Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Příbram - Slavia 2:2

Slavia v dalším ligovém kole nedokázala udržet nadějné dvoubrankové vedení a ani počtvrté venku jsme nevyhráli. O branky se postarali Latka a Vlček.

Dnes jsme měli možnost vidět docela pikantní utkání. V dresu Příbrami se představil Václav Koloušek, na postu ředitele klubu Pavel Kuka, který poslední vzájemné utkání rozhodl gólem z poslední minuty v náš prospěch. Slávisté však přicestovali s torzem kádru. Dá se říct, že ze základní sestavy nám chybělo šest hráčů! Mimo hru jsou Miroslav Holeňák, Michal Švec, Patrik Gedeon, zdravotně v pořádku není Martin Zbončák, po utkání se Zlínem není stále fit Karel Piták, snad se uzdraví do čtvrtka. Včera nateklo koleno Tomáši Pešírovi, proto ani dnes raději nenastoupil, aby se neriskovalo. A to chybí i Milan černý, který se už dostával do áčka a náhradní brankář Aleksander Šeliga. V zápase nastoupil s teplotou Dušan Švento!
 
Slavia začala výborně, hned v šesté minutě se po centru Lukáše Jarolíma prosadil hlavou Martin Latka. Iniciativu jsme však přenechali Příbrami, která měla více ze hry. Hodně aktivní byl Václav Koloušek. Ve 12. minutě nám hodně zatrnulo, špatného dorozumění Zábojníka s Kozáčikem využil Mendy a šel sám na našeho gólmana, ten mu však jeho kličku bravurně vystihl. Náš tým si během první půle vytvořil pouze jednu další příležitost, když Fořt hlavičkoval po centru Krajčíka těsně vedle. Domácí se do šancí dostávali hlavně střelbou za hranicí vápna, skvěle si počínal Kozáčik, který nás několikrát podržel.
 
Do druhého poločasu nastoupil Marek Suchý a nahradil Davida Hubáčka. Dlouho se žádný tým nedostal do pořádné šance, nakonec se toho ujala Slavia. Po při?uknutí Fořta se řítil po straně Krajčík, ve vápně nahrál na přední tyč nabíhajícímu Vlčkovi, který z první usměrnil mezi tyče. Vypadalo to náramně, vést o dvě branky. Nejspíš se tím hráči uchlácholili a polevili v nasazení. O dvě minuty později se totiž poprvé trefil Riegel hlavou po centru Straceného. A aby toho nebylo málo, za čtyři minuty se po akci Mendyho trefil znova Riegel, tentokrát vymetl nádherně šibenici. V závěru na posledních deset minut nastoupil Mexičan Victorino, příliš se mu nedařilo, ale musíme mu dát čas.
 
Po skončení zápasu přišel Václav Koloušek k našemu kotli a snažil se říct pár vět, protože fanoušci na něho většinou bučeli a nadávali. Prozradil, že nemůže za to, že už není ve Slavii. Pak zase odešel. Paradoxní bylo, že přestože kotel často na něho nadával, po skončení ho fanoušci vyvolávali, když se k nim blížil.
 
Remíza je asi po průběhu utkání spravedlivá, ale dvoubrankové vedení nesmíme ztrácet! Vyhrávat venku letos asi nebude jednoduché, příště nás čeká ambiciózní nováček z Mostu, snad si zpravíme chu? postupem do skupin Poháru UEFA a domácí výhrou nad Mladou Boleslaví.

Příbram - Slavia 2:2 (0:1)
Sestava:
Kozáčik - Kratochvíl, Latka, Zábojník, Hubáček (46. Suchý) - Krajčík, Jarolím, Hrdlička, Švento - Vlček (81. Victorino), Fořt (90. černoch)
Branky: 57. a 61. Riegel - 6. Latka, 55. Vlček

Komentáře (24)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Příbram - Slavia 2:2

