání všichni v poklidu odešli. Opravdu z nás šel strach, proto tak rizikové utkání to bylo ...

Mladá Boleslav – Slavia 4:1 (0:0)
Sestava Slavie: Vorel – Krajčík (46. Švec, 49. Janda), Kratochvíl, Suchý, Hubáček – Kalivoda (54. Fořt), Holeňák, Jarolím, Švento – Piták - Vlček
Branky: 49. a 60. Pecka, 53. a 75. Kulič – 80. Vlček

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 27.03.2006 19:17 |  
    0 0

    Ubožáci, ubožáci, ubožáci a ti co na ně chodíte tak jste ještě větší. Pokud si myslíte, že se vám na utkání něco líbilo tak mi napište. Třeba tam byla některá přihrávka, kterou jsem ani nepostřehl.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 27.03.2006 19:42 |  
      0 0

      Ty debile debilní, to že jim připískával rozhodčí si asi přehlídl. Nejdřív nepotrestal brutální faul na Švece a radši nařídil roh po kterym padnul gól a ještě tam byl faul na Vorla. pak nám ještě upřel dvě penalty,jednu po faulu na Šventa a druhou po ruce která zastavila Holeňákovu střelu směřující do brány. Takže ubožák jsi jedině ty a ten rozhodčí. Já jsem nechyběl na žádným domácim zápasu Slavie a nikdy jsem nalitoval.
      Tak si to příště rozmysly než začneš někomu nadávat.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      cindy     před 19 lety 27.03.2006 21:48 |  
      0 0

      Ano.Na utkání jsem byl a líbil se mi například slávistický kotel a fanoušci v něm.Nejen že byl sektor plný,ale všichni i přes neúspěch na hřišti až do konce mužstvu fandili a podporovali ho.
      V tomto případě sebe ani ostatní fanoušky Slavie na stadionu MB za ubožáky nepovažuju.Naopak,musím je obdivovat...
      A jestli tam byl někdo ubožák,tak to byli fotbalisté Slavie (vyjma Pitáka a Vorla),kteří nebyli schopní těmto svým fanouškům ani po zápase přijít za podporu poděkovat...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        (host)     před 19 lety 27.03.2006 22:27 |  
        0 0

        Opoměl jsi ještě Holeňáka a Fořta, ti také poděkovali, ale ostatní by se měli stydět.
        Moskyta

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          bojler     před 19 lety 28.03.2006 13:31 |  
          0 0

          Fort dekuje dycky, at se vyhraje nebo prohraje.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 28.03.2006 13:19 |  
      0 0

      ubožák seš akorát ty.nevim proč sem vubec bleješ tyhle výplody ....
      Harry

  2. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 27.03.2006 19:19 |  
    0 0

    Ste čuráci.....................!Všem milionový pokuty včetně tý plešatý zrůdy jarolíma...........Carfi

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      Luke (host)     před 19 lety 27.03.2006 19:35 |  
      0 0

      co to plácáš woe?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 27.03.2006 19:45 |  
      0 0

      Jediná zrůda jsi tady ty čůráku.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      Markus     před 19 lety 27.03.2006 19:52 |  
      0 0

      Že by podrážděnej Sparťan? :o)))

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        (host)     před 19 lety 27.03.2006 20:07 |  
        0 0

        Ne jsem čistokrevnej slávista.........Carfi

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          (host)     před 19 lety 27.03.2006 21:21 |  
          0 0

          Ale takhle čistokrevnej slávista nemluví. Takle mluví jenom totálně vymytej sparťanskej mozek.(kdyby ovšem
          sparťani nějakej měli).

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 27.03.2006 20:32 |  
      0 0

      ....hele,kdyz jses tak chytrej,nerika ti neco "ze fanousek klubu se pozna,ze umi vstrebavat jak VYHRY,tak i PORAZKY"......??? Me treba prijemne prekvapilo,ze NASI fanousci skndovali "vzdycky jsem s vami" a to na ukazateli bylo Mladá Boleslav - Slavia 4:1 !!!!! Ale tobe to ai moc nerika,vid ty objektivni fando - srdcari...... AKI

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 27.03.2006 21:01 |  
      0 0

      Co to seš za sparťanskou mrdku ty ubožáku hold se s tím budeš muset smířit že rumuni jsou v prdeli.FOREVER SLAVIA

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      Jacobs     před 19 lety 28.03.2006 09:07 |  
      0 0

      Přestaň hulit to svinstvo- leze ti to na mozek! Jakkoliv Slávii často kritizuji- tohle bych si nikdo nedovolil protože jsem Slávista a tím pádem slušně vychovaný člověk:-).

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 29.03.2006 11:01 |  
      0 0

      TAK ABYCH TO UVED NA PRAVOU MIRU TOHLE SEM NEPSAL JA CARFI,ale jeden magor z xchatu kterej dela velky ramena...

