Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Příbram 1:0

Další podprůměrné ligové utkání sehráli slávisté na Strahově, tentokrát však se šťastným tříbodovým koncem.

Sestava: M. Vorel - M. Krajčík, R. Dosoudil, M. Suchý, D. Hubáček - K. Piták, L. Jarolím, M. Holeňák, D. Kalivoda (77. Z. Hercegfalvi) - P. Fořt (46. S. Vlček), R.M.B. Gaúcho (65. M. Černý)

Góly: 79. K. Piták

Lavička: M. Kozáčik, K. Kratochvíl, A. Granovski, M. Švec


Zápasový report:
 
Slávisté sehráli třetí domácí utkání v řadě a jak se pomalu stává zvykem, opět je přivítaly prázdné tribuny. Většina rádoby slávistů dala pravděpodobně přednost televiznímu přenosu. Právě to bylo asi příčinou, že na fotbal se prakticky nedalo koukat. Před sedmnácti stovkami diváků opravdu nemůžeme čekat, že bude o co stát. Navíc na Strahov přijela Příbram s těžce defensivní taktikou.
 
Trenér Jarolím opět nemohl počítat s Hrdličkou a Šventem, šanci tak dostal Kalivoda. V útoku poprvé od začátku nastoupil Gaucho. Celý první poločas jsme čekali, kdy že se začne hrát ten prvoligový fotbal, ale stále to nepřicházelo.
 
Druhý poločas nezačal o moc lépe, trenér Jarolím pochopil, že Příbram je neškodná, a tak jsme postupně přešli na hru se třemi obránci. Krajčík se vysunul do zálohy, Piták hrál ve středu za útočníky. Slávisté si vytvořili alespoň jakýsi tlak, hru oživil i Černý, který nastoupil na levý kraj zálohy. Jako správný kapitán rozhodl Piták, v té době hrající na postu útočníka. Důležité tři body tentokrát zůstaly doma.


Průběh zápasu:
 
30. – po Jarolímové přihrávce v nadějné situaci Holeňák jen přestřelil
38. – tentokrát vysoko přestřelil Fořt
41. – Gaucho po rohovém kopu málem hlavou dostal míč do sítě, skončil jen těsně vedle
46. – střídající Vlček běžel sám na branku, ale jeho střela se střelou ani snad nazvat nedala a šla po zemi daleko od branky
68. – Kalivoda se probojoval do vápna, kde trefil ruku jednoho z hostujících obránců, penalta se nepískala
72. – aktivní mladík Černý skvěle našel ve vápně osamoceného Kalivodu, který ve stoprocentní šanci trefil jen obránce
78. – Piták rozehrál akci na Krajčíka, který zprava nacentroval do vápna, kde náš kapitán skluzem dopravil míč do branky, když Vlček míč předtím netrefil. – 1:0
86. – Krajčík z přímého kopu pálil těsně vedle

Komentáře (42)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. 1:0 se počítá

    Sir     před 19 lety 18.03.2006 17:51 |  
    0 0

    ještě,že toho Pitáka máme,díky Karle*ale to,co se dělo na trávníku asi moc lidí nenadchlo,moc se na to koukat vážně nedalo*jenže jak mají hráči hrát na hranici sebeobětování na 120%, když tam nemají pro koho hrát...výkon hráčů roste podporou diváků a ti byli kde???*já jsem z města,které má 10 000 obyvatel a hraje se u nás krajskej přebor a na zápasy chodí pravidelně kolem 400 lidí!*A na tým kterej bojuje o čelo 1.ligy nepřijdou ani 2 tisícovky?vždyť je to směšný...přece nechcete,aby měla Slavia nejnižší návštěvy v lize a byla pro výsměch...to si tenhle klub ani hráči nezaslouží!

    • Re: 1:0 se počítá

      (host)     před 19 lety 18.03.2006 20:54 |  
      0 0

      HRÁČI TO HRAJÍ PRO SEBE, A JSOU ZA TU ÚROVEŇ VELMI DOBŘE PLACENI.