    (host)     před 19 lety 24.09.2005 16:56 |  
    0 0

    V tomhle složení (bez Gedeona, Švece a Pitáka) je bohužel bod asi v pořádku... Příbram už nemá tak slabej mančaft, jako v minulých letech a od současný Slavie v sestavě s mladejma klukama (Švento, Latka, Suchý, Fořt) a bez klíčovejch hráčů nelze čekat, že by Příbram přejela. Výborný výkony předvedli Kozáčik, Švento a Latka, hodně dobře a aktivně hrál Fořt. V přímym souboji s Kolouškem se mi líbil i Jarolím, kterýmu dneska šly i standardky. Naopak nechápu televizní opěvování Krajčíka, kterej sice umí dopředu, ale dozadu doslova hoří, nestíhá a není schopen reagovat i na okatý kličky soupeře... při každý zasekávačce proběhne ještě x metrů apod. A když za ním nastoupí Kratochvíl, tak je zle - ten by si měl uvědomit, že není žádněj sprinter, a proto by si neměl nechávat "svýho" útočníka 5 - 10 metrů od sebe, ale naopak se ho držet jak klíště... To samý Hrdlička, z jehož strany šel centr na asi zlomovej gól na 1:2. Hodně slabě zahráli i Hubáček se Zábojníkem, na kterýho jde druhej gól (samozřejmě nejen na něj, před vápnem to mohl urvat kdokoliv z těch tří hráčů). Nakonec ten Mexičan, kterýho nechci nijak zásadně hodnotit po 15 minutách hry, ale to, co jsem viděl, mě mírně řečeno silně zklamalo... nevím, co musel předvádět na těch testech, že ho hned vzali, ale tohle nebylo ani na béčko...

    • Re: Příbram - Slavia 2:2

      Markus     před 19 lety 24.09.2005 17:57 |  
      0 0

      Nejvíce bych dnes ocenil z naší sestavy Latku a Kozáčika. Zbytek obrany je takovej nejistej, mnohokrát dnes sebrali soupeři míč, ale jen za cenu toho že ho odkopli o kousek dál na nohy soupeře a ten tak hned založil další útok. Remíza byla zasloužená. Mexičan ukázal proč se ho trenér bál dát do začátku, bude třeba důkladná aklimatizace, vidím to na pár zápasů za Bčko a střídání do Ačka, později si snad na zdejší fotbal zvykne, pochopí že v naší lize se obránci hýbou a dokonce se snaží sebrat člověk míč a pak se snad v sestavě usadí. Krajčíka bych nehanil, ofenzivní křídlo mu jde, tak a? se o obranu stará někdo jiný. Je moc cenný pro ty centry. Jinak v žádném případě nezatracuju ani Lukáše Jarolíma, akorát nám prostě stále chybí ten velkej režisér hry. Nemyslím si že jím bude Piták a nebude jím ani Gedeon, buď to začne hrát ten mexikánec nebo bude třeba dál hledat, možná ... možná by to zvládnul švec nebo suchý, uvidíme, tohle je o tréninku.

      • Re: Příbram - Slavia 2:2

        Markus     před 19 lety 24.09.2005 22:16 |  
        0 0

        Ještě dodám jedno, náš výkon mi dnes přišel sympatický. Věřím že to nedopadne jak tomu bylo dříve, tak že by vedení nenechalo trenéra dodělat svou práci. Také je dobře že zatím nebyl krom Kolouška žádný rozpor v kabině, tedy ne takový co by se dostal do médií. Jo když jsme u toho Kolouška, hrál dnes moc pěkně, nepřišlo mi že by nějak nestačil ... dnes myslím sám nejlépe předvedl zda a jak by na podzim býval mohl hrát za Slavii, herně by nám určitě moc pomohl ... Těm důvodům pro jeho odchod pořád moc nerozumím, nevidím do toho.