  3. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 27.03.2006 19:58 |  
    0 0

    Nemůžu říct, že bych byl tím utkáním nadšený, byly tam chyby, ale určitě žádný velký důvod, aby tady nějací pitomí anonymové blili své smrady. viz první dva komentáře.
    Karel Jarolím evidentně znervózněl, když viděl, jak sudí chce vyžlutit celou naši obranu před utkáním se Spartou. Trochu předčasně vystřídal Krajčíka a nechal tam tři mlaďochy v obraně. Možná kdyby stáhl Holeňáka dozadu, dopadlo by to lépe - Kratochvíl je dobrý hráč, ale plašák, co dělá zbytečné chyby.
    Po pokusu o vraždu Švece - ten faul na něj je žalovatelný a Slavia by měla podat na aktéra a Královce trestní oznámení, pak hráči uviděli, že jde o život a lekli se. Toho využili Boleslavští a naši už si dávali pozor, aby je Královec nevyžlutil.
    Utkání Šetrle - Puček dopadlo asi 15:O, Šetrle byl vždycky ještě větší gauner než Horník a když za ním stojí gangsteři z Autoškody, nemáme šanci. Pokud Puček bude jednat jako slušňák, nemáme na poháry šanci.
    Tantalos



    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      PetCC     před 19 lety 28.03.2006 13:02 |  
      0 0

      Teď jsem se na tu sitaci před prvním gólem v klidu znova podíval. 1) Faul na Švece to spíš nebyl, protože celkem jasně šel míč do autu od hráče MB - roh to nebyl, 2) hráč 14 vracející míč naskočil do Hubáčka (koleny do hrudníku) - klidně se dal pískat faul a nakonec to hlavní 3) hráč 3 ležící před naší bránou byl v okamžiku střely v jasným ofsajdu, za ním byl jenom Jarolím, aktivně se zapojil do hry tečováním míče, takže gól nemohl platit. Zkrátka, tenhle rozhodčí není opakovaně schopen posuzovat složitější situace.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        japhy     před 19 lety 28.03.2006 15:54 |  
        0 0

        Můžeme se v tom dopodrobna pitvat, třeba ještě můžeme přidat, že ta střela Kuliče po sóle byla strašná holomajzna a on se do toho balonu sotva trefil, prostě mu to skočilo a čutl to holení. ALE nesmíme zapomenout, že Bolka těch šancí měla daleko víc a k některým dalším se nedostala jen díky veliké nešikovnosti. Připadalo mi, jako by naši střední obránci hráli spíš ve středové řadě, hodně soubojů prohrávali a vznikala tam obrovská díra. Ještě teď si vybavuju situaci, kdy Hubáček zachraňoval sám před šestnáctkou , daleko od svého místa a byl to jediný obránce široko daleko. Takže Kratochvíl tak maximálně na pravou stranu, na stopera Holeňák.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        Luke (host)     před 19 lety 28.03.2006 16:06 |  
        0 0

        souhlas... s tím ofsajdem mě to trklo už včera při opakovačce,... dneska ve SPortu "O ofsajd se nejspíše nejednalo..." Nevím. Dal bych stovku na to, že to ofsajd byl - ale co, stalo se, stalo... I kdyby byli všechny 4 goly Bolky neregulerní, Kralovec by dostal max distanc 3 zapasy a s bodama by se nic nestalo, takže tohle neřeším:(

  4. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Serf     před 19 lety 27.03.2006 21:11 |  
    0 0

    Dnesni prohru osobne pricitam chybnemu koucovani ze strany Jarolima, ac prave k teto jeho aktivite nemivam vyhrad. Nasazeni Kratochvila se ukazalo jako minela prvniho radu, nechapal jsem, jak ho mohl postavit do druheho polocasu, kdyz straslive horel celou prvni puli. Druha sance byla pri stridani Svece - Holenak se mel stahnout na stopera, doprostred zalohy Kalivoda a dat posilu do utoku. Vim, ze se to mluvi, po bitve je general kazdy, ale toho kratochvila neprekousnu.

    Michal Svec vypadal hrozne, az jsem se u TV leknul, lezel uplne bezvladne, ruce pod sebou, bylo jasny, ze je mimo sebe. Hruzna chvilka.

    Pres vsechno se mi libil tolikrate zatracovany Hubacek, zacina se slusne rozehravat - naopak velmi mne zklamal Krajcik, nehral moc dobre, prekvapive nejiste na mne pusobil Vrel (otaceni se pri strelach soupere). Svento potrebuje evidentne cas, neni to ten Svento, ktereho zname z podzimu.