      • Re: 1:0 se počítá

        laurus     před 19 lety 19.03.2006 14:16 |  
        0 0

        To je furt keců, že za ty příšerný výkony může málo diváků. Já si vždycky říkám, mám tohle zapotřebí?
        Jedu tam 50 kilometrů a pak děsná kosa, smrad z buřtů, kapání za střechy, ten samolibej kretén s doutníkem a hlavně takovejdle fotbal?!
        Jedinej frajer na kterýho by se člověk těšil. Chodím, ale je to pokaždý těžší a těžší.
        Ať hrajou a lidi příjdou!

        • Re: 1:0 se počítá

          (host)     před 19 lety 19.03.2006 21:17 |  
          0 0

          Houby, lidi neprisli, i kdyz se hralo za Cipra (roku 2000)) dvacet perfektnich zapasu v rade. EdCable

  2. Re: Slavia porazila Pribram

    gary     před 19 lety 18.03.2006 18:06 |  
    0 0

    Nemelte tu pořád ty hovadiny ohledně návštěvy. Pokud by na Strahově běžela Káča Neumanová a přišla tak slabá návštěva, tach pochopím, že pořadatelé budou naštvaní. Ale copak se má hrát fotbal v takové kose??? Mne by docela zajímalo, proč by diváci na dnešní zápas měli přijít ??? Aby chytli rýmu ,viděli jeden ušmudlanej gol ,koukali na hráče kteří by před pěti lety podávali míče na tréninku ??? Neblázněte !!!

    • Re: Slavia porazila Pribram

      PetCC     před 19 lety 18.03.2006 18:28 |  
      0 0

      V Praze by nepřošli lidi ani na Neumannovou, když před pár lety atakoval Dvořák v desetiboji na Strahově 9000 bodů, tak tam bylo taky jenom pár lidí.

    • Re: Slavia porazila Pribram

      Sir     před 19 lety 18.03.2006 19:12 |  
      0 0

      O tom jestli je kosa nebo ne to není,na Slovácko přišlo 4100,což je rozhodně důstonější kulisa!*

    • Re: Slavia porazila Pribram

      Buntaro     před 19 lety 20.03.2006 08:33 |  
      0 0

      Slavie : Příbram 1707 diváků, Blšany: Liberec 2156 diváků!!!!!!!! Nesváděj TO na zimu! Je to ostuda.

  3. Re: Slavia - Příbram 1:0

    (host)     před 19 lety 18.03.2006 18:43 |  
    0 0

    docela ne prekvapil David Kalivoda.myslim ze odehral nejlepsi zapas ve slavii. jo a taky je skoda ze gola nepripsali Milanoj Cernymu. dejva

  4. Re: Slavia - Příbram 1:0

    (host)     před 19 lety 18.03.2006 20:39 |  
    0 0

    Pět komentářů mluví samo za sebe!
    Opravdu, ale opravdu ""povedené ligové utkání"".
    Opět, bez vlastního stadionu to nepůjde!

  5. Re: Slavia - Příbram 1:0

    (host)     před 19 lety 18.03.2006 20:41 |  
    0 0

    Otřesný výkon. Na to se opravdu nedalo koukat. Tak jsem alespoň sledoval naši "posilu" Gaucha - za celou dobu, co byl na hřišti, neměl ani jednu povedenou akci, tedy akci, po níž bychom byli na tom po jeho zásahu lépe než předtím. Hadr na holi. Jediný, komu to na hřišti myslelo, kdo zkoušel něco vymyslet, byl Kalič.
    Zřejmě ale Karel Jarolím bude spokojený. Všichni hráli "odpovědně", což znamenalo, že nedělali větší chyby a pro jistotu ani nic nezkoušeli. Proti deseti bránícím hráčům se útočilo v pěti, pět lidí pěkně bránilo pro případ, že by se někdo z Příbramáků čistě náhodou rozběhl dopředu. Totální alibismus. Zvlášť první půle - nakopávané vysoké balony na nikoho - holomajzna.
    Čím dál víc dávám za pravdu Garyho názorům na naše posily v posledních dvou letech. Jestli odejde i karel Piták, pánbů s námi.
    Tantalos