        • Re: Příbram - Slavia 2:2

          (host)     před 19 lety 25.09.2005 00:58 |  
          0 0

          Docela obyčejně si myslím, že si ho Slavia prostě nemohla dovolit. Kdyby alespoň táhl diváky, ale on i po uzdravení pořád absentoval a zdálo se, že se ani moc nesnaží. Prostě byla hloupost ho angažovat za podmínek, kdy sám bral jako polovina běžnéholigového týmu, nevyplácel se. Ani se nedivím, že po jeho nákupu ENIC uzavřel penězovod. Navíc si myslím, že ani pro Příbram není velký přínos. Ze začátku, dokud tam Koloušek nebyl, se zdálo, že Příbram bude hrát o titul. Teď ztrácí body. Tři supertechnici a nemakačenkové zároveň - Otepka, Stracený a Koloušek - to je na jeden tým až příliš.
          Tantalos

          • Re: Příbram - Slavia 2:2

            Markus     před 19 lety 25.09.2005 09:49 |  
            0 0

            Tantale, to myslíš vážně že včera Otepka a Koloušek nemakali? Myslím že máme Přibrami co závidět, tito hráči hráli včera alespoň dle mého názoru moc dobře! Stracený mi přišel věrný svému jménu, spíše tajtrdlík než že by týmu něco výrazně přinášel, tam souhlasím. Ale dařilo se druhému útočníku Mendymu (jeho technika na naše obránce platila) a střelecké štěstí předvedl záložník Riegel. Jako ten fotbal se mi včera fakt moc líbil, byl to pěkný boj. Věřím že za půl roku bude Slavie už někde jinde, že trenér dostane hráče o kategorii výše a Slavie bude moci zase bojovat o titul a ne o horní polovinu tabulky.

            • Re: Příbram - Slavia 2:2

              (host)     před 19 lety 25.09.2005 11:36 |  
              0 0

              Určitě se Otepka i Koloušek snažili, jak mohli, přece jen šlo o Starkovy padesátiny i o věc osobní prestiže. Přesto si troufám tvrdit, že oba jsou v defenzívě málo platní. Rozdíl mezi velkými fotbalisty, kteří hrají v lepších týmech LM, a hvězdami naší ligy, je v tom, že tam hráči s technikou jako Koloušek i lepší, také makají dozadu. V čechách - snad kromě Nedvěda, Rosického a podobných superhvězd, mají hráči buď techniku, nebo jsou pracovití, ale obojí najednou se nevidí. Jinak Mendy se mi líbil, ale jen prvních 60 minut, pak odešel. Vůbec bylo zajímavé, jak Přibram vydržela jen asi do 70. minuty a potom pomalu vadla. Slavia byla trénovanější a fyzicky o něco málo lepší, ale bohužel bez Pitáka, Holeňáka, Adauta, Švece a Zbončáka byla na tom hůř technicky a vůbec fotbalovým uměním. Kratochvíl je třeba dříč a má dobrou kopací techniku, možná nový Gedeon - ale občas ty kiksy, Zábojník mi trochu připomíná Kozla v letech slávy, jenže zatím neví, co a kde má hrát, Hubáček i Zbončák trpí nesehraností obrany, Švento má dar od boha jako málokdo, ale 70 minut dvakrát týdně makat nevydrží, podobě jako Krajčík. Fořt může být hvězda, až se tým na něj naučí hrát. Když připočítám mladé kluky jako Gecov, ?erný, Suchý, Held a možná Kalivoda a Bálek, základ na čem stavět tady máme. Chce to ale dát trenérovi klid na práci, nedělat mu podrazy s tím, že někdo nedostane zaplaceno, vedení klubu musí vystupovat jednotně, zastavit ono dlouhotrvající vnitroslávistické vraždění, ostatně Pepa Jinoch to řekl v rozhovoru pro Jane zcela jasně.
              Tantalos

              • Re: Příbram - Slavia 2:2

                PetCC     před 19 lety 25.09.2005 12:20 |  
                0 0

                V hodnocení hráčů naprosto souhlasím, problém zápasu byl v tom, že jsme 70 minut nedokázali udržet míč na soupeřově půlce, možná by pomohl Piták, možná ne. To nás pak dostalo pod tlak a Příbram má dneska hráče schopný něco vymyslet, takže se do šancí dostávali. Přesto až do našeho druhýho gólu jsme to celkem zvládali.Jenže pak přišlo velký uspokojení z náskoku a snížila se koncentrace na hru. Pokud bych měl hodnotit, kde došlo k hlavním chybám při gólech, tak to nebylo ani tak na obraně (Kratochvíl, Zábojník), ale v prvním případě 2x nechal volně centrovat protihráče Krajčík, ty centry šlo těžko bezpečně odvrátit, v druhým pak střed zálohy, kde se nechali tři hráči jednoduše přetlačit.