    Nakonec je mozna lepsi takovato prohra ze zapasu "blbec" (ac mela Boleslav sance, my take a ve druhe puli jim spadlo do brany temer vse). Most nepodcenime, hraje velmi dobre, coz je varovanim a derby je za dvermi - tam bude mit o motivaci postarano predevsim Sparta. Jsem zvedav, jak se s tim vyrovname my.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 28.03.2006 09:36 |  
      0 0

      Souhlasím s Tebou a vidím jasně chybu v koučování, tedy i střídání hráčů a přesun v poli. Ještě bych chtěl říci, že vše nelze svádět na obranu. Ta byla zcela přetížená, protože záloha nepodržela balon a dovolil bych si říci, že byla zcela "NEVIDITELNA". Také mi připadalo divné, že po zákroku na Švece nebyl odpískán faul, ale že se kopal roh. Také dost standartních situací bylo odpískáno proti Slavii. Ale musíme uznat, že Boleslav hrála s chutí, hráči běhali, makali, jezdili, což se o našich nedá říci.
      Snad to vyjde příště. Papol

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      PetCC     před 19 lety 28.03.2006 13:11 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím ohledně Kratochvíla, jeho schopnost vnést zmatek do obrany je obdivuhodná, jeho místo je jedině v záloze. Netuším, co k tomu Jarolíma vedlo a pro me osobně je to chyba. Pokud jde o zálohu, tak ta podle mě pracovala naopak výborně, pokud Boleslav chtěla projít přes ní, neměla moc šancí. Stačilo ovšem nakopávat přes záloh míče a hned nastávala krize před naší brankou.

  5. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 27.03.2006 22:28 |  
    0 0

    Chápu, že jsi Richi naštvaný, ale to ještě neznamená, že v komentáři vynecháš např. tak důležitý moment jako byl evidentní faul na Šventa, po kterém měla následovat penalta, která při jejím proměnění mohla dát utkání zcela jiný ráz. A Ty to v rozčilení zcela opomeneš. Jinak lze předpokládat, že do derby obdrží Krajčík svou již 8 kartu, Piták 4. a při zdravotních potížích Dosoudila a možná Švece jsem zvědav, kdo bude proti Spartě hrát. Že by i proto Martin Hašek přemýšlel stále ještě o druhém místě? Slawek.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      jacko (přítel SN)     před 19 lety 27.03.2006 22:50 |  
      0 0

      Zapasovy report jsem psal ja. Ja i Richi jsme byli primo v Mlade Boleslavi a za sebe muzu rict, ze ani nemam predstavu, kdy ze mel byt Svento faulovan. Kdybych koukal v televizi, tak by to asi bylo o necem jinem. Nekdo psal i o brutalnim faulu na Svece, ale to bez opakovaneho zaberu opravdu z druhe strany stadionu nemuzu posoudit. Na stadionu opravdu spousta veci vypada jinak.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        bojler     před 19 lety 28.03.2006 00:16 |  
        0 0

        svento si nabihal podobne jako v derby pri prvnim golu na zadni tyc. asi to opravdu byl faul.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        (host)     před 19 lety 28.03.2006 14:20 |  
        0 0

        Pokud jsi byl v našem kotli, tak jsi zřejmě ty dvě události neviděl. Pak nepiš ani reporty. Pokud jsi seděl někde uprostřed, byls tam zbytečně !

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          jacko (přítel SN)     před 19 lety 28.03.2006 23:02 |  
          0 0

          Musim rict, ze opravdu zbytecne jsem tam nebyl. Jel jsem se podivat na fotbal a ten jsem i ze zapadni tribuny videl. Reporty na SN psat budeme, ackoliv na fotbal vsichni pravidelne chodime.

  6. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    bojler     před 19 lety 28.03.2006 00:34 |  
    0 0

    Jezis co se divite, ze nemame stadion? Co se divite? Dyt si prectete reakce na ofisl webu. Uz by vyhodili trenera. Pro koho chcete ten stadion stavet? Pro dementy, kteri kdyz uz nic neumi, tak se dou vyrvat na web? Pro redaktory, kteri ohodnoti vystoupeni jako trapne? Prosimvas, dneska se hral prvni poradny zapas v lize. Zapas na ktery se dalo divat. Stalo se, dostali sme ctyrku, no a co. Priste ju dame. Liga je logicky vyrovnana a muze vyhrat kdokoli. Nevim co resite.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      jacko (přítel SN)     před 19 lety 28.03.2006 00:56 |  
      0 0

      Jiste, zapas to byl vynikajici a kdybych byl nezaujaty fanousek, tak budu asi maximalne spokojen. V ceske ligove sedi je pet golu opravdu neco nevidaneho. Bohuzel fanousek nezaujaty nejsem a jaksi mam svuj sen, ktery se dnesnim debaklem o neco opet vzdalil. Trapne predstaveni to kazdopadne ze strany Slavie bylo, liga je sice vyrovnana, muzeme prohrat s kymkoliv, ale ne 4:1 !