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      (host)     před 19 lety 18.03.2006 20:48 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, vůbec nic pozitivního nelze napsat, až na to, že máme tři boby. Kdyby se bodovala hra jsme hluboko v mínusu.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        (host)     před 19 lety 19.03.2006 09:24 |  
        0 0

        Mohl byste mi nikdo sdělit sladké tajemství, který klub z ligy by byl v plusu?
        Alibistické bránění v pěti, to tam jako vzadu měl bejt 1 člověk, jako za Czaplára? Jóo to byly časy, vepředu jsme hráli úplně stejně, a vždycky se člověk bál, že se soupeř dostane do přečíslení, jak všichni útočili.
        Náhodou jsem na tom Strahově byl, kdybych byl hráčem tak pro ty fandy co tam jsou, hlavně myslím ty pivní pupky co sami uměj hovno ale jsou strašně chytrý a furt řvou na hráče hejbejte se a podobný věci, hraju taky alibisticky.

        Fanda z Písku

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          (host)     před 19 lety 19.03.2006 10:51 |  
          0 0

          Ale ono to opravdu bez měnění míst, hry po křídlech a pohybu bez balonu nejde. Nakonec je lepší, když už po pěkném útočném fotbalu prohrajeme třeba 3:4 a ztratíme tři body, než když hrajeme 0:0, ani nevystřelíme na bránu a ztratíme dva body.
          Tantalos

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            (host)     před 19 lety 19.03.2006 11:57 |  
            0 0

            Chtělo by to názor někoho, kdo fotbal hraje, aby napsal jak se hraje na hřišti, jáké bylo údajně na Strahově, takhle když se baví laikové.
            Abych napsal co se nelíbí mě, třeba by se mohli hráči častěji se pokoušet o akce podobné té, po které jsme dali góla Olumouci, jak se hezky prodral Holeňák až do pokutového území, myslím že takto i po 70 minutě začali hrát(myslím styl hry, prostě se do pokutového území prodrat), možná byl gól toho vyústěním, a pak moje oblíbená střelba z dálky. Nevím jestli je dobré kritizovat, když chybí docela důležitý hráč do kombinace Švento, nebylo by naopak dobré jim vyseknout poklonu, že i bez takového platného hráče dovedou udělat body?
            Co furt chcete dobrou hru, já si fotbal, který hraje Slavia, užiju i bez dobré hry, možná proto taky nejsem taky tak všímavej a následně tak kritickej.
            fanda z Písku

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              (host)     před 19 lety 19.03.2006 12:00 |  
              0 0

              Jo fanda, kterej fandí srdcem, tomu stačí když vidí, jak ten druhej je impotentní ke spokojenosti.
              Fanda z Písku

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              (host)     před 19 lety 19.03.2006 15:37 |  
              0 0

              Jsou mužstva, která mohou být šťastná, když si vymodlí gol třeba z penalty a mají tři body. Třeba Blšany, Teplice nebo ostatní regionální šampioni. Ale jestli chce zůstat Slavia pojmem celorepublikovým, tzn. že jí fanděj lidé třeba i v Ostravě - a ze staré prestiže zůstává bohužel jen hodně málo - , musí nabídnout víc než nudnou okopávanou a zakopávanou, kdy se za celé utkání vystřelí na branku soupeře jenom jednou. Musí hrát strhující, pohledný fotbal, ne nudné alibi. Slavia prostě není Příbram a nemůže si odpuzující fotbal dovolit. I když Slavia šetří, přece jen jsou hráči placeni mnohem lépe než v Blšanech a Příbrami a víc se od nich očekává. A lepší prohra po strhujícím boji než ušmudlaná výhra, na kterou se nikdo nechce dívat.
              Show must go on.
              Tantalos

