Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Plzeň 1:1

Fotbalisté Slavie v této sezoně nedokázali porazit Plzeň. I v domácím zápase jsme pouze remizovali 1:1, přestože jsme měli více ze hry. Konkurenti nám tak mohou opět bodově utéct.

Zápasový report:
Na Strahov dnes přijela Plzeň, tedy tým, který Slavia musí bez problémů porazit, pokud chce pomýšlet na příčky nejvyšší. Domácí fotbalisté nás ale občas dokáží i překvapit, tentokrát díky tragickému výkonu darovali hostům jeden bod.
 
Základní sestava zůstala v podstatě nezměněna, jen dnes poprvé od začátku dostal šanci mladík Petr Janda. Pro mnohé to mohlo být překvapení, ale Hrdlička se Šventem jsou stále zraněni a současná forma zkušenějšího Kalivody asi nebude nejlepší, jak nám ukázal v minulém utkání.
 
Sestava přihlížejících diváku na stadionu byla ovšem též oslabená, přišlo snad ještě méně diváků než v pondělí, oficiálně cca 1800. Před prázdným stadionem se asi dobře nehraje a naši oblíbení fotbalisté to hned z počátku dokazovali. Na fotbal se opravdu nedalo koukat, takže příště se dá očekávat další prořídnutí ochozů. Od začátku se hrálo podprůměrné utkání plné chyb a nepřesností, očekávaná slávistická útočná hra zůstala kdesi daleko. Světlým momentem byl až gól vstřelený Fořtem a několik minut poté, kdy to vypadalo, že se sešívaní probudili a nějaký ten gól přidají. To však brzy skončilo, když naši hráči nepochopitelně přestali na chvíli hrát a čekali na píšťalku rozhodčího, která měla odpískat míč za čárou. Ta se však ozvala až po chvíli, ale znamenala penaltu po zásahu Jarolíma. Stejný hráč v posledních minutách neproměnil darovanou penaltu a poslal nás všechny naštvané domů.


Průběh zápasu:
8. minuta – Miroslav Holeňák podnikl odvážný průnik půlkou hřiště, dostal se až k vápnu a přihrával na hlavu Fořtovi, ale v tvrdém střetu však hlavičkovat nedokázal.
10. minuta – Petr Janda vyslal do brejku Stanislava Vlčka, ten na levé straně na hranici vápna zasekl, pokusil se o centr, ale odražený míč se dostal k Hubáčkovi, který ihned poslal centr do vápna na Fořta, ten však hlavičkoval těsně vedle.
11. minuta – Robert Vágner si naběhl na střed hřiště před vápno a vyslal prudkou ránu na bránu, ale přímo do náruče Michala Vorla.
13. minuta – Pavel Fořt krásně obloučkem vyslal za obranu Vlčka, ale scházel mu krok, aby míč tečoval před vyběhnutým brankářem.
25. minuta – Matej Krajčík poslal z pravé strany do vápna na Pitáka, ten už se po zpracování málem dostával do zakončení, ale skákavý míč mu v poslední chvíli ukopli obránci Plzně.
34. minuta – Krajčík poslal centr do vápna, kam si nabíhal Janda a ve střetu s brankářem už míč směřoval do brány, ale obrána včas dokázala odkopnout.
35. minuta – Z následného rohu se míč dostal opět k Jandovi, který hlavou vracel do vápna, kde chtěl Fořt z otočky z první trefit  míč, ale to se mu nepodařilo a pouze promáchl.
42. minuta – Hubáček zahrával standardní situaci na Fořta, který pěkně přiťukl na malé vápno na Pitáka, který v pádu přestřelil.
48. minuta – Robert Vágner zahrával standardní situaci z 23 metrů, ale jeho střela skončila mimo tyče.
53. minuta – Limberský zahrál z levé strany standardní situaci, jeho centr letěl na vzdálenější tyč, kde byl Rada a ten z první prudce vypálil, ale Vorel v pádu vyrazil.
58. minuta – Krajčík zahrál roh na Pitáka, první hlavičkový souboj dopadl nerozhodně, obránce Plzně pak znova chtěl odhlavičkovat, ale to se mu nepodařilo, takže se míče zmocnil Piták a ihned poslal pěkný oblouček na malé vápno, kde přesně hlavičkoval Fořt. 1:0.
61. minuta – Slavia podnikla rychlý brejk, kdy šli na bránu Vlček s Fořtem, ale jelikož byl Fořt po chvíli obsazen, tak se Vlček pokusil z úhlu o zakončení, ale selhal. Přitom měl možnost zvolit nahrávku na nabíhající hráče z druhé vlny.
63. minuta – Další z rychlých akcí, míč se dostal ke Krajčíkovi, který poslal centr do vápna, ale hlavička Vlčka skončila nad bránou.
63. minuta – Holeňák si ve vápně narazil s Vlčkem, ale jeho střela z 11 metrů skončila v náručí brankáře.
70. minuta – Ve vápně fauloval Jarolím plzeňského Limberského a byla nařízena penalta. Tu proměnil Barteska. 1:1.
71. minuta – Po standardní situaci Jarolíma hlavičkoval Holeňák, ale pouze do tyče. Plzeňští obránci nakonec odkopli na roh.
90. minuta – Ve vápně byl faulován Karel Piták a byla nařízena penalta. Tu však neproměnil Lukáš Jarolím, trestuhodně přestřelil.