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        PetCC     před 19 lety 28.03.2006 13:24 |  
        0 0

        Když se to stane přdnímu anglickýmu týmu v Premier League, tak u nás nikdo nenapíše, že hráli trapně, všichni budou jen chválit dobrej fotbal. Fotbalisti Slávie udělali to, po čem se u nás pořád volá, zkrátka to nezazdili a hráli až do konce otevřenej fotbal. A za to jim nebudu říkat, že hráli trapně. Naopak, chci jim poděkovat. I přesto, že jsem z toho výsledku pořád velmi smutnej a netuším kdy mě to přejde.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          japhy     před 19 lety 28.03.2006 17:49 |  
          0 0

          Naprostej souhlas. V tomhle zápase bylo vidět, že ať už by byl výsledek jakýkoliv, porád by se jezdilo nahoru dolů. Už za to patří mužstvům veliký dík. Někdy si říkám, že dlabu na výsledky, hlavně ať se na to dá koukat...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          jacko (přítel SN)     před 19 lety 28.03.2006 23:09 |  
          0 0

          U nas to nikdo nenapise, jelikoz anglicka liga se nikde v ceskych mediich podrobne nerozebira. Jak je to v anglickych mediich netusim, jelikoz je nectu. Osobne si myslim, ze naopak jsou velmi tvrda. Neumim si predstavit chvalu v novinach v Liverpoolu, kdyby jejich 3. tym prohral 4:1 na hristi 4. Tottenhamu.

  7. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    japhy     před 19 lety 28.03.2006 02:58 |  
    0 0

    Nemáme se na co vymlouvat. Rozhodně ne na rozhodčího. Ruka ve vápně nebyla, s tím faulem bych to taky tak žhavě neviděl a navíc to vše bylo za nerozhodného stavu, takže kluci to porád mohli urvat, což se ale nestalo. Jen jsem nepobral, jak se mohl po nechutném faulu na Švícka kopat roh proti nám. Na to, jak Bolka hrála otevřeně, jsme měli málo šancí. Jinak stopeři dneska katastrofální.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      Luke (host)     před 19 lety 28.03.2006 08:04 |  
      0 0

      Souhlas... Faul to sice asi nebyl, pouze nešťastná náhoda, ale v takovýchle situacích by snad měl být "míč rozhodčího", ne? :/ Ale nemůžem se na to vymlouvat, Boleslav vcelku zaslouženě vyhrála... A Slavia se ted musí pokusit v následujících zápasech urvat co nejvíc bodů - a ponaučení jak proměnovat šance by si mohla vzít třeba od Boleslavi...

      Jinak zda Kratochvíl měl nebo neměl být v základu... Kdyby jsme měli lepšího hráče, tak ne, jenže my ho nemáme:-(

      Ad Švíco: ten hoch má fakt pech, zranil se proti RSCA, v derby (ted si nejsem jist) a v Ostravě a nyní... Vždy se vyléčí z těžkého zranění, aby se v dalším zápase zase zranil:-(

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 28.03.2006 11:03 |  
      0 0

      Tak to jdi do prdele! Ten faul byl přímo likvidační, roh se kopat neměl protože Švec se toho míče nedotkl protože ho ten hajzl srazil.Ruka byla jasná jinak by to byl gól. Pak tam byl ještě ve vápně faul na Šventa a taky nic nepískal.Tohle to by položilo i Barcelonu.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        japhy     před 19 lety 28.03.2006 15:43 |  
        0 0

        Díky za pěknou reakci, jen houšť :) Faul na Šventa byl likvidační? To myslíš to jemné postrčení ve vápně??? Jestli jsi ale myslel ten zákrok na Švícka, tak k tomu jsem se jako o faulu vyjádřil. Ty Barcelono, muhehe

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          (host)     před 19 lety 29.03.2006 12:13 |  
          0 0

          Umíš číst? Psal jsem že faul na Švece byl likvidační. Po faulu na Šventa se měla kopat penalta,říkal to i rudoch Baranek. Barcelonu jsem zmínil proto že když hrála s Malagou tak jim neuznali regulerní gól a pak už žádnej nedali.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

            japhy     před 19 lety 29.03.2006 16:36 |  
            0 0

            Jojo, číst už umím docela dlouho. Zato ty by ses mohl naučit slušnému chování. Posílat mě do prdele proto, že já označím zákrok na Švece za nechutný, ale tobě přijde likvidační...Ale ať tak nebo tak, Bolka prostě byla lepší a s tou naší obranou hrou jsme vyhrát ani nemohli.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

              (host)     před 19 lety 30.03.2006 16:38 |  
              0 0

              Když budeš takhle mluvit o Slavii,tak tě pošlu třeba i do hajzlu. Ty jsi měl asi na očích sluneční brejle když si se díval, jinak by si nikdy nemohl říct že byli lepší.
              S fandů jako si ty je mi na blití.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

              (host)     před 19 lety 30.03.2006 16:42 |  
              0 0

              Když budeš takhle mluvit o Slavii,tak tě pošlu třeba i do hajzlu. Ty jsi měl asi na očích sluneční brejle když si se díval, jinak by si nikdy nemohl říct že byli lepší.
              S fandů jako si ty je mi na blití.