              • Re: Slavia - Příbram 1:0

                mart     před 19 lety 19.03.2006 19:36 |  
                0 0

                jj Tantalos, v principu je to spravne. Dozajista by to tak melo byt. Nechci nic obhajovat, ale ... hrajeme v lize, kde v sedmi zapasech padlo 10 golu!!! jj, souhlasim, ze treba Arsenal vetsinou prejede muzstva ze spodu tabulky o parnik ( ale - VETSINOU, a ne VZDY, a pak bych snad jeste dodal, ze zatim nejsme uplne stejne dobry jako Arsenal - ne zcela nahodne sem si vybral Arsenal :-) - zaprvy se mi jejich hra v poslednich letech moc a moc libi, a za druhy se po tydle sezone prevleknou z teChto idiotskych dresu zpet do cerveno-bile kombinace :-).zdravi mart

  6. Re: Slavia - Příbram 1:0

    (host)     před 19 lety 19.03.2006 10:56 |  
    0 0

    Sleduji tu debaty o navstevach jiz delsi dobu. Myslim si, ze je to stav krasne vypovidajici o mysleni a urovni vedeni ceskeho fotbalu jako celku i jednotlivych klubu. Neni to tak, ze divak musi prijit a my, kdyz bude pravidelne chodit, zacneme jezdit po zadku a bude dobry obcerstveni a hezky stadion. Je to tak, ze se nejdrive musi investovat, vsechno rozjet, hrace nutit makat a pak pockat, zda se to ujme. Kdyz ano, je vyhrano, kdyz ne, holt se musim smiriti s tim, ze fotbal netahne. Nedovedu si predstavit, ze by v NHL rekl majitel Capitals: Ty vole, mame Jagra, mame krasny stanek, ty divaci jsou debilni, ze nechodej. Vubec. Po sezone, kdy se ani na play off nedarilo vyprodat, se nasral, vsem rekl, ze to delaj spatne, kdyz divaci nechodej, polovinu lidi propustil a zkusil to znova. To tady nikdo neudela, porad si vsichni budou stezovat na lineho divaka. Divak je zakaznik, paklize ho vic bavi sedet doma u tv, je to ciste jeho vec, kterou musi ti, co behaji po hristi, respektovat. A chteji-li toho divaka mit na stadione, musi pro to udelat obrovsky kus prace a ne jen vykecavat.
    Slavia dela nektere kroky, ktere jsou marketingove naprosto kontraproduktivni. Jak asi divaka nadchnou stale diskuse ohledne solventnosti? Jak ho asi nadchne, ze Slavia jiz desitky let mluvi o stadionu, ktery proste neni? Jak ho nadchne, ze o dulezitych obchodnich vecech rozhoduji dirigenti ci kameramani? Ze anglicky vlastnik se ani neobtezoval dosadit sem vlastniho cloveka, ktery by kontroloval, jak se zachazi s investici? Je toho hodne. Slavia je obrazkem naprosto nefunkcni firmy, kterou tahne par schopnych jedincu kdesi dole v hierarchii a hlavne tradice a znacka. A to je zalostne malo. Dokud se to nezmeni, vice lidi bude jen tehdy, kdy prijede nejaky poradny souper. Potom se totiz prijdou lide vesmes koukat na nej.
    Byval jsem fanda-srdcar. Jak starnu, jsem jim cim dal min a zvazuji sve priority, mam pritelkyni, mam spoustu moznosti. Jen to, ze je Slavie Slavii me uz do hlediste nepritahne. Musi toho byt vic. Takhle jsem ve stavu, kdyz zajdu na pohary, obcas kouknu na tv a obcas si jen zvedave ctu vysledky. A neni to lenosti, verte, ze ne.
    Petr

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      (host)     před 19 lety 19.03.2006 11:23 |  
      0 0

      Amen
      Tantalos

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Jacobs     před 19 lety 19.03.2006 12:43 |  
      0 0