Smolař utkání
Volím Lukáše Jarolíma. Dnes si vypil kalich hořkosti. Zavinil penaltu a zároveň nedal v poslední minutě. Bůh ví, jak moc nás tyto dva ztracené body budou mrzet v konečném zúčtování. Tabulka bude totiž velice vyrovnaná. Snad se všichni vzpamatují a ze Zlína přivezou tři body.
 
Slavia – Plzeň 1:1 (0:0)
Sestava Slavie: Vorel – Krajčík, Dosoudil, Suchý, Hubáček (71. Gaúcho) – Piták, Jarolím, Holeňák, Janda – Vlček (79. Hercegfalvi), Fořt (86. Kalivoda)
Branky: 58. Fořt – 70. Barteska

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    (host)     před 19 lety 04.03.2006 16:37 |  
    0 0

    dO PRDELE DĚTE MÁ TE PO TITULU ŽE SE NESTYDÍTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      rudahvjezda     před 19 lety 04.03.2006 17:22 |  
      0 0

      ty jdi do háje, ty "slávisto"...

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        (host)     před 19 lety 05.03.2006 08:30 |  
        0 0

        Byl to pekny zapas viď. Byl si nekdy na fotbale?????

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          (host)     před 19 lety 05.03.2006 09:06 |  
          0 0

          Jo zrovna včera"!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Re: Slavia - Plzeň 1:1

            (host)     před 19 lety 06.03.2006 09:55 |  
            0 0

            stálo to za prd , to nás všechny bude mrzet!!!!

  2. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    (host)     před 19 lety 04.03.2006 16:46 |  
    0 0

    to jsou tak zbytečně ztracené body, které ve finále budou chybět. zajímalo by mě jestli byl míč v autu nebo ne před penaltou proti nám. Ani jednou to nova neukázala. ten vůl co dělal rozhovory pochopitelně řekl, že nebyl, ale důkaz znuvu nepustili. zase na druhou stranu vytvořit si 3-5 šancí a nedat z toho gol je průser.

  3. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    (host)     před 19 lety 04.03.2006 16:54 |  
    0 0

    Dnes nekritizuji! Nechám si poradit, měl se mi tento zápas líbit? Žába na prameni bude v Anglii. Pan majitel bude asi zarytý sparťan! A pokud si jako fanda na stadionu zničím hlasivky, vůbec ničemu nepomůžu i kdybych se přetrh. Vše je o penězích a ty jsou jinde!!!