  8. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 28.03.2006 07:29 |  
    0 0

    Viděno s odstupem - Slavia včera nebyla horší než při tom nedávném utrpení na Strahově. Hodně chyběl Dosoudil, protože Slavia nemá pořádného raubíře ani dříče typu Gedeona. Při těch standardkách nás Bolka prostě přeprala. Mlaďoši byli zakřiknutí a příliš hodní, evidentně ze strachu z vyloučení. Kratochvíl i Krajčík dostali karty za nic, nebo přesněji hodně sporné fauly. Starší hráči nedokázali splnit roli organizátorů hry a seřvat všechno na jednu hromadu, Piták a Jarolím hráli na poloviční plyn. Přesto bych řekl, že máme tým se skvělým potenciálem, který potřebuje dozrát, a jestli zůstane pohromadě, může myslet na LM. Potřebuje to ale víc fyzické síly a zápalu.
    Tantalos

  9. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Dobi     před 19 lety 28.03.2006 08:03 |  
    0 0

    Pondělky (takto podvečer) jsou pro mě doslova pracovní katastrofou, a tak jsem nejen nejel, ale ani neviděl zápas v TV. V duchu si říkám NAŠTĚSTÍ! Ale když si uvědomuji, že pískal sudí Kaliningrad neboli Königsberg neboli Královec (podívejte se do map - to vše jsou jména jednoho města, které založil Přemysl Otakar II.), tak je mi vše jasné. Výše prohry je neomluvitelná, podvědomí, že píská tato kreatura, která nás nepředstavitelně zařízla (4:3) v Olomouci a dostala za to 3 zápasy, myslet si mohu cokoliv. Ne, neviděl jsem, mohu jen usuzovat. Ale spojení Šetrle-Královec už mi něco říká. Ono nejde o ty góly, ale o hrozící vykartování před derby. Nechci diskutovat o sporných momentech (penalta?, Švec?) - neviděl jsem. Je to fandovská diskuse, a tak má každý právo na svůj názor! Je to slávistická diskuse, tak samozřejmě (s často oprávněným) poukázáním na křivdu. Co mě ale štve, že sem lezou sparťani a provokují. Kdy v tomhle národě zavládne úcta k druhému? Od bolšánů se toho asi nikdy nedočkáme. A že Sparta byla 40 let hrdá, že je bolševický (dělnický klub), to je fakt. A jak rychle zmizela hvězda z jejího znaku v roce 1990, to už se taky zapomnělo! My ji tam máme, ale stojí na jednom cípu; I to nám bolševik vyčetl! Promiňte, trochu jsem zavzpomínal a rozpovídal se...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 28.03.2006 16:05 |  
      0 0

      Hm, tak hvězda na jednom cípu, Beneš v klubu, to jsou zednářské insignie, takže politickou čistotou bych se tolik nechlubil :-((

  10. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Jacobs     před 19 lety 28.03.2006 09:04 |  
    0 0

    Neviděl jsem to, ale bylo to fakt tak strašný?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      PetCC     před 19 lety 28.03.2006 13:33 |  
      0 0

      Strašný bylo jenom, když zůstal v bezvědomí Švec na zemi, tam šlo skoro o život. Na hráče Slavie ta situace dost zapůsobila a ani se jim nedivím. Naopak, pokud by to pro ně nebyla rána, tak bych si jich ani nemoh vážit.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        mart     před 19 lety 28.03.2006 14:04 |  
        0 0

        Clovece PetCC, ja asi opravdu prestanu psat jakekoliv komentare do SN. Vzdycky si jenom prectu co's napsal Ty - a proste se pripojim .... silene jednoduche! Pochopitelne nesmim rict, ze Tve nazory jsou rozumne, nebot je sam z vetsi casti sdilim, a mohlo by to tudis vyznit jako samochvala :). Snad jen ohledne prispevku tykajiciho se chyby Jarolima s nasazenim Krati - o.k. nevyslo to! o.k. byl to docela prusvih, ... ale vezmi si kdyby to bejvalo vyslo, my dali prvniho gola v 10te minute, a skoncilo to 1:0, nebo mozna 2:0 jako v Jablonci - pak by byl bejval Jarolim sqelej, ze zariskoval! Vis, myslim, ze Jarolim je dost dobrej, ale ani on hotl nema kristalovou kouli.zdravi mart

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          Luke (host)     před 19 lety 28.03.2006 16:09 |  
          0 0