      Souhlas

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      lucky-pilda     před 19 lety 20.03.2006 16:37 |  
      0 0

      ten majitel capitals musi bejt ale peknej idiot, kdyz potrestal fakt, ze maj debilni fanousky, ktery i pres zminovane skutecnosti nechodej tim, ze vyhodil polovinu lidi ... bud se jich chtel jen jednoduse zbavit, nebo nevim. liny divak ne v pripade slavie proste fakt. do edenu, i kdyz byl tesne pred rozpadnutim, chodilo 5tisic na slabsi soupere. na strahove si z edenu za pul az trictvrte hodky, coz neni moc. ze enic nema ve slavii vlastniho cloveka? a co treba collecot?! i na mnohem horsi tymi chodi i pres zimu a mnohdy horsi stadiony vic lidi. nehlede na srovnani s ligami, ktere na tom jsou urovni podobne - madarsko, rumunsko, chorvatsko, ... vsude chodi nekolikrat vic lidi i pres korupcni afery, nizkou atraktivitu a dalsi moznosti traveni volneho casu, kterymi se tu porad vsichni ohanite! proste nic nez lenost!!!

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        (host)     před 19 lety 20.03.2006 17:32 |  
        0 0

        Mily pane,
        bud jste muj prispevek cetl jen jednim okem, nebo Vas nechapu. M. Collecot je v Anglii, kazdy i trochu dobry manazer Vam povi, ze bez pritomnosti se proste ridit business neda. V me blizkosti mam dva lidi, co zkousi tyden co tyden letat tam a zpet a i tak si stezuji, ze je to spatne, ze se budou muset chte nechte proste prestehovat. Kdysi, jeste v Edenu, byla situace a nalada kolem Slavie radikalne jina. To je fakt. Dalsi fakt je, ze cely cesky fotbal byl v povedomi vniman lepe, nez dnes.
        Ja mam volny cas a ten musim rozdelit mezi me zajmy. Ceskemu fotbalu se dari vyubojovat cas cim dal mene lidi, i ja odpadavam. To, ze nekde chodi lide ne fotbal prese vse je jejich vec, stejne jako ma, ze se mi za stavajici situace chodit na fotbal nechce. Ten majitel Capitals byl velmi chytry, zjistil, ze jedina moznost, jak vydelat prachy, je pritahnout lidi, i kdyby se zuby nehty branili. Proto delal zmeny, kapiert?

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          lucky-pilda     před 19 lety 21.03.2006 09:32 |  
          0 0

          nevim, jak collecot v anglii je nebo neni. pokud je, tak enic za "sveho cloveka" povazuje nekoho jineho, kdo zrovna nemusi nutne byt britskym obcanem, v tomto pripade bych to videl na rosena nebo na lesku. tim ovsem nechci rict, ze bych byl s pusobenim enicu spokojen, spise naopak. kdyby treba jen fanousci sparty uvazovali tak jako ti nasi, tak na letny sou dneska navstevy jako na oblastni prebor - sparta hraje dole, stadion o moc lepsi nez strahov rozhodne neni, a hlavne skoro nikdo nepochybuje o jejim korupcnim jednani, a to ve velkem. v usa je situace taky uplne jina. nechci ovsem, aby si z ni nase liga vzala vzor - vetsinu zapasu se nefandi, atmosfera tedy nulova a polovina lidi si tam de dat hamburger a colu a hokej jim je ukradenej. zajimalo by me, jak onen majitel capitals dopadnul, jestli se mu povedlo divaky pritahnout, a kdyz, tak jak. hrackou ke kazdy vstupence?