                • Re: Příbram - Slavia 2:2

                  Markus     před 19 lety 25.09.2005 12:28 |  
                  0 0

                  Ty chyby ... byla v tom určitě nezkušenost. Byly tři okamžiky kdy jsem se hodně bál že dostaneme gól, poprvé to byly poslední minuty před přestávkou, Příbram se snažila dát góla do šatny a měli jsme v tu dobu víc štěstí než rozumu že jsme uhájili bezbrankový čas. Podruhé to bylo po našem gólu na 2:0 a bohužel jsme ten gól opravdu dostali. Potřetí jsem se bál v nastavení, naštěstí vítězný gól Příbram nedala. Musíme se naučit bořit nebo uklidnit hru pokud soupeř zatlačí, občas jsem měl pocit že naši obránci před soupeřem doslova ustupovali bez pokusu mu míč sebrat, tohle se stávalo hlavně na křídlech.

              • Re: Příbram - Slavia 2:2

                Markus     před 19 lety 25.09.2005 12:23 |  
                0 0

                No, nedáváš mi jinou možnost, nezbývá mi než se pod tvůj příspěvek také podepsat na znamení že to vidíme zcela stejně :)

                Markus

        • Re: Příbram - Slavia 2:2

          (host)     před 19 lety 26.09.2005 11:32 |  
          0 0

          Tantalosi, sice máš pravdu. Nedávno to takto formuloval i Jarošík, že ve Spartě měl za sebou někoho, kdo ho zajiš?oval a v Chlesea se musí zajiš?ovat sám. Druhá věc je ale jestli se někomu líbí onen atletický fotbal, kde dominují body, potažmo peníze, nad fotbalovou krásou. Vždycky se raději budu dívat na Arsenal než na Chelsea. Jestli se to ovšem líbí válčení o body s jedním útočníkem, ala Sparta-Ajax, tak ti to neberu. Jinak nemáš pravdu, že by Příbram s Kolouškem ještě nevyhrála, asi jsi zapoměl na zápas s Olomoucí. V Jablonci také měli na remízu, ale i takové góly padají a rozhodují nerozhodné mače. Galan.

    • Re: Příbram - Slavia 2:2

      (host)     před 19 lety 26.09.2005 12:51 |  
      0 0

      V zásadě s tímto komentářem souhlasím-Mexičan třebaže tam byl chvilku,byl opravdu špatný-ale hlavně bych chtěl vyzdvihnout Kratochvíla-ten na to nemá pánové!!!Ten nemůže hrát,to snad musí i laik vidět.

  2. Re: Příbram - Slavia 2:2

    r209vltava (přítel SN)     před 19 lety 24.09.2005 17:15 |  
    0 0

    Mě se dneska velice nelíbil Kratochvíl, vlastně ne jenom dneska. Jinak dneska to bylo na Litavce příjemně strávené odpoledne. Akorát bych tedy radši aby to zustalo těch 0:2. Ale takhle si aspoň připíšu nějakej bodík do tipovačky a taky mi zatim vychází tiket :-) Ale jak říkám, radši bych tu výhru.

  3. Re: Příbram - Slavia 2:2

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 24.09.2005 18:42 |  
    0 0

    Co jen říct?! Vyhranej zápas a ...... každý víme co.