          ... nebo Jarolím tu kouli ví, a ted nás Sparta a Slovan podcení a nakonec v těch dvou utkáních získáme šest bodu... Díky Jarolímovi:))

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

            mart     před 19 lety 28.03.2006 16:30 |  
            0 0

            no...nebo tak :DDmart

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

              Luke (host)     před 19 lety 28.03.2006 16:40 |  
              0 0

              njn... Ale popravdě řečeno, jsem docela zvědav... Most na jaře neprohrál, hraje pěknej fotbal, zvlášt proti týmum, co nejsou zalezlí... Ale vykratovanej je Siegl a ještě jeden člen základu, Procházka... Naproti tomu Slavie, herně jde možná nahoru, ale výsledkově je jak na kolotoči... Plzen - remíza, Příbram - vydřená výhra, Boleslav - "debakl"... Co proti Mostu? Pokud jasně vyhraje, troufám si říct, že nás to nakopne do derby... Pokud budeme plichtit... Tak v derby nebudu snad věřit ani v tu zlatou remízu:(

  11. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Markus     před 19 lety 28.03.2006 10:30 |  
    0 0

    Rozhodčí jsou to poslední na co bysme se měli vymlouvat. Utkání se Slavii nepovedlo. Měl jsem pocit že si naši hráči mysleli že to půjde tak nějak samo a Boleslav je zaskočila tím jak vlétla do druhé půle a málem dala hned gól. Dalším vyvedením z koncentrace a definitivním rozsypáním obrany bylo zranění Švece. Naše jarní obrana funguje skvěle, pokud ale hraje ve složení Krajčík - Dosoudil - Suchý - Hubáček. Kratochvíl opět ukázal že na ligu ještě nemá a možná ani nikdy mít nebude. Znovu se ptám, kde jsou naši další obránci, kde je Aračič, Granovsky, Studík? Pokud nemáme odvahu tyto hráče dát do ligového zápasu, k čemu nám jsou, pro hraní v Bčku? Jinak včera jsme opět hráli bez zálohy, takhle přece hrát nejde, už s tím něco udělejte :( Občas nakopáváme míče do vápna, ale neumíme hlavičkovat. Když tam jdeme kombinací, snažíme se hrát soutěž kolik doteků se nám povede a zapomeneme že by to chtělo už vystřelit. Z dálky nestřílíme už téměř vůbec, pominu-li nádhernou střelu Vlčka z otočky která šla bohužel dost mimo branku. Jsem zvědavý na další zápas, zda jsme se poučili. Liberci titul přeji, proti nám mají vyspělý zkušený tým který ví co chce hrát a jdou za tím hodně odhodlaně, my to stále jen šmudlíme.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 28.03.2006 11:15 |  
      0 0

      Rozhodčí nám škodí,škodily a budou škodit dál. Královec nás zařízl už dvakrát. Liberec si titul nezaslouží. My hrajeme stokrát lepší fotbal než oni ale máme vetší smůlu. Pokud se ptáš na Aračiče a Granovskiho tak to jsou oba levý obránci a tam teď hraje Hubáček skvěle, tak není důvod nic měnit.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        Markus     před 19 lety 28.03.2006 12:26 |  
        0 0

        Anonyme, takže jako vždy za to může smůla a ještě se budeme vymlouvat na rozhodčí, když sami máme ve svém vedení člověka odsouzeného za úplatky. Sorry ale z tohodle jsem už vyrostl, pokud rozhodčí něco dělal špatně, jistě se to prošetří. K tomu Liberci Ti řeknu jediné, máš pocit že jsme si v 96 zasloužili titul když měla zrovna Sparta krizi? Já mám pocit že jsme k tomu tehdy přišli podobně jako teď Liberec. Smutný je že tehdy jsme zaváhání Sparty využili my, dnes už to nedokážeme a tlačí se před nás další týmy. Naše ligové pozice dost výrazně poklesly, nemáš ten pocit?!

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

          (host)     před 19 lety 29.03.2006 12:00 |  
          0 0

          Ne nemám. Pučka obvinili až když přišel k nám,to je zajímaví. A kdyby v tom nehrála roli smůla ta k by Liberec nebyl tak vysoko,protože většinu zápasů vyhrál se štěstím. V roce 1996 jsme si titul stoprocentně zasloužily protože jsme měli super mančaft a vybojovali jsme ho na hřišti na rozdíl od sparty. Teď jsou teprve v krizi protože je opustil úplatkář Pelta. To že ten titul získaj ještě tak jasný není. Když si vzpomenu na sezonu kdy získali titul naposled tak bych to tak jasně neviděl. Kdyby jsme tenkrát v posledním zápase neporazily žižkov tak žádnej titul neměli,protože poslední zápas prohráli s Bohemkou.