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            (host)     před 19 lety 21.03.2006 19:09 |  
            0 0

            Sparta marketingove je uplne, ale uplne nekde jinde. Jeji znacka je, at si rika kdo chce, co chce, mnohem lepe prodejna, nez Slavia. Servis na Letne je mnohem lepsi. Stadion je to mnohem lepsi a hlavne, je to DOMA. Sparta je solventni. Je to uspesna firma a zatim, narozdil od nas, nema nikoho v afere odsouzeneho. Atd. Tahle diskuse asi nema cenu, proste jsem vyjadril nazor, vy mate svuj a asi se neshodneme. Myslim si vsak, ze je mnoho slavistu uvazujicich jako ja. Petr

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              lucky-pilda     před 19 lety 22.03.2006 10:16 |  
              0 0

              samozrejme, ze je to vec nazoru, ale mne se jejich stadion o moc lepsi nezda. a kdyz chcete mluvit o domove, tak pripominam, ze kdyz nam prestehovali stadion z letny do edenu, navstevy neubyly, hokej hrajeme taky na druhy strane prahy, a navstevy se zvysily. v korupcni afere je rozdil, ze my mame sice nekoho odsouzenyho, ale za to, co delal pred tim, ne potom, co je ve slavii. ja osobne neznam spartana, kterej by si myslel, ze by se tam nepodplacelo. mnozi uznavaji, ze se to delalo/dela ve velkem.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      (host)     před 19 lety 21.03.2006 11:18 |  
      0 0

      Sorry,ale to takhle ubohou návštěvu neomluvá........

  7. Re: Slavia - Příbram 1:0

    japhy     před 19 lety 19.03.2006 13:43 |  
    0 0

    No jo, tak co k tomu říci...První půle byla rozhodně strašidelná, my prostě nemůže hrát na nakopávaný balóny, to nám nikdy nešlo. Přesto jsme si vytvořili dvě velice dobré šance - Holeňák, Fořt. Na druhý poločas se podle mě dalo docela dobře koukat, začalo se hrát o hodně víc po zemi a taky hodně pomohlo přeskupení našich řad( myslím, že takhle bychom proti podobně hrajícím soupeřům měli nastupovat od začátku, případně na tento systém přejít flexibilně během hry).A přišly i šance. Takže celkově ten zápas za moc nestál, ale přesto jsme si dokázali vytvořit dost šancí. Co je ale podle mě stašný, to je hra našich soupeřů, potažmo výkony hostujících mužstev v naší lize obecně. Zde musím, i když nerad, pochválit Spartu, která se i venku snaží hrát dopředu. Naštěstí jí to moc nejde :). Většina se ale snaží bránit, bránit a zase bránit. A jelikož kvalita "favoritů" není taková, stačí prostě dobrý trenér, nechuť útočit a běhaví hráči soupeře a na ošklivý fotbal je zaděláno. Na to je jediný recept, a to rychlý gól. Jenže to už je zase jiná pohádka. O klidu a rozvaze...Jinak, kdyby Krajčík nenahrál na gól, je to z jeho strany bída. A nutno pochválit Holeňáka-snad jako jediný se po celý zápas snažil hrát konstruktivně, obcházet soupeře a slepě nenakopávat.

  8. Zástupci Celticu Glasgow na Příbrami

    (host)     před 19 lety 19.03.2006 14:50 |  
    0 0

    Před včerejším zápasem s Příbramí jsme u vstupní brány viděli nějaké nezávislé pozorovatele, kteří podle jejich taxikáře dělají i nějakou práci pro Celtic Glasgow. Nezjistili jsme ale, na koho se konkrétně přijeli podívat, ale rozhodně to bude někdo z SKS:-)Pokud se někomu podaří tuto informaci potvrdit a případně zjistit něco bližšího, publikujte to prosím co nejdřív na tomhle webu.

    • Re: Zástupci Celticu Glasgow na Příbrami

      Markus     před 19 lety 19.03.2006 20:24 |  
      0 0

      Jen si tipnu, zajímali se o Pavla Fořta.

      • Re: Zástupci Celticu Glasgow na Příbrami

        (host)     před 19 lety 19.03.2006 20:41 |  
        0 0

        Jojo, taky jsem to navrhoval v naší minidiskuzi..Je to typově hráč pro skotskou ligu.