  4. hodnocení

    rudahvjezda     před 19 lety 04.03.2006 17:01 |  
    0 0

    vorel 6 - co měl, to chytil
    hubáček 4 - dozadu moc nemusel a dopředu hrůza. standardky? běs!
    dosoudil 5 - solidní výkon
    suchý 6 - docela se mi líbil
    krajčík 6 - dopředu dobrý, dozadu byl někdy pomalejší
    janda 4 - bojí se míče, nepřesný
    jarolím 5 - nehrál zle, ale zavinil penaltu a nedal tu naši...
    holeňák 5 - slušný výkon, dal tyčku
    piták 7 - velmi aktivní, nahrál na gól, líbil se mi
    vlček 5 - aktivní, to jo. ale bezzubý. tu situaci, kdy šli s Fordem sami měl řešit jinak
    fořt 8 - výborný, začíná hrát stabilně dobře. bojoval, vyhrával hlavy, rozděloval míče... a dal gól
    gaucho 6 - aktivní, důrazný, příště bych ho zkusil místo vlčka

    • Re: hodnocení

      (host)     před 19 lety 04.03.2006 17:34 |  
      0 0

      Byl jsi vůbec na tom?
      Vorel - špatně rozehrával.
      Krajčík - dopředu neukázal nic, stejně jako na Pitákovi byla vidět únava.
      Janda - možná trochu moc strachu, aby neudělal chybu, ale slušný průměr
      Gaucho - ani jediná dobrá akce, lítal tam jako hadr na holi.
      Fořt - skutečně velmi dobrý
      Tantalos

      • Re: hodnocení

        rudahvjezda     před 19 lety 04.03.2006 17:44 |  
        0 0

        jo, byl jsem na stadionu. vorel vykopával normálně, od rozehrávky tam není. krajčík hrál dopředu solidně, rozhodně po pravý straně chodilo víc akcí než po levý. janda neudělal chybu, protože se do hry prakticky nedostal. a gaucho to pode mne oživil, hrál důrazně a aktivně. do zakončení se nedostal, ale nemyslím, že vlastní chybou

        • Re: hodnocení

          (host)     před 19 lety 05.03.2006 09:08 |  
          0 0

          Gaucho hrál dobře hold dyž to tady čtu je vidět že fotbalu nerozumíte......... Michal Švec

          • Re: hodnocení

            laurus     před 19 lety 05.03.2006 10:39 |  
            0 0

            Prosímtě Michale Šveci.
            Proto vymysleli tečky a čárky. Buď "Gaucho hrál dobře. Hold dyž tady čtu je vidět, že fotbalu nerozumíte!". Nebo "Gaucho hrál dobře hold když to tady čtu. Je vidět, že fotbalu nerozumíte."
            Jak tedy vlastně ten Gaucho hrál?
            laurus

    • Re: hodnocení

      (host)     před 19 lety 05.03.2006 14:50 |  
      0 0

      To hodnocení se Ti hochu moc nepovedlo. Vorel-5,Hubáček-4,Dosoudil-6,Suchý- 5, Krajčík-4,Janda-5,Jarolím-5,Holeňák-6,Piták-5,Vlček-4,Fořt-6,Gaucho-5. Pitáka je třeba hodnotit coby tahouna týmu a to plní už dlouho dobu jen sporadicky.Dosoudil se začíná lepšit. Suchý sice neudělal velkou chybu, ale hrál dost nepřesně, což se týká tentokrát i Hubáčka. Krajčík na svého protihráče tentokrát nestačil. Janda je moc šikovný, ale nebude-li hrát na svém místě, budou fandové řvát na Jarolíma ať ho vyhodí, on jej pro klid přestane stavět a bude to hrozná škoda.Tak už dopadla řada talentů.

    • Re: hodnocení

      (host)     před 19 lety 05.03.2006 22:48 |  
      0 0

      Absolutne nesouhlasim s tvym hodnocenim krajnich beku, bylo to presne obracene. Hubacek vyborne a rychle podporoval utok narozdil od Krajcika. Kdyz byl mic vpravo, vetsinou ho dostal Pitak a musel cekat na Krajcika dobihajiciho zezadu, zatimco vlevo to Hubacek tahal a do tandemu mu chodil Janda, ktery byl bohuzel docela nervozni.