  12. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Alfabet     před 19 lety 28.03.2006 11:22 |  
    0 0

    A co je vlastně s Dosoudilem? Máte někdo přesné informace?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      Luke (host)     před 19 lety 28.03.2006 16:13 |  
      0 0

      Pokud chceš zopakovat "staré, známé" informace - má již delší dobu zlomenou zánartní kůstku, noha mu v týdnu otekla... A po sezoně u něho hrozí i operace... Nevypadá to, že by proti Mostu hrál. Takže budeme hrát se Studíkem a Kratochvílem coby stopery?:/ (Suchý má stop na jeden match za 4 žluté) - nebo se stáhne "konečně" Holenák?

  13. fotbal jak víno :-)

    Sir     před 19 lety 28.03.2006 12:02 |  
    0 0

    Konečně nadprůměrnej ligovej zápas...jen ten výsledek!Boleslav hrála fakt výborně a ono když se hráči dostanou do euforie,tak to jde pak samo a taky když se hraje před vyprodaným stadionem,kterej neúnavně skanduje(zahrnuju i slávisty,byli pořádně slyšet :-) *jednou za čas prohra neuškodí,doufám že na hráče to bude mít pozitivní dopad a nakopne je to!

    • Re: fotbal jak víno :-)

      PetCC     před 19 lety 28.03.2006 13:36 |  
      0 0

      Dík za rozumnej názor. Vždyť i bodově je lepší jednou vyhrát a jednou prohrát, než hrát na nulu.

  14. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 28.03.2006 14:38 |  
    0 0

    Udělali jste mi radost slávistický kluci!!!! Čtyři kousky to se jen tak nevidí. A pozitivum pro vás je, že jste si zahráli konečně před pořádnou návštěvou!!!!!!!!!!! AŽ ŽIJE SPARTA!!!!!!!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 28.03.2006 23:25 |  
      0 0

      je čtyřka, to je něco. Vzpomínáš na podzim?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

      (host)     před 19 lety 29.03.2006 12:30 |  
      0 0

      Ty 4 kousky jsi mohl naposled vidět, když jsme vám je přidělili na podzim my.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

        (host)     před 19 lety 30.03.2006 19:27 |  
        0 0

        AT ŽIJE SPARTA!!!!!! nazdar.................. ať žije Mladá boleslav!!!!!!!! Slávisti jste fakt trapný!!!!!!

  15. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 28.03.2006 15:17 |  
    0 0

    Aspoň jsem si zafandil. Jen jednu připomínku, když za váma jede tolik slávistů, snašte se je aspoň uspokojit v podobě dobré a bojovné hry, můžete i prohrát, ale bojujte, to co bylo včera, nebyl boj hodný Slavie. Já vím, lehko se to řekne, ale my fandové to taky nemáme jednoduchý.

  16. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Bejbl     před 19 lety 28.03.2006 15:56 |  
    0 0

    Návštěvu zápasu v Boleslavi jsem bral jako hlavní dárek k mým včerejším 33. narozeninám. No nic. Ale beru to pozitivně, byl to oboustranně fotbal ke koukání, hold jsme to projeli. Utkání mělo tempo, rozhodčí pustil hru, některé jeho výroky byly diskutabilní, ale rozhodně zápas neovlivnil. Filmování nepřipouštěl, Piták to párkrát zkoušel, ale neměl šanci. V útoku s Vlčkem se moc neprosadili, v současné době je útok náš dost velkej problém. Vyhořela obrana, hlavně Kratochvíl byl špatnej. Nebýt Míry Holeňáka uprostřed, který dokáže podržet balón a rozhrát, byla by to z naší strany dost nakopávaná. Prostě nám ještě chybí trochu kvality k boji o titul. Ale ke stavu klubové pokladny a "kvalitě" vedení Slavie je úspěchem naše pozice v tabulce. Ještě pozn.: Na dnešním ligovém stadiónu MB jsem hrál jako dorostenec. Pravda, tehdy to bylo druhé hřiště, betonové ochozy. Ale není potřeba velký stadión, i ten boleslavský by nám stačil. Kdysi jsem četl něčí názor, že solidní stadion a diváci dělá min. 10 bodů v sezóně. Je to pravda, MB je toho důkazem. Richi, máš nějaké info o situaci o stadiónu? Dlouho se nic neobjevilo, asi hned tak neobjeví....