  9. Re: Slavia - Příbram 1:0

    mart     před 19 lety 19.03.2006 17:41 |  
    0 0

    ...jj, ale z hlediska dnesniho vysledku Liberce, ma tenhle vysledek najednou uplne jinou prichut...mart

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      (host)     před 19 lety 19.03.2006 19:25 |  
      0 0

      tak tak

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      PetCC     před 19 lety 19.03.2006 21:50 |  
      0 0

      taky Teplic

  10. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Markus     před 19 lety 19.03.2006 20:23 |  
    0 0

    Na zápase vidím jednu jedinou pozitivní věc a to že jsme ušmudlali vítězství. Je pěkné že jsme měli téměř celý zápas míč na kopačkách, ale k čemu to vedlo? Nakopávané míče do vápna neumíme zpracovat, dobrého hlavičkáře tam po odchodu Latky nějak nevidím a hráče co by pohotově z voleje míč střelil po zemi také ne. Furt se to snažíme šmudlit po zemi kombinací, jenže obvykle se soupeři povede někde mezi devátou a desátou přihrávkou míč zablokovat a my můžeme začít znovu. Vypadá to že se hráči naivně snaží dojít s míčem až do branky. O tom že by se našel někdo s odvahou vystřelit z dálky ani nemluvím, potřebovali bysme někoho typu Patrika Bergera. On by nám teda Patrik pomohl i jinak, protože ta záloha je vážně děs. Líbil se mi Holeňák, ale zas tam měl na začátku tu netrefenou hlavičku kterou dostal do gólovky soupeře, ten se toho naštěstí lekl. Řekl bych že současná Slavie umí dobře hrát proti soupeřům kteří otevřou hru, ale má překvapivé problémy proti slabším týmům které nemají techniku a uchýlí se k betonování. To není dobré, soupeři to vidí a pokud z nás budou mít strach, budou betonovat a spoléhat na brejky. Jak primitivní, ale jak účinné.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      mart     před 19 lety 20.03.2006 13:58 |  
      0 0

      .. s tim Bergerem, no nevim - i tak je to jen v oblasti teorie,... ale myslel sem, ze prave na ty sraby(kterech je dneska v kapr-liga vetsina)by mohl platit Gaucho ?! .....njn, asi sem se zase spletl.mart

  11. Re: Slavia - Příbram 1:0

    (host)     před 19 lety 19.03.2006 21:51 |  
    0 0

    Vždyť je jasné kdo po této sezoně odchází. Je to ptáček Pitáček.

  12. Re: Slavia - Příbram 1:0

    gary     před 19 lety 19.03.2006 21:55 |  
    0 0

    Jen pro upřesnění ,já osobně nepovažuji fotbal proti Příbrami za tragický. Sice je pravda, že jsem seděl pěkně doma v teplíčku ,a nenechal se ovlivnit rozumbradama z Novy.Naopak Dosoudil,Krajčík, Piták,Jarolím,Holínka,Kalič odehráli solidní zápas. Ve druhém poločase Jarolím správně přeskupil řady. Prostě hlavní problém je v kvalitě hráčů a to především útočníků. Překvapilo mne , že nehrál Vlček od začátku a později už se do zápasu nedostal ,přesto se ukázalo ,že právě takovýto hráč nám v zápase nejvíce chyběl. Fořtíka mám rád ale ….,Další kapitolou je Gaucho.Co lze očekávat od hráče který za posledních šest let prošel šesti kluby ??? Možná ho dostal někde Puček místo kapříků. Pokud se však podaří sehnat nějaký zajímavější útočník než byl Černoch ,pak jsem přesvědčen ,že i takový výkon jako jsme předvedli proti Příbrami přinese daleko větší golovou nadílku.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      (host)     před 19 lety 20.03.2006 14:38 |  
      0 0

      Tak mě napadla "správná teorie", není on pan Puček na výplatní pásce Slavie za nějakou pomoc v minulosti? :o)

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        (host)     před 19 lety 21.03.2006 11:19 |  
        0 0

        třeba zápas v Liberci na jaře 95???nebo doma s teplicema na jaře 2000???to byla opravdu "pomoc"...:-///Harry