  4. Re: Příbram - Slavia 2:2

    (host)     před 19 lety 24.09.2005 19:09 |  
    0 0

    jak tady psal Anomym že v týhle sestavě je ¨bod v pořádku nemůžu souhlasit protože když už vedeme 0:2 a zremizovat tak to je jenom spíš díky nám a ne příbramy... Jiank Jarolím první půli hrál konečně dobře ale po přestáve uplkně zmizel z naší hry. Jinak Krajčík opět svůj vynikající "průměr" Hrdlička se snažil i když to nebylo ona, obrana... no obrana hrála snad poprvý v tomhle složení a tak to vypadalo i když vcelku to šlo i přes ty dva inkasované góly, a vynikající dnes byl Kozačik protože minimálně 2 góly chytil...minimálně! Jelikož v tuhle chvíli co to píšu Sparta prohrává 0:2 a Liberec hrje 0:0 pořád ve mě je optimismus že tio letos ještě něják dopadne ale těch našich ztracenejch bodů zbytečně je dost (PLZ OLO PřI)!!! takže už zbytečně neztrácet zápasy a bude to v pohodě!

    • Re: Příbram - Slavia 2:2

      martin08     před 19 lety 24.09.2005 19:11 |  
      0 0

      no vidíte píšu tejhle Anomym... a sám jsem anonym :o) martin08

  5. hodnocení a la RudáHvjezda

    rudahvjezda     před 19 lety 24.09.2005 19:34 |  
    0 0

    Kozáčik 7 - Kratochvíl 4, Latka 7, Zábojník 4, Hubáček 3 (Suchý 4) - Krajčík 6, Jarolím 5, Hrdlička 5, Švento 6 - Vlček 6, Fořt 5

    Cesareo vypadal doooost bídně... ;-)

    • Re: hodnocení a la RudáHvjezda

      Pete     před 19 lety 24.09.2005 21:09 |  
      0 0

      Kozáčik 7 - kratochvíl 4, latka 7, záboj 6, hubáček 4 (suchý 5) - krajčík 7, jarolím 6, hrdlička 5, švento 5 - vlček 6, fořt 5

      • Re: hodnocení a la RudáHvjezda

        (host)     před 19 lety 26.09.2005 10:34 |  
        0 0

        Jo, tohle hodnocení se mi zdá lepší,než Rudáhvjezda, snad jen ten Zábojník by měl dostat horší známku. Je strašně zbrklej a na to, jako má postavu, i docela snadno odstavitelnej.Japhy

    • Re: hodnocení a la RudáHvjezda

      (host)     před 19 lety 26.09.2005 11:08 |  
      0 0

      Tak Matejovi bych přidal, protože opět patřil mezi nejlepší hráče.

  6. Re: Příbram - Slavia 2:2

    (host)     před 19 lety 24.09.2005 19:40 |  
    0 0

    Neschopnost udržet vedení a ztráty vyhraných zápasů svědčí podle mého názoru o dvou problémech:
    1. záloha nedokáže jezdit nahoru dolů naplno celých 90 minut, z únavy přicházejí mezery v koncentraci a pak nám Cork nastřílí tři tyče za chvíli, nebo Příbram dá dva góly
    2. defenzíva je nezkušená a nesehraná. Holeňák i Zbončák podle mého názoru chybějí. Divím se, že nehrál Suchý od začátku.
    K Mexičanovi: evidentně čtvrt roku pořádně netrénoval a nehrál, není aklimatizovaný a nikdo ho nenaučil na upracovaný evropský fotbal. Karlu Jarolímovi potrvá přinejmenším čtvrt roku, než ho připraví na to, aby hrál první ligu na jakéstakés úrovni. Tři měsíce trvá aklimatizace hráče, který přestoupí z jiného města stejné země. U Mexičana by to mělo trvat ještě déle. Kdo od něho očekává, že se projeví jako nový Maradona a hned bude dělat zázraky, asi se zklame. Jestli začne být nadprůměrně užitečný ještě před nástupem jara, než budou dobré terény, tak klobouk dolů. To by byl super nákup.
    Tantalos

    • Re: Příbram - Slavia 2:2

      Serf     před 19 lety 24.09.2005 22:49 |  
      0 0

      Souhlasim.