  17. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    Liuni     před 19 lety 28.03.2006 19:11 |  
    0 0

    Přestaň me už být uplakánkové a přiznej me si ,že to absolutně trapný výkon od Slavie.Některé vaše názory buď me aspoň trochu soudní.Za 1.faul na Švece nebyl.Za 2.první gol z ofsajdu také nebyl jednalo se o regulérní gol,nechtěj te se pořád vymlouvat.Pak jenom celému národu jsme pro smích,že věčně brečíme, a že nás zařízl rozhodčí,A přičem asi? Si ce je Královec sičák,jak to předvedl n a podzim proti Olomouci,ale tento zápas odpískal v pohodě a nijak jej neovlivnil

  18. Další kiks Jarolíma ?? aneb vraždění neviňátek očima Experta

    gary     před 19 lety 29.03.2006 03:43 |  
    0 0

    Zápas s Mladou Boleslaví je v zákulisí řazen možná hned za derby se Spartou. Nejde jen o to, že před sezonou Slávia uvažovala o Holubovi a Kuličovi(ne že bych s jejich příchody do Slávie souhlasil!!) ,kteří nakonec skončili v MB.Nebo o přestupu Michala Ordoše, talentovaného útočníka ,který se tak zoufale Slávii nedostává. Nebo snad o to ,že kamarádi pana Rosena z Čedoku dříve toužili vlastnit Slávii . Jde především o to ,že v Boleslavi pracují lidé, kteří museli odejít ze Slávie pro neschopnost. Nebo pro rozpory s ing. Leškou? Ale vždyť na tom zas až tak nezáleží. Dovedu si živě představit ,že Jarda Šeterle,Dušan Uhrin mladší(vid Jani) a Kudela prožívali slastný pondělní podvečer.
    Já naopak prožívám další těžký večer. Ne že by mne vzal debakl 4-1, to se prostě ve fotbale občas stává. Daleko těžší rána pro mne je ,že Karel Jarolím dokázal prokaučovat další zápas. Občas mu prostě nerozumím !! Jen těžko jsem skousával způsob vyhazovu Kolouška. Z pohledu klubu nesouhlasím ani s tím ,aby Matůš Kozáčik svůj obrovský talent utopil jako náhradník nějakého brankářského poutníka po klubech nižších soutěžích.Naprosto jsem nepochopil záměry Jarolíma v podzimním domácím zápase s Jabloncem a to nemluvím o prokaučovaném zápase doma s Anderlechtem ,kdy jsme nastoupili s příliš defenzivní taktikou. Nasazení Suchého s Kratochvílem vedle sebe v obraně proti MB se rovnalo vraždě neviňátek.
    Z povzdálí nezaujatého pozorovatele jsem obdivoval hru Synotu pod trenérem Jarolímem. Rozhodně si myslím, že i s kádrem který má v současné době k dispozici hrajeme maximum.
    DŮRAZNĚ však upozorňuji ,že "nízkorozpočtová "cesta dostává povážlivé trhliny. Po letošní sezoně s největší pravděpodobností odejde Piták, Holeňák a se současným trendem posilování si budeme muset zvykat na daleko častější debakly.
    Trenér Jarolím dostal z kádru maximum. Ted bude muset pomoci klub. Odklonit se od nabídek pseudomanažerů alá Bohuš Víger, Puček a vrátit se k osvědčeným šíbrům Zítkovi, Paskovi .
    Ale hlavně, jak říká Pavel Kuka. Chtěl bych se brzo dočkat z úst vedení Slávie. „Nebudeme neustále snižovat rozpočet ,konečně se nám podařilo vytvořit rozpočet hodný jménu Slávie.“ Kéž by byl stejný jako ten té hokejové Slávie. Pak by bylo zase na co koukat a lidi by se na Strahov jen hrnuli :-)

  19. Re: Mladá Boleslav - Slavia 4:1

    (host)     před 19 lety 29.03.2006 06:51 |  
    0 0

    I Slavia má svoje dny.
    Tak asi takhle to nějak bude. Zápas v MB se nám nepovedl, nemám dojem že by nás rozhodčí až tak zase řezal. Spíše jsme se řezali sami, útok je v celku neškodný a kromě Vlčka a Holeňáka nebyl nikdo, kdo tomu chtěl pomoci. Tentokrát i náš kapitán Piták byl trochu mimo. A hlavně byl mimo náš trenér Jarolím. Paradoxem celého utkání je fakt, že v posledních deseti minutách při troše štěstí jsme mohli dát tři góly a byla by to ještě legrace. Po zápase bylo všechno celkem O.K. ale když jsme jim volali, že jsme s nimi, mohlo jich přijít poděkovat víc. Opět se ukázala přirozená inteligence a slušnost Mirka Holeňáka. A jestli mladýmu Jarolímovi tečou nervy, tak ať se sebere a jde dopr...... Jel jsem domů a cestou jsme se shodli, že Holeňák je ten, kdo by měl být využit možná i jako kapitán. Jinak M.Švecovi přeji brzké uzdravení, pohled to nebyl vůbec dobrý, ale rychlá pomoc našeho lékaře pomohla. No a v sobotu na Most. Snad se naši proberou a otřepou, spadnou z hrušky dolů a opět zabereme. Tak se mějte a zdravím vás všechny Sokrates