    • Re: hodnocení

      (host)     před 19 lety 06.03.2006 10:08 |  
      0 0

      Tak nevím jestli jste koukali na stejného Pitáka, ale ten co ho jsem viděl já, byl určitě jiný. Rozhodně mi nepřípomínal fotbalistu, ty jeho pokusy o střely byly tragický, dokonce bych řekl i směšný. Připomínal mi kluka na dětském hřišti, co se snaží za každou cenu hrát aktivně ,ale nějak mu to nejde. Piták mi trochu připomínal Včka, snaha obrovská , ale žádný um! Není to pěkná vizitka naší ligy. Ale to vlastně nebyl celý zápas.

  5. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    (host)     před 19 lety 04.03.2006 17:29 |  
    0 0

    Dneska to byla holomajzna jako za Csaplára. Záloha neexistovala a vůbec se přes ní nehrálo, jenom samé zoufalé dlouhé odkopy na protihráče. Začínalo tu už Vorlem. Vykopával nepřesně, na obsazené hráče a prakticky co výkop, to ztracený balon. Krajčík celkem slušné, sice jen 30 procent toho, co hrával na podzim, ale obrana docela ušla. Hubáček byl docela zoufalý, nikdo se mu neukazoval, neměl komu přihrát, z toho pramenily i ty jeho nepřesnosti. V záloze Lukáš Jarolím pitomě zavinil penaltu a svou ještě pitoměji zakopl. Hrozné. Oba Jarolímové selhali totálně. Proti zatažené obraně se musí hrát po stranách, a to ani Janda, ani Piták nedokázali. Janda mi připadal při ofenzívě nejspolehlivější ze zálohy, ale nikdo nemůže od debutanta chtít, aby zachraňoval málo makající mančaft.
    Holeňák slušný, byl jako Vlček (ten plzeňský) opora v defenzívě, ale vcelku lze říct, že záloha neexistovala.
    Střídající hráči Gaúcho a Zoltán hráli velké kulové. Nechápu, proč je Jarolím stavěl. Zoltán měl za celé utkání jednu slušnou akci, Gaúcho tam byl úplně na nic. Karel Jarolím tentokrát totálně selhal - největší pitomost byla střídat Fořta, který jediný se dokázal prosadit. Jako kdyby si Jarolímové vsadili na remízu.
    Tantalos.

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      (host)     před 19 lety 05.03.2006 11:15 |  
      0 0

      Ad zoufalé odkopy, když je šance trochu využít toho, že protivníkmomentálně není zalezlý na své půlce, proč toho nevyužít, třeba sprotým nakopnutím míče na soupeřovu půlku.

  6. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    Jacobs     před 19 lety 04.03.2006 18:02 |  
    0 0

    a) Jak jsme hráli se mi vůbec nelíbilo
    b) Když jsem měli víc ze hry měli jsme dát o gól víc než soupeř
    c) Mladého Jarolíma nemám rád už od jeho příchodu tak nebudu komentovat jeho dnešní výkon
    d) Je pravda že plzeňská penalta být neměla- podle mě jí předcházel míč v zámezí

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      (host)     před 19 lety 05.03.2006 10:09 |  
      0 0

      Jestli penalta byla nebo ne je ve finale uplne jedno..prohrali sme si to sami

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        Jacobs     před 19 lety 05.03.2006 13:46 |  
        0 0

        O tom není sporu jak píšu- nedali jsem o gól víc než soupeř

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        (host)     před 19 lety 05.03.2006 15:01 |  
        0 0

        Až do této chvíle jsem netušil, že jsme prohráli.

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          (host)     před 19 lety 06.03.2006 17:45 |  
          0 0

          Tak ses asi debil

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      bojler     před 19 lety 05.03.2006 16:09 |  
      0 0

      mas nakej duvod nemit rad lukase?