    • Re: Příbram - Slavia 2:2

      (host)     před 19 lety 26.09.2005 14:44 |  
      0 0

      Tantalosi, z Tvého hodnocení Mexičana mám dojem, jakoby až doteď nikdy žádný Latinoameričan nehrál. To je takovej evergreen, že Latinci nejsou schopni se upracovanému fotbalu v Evropě přizpůsobit. Ale oni přitom ve velkém hrají nejenom v ligách "technických", jako je Španělsko, Portugalsko, Francie, Itálie.., ale dnes jich najdeme poměrně dost v každém mužstvu nař. v Německu. A že by německý fotbal nebyl upracovaný? Kopcem

      • Re: Příbram - Slavia 2:2

        (host)     před 19 lety 26.09.2005 23:44 |  
        0 0

        Souhlas, máš pravdu. Latinoameričané se dokážou přizpůsobit, jenomže to chce s nimi soustavně pracovat. Třeba Němci - alespoň lepší mužstva - mají rozpracovaný systém, jak se o ně starat a pomoci jim se adaptovat. Začíná to tím, že už při testech je ubytují tak, aby nad nimi měli neustálý dohled. Ty mladé šoupnou do internátů, jako třeba Bayern vychovával Davida Jarolíma.
        Spolupracovníci klubu na posily nenápadně dohlížejí, jak se chovají, jestli moc nepijí, jestli nemají nepřijatelné charakterové vady. Dávají jim učitele jazyka, jakési opatrovnáky.
        Samozřejmě když kupují hotového hráče, který už dřív hrál v Evropě, není tenhle systém dohledu nutný.
        Možná to stojí dost peněz, ale určitě to přijde levněji než nepodařený nákup člověka, který se nedokáže přizpůsobit a uteče, jmenujme třefa Jeffersona. I Adautovi to trvalo dlouho, a taky evidentně občas vůbec nechápal, co se tu děje. A to mu pomáhal mladý Skácel.
        Tantalos

  7. Jen takové zamyšlení o "posilách" po Kolouškově výkonu

    (host)     před 19 lety 27.09.2005 09:56 |  
    0 0

    Kdo z těch letních posil hraje? Jarolím a Švento (velmi občas Pešír). Místo Kováče dostává přednost Kratrochvíl a Švec, místo Hubáčka Zbončák a Hrdlička. A černoch? Doposud jsem nepochopil, proč ho vůbec kupovali! Na hostování je Bálek a dlouhej Hašler, přinejmenším zhruba stejná kvalita, Bálek určitě perspektivnější! A začínám mít obavy, že dlouho nebudu chápat proč kupovali Mexičana. Sice zatím je na začátku, hrál pár minut za A i za B, ale spíš rozpaky!! Takže když se to sečte, různé odstupné (určitě černoch a Hubáček asi i Kováč - viz slávistické noviny celkem cca 9,5 mil Kč) a jejich platy, včetně platu Mexičana, tak mi to nějak vychází, že Koloušek klidně mohl zůstat! A nemuseli tu být Mexičan, Kováč, Hubáček a černoch (tedy ještě na jednoho z nich by určitě ještě zbyly peníze, když to srovnávám!)! Za každého by byla náhrada a jak se ukazuje i v tuto dobu, kdy je plno zraněných, tihle hráči nehrajou! Vlastně vůbec nebyli potřeba! Jen holt by byli dva hráči (s Jarolímem) na zhruba stejném postu.Ale to by se dalo rozestavěním vyřešit.A ke všemu Mexičan je vlastně na stejný post co byl Koloušek! Tak kde je logika těchto činů? Jedině peníze za Kolouškův plat, ovšem tam se časem mohlo jednat. Jenže to by vedení nesmělo zadlužit Slávku po uši a přivést ji do dlouhodobé platební nechopnosti! A jak se zdá, tak nakonec vydané peníze jsou vyšší než co se na Kolouškovi ušetřilo, jen s tím rozdílem, že tu jsou navíc vlastně jen 2 hráči, kteří ale hrajou za B a v A místo nich hrají kluci z B či klidně mohli hrát kluci z hostování (místo černocha, Kováče). Fakt logika uražené ješitnosti kvůli arbitráži. To jen takový názor ve zkratce (dosti dlouze rozepsané) :o)).