  7. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    Markus     před 19 lety 04.03.2006 18:29 |  
    0 0

    Takto se o titul nehraje. Opět hra bez zálohy a navíc chyběl strašně moc Švento, protože to byl on přes koho jsme na podzim často tvořili šance. Kouzlo Vlčka pominulo, zato Fořt se rozehrál do skvělé formy. Lukášovi se utkání nepovedlo, ale podívejte se, sám na tvorbu hry stačit nemohl. Co už vůbec nechápu proč proti soupeři jako je Plzeň hrajeme zalezlí na se systémem 4-4-2, jsem přesvědčený že proti takovým soupeřům máme hrát 3-5-2. Příští více tvorby hry a více rozvahy při útocích prosím. Děkuji

  8. Já to tušil...

    Sir     před 19 lety 04.03.2006 18:48 |  
    0 0

    tyhle zápasy se slabšíma neumíme hrát*Zápas začal až po gólu,věřím tomu,že kdyby padnul dřív,tak to vypadalo taky jinak,Plzeň přišla ukopat remízu a to ji bohužel vyšlo :-(!*Podle mě Gaucho hrál líp než Vlček(vyhrával hlavičkový souboje)a byl aktivní,měl hrát od začátku*A co říct k L.Jarolímovi...je to vocas,asi mu pošlu tiket ať mi ho proplatí,díky tý neproměněný penaltě nevyšel,ale rozhodnout se mělo každopádně už dřív a ne to honit zase v posledních 10ti minutách!!!

    • Re: Já to tušil...

      (host)     před 19 lety 04.03.2006 21:48 |  
      0 0

      tak to jsme dva. Já taky přemýšlim že mu pošlu k proplacení jeden tiket. Ta neproměněná pentle mě stála 3500,-Kč.

      • Re: Já to tušil...

        Luke (host)     před 19 lety 04.03.2006 21:50 |  
        0 0

        já měl sazenou stokorunu, vyhrát jsem mohl docela slušnou sumu, ostatní zápasy mi kupodivu vyšly, ovšem posílat nikam nic nebudu, je to sport... Jak fotbal, tak de facto i samotné sázení... A ve sportě jsou vítězství i porážky...

        • Re: Já to tušil...

          Sir     před 19 lety 04.03.2006 23:22 |  
          0 0

          Však já to taky tak beru a nikam nic posílat nebudu :-)...ale je to škoda,protože pak to těžce vydobyty vítězství v Jablonci není úplně zúročený!Nevyšlo to dneska,vyjde to příště :-)bojujeme dál,ve hře je ještě hodně bodů!

  9. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    (host)     před 19 lety 04.03.2006 20:03 |  
    0 0

    To je fakt, takhle se o titul opravdu nehraje.. před 1800 se opravdu o titul nehraje!! Když hráči vyjdou na stadion a vidí to NIC na ochozech, tak už prohrávaj! Proč nehrajou jako s Palermem, Spartou nebo CSKA?! Na to je lehká odpověď! Neni motivace, neni pro koho hrát, 1800 diváků je na 20 000 stadionu flusnutí do vody, který maximálně šplouchne, když se náhodou dá gól! Říká se, že být fanoušek Slavie je utrpení, ovšem hrát pro fanoušky Slavie je zlý sen!

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      Sir     před 19 lety 04.03.2006 21:30 |  
      0 0

      Musim ti dát za pravdu,před takovou hrstkou lidí se hračům nehraje určitě ideálně...v tomhle má Slavia oproti jiným velkou nevýhodu a z domácího prostředí se pak spíš stává neutrální*lidi radši dřepěj na zadnici doma,odkud se jim to potom kritizuje snadno...*Tento příspěvěk je věnovám všem LÍNÝM fanouškům Slavie!!!Styďte se a koukejte to příště napravit!

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        Luke (host)     před 19 lety 04.03.2006 21:52 |  
        0 0

        souhlas... + dodatek: nehraje se dobře ani proti týmum, co jsou zalezlé v deseti lidech ve vlastním vápně - oproti Spartě, CSKA, Monacu, Hamburku, ... Které naopak utočí a hrajou otevřenej fotbal... Je lepší prohrát 5:4 se ctí a atraktivní hrou pro diváky než ubetonovat remízu 0:0, popř. se štěstím 1:1... Ale na to se tu moc nehledí:-((

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          (host)     před 19 lety 04.03.2006 23:56 |  
          0 0

          hm,tak ja si teda myslim,ze je lepsi s hamburkem remizovat,nez prohrat a nemit z toho nic

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        PetCC     před 19 lety 04.03.2006 22:00 |  
        0 0

        Lenost lidí v Čechách dosahuje vrcholu, samotnýho mě to dost otrávilo, podruhý za sebou prázdnej na stadión.

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          Markus     před 19 lety 06.03.2006 07:34 |  
          0 0

          Opravdu si myslíš že v čechách jsou lidi tak líní a ve španělsku nebo Itálii ne? Nebude problém někde jinde? Nevšiml sis poněkud jiného nasazení v zápasu s Palermem a nyní proti Plzni? Hledej důvody proč před pár lety chodilo na Baník tolik lidí a netvrď že ostraváci jsou méně líní než Pražáci. Je jisté že část diváků by na fotbal dostal nový stadion, sice by polovina z nich přišla "jen" na fotbal aniž by ke Slavii cítila nějakou přízeň, ale proč ne, takto spousta fanoušků Slavie kdysi začínala když přišli do "cizího" města. O ten zbytek se postarala kvalitní hra, to co se podařilo hokejové Slavii. Výchova mladých talentů je v současné době dobrá strategie Slavie a já jí fandím, ale herně to skřípe a těžko takový fotbal zajímá někoho jiného než zaryté fandy.

          • Re: Slavia - Plzeň 1:1

            PetCC     před 19 lety 06.03.2006 10:05 |  
            0 0

            Občas se kouknu na druhou německou ligu, většina zápasů Slavie je lepších, poměr diváků naprosto jinej. Tou leností jsem nemyslel jenom, že se mi nechce jít na fotbal, tak se dívám v TV. Většina lidí u nás se řídí určitou "módností", být "in". Protože na Baník chodili známí, tak se přidali i další, až do zaplnění stadiónu. Zkrátka, nešli tam kvůli klubu, ale kvůli známým. V Praze je dnes situace naprosto opačná, proč bych chodil na fotbal, když tam znamý nechoděj? To je ta lenost, kterou myslím, lenost sám se rozhodnout, dělat věci podle sebe a nečekat na ostatní.

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        (host)     před 19 lety 05.03.2006 01:15 |  
        0 0

        No jo, ale za to, že lidi nechoděj si můžeme jako Slavia trochu sami, protože na Strahov se prostě chodit nenaučej. A když k tomu přidáš, že se u nás hraje fotbal od února a to, že úroveň hry je v celé lize nehorázná.
        Takže co s tím? Musíme mít stadion, vyhrávat zápasy se slabšími celky, tj. předvádět dobrej fotbal. Pokud si vzpomenu, kolik lidí chodilo na zápasy "Korbelovy" Slavie před nějakými 13 lety na Bohemku a kdo chodí teď.....

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          (host)     před 19 lety 05.03.2006 11:17 |  
          0 0

          Vůbec na fotbal celkově se v té době chodilo více, je mi z toho trochu smutno, kam až fotbal klesnul.

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        (host)     před 19 lety 05.03.2006 08:24 |  
        0 0

        Na Strahov se chdit nebude, to si uvědom. Až někdy bude vlastní stadion bude to jiné!

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          posed     před 19 lety 05.03.2006 15:43 |  
          0 0

          Nebude, ale proč? Protože jsou lidi líný zvednout prdel? Fakt nesnášim ty řeči, že Strahov je daleko, špatně se tam jede a další výmluvy, když je člověk správnej Slávista, tak by mu mělo být jedno, kde hraje. Jak je možný, že jsou lidi, kteří se Slavií jezděj klidně i po republice, zatimco někteří nejsou schopní ani vyjet na kopec? Pravidelně tam chodí lidi, kteří ani nežijou v Praze a nejsou líní jezdit každý víkend do Prahy, respektive ani na venkovní zápasy. Mnozí Slávisté (obzvlášť Pražáci) by se měli zamyslet hlavně sami nad sebou, před tím, než začnou kritizovat hráče za zápas, který možná zrovna viděli v televizi.

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      Jacobs     před 19 lety 05.03.2006 06:53 |  
      0 0

      Takže za prohru i předvedenou hru můžu já, když jsem tam nebyl?

      • Re: Slavia - Plzeň 1:1

        bojler     před 19 lety 05.03.2006 16:21 |  
        0 0

        ti nemuzes, ale pokuds tam nebyl, tak nekritizuj!!

        • Re: Slavia - Plzeň 1:1

          postovni (přítel SN)     před 19 lety 06.03.2006 08:50 |  
          0 0

          uz jsem to tu psal nekolikrat. takovyhle nazory me fakt stvou. fotbal je zabava nic vic. kdyz jdu do kina a film se ukaze jako blbost, klidne ho zkritizuju i kdyz jsem v zivote nenatocil ani domaci video a v hollywoodu jsem taky nikdy nebyl. slavii mam rad, povazuju se za vernyho fanouska,ale na fotbal budu chodit pouze tehdy, kdyz bude poskytovat konkurenceschopnou zabavu. a nezlob se na me, ale tu fotbal na strahove neposkytuje. kdyz k tomu pridam nesmyslny unorovy terminy, je vysledkem mizerna navsteva.

          • Re: Slavia - Plzeň 1:1

            PetCC     před 19 lety 06.03.2006 10:11 |  
            0 0

            Nezlob se na mě, možná jsem tě nepochopil, ale pokud to bereš takhle, tak nevím proč nechodíš třeba na Spartu (Bohemku, Žižkov), když zrovna hrajou/hráli zábavnější fotbal?

            • Re: Slavia - Plzeň 1:1

              postovni (přítel SN)     před 19 lety 06.03.2006 10:29 |  
              0 0

              nepochopil. nemluvil jsem o samotnym fotbale, ale zazitku s tim spojenym. a ten je dost hroznej, kdyz si predstavis nasledujici faktory : cestovani jako zvirata - 2 autobusy 770 opravdu nestaci (hlavne po zapase - kdyz to takhle vypada pri 2tis. navsteve jak by to vypadalo pri 10tis ?);absolutne nevyhovujici obcerstveni - pivo a studena klobasa, ktera jeste dojde je v dnesni dobe fakt malo;hnusny hajzly na ktery je fronta; spinavy sedacky, kde na tebe kape nejakej volej. nemluvim o tom, ze tam clovek posloucha 2 hodiny nadavky vecne nespokojenejch frustrovanej vozralu,ktery se tam jdou vybit.
              pripodotek zaverem : " no man is an island" - vysvetli mi jak mam po takovym zazitku presvedcit pritelkyni, aby se mnou chodila na fotbal a to jeste v unoru? (na hokej se tesi uz ted ).

  10. Re: Slavia - Plzeň 1:1

    (host)     před 19 lety 06.03.2006 11:21 |  
    0 0

    To Krajčíkovo kopnutí do ležícího soupeře byl hnus. Štěstí, že to neviděl rozhodčí, já bych vystavil stopku u zpětně na základě tv záznamu. Krajčík toho měl dost, Švec nehrál kvůli zranění nebo proč ?

    • Re: Slavia - Plzeň 1:1

      bojler     před 19 lety 07.03.2006 10:49 |  
      0 0

      tak tak, je to hnus. mel by dostat minimalne pokutu od klubu.